Islamska zahteva po Jeruzalemu temelji na pravljici

Jerzualemska al-Aksa (foto: epa.)

Predsednik palestinske oblasti Mahmud Abbas vztraja, da je Jeruzalem “večna prestolnica države Palestine”, potem ko je predsednik Donald Trump priznal Jeruzalem kot glavno mesto Izraela. Vendar je resnica ravno obratna – palestinska država ni nikoli obstajala in Jeruzalem nikoli ni bil njeno glavno mesto.

Palestinska država ni nikoli obstajala, vendar Abbas vztraja pri svoji trditvi, da je Jeruzalem tretje sveto islamsko mesto, takoj za Meko in Medino. Osnova islamske trditve o Jeruzalemu kot o islamskem svetem mestu je Mohamedovo znano nočno potovanje (Isla in Miraj). Toda to potovanje se nikoli ne omenja v koranu, kot tudi ne Jeruzalem. Prvi verz Sure 17 pravi, da je Alah poslal Mohameda iz “svete mošeje” v Meki v najbolj oddaljeno mošejo, piše Breitbart. Vendar pa v tistem času ni bilo v Jeruzalemu mošeje, če je verjeti tradicionalni kronologiji v koranu tako, da je bila “najbolj oddaljena” mošeja verjetno tista, ki ima zdaj takšno ime v Jeruzalemu. Islamska tradicija pa vztraja pri tem, da je ta mošeja v Jeruzalemu.

Osnova je naslednja zgodbica
Neverjetno, ampak za islamsko zahtevo po Jeruzalemu je podlaga celo “pravljica” iz korana – tista, ko je imel Mohamed videnje angela Gabriela, nato pa še živali, ki je bila manjša od mule in večja od osla. Ta žival je nato nesla Mohameda do templja, od koder je bil Mohamed vzet v sam raj, kjer je naletel na druge preroke, sam Alah pa mu je dal tam ukaz, da morajo muslimani moliti petkrat na dan. Kasneje je sicer Mohamed umaknil trditev, da je šlo za telesno potovanje v t. i. nebesa. Njegova žena Aiša je namreč pojasnila: “Apostolovo telo je ostalo tam, kjer je bilo, vendar pa je k Bogu ponoči odšel njegov duh.”

Foto: iStock

Ta pravljica, lahko tudi legenda, je bila prvič znana šele v poznem osmem stoletju, več kot 150 let po tradicionalnem datumu Mohamedove smrti. Vendar pa je v celoti podlaga za islamsko zahtevo po Jeruzalemu.

Vse je zakuhal mufti iz Nemčije, ki je za Hitlerja urejal muslimane
Jeruzalem za islam ni bil nikoli pomembno mesto, dokler se ni nek možak odločil, da bo tako osnoval cionizem. To je bil mufti iz Jeruzalema, Hajj Amin al-Husseini, ki je med drugo svetovno vojno živel v Berlinu in tam zaposloval muslimane, da so služili kot vojaki za naciste. Med drugim pa je uredil tudi to, da so arabski prevodi potovali v muslimanske države, v teh prevodih pa je citiral antisemitske odlomke, s katerimi je kakor upravičeval nacistično preganjanje Judov, piše omenjena stran. Po vojni pa je mufti zbiral denar po vsem islamskem svetu, da bi z njim financiral obnovo islamskega svetišča v Jeruzalemu, Kupole na gori, ter njeno streho preoblekel v zlato.

Palestinsko množično ogorčenje nad Trumpovimi besedami torej ne temelji na dejstvih, temveč zgolj na propagandi.

M. S.

  • Božobožo

    Podobna pravljica kot sveto pismo.

    • alojz

      Ampak zanimivo je to, da vse te pravljice pridejo iz istega konca naše oble. In delajo zgago povsod.

    • Steiermark

      Domnevam, da si nepismeni jugokomunistični terorist, takšen, kot tisti, ki nam ponovno vladajo….. Če bi bil pismen in bi prebral in Sv. pismo in koran, ter bi uvidel velikansko razliko med tema dvema sv. knjigama, medtem ko ena uči samo dobro in poštenje, tadruga uri svoje “vernike” v klavski in posiljevalsko pedofilskih vrlinah!

  • RATATA

    Glavno mesto Slovencev so Svatne sredi Gosposvetskega polja.
    Trump, če si dedec, to priznaj do Božiča.
    Melanija pumagi!

    • Steiermark

      Podi se boriti za “tvoje” svatne, morda boš pa uspel okupirati tudi to, kot maister….. Če boš pa demokratično izpeljal ali hotel izpeljati plebiscit, kot so ga na koroškem imeli priložnost 1918 in se odločiti za svojo matično domovino Avstrijo, potem pa mislim, da ti bodo pokazali samo sredinca…..Tam, nikoli ni uspela srbska jugokomunistična indoktrinacija, tudi pri nas ne, ampak so nas enostavno okupirali in nas potlačili ter nam odvzeli pravice avtohtonosti…. Sicer pa kdo bi pa plačeval drugače pufe srbov, ki so jih v nekaj letih, do prve sv. v., potem ko so jim turki pobegnili in se jim odpovedali, znašali za 5 srbij in Štajerci ter delno tudi Kranjci smo bili edin garant , da anglija in francija, od nas dobita povrnjene pufe srbov, ki so jih imeli od njih…..

      • RATATA

        A ti ne razumeš, da so srbski divjaki zajebali mene in moje Slovence(?)

        • Steiermark

          še prej pa je vaš jugosrbski divjak maister, “zajebal” mene in moje prednike Štajerce! Od kdaj so pa Slovenci tvoji – si mislil, tvoja last?

          • RATATA

            Nemcu to ne bo jasno nikdar, kot Lubi Sluenci ne!

          • Severno_Od_Raja

            Lej, mene bi blo sram, če bi trdil, da sem “german” pa ne bi znal nemščine… pač tko to je. Ene pa pač ni!

          • Steiermark

            Ti, ki se tako vztrajno oglašaš iz “raja”, ki po moje je pekel, naj te le bo sram, da ne znaš nemščine, še slovenščine ne znaš dobro, pa tudi zato te naj bo sram! Takšnim tepcem, ki ne razumejo kaj pomeni biti okupiran in brez pravic do materinega jezika itd., ne mislim ničesar razlagat, tudi tega ne, da nemščino, čeprav se je nisem imela možnosti učiti v šoli, obvladam še iz časov, ko sta moj oče in mati , med sabo govorila nemško! Rada bi pa slišala tvojo veleumno obrazložitev, zakaj v rusiji, vsi ostali narodi, razen rusov, do urala, ne govorijo svojega materinega jezika – vidiš tiste s poševnimi očmi, ki tolčejo po rusko, njiha narodnostna pripadnost pa ni ruska ampak je npr. kitajska, japonska itd. Za takšne komentarje trosit okrog, kot to ti počneš, je potrebno biti tudi , vsaj malo inteligenten in razgledan – to pa ni tvoj primer!

          • Severno_Od_Raja

            lol.. tebe pa še bolj seka, kot pa sem mislil. Ja, če bi prav prebrala, bi ugotovila, da se ti po moji definiciji oglašaš iz raja. Se pa strinjam.. pri meni je pekel. No, vsaj zate se zna zgodit, da bi bil. Govorimo pa tukaj, res takšno posebno narečje – seveda se mu reče tudi nemščina, se pa domačini veselo nasmehnejo in zamahnejo z roko, ko slišjo, da gre za nemščino.. sam ti, tudi tega ne bi razumela, kot tudi nemščine ne.. Me pa vseeno zanima, zakaj za vraga, bi rabila šolo, da se naučiš nemščino? Če praviš, da so tvoji starši govoril nemško? Moji otroc, govorijo po mami nemško, ker so s tem že na svet padli, slovensko pa .. ker sem jih sam naučil.. pa zarad tega noben nima manjvrednostnega kompleksa, na način, kot ti. Doma pa govorimo slovensko.. pač, nič nenavadnega – bolš, da človek zna več jezikov, kot nobenega. Se boš že mogla naučit nemščino.. samo govorit, da si germanske krvi.. eh, to zna vsak.

            Glede rusov, nevem zakaj ti mene sprašuješ? Če ne govorijo svojih jezikov, njihov problem. Če bi rada ti govorila nemško, lej te kdo pri tem ovira. Pač, te bodo že zastopli. Kadar sem jaz v Sloveniji v MB se tudi kdaj spozabim, pa se pol vsemu skupaj smejimo.. noben se pa ne razburja tako kot ti. Dam ti samo nasvet, da ne prakticiraš tam, kejr je precej ćobanov, zna ratat, mala norišnica. Sploh pa s takimi nesmisli, kot jih ti ven mečeš. Ampak, res – če kdo lahko, ti jaz rečem, da nehaj srat okrog tvoje krvne zvišanosti, verjetno sem po krvi več germanske krvi, kot ti, pa se s tvojim načinom ne mislim smešiti – v prvi meri sem Slovenec in imam pravo domovino Slovenijo – tam, kjer sem todi rojen.

            Zdaj pa tako. Nekako bodoče, se ne mislim s tabo prepirat o tvojem problemu. Povedal sem ti, kar sem mislil in to na kulturen način. Nimam se ti kaj opravičevati.. zarad mene, piši in govori, kar hočeš – sama si sramoto delaš, meni jo ne. Če tega ne zastopiš, lej.. tvoj problem. Pa lepo in predvsem – dobro jutro :))

          • Ana Job

            Auslendar bo vedno auslendar in ne Slovenec.

          • etrusk

            Lepo povedano , resnica je kar ste napisali.

        • Jovo Jamnica

          Jaz mam tu mal drugačno teorijo. Ker sn pristaš staroslovencev na čelu z Bleiweisom, mislim, da so nas zašili mladoslovenci, ki so hoteli v španovijo z južnimi slovani, tam do Drine. To bi naj bila država, katere enakovredni rod bi bili tudi Slovenci. Danes imamo svojo državo in v primerjavi z Austrijo, živimo slabo in demokracija je le črka na papiru. Mislim, da bi slovenski rod danes živel v demokratični državi Austriji kulturno in bilo bi nas številčno več, saj se je razrodovalna politika Austrije začela šele po WWI. Slovenci smo se še leta 1914 preštevali v deželi Koroški in prišli do številke 150.000. Danes se suče ta številka okoli cifre 15.000. Bojda južnim Tirolcem pri Lahih ne gre slabo in njihova številčnost se tamkaj ne topi.

          • RATATA

            Pred rojstno hišo Rudolfa Maistra v Kamniku sem postal včeraj, saj je pred vhodom par panojev s fotokopijami listin izpred 100 let (Majniška deklaracija). Težko branje zame, saj je vse eno samo drukanje za južnoslavijo.
            Raznarodovalna politika se je po ww1 začela šele zaključevati.
            Kdo le je poklical Adama Bohoricha v Gradec, ga najel in plačal, da je sestavil in izdal slovensko slovnico? V Gradec!
            Kako se je nižala (premikala proti jugu) narodnostna meja in kako so nemci silili proti Adriji je možno z dokumenti že kar dobro elaborirati.
            Sami so rekli, da nemce le en “narodič” slovenski loči od Jadranskega morja.
            Stara slovenska narodna je tudi tista o njenem fantiču, ki je na Trolsko vandral.
            Z južnimi Tyrolci so v časopisju simpatizirali tudi Slovenci, ker so jih lahi aufmišal v obdobju, ko so si jih zaobjeli v svojo državo, saj so poznali to raznorodovanje.
            Ne vem, kaj in kako bi bilo v primeru, da se ne bi tako bratili z južnimi divjaki, verjetno boljše, koliko manj ali več bi bilo Slovencev, se mi pa ne sanja. Vem le, da nemci niso avtohtoni v slovenskih deželah.

          • Jovo Jamnica

            Nerodno sem se izrazil tam z WWI. Tukaj sem zanemaril leto 1848, ki je pomenilo pomlad narodov in država Austrija se je na podlagi teh gibajn začela bati razpada. Ne pozabi, da se je Austrija združila z Ogrsko šele leta 1867 in gojila idejo po združitvi tudi s Kraljevino Srbijo. Te ideje so zatrli Britanci z organizacijo atentata na srbskega kralja Aleksandra Obrenovića, leta 1903. Navklub temu pa se je s to idejo še vedno ubadal prestolonaslednik Ferdinand, ki so ga umorili pristaši Velike Srbije, leta 1914 v Sarajevu, kar je bil hkrati povod za WWI in Britancem je uspelo še enkrat izigrati težnje Centralne Europe. Tudi Bavarcem so “plačali”, da so se priklučli Nemcem! Res je. Nemci niso bili nikoli avtohtoni prebivalci v slovenskih dežela.

          • Steiermark

            Zgodovina pa ni tvoja “najintimnejša” in “najmočnejša” plat…..sedi: nezadostno 1(pa ne po nemško….)!

