S Stalinovim duhom obsedeni “Putinov veliki medved” že steguje kremplje proti Finski

Foto: epa

Rusi so pred desetletji Fincem že ukradli del njihovega ozemlja. Ob tem ko Rusi množično kupujejo zemljišča na Finskem, pa se bojazen pred ponovitvijo tedanjih dogodkov spet prebuja, še zlasti zato, ker sodobna Putinova Rusija v nekaterih pogledih, še zlasti v odnosu do sosed, precej spominja na Sovjetsko zvezo.

Finske tajne obveščevalne službe domnevajo, da Rusi pri njih kupujejo zemljišča z namenom, da bi na njih lahko naselili vojaško osebje oziroma “zelene stričke” – vojake brez oznak, ki so se pojavili v času oboroženih spopadov na ukrajinskem vzhodu. Tako bi lahko v primeru oboroženega konflikta Rusi kot lastniki nekaterih zemljišč blokirali lokalne prometne povezave. Težava je predvsem v tem, ker trenutni finski zakoni ne omejujejo nakupov zemljišč s strani tujcev.

Finci bi omejili nakupe zemljišč na “kritičnih območjih”
Stvar je bila sicer že septembra predstavljena v finskem parlamentu. V nebo vpijoče se zdi še zlasti dejstvo, da Rusi kupujejo parcele na območjih, ki so za Finsko vitalnega strateškega pomena. Ob varnosti prometnih povezav pa Fince skrbijo tudi energetske povezave ter še zlasti vojaške baze. Preiskave v tej zadevi bodo zaključene na začetku prihodnjega leta, rezultati pa bi lahko privedli do spremembe zakonodaje na področju prodaje nepremičnin tujcem, predvsem na “kritičnih območjih”.

Finska vojska je številčna in sodobna 
Finska sicer ustrezno skrbi za svojo varnost, in sicer z vsesplošnim naborom. Tako bi v primeru ogroženosti države število njenih vojakov lahko naraslo preko 230 tisoč, poleg tega pa tamkajšnja vojska zelo hitro posodablja svojo vojaško opremo, še zlasti sisteme raketnih izstrelkov, tanke, pa tudi vojaške lovce, še navaja Defence24.

Stalin okupiral finsko ozemlje že pred vojno, se stvar pod Putinom lahko ponovi?
V letih 1939 in 1940 je med Finsko in tedanjo Sovjetsko zvezo že potekala vojna, in sicer na obmejnem območju med državama, do katere je prišlo, potem ko je Finska zavrnila zahteve iz Moskve, da bi Sovjetski zvezi prepustila nekatera strateško pomembna ozemlja na svojem jugu. Fincem je pri obrambi njihove meje “na pomoč priskočila” ostra zima, ki je začasno zaustavila prodiranje Stalinove armade, slednji pa se je zoperstavila tudi številčna finska vojska (300 tisoč vojakov), sicer slabo oborožena, a so Sovjeti naposled dosegli svoje – omenjena skandinavska država je izgubila 10 % teritorija, navaja Portalwiedzy.

Foto: epa

Foto: EPA

Putinu je Stalin očitno še kar pri srcu
Pod Vladimirjem Putinom se je v Rusiji spremenil odnos do najbolj krvoločnega sovjetskega diktatorja. Trenutni ruski predsednik Stalina sicer ni nikdar odprto hvalil, vendar pa je iz nekaterih njegovih izjav mogoče opaziti, da Putin o Gruzincu sploh nima tako slabega mnenja, predvsem zato, ker želi preprečiti, da bi se Rusi zaradi diktatorjevih krvavih rok počutili krive. Medtem ko si je Jelcin prizadeval, da bi se sodobna Rusija oddaljila od sovjetskega obdobja, pa si Putin prav nasprotno prizadeva za kontinuiteto s sovjetsko preteklostjo, poroča independent. Tudi glede hladne vojne in ogrožanja svojih sosedov?

Domen Mezeg

  • avtohtoni neandartalec

    Sumljivo je vse podobno razmeram pred 2.sv, kot da se zadnjih sto let ni nič zgodilo, kdorkoli je to zrežiral, je popolnoma nor in neverjetno hudoben.

  • Franc Šink

    Nič manj nevarno kot migranti.

    • mojadezela

      Edini pameten komentar do sedaj.

  • dr Janez Sveti

    Domen Mezeg, tvoja obsedenost z Rusijo ima že znake bolezni.
    Ta je pa še najboljša: ” V nebo vpijoče se zdi še zlasti dejstvo, da Rusi kupujejo parcele na območjih, ki so za Finsko vitalnega strateškega pomena”
    Torej so nas Hrvati okupirali, ker so nam pokupili največja podjeta? Slovenci so pa že zdavnaj okupirali Hrvaško!
    Domen,zberi se!
    DR Janez Sveti rusofil

    • BeeMax

      Dej se skrij butl sveti. Te bodo še ukradli. Drugače pa na shit listo. Tam ti je mesto.

      • dr Janez Sveti

        Hvala, ker si s komentarjem vsem pokazal, koliko soli imaš v glavi.
        DR Janez Sveti genij

        • BeeMax

          Ni zakaj tovariš. Ti to dokazuješ z vsakim svojim postom. Ajd. Spel se.

          • dr Janez Sveti

            Spelje me moj šofer, ko mu ukažem. Kar beri moje komentarje, saj vidim, da ti manjka izobrazbe. Ne kliči me tovariš, ker jaz sem sam krave pasel. Lahko me kličeš gospod doktor
            DR Janez Sveti genij

          • BeeMax

            Eh tovariš. Si se malo uštel, če misliš, da te bomo klicali kot si ti želiš. Tovariš doktor bebec mogoče? Za mene boš glede na tvoje komentarje in nazore samo eno ubogo levo kvazi izobraženo revše. Spel se.

