Pirova zmaga demokratov: Dolgo napovedovani modri val demokratov pred volitvami splahnel, Trumpu v senatu uspela zgodovinska zmaga

Ameriški predsednik Donald Trump (vir: twitter)

Včeraj so v ZDA potekale vmesne volitve v ZDA, a rezultati so razočarali demokrate, ki so po anketah sodeč že več mesecev napovedovali prevzem tako spodnjega kot zgornjega doma. Demokratom je uspelo napraskati dovolj glasov za večino v spodnjem domu predstavnikov, medtem ko so republikanci še okrepili svoj položaj v senatu. Ravno tako so republikanci dobili večino izvoljenih guvernerjev.

Demokratom je na vmesnih volitvah za kongres uspelo zagotoviti večino v spodnjem domu predstavnikov, kjer so po trenutnih rezultatih na portalu Politico dobili 27 sedežev in imajo tako z 220 predstavniki zagotovljeno minimalno večino. Po drugi strani so republikanci na senatorskih volitvah z 51 sedeži uspeli zadržati večino v senatu in s tem razbili napovedi demokratov o tako imenovanem “modrem valu”.

Ravno tako je republikancem uspelo zadržati večino guvernerjev v zveznih državah, kar je izrednega pomena pred predsedniškimi volitvami 2020, saj imajo guvernerji moč postavljanja mej med posameznimi volilnimi okraji, kar obe stranki dodobra izkoriščata v svoj prid.

Modri val splahnel pred volitvami
Ankete so dolgo napovedovale, da bodo demokrati uspeli prevzeti tako spodnji kot zgornji dom v kongresu. Na koncu pa so volivci kaznovali demokrate, ki so v mesecih pred volitvami šli na nož in skušali preprečiti imenovanje Trumpovega kandidata za vrhovno sodišče Bretta Kavanaugha. Kavanaugh je bil navkljub temu potrjen, vsi demokrati, ki so imenovanju nasprotovali, so na volitvah izgubili. Edini demokrat iz Zahodne Virginije, senator Joe Manchin, ki je podprl imenovanje Kavanaugha, pa je bil ponovno izvoljen.

(Vir: Twitter)

Ravno tako so republikanci zmagali na guvernerskih volitvah na Floridi, kjer je Ron DeSantis premagal Andrewa Gilluma, kljub velikemu zaostanku v anketah. Na splošno so se vmesne volitve v ZDA pokazale za Trumpovo zmago, saj so v veliki večini zmagali kandidati, ki so imeli predsednikovo podporo. Gre za svojevrstno prenovo med republikanci, kjer staro gardo neokonservativcev Busheve ere zamenjuje nova generacija republikancev, ki podpirajo Trumpa. Namreč, republikanski zakonodajalci, ki so podpirali amnestijo za ilegalne priseljence, so bili na včerajšnjih volitvah poraženi.

Potrebno je omeniti, da se je v zadnjih 105 letih le petkrat zgodilo, da je predsednik dobil sedeže v senatu na vmesnih volitvah. To je vsekakor velika zmaga Trumpa, saj so republikanci na volitvah za senat izvolili dva nova senatorja.

Pirova zmaga demokratov
Večina demokratov v spodnjem domu je konec koncev pirova zmaga. Namreč, da bi lahko sprejeli kakršenkoli zakon, potrebujejo soglasje senata, v katerem imajo večino konservativci, po umazani igri v zadnjih mesecih pa ni pričakovati, da se bodo republikanski senatorji uklonili volji spodnjega doma. Edina moč, ki jo ima poleg tega spodnji dom, je imenovanje preiskovalnih komisij, kakršnekoli nezaupnice ameriškemu predsedniku pa odpadejo, ker je potrebno soglasje senata. Tako lahko pričakujemo še dve leti dodatnih preiskav o ruskem vpletanju v ameriške volitve,  ki do danes niso odkrile ničesar.

Cruz vs. O’Rourke (Vir: Twitter)

Kot zanimivost; preboj v kongres je uspel 29-letni socialistki Alexandrii Ocasio Cortez, svoje mesto v senatu pa je obranil tudi teksaški senator Ted Cruz, ki je premagal demokratskega izzivalca Beta O’Rourkea – ta je do danes veljal za mogočega predsedniškega kandidata demokratov v letu 2024. Zdi se, da so z včerajšnjim porazom ti načrti splavali po vodi. Še posebej, ker je O’Rourke zbral 70 milijonov dolarjev za kampanjo, medtem ko je Cruz napraskal “zgolj” nekaj manj od 30 milijonov.

Dobro vložen denar ali veliko zapravljanje?
Na splošno vlada med strankama velik razkorak v nabranih finančnih sredstvih. Demokrati imajo tako podporo velikih korporacij kot zvezdniško zaledje zabavljaške industrije. Letošnje vmesne volitve pa so bile najdražje v zgodovini. Po ocenah Business Insiderja naj bi stranki za vmesne volitve porabili 5,2 milijarde dolarjev. Za primerjavo: na volitvah 2016, ki so postavile prejšnji rekord, je bilo porabljenih 4,4 milijarde dolarjev.

Ivan Šokić

  • abc

    Ja Šokić, uspelo je demokratom napraskati večino v predstavniškim domu, čez dve leti bodo pa dobili večino še v Senatu. Trumpek pa odide. Zmago lahko razglasi samo tak debil kot je Trump, Republikanci so imeli večino v obeh domovih, sedaj so izgubili večino v popredstavniškem domu, Trumpek pa razglasi zmago. : ))

    • rabbit

      Predstavniški dom v ZDA je isto kot pri nas Državni svet brezzobi tigerček. Trump je podpiral senatorje ker je vedel da rabi senatno večino, ki odloča o o impichmentu, o novih vrhovnih sodnikih in še o čemu in tam je iz minimalnega enega glasu večine prešel na vsaj 3 možno je tudi 5.

    • Aton

      In potem se bodo spet dogajale demokratske spremembe po svetu…

    • lojze

      Ne vem kako nekdo, iz zakotne Slovenije, ki najbrž nima pod palcem niti za dober zajtrk, reče predsedniku Amerike debil. No, ob takem razmišljanju je jasno kdo je debil!

      • abc

        Lojzek, očitno je po tvojem merilo inteligence denar. Res si reven Lojzek ( v butici ) .

        • rabbit

          Koliko si ti reven si sam odgovori tako v materialnem kot v pameti. Demokrat Obama je bil 6 let brez večine v predstavniškem domu in 4 leta brez večine v senatu pa je vseeno dokončal mandat pa se ti nisi nič usajal kako je brez večine.

          • abc

            Trumpek je naredil Evropi več škode kot Obama vseh osem let. Ampak Lojzek, ti in še marsi kdo na tem portalu , ste preveč kratkovidni, ker vam nacionalizem megli pogled. Pala vam magla na oči.

          • stajerc5

            No, vsaj zadnji stavek si napisal v materinem jeziku, ops, kde ti je mekani c!?

          • rabbit

            Naštej 5 slabih stvari,ki jih je Trump naredi za Evropo?A je Trump predsednik Evrope ali ZDA?

  • Slehernik

    Bohve, če ni Trumpu že tečno to nenehno premagovanje demokratov? :-)))))

  • Hun

    Demokracija pa taka.
    Republikanci so si izboril hierarhajični absolutizem.

  • črnaovca

    Pirova zmaga kajti Kongres so prevzeli demokrati in bodo sedaj lahko ustanavljali preiskovalne komisije, so že napovedali da bodo zahtevali davčne napovedi Trumpa ker jih skriva kot kača noge. Se bo marsikaj spremenilo.

    • rabbit

      Kongresa niso prevzeli demokrati ker so dobili večino samo v predstavniškem domu ne pa tudi v senatu, tako,da Trump bo vodil državo lažje kot Obama,ki je bil 4 leta brez obeh domov pa je vseeno mandat pripeljal do konca. Pa kaj misliš da boš izvedel iz njegove davčne napovedi, pogledala ga je ameriška davčna uprava in to je to je varovanje podatkov in niti predstavniški dom ne sme razkriti njegove davčne napovedi, tudi če jo vidi.

      • freedomfighter

        Mene sicer briga koliko davkov placa trump.bi pa rad videl kaksne davcne olajsave je imal ta veliki gospodarstvenik in patriot…ce je res da mu ni bilo potrebno.placati davka 15 let zato da mu ni propadlo podjetje potem ne vem zakaj tudi jaz ne dobim podobnih olajsav…mogoce pa predobro delam da ne dobim.olajsave

        • rabbit

          A potem si ameriški državljan, pa ne poznaš njihove davčne zakonodaje?