          • Ana Job

            Mateja iz Miklavža, umiri se in nehaj jesti sladkarije, ker si že zdaj debela, kot prašič. Če ne boš nehala zajebavat, bom poklicala tvojega moža in bova malo poklepetala in boš še bolj zatirana, kot si.

          • Steiermark

            Ratata, čudim se, da ob svojme raglabljanju še vedno ne razumeš, kdo je koga “okupiral” in kdo je kdo, ko vidiš, kaj so Italjani naredili, isto kot z nami Štajerci, slovani z maistrom, južni tirolci – tudi germanskega rodu, so “postali ” Italjani, za italjanske in južnoslovanske okupatorje….. Južni tirolci, so si izborili nekaj več pravic, kot mi Štajerci, ker so v 60- letih nastopili s “trdo roko” – atentati, ki so jim prinesli do neke mere avtonomijo! Kljubtemu pa južni tirolci, niso italjanskega porekla (ker tega niti ni, ampak so si ga italjani, zaradi zasužnjevanja drugih narodov, kar izmislili – ne spomnim se, kateri italianski general je rekel ko so leta 1875 italjani naredili Italijo, je rekel: tako Italijo smo naredili, sedaj pa moramo narediti še italjane! Ali te na kaj spominja ta fraza?)…..

          • RATATA

            Ja, na tisto kar je rekel hitler za Štajersko me spominja!

          • Steiermark

            Malo razmisli, morda te bo pa misel popeljala na pravo pot razumevanja, ko je isto z nami Štajerci naredil maister – sicer pa kar se Hitlerja tiče, te naj spomnim, da nič takšnega ni izrekel, ne v Mariboru, 41 leta, niti kje drugje na Štajerskem! Če razumeš pravilno, nemščino, potem boš ugotovil, da nikoli ni rekel: naredite mi to deželo za nemško ampak je rekel:Vrnite mi to dežele nemško!….. Tukaj je pa že razlika!

          • RATATA

            Saj so nemci enkrat že mislili, da so jo naredili nemško.

          • RATATA

            A.hitler v pogovoru s knezom Ernstom Rüdigerjem Stahrembergom leta 1928 izjavil nekako takole: “Habsburžanom in avstrijskemu plemstvu najbolj zamerim, da več ko v 500 letih niso mogli ponemčiti tistih nekaj kilometrov od Alp do Jadrana, da tako Nemci niso prišli do Trsta, ki bi moral biti nemška luka.”

          • Steiermark

            Ali ni bil Trst do 1918 leta Avstrijski? Ne vem pa kakšno zvezo bi po tvoje, naj imeli Štajerci s tem “hitlerjevim razgoorom” o ponemčeanju tistega dela od alp do jadrana? Ali tudi ti pišeš, samo da pišeš in oporekaš, medtem ko nisi sposoben dojeti resnice?

          • RATATA

            Ljudje – folk, tistih nekaj kilometrov od Alp do Adriatika ni bilo ponemčenega, to ga je jezilo.

          • stajerc5

            Zelo, zelo dobro napisano! +++

          • Steiermark

            Vprašaj se zakaj!

        • Steiermark

          ja, nas avtohtone Štajerce pa še bolj!

        • Ana Job

          Hrvate si pozabil omeniti, nekdanje gusarje in roparje, ki so se jih bali celo beneški trgovci, ker so napadali njihove ladje.

        • Steiermark

          Tako maister in njegovi srbski divjaki, ki bi vas naj zaj….., so uresničili želje maistra in posledično vaše, zato ne razumem čem so as zaj….?

          • RATATA

            Seveda tega ne moreš razumeti, če si pa nemka!
            Bodi le štajerka
            Pa blokiraj me že enkrat končno! Prosim te!

          • Steiermark

            Saj tudi sem, Štajerka in če ti je prav ali ne, še vedno nemškega rodu!
            Kaj te tako hudo muči, da bi te naj odrešila z blokiranjem?

          • RATATA

            Ker mi ne moreš dopovedat, da so nemci na Štajerskem avtohtoni in
            ker mi ne moreš dopovedat, da nemci niso Slovencev ponemčevali dolga stoletja.
            Ne da se mi pač.

          • Steiermark

            Glej, žal mi je , da tako hudo trpiš….. očitno ti nemorem pomagati…. Glej, če so nemci tebe in tvoje prednike ponemčevali, na nemšem področju, potem to samo pomeni, da pač niste nemškega porekla,da spadaš med prišleke na Štajersko, kar pa najmanj, lahko, preveriš po priimku in izdelai rodovnika, za nazaj – za dolga stoletja, ko so ti nemci delali krivico, na štajerskem ozemlju….. Sicer pa ne vem kaj toliko kokodakaš o vsem tem, spominjaš me na “prihodnost”, ko se bodo imeli musliji za Slovence in tebe poarabili…..Kdo ve, morda pa že imaš njihoe gene….Ne razumem pa vas, ki tako besno in psihopatsko napadate nekoga, ki ni vaše rase? Ali vam vzbujam kompleks manjvrednosti? Dokažite se kulturne in evropskorazmišljajoče državljane, česar pa iz vaših besnih komentarjev in primitivnih, ni za razbrati! Dobro veš, na koga se to nanaša…..

          • RATATA

            Jaz pa vem le to, da si štajeršvajn!

  • Otto Lutar

    Hahaha Jeruzalem glavno mesto palestine….sarkazem

    • Burek Burecki

      Glih toliko koker je od zidekov….

      • sprehajalec

        Se vidi, da v življenju nisi imel Svetega Pisma v rokah Burek. Samo partijsko knjižico.

        • Aron

          Po Svetem pismu so Izraelovi sinovi za vedno izgubili svojo državo, ker so prelomili zavezo z Bogom.

          • sprehajalec

            Bog jih je kaznoval, vendar je Bog tudi milosten, zato jim je znova naklonil svojo državo potem, ko je 6 milijonov njih plačalo greh Izraelovih sinov s svojo glavo.

            Pa še tisoče in tisoče prej v 2000 letih.

          • RATATA

            1915 – ega leta v NY Timesu.

          • sprehajalec

            Govorim o 1947.

          • RATATA

            O 6 mio žrtvah so pisali že leta 1915.
            Potem so ponujali Angliji, da jim zrihtajo vstop usa v vojno proti nemčiji in če to vojno dobijo, jim za uslugo Anglija da Palestino.

          • Ana Job

            Resnica je, da ž… netijo vojne po vsem svetu, da imajo sami dobiček od tega. Takšni so. Rojeni trgovci in v orožju je denar.

          • sprehajalec

            2000 let predsodkov Ana.

          • Ana Job

            No, oba veva, da so sposobni iz nič ustvariti nekaj. Ne žalim jih. Gospodarsko napredni Izrael spoštujem.

          • sprehajalec

            14 milijonov ljudi judaistične veroizpovedi ne more imeti v šahu 7 milijard ostalih. Ali pa je ostalih 7 milijard povsem nesposobnih.

          • Ana Job

            Ostalih 7 milijard je nesposobnih. Zemljo vodi le peščica ljudi.

          • sprehajalec

            Supermeni so samo v stripih. Življenje pa polno naključij in sreče ali smole. Takšno je tudi vodenje, kot skupek interakcij takšnih posameznikov.

          • Ana Job

            Hvala, doktor za ta filozofski odgovor laikom.

          • sprehajalec

            Vse sorte je bilo v Kavarniških debatah, takšne in drugačne teorije. Ki so bile kasneje napihnjene. Amerika je vstopila v vojno, ker je Angliji in Franciji grozil poraz. Nemci so vedno rekli Anglija in Amerika sta eno in isto.

          • Ana Job

            Dejstvo je, da Ameriko obvladuje ena od ž… frakcij. Povsod so. Tudi zet od Trumpa je ž… Pa zet od Clintona isto.

          • RATATA

            NY Times je povod za kavarniško debato. Lastniki so bili pa že takrat židje …. pa bank, draguljarn, zastavljalnic …. kot v Nemčiji, kjer so tudi “kulturno” uprizarjali in se norčevali iz naroda.
            Mdr. v Miklovi Zali naprimer je nekako takole nakazana zgodba ….. kazanje na slovenske sovražnike … Žide, Lahe in Turke se oblikuje zavest nacionalne pripadnosti…..

          • Steiermark

            Najprej jih “bog” vzame, potem jim pa “bogovi” anglije vračajo?

          • RATATA

            Dobre podmornice ste meli nemci tedaj, da ste sesuli angleško ladjevje.
            Kolk se ti mora gravžat pisat komentarje v slovenskem jeziku (Windischen Sprache) namesto dojč se sprašujem od tvojega izpada o avtohtonosti nemcev v deželi Štajerski.

          • Steiermark

            ratata, ne bluzi toliko, če se zavedaš resnice o nas, ki nam je bila odvzeta avtohtonost in naša kultura , prepovedan naš, materin jezik? Seveda tebi je vse to španska vas, medtem ko tolčeš o tvoji prosrbsko slovanski teoriji bedakov! Ne bom ti ponovno razlagala, kako potujčiš ali posrbiš oz. zasužnjiš nekoga : najprej mu odvzameš pravico do materinega jezika ter kulturo….. Isto se je zgodilo ljudstvom pod rusijo, ko gledaš tiste aziate, s postrani očmi, ki govorijo rusko, svojega materinega jezika pa ne znajo! Aja, zakaj že? Ker niso aziati ali morda zaradi represije nad njimi? Vsekakor, pa naj te ponovno opozorim oz. informiram, da je bil materin jezik nemščina, pravtako mojih staršev…..

          • Severno_Od_Raja

            No ja, tole “germansko” kri sem že razrešil.. v enem prejšnjih postov.. pač je, kar je.

          • Steiermark

            Nisem vedela, da si vampir!

          • Steiermark

            ratata, imaš zopet popadke? Kaj boš tokrat skotil?

          • RATATA

            Nemca zihr ne hehe

          • Aron

            Aja, se mi je zdelo, da imam opravka z nekom, ki Zionistični genocid opravičuje s holokavstom. 6 mio? Preberi kako resno študijo, ne pa da samo Bibija poslušaš.

          • sprehajalec

            Če je ljudstvo Burkine fasso dobilo svojo državo, zakaj je ne bi še Izraelci? Kaj ne bi bila krivica, da jo Burkina fasso ima, Izraelci pa ne? pa zakaj derejo iz cele Afrike v Izrael, če tam vlada genocid? zakaj Palestinci derejo v Izrael? 2 milijona jih je v izraelu, pa genocid se dogaja tam. naj povem, da jih je bilo beguncev leta 1948 800.000. Zakaj vztrajajo, pa genocid se dogaja nad njimi?

            6 milijonov mrtvih je zelo dobro plačilo za svojo državo. pa niti niso nameravali je imeti, so preživeli hoteli ostati v Europi. Ko pa so se pojavili novi pogromi leta 1947 nad vrnjenimi iz taborišč, na Poljskem, so spakirali. kam pa naj bi drugače šli? Doma bi Levičarji še preostale pobili.

            Tudi iz Prekmurja so preživele izganjali, potem, ko so na nove oblastnike napisali premoženje.

          • Aron

            So se državljani BF preselili v novo državo iz Evrope? Se mi zdi, da ne. Izrael še sudanskih Židov ne spusti v Izrael, kaj šele ostale narode. Nevem, kje pobiraš te laži:) Palestinci ne bi smeli ostati na svojem domu, čeprav se mu sedaj reče Judovska država? Torej je zate etnično čiščenje popolnoma sprejemljivo- če ti teror ne paše, se preseli. Bolano razmišljanje.

            Zionisti so že najmanj v 19. stoletju zahtevali svojo državo, podkupljeni Angleži in Ameri so jim to tudi omogočili. Ne moreš spremeniti dejstev, če ti niso všeč…

          • sprehajalec

            saj so na svojem domu, 2 milijona jih je v Izraelu. naj poudarim, da jih je zbežalo 800.000 leta 1948. Očitno so se vrnili in dobro namnožili v teh letih. Iz 800.000 na 2 milijona.

            Slovenci so se iz 1,5 milijona na 2 milijona v istem času.

            ne vem, kje vidiš problem?

            pa kakšno etično čiščenje, Arabci imajo milijone kilometrov kvadrat ozemlja, in palestinci so izmišljen in umetno kreiran pojem, po letu 1945. vedno smo se učili, v slovenskih šolah, da gre za en nedeljiv arabski narod. Ki so ga imperialisti razdelili z ravnilom. Novodobni levičarji pod vplivom CNN in ultralevičarjev zahodne europe, so začeli trobiti drugače.

          • Steiermark

            Sprehajalec, pozabil si omenit, da v Sloveniji, od 1.5 miliona Slovencev, nastalo 2 miliona jugoslovanov, povčini srbske narodnosti – Slovenci pristali v manjšini!

