Le Trump spregledal največjo prevaro v zgodovini: 11 mitov o (eko)terorizmu in kam gredo milijarde vašega denarja

(Foto: iStock)

Med (resnimi) znanstveniki kroži šala, da je za norijo o podnebnih spremembah kriva hokejska palica. Merijo seveda na malo znanega klimatskega „znanstvenika“ Michaela Manna. Ta je skupaj s kolegoma leta 1998 objavil analizo temperaturnih sprememb v zadnjem tisočletju, ki je pokazala, da se temperatura do leta 1900 skorajda ni spreminjala, potem pa je začela skokovito naraščati. Graf je spominjal na hokejsko palico (z delom za udarec obrnjeno navzgor na desni strani), nad analizo pa so bili najbolj navdušeni pri medvladni skupini Združenih narodov za spremembe podnebja (ICPP), češ da je to še en dokaz več, da se podnebje Zemlje segreva in da je za te spremembe odgovoren človek. To je bil tudi dokaz, da dvomljivci, ki so nasprotovali Kjotskemu protokolu, nimajo prav.

Od takrat vernikom v globalno segrevanje in kasneje v podnebne spremembe pravijo – „hokejisti“. Temu so se uklonile celo ZDA, ki so leta 1997 še ocenjevale, da bi uresničevanje ciljev Kjotskega protokola povzročilo veliko škodo njihovemu gospodarstvu, a so leto kasneje (pod težo „dokazov“ hokejske palice) kljub temu protokol podpisale.

(Foto: iStock)

Zdi se, da je Ameriški predsednik ZDA Donald Trump edini od svetovnih voditeljev, ki se zaveda dejanskega stanja in neverjetne prevare v zgodovini človeštva, ki jo plačujemo vsi. Umik ZDA iz Pariškega sporazuma o podnebnih spremembah je tako povsem smiselna in razumna odločitev, kot glavni razlog pa je Trump navedel, da je sporazum škodljiv za ameriška delovna mesta in okolje, prav tako pa največjim onesnaževalcem, kot je Kitajska, dovoljuje, da povečajo svoje emisije, medtem ko ZDA to ni dovoljeno. “Dejstvo je, da je sporazum nepravičen in predstavlja veliko porazdelitev bogastva iz ZDA v druge države,” je poudaril Trump in dodal, da sporazum bolj kot na podnebju temelji na finančni prednosti, ki jo države pridobijo pred ZDA.

Danes so temperature v povprečju nižje, kot je bila povprečna temperatura zadnjega tisočletja
Ni minilo dolgo, ko je ICPP Mannov graf umaknil. Ugledni kanadski klimatolog Tim Ball je v Mannovi metodologiji odkril vrsto (ne)namernih napak in prišel do zaključka, da je temperatura v zadnjem tisočletju zelo nihala. Med leti 1000 in 1300 je zelo narasla, nato pa smo imeli med leti 1550 in 1800 „malo ledeno dobo“. Celo več. Danes so temperature v povprečju nižje, kot je bila povprečna temperatura zadnjega tisočletja. „Globalno segrevanje je največja prevara v zgodovini,“ je dejal Ball. ICPP zdaj ne govori več o globalnem segrevanju, ampak o podnebnih spremembah. Kar je pravzaprav vseeno. Ekološki aktivizem (ekoterorizem) postaja najhitreje rastoča panoga, davkoplačevalski denar leti na vse strani. A zato je bilo treba ustvariti mite, ki jim bodo ljudje slepo verjeli.

(Foto: iStock)

Mit številka 1: Povprečna globalna temperatura se v zadnjih letih dramatično povečuje
Povprečna globalna temperatura se v zadnjih letih res povečuje, a ne za toliko, kot so s svojimi modeli napovedovali „znanstveniki“ z ICPP na čelu. Ostaja v okvirih statistične napake. Gre za temperaturne cikluse Zemlje. Znanstveniki, ki ne nasedajo noriji o globalnem segrevanju, napovedujejo, da se bo povprečna temperatura po letu 2035 spet začela zmanjševati. Kot dokaz, da na temperaturne spremembe CO2 nima ključnega vpliva, navajajo, da se je povprečna globalna temperatura med leti 1995 in 2002 zmanjšala, čeprav se je izpust CO2 povečal za osem odstotkov.

Mit številka 2: Na učinek tople grede najbolj vplivajo izpusti CO2
Ni res. K ustvarjanju tople grede (brez katere na Zemlji sicer ne bi bilo življenja, saj bi bila temperatura -180 ‘C) prispeva CO2 samo 25 odstotkov in še od tega le četrtino zaradi človeških aktivnosti. Najpomembnejši plin tople grede je vodna para, ki jo je med vsemi toplogrednimi plini v zraku 70 odstotkov. Človek ne more bistveno vplivati na količino vodne pare v ozračju. CO2 torej ni tisti plin, ki je najbolj odgovoren za zviševanje temperatur.

Mit številka 3: Samo eden od stotih znanstvenikov ICPP se ne strinja s trditvami o globalnem segrevanju
Robert M. Carter, ugledni profesor z Univerze James Cook v Avstraliji, pravi, da je to največja laž. Ironija je, da je ICPP politični organ in ne znanstveni. Poročila pišejo uradniki, ki so večinoma družboslovci. Pravi znanstveniki se med seboj prepirajo, saj o vsakem vidiku podnebnih sprememb potekajo burne razprave, o katerih pa medijski mainstream ne poroča. Ko je profesor Paul Reiter, ki je dolgo sodeloval z ICPP, ugotovil, da njegove rezultate (za potrebe strašenja ljudi in opravičevanja vedno novih sredstev za raziskave) potvarjajo, je ostro protestiral. Reiter je izstopil iz ICPP in zahteval, da njegov priimek pod tako nestrokovnimi poročili izbrišejo. To so kasneje pod grožnjo s sodnimi postopki tudi storili, za televizijo pa je izjavil nekako takole: “ICPP trdi, da združuje med 1.500 in 2.500 vodilnih svetovnih znanstvenikov, kar pa preprosto ni res. Ko pogledaš njihove biografije, ugotoviš, da je veliko število ljudi, ki z znanostjo nimajo nikakršne zveze.”

Na to je pred leti v Wall Street Journalu opozoril tudi profesor Frederick Seitz. Zapisal je, da so uradniki ICPP cenzurirali pripombe znanstvenikov, ki so med drugim ugotovili, da nobena od študij ni postregla z jasnim dokazom, da je za podnebne spremembe oziroma povečanje toplogrednih plinov odgovoren človek oziroma da ni zanesljivih dokazov, da je dodatni CO2 rezultat človekovih aktivnosti, torej antropogen.

Mit številka 4: Računalniški modeli napovedujejo, da se povprečna globalna temperatura v naslednjih 100 letih lahko poveča za 60 ‘C
Ne drži. Različni računalniški modeli napovedujejo različno. Eni segrevanje, drugi (enako veljavni modeli) ohlajanje.

Mit številka 5: Spremembe aktivnosti sonca ne vplivajo na povprečno globalno temperaturo
Sončevi cikli, ki se pojavljajo na 11, 22 in 80 let, imajo učinek na Zemljino podnebje. Danes je znano, da imata sevanje in magnetno polje, na katerega vpliva aktivnost Sonca, velik vpliv na klimo planeta. Vsakih 50 odstotkov dviga povprečne globalne temperature v zadnjem stoletju lahko pripišemo povečani aktivnosti Sonca.

Mit številka 6: Led na polarnih območjih severa in juga se hitro tali
Tako na Grenlandiji kot na Antarktiki se led debeli, območje pa hladi. Leta 2007 je bil led okoli Antarktike rekordno debel.

(Foto: iStock)

Mit številka 7: Globalno segrevanje povzroča dvig gladine morja
Gladina morja na otoku Tuvalu v Tihem oceanu, ki bi ga po napovedih okoljskih aktivistov moralo že zdavnaj zaliti, se je v letih med 1955 in 1996 znižala za 105 mm (2,5 mm na leto), drugod pa se je zvišala. Gladina namreč niha in se spreminja glede na čas in kraj, zato je AGSL (Average Global Sea Level) kot statistična mera popolnoma brez vrednosti za okoljsko načrtovanje.

Mit številka 8: Dvig temperature za 20 ‘C bi imel katastrofalne posledice za človeštvo
Do takega dviga je v preteklosti že prišlo, zato bi bila taka sprememba v mejah naravnega cikla. Ekosistemi se spremembam že od nekdaj prilagajajo, rezultat je proces, ki ga imenujemo evolucija. Človeštvo se lahko prilagodi še tako skrajnim podnebnim spremembam.

(Foto: iStock)

Mit številka 9: Povečanje povprečne globalne temperature je povzročilo, da je neurij (ciklonov) vse več in so vse hujša
Meteorologi take namige zavračajo. Če cikloni nastanejo zaradi temperaturnih razlik med obema poloma in tropi (čim večja je temperaturna razlika, tem bolj uničujoč je orkan), bi jih moralo biti  če drži trditev ekoteroristov, da se temperaturna razlika med poloma in tropi zaradi globalnega segrevanja zmanjšuje  manj. Tudi ameriški center za orkane (National Hurricane Center) je opozoril, da viharji po svetu niso močnejši ali pogostejši, kot so bili pred letom 1850. Da se nam zdi, da jih je več, je posledica boljše medijske pokritosti globalnih dogodkov.

Mit številka 10: Povečuje se število smrti zaradi klimatskih sprememb
Še ena laž. V zadnjih nekaj več kot sto letih, se pravi v času najhitrejše rasti blaginje po svetu in domnevno največjega izpusta CO2 v zrak, ko se je povprečna temperatura povečala za 0,8 stopinje, se je število smrti zaradi klimatskih razmer zmanjšalo za več kot 90 odstotkov, pri čemer je danes več smrti zaradi nizkih kot pa previsokih temperatur.

(Foto: iStock)

Mit številka 11: Podnebne spremembe morijo živali
Ta mit je nastal leta 2014, ko je v Avstraliji zaradi vročinskega vala „popadalo z neba“ okoli 100.000 netopirjev. Njihovo smrt so pripisali globalnemu segrevanju. Ali veste koliko netopirjev pogine v ZDA vsako leto zaradi vetrnih elektrarn? Skoraj milijon, vetrne elektrarne pa dajejo v ZDA samo tri odstotke energije. Ocenjujejo, da na globalni ravni zaradi vetrnih elektrarn, ki jih ekoteroristi tako toplo priporočajo, pogine med 3 in 5 milijoni netopirjev.

Naštevali bi lahko še več mitov, a bodi dovolj. Za konec samo še v razmislek. Eden najbolj glasnih klimatskih „hokejistov“ je nekdanji podpredsednik ZDA Al Gore, ki je leta 1998 v imenu ZDA podpisal Kjotski protokol. Danes opozarja na nevarnosti globalnega segrevanja in vpliv človeka na podnebne spremembe, toda po svetu se prevaža v zasebnih letalih, na strehi njegove hiše v Kaliforniji pa ne boste opazili sončnih celic. Drugi je zvezdnik Leonardo DiCaprio, ki je, denimo, lani v Davosu korporacije obtožil, da zaradi pohlepa povzročajo globalno segrevanje. A tudi on se prevaža v zasebnih letalih, potratnih jahtah in avtomobilih. Povprečni letni izpust CO2 na osebo v ZDA je po podatkih Svetovne banke 19 ton, DiCaprio pa samo s potovanji z letali 37-krat presega to povprečje. Upam, da je vsakomur jasno, koliko v podnebne spremembe verjameta Al Gore in DiCaprio.

Kavarna Hayek

  • Franc Šink

    Vidim da nekateri ne poznajo razlike med onasnaževanjem in dviga (nihanja) temperature.

  • tarantela

    Temperatura se dviga, zaradi onesnaževanja zraka. No, kot kaže, nekateri zagovarjajo Trumpa, kar pomeni, da je Kemis pravi blagoslov za Vrhniko in okolico! Mi pa butlji, ne maramo tega.

    • šmentanamuha

      Kemis nima nobene zveze z lažiranimi podatki o podnebnih spremembah, kvečjemu s komunajzarji, ki so spet kurili “prepovedano” dokumentacijo. Podtaknjeni požari niso del podnebne agende. Trump ve, kaj govori.

    • Fögglof Tünnek

      Bog z vami. Hteli ste rdeče, zdaj pa ne jamrajte. Kapish. Nespamet in katastrofa, vedno hodita z roko v roki. Kapish. Če vam ni všeč, idite. Samo k nam, ne hodite.