          • freedomfighter

            Ne nisem ameriski drzavljan me pa zanima ce vsi podjetniki v ameriki dobijo olajsavo ko jim propada podjetje ker drugace je to rahlo neposteno se strinjas z.mano? In jaz ne mislim da je to krsil zakon le pravilno bi bilo ce se ze tako hvali s svojimi podjetji da pokaze ce mu.je.drzava pomagala pri.tem in davcna olajsava je pomoc drzave

          • rabbit

            Se pravi, Trump je izkoristil tisto, kar mu je država sama ponujala potem je pa nepošten. Ti pa ne moreš dobiti podobnih ugodnosti, ker nisi ameriški državljan. Zakaj se ne brigaš raje za Slovenijo kot za neko ZDA, Ta ima s Slovenijo minimalno posla pa še manj jo bo imela ob takih neumnih politikih kot jih imamo.
            Kolikor vem je pa Trump vsaj dvakrat bankrotiral ali ne?

    • pajot

      Se bo,spremenilo se bo. žena te bo prevarala.

    • Olga2345

      To niso mesečevi, židanivi, šarčevi, cmerotovi in ostala levičarska svojat (po Trcku), saj niso komunisti, oni so demokrati, kar se je izkazalo tudi pri potrditvi Bretta Kavanaugha!

  • stajerc5

    Ja, kaj cemo, rdeceuske in ostali rdeci brezvretencarji!? Naslednjih sest(6) let vam ne bo dolgcas in boste lahko naprej sredi belega dneva z baterijo iskali napake Mister BIG Trumpa!!!

    • Olga2345

      Lahko bojo iskali z baterijo, saj vedno rovarijo v podzemlju, tako kot terorist in diktator Tito in veleizdajalec in udbomafijec Kučan!

  • Jernej Arko

    Eh za senat se je vedl da bo bl težka, glavn da majo hišo da ne bo mogu trampi bremzat lova na čarovnice :D

  • Olga2345

    Bravo Trump! Zdaj pa veselo preiskati tovariše Obamo, Clintonovo in Sorosa v zvezi z vpletenostjo v odstavitev papeža Benedikta in nastavitev levičarskega papeža Frančiška, ki pomaga rušiti krščanstvo in zahodne vrednote v Evropi!

    • abc

      Bejži za šporhet, da se južna ne prismodi.

      • Olga2345

        Boste vi bežali!

        • abc

          Kakšna katoličanka si, da čez Papeža klevetaš.Papež je izbran po božji volji na konklavah. Pojdi raje med telebane, če ne spoštuješ krščanstva.

          • Olga2345

            Pravi taliban, ki “spoštuje” krščanstvo….! Še Jezus je razdejal tempelj poln trgovcev! Očitno bo moral to ponoviti!

          • abc

            Jezus je božanska avtoriteta, je imel pravico, ker je to bila božja volja, človek nima pravice soditi drugim.

          • Olga2345

            Bolj spoštujete “mostograditelje” v prepad kot Ljudmila in Marjan Murglski? Verjamem!

          • abc

            Malo si poglej , kaj delajo neonacisti po Evropi, katere ti podpiraš in simpatiziraš. Za vernega človeka je to sramotno. Daleč si ti od katoličanke.

          • Olga2345

            Kje pa so ti neonacisti? V Sloveniji imajo (sm)rdečo zvezdo in firerja v Murglah. Drugod po Evropi vidimo leve fašiste, Antifa, … V Nemčiji je bilo veliko shodov – domoljubov, nasprotnikov divjih islamistov. Kje ste videli neonaciste? Očitno gledate le levaško TV Hanzi. Malo poglejte še drugam in odprite glavo!

          • freedomfighter

            Kako lahko zagovarjas fasiste v trstu ki so proti slovencem…to ste vi nacionalisti

          • janko

            Kaj delajo… mladi levičarji in neintegrirani čeprav že desetletja tu živeči migranti!!

          • abc

            Kaj delajo mladi neonacisti, kateri častijo Hitlerja v Evropi , čeprav smo leta 2018 !!

          • freedomfighter

            Povej katere krscanske vrednote krsi papez francisek ker meni se zdi da je prvi ki se drzi kristusovega nauka…lahko mi pa razlozis v cem se motim

          • stajerc5

            Sedanji Papez je prav toliko katolican kot je Kucan clan SDS-a!

    • Valter BraniSlav

      Olga, a ti Donald posilja cash?
      Baje ne mara Olgistov, zlasti pa ne Olgistk.

    • freedomfighter

      Benedikt je odstopil ker se noce sliniti na televiziji kot papez pred njim v casu katerega se je korupcija in zloraba v cerki razsirila…ne po njegovi krivdi ampak zato ker zadnja leta ni bil zmozen niti govoriti kaj sele voditi cerkev

  • stajerc5

    Mat kurja, cakam kot macka na mis, da se oglasi “nas” Geenius!

  • Stajerka

    hehe…..je bilo na TV, da so se demokrati odločili od vrat do vrat poslali fehtarit Oprah…… :))

  • tzt

    Haha, ta teden je črn za lewakarje. Pri nas piše takole: Both Bill Clinton and Barack Obama lost control of the House in their first term in office and went on to win re-election. History also indicates that while the road may be rocky, better days could be ahead.

    • rabbit

      Vsi štirje demokrati za katere je imel govor Barack Husein Obama so izpadli iz igre.

  • Ježek Teka Teka

    No levaki, če ne veste kaj pomeni pirova zmaga. Nima veze s pirom. To je: ko vam žena reče, da imate najdaljšega v ulici, pa to…

  • Borut Stari

    Gospodarsko ni šlo US nikoli tako dobro.Ljudje rabijo delovna mesta, sigurne mezde in socialno varnost. spotikanje predsednika ni in ne bo produktivno. Nekontrolirana demokracija je največja nevarnost za svetovno in seveda ameriško državno ureditev. Demokrati z roko v roki s socialističnimi butli, levosučnimi dogmatiki, ki jima lahko dodam še LBTQ gibanje, ustvarjajo svetovni kaos.

  • Roman Benedik

    Pirova zmaga Jajota 2018

    • stajerc5

      Olalala, nisem vedel, da je v USA kandidiral! Iz katerega doma za dementne se pa ti oglasas?

  • Valter BraniSlav

    Trump bo verjetno predsednik do 2024.
    Delniski balon bo pocil pred tem, potem bo Trump kriv za vse.

  • VERRZIFIKATOR

    Ronald T. Melanšek

    SOLZE SVETEGA HILÁRIJA

    Svetništvo vendarle si je prislužil,
    čeravno ni bil kakšen čudodelec,
    ni mu lasten bil kreposti vrelec,
    svetih se občestvu je pridružil.

    Prebival bil je na otoku Klintu,
    Hilárij sveti so ime mu dali,
    in tisti, ki so dobro ga poznali,
    so rekli: »Je kot Pavel pri Korintu.«

    Hilárij sveti, mož z otoka Klinta,
    vernih duš imel je vso podporo,
    igral, da vse počne le za pokoro,
    kar bila je zgolj prevara, finta.

    Na Klintu vso podporo je užival,
    ko mnenje javno so o njem krojili,
    Hilárija svetnika naredili,
    v nebesa se s komolci je prerival.

    Da čudežno vse grehe je izbrisal,
    ki pošta jih je svojčas zagrešila,
    to kajpak zamolčala so občila,
    nihče o tem besede ni zapisal.

    Brez muke priti hotel do nebes,
    ker to bilo v familiji je dedno,
    prepričan bil v poslanstvo svoje vedno,
    jemal svetniškost lastno je zares.

    Če verne duše so ga naredile
    mirno za svetnika z roko levo,
    tudi če bi šlo za skrajno šlevo,
    sanje naj bi se mu izpolnile.

    Raj na zemlji bi se mu ustvaril,
    kjer razlike ni nikjer nobene,
    vsi enaki, ni možá ne žene,
    v raju tem Hilárij bi krmaril.

    Pa se je drugače zasukálo,
    čudež ni se zgódil tiste vrste,
    so preveč mu gledali pod prste,
    bil Hilárij čudežen premalo.

    Ko je videl, vse po zlu da gre,
    v desno stran da se nebo zamika,
    čudežna se, glej, prikaže slika:
    svet´ Hilárij točil je solzé.

    Te so sólze čudež samcat, eden,
    ki ga storil je Hilárij sveti,
    dal za dneva pol se je zapreti,
    bil od čudeža povsem je zmeden.

    In ko končno spet je spregovoril,
    nagovoril svoje duše verne,
    so bile obupane, nemirne,
    ker tako je čuden čudež storil.

    Za svetništvo je zadostovalo,
    saj še en se čudež je pridružil,
    z njim Hilárij je oltar zaslužil:
    mnogo je Slovencev z njim jokalo.

    Solze na debelo so točili
    tam pred sliko svete Melaníje
    in preklinjali čez homatije,
    v luknje mišje se nato poskrili.

    Torej, brž en očenaš zmolímo,
    saj ko zopet čudežev bo treba,
    ko bo huda stiska in potreba,
    se Hiláriju samo priporočímo.