          • sprehajalec

            Ja, 200.000 pregnanih staroavstrijcev in italijanskih ezulov, pa 80.000 mrtvih Slovencev kot posledica pojava komunistične gverile in njenega začetka državljanske vojne, so nadomestili kolonisti iz Juga.

          • Goran Hvala

            Zakaj slovenc ostaja v komunisticni sloveniji pa baje da vas v jame mecejo se danes…vsaj po prepricanju vecine udelezencev teh debatk…;-)

          • sprehajalec

            Vsako leto jih 25.000-35.000 odide.

          • Steiermark

            Ja, ampak goranćetu to ni poznano, da tistih 25 do 35.000 vsako ledo odide iz Slovenije, zato da napravijo prostor za jugosrbske cigane!

          • Goran Hvala

            Ce bi blo to res ni v slo ze nobenga…;-)…no sicer jaz spodbujam to da se gre v svet…pa v svetu ustvaris kar zelis in hodis v slo sam se na mini dopustek mal stare pogledat itd…

          • Steiermark

            in če so jo “izgubili”, po tvoje potem pripada kozjej……. in beduinskim kamelarjem?

        • Steiermark

          Takšni bureki tudi, kaj več kot srpa in kladiva tudi ne razumejo – to so orodja oz. orožje za klanje ljudi…..

  • Burek Burecki

    Od zidov tudi ni. Zidje so puscavski cigani ze na tisoce let ampak jaz jih raje klicem puscavske podgane kar tudi so..

    • sprehajalec

      Levičarski antisemit in rasist, Burek. Zgoraj lepo piše, da levičarji vaš antisemitizem vlečete od socialista Adolfa.

      • Steiermark

        On “nećujedobro”…..burek je pač burek in jejo ga sami bureki oz. beduini z balkana!

  • Aron

    Medtem, ko se se proti Trumpovi potezi izrekli prav vsi krščanski voditelji na Bližnjem vzhodu, Nova zagovarja Izraelsko etnično čiščenje prakrščanske palestinske skupnosti?

    • sprehajalec

      Prakrščanska palestinska skupnost je že davno izpostavljena terorju in genocidu svojih sosedov, mohamedanskih t.i. palestincev. tako, da danes obsega 1% t.i. Palestinske populacije v Gazi in zahodnem bregu. 99% pa je mohamedancev.

      • Aron

        Vprašaj malo kristjane v Betlehemu, kdo jih terorizira in etnično čisti.

        • sprehajalec

          Še vedno so tam, v Betlehemu. Kopte naprimer, pa ubijajo. Ubijajo tudi kristjane v Siriji, pa Iraku in Arabskih državah. Tako kot so naprimer po ustanovitvi Izraela pregnali in tudi veliko pobili 800.000 Judov iz Arabskih držav.

          tvoje informacije in teorije in posledično sklepi sežejo do tja, kamor upa stopiti noga novinarja CNN.

          • Aron

            Govoriš na pamet ali pa po navodilih šefa. Priporočam, da se enkrat premakneš iz fotelja v svet, da dobiš malo občutka za realnost. Potem boš tudi izvedel, kdo je odgovoren za čiščenje kristjanov v Palestini.

            Mešaš jabolka in hruške. Ni govora o Egiptu, govora je o Palestini.

          • sprehajalec

            Gre za isti narod, Arabce. isti jezik, ista vera, iste navade.

            Bil sem kar nekaj v svetu, Palestinci in protijudovstvo je čaša, iz katere se napajate Levičarji, delavski ali pa samoupravni ali pa demokratično nostalgični.

            Satanova naveza. Kdo je tukaj ubijal?

            https://grillratte.de/wp-content/uploads/2009/04/spielfilmszenemogadischu.jpg

          • Aron

            Palestinski kristjani imajo isto vero kot ostali Arabci? Sploh premisliš, preden pišeš? :))))

          • sprehajalec

            1% jih je, zanemarljiva številka, ker so se obdržali, zaradi izraela. Drugje po Arabijah jih praktično ni več, med 400 milijoni mohamedancev.

            Še največ jih je v Egiptu, kjer se imenujejo Kopti.

          • Steiermark

            Sprehajalec, zaston prepričuješ “prepričane” in dobro vpeljane v svojo satansko religijo islama – komunizem – dvojček zla!

          • Steiermark

            Če že govoriš o Palestini in o hrušah, ali se ne spominjaš, da so musliji nastali oz. se začeli vzorovati in klati vse okrog sebe, tiste, ki niso hoteli prestopiti v najbolj satanistično vero – mohamedov islam, ki je poleg tega da je krvava, uči samo nasilje, pedofilijo in o tem, da ženske niso niti ljudje – in tile izmečki so začeli svoj teror, z mohamedom, pedofilom, posiljevalcem in klavem, vsaj 500 let, po Kristusu – in to na istem teritoriju, od koder izhaja judovstvo in krščanstvo!

          • Goran Hvala

            Al pa novetv….ka je glih en korak dlje…;-)..od resnice mislim…;-)

          • sprehajalec

            Definitivno dlje, kot pa seže levičarska resnica. Do spletne strani CNN in Antife.

            V glavnem jaz sem se vaše resnice naposlušal v življenju. Je v nasprotju z zdravo pametjo in logiko. Kot so dejali že stari klasiki družbene misli, “levičarstvo je ideologija povprečno umnih in nižje umnih”. Profesionalni levičarji so pa visoko inteligentni v tem, kako si napolniti svoje žepe.

          • Goran Hvala

            Pol si pa doug rabu da ti je prebilo…ja kot si rekel imas povprecno in podpovprecno umne..se strinjam…oboji letajo na volitve kot dvolitev se videli niso…nimas kaj…vsak ima svoje veselje..jaz raje piknikiram ob nedeljah in prepuscam odlocanje kdo se bo mastil na racun drzavljanov tistim povprecno in podpovprecno umnim…

          • Steiermark

            Gorane, prav imaš, nova TV, je veliko več kot en korak dlje, od resnice – Nova tv je glas super resnice!

          • Goran Hvala

            Dobr si tud sama napisala…je velik dlhe od resnice ne sam en korak…vidis da tud sama ves sam ne upas povedat drgac…

      • Steiermark

        Aron še deluje vedno, po starem…….prilagaja resnice sojim potrebam, kot musliji!

        • sprehajalec

          Mlad je pa levičarsko šuntliteraturo bere.

          • Steiermark

            Dvomim, da je mlad, če pa je, pa ima levaško demenco, kot vsi levaki, stari in mladi!

  • učko

    Kurc, svet je narejen za najmočnejše, ostali se ali prilagodijo ali izumrejo !!!!!

    • Franc Šink

      Nisi daleč od resnice.

  • toxico

    izrael sploh nikoli ni obstajal zdaj se pa širi in širi povsod trump dela v redu tule je pa čist v temo bcnu

    • Franc Šink

      Na psihiatriji ni čakalnih dob.Imaš srečo !

    • Goran Hvala

      Izrael je bil tam se pred samim nastankom prve celine…;-)

    • Igor Kavalar

      Upam da prevod ni potreben, drugače uporabi google translate.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Israel
      The Kingdoms of Israel and Judah emerged during the Iron Age.
      The start of the Iron Age proper is considered by many to fall between around 1200 BC and 600 BC, depending on the region.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Palestine
      Islam was first introduced to the region of Palestine during the Early Muslim conquests of the 7th century, when armies of the Rashidun Caliphate under the leadership of ʿUmar ibn al-Khattāb defeated the armies of Persia and the armies of the Byzantine Empire and conquered Persia, Mesopotamia, Syria, the region of Palestine, Egypt, North Africa and Spain. It was a long process that included immigration of Muslim Arabs, as well as other Muslims, from other regions, as well as conversion to Islam by some of the indigenous Christian, Samaritan and Jewish population of the area.

      • Aron

        Še prej so bili na tem področju Perzijci. Pa dajmo Palestino Iranu, če drži tvoja analogija…

        • sprehajalec

          Perzijci so bili kasneje in drugje. Asirci pa so naredili le roparski pohod nad Jeruzalem in Jude odpeljali v suženjstvo. By the rivers of Babilon, BoneyM si zavrti.

          • Steiermark

            Aron se “opira” na islamske zemljevide – isis-a…….. po katerih je bil islam “pred Bogom” in so oni ustvarili vse…….. (seveda so, ustvarili so vso zlo, na svetu)

        • Igor Kavalar

          Tud Perzijci niso bli na tem področju pred židi.

          • Aron

            V vsakem primeru so bolj upravičeni do tega ozemlja kot Aškenazi, židovski evropski konvertiti, ki so sedaj večina v Izraelu.

          • Igor Kavalar

            Se pravi po tvoji logiki je tvoja bajta/stanovanje sosedovo, ker je bolj upravičen do tega, kot ti, ki v svojem bivališču živiš že nekaj let.

            Zakaj? Ker je to tvoj prvi najbližji sosed?
            Ker je prišel iz juga in ima lastninsko pravico nad tvojim stanovanjem?

          • Aron

            Ne utemeljejem pravice nobenega nad nobenim. ZN in odločbe ICJ so precej jasne, kar se tiče delitve ozemlja, prepoved naseljevanja židovskega prebivalstva na palestinsko ozemlje, zid itd…

          • Igor Kavalar

            A veš kaj so ZN in kdaj so bili ustanovljeni?
            Leta 1945 po koncu 2. sv vojne. Liga narodov je propadla ker niso uspeli preprečiti 2. sv vojne.

            Danes je ZN kot nek mediator med sprtima stranema, bi pa moral biti učinkovitejši. Zame je ZN brezobi tiger, ki te bo pustil na cedilu. (Ruanda, Bosna….)

            Zaradi mene se ga lahko jutri ukine, ker ne stori ničesar in je leglo dobro plačanih blebetačev.

            A veš kdaj je nastala kraljevina Židov na tem prostoru? 3000 let pred ZN. In danes bo ZN o tem teritoriju imel pristojnost odločat? To pristojnost imajo ljudje, ki na tem prostoru živijo in noben drug iz ZDA ali Rusije ali Kitajske.

            Sami se bodo morali zmeniti med sabo ja. Ampak ZN bi pa lahko zagotovili vsaj pogoje za to izvršitev.

            Kaj smo do sedaj videli? Na stotine sporazumov, podpisov, rokovanj. Vse je propadlo, ker na terenu niso naredili tistega kar so prelili na papir!

            Pošljejo vojsko ji da pooblastila da pobere vsa nelegalna orožja in poskrbi za ukinitev in eliminacijo vseh anti miroljubnih enot, ki bi oviral proces miru in sobivanja na tem prostoru med dvema narodoma.

            Namesto denarja iz EU za rakete, ki padajo na Izrael in samomorilske napadalce, pač naredite embargo. Ampak totalno blokado (tudi če so ZDA ali Rusi proti) vsaka ladja, avion ki ne upošteva navodil se jo eliminira.

            Pa ne bo potrebe po zidovih, pa po bombardiranjih pa po širjenju teritorialnih pasov in vsak bo vedel, da ga bo tolkla palica.

          • sprehajalec

            aron, tvoja srbska logika te vodi, tam kjer je srbski grob, tam je Srbija. sedaj si se pa izdal.

        • macon

          Kaki Perzijci neki, ti so prišli v Perzijo po -1000. Stari prebivalci Judeje so bili Kanaanci.

          • Aron

            Kanaanci niso sodobni evropski židje, vglavnem konvertiti. Zakaj bi nek bledoličen Yurij iz Ukrajine imel kakršnokoli pravico do ozemlja stotine kilometrov stran?

          • Igor Kavalar

            A veš kako so Židje sploh prišli v Evropo?

            In zakaj Slovenci, ki so odšli v Avstralijo, ZDA, Kanado….. kaj danes nebi smeli imeti pravice biti Slovenci, ker mu je ime npr. John in je tisoče kilometrov proč in se vrniti v Slovenijo, ampak bi Slovenski teritorij npr. mesto Ljubljana moral pripadati npr. Italjanom zaradi tega?

          • Aron

            Večina židovskh prebivalcev ti. države Izrael je priseljencev po večkratnih aliyah . Zaakj misliš, da je število Židov v Jeruzalemu tako naraslo v 20. stoletju? Z načrtnim naseljevanjem.
            Vglavnem gre za spreobrnjence v židovstvo, ki povečini nimajo genetskih vezi z območjem ti. države Izrael. Popolnoma drugačna situacija kot pri diaspori, kot jo omenjaš.

          • Igor Kavalar

            Trenutne migracije v Izrael so narastle zaradi ponovnega vzpona Hitlerjevega antisemitzma, ki ga po Evropi izvaja muslimanska mladina nad židovskimi sakralnimi objekti in samo populacijo (ki pa ni edina). Imeli si teroristične napade po Franciji, kjer so bile tarče košer trgovine, sinagoge… Vsakodnevnih problemov ti ne prikažejo lahko pa si jih ogledaš na YouTubu.

