Popadljive feministke tokrat iz tira spravili papirnati robčki “moške velikosti”!

Datum:

Zaradi pritiskov obsedenih feministk je bilo v Veliki Britaniji podjetje Kimberly-Clark prisiljeno spremeniti ime papirnatih robcev Kleenex “moške velikosti” v “posebno velike”. Robci so bili s strani proizvajalca opisani kot samozavestno močni in udobno mehki, feministke pa so to razumele kot namigovanje, da gre za izključno moške lastnosti.

Predstavnik podjetja Kimberly-Clark je za Daily Telegraph povedal, da opis papirnatih robcev v nobenem primeru ne namiguje na to, da tudi ženske ne morejo biti samozavestno močne ali udobno mehke, prav tako pa podjetje z robci v “moški velikosti” ni želelo dajati vtisa, da podpira neenakost med spoloma. Podjetje bo tako opis “moška velikost” spremenilo v “posebna velikost” in tako skušalo pomiriti razdražene feministke, ki jih v zadnjem času iz tira vrže že prav vsaka malenkost. Izdelek je bil sicer na voljo le v Veliki Britaniji.

Robci “moške velikosti” so bili na voljo tudi v kompaktnem pakiranju. Po zaslugi feministk jih zdaj umikajo iz prodaje! (Foto: Kimberly-Clark UK)

Izdelek je bil na policah že 60 let in ni nikogar motil, feministke postajajo vse bolj radikalne!
Da feministke postajajo še posebno sprevržene in napadalne, v zadnjem času kaže tudi dejstvo, da so bili omenjeni robci v “moški velikostih” na prodajnih policah na voljo kar 60 let in pri tem niso nikogar motili, uvedli pa so jih še v času, ko so bili med moškimi popularni veliki bombažni robci. Z uvedbo tega izdelka so želeli kupcem ponuditi priročno alternativo za enkratno uporabo, še poroča Breitbart. Da pa v zadnjem času feministke postajajo vse bolj popadljive in radikalne, pa pričajo številni podobni primeri.

Feministke vse bolj izgubljajo razum! (Foto: iStock)

Obsedene feministke so tako pred kratkim napadale podjetje Bic, ki je trgu ponudilo pisala v vijolični in roza barvi, ki jih je tržilo z opisom “zanjo”, saj so bili oblikovani tako, da se lepo prilegajo ženski roki. Pri tem so spletno stran Amazon preplavili negativni komentarji. Poleg tega so v torek morali tudi v trgovski verigi Waitrose spremeniti ime med strankami priljubljenega džentelmenskega sendviča, ker naj bi bil opis seksističen, ista veriga pa se je soočila s podobnimi neutemeljenimi napadi tudi v preteklosti.

J. Ž.

Sorodno

Zadnji prispevki

Dr. Simoniti: Slovenija se mora zbuditi in narediti konec tej vladi

Samo javnost in nihče drug ne more pripravi teh...

Čeferin se po slovenskih cestah vozi z avtom, vrednim več kot 200 tisoč evrov

Na slovenskih cestah je te dni za volanom prestižnega...

Zakaj plačujemo energente po 100 odstotkov višji ceni od borzne?

Slovenski potrošniki že nekaj časa nemo opazujemo zanimiv paradoks:...