Novinar pod krinko do grozljivih ugotovitev: Facebook dovoljuje nasilne in sporne objave, da bi pritegnili več obiskovalcev!

Datum:

Roger McNamee, ki je bil eden od investitorjev podjetja Marka Zuckerberga, je ostro napadel velikana socialnih medijev, potem ko je tajni posnetek razkril, da so moderatorji namerno pustili grozljivo in sporno vsebino na spletu. Med njimi so bile slika otroka, ki ga nasilno pretepajo, slika osebe, ki rani svoje telo in tudi slika z rasistično propagando.

Novinar, ki se je pod krinko zaposlil kot moderator v centru za Facebook v Dublinu, je dejal, da so ga učili, da če začnejo s preveliko cenzuro, “potem ljudje izgubijo zanimanje”. “Vse, kar je pomembno na koncu dneva, je, koliko denarja smo zaslužili,” so dejali, ko so trenirali nove moderatorje.

Facebook uporablja več kot 1,5 milijarde ljudi. (Foto: epa)

McNamee je dejal, da Facebook enači uporabnike z zasvojenci s kokainom. Pravi, da gre za izjemno ekstremno in nevarno obliko vsebine, ki privlači najbolj “zveste” uporabnike Facebooka. “Njihov edini cilje je, da ljudje čim več časa preživijo na njihovem socialnem omrežju.” Tudi podjetje CPL, ki sodeluje s Facebookom že od leta 2010, jih je učilo, pravi novinar pod krinko, da so grafično sporne in nasilne vsebine dovoljene na njihovi strani, če pod njimi ni dodatnega zapisa oziroma opisa slike, poroča Mail Online.

Richard Allan, tiskovni predstavnik družbe Facebook, pa je zavrnil vse obtožbe, da zaradi večjega števila obiskovalcev dovoljujejo sporne vsebine. “Želimo ustvariti varno okolje, kjer lahko ljudje z vsega sveta delijo svoje slike in se tudi povežejo. In če smo kje naredili napako, smo takoj ukrepali,” je dodal.

A. G.

Sorodno

Zadnji prispevki

Dr. Simoniti: Slovenija se mora zbuditi in narediti konec tej vladi

Samo javnost in nihče drug ne more pripravi teh...

Čeferin se po slovenskih cestah vozi z avtom, vrednim več kot 200 tisoč evrov

Na slovenskih cestah je te dni za volanom prestižnega...

Zakaj plačujemo energente po 100 odstotkov višji ceni od borzne?

Slovenski potrošniki že nekaj časa nemo opazujemo zanimiv paradoks:...