            Normalno, da bodo migriral nazaj v Izrael, če so jih pa v 19 stoletju zmasakriral po Evropi, ko so mislili, da bodo vlade poskrbele za varnost, jih je pa sama oblast odplaknila. Kdo pa jih bo danes branil? Nobeden, edino sami se lahko branijo in to so zaštekal in se ne bodo pustil j* nobenmu več.

          • Aron

            Na YT je tudi polno posnetkov, kako židovski lobi napihuje ti. antisemitske izpade, sedaj je praktično vsako nestrinjanje z Izraelsko politiko antisemitizem. Priporočam ogled tega dokumentarca: https://www.youtube.com/watch?v=XNWF9CeoZdE&t=399s

            Zionistični vodje so precej tesno sodelovali s Hitlerjem, saj so imeli oboji isti cilj: čimveč Židov spraviti izven Evrope, na eno mesto. Tudi o tem je veliko napisanega.

        • sodnikisozločinci

          In Slovenijo dajmo neandertalcem, bili so prvi na tem področju, Potočka zijalka, Divje babe,…

      • toxico

        kot kraj in ne kot država to je velika razlika

        • Igor Kavalar

          A kraljestvo Izraela in Judeje pa ni pojem družbenega konsenza skupine ljudi, ki tvorijo neko skupno organizacijo in izbira vodje aka (kralja da jim vlada – Saul, David, Solomon), ki jo imenujemo v današnjih pojmih država (premierja na čelu vlade)?

          Kraljevina Saudove Arabije potem tudi ni država, ker gre po tvojem le za kraj in je poimenovana po dinastiji Saud in teritorij pripada komurkoli, tudi Židom?

  • Olga_10

    Islamisti=komunisti=terorizem, kraja, podtikanja, laži, ustrahovanje!

    • Goran Hvala

      Itaq..tak je lajf…glih dans sm dva desnaka ustrahoval…pa sm pokasiral ene 4000jurcke..dost za ta tedn…

      • sprehajalec

        Si jima ga vlekel? Dobro plačilo za nekaj, kar rad počneš.

        • Goran Hvala

          Ves da…sej desnaki so tud uzival…pac povem po resnic…men je vazn da so fino placal…ce so ze desnaki gospodarstveniki…dans ni nc zastonj ane…vis paamo spet vsi zadovoljni…no razen tebe seveda…;-)

          • sprehajalec

            Vesel sem, da ti je tekniko Gorane.

  • tarantela

    Vsa verstva slonijo na pravljicah. Včasih si ljudje niso znali razložiti naravnih pojavov in se vse prilagajali svojemu znanju in spoznavanju. Zdaj gre znanost naprej. Zdravljenje s polaganjem rok tudi danes občasno uspeva, placebo učinek. Verjameš – in zgodi se. Včasih so bili samo sonce, luna, ploščata zemlja in zvezde, danes je vedenje o galaksijah, vesolju, več vesoljih, veliko napredovalo. Astrofizika je dosegla nesluteno. Meni je žal, da ne bom doživela še vsa prihodna odkritja, pravljice bodo počasi preživete. Blagor ubogim na duhu, zakoplješ se v pravljico in lažje živiš.

    • Goran Hvala

      Sm slisav de so bli izraelci pa amerioanci prvi prebivalci tega planeta..tak da imajo verjetno prav…;-)

      • sprehajalec

        Gorane, kaj niso bili prvi tvoji, Srbi, narod najstariji?

        • Goran Hvala

          Ni res….prvi so bli amerikanci in izraelci…to pise vsepovsod…sam nisem se prebral…sem pa slisal…na novi…

          • sprehajalec

            Ne pljuvaj čez Ameriko Gorane. pribežališče ubogih in preganjanih iz vse Europe. Ki so jih preganjali, ubijali ali pa niso imeli v Europi kruha zanje….

    • Franc Šink

      Boš doživela boš. Tudi pekel boš dala skozi.Raje preštudiraj malo Kvantne mehanike Pusti astrofiziko na miru.

  • tarantela

    Ko smo že glih pri verstvu: Marija naj bi brezmadežno spočela, potem je en papež pred časom izumil, da je tudi Marijina mati Ana spočela Marijo brezmadežno, se pravi brez moškega. Zdej pa mene zanima tole: Bog naj bi ustvaril Adama in Evo in jima naročil. “Ljubita se in množita se med seboj!” Torej po božjem načrtu in delovanju ni bilo delanje otrok nobeno umazano dejanje, zakaj naj bi bilo potem “brezmadežno” spočetje nekaj najbolj dobrega, to pa kar delajo običajni ljudje, se pravi, da se razmnožujejo spolno, pa je omadeževano oz. umazano?

    • sprehajalec

      ne vem, zakaj se ukvarjaš z filozofijo tarantela, če ti očitno ne gre. Prispodobe so zate tuje, verjameš kar vidiš in kar ti tvoja pamet pove.

      zato bo najbolje, da začneš s pripravami na južino.

      • tarantela

        A pol tud živite v prispodobah? Namreč tole brezmadežno mi zveni, da je 15-letno Marijo, naivno deklico nekdo naplahtal, saj deklica ni vedela, kaj pravzaprav nekdo počne z njo, če že začnemo z začetkom pravljice. Naivnim je lahko pripovedovati…

        • sprehajalec

          Potem pa tako povej Tarantela, vendar nekaj ne drži v tvoji teoriji, kot Mohamed uči, ki je imel 12 letnico, so bile 15 letnice takrat že s tremi otroki, če so preživele, živele so pa tja do 30 leta.

          Vidim, da si pristaš teorije Jezusa, arijskega sina, nezakonskega otroka

          Tiberiusa Juliusa Abdesa Pantere, germanskega vojaka v rimski službi, ter Marije. Jezus torej Arijec.

          ta teorija je bila med delavskimi socialisti, levičarji tretjega reicha zelo popularna. Vidim, da jo še danes levičarji zagovarjate.

          • tarantela

            Si mimo usekal! Meni so prijetni vsi ljudje, ne glede na barvo kože idej, vere, da le niso nasilni in da so pošteni. Pravzaprav menim, da bodimo do drugih taki, kot želirno, da so oni do nas. Je tako prav?

          • sprehajalec

            ja, seveda so ti prijetni. Tukaj trosiš žveplo po tem portalu in nestrpnost do kristjanov, potem so ti pa prijetni vsi ljudje. kako tipično lažnivo levičarsko.

          • Steiermark

            Pusti jo, saj ne ve, kaj dela (govori)!

        • Steiermark

          Ali to govoriš iz lastnih izkušenj, si bila tudi ti “počaščena” z izbiro pedofila tita, ki je takšne stvari počel s tabo, takrat ko ni z moškimi ali psmi?

    • Marija je bila obvarovana izvirnega greha, ne pa da je bila brezmadežno spočeta.

      • tarantela

        Oooojej! Na radiu Ognjišče sem slišala, da je prišel duh k njej in je spočela, k njeni materi pa en drug duh..

        • Ali sploh ločiš ta dva pojma med seboj?

          • tarantela

            Duh je duh, dokaži, da je “sveti!”

          • Dokaži ti, da imaš vse pravilno pošlihtamo pod streho, ko se lotiš debatirat o stvareh pa o njih nimaš razčiščenih pojmov!

          • tarantela

            Tudi ti jih nimaš, ko verjameš, kar DRUGI pravijo.

          • Za rszliko od tebe, si stvari ne izmišljam.

        • Bodi dosledna! Najbrž. misliš Sveti duh, kar pa ni isto, kot če rečeš samo duh.

          • Severno_Od_Raja

            Problem je, če lovek ne loči Slovenske Bistrice od Ilirske Bistrice.. vse je Bistrica, samo da je vmes pol Slovenije. Da bi dojelo tole provokatorsko ženšče razliko, je najbolje, da jo pošljemo v Slovensko Bistrico, v kakšen razvpiti lokal, pa naj tam vehementno trdi, da je to Ilirska Bistrica.. Mislim, da je ne bi bili ravno veseli in bi letelo po njej – kot toča! Tko pa je to, če gobcaš na nepravem kraju ob nepravem času.

        • Severno_Od_Raja

          Mene bolj zanima čist nekaj drugega. Zakaj sploh poslušaš radijo Ognjišče, če itak nič ne razumeš. Zate je očitno to tko, kot bi 3 letnemu frocu v roke potisnil učbenik fizike in pričakoval, da ti bo računal pospeške. Svari, ki jih ne dojemam, ne komentiram.. tudi tukaj, zraven nisem stal, da bi videl.. pol sem pa raje tih. Jaz tudi ne razumem, pasih procesij, pa rdečih maš na onem velkem spomeniku ob Dražgošah,.. ne razumem niti rdečega kolaboranstva. Vidiš, pa eni to tako opevajo, pa trdijo, da je vse resnica.. pol pač takega medija ne gledam, ne poslušam, ne berem – seveda pa imam svoje menenje. Samo, ga ne bom obešal na veliki zvon. Niti tukaj ne. Bi bilo pod vsako kulturo!

      • Franc Šink

        Nadangel Gabrijel je prišel z epruveto polno svetega duha(sperme). So bitja ki so inteligentnejša od nas
        sarkazem press.

        • tarantela

          Že takrat so “izumili” umetno oploditev…

        • Ana Job

          In verjetno tudi boljše sexajo. :-) Mogoče je moj ljubi angel, zgleda že tako.

    • Franc Šink

      Tudi lezbijka lahko spočne brezmadežno. Tehnologija obstaja.

      • Steiermark

        Saj to ona tudi dobro ve!

    • Morala

      Če nisi verna, zakaj se s tem ukvarjaš?….vedno izpostavljaš tole in človek dobi občutek, da si na strani islama…

      • JJ

        brezmadežno pomeni, da eno jutro ni bilo madeža na rjuhi in opaaa,zgodilo se je. Pač ga je prepozn ven dal…..

        • ogabnež.

        • Steiermark

          no in tako si ti nastal, iz tiste “packe” oz. madeža, ki je pa morda bil urin…..Posledice so pri tebi vidne!

      • tarantela

        Torej: bitka za Palestino sloni na dveh verstvih. Pravzaprav se mi zdi, da politiki izkoriščajo verske dogme, da prepričujejo naivne ljudi. Vedno so bili osvajalski pohodi v imenu neke vere. Tudi krščanstvo je bilo na silo uvedeno Slovencem.
        Nisem na strani nobene vere, ker menim, da v imenu teh dogem izkoriščajo nevedne ljudi za soj profit. Tudi Trump bo imel od tega, kar počne profit in seveda z njim tudi orožarski kapital. Torej je vera samo izgovor in zavesa, za katero se skriva pohlep.
        Kar se pa vere ne sploh tiče, sem slišala klerika ki je dejal: ” kdor se hoče poglobita v vero, naj prebere sveto pismo. Vera se mu bo utrudila, lahko se pa zgodi, da jo bo potem popolnoma izgubil.”
        Slednje se je zgodilo meni. So tako nelogične stvari v tem pisanju, da sodijo zgolj v stari vek. Je pa v Vatikanu veliko starih zapisov, ampak so stkali take zgodbe iz njih, kakršne so danes v Bibliji in bi bile morda drugačne, če bi jo sestavljal kdo drug iz še ne preštudiranih zapisov vatikanske knjižnice.

        • Sveto pismo obravnava Staro in Novo zavezo. Kaj ti ne štima? Ali vse?

      • Steiermark

        saj tudi je, poleg tega, da je islamka, je tudi striktno proti vsemu, kar je slovenskega – pa ne pri sebi doma ampak pri nas, v Sloveniji!

    • Olga_10

      Kako se razmnožujejo “borci”, da jih je čedalje več? Brezmadežno?

      • tarantela

        Boš morala iti nje vprašat.

        • Steiermark

          Po “slovenački” se reče, da bo morala iti “njih” vprašat in ne nje (nje nje uporablja tvoj idol u ljubljani, najlepšom mijestom na svijetu….nje nje…..)

      • Steiermark

        tudi tile podganarji se razmnožujejo po duhu smrdljivega pedofila tita, pa ne samo ker jih je vedno več ampak ker kot izgleda “oplojajo” še dolga leta po smrti – njihov duh!

      • Bastian

        Enocelični borčevski organizmi so se do danes razmnožili vse do troceličnih. V kontekstu človeštva so to vnuki čeprav niso.

    • macon

      Brezmadežno spočetje je treba razumeti v zgodovinskem kontekstu. Včasih niso imeli pojma, da moško seme oplodi žensko jajčece, predstavljali so si, da duh moškega, očeta, preide v mater in ženska zanosi. O sami mehaniki se jim ni niti sanjalo.