  • Mihilus

    Kar je bistveno pri teh volitvah je to, da so odpadli anti-trump centristi iz GOP. Do radikalizacije prihaja na obeh straneh, Demokrati postajajo komunistična/socialistična stranka raznoraznih manjšin, republikanci pa se od nativizma počasi premikajo proti belemu nacionalizmu. Ta je za zdaj še pod kontrolo vendar pa izvolitev Steva Kinga kaže na začetek sprememb tudi na tej fronti. Zelo sem zadovoljen tudi z zmago Alexandrie, utrgane komunistke so za nacionaliste zelo koristne. Upam, da bo glasna še naprej.

    • Vince Blake

      Pri demokratih je z izvolitvijo Cortezove nedvoumno viden zasuk v skrajno levi totalitarizem, ne bi se pa strinjal s tvojo analizo republikancev. Večina anti trumpovcev v GOP je prihajala iz vrst globalistov, bušistov, vojnih hujskačev in rasistov. (John McCaine….upam, da se boš cvrl v peklu) Po eni strani sem kar vesel, da so volitve počistile s takšnimi. Kar pa ne drži v primeru demokratov, saj so pridobili ravno največji ekstremisti in rasisti v njihovih vrstah.

      • freedomfighter

        Zivel globalizem ki nam zagotavlja nizke cene izdelkov in mir med veliki svetovnimi silami…zdaj pa povej ce se lazem…a imamo nizjo ceno izdelkov zaradi globalizma in ali ni res da veloke drzave ne morejo vec v vojno ker je njihovo gospodarstvo soodvisno…dober primer sta nemcija in francija ki sta bili tisoc let v vojni sedaj imajo pa skupne tovarne jekla brez katerih ne moreta v konflikt ena z drugo…uspeh globalizma je velik ima pa tudi napake ki jih je potrebno odpravit seveda

        • Vince Blake

          Seveda ti globalizem zagotavlja nižje cene na tržišču….in hkrati tudi mesto na zavodu za zaposlovanje. In tudi tisti, ki še bodo ostali zaposleni, se bodo tržili za mnogo nižjo ceno. Da, živel globalizem…sistem, ki dela nekaj miljarderjev še bolj bogatih, kot so že, vso ostalo rajo pa na minimalcu.

          • freedomfighter

            Mesto na zavodu za zaposlovanje je v globalizmu rezervirano za lenuhe in slabe delavce…ne vem pa kak ti mislis da bomo v evropo pripeljali tezko industrijo…a ves da bi recimo superge ki danes stanejo 100 e stale 500 e ali pa pametni telefoni ze sedaj stanejo 1000 e drugace bi pa 10000 ali pa hrana ves kaj se zgodi s cenami hrane…ves ti zagovarjas da bi imel 10 procentov visjo placo v zameno za 50 procentno visje cene izdelkov zdaj si pa izracunaj kje imas vec…ljudje sploh ne razumete kako svetovna trgovina lajsa zivljenje…v jugi recimo nismo bili del globalizma zato si pa lahkolahko vozil v sluzbo le vsak drugi dan ce si dobil bencin seveda…dobri stari casi protiglobalizma a ne…globalizem zagotavlja cisto konkurenco in ce en dela bolje za manj denarja si zasluzi tvojo sluzbo…temu se rece kapitalizem…socializem je propadel ravno zaradi tega kar si prej omenil…socialisti so rekli poglej tu imamo veliko brezposelnih dajmo jim zgradit tovarno pa bodo ze nekaj delali

          • Vince Blake

            Čudno, le zakaj potem ameriško gospodarstvo doživlja največji zagon ravno s Trumpovim odklonom od globalizma? A ja, to bo najbrž Obamova zasluga, a ne?

          • freedomfighter

            Bomo videli koliko casa bo trajal ta zagon…drugace pa ne nasedaj toliko temu odklonu od globalizma to.je bolj.demagoska propaganda amerika je se vedno nabolj globalisticno vsmerjena drzava na svetu ker kako pa ne bo ce je najveci potrosnik na.svetu..slovenija recimo ni niti blizu ameriki po globalizmu in smo se vedno v pol socializmu…pa malo si poglej kako narasca cena proizvodnje v ameriki drugace pa kapo dol trumpu za gospodarstvo vsaj zaenkrat…

          • Vince Blake

            No, me veseli, da vsaj zaenkrat daješ kapo dol Trumpu. Saj v bistvu ni naredil drugega, kot se začel oddaljevati od globalnega korporacijskega kapitalizma s tem, da je zagrozil s carinami vsem, ki bodo delovna mesta odnašali iz ZDA.

            In rezultati so prišli sami po sebi.
            Me pa čudi (pravzaprav niti ne) kako eni ne vidite dolgoročnih pasti globalizma. Tomos se je krepko opekel v sodelovanju s Kitajci. Verjetno se bo tudi Pipistrel. Eni naivno upate, da bomo mi prodajali znanje, Kitajci bodo pa delali za nas. WRONG!! Rumena rasa je po IQ-ju nad belo raso in kaj kmalu bodo skopirali in pokradli vso naše znanje in nas pokorili na gospodarski način. Če Kitajska (Azija) prosperira, pomeni, da ostanek sveta stagnira. Tukaj ni win-win situacije. Saj kratkoročno je tudi gospodarski uspeh ZDA slab za Evropo, dolgoročno (če se bomo kaj naučill od Trumpa) nas pa lahko reši Kitajske hegemonije.

          • rabbit

            Točno tako zadnjič je bil en dokumentarec kako so Italijanom ukradli patent za izdelavo paradižnikove mezge in sedaj so oni glavi pri izdelavi paradižnikove mezge ne pa Italijani.
            Recimo samo ena primerjava Kanada je imela 130% carine na mleko iz ZDA obratno pa ni bilo carin Trump je zagrozil z ukinitvijo sporazuma NAFTA in na koncu so morali popustiti tako Kanadčani kot Mehičani in sprejeti nov dogovor.

          • Mihilus

            Cel ekonomski sistem je zasnovan tako, da za svoj obstoj potrebuje nenehno rast. Rast ekonomije, rast potrošnje, rast cen delnic, rast cen nepremičnin in ne nazadnje tudi rast prebivalstva.

            Že totalen amater ti lahko pove, da tak sistem slej ko prej propade, če pa se malo poglobiš v stvar pa vidiš, da je temeljna podlaga trenutnega rastočega konflikta ravno to, da je zaradi okoljskih razlogov postala nadaljna rast zelo otežkočena če ne že skoraj nemogoča.

            Za nami je več desetletij silovite rasti (s kratkimi prekinitvami) in samo vprašanje časa se bo vse skupaj sfižilo. Lahko traja še 10-20 let ali še več lahko pa se konča že jutri. Brezveze za to krivit eno ali drugo politično opcijo. Obe sta podpirali globalizem republikanci z ekonomsko politiko demokrati pa s socialno.

            Vojn resda nismo imeli ampak neposredni razlog za mir je gospodarska rast in globalizem je pri temu samo posredni vzrok – poganjal je gospodarsko rast. Zadeva pa od leta 2008 dalje funkcionira izključno in samo zaradi izrednih monetarnih ukrepov in z njim povezanega vrtoglavega zadolževanja.

            Tik tak

          • freedomfighter

            No saj se v vecini strinjam s tabo ceprav ne razumem kritika cesa je to…mogoce kritika kapitalizma ki pa zaenkrat nima alternative vsaj delujoce ne…dolg delnice in potrosnja obstajajo dosti dlje od globalizma…ne vem pa kako bi se vojskoval brez jekla

          • Mihilus

            Bistvo, ki sem ga želel povedat je, da se ne da gospodarskega uspeha ali neuspeha ne da pripisati nobeni strani. Na makro ravni se gre za proces, kjer se mnogokatera stvar pokaže šele čez desetletja ali celo stoletje in ti štiriletni mandati nimajo kaj dosti vpliva na dolgoročni izid. Politiki obeh strani pa se itak pehajo predvsem za kratkoročnimi rezultati, ki pa bodo za dolgi rok imeli slabe posledice za vse.

    • freedomfighter

      Napisal si da se obe strani radikalizirate v naslednjem stavku pa napises da ti je vsec da so izvolili komunistko da se desnica bolj radikalizira…kaj ti si zelis vojne in konfliktov?

      • Mihilus

        Jaz mislim, da bo na koncu zmagovalna sinteza elementov skrajne levice in skrajne desnice. Ying-Yang. Potrebujemo radikalne reforme sistema, ki ga trenutni set zmernih republikancev in zmernih demokratov ni sposoben izpeljat. Jaz si želim bolj tehnični oz. znanstevni pristop pri nastavljanju politike in mislim, da ima skrajna levica nekatere ideje zelo dobre. Upam pa, da bo čim manj krvi.