  • Gru

    Zanimivo, Trumpa so ze dobili na lazi, vec bi bilo delavnih mest za americane ce bi se drzal Pariskega sporazuma. Kitajska, Indija in EU dajo vec denarja kakor ZDA. Govori se da bi bil dvig 2 stopinj celzij katastrofalen za clovestvo in ne 20. Veliko mest in zveznih drzav ZDA nebo spostovalo Trumpa in delalo v skladu Pariskega sporazuma. Trump tudi krivi Kitajsko za suso v Kaliforniji. V glavnem Kavarna Hayek mal bol raziskuj stvari , clanek je napisan povrsno ;)

    • hle

      Saj ni fora v tem da ne bi reševali ekoloških problemov bistvo je v denarju ki bi šel eko teroristom na račun davkoplačevalcev zato taka panika problem jaz vidim v tem da se je vsa zadeva spremenila v dogmo v katero je prepovedano dvomit in ves čas se zahteva samo več denarja kakšnega rezultata pa ni videti

      • Gru

        In kdo so eko teroristi , ter kaj ubistvu pocnejo?

        • sprehajalec

          Spravljajo se na tiste, na katere se lahko. Tukaj po Europi, pa Ameriki. Na Azijce se ne spravljajo, pa je tam daleč največje onesnaženje. Vrečka pri vrečki, polivinil je del njihove kulture, vse je v polivinilu, streč folija je modni hit, nabasano je včasih po decimeter okoi izdelka. Vrečke v rekah, pa potem v morje. Ko se živa bitja tam zapletejo in poginejo, so seveda slike tu v Europi, češ poglejte kakšni ste. Tam pa smrdeče kloake v strugah tečejo po vsaki vasi.

        • hle

          Kdo so in kaj počnejo so tisti ki slabo vest vcepljajo tebi in za odpustek hočejo denar ali te to na kaj spominja

  • Aron

    Kavarna Hayek se spreminja v šankdebate. Koliko vas placuje industrija? Prodane duse.

    • Lustrator

      Šankdebaterski je tu edinole tvoj brezvsebinski enovrstični komentar na zgoraj nanizane argumente. Je to res vse kar zmoreš? Namreč obtoževati druge za tisto kar sam počneš?

      • Aron

        Prosim lepo, placancek. Kako lahko z resnim obrazom zagovarjas ta krs od clanka? Seciram po sluzbi.

        • sprehajalec

          Kaj pa Aron, ko včasih ni bilo ljudi, pa je strela usekala v gozd, pa je gorelo celo poletje obsežni gozdovi naprimer po Ameriki pa ni bilo nikogar, da bi gasil? Ali pa Avstraliji? Kaj pa izpusti takrat? Pa metan, ko je milijone bizonov tekalo po severni ameriki, pa prdelo v luft? Pa Vulkani, ko se je zatemnilo sonce mesece in mesece?

          • Aron

            Nevem na kaj ciljaš. Se pa strinjam, da je prdenje in prebava industrijske mašinerije govedoreje ena izmed večjih groženj oceanom, koralnim grebenom in naravi nasploh.

          • sprehajalec

            Pa prdenje 7 milijard tudi. Toliko žvepla in amonijaka v luft.

            Ko je celo poletje gorela cela severna amerika, pa kanada pa avtralija do prvega dežja, je šlo ogromno fosilnih izpustov v luft. Ni bilo nikogar, ki bi gasil.

        • Lustrator

          Kar izvoli. V bodoče pa to naredi predno se lotiš v 3 krasne komentirat (nergat), boš bolj verodostojno izpadel.

          • Aron

            Evo. Kako je živeti v konstantni zmoti? Mislim, a boli? :)

    • šmentanamuha

      Tudi ti raje komentiraj Murkotovo kandidaturo za predsednika. Ta tema je zate prezahtevna.

      • Aron

        Murko je desnicarski kandidat, nimam nobene zelje po komentiranju te zablode.

  • Demonkrat
  • pajot

    Okrog leta 1000 je bila temperatura na zemlji višja kot je zdaj. Pa ni bilo nobenih tovarn,niti izpušnih plinov. Da o prebivalstvu niti ne govorim. Ampak kdo bi butcem dopovedal,da je za vse temperaturne spremembe krivo sonce.

  • montyamp

    Zato komunisti kurijo fabrike in odpadke .

    Boleči arhivi in globalno segrevanje so cilji paradajzarskih hijen .

  • MladiLiberalec

    Po mnenju slo libertarcev zivimo v svetu mitov kot kako staro ljudstvo iz Babilonije. Mit o globalnem segrevanju mit o holokavstu mit o rasni enakosti itd

    Libertardi koliko raziskav je potrdilo povezavo med globslnim segrevanjem in izpusti CO2?

    Thx God i am liberal. :)

    • šmentanamuha

      To je zate pretežka tema. Komentiraj raje novega predsedniškega kandidata Murkota. to je tvoj domet.

      • MladiLiberalec

        For liberal smart asses nothing is to hard

    • Fögglof Tünnek

      Te si pa itak spregleda. Te je tak dobro. Ti je sedaj lušno?

      • MladiLiberalec

        I am liberal never libertarian. ;)

  • Tič

    CO2-ja je v zraku 0,04 %. Madonca, kakšen vpliv ima.
    So mi smešni ti kvazi ekologi, ko pišejo, koliko izpusta CO2 imajo avtomobili,…
    Nima noben končane osnovne šole?
    Pri motorjih z notranjim izgorevanjem nastaja CO (ogljikov monoksid) in ne CO2 (ogljikov dioksid).
    In ne, to ni isto.
    Nastaja pa CO2 pri dihanju sesalcev. Se pravi, bolj športaš, hitreje in globlje dihaš in posledično uničuješ naš planet? Ha, ha, ha…

  • karpelec

    Bolj kot nas mora skrbeti povišanje temperature zemlje, nas mora skrbeti nevarno zvišanje temp. v glavi našega prvega ministra, ki bo vsak čas dosegla vrelišče in se je treba bati , da še v naših glavah ne skoagulirajo beljakovine in s tem bodo neuporabne za višek CO2.

  • TistoPravo

    Bojim se, da je že za vse prepozno. Pravijo, da ko se odkrije napako…..da jo je treba čimpreje odpraviti, ker drugače nastane nepopravljiva škoda.

    • TistoPravo

      Predvsem kovinska umazana industrija v stilu 80 let, ceste polne tranzitnih vozil….individualna kurišča, ki najmanj 8 mesecev v letu pomagajo ubijat nas in naravo….za povrh pa še te bombice iz skladišč in odlagališč nevarnih odpadkov. In ta “vozel” nam vsak dan bolj na tesno visi za vratom…ampk važn da znajo župani komunalne dajatve in prispevke za stavbno zemljišče nabijat. Boli jih, dobesedno…..

      • TistoPravo

        Vožnja s kolesom seveda spodbuja k bolj čistejšem okolju, ampk poudarek je v spodbujanju…ampk to še ne pomeni odprava napake. Niti nismo še na poti. Realno se je bolj zdravo vsaj 3/4 leta če ne kr celo leto vozit kr lepo v zaprtem avtu in dihati zrak skozi filter, ki je vgrajen v avtu. Zakaj bi čistili zrak z lastnimi pljuči in telesom med kolesarjenjem, se vam mar to zdi nekaj čemur se reče REŠITEV!!!

        • sprehajalec

          Na Kitajce se spravi, tam še ni katalizatorjev na vozilih. Čutiš Svinec v ustih, kot nekoč tukaj, dolgo dolgo nazaj.

          • TistoPravo

            Nič se ne naredi…preprosto nič…nič. Kakšen nov asvalt še znajo županje naredit, pa kakšen dodatni obrat z že tako obremenjeno kovinsko industrijo na novo pripeljat. Da bi kdo razmišljal o zraku…za predstavo, naša občina namenja ob proračunu krepko čez 15 mio eurou letno celih 6000 eur za problematiko onesnaženega zraka in vode…v kraju pa 2 livarni z smrdljivimi dimniki, in trije večji obrati za predelava kovinskih izdelkov z izpusti seveda tudi….avtocesta pa praktično skozi naselje. In za povrh še vsak svoj dimnik, iz katerega se kadi najmanj 8 mesecev v letu. A je mogoče rešitev tega onesnaževanja moje tvoje kolo? Ne!!!…bi blo pa rešitev subvencionirano daljinsko toplotno ogrevanje za vse, za industrijo in individualne hiše…bloke…kam gre ves denar, ljudje. Počasi nas ubijajo z tem onesnaževanjem, in to samo zato da k pamet ne pridemo in da jim zastonj delamo.

          • sprehajalec

            Kaj pa kitajec na biciklu, z vsem svincem v ustih? Ta se ti pa nič ne smili? Sam sebi se smiliš.

          • TistoPravo

            Dj ti s temi svojimi twitter odgovori rajš bod tih. Dejansko si kitajc v glavi kot kaže. To da primerjaš situacijo z dodatnim strašenjem o lahko možni še slabši situaciji, se ve komu pripadaš. Našim “diplomiran” igralcem!

          • sprehajalec

            Z vami, ki imate copy paste fore je treba na kratko…

          • TistoPravo

            Ti si ena fora, ki se jo bo zlahka pozabilo!

          • mannuro

            Aha, res.. kozmična energija & vera v vesoljčke.. to je prihodnost! Preblizu Kemisa, pa že učinkuje?

          • mannuro

            lol.. troll uporablja, “kontaminiran” mobilc za širjenje svoje religije! Res egoistično. Tam v proizvodnji, kitajci celo cepajo okrog od preutrujenosti. Ta pa o svetosti. Pizdo, zaspanost me daje, verjetno je moj kolega spet spustil kako čudno žajfo v zrak. Lepi dopust je tole.. samo v pivu je čutiti preveč CO2 in čudnega areosola.

          • TistoPravo

            …ampk važn da znajo župani komunalne dajatve in prispevke za stavbno zemljišče nabijat. Boli jih, dobesedno…..

  • Artur

    Danes ob 10 uri slikano nad našimi glavami in zadnje dni je to svinjanje z aluminijem in ostalo strupeno svinjarijo s strani Trumpovih “miritvorcev” vse bolj pospešeno zaprašujejo nas kod ,da bi bili mrčes !Toliko o tem kako je NWO Cionistična lutka Trump spregledal prevaro o eko terorizmu . Sprenevedanje, licemerje na kubik !!! Banda hudičeva zločinska, naši polithalpčevski narodni izdajalci vseh barv glede na to niso nič drugačni !!!
    Tako pri nas.
    http://shrani.najdi.si/?2y/cc/4qOvlyLk/p6120037.jpg

    Kakor skoraj po celem svetu:
    Posvetite pozornost na rumeni trikotni znak -čas1:42 na rezervoarju
    https://www.youtube.com/watch?v=xqBE_LLEJWw
    Ki pa pomeni ?
    Evo najdete ga tu: http://www.zvd.si/media/medialibrary/2012/01/Katalog_varnostni_znaki_1_2012.pdf
    https://www.youtube.com/watch?v=7qwr7tE3XXg
    https://www.youtube.com/watch?v=83CUmPpEnU0

    • Fögglof Tünnek

      Še nekdo, ki je u jutro, pregloboko v kozarec pogledu. Čuj, artur, je enostafno. Ako si že po naravi čohjen, ne pij. Te vidiš celo podgane, kak lečejo okoli na kurečjih perutih. Teslo.

      • Artur

        Torej je tu zate ta rumeni trikotnik znak za marmelado? Po tvojem dojemanju tega znaka in reakcijo na moje prispevke (ki pa jih verjetno pri vsej njihovi razumljivi razlagi pač nisi razumel) po vsem tem in po tvojem blentavem izražanju sodeč bi rekel ,da si bil preveč cepljen proti normalnosti pa ti to toliko škodi da si čohnjen tudi, če nisi na maliganih. http://www.zvd.si/media/medialibrary/2012/01/Katalog_varnostni_znaki_1_2012.pdf

        • Fögglof Tünnek

          Fsak bebav vedno napiše, taki odgovor. Rumeni trikotnik ti pa je znak, za opozorilo, pred tojo sorto! Tele frdamano. Daj, strezni se!

          • Artur

            Če bi bili vsi tvoje sorte bi še danes živeli tako kot v dobi predjamskega človeka gorjača bi bilo edino uporabno orodje IQ pa nebi presegalo številke čevlja. Streznil sem se nekoč po eni žurki pri tebi zaznavam ,da bo to tvoje zblojeno stanje trajalo do konca tvojih dni.

          • Bozz

            Iz znanstvene publikacije:
            http://www.sciencemag.org/news/2017/01/us-should-pursue-controversial-geoengineering-research-federal-scientists-say-first

            Sodeč po tej znanstveni publikaciji se bo morala kmalu naivna publika strezniti. Sedaj je geoinženiring uradno mainstream. To kar so dolga leta počeli naskrivaj, sedaj počasi uvajajo v naivno javnost.