      Potem imaš tako biblično razlago in opis, ker procesa pač niso razumeli.

      • Steiermark

        komunisti pa tega še danes ne razumejo…..

        • tarantela

          Oni seksajo tudi zaradi užitka, kristjani pa samo, ko delajo otroke, ostalo je prepovedano.

          • Steiermark

            si se preveč bureka najedla, da ne poznaš prave resnice, tako krščanske kot tudi od muslijev….. Če je posiljevanje in z udarci prisiljevanje žensk in otrok – v islamu – “užitek”, mi prosim razloži, komu je užitek seksati tako kot dvema kamelama, ko gospodar ukaže kameli, in jo posili – to kar delajo tudi po evropi islamci, če ne gre drugače, pa posilijo skupinsko…… Sedaj pa moram spremeniti mišlenje o tebi, ki sem ga imela dosedaj, ti nisi niti srbijanka ampak bosanska bula…..

          • tarantela

            Ti pa ne veš, koliko slovenskih mater je zanosilo, ko je pijani dedec prišel domov in zahteval seks, če ga ni dobil, je namahal ženo in je ona potem zanosila, “madežno”.

          • fmg9

            Ne spreminjaj teme. Tukaj si zato, da se naučiš, kaj pomeni brezmadežno spočetje, katero nima veze s seksom.

          • Steiermark

            Sem mislila, da si ti edina, “posledica” takšnega pijanskega spočetja……No, ja, saj vendar tvoji komentarji zelo nazorno prikazujejo tvoj problem spočetja….

    • fmg9

      Heh heh. :) (Oprosti, ne morem se zadržati :))
      Brezmadežno spočetje nima ničesar opraviti s spolnostjo.
      V katoliški religiji to pomeni, da je bila Jezusova mati izvzeta izvirnega greha, ki ni osebni greh, ampak stanje človeštva po padcu človeka, katerega nosijo vsi ljudje, razen nje.

    • Jovo Jamnica

      Brezmadežno pomeni brez greha. Prva je bila Eva, a je grešila, ko je utrgala sadež…

  • rubec

    Kaj pa imajo za delat tam muslimani. Tempeljski grič je bil vedno krščanski in kot amaterskemu arheologu mi gre na živce zakaj se tam ne koplje in teren razišče. Menda je v griču zakopan velik zaklad templarjev verjetno pa tudi loto listek velikega moistra reda Regnauda de Vichiera. Iz leta 1104 se je namreč ohranilo njegovo pismo materi v francoski Montpellier kjer jo prosi naj nikomur ne omenja da je kot edini v tistem krogu počil sedmico.

    • sprehajalec

      To je pa res. Kristjani so bili dolgo v posesti Jeruzalema. ne vem, zakaj se to ne omenja. levičarji bi cvilili….

    • Janko Gedlička

      Madona, s svojo znanstvenostjo si pa zakuril.

    • etrusk

      Pravilno razmišljate ,

  • tarantela

    Kaže, da bomo pregoreli pri tej temi. Pa pustim vero ob strani. Židje hočejo svojo državo tam, kjer naj bi jo že imeli po nekih zgodovinskih resnicah. Kaj pa potem Slovenci? A lahko na enaki in isti podlagi zahtevamo Gosposvetsko polje s knežjim kamnom???

    • sprehajalec

      Pravzaprav so kajkavci, ki jim danes večinoma rečemo Slovenci živeli tudi v Slavoniji in ima po njih ime. Govorili so pa jezikom slovinskim, dokler niso štokavci začeli množično prehajati čez Savo iz juga in prevladali. Zgodovina se torej ponavlja. In to so živeli tja do Zemuna.

      zakaj ne bi to svojo širitveno ost uperila najprej na jug, tistim severno je čisto dobro?

      • tarantela

        Čak mal! Gosposvetsko polje je bilo nekako sveto našim prednikom. Predvsem je bilo krščansko, ime je dobilo po Gospe sveti, a Ti to ni bolj blizu, če si kristjan?

        • sprehajalec

          Karantance si danes lastijo Korošci, ki sicer večinoma govorijo drug jezik kot večina Karantancev takrat, vendar so današnji Korošci v večini njihovi potomci, torej Karantancev. In kolikor vem so Korošci tudi dobri kristjani, boljši kot prebivalci tukaj.

          V čem vidiš problem?

          • Steiermark

            +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

          • tarantela

            Ni problem v tem. Zdi se mi, da so povod za prevzem Jeruzalema s strani Židov zgodovinski razlogi, kar je za moje pojme nezadostno. Potem bi morali tudi naši predniki oz. potomci Slovenci, zahtevati Karantanijo Slovencem oz ozemlju Slovenije. In seveda bi morali zahtevati tudi celotno Istro in če gremo še nazaj, bi potomci Rimljanov, se pravi Italijani, pravzaprav zahtevati to Istro in Dalmacijo. Postavljati zahteve na nekih zgodovinskih osnovah se mi zdi neutemeljeno in prinaša samo vojne in revščino. In papeža Frančiška bi morali poslušati VSI! Potem bi bilo več strpnosti med ljudmi.

          • sprehajalec

            Slovenci državno pravno v kakršni koli obliki nikoli niso bili v posesti Karantanije. Karantanija je nek mit, ki so ga servirali komunisti in narodni romantiki, da bi pozornost usmerili proti Severu. In odvrnili od juga, kjer so kajkavci živeli na obsežnih območjih današnje Hrvaške, samo pleme Hrvatov je pa iza Velebita in je svojo državnost v 400 letih razširilo na današnje območje. In tako kot so nekdanji kajkavci danes z veseljem Hrvatje, so nekdanji Karantanci z veseljem Avstrijci. In tu se ne da storiti ničesar.

            vendar v zgodovini so recimo rimljani prišli do Istrie in Iliricuma ter Panonie z osvojitvijo le teh, premagali so istre, pa japode, pa panone, pa Ilire.

            Zakaj bi premaganemu dal tisto kar misli da mu pripada? zakaj bi bil Hlapec upravičen do kmetije? zakaj bi bil samoupravljalec upravičen do tovarne?

            To ste vse otroci socializma tarantela, ki vam je glave zavozlal.

          • 5-RA

            Nikoli nisem imela občutka, da so nam Karantance servirali komunisti…za njih nikoli nismo bili nič…do 2.sv vojne…šele s Titom smo postali enakovreden narod zato tudi o Karantaniji in Samovi zvezi nismo prav veliko slišali.

          • sprehajalec

            Komunisti so nam naprej metali Korošce, Karantanija je bila pa poglavje v šolskih učbenikih in kar obsežno. Karantance je pa z Noričani povezal šele Ivan janez v svojem opusu, kot prvi po patru Nestorju, ki je Noričane pripisal Noetovemu potomcu Jafetu kot prve izmed kasnejših Slovanov. Horutani, kot jih je imenoval, pa so njihovi nasledniki.

            Država Srbov Hrvatov in Slovencev, SHS imenovana leta 1919 je bila temelj kasnejših Jugoslavij in Slovencev v njej kot enega izmed treh konstuktivnih plemen.

          • Jovo Jamnica

            Kraljevina SHS seveda ni enako Državi SHS. Država Slovencev, Hrvatov in Srbov, z glavnim mestom v Zagrebu, je živela mesec dni in segala do Drine. Kraljevina Srbija še ni bila sestavni del te države. Podlaga za Kraljevino Srbov, Hrvatov in Slovencev pa je bila Krfska deklaracija iz leta 1917.

          • sprehajalec

            Sem kaj drugače rekel Jovice? Ko Narodno vijeće prosi Srbskega Kralja za združitev s Srbijo, zaradi prodora Italijanov iz Zahoda in srbov iz juga na črto Karlobag-Karlovac-Virovitica, nastane Kraljevina SHS.

          • Jovo Jamnica

            Si, si. Tvoja površnost je že pregovorna. Je pa res, da je tistemu, ki mu zgodovina ni blizu… vseeno.

            Država Srbov Hrvatov in Slovencev, SHS imenovana leta 1919

          • sprehajalec

            Lej skačeš tukaj vame kot sosedov maček. Kaj sem zgoraj napisal, Država SHS, ki je bilo uradno ime države do Drine. Ker so jo začeli Srbi in Italijani secirati, se s Kraljevino dogovori za združitev v Kraljevino SHS.

            kaj sem torej površno rekel?

          • Jovo Jamnica

            Se s Kraljevino Srbijo dogovori…

          • 5-RA

            Frančišku se je odpeljalo, lahko pa kar sama recimo pripelješ k sebi v hišo kakšne mladoletne Eritrejce…. zdele 1.1. bi vsi imeli rojstni dan…pa še novo leto bo…cel žur.

      • Jovo Jamnica

        Odkod tebi, da smo Slovenci govorili slovinsko??? Izraz Sloveni se prvič pisno izpriča tamkaj daleč na severu, kjer ležita naši prvi mesti, Pskov in Veliki Novgorod. Znali smo pisat in imenovali smo se Sloveni. Rusi so pozneje to prikrojili in v devetnajstem stoletju nas že imenujejo slavljansko pleme.

        • sprehajalec

          Govora je o Slavoncih in Bezjakih ter Istrijanih jovice.

          • Jovo Jamnica

            Odkod govoriti slovinsko??? Vse to, kar si napisal je poznejšega datuma, od tistega, kar sem izpostavo. Sloven ni nikoli zase dejal, da govori slovinsko, ampak slovensko!!! Tudi gradil je bivališča, ki jim je pravil izba in vsaka izba je imela tudi klet. To je bilo davno, še pred krščanstvom.

  • sprehajalec

    Rubec spodaj ima prav, kaj bi bilo kričanja, če bi Trump rekel, da Jeruzalem pripada Kristjanom? Konec koncev so ga pošteno osvojili in je sveto krščansko mesto. V njihovi posesti pa je bil od 1099 do 1244, torej več, kot je starih kar nekaj današnjih europskih držav. Da ne omenjam Afriških in Azijskih ter Južno ameriških.

    Šele leta 1917 je Jeruzalem potem znova zavzela Krščanska vojska, Britanski ekspedicijski korpus in ga v svojih rokah in za kristjane držala 30 let.

    Žal pa opažam, da Levičarji tega sveta ne bodo mirovali, dokler ne bo Jeruzalem zopet v mohamedanskih rokah. Ker imajo z mohamedanci očitno skupnega sovražnika, Kristjane.

    • Aron

      Ja, zakaj Trump kot goreč kristjan, dela v škodo kristjanov, je zelo pomembno vprašanje.

      • sprehajalec

        Morda ima občutek, da bo sveto krščansko mesto varnejše v judovskih rokah, kot pa v mohamedanskih? kaj misliš?

        • Aron

          Mednarodno pravo in UN resolucije pravijo drugače.

          • sprehajalec

            To “mednarodno” je raztegljiv pojem, trump pospešeno izstopa iz tega “mednarodnega”, ki samo ožema tiste, ki kaj imajo. In so ciljna destinacija revežev. Trump je izstopil iz podnebnega dogovora in so kričali levičarji, sedaj bo pa onesnaženo vse, hkrati je pa sramežljiva novica na RTV portalu, da praktično vsa svetovna plastika vstopa v morja skozi 10 izključno azijskih rek in pa Nila.

            Svet tako izgleda, doma imaš vrt, podpisal si dogovor, da bo urejen in tega se držiš. Vendar pa je tvoj vrt sredi smetišča. Potem jim pa rečeš, ne grem se več, pa kričijo. pa še najbolj tvoji doma. tako to izgleda v praksi.

            In s tem konceptom mednarodnega je očitno nekaj narobe.

          • Aron

            Podnebni dogovor se ne nanaša na plastiko, bumbar :)

          • sprehajalec

            Zaščito naravnega okolja jaz gledam kot celoto in medsebojno povezano. lahko imamo manj ozona in CO2, vendar so oceani pokriti s plastiko in brez življa. To je očitno zate sprejemljivo.

            sem spada tudi prenaseljenost, ki pa oboje direktno povzroča. In ekscesna rodnost v tretjem svetu. O tem levičarji seveda niti besedice.

          • Janko Gedlička

            Ob tej prenaseljenosti, lakoti in uboštvu se sprašujem kako je s poklicanostjo vsakega v življenje z nekim namenom, ki bi ga naj uresničil.

          • sprehajalec

            Za tretji svet bolj velja, da je v življenje poklican kot posledica posilstva in spolnih igric…

          • indijanka

            Zanimivo. Do mednarodnih pravil imaš različna stališča. Lohka bi bil Veliki arbiter.

          • sodnikisozločinci

            Svetu vlada zakon moči in ne moč zakona. Koliko tankov imajo v OZN, da jih pošljejo nad Trumpa?

          • Aron

            Res je.

    • rubec

      Hvala sprehajalec da si me podprl. Ampak kaj ko mene nikoli nihče ne posluša, prisluhnejo samo takrat ko v domači krčmi vprašam če bo kdo kaj spil.