        • freedomfighter

          No pa mi povej dobre ideje skrajne levice ali pa dobre ideje skrajne desnice…jaz ne poznam nobene vsaj ne take ki bi jih zdrava demokracija lahko sprejela in skrajna levica in desnica sta bile ze na oblasti pa je ena pogorela po 13ih letih druga pa po 80ih…zanimivo da je usa edina drzava na svetu ki 230 let ni spremenila politicnega ali ekonomskega sestema pa ji gre bolje kot ostalim…te vase revolucionarne ideje vedno pripeljejo do istega rezultata…unicenja drzave ali pa kar celih regij

          • Mihilus

            Razlogi za njegov propad nacional socializma so zgodovinsko precej izkrivljeni. Mislim, da je bil kar precej blizu temu, kar bi lahko bil perspektiven ekonomski model. Od idej skrajne levice se strinjam z nekaterimi radikalnimi ukrepi, ki bi zmanjšal dohodkovno in premoženjsko ne-enakost. Nikakor nisem zagovornik popolne enakosti vendar pa ne-enakost, kot je trenutno npr. v ZDA družbeno ni vzdržna. Podpiram UBI. Mislim, da potrebujemo nek hibrid med socializmom in kapitalizmom.

            Od idej skrajne desnice se strinjam, da je diversity v resnici naša največja šibkost in podpiram radikalne ukrepe za povrnitev homogenosti tako etnične, religiozne in ideološke. Nikakor nisem zagovornik tega, da bi vsi morali misliti enako in se vsi strinjati z vsem, določena raven raznolikosti je koristna, vendar pa je trenutna raven različnosti v večini zahodnih držav družbeno nevzdržna. Velika večina ljudi mora čutiti pripadnost narodu ne pa odtujenost in sovraštvo. Podpiram, da se omeji povsem prosta pravica do odločanja o rojstvu otrok. Družba mora imet pravico so-odločat kdo bodo njeni bodoči člani.

            Se zavedam, da sem v nevarnih avtoritarnih vodah in da se hitro zgodijo grde zlorabe. Človeška narava se hitro skorumpira. Nimam neke rešitve kako ta problem rešiti. Morda
            rešitev že obstaja, morda AI, morda kak drug tehnični način za vzpostavitev nadzora, ne vem. Ključ je v nepristranskem informiranju ljudi. Zato tudi Trump ima prav, ko govori, da so mediji sovražnik ljudstva. Ampak kot lahko vidimo po zapuščini nekaterih kraljev je avtoritarni sistem lahko zelo dober – če je moč v pravih rokah.

          • freedomfighter

            No s tem se sedaj v celoti strinjam razen tisti del o homogenosti in podobno…ne vem kako bi brez genocida ocistil evropsko druzbo…glede avtoritarizma je pa tako najlepsi primer je rimsko cesarsvo august oktavian je najbrz najvecji najvplivnejsi in najuspesnejsi politik v zgodovini tezava pa je v nasledstvu…poglej kako hitro so z najvecjega voditelja prisli do absolutnih norcev na oblasti…demokracija zagotavlja da lahko izvolis se tako slabega voditelja ampak ga lahko tudi hitro zamenjas…nekaj mora biti na demokraciji da je bila dva tisoc let prakticno izumrla sedaj pa jo ima vecina drzav na svetu in tudi nekaj je demokracija deluje vsi ostali sistemi so se sesuli sami od sebe…

  • Jernej Arko

    Jah zemljevid jasno kaže, kjer so izobraženi voljo demokrate, kjer so neizobraženi kmetje voljo republikance.

    • Vince Blake

      Odvisno katere izobražence imaš v mislih. Če misliš na parazite v državni upravi, kateri se najbolj množijo ravno med mandatom levih strank in mandatom demokratov v ZDA, potem imaš prav. Vprašanje pa je, če diploma FDV nekoga naredi izobraženca.

      • Olga2345

        Moj odgovor spodaj ste 100% potrdili s 4. argumentom!

      • Jernej Arko

        Al pa una je bla dobra ot trampa, ČE DEMOKRATI ZMAGAJO BODO UKINL OBAMACARE lmao

      • freedomfighter

        Diploma fdv je se vedno.dosti visja izobrazba kot molzenje krave pa se lahko na glavo postavis…imam veliko prijateljev ki zivijo izven.mest pa.ti povem njihov iq je vsaj 10 posto nizji od mescanov…nazadnje ko sem bil na vasi mi je 17letnik tri ure razlagal o.svojem.traktorju in kravah ko sem pa spremenil temo na znanost pa clovek ni vedel niti kaj pomeni svetlobna hitrost…ne vem a ljudi sploh kaj zanima kar ni direkto vezano na njihovo zivljenje ker mene zanima vse in tiste ki ne so omejenci…clovek mora vsak dan vedeti vec in ne manj

        • Vince Blake

          Ja, tehnično gledano je diploma FDV višja izobrazba…..z nično dodano vrednostjo. To si pozabil omeniti.

        • hle

          Ta 17 letnik je bil sposoben verjetno preživet sebe in svoje bližnje koga si bil sposoben preživet ti pri svojih 17 verjetno niti vedel nisi kaj to pomeni

          • freedomfighter

            Ce znas preziveti se ne pomeni da si pameten ker potem so v ameriskih ghetih sami geniji

          • hle

            Če je zate sposobnost to da visiš na socialki potem to o tebi pove zelo veliko fdv jevci itak znate preživeti edino tako ali pa kako drugače prisesani na državne jasli zato me vedno zmoti kadar z viška gledate na tiste ki v realnem svetu služijo denar in plačujejo davke zato da vi lahko afne guncate

          • freedomfighter

            Ne vem od kdaj sem na socialni podpori ampak sem preprican da mi bos povedal tudi od kdaj ne placujem davkov ne vem in ne vem od kdaj ne zivim v realnem svetu…res imas ogromno podatkov o meni za katere ne vem…in ce nekdo dela in placuje davke ne pomeni da je pameten ampak da se drti zakonov…pametni ljudje so tisti ki lahko abstraktno razmisljajo o stvareh ki niso nujne za prezivetje…ce je kmet tako pameten zakaj ni noben znanstvenik kmet…aristotel ni krav molzel in einstein pasel ovcn…sploh ne ven kaksno debato imava logicno je da clovek ki razmislja le o prezivetju ne more razviti intelekta do stopnje tistega ki se ukvarja z znanostjo

          • hle

            Po tvojem načinu razmišljanja z lahkoto sklepam da si prisesan na državne jasli tako ali drugače in davek ki ga odvajaš je moral poprej zaslužiti že nekdo drug je pa ena lastnost pametnih ljudi ta da drugih nimajo za neumne za razliko od tistih ki se samo imajo za pametne tudi iz kmečkega podeželskega okolja je izšlo mnogo genijev Tesla Pupin in še mnogi je pa res de so ti v glavnem prevladovali v naravoslovnih vedah ne v družboslovnih

          • freedomfighter

            Niti ena stvar ki si jo napisal o meni ni res in nisem mislil da so ljudje bol neumni ce se rodijo v kmeckem okolju ampak ce tam zivijo vsi znanstveniki morajo slej ko prej v mesto da lahko izmenjujejo razlicna mnenja kar je najpomembneje v znanosti vasko zivljenje pa je znano po enoumju ker je tam pac manj ljudi ki zivijo v zaprtih skupnostih…poglej ko so delali iq teste pri vpoklicu v prvo svetovno vojno so ugotovili da ima povprecen crnc s severa visji iq od povprecnega belca na jugu…to ti naredi kmecko okolje in preprosto zivljenje…in to ni res da pametni ljudje nimajo drugih za neumno to je sele neumnost a si ze kdaj slisal doktorje ali pa znanstvenike da so imeli povprecnega cloveka za enakovrednega…pametni ljudje ne podcenjujemo kar je pa velika razlika…ce je nekdo glup in je moje mnenje o njem da je glup to ni podcenjevanje ampak realna ocena

    • Olga2345

      Apajada … Levičarji imajo tudi v ZDA prevlado na univerzah, a ne takšno, kot jo imajo v Sloveniji. To je posledica treh stvari:

      1. Če apostrofiram Churchilla, je žalostno, če ni mlad človek levičar, še bolj žalostno je, če starejši ni konservativec. Mladi ne poznajo strahu, nimajo izkušenj in več tvegajo. Tako so leve ideje pri mladih zelo popularne. Že slovenski pregovor pravi, “Da je mladost norost, čez reko skače, kjer ni most”! Zuckerberg je mlad, ostali internet podjetniki prav tako in seveda gonijo svojo agendo in po fb in tviterju brišejo njim “neprijetne” tvite in sporočila. Hvala bogu za ZDA, da tam ni 100% prevlade levih MSM!

      2. Denar, že za te volitve so demokrati dobili neprimerno več denarja kot republikanci. Soros dela s polnim zamahom!

      3. Politična korektnost. Resnica ni več pomembna, le marketing in PR. Tu so levičarji pravi mojstri – za dosego cilja preko trupel. Laž, kraja, goljufija – tudi medijski (in pravi) umor, če je treba.