      • mannuro

        Čunek, če vsi vemo, da šmarnica na tebi že dela svoje, pusti tega raje pri miru. Ta je v svoji filozofiji še bolj nor!

        • Artur

          Še eden od zblojenih “Fögglofih Tünnekov” koliko se vas bo še našlo pa to je že prava epidemija čunjenosti. Ja “nekaj je v zraku” kar je že evidentno na kar že ves čas opozarjam-o samo mannuro čuneki ne kontajo kaj to pomeni verjetno to že toliko vpliva na vas da niti pri zdravih očeh ne vidite kako nam Nato banda sere po naših glavah “princip kuhane žabe pri nekaterih že pospešeno deluje”

          • mannuro

            Samo res. V tem primeru, sem celo počaščen, da me takšen zblojenc, kot si postavi na Tunnekovo stran. On je samo pokvarjen, da smrdi vse okrog njega, ti pa nor, da žvižga.. HVALA!

            Če pa si že tako pameten, daj prosim, razloži meni, ki delam v avijaciji, kaj so to kondenzacijski trakovi. Mislim, rad bi slišal to fiziko. Tisto čemur vi pravite chemtrails, tisto je takšna neumnost, kot teorija o ploščati zemlji. IQ res na nivoju števila prstov ene roke. Ali mi hočeš povedat, da ne vem, kaj tankam?

          • Artur

            Ti delaš v avijaciji ? Pol bi že moral vedeti kaj so kemtrejlsi in contrejlsi ! Jaz pravim( pa tudi piloti iz priloženih prispevkov) da so to kemični sledi ti torej vztrajaš na tem da so to normalne kondenzacijske sledi, imam občutek ,da se namerno delaš norca iz nas ki opozarjamo na te pojave, ki jih pred več kot desetimi leti pri nas ni bilo zaznati . Torej to je za tebe nekaj povsem normalnega ? http://shrani.najdi.si/?2a/Y2/1roFHUZl/p6120040.jpg

          • mannuro

            Jaz za razliko od tebe, vem kaj se zgodi s čorbo, ko gre skozi motor in se pokuri. Ti pa nimaš pojma o osnovi fizike. Malo se o tem poduči, ne pa da tu popaš neke linke, ki ne dokazuje ničesar, razen tvoje zaostalosti. Jaz te ne mislim učit. Z bebci pa ne razpravljam. Edina kemijska sled je svinjarija, ki ostane za zgorelo čorbo. To pa tudi ostane za vsakim motorjem z notranjim izgorevanjem. Obstajajo še druge stvari, kot izpust goriva direktno v zrak. Tudi to se pogosto izvaja. To je tisto, kar se pojavlja na vaših norih youtube videih, kot dokaz za vaše blodnje. Res, videl sem kar nekaj teh neumnosti, ampak že pred časom. Pa ne mislim teh traparij nič več gledat.

          • Artur

            Kaj pa dodatni rezervoarji v prirejenih potniških letalih z rumenim trikotnikom za biološko nevarnost a to je kot dodatek k diznijeveim risankam za retarde pa še zabavno jih je videti ko istočasno križ kraž šahovnice izvajajo po nebu … Jebali ludi zbunjene ! Zabavno a ne ?

          • mannuro

            Aha! in tega je res veliko. Verjetno to krožijo samo nad slovenijo in vam šprejajo ta gift na glavo. Potem pa se res ni čuditi porastu norosti.

        • Bozz

          Obstoj chemtrailov je javno priznan s strani ZN, CIA
          direktorjev, in ostalih inštitucij in žvižgačev, samo sedaj, ko je znanje o njih že tako razširjeno (razen med najbolj naivnimi in ne preveč bistrimi), jih opravičujejo s takšnimi in drugačnimi načini, češ da so pač potrebni za to in ono in naivni in ne preveč bistri bodo spet verjeli uradni razlagi.

          CIA DIRECTOR JOHN BRENNAN ADMITS TO CHEMTRAILS (STRATOSPHERIC AEROSOL INJECTION)
          https://www.youtube.com/watch?v=WBG81dXgM0Q

          Govor o chemtrailih v ZN. Da, v ZN:
          https://www.youtube.com/watch?v=L5is16A8pfw

          SHOCKING NEW INTERVIEW! CHEMTRAILS Kristen Meghan USAF Air Force Whistle Blower! USAF
          https://www.youtube.com/watch?v=_XjLzPivKp8

          Lahko bi podal še več primerov, ampak trije naj bodo dosti za sedaj. Lahko sami raziskujete naprej.

          Torej, še ena “teorija zarote”, ki se je izkazala za resnično in še en dokaz več, da vas je večina ljudi butasto naivnih in lahko vodljivih in da verjamete tistim na vrhu vse laži, dokler se ne razkrijejo.

          Mimogrede izraz “teorija zarote” je bil lansiran s strani CIE leta 1967 kot način diskreditacije in dezinformacije, da se zakrije resnične zarote.

          http://www.globalresearch.ca/conspiracy-theory-foundations-of-a-weaponized-term/5319708

          http://www.globalresearch.ca/weaponizing-the-term-conspiracy-theory-disinformation-agents-and-the-cia/5524552

          Tako vsevedneži in posmehljivci, sedaj se lahko pa v zemljo ugreznete, še prej se pa opravičite Arturju in priznajte, da le niste tako pametni, kot ste ošabno mislili.

          • mannuro

            Ok, začnimo od začetka. Daj mi prosim naštej, sestavine letalskega goriva. Govoriva o tisti čorbi, ki se je pokuri največ. Ko bova to analizirala, se meniva dalje. Ali mi hočeš povedat, da imajo potniška letala, dodatne tanke za vašo svijarijo? Dečko, pa daj, konkretne odgovre.

          • Bozz

            Nič ti ne bom našteval. Nimam časa, že tako ga zapravljam tukaj, ampak sem se moral oglasiti, ker vam enostavno moram nastaviti ogledalo. Pogovore o tem sem imel že pred leti in sem prenehal s prepričevanjem trmastih slepcev, sedaj se samo še smejim vaši domišljavi vsevednosti. Moral si boš priznati, da so te krepko potegnili. Kar poglej si zgornje linke, pa sam raziskuj naprej. Obstoj chemtrailov je priznan, pa se na glavo postavi, to je pač realnost in nič ne moremo, da bi kaj spremenili. Samo sedaj jih opravičujejo, da so pač potrebni.

            Mimogrede, dokument ameriškega senata pravi, da so chemtraili resnični:
            https://www.davidwolfe.com/u-s-senate-reports-chemtrails-are-real/

            US Senate Report: Chemtrails Are Real And Killing Us
            https://www.youtube.com/watch?v=f_xN7EtTp6E

            Tudi zate bonus: Top 10 teorij zarot, ki so se izkazale za RESNIČNE:
            https://www.youtube.com/watch?v=58mhPaUL3Uc

          • mannuro

            No ja, sem si mislil. Neznanje je vrlina prepričancev, tvojega kova. Če komu, nastavljaš ogledalo, jo postavljaš svoji neumnosti. Limanje linko in nezanje v glavi… res jaka vrlina.

          • Bozz

            Čuj ti aviator, malo si za časom veš in zelo ignoranten in ponosen. Poslušaj aviatorje iz tujine:

            PILOTI, DOKTORJI IN ZNANSTVENIKI GOVORIJO RESNICO O CHEMTRAILIH:

            https://www.youtube.com/watch?v=FeTaejpg18g

            Ob takšnih pričevanjih in dokazih, ki sem ti jih predložil, izpadeš bedak ti, pa ni važno kaj napišeš v odgovor.

          • mannuro

            Morda, samo tisti knof za šprejanje, je tako prikupen. Res, da jih potem malo po “prstih”, ker se količine ne ujemajo, samo res.. je vredno greha!

          • Artur

            Hvala za podporo Bozz.

          • Bozz

            Ni za kaj. Me pogreje to neumno posmehovanje ljudi, ki sem ga tudi sam trpel deset let nazaj, ko sem odkril resnico o chemtrailih. Takrat sem vedel, da bo čas pokazal, da smo mi imeli prav.

          • mannuro

            Če bom kdaj letel nad Slovenijo, ti garantiram, da odprem dize, da dobiš polno dozo. Prej bom pa verjetno lahko naročil, da nalijejo not par ton dobrega “malinovca”! Mislim res, kot da sam to odločam. Odločam pa, kje lahko šprejam čorbo, vsaj nakaj. Če mi poveš še svojo približno lokacijo, pa se še bolj potrudim, da trofim.

          • Bozz

            Iz znanstvene publikacije:
            http://www.sciencemag.org/news/2017/01/us-should-pursue-controversial-geoengineering-research-federal-scientists-say-first

            Sedaj so znastveniki uradno začeli pozivati za kontroverzni geoinženiring oz. to kar že dolga leta prikrito počnejo sedaj postaja mainstream in počasi bodo začeli oz. že začenjajo naivno publiko masirati s tem.

            Poglej, jaz se z raziskovanjem chemtrailov že dolgo ne ukvarjam več. Nimam več toliko časa. Tukaj sem se na hitro oglasil in ker imam zelo dobro žilico za iskanje informacij, sem ti na hitro poiskal nekaj najboljših dokazov. Človek, v Združenih Narodih so se o tem pogovarjali, pa Cia direktor je o tem govoril, pa dokument iz Ameriškega senata, ki govori o chemtrailanju in geoinženiringu sem ti pokazal, itd. Res ne vem kaj več še hočeš.

            To ne pomeni, da ima vsako potniško letalo te substance na krovu. imajo tudi posebna letala, ki izgledajo kot potniška, noter pa ni sedežev ampak so sodi s temi substancami. Uradna razlaga za naivne pa je, da je to samo testiranje novih modelov, ki jih morajo pravilno obtežiti, da lahko testirajo letalo. Ta uradna razlaga sedaj pade v vodo, ker so javno priznali, da chemtraili obstajajo in so začeli opravičevati njihov obstoj, da je geoinženiring potreben in naivni ljudje bodo spet vse pojedli kot ste prej pojedli uradno razlago, da chemtraili in geoinženiring ne obstaja.

            Nekaj slik notranjosti teh letal:
            https://www.google.si/search?q=chemtrail+planes&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwixpqSFmrjUAhUJKcAKHaZ7Bz4Q_AUICigB&biw=1152&bih=681#imgrc=_

            Poglej te slikce:
            http://educateinspirechange.org/alternative-news/exposed-photos-from-inside-chemtrail-planes-like-youve-never-seen-before/

            To je to. Chemtraili so realnost.

          • mannuro

            Ne trdim, da ne obstajajo letala, namenska in predelana za posipanje škropiv. Obstajajo. Tudi razne vladne agencije različnih držav posedujejo različna predelana letala za vsemogoče. Potrjeno! Samo ti in tvoj posmojeni kolega, sploh on, misli da so vsi “križi” po nebu zarota. Objavljajo se potem slikce teh “križev”, kot dokaz. Pa to ni nič drugega, kot dokaz norosti. Sem prepričan, da se tovrstne zarote na slovenskem nebu ne dogajajo prav pogosto. Slovenija za razliko od tu, Avstrija, ni sposobna niti posipanja sredstva proti toči, ker trdite, da pač ne učinkuje. Tukaj pa trdijo, da učinkuje, zato nad mesti navadno ni toliko toče.. Pač na to se ne spoznam, zato ne bom nič trdil. Ko pa vidim, da objavljaš v dokaz linke, kot dokaz s krilno šobo za izpust goriva, ki ga ima VSAKO potniško letalo in je v redni uporabi in roko za prečrpavanje goriva v zraku, potem pa si lahko samo mislim, da v glavi nisi “čist”. Samo toliko o tvoji teoriji zarote in kaj si mislim o tebi. Pa brez zamere.

          • Bozz

            Hahaha, si smešen. Dal sem ti link o geoinženiringu iz PRIZNANE ZNANSTVENE REVIJE, da vseh ostalih linkov od znanstvenikov, doktorjev, aviatorjev do Ameriškega senata do Cie ne omenjam. Članek bil napisan letos. Znanstveniki počasi začenjajo o tem, kar počnejo naskrivaj že leta, govoriti v javnosti.

            Saj boš še dojel. Eni so bolj počasni v dojemanju, eni pač ne dojamejo nikoli, ker so preveč prestrašeni, ponosni, ali kakršenkoli je že razlog za njihovo tiščanje glav v pesek. V eno od teh skupin spadaš ti.