      • sprehajalec

        Deluje, kot da bi bil nekje na Gorenjskem?

        • rubec

          Res je. In če pomislim da sem se sem preselil iz nove zelandije kjer mi je nek slovenec naložil da imajo tam boljšo zasko kot pa mi v Wellingtonu.

          • indijanka

            Na tole temo se je najbolj spoznal Peter. Tam je živel. Hmm…ti pa v deželi Gospodarja prstanov. Kul. Bi pa Nova potrebovala neka pravila. Mogoče Mednarodna. Kako se Hun lahko briše in prijavlja brez težav, Petra pa “banajo”?

          • rubec

            Bolj se ne bi mogel strinjati. Da nekdo iz nove enega najboljših tukaj banajo skoraj ne morem verjet. Tu je posredi kaj drugega kaj bolj sinister kot rečejo na ID. Hun je pa kot uš. Pošpricaš in evo ti njega nazaj. Jaz potem še enkrat pošpricam kaj čem drugega.

          • indijanka

            Hmm.. bi bile lahko reklame vzrok? Uške spodbujajo razpravo.

          • Steiermark

            Edino učinkovit, proti ušem, je ogenj!

          • Jovo Jamnica

            Ogen poleg uši uniči tudi oblačilo. Ciklon B pač ne…

  • 5-RA

    Jeruzalem je mesto, ki je pomembno za vse tri religije : Jude, krščane in islam. Skozi zgodovino so ga zavzemali zdaj eni zdaj drugi vendar nazadnje so ga osvojili židi v vsiljeni šest dnevni vojni, ko so stolkli Arabce združene v vojaško zvezo.
    Ne vem zakaj bi se ne strinjali, da je Jeruzalem Izraelski, zakaj bi bilo bolje, da bi bil arabski? Levaki ste res čudni, Ukrajina je Ruska, Izraelci pa nimajo pravice do Jeruzalema? Palestinci so po vašem narod in bi jim dali kar en kos ozemlja, ki ni ne njihov, niti ga niso sposobni obraniti. Za Slovence ste trdili, da niti nismo narod, da smo Jugoslovani…šizofreno do konca.

    • tarantela

      Ne vem, kam prištevaš mene, “levak” vsekakor nisem, vsaj ne takšen, ki bi ubijal za svoj prav. Sama menim, da je bilo veliko bolj pravično, tako kot so odločili v OZN, zdaj je pa Trum zanetil ogenj, kot kaže je precej pod vplivom svojega zeta-Žida.
      Sploh pa se mi zdi, da se tukaj nekam čudno obračate po vetru. Še ne tako daleč nazaj, je veliko komentatorjev udrihalo čez Žide.

      • dež

        Že od leta 1992 vsi ameriški predsedniki napovedujejo priznanje Jeruzalema, kot prestolnice Izraela. Pa se ni nihče pretirano pritoževal. Ko pa Trump to uresniči, je vse narobe. Video na https://twitter.com/realDonaldTrump/status/939006911629869056.

        • tarantela

          In ameriški predsedniki so bogovi in vladarji vsega sveta?

          • Štalmajster

            Tako je ! In vsak gre najprej v ….. Izrael ….. jokat ob zid !

          • dež

            Gre za odgovor na trditev, kdo neti ogenj. Ave Clintona in Obama, fuj Trump.

    • Steiermark

      Strinjam se , vendar ne vem, od kod ti tale, da je Ukrajina ruska? Saj so vendar narod in imajo tudi svoj jezik – ukrajinski, ne ruski!

      • 5-RA

        Levica pri nas je na strani Rusov….če vprašaš njih je normalno, da so si priključili Krim….ni pa jim normalno, da je Jeruzalem Izraelski in ne arabski.

    • FRANC3

      1.000 X +++++++++++++++++++

  • 5-RA

    Smešni ste se tem UN to UN drugo. UN oz OZN je en sam birokratski dinozaver brez zob in krempljev, ki nima pojma o ničemer. Če so zaposlovali Stanovnika in Turka vam mora biti jasno, da je to kup enih šalebajzarjev. Njihove vojaške enote pa so polne škandalov o zlorabi otrok in trgovini z belim blagom (Kosovo, Mozambik, Haiti, Bosna, Vietnam…), Tudi na Balkanu so skuhali Srebrenico, vojne pa niso mogli ustaviti, šele amerikanci so naredili red. Da o Ruandi sploh ne razpravljam. Tako, da ne preveč upov obešati na OZN

    • Štalmajster

      “vojne pa niso mogli ustaviti” pa ne da misliš, da je to bil cilj ?

  • Caetano

    Zelo dobro napisano! Islam si je prisvajal razne kraje in dežele na podlagi Mohamedovih blodenj. Islam si je tudi za nazaj vse od začetka prisvajal judovsko in krščansko tradicijo in zgodovino, s tem, da jo je po svoje prikrojeval.

    • sprehajalec

      Gre za odpadniško sekto krivovercev, saj se je nekdo samovoljno razglasil za preroka, to svojo samovoljo pa uzakonil z ognjem in mečem.

      • Caetano

        Ni mu šlo dobro kot pridigarju, poleg tega je pomešal krščanska in judovska izročila in ga ljudje niso več hoteli poslušati. Dobro pa mu je šlo od rok vsiljevanje njegove samovolje z ognjem in mečem.

      • FRANC3

        In to islam počne vseskozi.
        Že Mohamed je začel cca 50 bojnih pohodov. Tudi umrl naj bi nasilne smrti na vojnem pohodu.
        Potem pa muslimani trdijo, da je islam miroljubna vera.
        Enako kot komunisti, ki trdijo da so za enakopravnost. To razglašajo, dokler kradejo in goljufajo, ko pridejo na oblast, so pa najbolj sprevrženi diktatorji: Lep primer je Slovenija.

  • Anja M.

    Dol mi visi kako se dve semitski plemeni prepirata zaradi neke zemlje tisoče kilometrov od nas. V bistvu je itak čisti hinavizem če pogledamo kako ti obrezanci pri nas sodelujejo pri uničenju naših držav. Musliči z kriminalom in svojim ekspanzionizmom, Židje pa ne samo, da so največji zagovorniki uvoza tega biološkega orožja ampak so največji promotorji ekstremnega levičarstva: feminizma, seksualnih deviacij in lažne enakosti. Oboje je treba zdeportirat tja pa nej se med sabo zmenjo kakor hočejo.

    • sprehajalec

      To je že levičar Adolf rekel in počel Anja.

      • Štalmajster

        A da je rekel ??? Potem je pa bil dosti pred časom !

        • sprehajalec

          ja, antisemite in rasiste še danes impresionira…

          • Štalmajster

            Ti boš že vedel ……….. KU-KU tičica.

          • sprehajalec

            Wer Jude ist, bestimme ich! Hermann Goering.

            Nič se ni spremenilo, polno je malih hermančkov po portalih.

    • Igor Kavalar

      To je že vse res, ampak teritorialno Jeruzalem pripada Židom kot Meka pripada muslimanom. To zame ni sporno. Sporno je le za tiste, ki bi vse radi imeli in za tiste, ki bi jim vse radi dali.

    • Bozz

      Mešaš Jude, ki so komunisti in satanisti, z Judi, ki so pripadniki svoje religije. Ti Judi se med sabo sovražijo če še ne veš in če še ne veš komunistični Judi prav tako sovražijo Staro zavezo in zato uvajajo vse kar si naštel, ker se trudijo uničiti svoje Jude, ki so pripadniki svoje Judovske religije. Zakaj misliš, da se Soroš trudi uničiti tudi Izrael z vsem kar si naštel?

      • Anja M.

        Morda imaš prav vendar ko pogledam njihove vzorce vedenja (npr. Židje v veliko večji meri podpirajo “ideale” globalistov kot Evropejci) ostajam pri svoji originalni trditvi: deportirat tja dol pa nej se zmenjo med sabo.

  • Janko Gedlička

    Marsikatera vera gradi svoja ravnanja na pravljicah.

    • test

      Toda nekatere imajo zgodovino popisane, ostale (med njimi tudi in prevsem muslimanska) pa na ustnih mitih. Ne bstaja pa razen Korana nicesar, kar bi nakazalo na kulturni razvoj vere. Torej, gre za isti mit ko Komunizem in bazira na vojasko-politicnem redu, kjer profitirajo samo tisti pri vrhu.

      Torej, malo dodatnega branja in analize ti nebi skodilo.

    • sprehajalec

      Tudi današnji Kult častilcev Rdeče zvezde Janko. Z veliko svečenico Zvezdano Makarović – partizansko ime Svetlana.

      • Janko Gedlička

        Se strinjam.

  • tarantela
    • sprehajalec

      kako bo pravljica, če vedno znova odkrivajo Nove tekste? In to po 2000 letih. gre za resnične osebe. In pa močno sporočilno filozofijo za njimi, ki je 2000 let mobilizirala množice. In bila prilagojena lokalnemu okolju.

      Takole zadnja večerja izgleda v Peruju;

      http://www.magellantraders.com/assets/images/nativity49.jpg

      • tarantela

        Že, že, dušica draga, ampak to vero so prinesli v Peru Evropejci in jo precej krvavo vtepli v staroselce.

        • sprehajalec

          Europejci so jim odprli oči v spoznanju pravega boga in milosti božje in jih rešili prekletstva in satanističnih obredov izdiranja src, katere so prej prakticirali.

          ti bi jih verjetno še danes pustila, da žrtvujejo in izdirajo bijoča srca v obredih?

          • Štalmajster

            Aha, pa smo spet tu. Menda je eno ljudstvo, ki prakticira žrtvovanje ljudi. Zgodba Abraham-Izak se menda ni končala.
            https://www.youtube.com/results?search_query=jewish+ritual+murder

          • sprehajalec

            Gre za srednjeveška podtikanja, ki jih seveda levičarji navdušeno sprejemate…

          • Štalmajster

            Ja, ja. neki Lutrovi kameradi. No ti boš že vedel ! Ti se razumeš v lisice, obredno izdiranje src,……delavca Adolfa,…. “leve”, “desne”.
            Ne morem verjet, da dobrim in nedolžnim ……… zmeraj nekdo nekaj … podtika. ;-

          • sprehajalec

            Znani teoretiki levičarske socialistične misli,

            Joža Geblsov;
            Warum sind wir Sozialisten?

            Wir sind Sozialisten, weil im Sozialismus, das heißt im schicksalsmäßigen Angewiesensein aller Volksgenossen aufeinander die einzige Möglichkeit zur Erhaltung unserer rassemäßigen Erbgüter und damit zur Wiedereroberung unserer politischen Freiheit und zur Erneuerung des deutschen Staates sehen.

            Kardeljev Edo – Sperans;
            Zakaj smo socialisti?

            Vendar se ta proces krepitve samoupravnega položaja delovnega človeka
            ne bi mogel razvijati svobodno in s potrebno dinamiko, če se
            samoupravnim družbenoekonomskim odnosom ne bi pravočasno prilagajal tudi
            politični sistem v celoti. zato postaja zdaj družbena nadstavba v
            celoti, posebno pa politični sistem, odločilno vprašanje našega
            nadaljnjega uspešnega samoupravnega razvoja. Naša družba je sicer s
            sprejetjem ustave leta 1974 v sistemu socialistične državne oblasti,
            posebno pa v skupščinskem sistemu, presegla in ukinila večino ostankov
            političnega sistema buržoazne države, ki si jih socializem v prvih fazah
            svojega razvoja sposoja od njega, toda z delegatskim sistemom še niso
            usklajene niti vse druge oblike političnega sistema niti položaj in
            način delovanja subjektivnih socialističnih sil. Vse to narekuje
            predvsem tri temeljne naloge:

          • Jovo Jamnica

            Jovo Jamnica > Štalmajster 18 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            …sprehajalcu se sredni vek vleče še v romantiko… :-)

          • Bozz

            A misliš to na Vikinge? Trenutno sta že dve sezone mimo, lahko gledaš vsak vikend na kanalu A. V prvi sezoni je bilo prikazano, kako so žrtvovali ljudi. Ampak poganske religije so bile tako nedolžne, mislijo današnji cepci, in si jih želijo nazaj.

            Karkoli v modernem svetu je povezano z žrtvovanjem ljudi, ima povezavo s poganskimi religijami, ki so v resnici satanistične.