      • Jernej Arko

        Prou maš resnica ni več pomembna, to je trampovo delo, je važn če so črne koze izumrle pred 50 leti ne glavn da se folk straši pred tujci. Resnica mesece prej so napovedal da bodo v velki grupi prišli prosit za azuil v ameriko. Kaj pravi tramp pa republikanci to so sami ms 13, gangsterji mgogočni moški in ljudje s bližnjega vzhoda oboroženi in pripravljeni napast ameriko. V drugem stavku pravijo da so to sami šibki socialni problemi vsi so bolni s črnimi kozami. Glavn da se propaganda širi da se je treba teh revežeu bat in samo mogočni doni vas lahko zaščiti pred njimi, saj demokrati bi jih radi naselili v vaše domove na vaše stroške radi bi jim dali orožje in dovolilnice da pobijajo američane.

      • freedomfighter

        Da resnica ni vec pomembna je poskrbel.trump…malo.si.poglej komentarje njegovih podpornikov…njim je povsem vseeno kaj trump dela dokler glasno napada vse na levici je to.za njih dovol…clovek.med najvecjo rastjo v zgodovini zda raje govori o migrantih in levicarjih namesto da bi se pohvalil s svojimi dosezki

    • hle

      Žal se je danes že pojavila razlika med izobraženimi in pametnimi če samo pogledaš pri nas FDV od koder hodijo mladi z total opranimi možgani ali še lahko za njih trdiš da so pametni mislim da ne lahko pa rečeš da so izobraženi nič kaj drugače pa ni čez lužo tam in v starem svetu se žal ta trend nadaljuje edini ki si je drznil presekat ta vozel je Putin zato je tudi tak trn v peti globalistov

  • Vince Blake

    Jaz bi na Sorosovem mestu zahteval denar nazaj.

  • Felikss_AH

    Če bi hipotetično odšteli Ne-Belske glasove v Ameriki bi danes DemoNkrati lahko Republikancem samo še čistili WC-je v Kongresu in stregli kavo ter malice. Prav taki dogodki jasno kažejo zakaj se Zahodne Leve Stranke tako obupno zalagajo za tretjerazredne imigracije, zakaj im tako imenovani “multikulturalizem” pomeni preživetje. Ko spremljaš Ameriška poročila dobiš vtis da Belcev tam skoraj ni več, sami NE-Evropski obrazi… Črni, Mulati, Latinosi, razni Azijati, ter presenetljivo rastoče število Kitajcev.

    Ogromno teh je dobesedno fanatično sovražno nastrojenih ne samo do Trump-a in Republikancev, ampak do Belcev nasploh, tako da celo že njihovi vidni predstavniki javno govorijo kako so Belci danes v Ameriki problem. Spustiš popolnega tujca v hišo in te potem ta meče ven iz TVOJE hiše… res “pametna” gostiteljska poteza.

    Brez druge državljanske vojne, to kar je bilo Amerika, je obsojeno na izginotje… kaj bo pol tam pa je težko napovedati. Po moji oceni bi se lahko v neki končnici Latinosi in Kitajci pograbili za primat ali pa eventualno razdelitev. Belci bodo tako kot v Južni Afriki, najprej marginalizirani, potem pa še preganjani. Kako si oni iz Kosher Kabale predstavljajo da bodo tudi v takih razmerjih še naprej vladali… si res ne predstavljam. Idiotski Levičarji pa asociirajo na mazohista ki še ni srečal pravega sadista.

    Upam samo da se v Trump-ovem taboru o tem resno debatira, in da se preigravajo rešilne simulacije. Naša civilizacija je naša dediščina, generacije ki so jo ustvarjale zagotovo niso tega počele zato da bi neki maloumni nasledniki to zapravili v eni noči. Civilizacija je kot izven časovna pogodba med zdaj že pokojnimi, sedaj živečimi in tistimi ki se šele bodo rojevali. Nihče nima pravice tega zapraviti, zato imamo preverjeni instrument ki se mu reče vojna!

    • Jernej Arko

      DEJ HUDIČEU NACIST, AMERIKA JE 75% BELA A BELCI SO OGROŽENI, ČE NISI BELE BARVE TAM NIKOL NE VEŠ AL TE BO POLCAJ KAR ZA LEP DAN USTRELU, Črnci ti niso prou nič krivi da še zmerej u maminem keudru žviš!!!

      • Lewgd

        Preberi še enkrat kaj je napisal – “če se pri temu Levičarje, zaradi njihove patološke maloumnosti, več ne obravnava kot Belce” . Levičarji ste res že rjavi, vsaj v glavi že.

        • Jernej Arko

          Sej itak, to je taktika kultov kot je nacizm, vsi ki se ne strinjajo s tabo so zlobni demoni, pol pa jokajo k ne morjo koalicije sestaut.

          • Lewgd

            Nastavil ti bom ogledalo:
            Praviš: “Sej itak, to je taktika kultov kot je nacizm, vsi ki se ne strinjajo s tabo so zlobni demon”
            Prav ti si prvi šel s to “taktiko” ko si na komentar Felikss_AH odgovoril z: “DEJ HUDIČEU NACIST” – ker se nisi strinjal z njim, kot si sam napisal: “vsi ki se ne strinjajo s tabo”

          • Jernej Arko

            ja, k nekdo posplošno napade vse ki niso njegovi s lažmi in zavajanjem se s njim ne strinjam. To ne pomen da bi ga rad zapru, ubil, maltretiral, poslal nazej v skandinavijo….

          • Lewgd

            Kaj konkretno lažnega je napisal Felikss_AH in kje si prebral da bi ih “on dal v koncentracijska taborišč”. Prebral sem še enkrat in enostavno ne najdem tega stavka. Kolikor lahko vidim uporabil je hipotetično opcijo, navedel je statistike in uradne projekcije

          • freedomfighter

            Njegov komentar je napisan tako kot da je glas crncev in drugih manjsin manj vreden od glasu belcev

          • Jernej Arko

            Drgač pa ta ideja da bi belce izolirali da bi živel na svojem črni na svojem rjavi na svojem je idiotska. Belci smo genetsko najmanj raznoliki pač preveč so naši predniki v žlahti seksal. Črnci majo najvišjo genetsko raznolokost populacije da se beli genom malo popravi je treba ufurat genetsko raznolikost. Čene se nam lahko zgodi usoda banane tiste prave po kateri majo čokoladne banance okus, bli so vi kloni nobene genetske raznolikosti ena bolezn in jih ni več blo.

          • freedomfighter

            Sorry jaz sem drugace mnenja da bela rasa je boljsa od crne vendar pa zagovarjam ista pravila in zakone za vse rase saj je tudi vecina belcev na.stopnji opice pa jim zato nebi dal drugih pravil in zakonov

          • Jernej Arko

            Zakaj misliš da smo boljši? zato k smo se raqzvil v zmerni klimi kjer se je dalo gradit civilizacije? Al zato k smo mi beli tadobri oni pa črni tazlobni? Mogoče zato k smo zasnužnl cel kontinent in ljudstvo tam, jim sekal ude če so bežal, Jst mislm da smo vsi čist isti genetika tud tko pravi manj razlike je med črnci belci in kitajci kot med nemškim in belgijskim ovčarjem. dejansko lahko najdeš večjo raznolikost genoma dveh črncov kot pa črnca in belca.

          • Lewgd

            Ne gre za to kdo je boljši kdo slabši, in tu levičarji delate kardinalno napako. Gre za to katera civilizacija je bolj napredna, katera je v svoji hiši uredila sebi sistem za sebe in ne za druge. Kot pri hiši, gradiš jo za svojo družino in ne za sosede

          • freedomfighter

            Jaz sem levicar pa ne delam te napake…me pa moti ko na desnici ne vidijo da je naprednost nase civilizacije prinesel umik od boga na znanost ker v srednjem veku smo ziveli slabo ravno zaradi monopola cerkve nad mislijo…

          • Lewgd

            Preveč si obremenjen s tem da eni pač verujejo. Krščanstvo zame ni samo vera, je več kot to, je Evropska civilizacija ki jo je tudi vera v Boga pomagala oblikovati. Jaz nisem vernik, ne verjamem v nič, a priznavam izjemen pomen 10tih zapovedi ki so imperativ vsake družbe. Pri tem ni za mešati Vatikan in duhovščino z verniki. Verniki so ovce svojih pastirjev tako kot ste levičarji ovce rdečih pastirjev, kamor se je vpletla še biološka LGBTQ katastrofa, in smo v totalni dekadenci ki nas pelje v razsulo.