            “U.S. should pursue controversial geoengineering research, federal scientists say for first time

            By Eli KintischJan. 9, 2017 , 9:00 AM”

          • mannuro

            Preprosto. Ko mi pridejo jehove na vrata, odprem, vzamem ponujeno papirje, jih lepo pozdravim in gremo vsak svojo pot, njihovo papirje pa roma tja kamor spada, v smeti. Operiraš s parimi linki in iz nasploh “ZNANSTVANIH VIROV”. Kaj naj s tem? Videl sem tisti tvoj link, sestavljen iz nekih slikic, na youtubu… nekaj kar prilagaš, kot dokaz. Že tam sem zasledil, tvojo strokovnost in več ne mislim zapravljat časa niti gledat tvoje literature.. tako kot jehove ne.

            Eni smo bolj počasni pri dojemanju, ker pač ne poberomo vsake neumnosti in jo razglašamo za resnično. Smo pač bolj realni.

          • TistoPravo

            Saj kje je pa ovira, da pač dodajo v nafto in bencin substance….kot naj bi jih trosila letala. Zadeva je jasna, da se promet “iskorišča” tudi zato. Ljudi je treba strupit in strašit. Tako smo lažje vodljivi. In še promovirat preko profesionalnega športa šport za vsakega, da pejmo čimveč vn na zrak in dihajmo to kar so si zamislili. Super ane, prave bombice se skrivajo v tem….poleg tega da 3/4 folka se še zmer ogreva na kurilno olje,,,,tko da imamo kanalou za zastruplja je več kot dovolj!

          • mannuro

            Jasno! Ha. Samo ne mi govorit, da obstaja na svetu 10.000 letal samo z namenom škroplena ljudi. Mislim rekel bom tako, svinjarije, ki jih mešajo v goriva, vede ali nevede, so pač strup. Tudi tobak v cigaretah je preko raznih dodatkov bolj strupen kot tisti izpred 100 let.

          • TistoPravo

            G.Mannuro. Ne gre se zato, da pač gorivo vsebuje kar vsebuje….in cigareti, da vsebujejo kar pač vsebujejo…dejstvo je, da je že iz aviona jasno, da se zadeva počne z namenom. Turizem in šport se pospešuje z namenom, mobilnost z vsemi premičnimi “zemeljskimi” prevoznimi sredstvi na fosilna goriva se pospešujejo. Torej je nekaj v tem, da se s pomočjo tega vsega prometa tudi nekaj trosi, kar poleg seveda zaslužka direktno preko goriva služi za “škropljenje” ljudi. Dejansko smo zelo ranljiva bitja, in lahko dosegljiva….podihamo namreč kar 20 kubikov zraka dnevno vsak, torej je dejstvo da je nemogoče se skrit….poleg tega ne obstaja filter, ki bi nas zaščitil. Dejstvo je, da zrak poleg neposredno preko ust prodira v naše telo tudi skozi kožo v manjši količini…in zdaj si naj vsak posameznik zamisli, kako se zelo smo izpostavljeni preko takega zraka kot ga imamo. Preko pospeševanja turizma in športa ljudi izpostavimo večji koncentraciji strupa iz zraka, in si dejansko s tem delajo še večjo škodo…turizem sam neposredno, ker jim z tem še dodatno omogočamo strupljenje ozračja preko letal…avtobusov itd.šiba ven še večja koncentracija strupov. Ko bi ljudje vedeli, koliko si škode počnejo z vožnjo z kolesom po tem trenutno danim strupenim ozračju, bi raje strmeli k čim manjši mobilnosti in nujne vožnje počeli raje v avtomobilih z notranjo filtracijo..kolikor se sploh lahko sfiltrira…za mojem pojme ne obtaja takega filtra, razen kisik maska in skladiščen zrak.

          • mannuro

            Bodiva jasna. Tudi bicikel je strupen, ker nekdo ga ni iz nič ustvaril. Če tako gledaš je vsak poseg človeka v naravo sami strup. Odočiti se je potrebno, boš živel ali misliš umret. Mislim resno. Tole tipkanje, že onesnažuje naravo, elektriko je potrebno nekako proizvest, aparate je potrebno proizvesti. Zame je diskutiranje o tem, kot tisti weggiji, ki ne bodo jedli nič mesenega, kitijo se pa z modnimi čevlji iz pravega usnja… Problem je drugje. Problem je samo v človekovi lakomnosti in neumnosti.

          • TistoPravo

            Mislim, da imamo pravico govorit o zraku, ki ga podihamo ..in to ne glede na to, da smo ob rojstvu prisilno pridobili davčno in emšo številko…kjer pač živimo!

          • TistoPravo

            …in to ne glede, da smo sedaj prisilni uporabniki sistema….norm, naprav, tehnologije, vsega. To so sedaj izgovori, kar ti pišeš preprosto. Tako se politiki izgovarjajo. Da je mogu en kolo naredit, pa da kitajc še slabši zrak diha kot mi….to je sm ena od nešteto umazan političnih odgovorov, ki pa dejansko zameglijo realno situacijo in nam na koncu podajajo v usta besede….ja pa ja si sam kriu, da je tko kot je :))))hahaha….a potem ti misliš, da so tud vsi v Sloveniji sami zase krivi za situacijo, ki jo imamo…mislim to, da zastonj za stroške delajo in živijo, recimo kot upokojenci bolani in z penzijo v višini socialne pomoči, da si ne morjo vsi bolani zarad ozračja in okolja zarad koga pa kupit dodatno pomoč! To je eno navadno sprenevedanje

          • mannuro

            Se ti ne zdi, da potem tu ni pravi naslov? Piši vladi, piši pristojnim službam. Očitno ti bo uspelo. Jaz pač delam, da preživim. Delam tisto, kar mi je všeč. Zato sem zapustil Slovenijo in ja, ni mi žal. Pač vsaka stvar ima svojo ceno. Če te vse moti, zakaj potem uporabljaš naprave in stvari, ki doprimorejo takemu svetu? Nevem, logično vprašanje.

      • Bozz

        Priznali obstoj chemtrailov:

        Ameriški senat:
        https://www.davidwolfe.com/u-s-senate-reports-chemtrails-are-real/

        NASA:
        http://www.naturalnews.com/055183_chemtrails_NASA_lithium.html#

        CIA:
        https://www.youtube.com/watch?v=WBG81dXgM0Q

        ZN:
        https://www.youtube.com/watch?v=L5is16A8pfw

        Žvižgač:
        https://www.youtube.com/watch?v=_XjLzPivKp8

        Deset let nazaj so se nam ljudje smejali, danes pa v jok pa na drevo. Obstoj chemtrailov je znan že nekaj časa, razen tisti najbolj naivni in vodljivi ste še za časom. In izkazalo ste je, da ste vi, ki ste se posmehovali tej resnični zaroti, največja tesla.

        Mimogrede, ti dam še bonus. Top 10 teorij zarot, ki so se izkazale za RESNIČNE:
        https://www.youtube.com/watch?v=58mhPaUL3Uc

    • mannuro

      Ko kupiš detrgent za posodo je na njem velik ornažni štirikotnik z velikim črnim andrejevim križem v sredini, pa vseeno uporabljaš. Ni kaj za dodat.

  • šmentanamuha

    Hvala, odličen članek. Še ena potrditev več, da Trump ve, kaj dela. Bravo, za našega slovenskega zeta.

  • mannuro

    Naravo je potrebno čuvat. Samo se pa s Trumpom in njegovim odstopom od neumnosti strinjam. Čeprav vem, da ima tudi to, finančno ozadje.

    • Donald J. Trump

      Nobenega finančnega ozadja ni. Jaz sem pač tako brilijanten, da sem sam razkrinkal lažnjive Soroševe znanstvenike, ki hočejo Ameriko narediti ne-veliko.

      Zato sem pokazal sredinca alternativnim virom energije in več milijonom novih delovnih mest, in si namesto tega zadal, da ponovno vrnem premog v ameriške domove. Saj veš #MAGA pa to…

    • Artur

      Naravo je potrebno čuvat !!?? Majka mila kdo se tako zavzema za očuvanje narave !! https://www.youtube.com/watch?v=E0c7D48sTiY
      http://shrani.najdi.si/?C/Ig/dcgTqJn/maxresdefault.jpg

      • mannuro

        saj sem ti rekel. Če kdaj letim nad Slovenijo, dobiš flašo “malinovca” prve kvalitete, direkt po buči.

      • mannuro

        Že samo ta napopan link, pove vse o tvoji inteligenci. To je zate dokaz?!? Tu je par stvari dodanih, ki niso nič posebnega. Pač take zarote filajo ekoteroristi na youtube za take bebčke kot si ti.

        • Artur

          Bimbo pa tri daj kakšen protidokaz ne samo fljakat tja v en dan in ti si mi neki aviatičar, ki ne razlikuje niti kemičnih sledi od kondenzacijskih . Pa slika pove več kot tisoč besed , če nisi tega še skontal, ampak ta svinjarija na sliki ni zate nič posebnega hja seveda od konvencionalnih superego “Ne-inteligentnežev” pač kaj drugega ni za pričakovati . Vendar pa bolje biti “teoretik zarote” kot zatucan egocentričen konvencionalec . https://www.youtube.com/watch?v=3kcTvqiMNl8
          http://svjetlo.com/636-teoreticari-urote-mentalno-zdraviji-od-konvencionalaca

          • mannuro

            aha, kemičnih.. bubalo noro. Kaj še? Leteče žemljice?! Vidim, da si že zjutraj dobil svojo dozo, po glavi, posmojen kot si, verjetno zjutraj, stopiš pred vrata, povohaš pogledaš, vidiš tri “križe” na nebu in rečeš.. aha, danes malo joda, weissšpirita, pesticida za pikaste mravljince in .. ups.. nekaj novega.. aha, to je prašek za odvajalo. Ravno toliko ga je, da ima dober vonj. Verjetno se Stanko, ki pelje svojo staro zastavo, mimo tvoje bajte in mu pri auspufi nek belega ven kadi tudi spušča, zavestno, kemične sledi? Vprašaj ga. Verjetno ti bo rekel, da zadnje Castrol olje ni bilo ravno najboljše kvalitete, pa je dolil malo grafita in svežega masla v bencin, da mu bolje tesni cilindre..

  • Donald J. Trump

    Ste slišali? Le moj brilijantni um je spregledal zaroto svetovne razsežnosti. Vsi znanstveniki ne morejo prevarati starega dobrega Donnie-ja in moje zelo velike pameti. In ker sem zelo pameten, sem seveda te lažnjive znanstvenike takoj spregledal ter oznanil, da se planet itak segreva in ohlaja (temu se reče letni časi, halo!) in zato lahko mirno naprej onesnažujemo, ker itak je vse zarota Kitajske.

  • Donald J. Trump

    Dejstvo, da je pariški sporazum popolnoma prostovolen, in vsaka država na lasten način ureja svoje izpuste, popolnoma brez pritiska od drugih….sem seveda prikladno spustil. Pa tudi če nebi, moji zvesti idioti bi mi še vedno jedli iz roke hahaha

    • radames

      Tako polpismeno skrpucalo ti povsem zbije verodostojnost. Izpadeš navadna šema.

      • Donald J. Trump

        Kakor jaz vidim, je vse napisano z moje strani res.
        Navadna šema? Hvala, lepše stvari mi ni danes še nihče rekel ;)

        • radames

          Lepšega dejanja danes še nisem storil. Blokiral te bom takoj zdajle, da ne bom več videl tvojih neslanosti.

          • Donald J. Trump

            uuu kako “badass” :)
            A z blokiranjem dokazuješ to famozno ljubezen do svobode govora, ki naj bi prevevala desni politični pol?
            Se vidiva v naslednji novici, ko se boš zgražal nad študenti, ki nočejo poslušati predavanj desničarskih fanatikov na fakultetah :)))))

  • Nata

    Jaz dvomim v marsikaj. Zato, ker se že sami znanstveniki prerekajo med seboj, kdo ima in zakaj ima prav.
    Še vedno zaupam v Naravo. Saj si bo opomogla. Človek pa – tudi upam, no – se bo spametoval. Da je sam tudi veliko kriv za težave. In, da kar veliko lahko naredi sam. Brez raznih akademikov, ki velikokrat zadeve samo zakomplicirajo.Oziroma z raznimi raziskavami samo nabira svoje akademske točke !
    Nimam prav ? Morda . . . .