        • Bozz

          LOL!!! Hahahahahahahahaha

    • Tole je za tebe tarantela………………………… da ne boš zavajala

      Zgodba o Jezusu za otroke – upam, da boš razumela !!!

      https://www.youtube.com/watch?v=RBXFeN_HGg0

  • Jure kavčičeu

    Če za kratek čas zanemarim dejstvo, da sta cel koran in cela biblija pravljici… 15. avgusta praznujete kristjani praznik Marijinega vnebovzetja. Takrat naj bi bila s telesom in z dušo vzeta v nebo. Se je to dejansko zgodilo? Ne, seveda ne. In tudi kot kristjani nimate trdne podlage za verovanje v to. Tega dogodka namreč v bibliji ni, to je bila stara krščanska tradicija, pripovedka. 1950 leta se je takratni papež odločil to postaviti za praznik. Torej to, kar danes verujete in obhajate je bazirano izključno na neki pripovedi, ki se je skozi stoletja prenašala iz ust v usta.
    Kaj želim povedat? Vse kar verujejo muslimani in vse kar verujete kristjani, je bilo skozi stoletja neštetokrat sfrizirano, prirejeno političnim, socialnim in celo ekonomskim potrebam določenega časa. Od nicejanskega koncila dalje je duhovščina interpretirala biblijo in vero in jo oblikovala za zadovoljevanje svojih potreb in ohranjanje privilegija v družbi. Enako pravico imajo muslimani trditi, da je Jeruzalem njihov, kot imate vi pravico zahtevati prost dan 15. avgusta…
    Pa res mi je smešno, ko se lotite secirat nek sveti tekst ene druge religije, češ, kako je smešen in glup in ne vem kaj… malo samorefleksije prosim, boste manj neumno izpadli.

    • Caetano

      Pa a res ne razumeš razlike med tem ko praviš, da lahko zahtevajo muslimani Jeruzalem za svoj in med tem da lahko katoličani verujejo v Marijino vnebovzetje?! Pa če bi zahtevali da je treba tebe ubit in ti vzet hišo pol bi mogoče le razumel?!

    • sprehajalec

      Tudi tvoj pohod 14te divizije na Štajersko je bolj na trhlih nogah juričescu.

    • Igor Kavalar

      Mešaš teritorij in vero

    • Bozz

      Sveto pismo ni pravljica, okoli sebe imaš polno dokazov, ki to potrjujejo. Pravljica je to, da ti misliš, da veš kaj govoriš.

      Recimo, v Boliviji imaš na 3656 metrov nadmorske višine največjo solnato ravnico na zemlji, ki se razprostira na 10582 kvadratnih km oz. je od enega konca do drugega 100 milj/160 km. Po enačbi za ukrivljenost zemlje, ki nam jo je dala (psevdo)znanost (20 cm na kilometer na kvadrat), bi moral drugi konec solnate ravnice biti več kot 1,6 km pod horizontom, pa so vzponi in padci po celi dolžini 160 km solne ravnice ZNOTRAJ ENEGA METRA!

      https://en.wikipedia.org/wiki/Salar_de_Uyuni

      https://www.youtube.com/watch?v=9vtVj6h2XCQ

      Zaradi želje po skritju resnice, so nam uspeli masovno oprati možgane v zadnjih 500 letih, vendar resnica prihaja na plan.

      To je samo eden od dokazov, da vse kar Sveto pismo uči je 100% resnica, da prerokb, ki so se in se 100% uresničujejo, ne omenjam.

      • Jure kavčičeu

        Tebe ne morem sploh jemati resno. Prosim če se ne razmnožuješ

        • Bozz

          Samo dokazati pa ne moreš, da se motim. Empirični dokazi, da govorim resnico, so na moji strani, pa lahko žališ kolikor te je volja.

          Ajde, z dokazi na plano, da kar sem povedal ne drži, če ne pa drži usta in se ti raje ne razmnožuj.

    • Schemva Miro

      Od kdaj imajo muslimani pravico do Jeruzalema.To mesto je nastalo približno 3000 let pred n.š.,ustanovilo ga je eno izmed judovskih pemen,arabski muslimani so prišli v mesto šele okoli leta 630 po.n.š.po Perzijcih,mošejo pa so zgradili okoli leta 680 – 688.

  • Jani Steiner

    Muslimani lahko v sožitju živijo z Judi v Jeruzalemu. Nikakor pa ne more biti Jeruzalem meka Palestincev.
    Ko še ni bilo islama so Palestinci bili judje in kristjani. Kar svojo državo bi, ja pajade!

  • Hun

    ko sm prebiral vcasih staro zavezo
    Eksodus…in bral o judovskih ocakih k so zivel vec kot 500let se mi je zdel da berem znanstvenofantazijski roman ne pravljico…
    Zidje se povelicujejo kot izbrano ljudstvo oz. narod..Ko se narod sam bozansko povelicuje v “izbranega”…se je treba bat takega invazijskega naroda…itak je ze prepozn..edin nebesn predmet oz. zadost velk kamn iz vesolja ns lahko odresi cloveske narcisoidne patologije

    • Štalmajster

      In prav smešno je, da so to “übermensch” etiketo zvito prilimali Nemcem !

      • sprehajalec

        Vidim, da ti tema “leži”.

    • Jovo Jamnica

      Skušaj omejit rabo besede narod, ker to ni slovenska beseda. Narod se v slovenščino iz drugih jezikov prevede kot ljudstvo. Narod pa pomeni, da se nekaj rodi. Tudi naglasi se v slovenskem jeziku drugače. To pa je potlej slovenski rod. Zato imamo slovensko nacionalno vprašanje in slovensko ljudsko pesem…

      • Hun

        ja se bom potrudil..

      • Steiermark

        ali si pozabil na narodno zabavno glasbo in narodov blagor itd.?

        • Jovo Jamnica

          Jovo Jamnica > Steiermark 27 minutes ago
          Detected as spam This isn’t spam »

          To je fse narobe. Lahko je edino narodnostno zabavna muzika… to pomeni, da je pr nas iz slovenskih korenin in tudi blagor je lahko kakor rodni, tako v novejšem času tudi narodnostni… kateri se vnovič vleče iz besede rod. Prešeren je napisal v Zdravici… Žive naj vsi narodi in… kako se to prebere in naglasi??? Po srpsko???

    • sprehajalec

      kaj bi bilo šele, če bi v roke vzel Zbornik Revije Borec.

      • Hun

        prvic slism..ocitno mora bit skrajno nezanimiva revija…

        • Štalmajster

          Tu se pa motiš. Če jo sprehajalec obvlada, potem jo je ziher pisal eden njegovih “levih” tovarišev ! ;-))

          • sprehajalec

            Sprehajalec marsikaj obvlada, tako levičarsko literaturo tipa Borec, kapital, Manifest komunistične stranke, Mein Kampf, Völkischer beobachter, kot tudi desničarsko tipa Sveto Pismo.

          • Štalmajster

            Kaj pa Talmud pa Toro ?

          • sprehajalec

            Tora je samo del Talmuda. Baše te splošno znanje.

    • Bozz

      Marsikaj se ljudem danes to kar je resnica zdi pravljica in to kar je pravljica resnica, ker ste bili uspešno oprani v zadnjih nekaj sto letih. Namreč danes se vse trditve, vse kar je zapisano v Svetem pismu kar se tebi zdi pravljica, moč dokazati z empiričnimi dokazi, ki pa jih skrbno pometajo pod preprogo. Vendar kot je rekel Jezus Kristus:

      Luka 12
      2 Nič ni prikritega, kar se ne bo razodelo, in skritega, kar se ne bo spoznalo.

      Danes postopoma in nepopolno, ker so tisti na vrhu, ki skrivajo resnico in lažejo o resnici tega sveta kot jo razkrije Sveto pismo, zelo močni in vplivni v svojem skrivanju resnice, popolnoma pa ob Kristusovem prihodu, ko bodo uničeni vsi lažnjivci.

      Rimljanov 14
      11 Kajti pisano je: Kakor jaz živim, pravi Gospod, se bo pred mano upognilo vsako koleno in vsak jezik se bo izpovedal Bogu.
      12 Potemtakem bo vsak izmed nas dajal Bogu račun o sebi.

  • sevenx

    Izmišljeno mesto. Pravi “Jeruzalem” ni bil nikoli v Palestini.

    • sprehajalec

      Pravi Jeruzalem je na Štajerskem.

      • Hun

        se najboljse vino obrodi ta okolis

        • sprehajalec

          Morda je pa Trump mislil na ta Jeruzalem?

          • Hun

            po nekaj butelk vina iz tega okolisa ni vedu vec kaj govori …nakonc bo se kupu “Jeruzalem’

  • Štalmajster

    Koliko sem na History gledal enih par dokumentarcev, imajo namen zgraditi Salomonov tempelj …….. džamija pa se bo morala …. umakniti, menda, slej ko prej.

    • sprehajalec

      Od marsikje se bo morala Džamija umakniti Štalmajster, pa ti je še tako težko pri srcu…

      • Hun

        kdaj si se nazadnje vozil mimo kantona Sarajevo…? Đamija pri đamiji…

        • sprehajalec

          Pa vpili so, odavde pa do Irana, neće biti muslimana. Čeprav jaz osebno Bošnjakov ne prištevam med tiste muslimane, o katerih se pogovarjamo v današnjem času.

          • Jovo Jamnica

            Eksplicitni muslimani so leta 1963 dobili v Jugoslaviji ustavni status nacije. To je svetovni unikum.

          • sprehajalec

            Od nekdaj so jih klicali Turci. Ne bi se slišalo v redu, če bi Turki dobili status nacije v Jugoslaviji. Sami so želeli biti Bošnjaki, kot so jih klicali Avstrijci. vendar ostala dva naroda tam nista bila za to. zato so jih poimenovali Muslimani kot nacija. Ko so bile zgodovinske okoliščine zrele, so to spremenili nazaj v Bošnjake.

          • Jovo Jamnica

            …preostali dve naciji… Ljudstvo so sestavlali pripadniki različnih nacionalnosti.

          • Steiermark

            Vsi pripadajo isti naciji, vendar različnim veram in to velja tako za Hrvate, kot Srbe in Bošnjake

          • sprehajalec

            Ja, po pojmovanu Država = nacija. Vendar Balkan je takšno formulo vedno zavračal, zahodna Europa pa ima danes z njo težave.

          • Jovo Jamnica

            Jovo Jamnica Steiermark 32 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            Kaj pa te Volk po šfapsko pomeni???

          • sprehajalec

            To je kardelj vse pomešal. narodi, nacionalnosti, nacionalna manjšina. Vidim, da je sedlo na plodna tla.

            Zapomni si Jovice. Narod je Država. Ostalo je etnična skupina. Tako gleda na to zahod. Tudi nemci so tako gledali nekoč, ko so podelili državljanstvo, so tukaj naredili potem Nemce.

          • Jovo Jamnica

            Jovo Jamnica > sprehajalec 4 minutes ago >
            Detected as spam This isn’t spam »

            Aha… Kardely je krivec??? Jok brate. Kardely se še ni narodil, ko so s to srbsko besedo, ki so jo napačno prevedli, opletali že tam na prelomu devetnajstega stoletja. Seveda je termin, nacionalna država, rezerviran za državo, ki temelji na enem samem rodu. Danes so države praviloma večnacionalne skupnosti.

          • Hun

            pri sprehajalcu sm veckrat dojel da se sam ujame v svojo past

          • Steiermark

            ki si ga je izmislil tvoj druže tito!

          • freedomfighter

            To je res bosnjaki so drugacni od bliznjevshodnih drzav…to je zaradi komunizma…tudi kurdi imajo bolj liberalen pogled na vero saj so bol socialisticno usmerjeni

          • Hun

            Bosna je dokaz da z genocidom ne bos izkoreninil verskega nacionalizma ampak ga ojacal oz. radikaliziral…zato pazte desnicarji pri hujskanju…

          • sprehajalec

            Ko se boš na obisku v makedoniji prelevil v VMRO desničarja, se spomni teh svojih besed.

          • Hun

            Rajs s šiptarjem naredim posel kt da se kregam o nacionalnosti..nism te sorte k ti…zivlenje je prekratko za take bedarije

          • sprehajalec

            Vprašanje če se bosta jezokovno razumela. V angleščini?

          • Hun

            siptar se bo za dobicek kitajsk naucu ce bo treba

          • xtc

            Kaj to pomeni levake in islamiste za gitre in psihiatrijo,koliko prav razumem.

          • Hun

            to pomeni, da sebe zagitras bo najmn skode

      • Štalmajster

        Pri srcu ? ;-)))) približno tak kot ….. sinagoga ! Obojim menda vera prepoveduje, da spoštujejo zakone države v kateri bivajo.
        (lojalnost ???)

        • sprehajalec

          Verjetno imaš v mislih Alžirce, ki še danes skačejo po Parizu z alžirskimi zastavami, že četrta generacija. Judov je pa v Franciji ostalo za vzorec, po akciji Reindard. Ki jo je vodil Globocnik, po rodu iz Tržiča.

          Pravzaprav so bili glavni teoretiki pri teh operacijah prav ljudje, ki so bili iz nacionalno mešanega okolja Avstrije ali pa so direktno vlekli slovenske korenine. Globocnik, Seys-Inquart, Stangl, Kaltenbrunner, Rendulic. Vse belj se mi dozdeva, da so bili Nemci samo izvajalci.