          • freedomfighter

            Se totalno strinjam krscanske kultura je temelj nase civilizacije ampak to je povsem nekaj drugega kot vera v boga…se mi pa bolj normalna zdi.lgbtq norost kot pa vera v boga ki si zapisuje prisotnost pri masi…ves jaz ne zanikam obstoja stvarnika saj bi v znanosti to dosti pojasnilo nikakor pa ne.morem podpirati verskih ustanov katerih namen je kontrola nad vero…tisti ki more v cerkev da spozna boga zame ni veren ampak je spran

          • Lewgd

            Nikakor ne, eni ljudje enostavno rabijo alternativo verovanja kot nekakšen nadomestek za lastno nemoč ki nam je vsem vsiljena sistemsko. Vera je bolj upanje in tolažba, v sami veri ni nič slabega in tudi navadni verniki so daleč bolj pošteni in korektni od rdečega napuha. Vera blaži v najhujših življenskih situacijah, je placebo, ampak pomaga.

          • freedomfighter

            Glej ce nekdo potrebuje predavanje o tem kdo je bog zame to ni vernik…vernik je tisti ki spozna stvarnika brez da mu kdo vsiljuje boga alaha jahveja budo shivo vishno in ne vem se koga…je pa tudi res da so tisti ki vrjamejo organiziranim religijam rahlo prikrajsani pri intelektu in tudi potrebujejo nel nadzor pa ce ne drugace od boga

          • Jernej Arko

            Ja in zakaj je naša civilizacija tko napredna, ker izkoriščamo afriško civilizacijo že stoletnja. Aja ne njihovo zlato, njhovi diamanti, njihove ostale surovine sploh ne krademo za vse pošteno plačamo.

          • Lewgd

            Tam preden so prišli belci sploh niso vedeli kaj so diamanti in ostale surovine. Saj ničesar niso izkopavali oni ampak Evropejci. Prinesli so im novo civilizacijo, in im jo pustili, ker če ne bi bila boljša bi se Afričani vrnili v svojo prejšnjo kameno dobo nazaj

          • Jernej Arko

            ja no, tko hudo so se mel za jest je skoču v grmouje iskat, čarovniški doktor je zdravil zastojn, žene so kuhale, pol je pršu pa belc in jim zboljšal sistem.

          • freedomfighter

            Pa velika razlika je ze.med pametnim in neumnim clovekom kaj sele med rasami…na te razlike sicer bolj vpliva okolje kot pa rasa…primer ljudje v mestih in ljudje na podezelju razlika v intelektu je skoraj taka kot med clovekom iz afrike in nekom iz evrope

          • Jernej Arko

            Itak, ker meščani dostopajo do več informacij in uprabljajo svoje možgančke, kmetje pa glih ne glaun da je šnops u gostilni. Isto s afričani teško je bit inteligentn če moraš vsako jutro prvo 5 kilometorou tečt po vodo.

          • Lewgd

            Tole kar si napisal je temeljito napačno, celo neumno, da si težko predstavljam da res verjameš v to. Suženjstva so obstajala še tisočletja preden so prvi Evropski kolonizatorji prišli v Afriko. Kar pa zadeva skupnost Črnci-Belci, poglej samo obraze in pozabi na barvo

          • Jernej Arko

            Dej si poglej malo zgodovino kaj smo jim delal. Če ni pršu delat je zgubu nogo, al pa če je bežal, sekal smo jim penise in glave, posiljeval njihove hčerke, še so živi nekateri ki so to prestajal. Pol smo rekl kul ne bomo vas več maltretiral bomo bli ločeni, belci bomo tmle za tistim zidom ki smo ga vas prisill zgradit s tekočo vodo, šolami, trgovinami in podobnim, vi bote pa kle kamr mečemo odpadke pa bo pošteno. Pol se je ponekod apartheid končal in zdej tam vlada mir in red saj imajo črnci končno enake možnosti, aja ne nimajo vse firme imajo v lasti belci, in delo za njih je tko dobičkonosno da če delaš celih 12 ur boš mogoče za večerjo zaslužu. Med hutuji pa pikti al ka so že ni blo nobenga trenja dokler nismo mi pršli in razdelil in vladal. Seveda vse smeti belcev uvažamo v afriko ker pač pri nas ne mormo svinat. Ma ja črnci so si prou sami krivi glej kok jim pomagamo pa še zmerej nič od njih.

          • Lewgd

            Toliko gorja kot smo ga Evropejci naredili sami sebi, še od Rimskih časov, če primerjamo s tistim kar so kolonisti zagrešili nad drugimi kulturami, je neprimerljivo, pa nihče na “moderni napredni” strani se ne “spomni” tega preprostega dejstva.

            Prav Arabci so tisti ki so zasužnjevali Črne in enako Bele skozi stoletja. Kdo pa je bil tisoč let prisoten v Evropi kot invazor, Saraceni in Turki ki so vodili v suženjstvo Evropejce. To da se Črni niso garbali med sabo pa povej v kakšnem vrtcu

          • Jernej Arko

            V rimskih časih je tud suženj imel določene pravice. V časih ko smo mi zasužnjeval afričane suženj ni imel nobene pravice., še huje katoliška vera je učila da je edini način kakor lahko črnc pride v nebesa kot suženj belca.

          • hle

            Glej če bi bili oni boljši bi oni zasužnjili Evropo naravni zakon žal pogoje imajo bistveno boljše kot mi in ravno v tem je problem ni se jim bilo treba boriti z zimo in pomanjkanjem kot našim prednikom zato imajo tudi čisto drugačno razmišljanje in če smo že pri genomih si se kdaj vprašal kako da lahko črnec nag skače po ekvatorjjalnem soncu med tem ko mora biti Arabski domorodec približno na istem pasu zavit v rjuhe

          • Lewgd

            Ne manj vreden, pač usoden prav zaradi tega ker je enako vreden. Usoden pa je zato ker omogoča Demokratom da sploh obstajajo. Ista figa v Angliji kjer so dobili Pakistanskega Muslimana za župana, kjer je London že kot Bližnji Vzhod in ponekod kot Nigerija

          • freedomfighter

            Ja usoden za koga a crnci niso ljudje in si ne zasluzijo volilne pravice…a niso stoletja umirali na plantazah zato da imajo danes iste pravice kot lastniki teh plantaz…sploh v ameriki kjer so.si jih namenoma uvazali zdaj se pa jezijo ker so.suznji zahtevalibiste pravice kot ostali…evropa je malo drugacen.primer ceprav francija in anglija sta pa crnce uvazale zaradi pomanjkanja delavne sile po drugi svetovni vojni …ne mores pa po pedeset letih dela nekomu reci da nima pravice tukaj ziveti

          • Lewgd

            Tisti ki si ih pripeljal ja, ilegalni pa ne. Napaka je pa sploh vlačiti sem tujo vrsto ki bo razsula nekaj kar je nastajalo tisočletja. Muslimani ne prihajajo v Evropo da se Evropeizirajo ampak da Evropo Islamizirajo. Če ti to odgovarja, potem se lahko vidimo samo še v naslednji vojni na nasprotnih straneh

          • freedomfighter

            Tako kot si sedaj napisal se strinjam s tabo ker si definiral ilegalce in v ameriki je vecina crncev potomcev suznjev ali so pa LEGALNO imigrirali v ameriko…v prejsnih komentarjih je pisalo samo crnci in manjsine nikjer ni pisalo ilegalni migranti

          • Lewgd

            Niso vsi Črni v Ameriki potomci sužnjev. V Ameriko je prišlo in še prihaja ogromno Afričanov ki enostavno ne spadajo tja, enako kot tile ki se ih uvaža k nam ne spadajao v Evropo

          • freedomfighter

            Velik del crnih v ameriki je potomcev suznjev…poglej si recimo pri hollywoodskih igralcih kjer ima vecina crnih igralcev prednike suznje…pa tudi tisti ki so prisli v ameriko legalno recimo obamovi predniki ki so posteno delali v ameriki si tudi ne zasluzijo te kritike…a vidis zakaj ti napises tako kot je res tale komentator pa napise vse crno belo…ilegalcev pa ne maram ne zato ker so crni ampak zato ker so ilegalci

          • Jernej Arko

            Ja revolucija je potrebna da se reši blece pred obarvanmi kaj misliš da to pomeni. Treba pobit vse ki niso beli katoliški kristjani. Po možnosti s plavimi očmi in blond lasmi.

          • Lewgd

            Nikakor ne, če je koga za pobiti potem so ali ste to levičarji ker vso to sranje obstaja izključno zaradi vaše podpore temu kar orgnizatorji počenjajo. Najbolj pošteno bi bilo en vsesplošni referendum med, Belci izključno, potem se pa razdeliti na dva sistema, tako kot si vsaka stran želi, pa naj vsak ima tisto kar hoče, ne pa siliti druge v lastni drek

          • Jernej Arko

            Sej smo mel neke vrste referendum na eni strani desne stranke s janšo na čelu proti, in na drugi strani leve stranke za, kateri so skupaj dobili več glasov?