    • Donald J. Trump

      Kam smo prišli, ko se znanstvenikom s svetovnim pedigrejem ne verjame nič, medtem pa se pada po kolenih pred dokazanim večkratnim prevarantom in lažnjivcem z jasnimi konflikti interesov v več državah sveta. Ker bojda “pove tako kot je”, hahahaha kak nateg

      • Nata

        No, saj nisem nič napisala, komu verjamem. Pač dvomim tudi vznanstvenike !Ti znansveniki s svetovnim pedigrejem – kot praviš – bi se pa menda že lahko izjasnili z odločno besedo. Tako je in nič drugače !!
        Je to res tako težko ? Po moje ni.Če si seveda vsaj delno prepričan v nekaj.
        Seveda pa je bobu, reči bob nevarna zadeva. In tu je po moje kavelj.
        Trumpova dejanja pa gledam čisto iz finančnega vidika.On že ve, koliko denarja gre resnično ” v nič ” . V to, da države že od nekdaj izkoriščajo sredstva, ki jih dobijo za namen ekologije, sploh ne dvomim.

        • tohuvabohu

          Nata, res je tako. Človek mora biti skeptičen. Do vseh, tudi do znanstvenikov in “znanstvenikov”. Nikoli ne veš, kakšno vlogo kdo igra, od koga je najet in v čigavem interesu dela.
          Trumpu je treba priznati, da je pogumen. Podnebniki so postali moda in temu se je težko upreti.

          • Nata

            Tudi jaz mislim, da je pogumen dedec. In me žalosti ta neverjetna reakcija in akcija mnogih Američanov ! Norčevati in pljuvati po nekom, ni nobena umetnost.To prav vsi znamo. Zmoremo pa ne . . . . . . . .in to je tista velika razlika med Državljanom in ” državljanom ” .

          • Donald J. Trump

            Kot recimo norčevati se iz hendikepiranih, kot sem to počel tekom kampanije? Ali iz muslimanskih vojakov, ki so umirali za mojo državo? Ali najbolj klasično: norčevanje iz lastnih volilcev, potem ko jim zagotavljaš, da bo zdravstvena reforma hitra in učinkovita, izkaže pa se, da si ravnokar vrgel še dodatnih 23 milijonov američanov iz zavarovanja ter uničil še tistih malo varovalk, ki so preprečevale totalno lupljenje ljudi s strani zavarovalnic? Misliš to norčevanje?
            Ali pa obsojanje drugih kandidatov, da so kupljeni s strani Goldman Sachs-a, nato pa v lasten kabinet “inštaliram” bivše direktorje ravno omenjene institucije, ki so neposredno krivi za globalno recesijo? Misliš to norčevanje?
            Oziroma katero norčevanje imaš točno v mislih, ker se mi ne da vseh naštevati, vsak dan je nekaj novega…

        • Donald J. Trump

          Ammm…znanstveniki so se že zdavnaj izjasnili, da je človeška dejavnost ključni faktor spreminjanja podnebja…Problem je, da si ujeta v svojem informacijskem mehurčku (kot Trump, ki gleda več kot 5 ur kabelske TV na dan, zaboga!!!!!!!), kjer se samo potrjuje tvoje mnenje o tem, da človek ni nič kriv in da lahko mirno dalje kopljemo in zastrupljamo ozračje, ter (pomembno!!!!!!!), da so investicije v alternativne vire energije potrata časa in denarja.

          Po čem pa sklepaš, da Trump ve, koliko denarja gre kam? Po tem, da je rekel, da nihče ni vedel, da je zdravstvo tako zapleteno? Ali po čem? Eno je reči bobu bob, drugo pa nabijati totalne nesmiselne neumnosti, ki zvenijo privlačno zgolj zato, ker te pobožajo po duši in ker so “drugačne”, čeprav osnovane izključno na ideologiji in niti približno na dejstvih.

          Saj je lepo, da ste skeptični, toda bodite prosim skeptični tudi do najvplivnejšega človeka na svetu in (ponavljam!!!) DOKAZANEGA PREVARANTA IN LAŽNJIVCA…kakšen je to standard?!?!

          • Nata

            Jojmene, zakaj pa taka jeza ?
            O pogumu. . . . . mislila sem na pogum spustiti se v tekmo za predsedniško mesto. O pogumu, povedati marsikaj, kar so drugi zavijali v rožnat papir. O pogumu, da navkljub protestom, ko še dobro začel ni, poizkuša nadaljevati !Kaj se nič ne vprašaš, kako to, da tako silen revolt samo ob nekih njegovih napovedih ??Ko vendar vemo, da sam prekleto malo lahko uresniči.
            Priznam pa ,da nisem ne vem kako natančno spremljala, kje, kaj, kdaj je nekaj povedal . Pa ne zaradi mehurčka, v katerem naj bi živela. Tisti je že davno, davno nazaj počil.
            Tista o alternativnih virih. . . . . . daj no ?? Saj so in so bila že zdavnaj na razpolago. Kdo jih onemogoča ? Trump ? Ne !! Lobiji vseh vrst.Ki imajo ogromno denarja, da se te rešitve pospravijo globoko v predale.Malo pa ima Trump prav gotov pojma o denarju, o denarnih tokovih. Razen, če ne smatraš , da je res samo in edino prevarant in lažnivec, ki o denarju pojma nima. Če je tako, ga bodo že utišali. Saj jih je veliko, ki ga ne marajo.Meni so taki osebni napadi vedno sumljivi. Vidimo, da pravzaprav nima velike moči.

            Kje pa sem napisala, da človek ni nič kriv ?? Samo to, da naj se velike kapacitete že enkrat zmenijo !! In dosežejo, da bo za vse države veljalo enako. Veliko denarja se zapravi za take organizacije. Učinka pa ni. Saj se denar verjetno kar izgubi ???
            Prav vse podobno deluje, ko ZN. kup ljudi iz vsega sveta samo razpravlja.Naredi pa lahko zelo malo. Zakaj neki ?Samo za zaslužek jim gre.
            Kolikor jaz vem, marsikaj ni in tudi ne bo mogel uresničiti. Zakaj le ?? Saj ga enostavno ne šmirglajo !! Zanimivo.
            Pa še o norčevanju. . . . . . iz muslimanskih vojakov, hendikepirancev ??Tudi ne vem, v kakšni povezavi je kaj takega izjavil Dobro vemo, kakšen možakar je . Kar zine. Meni je to po eni strani všeč. A, nakopal si bo še več sovražikov.In, kot predsedniku mu vsekakor manjka osebna kultura.

            Današnji svet je zanimiv. Odkritosti ne marajo . Takoj so užaljeni.Vidim v svojem poklicu. Zadnje čase ne grem na predstave, koncerte. a ne samo zaradi zdravja, ali denarja. Vedno sem odkrita in na lep način povem, kar mislim. Če me že vprašajo, odgovorim. Pa ni dobrodošlo. Žal. .. . . .. pa sem raje doma.
            Mislim, da je podobno tudi s predsedniško funkcijo.
            Če pa je človek po značaju slon v trgovini s porcelanom, pa sploh.

  • Bozz

    Sodobna Sodoma in Gomora v Ameriki (in kmalu pri nas):
    https://www.youtube.com/watch?v=3Z0SgGwrzxA

    In posledično in vzporedno ekstremno povečanje UV sevanja po Ameriki in celem svetu:
    https://www.youtube.com/watch?v=tpi0TP3YPaE

    Mimogrede Trump je mahal na svojih govorih pred volitvami z mavrično zastavo. Torej tudi pod njim se bo to nadaljevalo. To pa je vse povezano s tem kar se dogaja z našim vremenom in klimo.

    Dejstvo je, da večini ni jasno kaj se dogaja z vremenom in klimo. To pa zaradi tega ker večina ljudi (tudi na tem portalu) ne verjame v Sveto pismo in ne veruje v Božjega Sina Jezusa Kristusa in kaj je prerokoval, da se bo dogajalo v poslednjih dneh in se sedaj dogaja.

    Ponekod po svetu vidimo visoke vročinske vale (Indija,…), spet drugod vidimo kako sneg pada celo v juniju in nizke temperature za tak čas pri nas (posebej ponoči) pa spet visok UV index (ponekod ekstremno visok) podnevi. Na antarktiki se količina ledu povečuje, itd.

    Propagandistični mainstream znansvetniki ne bodo nikoli govorili o aktivnosti sonca, pa vplivom t.i. kozmičnih žarkov, pa zmanjšanju EM polja za 50% in ker je EM polje postalo zelo nestabilno vidimo te variacije in tudi sonce zaradi tega bolj “žge”. Sevanje UVB žarkov je tako bolj intenzivno in nevarno kot kdajkoli prej. Ljudje, ki opazujejo sonce že leta, pravijo, da je na pogled izgleda veliko bolj intenzivno kakor pa deset ali več let nazaj.

    June Snow Again as Inter-tropical Convergence Zone Shifts (391)
    https://www.youtube.com/watch?v=2IcQZOh_2jE

    25% Drop in Wheat Output USA 2017 | Mini ice Age 2015-2035 (392)
    https://www.youtube.com/watch?v=E3_G8xhzH6Y

    Razodetje 6
    6 In slišal sem kakor glas, ki je govoril sredi štirih živih bitij: »Merica pšenice po denariju in tri merice ječmena po denariju. Olju in vinu pa ne delaj škode.«

    Denarij tukaj pomeni dnevno plačo. Namreč toliko so dobili takrat delavci v starem Rimu na dan baje. En denarij.

    Cena žit bo šla gor, če bo šlo takole naprej in Bog pravi, da bo šlo tako naprej.

    EM polje je v letih od 1850 do 2000 ošibilo za 10%, od 2000 do 2010 za 5%, od 2010 naprej pa vsako leto 10x hitreje, torej vsako leto 5%! In zanimivo, da se to dogaja vzporedno s porastom greha sodobne Sodome in Gomore po celem svetu. Bolj, ko se povečuje greh, hitreje slabi EM polje.

    Izaija 30
    26 Tedaj bo luna svetila kakor sonce, sončna svetloba pa bo sedemkratna, kakor svetloba sedmih dni, na dan, ko bo GOSPOD obvezal poškodbo svojega ljudstva in ozdravil udarec njihove rane.

    Razodetje 16
    8 Četrti je izlil svojo čašo na sonce. Temu angelu je bilo dano, da je žgal ljudi z ognjem.
    9 In ljudi je žgala silna vročina in preklinjali so ime Boga, ki ima oblast nad temi nadlogami. Niso se spreobrnili, da bi mu izkazali čast.

    • mannuro

      Nja.. saj sem rekel, ti si priklopljen na 380, 24/7!

  • tramal

    Trump ima prav.Ta denar ki ga amerika daje raznim ,večinoma komunističnim državam da si čistijo okolje bo pač sama poskrbela da bo amerika bolj čista.Poglejte slovenijo koliko strupov je zdaj spustila v ozračje z temi dvemi nesrečami in zdaj naj amerika plača da bomo očistili to komunistično svinjarijo.?

    • luckyss

      Ti si pa res milo rečeno “eno naivno tele”..
      Ena malo večja kitajska industrijska vas bolj obremenjuje okolje kot celotna Slovenija…
      Poleg tega “Amerika” nikomur ne plačuje “za čiščenje”…
      Sami so poleg Kitajske, Indije in Brazilije največji onesnaževalci na planetu…

    • TistoPravo

      Kdo pa drug kot amerika, ki nam prodaja te smart programčke na smart aparatkih? Kdo misliš, da nas je podredil tej nori elektrofikaciji in mobilnost…Krištof Kolumb?

      • TistoPravo

        Amerika, Nemčija in Kitajska….te države so preprosto dolžne, da urejajo te zadeve na svetovni ravni….ostali smo samo podizvajalci in poduporabniki njihovih produktov in programov…en pravilni klik na ameriškem Facebooku oz.aktivacija ljudi preko ene informacije povzroči celo verigo dogodkov, od tega da kupujemo nove mobilne igračke proizvedene uglavnen na Kitajskem…do tega, da se recimo promovira neka turistična destinacija.,,,,in tja se je treba pripeljat z Nemškim avtom….z Nemškim&Francoskim&Britanskim Airbusom ali Ameriškim Boingom. In ti misliš, da moramo mi plačat to onesnaženje??? Kdo zasluži, tist naj plača delno škodo tudi pri nas…avioni in avtomobili letajo tudi skozi Slovenijo valda

        • sprehajalec

          Pozabil si na poceni Kitajske gate, ki jih nosiš na sebi. če bi se vsi izdelki podražili za še enkrat bi pa cvilil, kapitalistični dobički, pa korporacije talajo profite.

          • TistoPravo

            Nora fora, celo milijardo lajkou bi dobu….ti twitter lajna

          • sprehajalec

            Ljudje lajkajo inteligentne prispevke. Kolikor vidim ti nimaš nobenega lajka….

          • TistoPravo

            Twitter lajne lajkalo, ostali berejo. Torej veš kam spadaš….

