Razkrivamo 10 hotelskih trikov

Foto: iStock

Na počitnicah ali potovanjih si vsi želimo, da bi naša soba bila prijetna, udobna, svetla, dovolj topla/hladna, sveža, čista in seveda dovolj ugodna. Žal se velikokrat ne izteče po naših pričakovanjih in pogosto ne dobimo tistega, kar nam ponudniki obljubljajo. Razkrinkali smo 10 trikov, s katerimi vam hoteli povzročajo dodatne stroške ali pa nezadovoljstvo. 

  1. Obvezne (skrite) pristojbine
    Pri rezervaciji hotela preko spleta se pogosto pojavljajo ponudbe, ki so precej pod običajno ceno hotela. Ob robu spletnih strani za rezervacije nam utripajo akcijske ponudbe -70 %, -80 %. Skrivnost teh ponudb je, da za sobo morda res plačate toliko nižjo ceno, nikjer pa ne piše (ali pa v zelo drobnem tisku), da se nato dodatno plača še mnogo storitev, ki so običajno vključene v nakupno ceno (strežba, čiščenje sobe, parkiranje ipd.). Tako vam del cene, ki jo odbijejo pri plačilu za hotelsko sobo, takoj dodajo na račun teh obveznih pristojbin.Razkrivamo 10 hotelskih trikov 4
  2.  V primeru razprodanega hotela niste zaščiteni
    Letalske družbe so v primeru, da so prodale več kart, kot je prostih sedežev na letalu, dolžne povrniti nastalo škodo in potniku čim prej najti nadomestni let. V primeru hotelov pa je zadeva drugačna. Če prispete v hotel z rezervacijo in je le-ta poln, so seveda kršili rezervacijsko pogodbo med vami in hotelom. Pa vendar vam nadomestnega prenočišča niso dolžni najti, vi pa lahko svoje pravice uveljavljate kasneje – s tožbo.
  3. Hočejo vas imeti “za svoje”
    Mnoge hotelske verige so začele slediti enakemu trendu kot letalske družbe. Raje vidijo, da kupite storitve preko njihove spletne strani, kar jim omogoča mnoge ugodnosti. Tako jim ni potrebno plačati provizij različnim agencijam in spletnim stranem; ko ste enkrat pri njih, vam lažje prodajo dodatne storitve. Veliko hotelov zato svojim stalnim strankam v zameno za zvestobo nudi različne popuste, nekateri so šli celo tako daleč, da obstajajo razlike v brezplačni uporabi interneta in pestrosti zajtrka glede na to, kje ste zakupili nočitve.Razkrivamo 10 hotelskih trikov 5
  4. WIFI – visoke cene, nizke hitrosti
    Wifi postaja ena izmed ključnih stvari v ponudbi, ki jih gostje pričakujejo. Raziskave kažejo, da je brezžični internet pri iskanju hotelskih sob ravno tako pomemben kot topla voda, zračnost sobe in udobna postelja. Hoteli velikokrat ponujajo brezplačen internet, ki pa je zelo p..o..č..a..s..e..n. V primeru doplačila nekaj evrov na dan pa vam ponudijo hitrejšo linijo. Hitrost linije vašega hotela lahko preverite na: hotelwifitest.com.

  5. Vrtoglave cene parkirišč
    Določeni hoteli v svoji ponudbi ne omenijo, kakšne so možnosti parkiranja. Veliko gostov pričakuje, da je to samoumeven del ponudbe in o tem ne povprašajo recepcije. Veliko hotelov se poslužuje taktike, da parkiranja ne omenjajo, ko pa tja prispete, vas pošteno oglobijo. Ne pozabite ob rezervaciji povprašati tudi o možnostih in ceni parkiranja.
  6. Mraz ali vročina v sobi
    Veliko modernih hotelov ima manjša okna, ki se pogosto ne dajo odpreti ali pa se jih da odpreti samo za kakšen centimeter. Klima v sobi velja za standardno opremo, pa vendar je njena uporaba pogosto povezana z doplačilom. Veliko gostov na težave naleti tudi pozimi v hladnejših vremenskih razmerah, ko hoteli varčujejo z ogrevanjem in za posledico pustijo sobe hladnejše. Preden rezervirate sobo, pokličite na recepcijo in se pozanimajte o sistemu gretja in zračenja.
  7. Pretiravanja o lokaciji in razgledu
    Poznate fraze: “samo nekaj korakov do plaže”, “minuta hoje”, “tik ob plaži”, “vrhunski razgled na celotno mesto” in podobne? Oglaševanje hotelov je – podobno kot pri drugih izdelkih ali storitvah – polno pretiravanja. Gostje so pogosto razočarani, ko namesto 2 minut do plaže pešačijo 20 minut in ko namesto čarobnega razgleda vidijo le nekaj metrov do sosednje stavbe. Tem tegobam se morda najlažje izognete, če pred rezervacijo hotela obiščete kakšno mnenjsko spletno stran, kjer boste našli ocene gostov, ki so tam že bili. Priporočamo TripAdvisor.
  8. Foto: iStock

    Foto: iStock

    Stenice 
    Zelo moteče male nadloge predstavljajo za hotelske verige velik problem, saj se jih je zelo težko znebiti. Problem se je zadnja leta tako razširil, da lahko najdete spletne strani, ki poročajo o problemih stenic v hotelih: Bedbug Registry, Bedbug Reports in Bedbugs.net. Morda ni odveč preveriti, ali se vaš hotel nahaja na črni listi hotelov s stenicami.

  9. Poskok cen ob večjih dogodkih
    Hoteli ob pomembnih dogodkih v svoji bližini, kot so svetovna prvenstva, olimpijske igre, veliki karnevali, novo leto in podobno, povišajo cene svojih storitev. To je sicer razumljiva poteza, a vseeno bodite pazljivi, da te informacije preverite pred rezervacijo.Razkrivamo 10 hotelskih trikov 3
  10. Napitnine na vsakem koraku
    Še preden prispete v hotel, potrebujete taksi. Na vhodu vam prijazen mladenič pomaga vzeti kovčke iz avta in kljub temu da imate le tri metre do recepcije, vztraja, da vam jih pelje on. Vse dni vašega dopusta so tukaj sobarice, natakarji in drugi ustrežljivi hotelski delavci, ki pa pričakujejo vašo napitnino. Odločitev o napitnini je seveda vaša, morda pa je dobro vnaprej razmisliti, koliko denarja ste pripravljeni nameniti napitninam, saj nam lahko tako v tednu ali dveh med prsti nekontrolirano spolzi veliko denarja.

A. D./MSN

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!