          • Lewgd

            Ne se delat neumen, kakšen Janša, beseda je o vse Evropskem referendumu, Evropa Evropejcem ali po Švedsko vsakomur ki zaide sem, ali konkretno nobenega multikultija kot se ga izvaja zdaj. Če bi razmerje bilo nekje fifti-fifti, dol ali gor za 10-15%, potem se pa odcepiti eni od drugih in vsak na svoje.

          • Jernej Arko

            haha dobr da nis reku 25% da bi lahko janšisti spet naredl štalo. Zagreti prot tujcem ste sam ultra desničarji oz jašnisti oz nacisti, več kt 25% vas ni v nobeni evroski državi, in ne to ni večina.

    • freedomfighter

      Torej ti ni vsec demokracija ker lahko volijo tudi ne beli drzavljani…pa ti si pravi demokrat hahaha

    • hle

      Večino tistih črnuhov so si sami navozili v deželo še kupovali so jih tudi Kitajce so svoj čas sami v velikem številu vozili k sebi ker so rabili poceni delovno silo žal se je za grehe iz preteklosti račun izstavil danes če bi bila bela populacija resnično tako pametna kot se čuti bi se kaj naučila že iz razpada Rimskega imperija in še nekaj podobnih primerov v naši zgodovini poznamo par dni nazaj se je moj prijatelj vrnil iz Pariza in mi dejal da tam delat komaj da še vidiš Francoza samo še neki prepečenci

  • freedomfighter

    Hahaha kako nova 24 spremeni poraz v zmago…svasta

    • Jernej Arko

      Jah ka pa janšisti vejo ka je to zmaga al pa poraz, glaun da pridno poslušajo porpagando.

      • freedomfighter

        Ja za njih je zmaga na volitvah ko dobis 25% sedezev v parlamentu…zgleda ne razumejo da potrebujes 46 sedezev za vecino

    • Lewgd

      Enako površen in omejen kot tvoj “soborec” Jernej Arko, ali ne razumeš naslova ali pa ignoriraš in potvarjaš po levi. V naslovu lepo piše: “Pirova ZMAGA demokratov” in “Trumpu v SENATU uspela zgodovinska zmaga”

      Preberi NASLOV parkrat na glas, preveri z kakšnim bolj pametnim sosedom če ti je tokrat uspelo dojeti razliko, nakar se pokrij z ušesi, zlezi v kakšen kot in daj mir za danes.

      • freedomfighter

        Torej demokrati imajo piravo zmago ko so pobrali k 30 sedezev…trump pa zgodovinsko zmago ko je dobil 2 sedeza v senatu hmmm…zanimiva matematika…ce ne razumes kako pristranski je naslov potem bodi raje tiho preden komentiras moj objektiven komentar

        • rabbit

          A mi lahko potem poveš kdo v ZDA ima več moči senat ali predstavniški dom?

          • freedomfighter

            En brez drugega ne morejo nic temu se rece delitev oblasti

          • Jernej Arko

            Kar se tiče zakonov dom spiše zakon glasuje zanj nato ga preda senatu ki doda anexe in glasuje zanj nato ga podpiše predsednik. Pol so pa razne fore recimo predstavnik doma lahko zahteva davčno napoved od kogarkoli brez glasovanja :D, lahko ustanavlja svoje komisije za preiskave in podobne zadeve. Trampu se ne obeta nič dobrega. Pa da ne govorimo muler ne bo predaval senatu kaj je odkril ampak domu.

          • rabbit

            Veš, da ni res vsak lahko predlaga zakone tako senat kot predstavniški dom, kot predsednik, na koncu lahko predsednik sprejema zakone samo s t.i. predsedniškim ukazom to sta počela tako Obama kot Bush in še ostali ker niso mogli ne skozi senat ne skozi predstavniški dom. Poleg tega lahko oba domova sprejmeta zakon pa ga predsednik lahko z vetom ustavi.Zato v Ameriki v kongresu sprejmejo zelo malo zakonov, ker je postopek zelo zapleten.
            Senat ima večja pooblastila kot predstavniški dom kongresa; med drugim je potrditev senata pogoj za ratifikacijo vseh mednarodnih sporazumov, potrjuje ali predlaga pa tudi kandidate za zvezne sodnike in druge visoke predstavnike izvršne ter sodne oblasti. Še nekaj je važno za Trumpa brez tega da bi senat predlaga impichment ga tudi predstavniški dom ne more začeti.

          • Jernej Arko

            Narobe si zastopu, hiša ima edina poblastilo da nekoga impiča. Impičanmu predsedniku lahko pa sodi samo senat. In đabe lahko je poln republikancev, k bo v javnost pršlo kaj vse je trampi počel ne bodo mogl druzga rečt kot kriv je, al pa revolucija.

          • rabbit

            Senat je prva stopnja za impichment. Če predlog dobi dovolj glasov za impichment to je dve tretjini gre naprej v predstavniški dom, kjer mora dobiti tudi dve tretjini.
            Če senat ne potrdi predloga z 67 senatorji je konec in proces se ustavi že v senatu.

          • Jernej Arko

            The House of Representatives shall choose their Speaker and other Officers; and shall have the sole Power of Impeachment.

            Section Two further provides that the House of Representatives may choose its Speaker and its other officers. Though the Constitution does not mandate it, every Speaker has been a member of the House of Representatives.[33] The Speaker rarely presides over routine House sessions, choosing instead to deputize a junior member to accomplish the task.

            Finally, Section Two grants to the House of Representatives the sole power of impeachment. Although the Supreme Court has not had an occasion to interpret this specific provision, the Court has suggested that the grant to the House of the “sole” power of impeachment makes the House the exclusive interpreter of what constitutes an impeachable offense.[34]

            This power, which is analogous to the bringing of criminal charges by a grand jury, has been used only rarely.[35] The House has begun impeachment proceedings 62 times since 1789, and nineteen federal officials have been formally impeached as a result, including: two Presidents (Andrew Johnson and Bill Clinton), one Cabinet Secretary (William W. Belknap), one Senator (William Blount), one Supreme Court Associate Justice (Samuel Chase), and fourteen federal judges. Also, notably, impeachment proceedings compelled the resignation of President Richard Nixon.

            The Constitution does not specify how impeachment proceedings are to be initiated. Until the early 20th century, a House member could rise and propose an impeachment, which would then be assigned to a committee for investigation. Presently, it is the House Judiciary Committee that initiates the process and then, after investigating the allegations, prepares recommendations for the whole House’s consideration. If the House votes to adopt an impeachment resolution, the Chairman of the Judiciary Committee recommends a slate of “managers,” whom the House subsequently approves by resolution. These Representatives subsequently become the prosecution team in the impeachment trial in the Senate (see Section 3, Clause 6 below).[35]

            The Senate shall have the sole Power to try all Impeachments. When sitting for that Purpose, they shall be on Oath or Affirmation. When the President of the United States is tried, the Chief Justice shall preside: And no Person shall be convicted without the Concurrence of two thirds of the Members present.

            Clause Six grants to the Senate the sole power to try impeachments and spells out the basic procedures for impeachment trials. The Supreme Court has interpreted this clause to mean that the Senate has exclusive and unreviewable authority to determine what constitutes an adequate impeachment trial.[42] Of the nineteen federal officials formally impeached by the House of Representatives, eleven were acquitted and seven were convicted by the Senate. On one occasion (in the case of Senator William Blount) the Senate declined to hold a trial, asserting that it had no jurisdiction over its own members.[43]

          • rabbit

            V primeru Clinton se še spomniš je senat odločil za impichment s 55 glasovi in postopek je bil končan. To je bil edini primer v Ameriški zgodovini in če si dovolj star si to lahko videl v živo tako da filozofiranja ne pomagajo edino kar velja je praksa, ki je bila takrat taka.
            Celo demokratska analitičarka na Fox news je danes zjutraj govorila, da sedaj impichment ne pride v poštev in da se je Trump zmazal.

          • Jernej Arko

            Še enkrat poglej kdo je impičal klintona in kdo mu je sodil. EDINI PRIMER HAHAH dej resno vsaj šee za trickie dickija morš vedt oz nixona, al pa andrew jonsona.

          • Lewgd

            Operativno Senat, sploh pa če je v skladju s predsednikom. Pravo oblast pa ima tisto čemur se popularno reče deep state, wall street, predvsem pa židovska mafija

          • rabbit

            To drži zato je pa Trump jezi vse in republikanci so skoraj izgubili tudi senat še pred mesecem jim je zelo slabo kazalo, ko pa se je v kampanjo vmešal Trump pa so kar naenkrat postali zmagovalci v senatu, ker tudi Trump je kampanjo gradil, da dobi senat, vsa njegova zborovanja so šla v smeri obranitve senata.
            Če si spremljal primer vrhovnega sodnika Kavagnuha je Trump takrat rekel, republikancem, če tega ne boste potrdili boste izgubili tudi senat in republikanci so v dveh potrdili vrhovnega sodnika, to se je obrestovalo tudi edinemu demokratu, ki je podprl Kavagnuha ostali senatorji iz demokratske stranke so izpadli kot senatorji.