          • sprehajalec

            #lajne lajkalo#, poskušam slediti, tule mi zmanjka.

            Ko telefon postane prepameten za uporabnika?

        • mannuro

          .. napiši transparent. Naj bo velik 300 x 50 metrov, da se ga viti z dveh kilometrov višine. Napiši gor sporočilno vsebino. Verjetno te bodo upoštevali. No drugo jutro doživiš obisk “marsovcev”, ki bodo na tebi izvedli vse znanstvene poizkuse. Res. Zakomplicirana stvar.

          • TistoPravo

            Noro…a tud kj delat je treba, a ni zadost da pišemo marsovcem. A to delovnopravna zakonodajo omogoča? Mislim sodelovanje z vami, marsovci

          • mannuro

            Itak.. gre ti tako na tesno, da že sam sebi pluse talaš, da te sploh kdo opazi. Raje se loti kakega dela, bluzenje ti ne gre od rok.

            Delovnopravna zakonodaja ti v nobeni točki ne prepoveduje sodelovanja z marsovci, razen v točki, kjer je lahko ogroženo zdravstveno stanje tebe in tvojih somišlenikov. To bolj določajo drugi akti. Vsekakor moraš najprej pridobiti zdravstveno spričevalo, pristojnega organa – v tvojem primeru, psihiatra!

    • TistoPravo

      Brišemo ;)…grem pogledat na mail, če sem obveščen o tem?

    • TistoPravo

      Screenshot ima zdej….ga posredujem na pravi naslov.

  • luckyss

    Spet na silo skupaj “spacan” članek, ki mu zagovorniki “nevarnosti toplogrednih plinov” zlahka ugovarjajo…
    Dajmo se držat dejstev….
    Če primerjamo graf Sončeve aktivnosti z grafom dviga CO2 in temperatur, se skoraj popolnoma prekrivata..s tem, da graf CO2 malo zaostaja..
    To pomeni….Sonce že stotine milijonov let “ureja” temperaturo na Zemlji…
    In zaradi POVEČANE TEMPERATURE NA ZEMLJI ,KOT POSLEDICA VEČJE AKTIVNOSTI SONCA se pojavi z zakasnitvijo tudi povečanje CO2 v atmosferi..kar pa ni nič napačnega, saj povečanje CO2 omogoča rast rastlin…
    Lahko tudi pogledamo ciklus upadanja polarnih kap na Marsu, ki prav tako sovpada s povečano aktivnostjo Sonca……Ali pa tudi Marsovci sproščajo preveč ..CO2 ?!

    Skratka tu ima Trump popolnoma prav…Je pa res, da bi lahko manj onesnaževali okolje..Co2 pa ni onesnaževalec, ampak prinašalec življenja..
    Ljudje božji..imate grafe nihanja temperatur za 100 000 let nazaj, ki potekajo periodično, torej skladno z aktivnostjo Sonca…

    • mannuro

      Motiš se! Dokaz je kurje jajce, ker ima na eni strani luft! Sem vtaknil vse v vodo, pa so vsa ista! To je kriv penicilin v futru.. za dokaz – link na youtubu še dobiš, ravno sestavljam enega. :))))

    • JanAndr12

      Seveda. Ni pa nihanje Sonca vse. Gre za to, da je proces sprememb bistveno prehiter glede na spremembe skozi zgodovino

  • xtc

    Ekologija se vse bolj spreminja v ekofašizem spevcan s socializmom:
    vSA OPLTANJA Oco DVA IPD NAPLETANJA O SEGREVANJU SO NAVADNE LAŽI ;DA SE ČRPA DENAR;VEČINO TEH EKO TERORISTIČNIH ORGANIZACIJ ZAPRETI:čE BI TA DENAR;KI GA POŽREJO EKOLEVIRERORISTI NAMENILI ZA POGOZDOVANJE;POVEČEVANJA RAZPLODA RIBJIH JAT;NAMAKANJA PUŠČAV IN BI PRENEHALI NEOMEJENO SVINJATI IN SEVEDA NEODGOVORNO S PLASTIKO;POVEČALI BI PRAVILNO RECIKLAŽO NEVARNIH ODPADKOV IN POOSTRILI NADZOR NAD SKLADIŠČENJEM LE TEH;POVEČALI VARNOST IN NADZOR NAD NAFTNIMI RAZLITJI IN TRANSPORTOM;TER OMOGOČILI POPOLNO PREDELAVO ODPADKOV IZ RUDNIKOV TER ZMANJŠALI IZSSEKAVANJE GOZDOV TER LOV OGROŽENIOH VRST SMO V BISTVU NAREDILI VSE:

    • luckyss

      Hja, v bistvu zanimivo…Vsi se ukvarjajo s CO2, ki je naraven plin in je pogoj za rast rastlin…
      O katastrofi v oceanih zaradi plastike ali posledic Fokušime, pa nič..
      Mimogrede..Najbolj nevarno in nezdravo živilo so sedaj morske ribe..

  • TistoPravo

    Amerikanci, Nemci in Kitajci morajo plačat vse onesnaževanje…..oni producirajo ta lifestyle, kdo pa drug….a se mogoče mi mimo Nemčije prpelemo z Golfom in gremo na dopust na Nizozemsko, ali se pol Europe prpelje mim Slovenije na dopust na Hrvaško z nemškimi vozovi? ….a se američani pogovarjajo z našim jabuk telefonom in visijo na našem internetu, al mi pač mastno plačujemo in uporabljamo njihove zamislice…a veste kakšen biznis oni delajo s tem preko reklam, vplivajo na cel svetu….napravice se pa filajo na elektriko iz Soštanja…torej kdo bo plačal čiščenje? A mi proizvajamo za Kitajce, ali oni preplavljajo Evropo z njihovim klumpom???

  • Krtača 17

    Dokler za ogrevanje in pogon motorjev uporabljamo nafto, nima smisla debatirat o kakršnem koli izboljšanju. Tudi npr. Električni avtomobili niso neka huda rešitev (samo selitev dimnika na drug konec države, da ne govorim o vgrajeni plastiki in težkih kovinah).

    Pravkar berem članek da je Danska ukinila subvencije na električne avtomobile in prodaja jim je padla iz cca 2000 kom na 100kom letno.Toliko o fejk green tehnologiji.

    • TistoPravo

      Točno to. Sam biznis jih je, reciklažo in odpravljanje onesnaženja zarad njihovega igračkanja naj pa plačujemo sami. A zdej si bomo pa še vsi elektrarne na streho nabil, seveda z svojim dnarjem, kupit polprecenjene elektrovozove, potem jih pa še na lastne stroške recikliral in okoljsko saniral. Ne pozabite, pripravlja se tudi zakon da ne boš smel več imet “zastonj” parkirano odjavljeno vozilo na svojem parkirišču. Super ideje imajo, moram rečt :)))

      • TistoPravo

        Da o povečanju Ems-ja sploh ne govorim….sicer zgodbo kr dober “peljejo”, stalna dražitev komunalnih prispevkou in prispevka za stavbno zemljišče….kasneje verjetno visok nepremičninski davek, bo povzročilo prvo razlastitev čimveč lastnikov nepremičnin in potem vzpostaviti popoln suženjski sistem….ko bodo večinski lastniki nepremičninskega trga, bodo počeli kar jim bo se zahotelo….take so prognoze, in vsi znaki..žal ljudje. Ovčereja d.o.o. deluje z polno paro

      • sodnikisozločinci

        Ta EU je čisto zlo, ki mora čim prej propasti. Edini način, da obdržimo svojo svobodo pred globalisti je prepoved svobodne trgovine, revščina in vojna.

  • dare326

    Priporočam da preberete kakšen članek Mišota Alkalaja na temo globalnega segrevanja. Gre za nateg industrije, ki je odkrila tržno nišo in sedaj nabijajo do onemoglosti.

  • Darth Vader

    copy/paste: “Kar je Trump storil včeraj, izstop iz ogljikovih davkov, globalni davčni sistem preko ogljikovega dioksida, enega od štirih elementov potrebnih za življenje na tem planetu – voda, ogljikov dioksid, kisik in svetloba, je bil absolutna vojna napoved globalističnemu sistemu za proizvodnjo
    revščine. In nato, je pojasnil podlo masovno prevaro, katera je celotna antropogena sprememba segrevanja-ohlajanja laž, katera postavi globaliste na mesto rešiteljev zemlje. In zato morajo regulirati in
    nadzorovati vsak vidik vašega življenja. In če jim to ne pustite, če jim ne pustite kontrolirati vašega življenja, če jim ne pustite, da Vas rešijo, regulirajo in obdavčijo, potem boste umrli. Več v videoprispevku
    s slovenskimi podnapisi.” https://ambasador21.wordpress.com/2017/06/05/pariski-sporazum-o-podnebnih-spemembah-kaj-vam-je-rtvs-zamolcal/

  • garfi

    menda se je že pred leti ko je al gore predaval o klimatskim spremembam
    na te manipulacije vozil s potratnimi velikimi avtomobili

  • RealRevolution

    Ena najvecjih prevar je nedvomno leva politicna ideologija in njena veriga!
    Dobesedno.

  • Bozz

    Povezano s tem.

    Še ena “teorija zarote” se je izkazala za resnično:

    Mainstream znanstveniki (sedaj ko že veliko ljudi ve o tem in je vse večji pritisk na njih) prvič javno govorijo o tem, da bi Zda morale začeti kontroverzne raziskave geoinženiringa (to kar počnejo že leta, desetletja naskrivaj) in tako počasi pripravljajo javnost na obstoj chemtrailov.

    Vir: PRIZNANA ZNANSTVENA REVIJA
    http://www.sciencemag.org/news/2017/01/us-should-pursue-controversial-geoengineering-research-federal-scientists-say-first

    “U.S. should pursue controversial geoengineering research, federal scientists say for first time

    By Eli Kintisch Jan. 9, 2017 , 9:00 AM”

    “Ja, veste, tiste črte po nebu, ja no, veste, kako naj rečem, ja to so res chemtraili veste. Malo smo vas za nos vsa ta leta, ko smo vam govorili, da so to samo kondenzacijske sledi in vi ste nam jedli iz roke. Saj vem, da se bo marsikdo, ki se je vsa ta leta smejal tej teoriji zarote, sedaj počutil neumnega in naivnega…ampak tako pač je…ja…upam, da nam ne zamerte preveč no.”

    http://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2014/07/chemtrails-geoengineering1.jpg

    In to so “teoretiki zarot”, ki so nas leta in leta opozarjali:
    PILOTI, DOKTORJI, ZNANSTVENIKI (IZ ZDA) GOVORIJO RESNICO O CHEMTRAILIH:
    https://www.youtube.com/watch?v=FeTaejpg18g

    Kako zlahka manipulirajo z ljudmi. Samo rečejo “teorija zarote” in večina ljudi je preveč neumnih (in prestrašenih), da bi vedela bolje.

    • luckyss

      Glede tega je bolj ali manj vse jasno…
      “Geoinženiring” se že izvaja…In to v ZDA nihče več ne taji, to opravljajo zasebne korporacije v sodelovanju z vlado ZDA…
      Dobro, to bi bilo do neke meje sprejemljivo, da nas hočejo zaščititi in nas škropijo z nekimi aluminijevimi oksidi, ki bodo “ustavili segrevanje”..
      Vendar vsak normalen človek na planetu že ve da so temperaturne spremembe na planetu Zemlja posledica sevanja Sonca, ki se seveda spreminja….
      Torej..vprašanje proti čem nas oni škropijo..proti življenju?!..Itak je javno objavljeni cilj NWO ohraniti le pol milijarde prebivalstva…in “elito” seveda..;)

      • TistoPravo

        7.511.076.630 – 500.000.000 = 7.011.076.630
        Dobil bomo še večjo porcijo strupou, ker je umiranje še zmer počasnejše od sekunde po osebi…in rojevanje več kot ena oseba na sekundo…,:)

  • Jure kavčičeu

    Resnično ste smešni. Vprašajte se kdo je največji lobij na ZDA in po celem svetu? Seveda, naftni mogotci, naftna industrija, premogovništvo, vsa ta svinjarija, ki se jo zdaj lotevamo počasi opuščati. Mar res menite, da bi sploh kdo kaj rekel oziroma si upal reči, če problem ne bi bil zelo resen. Ni problem, da se svet segreva. Res je, ima svoje cikle segrevanja, ohlajanja idt. Problem pa je hitrost tega procesa. Nevem iz katere “vsevede” desničarske, kvaziznanstvene riti ste potegnili napisane podatke o Antarktiki ampak verodostojni viri, kjer pisci takih člankov dejansko vedo nekaj o nečemu kažejo čisto drugo sliko in povsod so ugotovitve enake: človek s svojim početjem pelje planet v propad. Seveda so “znanstveniki”, ki danes želijo dokazati, da je svet ploščat. Jim verjamete? Prav tako najdemu tudi znanstvenika, ki ne verjame v globalno segrevanje. Morda jih je 10%, morda 3%, morda lahko tiste, ki so do takih spoznanj prišli brez, da bi jim kakšen nafte poln stric plačal zajeten kupček zelencev, preštejemo na roke. Če kljub vsemu verjamete njim, potem pazite da se ne spodtaknete in padete z roba zemlje!