          • Štalmajster

            Ma kaj ti vse ne poveš ? ;-)
            Na tisoče jih baje odhaja. Torej ?? Spet klanfaš KUKU tičica. Goyimom se ne govori resnica.
            https://www.youtube.com/watch?v=3N3FgjR_I1s.

            Tu pa imaš enega vašega teoretika: https://www.youtube.com/watch?v=3N3FgjR_I1s

          • sprehajalec

            Bolj se oglašaš, bolj mi je jasno, zakaj so bili najhujši zločinci v vrstah delavskih socialistov ravno ljudje tvojega kova iz bivše A-O monarhije.

          • Štalmajster

            Eno te isto pesmico ves čas poješ… KU-KU, KU-KU
            Eni pa pravijo da so bili najhujši Kaganovich, Jagoda, Ehrenburg, Trotsky…….. tvojega kova.
            Mojega kova ? Ne ne se smeši.!
            Kaj misliš, da smo vsi slepi, kaj se dogaja po EU pa Ameriki ?

          • sprehajalec

            Kaganovich, Jagoda, Ehrenburg, Trotsky

            To niso bili judje, ker so se veri prednikov že davno odrekli.

            Razen če ne trdiš, da je judovstvo genetsko in je rasa?

    • freedomfighter

      Ja vsi vsiljujejo svoje radikalne poglede na religijo…trumpek pa ze ve kaj dela arabske drzave in izrael so najvecji kupci orozja in vecja ko je moznost za konflikt vec orozja se proda…po mojem pa jeruzalem nebi smel biti glavno mesto izraela saj je prepomembno mesto za vse tri religije in tudi ne vem kaj so dosegli s tem premikom saj nihce ne bo podprl te ideje raten amerika ki pa se tako ali tako vedno bolj umika s polozaja vodilne svetovne sile

    • Bozz

      Bog jim nikoli ne bo pustil zgraditi 3. Salomonov tempelj (dva sta bila že uničena v Božji sodbi), ker imajo Judi zaradi svoje slepote v tem templju namen žrtvovati klavne daritve kot v Stari zavezi, kar pa je žalitev Bogu, saj je Mesija Jezusa (Yeshua HaMashiach po njihovo), Božji Sin, Jagnje Božje, za vedno ukinil klavne daritve s prerokovano novo zavezo, ki je bila prerokovana že v Stari zavezi in ki so jo seveda citirali Judovski apostoli v Novi zavezi, da so dokazali, da je Nova zaveza res od Boga, ki so dobili v Antiochu ime kristjani. Če bi to bila Božja volja, bi Judi že v zadnjih 50. letih izgnali muslimane in postavili ta tempelj. Ravno zaradi tega je Bog muslimane začasno pustil v Izraelu, da so v Božji sodbi kot trn v njihovih straneh, dokler se ne pokesajo in pokličejo nazaj Jezusa Mesija/Kristusa, kakor jim je Jezus sam prerokoval. Podobno oz. identično sodbo so trpeli v Stari zavezi, ko niso ubogali Boga v določenih obdobjih.

      Jozue 23
      13 zagotovo vedite, da GOSPOD, vaš Bog, ne bo več pred vami preganjal teh narodov, ampak vam bodo zanka in past, bič na vaših bokih in trni v vaših očeh, dokler ne izginete s te dobre zemlje, ki vam jo je dal GOSPOD, vaš Bog.

      Sodniki 2
      3 Tudi sem rekel: ›Ne bom jih pregnal izpred vašega obličja; ampak bodo kot trni v vaših straneh, njihovi bogovi pa vam bodo za past.

      Klavne daritve (ki so bile simbol in predhodnik tega kar bo prestavljal Jezus Kristus) so po eni in edini daritvi Jezusa Kristusa na križu kot Jagnjeta Božjega, Bogu gnusoba. To so jim povedali že njihovi preroki v Stari zavezi, vendar so jih zavrnili in na njihovo mesto postavili Talmud, zato je nad njimi bila Božja sodba zadnjih 2000 let.

      Izaija 66
      3 Kdor kolje vola, je kakor bi ubil človeka, kdor žrtvuje ovco, kakor bi odsekal vrat psu,kdor daruje jedilno daritev, kakor bi daroval svinjsko kri, kdor zažiga kadilo, je kakor bi blagoslavljal malike.Kakor so oni izbrali svoje poti in jim ugajajo njihove gnusobe,
      4 tako bom tudi jaz izbral zanje muke in spravil nadnje grozo. Saj sem klical, pa ni nihče odgovoril, govoril sem, pa niso poslušali. Delali so, kar je hudo v mojih očeh, in izbirali, kar mi ni po volji.

      Kljub njihovi večinski slepoti pa jih Bog sedaj v našem času varuje v Izraelu, ker je med njimi že na deset tisoče Judov, ki verujejo, da je Jezus res prerokovani Mesija, ker se je izpolnil prerokovani čas sodbe nad njimi in jih je pripeljal nazaj v deželo in nobeden več jih ne bo mogel izpuliti iz
      dežele, kot jim je prerokoval in obljubil, pa če cel svet pride in jih napade, kakor je prerokovano v Svetem pismu, da se bo zgodilo v Božji sodbi nad Izraelom in vsemi narodi sveta, katerih vojske bodo prišle pred Jeruzalem na kraj ki se imujejo Har Megiddo, Armagedon po naše. Zato jih uslimanski Arabci vse od Maroka do Jemena okoli njih, niso bili sposobni premagati v vojnah ’48, ’67, ’73 in ostalih manjših vojnah, ker se Bog bojuje za njih.

      Amos 9
      14 Obrnil bom usodo svojega ljudstva Izraela, pozidali bodo opustela mesta in jih naselili; posadili bodo vinograde in pili njihovo vino, naredili si bodo vrtove in uživali njihov sad.
      15 Posadil jih bom v njihovi zemlji in nikoli več ne bodo izruvani iz njihove zemlje, ki sem jim jo dal, govori GOSPOD, tvoj Bog.

      Matej 23
      37 »Jeruzalem, Jeruzalem, ki moriš preroke in kamnaš tiste, ki so poslani k tebi. Kolikokrat sem hotel zbrati tvoje otroke, kakor zbira koklja svoja piščeta pod peruti, pa niste hoteli. 38 Glejte, vaša hiša vam je puščena
      opustošena.
      39 Povem vam namreč, da me odslej ne boste videli, dokler ne porečete: ›Blagoslovljen, ki prihaja v Gospodovem imenu.‹«

      Ozej 5
      15 Odšel bom in se vrnil na svoje mesto, dokler ne bodo priznali krivde in iskali mojega obličja, v stiski hrepeneli po meni.

      Psalm 118
      26 Blagoslovljen, ki prihaja v GOSPODOVEM imenu, blagoslavljamo te iz GOSPODOVE hiše.

      • dr Janez Sveti

        Vernikio ste vsi enaki. Vsi trdite, da ste boljši oid UNIH drugih in hkrati prosite svojega Boga, da jih uniči.

        To pa je vera. Ste navadne amebe, ki jim mora nekdo napisat navodila za življenje, pa naj se imenuje Sveto pismo ali Koran.

        DR Janez SVeti vesoljc

  • Za “tarantelo”
    Zgodba o Jezusu (za otroke) – upam, da bo razumela !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=RBXFeN_HGg0

    • sprehajalec

      Ne bo. Bolje boš naredila s kakšnim kuharskim receptom na yutub linku. Tam je še upanje.

      • Ana Job

        V vsem se vedno strinjam, ker zelo obvladaš zgodovino, le o slovenskem nacionalizmu in ž… se pa malo manj strinjam. Drugače pa obvladaš zgodovino v nulo, rada preberem vedno. S spoštovanjem.

        • sprehajalec

          Oboje sem kar dosti preštudiral. verjemi mi, da drži.

          • Jovo Jamnica

            Čuj, kaj te je spet prijelo???
            ————————–
            Jovo Jamnica > Ana Job 2 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            Ja. Ampak za Jovico je to premalo… :-)

            Jovo Jamnica > sprehajalec 4 minutes ago >
            Detected as spam This isn’t spam »

            Aha… Kardely je krivec??? Jok brate. Kardely se še ni narodil, ko so s to srbsko besedo, ki so jo napačno prevedli, opletali že tam na prelomu devetnajstega stoletja. Seveda je termin, nacionalna država, rezerviran za državo, ki temelji na enem samem rodu. Danes so države praviloma večnacionalne skupnosti.

            Jovo Jamnica > Štalmajster 18 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            …sprehajalcu se sredni vek vleče še v romantiko… :-)

            Jovo Jamnica > Steiermark 22 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            A to naj vzamem kot protiargument???

            Jovo Jamnica > Steiermark 27 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            To je fse narobe. Lahko je edino narodnostno zabavna muzika… to pomeni, da je pr nas iz slovenskih korenin in tudi blagor je lahko kakor rodni, tako v novejšem času tudi narodnostni… kateri se vnovič vleče iz besede rod. Prešeren je napisal v Zdravici… Žive naj vsi narodi in… kako se to prebere in naglasi??? Po srpsko???

            Jovo Jamnica Steiermark 32 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            Kaj pa te Volk po šfapsko pomeni???

            Jovo Jamnica 34 minutes ago
            Detected as spam This isn’t spam »

            Hja, dobro so nam zagodli s to nebodigatreba posvojeno besedo – narod, tam v sredini devetnajstega stoletja. Če bi Slovenec za nacionalno pripadnost striktno uporabil besedo narodnost, potlej bi bila zmešnjava vsaj za odtenek majnša.

          • sprehajalec

            Virusi se ti valjajo po kompjuterju Jovice. Disqus te zazna kot grožnjo. jaz s tem nimam nič. kaj pa misliš, da sem nek administrator tukaj?

          • Jovo Jamnica

            Ziher maš nekaj prste zmes, ker se to dostkrat pr tebi zgodi.

          • Ana Job

            Steinmark ne zna švabsko, jo je včeraj dodobra preveril manurro.

          • Jovo Jamnica

            Ja. Sn čito oni Wirbelsäule… LOL

          • Ana Job

            Si študiral zgodovino? Zelo veliko znanja imaš.

          • Jovo Jamnica

            Le kam je splino naenkrat???

          • sprehajalec

            Ne, sem ljubiteljski zgodovinar. Če pri nas študiraš zgodovino in si nek poklicni zgodovinar, si ujet v miselne vzorce profesorjev in obstoječe ideologije ter razlage sveta in dogodkov. V strahu za službo.

          • Jovo Jamnica
          • Ana Job

            To je res. “Napačna” ideologija v poslu, res hodi narobe.

        • Jovo Jamnica

          Jovo Jamnica > Ana Job 2 minutes ago
          Detected as spam This isn’t spam »

          Ja. Ampak za Jovico je to premalo… :-)

  • exposingTruth900

    Kako zanimivo bi mi bilo če ne bi poznal resnice. Namreč vse Arabske države vključno z Saudsko Arabijo držijo skupaj Z Izraelom, Arabci lepo složno ostajajo zavezniki judov, tako da jim je vseeno če njihovi islamski bratje palestinci izgubijo zemljo, v zameno so skupaj Izrael, ZDA in muslimanske države sklenile z dogovorom domačih izdajalcev v EU da nam bodo ljudi iz BV sem uvažali na socialne podpore.

    Muslimani židje Vs. Evropejci 10:0

    rešitev popolna izolacija BV s strani Evrope in takojšnja deportacija muslimanov in židov na BV.

  • Jovo Jamnica

    Jovo Jamnica 34 minutes ago
    Detected as spam This isn’t spam »

    Hja, dobro so nam zagodli s to nebodigatreba posvojeno besedo – narod, tam v sredini devetnajstega stoletja. Če bi Slovenec za nacionalno pripadnost striktno uporabil besedo narodnost, potlej bi bila zmešnjava vsaj za odtenek majnša.

  • sodnikisozločinci

    To mi deli Trump! To mi deli!

  • xtc

    Palestinci so kot naši NOB levičarji želijo živeti na laži,prevari in pravljicah.
    Čas je ,da Izraelci zadevo uredijo totalno ,da nebo več vreščanja.
    Palestinci so izmišljeni kot naši “heroji” partizani oboji živijo v laži in samoprevari in fatamorgani.

    • dr Janez Sveti

      Poglej, poglej malega žideka. Kaj so ti obljubili judeževe zlatnike, da sovražiš Palestince ali si bolj verjetno tak hudobec od rojstva?
      DR Janez Sveti Muha med

  • črnaovca

    Saj to ni edina parvljica na osnovi neke druge pravljice si Jeruzalem lastijo Judje in njihova je vsaj 500 let starejša od Mohamedove . Torej?

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!