        • Lewgd

          Samo pravilna je, mogoče je tebi zanimiva, čeprav ne vem zakaj. Senat ima odločilno vlogo v Kongresu ker odloča, medtem ko House predlaga. A vidiš razliko, eden predlaga drugi odloča

          • freedomfighter

            Ja en brez drugega ne.moreta nic…kaj ti.pomaga.da odlocas ce ne mores nic predlagati…to je drugace lepota ameriske demokracije in vceraj ni nihce ravno zgodovinski zmagovalec ampak so demokrati in republikanci dobili.pirovo zmago…zgodovinska zmaga bi bila ce bi republikanci povecali stevilo v obeh domovih ali pa ce bi to storili demokrati

          • Lewgd

            Je zgodovinska za Trump-a, ker po navadi obstoječi predsednik izgubi oboje. Sploh pa tokrat Trump ker so ga mediji napadali kot stekli psi

        • rabbit

          Razlika v predstavniškem domu je samo 9 glasov. 203 proti 194 ostali pa neodvisni, ki pa predstavljajo 38 glasov,ki pa jih lahko na svojo stran pridobivajo tako eni kot drugi.

          • freedomfighter

            No no saj bos videl kako tezko bo trumpu dobiti 218 glasov ki jih potrebuje za zakonodajo…pa neodvisni glas trumpu ne pomaga kaj dosti saj se je sedaj pokazalo da so na vcerajsnih volitvah sredinski volilci podprli demokratske kandidatke…je pa res da ima trump zelo mocno.republikans ko bazo

          • rabbit

            Trump lahko vlada s predsedniškimi ukazi tudi Obama in Bush mlajši sta vladala tako, si pozabil da imajo ZDA predsedniški sistem in to čisti predsedniški sistem ne tako kot Francozi pol predsedniškega. Ameriški predsednik ima veliko zakonodajno moč ne samo izvršilno.

          • freedomfighter

            No pomembnih stvari se s predsedniskimi ukazi ne da uzakonit in naslednji predsednik jih lahko razveljavi kot to dela trump z obamovimi…ne vem zakaj bi sploh imeli kongres ce bi predsednik inel absolutno oblast…sem pa velik podpornik predsedniskega sistema in si ga zelim tudi v sloveniji ker tale parlamentarna demokracija je kurac…najpomembnejsa funkcija bi mogla biti rezervirana za osebo ki je izvoljena z vecino volilcev in ne da 90 posrancev izbere kdo je to

          • AlternativaZaSlovenijo

            Tako “težko” kot je Lincolnu v času državljanske vojne uspelo demokrate prepričat o odpravi suženjstva za črnce v južnih državah. Premalo poznaš Američane, koliko sploh kouniciraš z njimi in kolikokrat si tam sploh bil. Aja tvoj vir “verodostojnih” informacij so leva trobila v tej zabuhli državi.

          • freedomfighter

            Premalo poznam americane ja samo polovica sorodstva zivi v zda…pa donald trump ni abraham lincoln to bi lahko vedel in amerika ni v drzavljanski vojni in najbrz tudi ne ves kako tezko je bilo lincolnu sprejeti emancipation proclamation in zakaj so jo podprli demokrati juga…skratka jaz dobro poznam ameriko americane in njihovo zgodovino ker mi je ekstremno zanimiva ce ne zaradi drugega zato ker so imeli v 200 letih samo enkrat tezavo pri nasledstvu med tem ko se v evropi druzbeni in politicni sistem menja vsake 50 let…res da americanov ne maram obozujem pa njihov politicni sistem od kongresa do senata in naprej do bele hise

  • leva desnica

    Ne razumem, pa kako se slovenski “demokrati” (SDS), veselijo poraza ameriških demokratov.

    • xtc

      A ti se veseliš ciganov?

  • Slovenka

    Če vse skupaj premislimo, so bili republikanci solidni. Bušisti in globalisti v republikanski stranki so mrknili, ti, ki so sedaj izvoljeni, pa predstavljajo solidno osnovo za naprej. Trump ima v senatu in kongresu svoje ljudi, volitve so odplaknile krte in globalistične podtaknjence. In če pomislimo, kako divje je večina medijev forsirala demokrate, njihov izplen nikakor ni kak velik presežek.
    Je pa to za Trumpa opozorilo, da ga v 2020 čaka trdo delo.

    • Staybell geenius

      “Bušisti in globalisti v republikanski stranki so mrknili, ti, ki so sedaj izvoljeni, pa predstavljajo solidno osnovo za naprej.”
      Pa se ti hecaš, ali si res tako naivna?
      Prosim naštej mi nekatera njihova stališča, in v čem se le-ta razlikujejo od tistih, ki so jih imeli njihovi predhodniki?

  • Caetano

    Bravo g. Trump! Ljudje vedo kdo je preprečil islamizacijo in jihad v ZDA, ki jima je Obama odpiral vrata. Gnusijo se jim tudi poskusi spodkopavanja sodnikov s pomočjo podtikanj in laži, kot je bilo v primeru g. Kavanaugha.

  • Staybell geenius

    Uf, ste se pa razpisali.
    Medtem ko vsaj nekateri demokrati skušajo spremeniti stvari na bolje za vse volilce (univerzalno zdravstvo, ki bo cenejše in boljše od trenutnega, vlaganje v infrastrukturo, okolje in izobrazbo) ter niso podkupljeni s strani industrije (ne vsi, veliko pa), so popolnoma vsi republikanci brez izjeme v celoti kupljeni s strani privatnih interesov, kar na žalost zakonodaja še kako omogoča.
    Na žalost je republikanskim volilcem v veliki meri zgolj do tega, da demokrati izgubijo, četudi se njihovo življenje še poslabša. Gladko bi se ustrelili v glavo, če bi isti metek zadel tudi kakega demokrata. In ko imaš v državi ljudi s takimi bolnimi prioritetami, je malo možnosti za napredek.

  • xtc

    He,he,he očitno se Trumpu nasmiha drugi mandat levakom pa razpad,kot v SLo.

  • Antonius

    Verjamem, da je nesmrtni slovenski partijski politik, nagrajen z najvišjim častnim nazivom slovenskega *veleizdajalca*, Donadu Trumpu za volilni dosežek v senatu, že poslal sožalno čestitko za njegov in republikanski zgodovinski uspeh.
    Kučan ni kriv, ker gležnji drugim v politiki, zanj rastejo previsoko.

  • abc

    Bolje pirova zmaga, kot poraz.Dve leti bodo ZDA in svet še morali prenašati Trumpeka, v drugo bo pa itak popušil.
    https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=11&dd=07&nav_category=78&nav_id=1466503

  • abc
  • hle

    Kaj še hočete lepšega obe strani trdita da sta zmagali vsi so srečni in poražencev sploh ni za razliko od naših volitev ko ima zmagovalec resen obraz ob razglasitvi rezultatov vedoč da je pušnil

  • tarantela

    Ja in? Senat je nekaj takega kot pri nas svet.

  • garfi

    še bolj bi jih morali Patrioti nabiti za nenehno uničevanje Amerike
    očitno”demokratom”-lewakom nič ne pomaga tudi plačana invazija južnjakov ne
    pri nas je čas za tak val 18. novembra
    DOL Z MULTIKULTI ŽUPANI VELEIZDAJALCI !!!

  • Marcos Kače

    Trump je nekatere američane spet peljal žejne čez vodo. S tem ko je strašil z neko karavano na tisoče kilometrov stran (ki btw ni niti prva taka karavana), je nekatere američane prepričal, da so glasovali v navzkrižju s svojimi interesi.

    Tako niti ni bilo prilike, da bi se lahko odgovarjali za ogromen proračunski primankljaj, ki je nastal zaradi znižanja davkov najbogateših, zaradi katere bodo rezali programe, ki pomagajo ravno najbolj revnim, ali pa to da nameravajo ponovno poskusiti z repealom zdravstvene reforme. Kaj šele da bi se govorilo o tem zakaj v trenutni konkuknturi uživajo zgolj gospodarske elite in ne srednji sloj.

    Nič od tega, važno da se govori o neki karavani, globoki državi in podobnih pravljicah. Volilci z opranimi možgani pa vsi veseli, da so doumeli srž problemov, ki jih pestijo. Žalostno.

    • Staybell geenius

      Spregledal si nekaj: ta “karavana” je bila nevarna izključno do volitev, od tega trenutka zanjo ne bomo več nikoli slišali.

  • Staybell geenius

    Čakamo še poročilo o rekordnem oviranju volilcev s strani republikancev, sploh v Georgii, kjer je človek, ki je zadolžen za izvedbo volitev, tudi kandidat v teh istih volitvah. WTF???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!