Tanja Žagar v sladkem pričakovanju – ujeli smo jo v slaščičarni

Datum:

Zgornji zavajajoč naslov je primer vse pogostejšega objavljanja v medijih in na Facebooku. Družabno omrežje Facebook je prisluhnilo svojim uporabnikom in bo dodatno zmanjšalo možnost objavljanja novic s takšnimi naslovi.

Tako kot v medijih se namreč tudi na Facebooku pojavlja vse več naslovov kot: “Ko je pogledala pod blazino na sedežni garnituri in videla tole … Bila sem šokirana!” ali pa “Preden je šel spat, je v svoje čevlje dal česen, in kar je sledilo, je neverjetno.” Gre za naslove, ki namenoma zavajajo, saj ko bralec prebere novico, ta skoraj nima veze z naslovom.

Največje spletno družbeno omrežje na svetu z več kot 1,7 milijarde uporabnikov se je zato odločilo nadgraditi računalniški algoritem, ki stoji za sistemom prikazovanja novic. Ta naj bi poskrbel, da bi se uporabnikom v njihovih virih novic prikazovalo manj objav z zavajajočimi naslovi.

A.J., STA

 

Sorodno

Zadnji prispevki

Pirnat je imel odprt davčno ugodnejši s.p.

Pravnik Rajko Pirnat se je nedavno obregnil ob ustavnega...

Bo Golob kot Bratuškova pogorel na zaslišanju, če se samopredlaga za evropskega komisarja?

Tragikomedija z imenovanjem slovenskega spitzenkandidata za evropskega komisarja se...

Protimigracijska AfD postaja prva izbira mladih do 30 let

Nemška mladina je vse bolj desnonazorska. Prva politična izbira...