    • luckyss

      Počasi pubec..
      Po letu 1945 do nekje 1971 se je kljub pospešeni gospodarski rasti nivo CO2
      nižal, tako, da so npr. nekateri britanski znanstveniki pozivali h kurjenju fosilnih goriv, da bi se izognili novi ledeni dobi…
      Ampak o tem verjetno ovce veste bore malo ;)

      • Jure kavčičeu

        Nisem še videl grafa za co2, ki bi kazal tako sliko. Ampka kot sem rekel. Če iščeš podatke, s katerimi bi podkrepil svoje mnenje, potem jih boš sigurno našel. Tudi če bi se sedaj odločil, da ti bom dokazal, da je svet star slabih 10 tisoč let, bi mi sigurno uspelo poiskati vsaj eno na videz strokovno pesnitev kakega zahojenega ameriškega pridgarja na kakšni tej podobni spletni strani. Ampak no, kaj bi se kregali. Čar demokracije in svobode govora je tudi v tem, da ti daje pravico motiti se in medijem daje pravico pisati karkoli hočejo. Na nas je, da poiščemo tiste prave, kjer je objektivnost in preverjanje resničnosti podatkov še vedno najvišja vrednota. Nova24tv poseblja vse kar je narobe z današnjimi mediji, pa naj bodo levičarski ali desničarski.

        • luckyss

          Podatki niso levi ali desni…Vrtine v led pokažejo vreme za 10 000 let v nazaj..
          Vsaj 2000 let pa obstajajo podatki o intenzivnosti Sonca (sončnih peg)..
          In ko te podatke primerjaš je jasno, da povečani intenzivnosti sonca sledi povečanje temperatur na Zemlji..z zamikom se zaradi večjih temperatur poveča tudi prisotnost CO2…
          To je vsa znanost..in ni pomembno kateri butasti politik to podpira….

          • Jure kavčičeu

            Poglej si kdaj film neprijetna resnica oziroma Inconvenient truth, v katerem nastopa tale al gora, ki so ga nekaj v brezveze z nekimi plehkimi, poceni očitki napadal tukaj. V njem je predstavljen tisoč in en dokaz o tem, da je trenutno človek največji dejavnik globalnega segrevanja. Teh meritev ni opravljal on, ampak skupine znanstvenikov celega sveta. Kurjenje fosilnih goriv ustvarja ogromne količine co2, veliko večje kot jih je morje sposobno absorbirat. Zato toplota, ki jo zemlja odbiva, ustane ujeta v njeni atmosferi in svet se segreva. Co2 se ne poveča kot posledica večjih temperatur, kje je tu logika. Co2 se poveča in posledica tega je višja temperatura.

          • luckyss

            Ja, tipično..tipična laž , tipičen nateg in tipična ovca….
            Pa, človek božji…imaš na voljo podatke pa jih primerjaj..ne pa poslušat Janše, Župnika, Kučana ali Al Gora..ovca bedasta..

          • Jure kavčičeu

            Ti gledaš ene podatke, jaz gledam druge. Kdo je tu avtoriteta, ki bi lahko razsodila kateri izmed naju je “ovca”? Moji in tvoji viri se imajo za edine verodostojne, o tem sem prepričan. Jaz ne popustim, ti tudi verjetno ne. Sam sebe ne vidim kot ovco, prebral sem ogromno strokovih člankov in kolumn na to temo in si pač ustvaril svoje mnenje. Ti imej pa svoje. Če bo čez 50 let situacija na svetu enaka, se bom posipal s pepelom. Če ne bo, potem se dobimo na na pijači na plaži v kakšnem obmorskem mestu, npr. v Ljubljani in bomo ob prijetnih 44 stopinjah celzija še enkrat mal predebatiral use skupaj.

          • luckyss

            Podatki o intenzivnosti delovanja Sonca so le eni…
            Temperaturni graf je tudi le eden…o tem se znanstveniki ne prepirajo…
            Ti kot ovca moraš le primerjati te podatke in boš videl, da se ujemajo…
            Koji kurac je spravil na svet tako butast narod, da nihče več ne zna sešteti 1+1…
            Ni čudno, da najbolj desno stranko vodi komunist..

          • TistoPravo

            Nimam pojma stari. Bojim se, da je že za vse prepozno. Pravijo, da ko se odkrije napako…..da jo je treba čimpreje odpraviti, ker drugače nastane nepopravljiva škoda.
            Torej imamo čas in priložnost samo še, da odživimo v tem…kar nam je preprosto dano in usojeno od kogarkoli že. Jst sicer vem, kje je trenutno najboljša situacija za lepo preživet…ampk ne povem, da ne boste za mano ušli ;)

          • xtc

            Hm’
            Ati to oSMC’

          • Krtača 17

            Da še jaz nekaj dodam. Kaj je fotosinteza? Najprej bo treba razčistiti to. Rastline za rast potrebujejo med drugim tudi co2, ki ga pridobijo iz ozračja. S pomočjo tega nato tvorijo sladkorje in celulozo. Več kot ga je v ozračju, hitreje rastejo in hitreje ga porabljajo. Si že kdaj slišal za izraz cvetenje morja? Pač na izbiro je več hranilnih snovi, co2, zaradi česar so tudi dani boljši pogoji za rast. Co2 davek je navaden nateg in je dokumentirano da za njim stoji družina Rotchild. Preko co2 eko davka želijo potihem uvesti prvi globalni davek. S tem davkom pa potem sledi tudi svetovna oblast v kateri bodo Rotchildi sedeli. In tej vladi se reče združeni narodi (UN). Pozabimo ta nateg. Onesnaževanje okolja je pa druga stvar. To pa vsi vemo da ga moramo zmanjšat. Zato ne rabimo svetovne vlade.

    • xtc

      NE VERJAMEM Z 2ZNANSTVENIKOM2,KI SE GREDO EKOSOCIALISTIČNII TERORIZEM IN BEDAKOM ,KI TO PODPIRAJO.vSI VEMO ,DA JE BILO ZA ČASA DINOZAVROV PRECEJ BOLJ TOPLO KOT DANES PA NI BILO INDUSTRIJE TUDI ZA ĆASA LEDENE DOBE JE NI BILO TOREJ NEKAJ NE ŠTIMA PRI TEH LAŽNIH PREROKIH IN PREROKIHSOCIALISTOV tipa Al Gore.
      Nihče ne zanika vpliva človeka,vendar pa je raznih praljic,oCO2,toplogrednih plionih,2feinstaubu2 ipd jajc znatno preveč,seveda se da tukaj najbolj kasirati-torej denar za ekopravljičarje levice,med tem pa se prvih težav ogibamo.

  • Hun

    ce se bo temperatura povecala za 20stopinj bo Trump evolviral v neboticniku pod klimo in pil vodo iz plastenke al pa koka kolo…clanek za nase tumpasto z lahoto zavedene desne ovce …zdj ste mi pokazal vase domoljubje …zivite med gozdovi v hisah in zravn vm tece izvir se prav raj na zemlji..sledite pa Trumpu ki zivi v izumetnicenem svetu med neboticniki za vas geniju ki je tok posebn da je edin spregledal globalno prevaro..keri bebci ste vi….clanek je pa podkrepljen z grafi in dejstvi..napisan na nivoju rekla kazala…
    in desna raja se steje da so spregledal …prokleti jehovci zahojeni

    • Jure kavčičeu

      Včasih me je strah česa v življenju. Potem pa pomislim na to, da so si na nova24tv upal dat slogan “prvi v službi resnice” in pogum se mi takoj vrne :D

      • Hun

        z blontno Marjanko na celu…sama nasprotja….kurbica ki se dela pridno punco, zaveden komunist ki fanaticno pljuva po komunistih…sj ne ves a spremlam burlesko al risanko

        • primsek

          To je psihiatrična grozljivka po žanru. Glavni Iznoriški pisec že dolgo vidi leteče slone in smetnjake polne kruha. To je od tablet, tipičen zaplet v grozljivki (spomnimo se Bleščanja z Jackom Nicholsonom, tam se je tudi tako začelo

    • luckyss

      “CO2 grožnja ” je itak nateg stoletja, ne glede na to kdo ga podpira..
      Poglej si grafe Sončeve aktivnosti in temperatur na Zemlji…Se ujemajo skoraj do potankosti..
      Potem pridejo grafi povečanja CO2 z nekaj zakasnitve..
      Torej mora biti tudi največjemu idiotu jasno, da Sonce uravnava temperature na Zemlji in posledično tudi Co2..
      Mimogrede…95 procentov toplogrednih plinov predstavlja vodna para..In svetovna morja vsrkavajo CO2, če ga je preveč in ga izpuščajo kadar ga je premalo..
      Toliko o osnovah..

      • Hun

        pred 25leti sm pil iz reke Kokre kot mulec danes se se kopat nocm notr…pa smo v Sloveniji ki je najmn onesnazena…
        kaj potem se sekiramo za Kemis ,podobne naftne izlitje v morje…sj clovek se bo prilagodil na tezke kovine, kajneda

        • macon

          Danes sta zrak in voda veliko bolj čista kot pred 25 leti. Takrat je bilo v zraku veliko dima od kurjenja in smrad iz dimnikov kemičnih tovarn, reke pa občasno raznoraznih barv in pretežno mrtve. Danes je veliko bolj čisto, vsaj v koncu blizu Ljubljane, ki ga poznam.

          • Hun

            industrije je bilo vec v Yugi to je dejstvo….izpustov v reke je pa manj ko smo stopil v EU zarad okoljevarstvenih standardov…

          • luckyss

            Izpustov je manj ker smo večino te industrije zaprli..tekstil, usnjarstvo, itd..

        • luckyss

          Tipično…ne zamenjuj te gonje proti CO2 in onesnaževanju..
          Onesnaževanje narave je velik problem, ki ga nihče več ne omenja, ker so se vsi spravili na naravni plin, ki ga v 98 % ustvarja narava..v ozračju pa ga je okrog 0,03 %

          • Hun

            ti si butelj…clovek je najvecji opurtonisticni predator vse potolce za svoj pohlep…cloveski pohlep je najvecji faktor in krivec za rusenje ekosistema

          • luckyss

            “cloveski pohlep je najvecji faktor in krivec za rusenje ekosistema”

            To je res…nima pa to veze z demoniziranjem vpliva Co2 na vremenske spremembe….Namesto, da tisoče “ekologov” širi to laž bi lahko kakšno rekli o onesnaževanju Zemlje s kemijo, strupenimi izpusti, zastrupljeno ceneno hrano itd..

          • Hun

            lej vse je vzrok in posledica, rusenje ravnotezja…Co2 je itak najbl pomembn v ciklu zivlenja…stos je v tem, da že unicujemo na zemlji organizme ki absorbirajo Co2 (rastline, plankton..) z izpustki ga pa se dodatno pospesujemo in oplemenitmo z drugimi okolju unicujocimi plini …smo na dobri poti da zakisamo ozracje in zemlo…

    • xtc

      Preden butaš neumnosti vedi ,da so bile za časa dinozavrov temperature znatno vičje in ni bilo industrije,p tudi vode je bilo dovolj.

      • Hun

        zato so pa zivel kuscarji ne pa sesalci..pametnjaković

  • freedomfighter

    mit št 8 kakšen bedak lahko kaj takega reče da če se dvigne temperatura za 20 stopinj ni nič narobe…kreteni ne veste da ne govorimo o izumrtju človeštva ampak o ohranitvi civilizacije…če je za vas napredek da uničimo podnebje potem res ne vem kaj bi nekateri radi živeli pod zemljo…kdo res plača te novinarje mene zanima da take neumnosti govorijo

    • sodnikisozločinci

      Kako bi pa ti ohranil civilizacijo? Z neomejenim priseljevanjem muslimanskih hord? Potem gre lahko zaradi mene tudi cel planet k vragu, end sou vot.

      • freedomfighter

        kje je povezava jas ne maram priseljevanja še manj pa maram uničevanje planeta ne vidim zakaj to nebi šlo skupaj pri enih

  • FeriSS.H

    Definitivno samo dve stvari vplivajo na klimatske anomalije – KRAVE in LEVIČARJI – Krave zato ker prdijo, Levičarji pa zato ker poprdevajo. Če bi Levičarji vsaj poprdevali kot krave bi še šlo, ampak ne, poprdevajo kot Nore Krave. Spomnimo se samo kakšen preplah je bil zaradi Norih Krav, na žalost so takrat stradale samo krave, Levičarsko nevarnost pa so sanitarne inšpekcije enostavno prezrle.

    Nore Krave so anomalija pri zdravih kravah, in enako so Levičarji Mentalna Anomalija vsake zdrave družbe. Levičarji tudi drugače, dodatno, vplivajo na to “Globalno Segrevanje” in dokaz temu je lahko nekaj kar vsaka normalna oseba takoj zazna – že samo prisotnost Levičarja pregreje vzdušje, prava katastrofa pa nastopi ko začnejo poprdevat.

    Za rešiti Zemljo pred poprdevalnim segrevanjem je samo ena opcija – Levičarje GLOBOKO ZAMRZNITI – potem pa razžagati na tenke rezine in pustiti da se posušijo, na kar pa dvakratno prežgati da se vse uplini. Če bi tudi uplinjeni Levičarji pospeševali “Globalno Segrevanje” … pa naj bo … s tem bi se dalo živeti.

    • primsek

      Janša ne poprdeva, pa je bil levičar, da ne rečemo ortokomunist, vodil je brigado v Jajce in se tam izobraževal in si še v osemdesetih želel v partijo, ko so ga izključili zaradi nedemokratičnosti. On ne prdi, pri njemu so usta in rit isto in zato podira kupčke in pokolcuje. Drek

  • Aron

    ad1. Temperatura ozračja se zvišuje, to ni predmet debate. Nepoučenemu se zdi, da manjše zvišanje temperature, a že zvišanje za 1 stopinjo pomeni za Zemljo katastrofo.

    ad2. Bulšit. CO2 prispeva 65% (https://www.epa.gov/sites/production/files/2016-05/global_emissions_gas_2015.png), kar potrjuje tudi pro-osnaževalska EPA. In pa še: Carbon dioxide (CO2) is the primary greenhouse gas emitted through human activities. In 2015, CO2 accounted for about 82.2% of all U.S. greenhouse gas emissions from human activities. Ups…

    ad3. Konsenz med znanstveniki je med 90% in 100%. In še: The greater the climate expertise among those surveyed, the higher the consensus on human-caused global warming. Šankarji omenjajo Seitza, o čemer pa le to, da je bil plačanec tobačne in naftne industrije: Seitz and the tobacco industry were a perfect fit. Environmental and industrial regulations were anathema to each. For the industry, it was a simple matter of self-interest. While Seitz was well-paid for his work, ideology may have been the more important factor. Over the years Seitz’s conservative views had grown ever more extreme. He found himself alienated from many of his scientific colleagues over the Vietnam War (many of them were against the war; Seitz was an enthusiastic supporter). He also became convinced that environmentalists were dupes of communist propaganda, if not outright traitors. Eventually, Seitz’s right-wing views would become too much for even the tobacco industry. Seitz was, in their view, “not sufficiently rational” to maintain a public connection with the industry.

    Pa bodi dovolj, nadaljevanja nima smisla komentirati. Če lahko en popolni laik v pol ure razglasi ta ideološki in znanstveno popolnoma napačen članek (linki, viri…) za skropucalo, kaj lahko stori šele kakšen poznavalec področja. Šankisti so pač v službi škodljivcev, in verjamem, da zdravo in inteligentno jedro Slovencev to čimprej prepozna.

  • Aron

    41% odraslih Američanov verjame, da se bo Jezusov drugi prihod zgodil v njihovem življenju. Če koga zanima zakaj Penca ali Pruitta prav nič ne skrbijo spremembe klime.

  • Hun

    zakaj se razburjate potem za Magno ko jo levaki uvazajo…ko Trump gradi naftovod cez jezero in gozd pa vsi ploskate ker je kao sposobn in zagotavlja nova delovna mesta za suznje republikanskih kapitalistov

  • FUCK COMMUNISM

    Se ena vecja prevara obstaja… ze sedem desetletij.

    • Adolf Hitler

      je holohoax

  • Janez

    Pa?
    TRUMPA OPOZORITE – ČE JE KAJ SPREGLEDAL !
    Saj je dosegljiv.
    Zakaj nas navadne ljudi pisci morite z vse sorte problemi.
    Bolj
    SE OBRAČAJTE NA ZA TE STVARI PRISTOJNE IN PLAČANE ! L.r. J. KOMENDA

  • xtc

    Levi norčki zopetz polresnicami in pravljicami ,ki ekosocialističnim teroristtom zagotavljajo kupe denarja in delovna mesta za mešanje d+++.Dve laži ,ki razkrivata to lažnivo dvoličnost .Pred par leti jeKoln uvedel plakete na avtomobilih rekoč zaradi poslabšanja zraka v mest,starejši so morali plačati več,mlajši manj za plaketo-no nato so po letu ali dveh ugotovili,da 2umwelt zone2 ne deluje in da je zrak še bolj onenažen in so modro ugotovili ,da je ztreba iz centra izgnati vse starejše avtomobile in tovorna in druga vozila,a glej zlomka tudi po tem ukrepu levi ekosocialistični norci trdijo ,da je zrak še slabši in da je treba nove ukrepe

    • TistoPravo

      Čimveč kolesarjev na ulice, da prefiltrirajo svinjarijo iz zraka pospešeno v svoja pljuča…pa bo vse rešeno …pešči to ne delajo dovolj učinkovito

  • JanAndr12

    No no, te razlage so napisane povsem neznanstveno. Vsak bedak ve, da neurja ne nastajajo zaradi temperaturnih razlik med poloma – saj noben orkan ne potuje od pola do pola, temveč nastajajo tam, kjer ima morska gladina več kot 26 stopinj. Ob segrevanju ozračja se to dogaja hitreje in bolj pogosto. Druga stvar so trendi, ki v Evropi (in Sloveniji) v zadnjih 50 letih dejansko kažejo na močno segrevanje ozračja – kar ima vrsto uničujočih učinkov – od porasta lubadarja, pojavov tropskih škodljivcev, suš, … naprej. To seveda ne pomeni, da se bo ozračje povsod segrevalo. Spremenjeni morski tokovi in vetrovi na nekaterih območjih lahko povzročijo segrevanje, na drugih ohlajanje – Antarktika je tak primer. Na Arktiki po drugi strani zaradi segrevanja izumirajo živalske vrste. Če izumira neka vrsta je to jasen signal, da gre za zelo hitre trende, na katere se organizmi ne morejo privadit. Problem današnjih sprememb je dejansko ta, da gre za razliko od zgodovinskih dvigov in spustov temperature za zelo hitre trende. Koliko ima človek prstov vmes je drugo vprašanje, je pa zelo verjetno, da ima vsaj delno krivdo. Nastanek ozonske luknje in temu sledeč porast kožnega raka je bil povsem jasno delo človeka. Trditi, da pri vsem našem onesnaževanju, hiperprodukciji… itd ne naredimo nobene škode naravi in nič ne prispevamo k spremembam podnebja je naravnost smešno. Druga stvar je geopolitika. ZDA ima svojo nafto in premog – in se ji splača to porabljat. Naftna industrija se žene po hitrih dobičkih in si ne želi sprememb, zato tako nasprotovanje. Evropa pa je povsem v drugačni poziciji. Svoje nafte nimamo, temveč smo odvisni – od Arabcev, Rusije, Turčije. Za Evropo je torej “alternativna”, “zelena” energija ključnega pomena za energetsko samooskrbo, zato vsak Evropejec, ki govori proti temu dela škodo lastnim državam

  • xtc

    Kolikšen je dejansko vpliv človeka napodnebne spremembe je vprašljivo;mogoče jih lahko pospeši vendar pa nikakor ne zaustaviti;kot bi nekateri radi prikazali z namišljenimi eko pravljicami:So pa resen problem svinjanje z odpadki;pretirano ribarjenje in ne obnavljanje;in pomankljiva reciklaža in predelava nevarnih odpadkov ter višji standardi varovanja in nadzora projektov;ki lahko povZROČIJO EKO KATASTROFO.vSE OSTALO SO BLEFI.

  • xtc

    Naj opozorim še en nateg ekoteroristov ljudkih in političnih ovac.Eko teroristi so pričeli noreti z nenormalnim zniževanjem emisij,politiki bebci so sledili,seveda ne poslušajoč svareče fizike,da pač stvari v naravi ne delujejo politično ampak zgolj fizikalno naravno zadeva je bila bob ob steno.Norme so bile potrjene,proizvajalci pa rnostavno niso zmogli zaradi fizike doseči norm zato so goljufali in še goljufajo NATO SO SLEDILI NOVI NATEGI ZDown seizinhom,češ tu bo manjCO2 itd,čeprav so tudi tu fiziki opozarjali da so mali avtomobili okolju znatno neprijaznejši kot veliki je bil to bob ob steno,seveda so politiki raje poslušali eko teroriste,kot fizike,ki sodokazovali obratno.No končno se je zadeva zlomila,ko so začele proiizvajalce boleti glave zaradi premaslih motorjev in težav z njimi,pa tudi ogromnimi stroški vzdrževanj,so le prisluhnili fizikom ,ki so jasno dokazali škodljivost malih motorjev in de o visokih stroških vzdrćevanja in emisijah ne govorimo.Efekt avto industrija bo verjetno zmetala iz programa večino tricelindrašev oboroženih že vsaj po dvemi turbinami indiesle pod 1,8 litra nemara celo pod2,0.Kako daleč je eko terorizem norost prignal pove to,da je Mercedes že razmišljal oS modelu z tremi cilindri in na vsakem po dva turbinska polnilnika,ob čemur so že sami tehniki bili skeptičmi zaradi stroškov vzdrževanja,velikih emisijah in verjetno kratki življenski dobi motorja in velikih težvah pri trajanju garancije.
    Skratka ni vse kot hočejo prikazati eko molzci denarja tudi električna vozila soogromen problem zaradi akumulatorjev in izredno karcenogenih snoveh v njih,nemara na prvi pogled prijaznejša,ko pogledaš širše pa ekološko še bolj spornba kot z motorji na notranje izgorevanje.

  • salma hayek

    Še dobro, da bodo Brščiču po sojenju zaradi zanikanja holokavsta v SLO prepovedali gibanje v državah svobodnega sveta, s takšno bedasto podporo kriminalcu in nesposobnežu Trumpu bi samo smešil samega sebe in vse nas kot Slove nce.Poba je zadnjič pil v kafiču pri očetu in moram reči, da praška z deske na stranišču nismo pobrisali vse do prihoda kriminalistov. Zdaj mu je ta prašek do konca izpral možgane, pa nikoli ni bil ravno pri brihtnih. Še v službo ga je moral vzeti črnograditelj Vitoslav Tuerk, tretjerazredni brat drugorazrednega, ker za noben normalen posel ni dovolj sposoben. Aja, je, za mesto sekretarja v vladi SDS : bojmo se takšnih vlad in takšnih skretarjev

    • sodnikisozločinci

      Najprej naj se kaznuje člane najkrvoločnejše zločinsko organizacije v Sloveniji – slovenskega pravosodja. Oni ne le, da zanikajo komunistično – partizanski holokavst nad slovenskim narodom, poleg tega so aktivno pripomogli, da so se morilci stotisočev ljudi izognili pravični kazni in povojne pokole še vedno odobravajo, kar je pokazal vodja ustavnosodniškega tropa garjavih hijen Ernest Petrič s svojo udeležbo na neokomunistični orgiji v Stožicah. Vedno mi bo v čast in ponos izkazovanje zaničevanja in prezira do s komunistično ideologijo mentalno pohabljenih izrodkov človeške družbe, članov ustavnega in vrhovnega sodišča in vrhovnega tožilstva, pa tudi vseh ostalih pravnikov, ki so s svojim molkom in aktivno vlogo pripomogli, da so se partizanski morilci izognili kazni.

    • hle

      Problem je v tem kaj je sploh še svobodni svet ali je svet kjer ne smeš izrazit dvoma o nečem še svoboden

  • Jebem jim mater vse po spisku

    Poslus varovanje okolja je pomembno pa to velja za vse ne sam za americane pa kitajce tut za slovence zastopm to samo da se eni to drzijo drugi pa ne to je problem.
    In ce zravn komunisticna kitajska po domac jih boli kurac zakaj bi se jest tega drzu drugi pa ne pa ce s tem ene drzave sluzijo pa zalagajo terorizem alo miki tle se pa ustav .Donald ima prav

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!