          • dr Janez Sveti

            Ah. Kaj naj napišem na tako argumentiran in pameten komentar? Nič.
            DR Janez Sveti genij

          • BeeMax

            In prav je tako. Zaključujem s tabo. Tovariš. DR genij in vse ostalo si lahko nekam zatakneš. Saj razumem tvoje frustracije. Mali pimpek pa to?

          • dr Janez Sveti

            Debatiranje s tabo je zanimivo. Presenečen sem, da si pismen in obvladaš tipkanje. Velik pimpek pa to?
            Dr Janez Sveti genij

    • indijanka

      Misliš? Kaj pa, če podcenjuješ Putina ti? Če bi prišlo do neke širše vojne, verjetno ne bi štel do 5, če bi ga prebivalci prosili, da se priključijo Rusiji. Verjetno bi v solzah odklonil.

      • tarantela

        Se mi zdi, da bi bilo prav in pošteno, da Putin sprejme pod svoje okrilje prebivalce, ki bi ga za to prosili. Pravica do samoodločanja.

        • Antonius

          Pravico samoodločanja so poizkušali zlorabiti tudi Srbi v Bosni in na hrvaškem. Posledica je vodila v 4 letno vojno.
          Strah Fincev ni neutemeljen. Podobno ravnanje so se šli Srbi v bivši SFRJ.
          Najbolj izstopa Črna gora, ki so jo počasi srbizirali. Danes je Črnogorcev je danes v svoji državi komaj dobra polovica. Upokojeni srbski oficirski kader z družinami je naredil tisto, česar se zavedajo Finci. Pod krinko nakupov gradbenih parcel ………… .

        • indijanka

          :) seveda. Pa še malo bolj za šalo kot za res. Mogoče priključi tudi Vrhniko. Slišim, da postaja ruska.

      • mojadezela

        Do širše vojne lahko pride če bo NATO drezal in izzsilil incident. Rusi nimajo nobene želje po konfliktu, ker se jim to enostavno ne splača. In to Putin ve in si ne želi še enega ekonomskega, vojaškega, političnega…itd zloma, kot 1999. V članku omenjeni in za NOVO 24 fejst fant Jelcin, je skoraj uničil Rusijo Če bi ta pijanec vladal še 2 leti bi Rusijo razbili na 150 državic, kakršen je tudi bil plan. Zahodne mafijske korporacije bi tako pri plenjenju imele proste roke, saj bi bile te državice ekonomsko, vojaško, politično sesute in bi bile v civilnih vojnah ali pa bi korporacije nastavile svoje politikante v parlamente in bi ti sprejemali zakone po željah lastnikov korporacij, kar se v EU praktično že dogaja 70 let.

      • dr Janez Sveti

        Poglej. Moja ocena je, da Rusija nikogar ne ogroža. Poglej Ameriko!!!
        DR Janez Sveti vesoljc

        • indijanka

          Kakšen argument je pa to sedaj, naj pogledam Ameriko? Ali oni jezijo Fince? Moram malo povprašat Polžka, kako je na Švedskem. Že dolgo nisem govorila z njim.

    • avtohtoni neandartalec

      Točno tako, Hrvati so prodali Slovenijo Hrvatom, samo državljanstvo imajo Slovensko.

  • Anton

    bravoo Domen, vedno sem govoril da ni večjih pokvarjencev kot so Rusi, edino Slovenci jim lahko pri tem pariramo. Oboji vidimo zunanjega sovražnika v ZDA, ne zavedamo pa se da smo anjvečji sovražnik oz ujetnik svoje mentalitete prav sami.
    sarkazem press

  • tarantela

    Kaj pa to, ko zagovarjate prodajo naših firm, hotelov, zemljišč, kmetij tujcem? A to je pa v redu?

    • avtohtoni neandartalec

      Hrvati za domače izdajalce in fašiste niso tujci, oni mislijo, da smo bili od nekdaj Bela Hrvaška.

    • rrrrr

      Jasno, da je v redu!

  • dež

    Če Finci niso sposobni zaščititi območja, ki je za njih “vitalnega strateškega pomena”, naj posledice pripišejo samemu sebi. Če Rusi legalno kupijo zemljo na Finskem, zato še niso kriminalci.
    Slovenci smo pokupili že pol Istre, Italijani pa pol Krasa, a še nisem slišal, da bi zaradi tega bili tik pred izbruhom nove balkanske vojne.

    • avtohtoni neandartalec

      Od koga bi naj kupili Istro, mogoče od ustašev, ki jih je Tudžman nažokal na Slovensko mejo, ko smo mi mislili, da se borijo proti Srbom. Čigavo zemljo kupujejo, v Isti so živeli Slovenci in Italijanski kolonizatorji, nobenih Hrvatov ni bilo, dokler nas ni okupirala NDH.

      • FRANC3

        Istro je s celinskimi Slavonci poselila povojna KP oblast pod vodstvom Bakarića. Naš zarukani Kardelj pa je to odobraval, saj ni ločil med reko Mirno in Dragonjo. Mi pa tega tipa še vedno hvalimo, saj se je po njem imenovala Univerza (po faliranem študentu) in ploščad,..!!

        • avtohtoni neandartalec

          A res, zakaj so pa potem tja naselili na tisoče braniteljev, ki so pijani razbijali Slovenske kampe, namesto da bi šli reševat Vukovar, so se vsi preselili v Istro? Me vsi, to imaš pa,prav, ogromno slavoncev se je preselilo tudi k nam, to imajo zdaj neke speče celice ali kaj takega, nobenih problemov niso imeli z migracijskimi papirji, Slovenec ne dobi stanovanja, slavoncem so jih zrihtali takoj.

      • Lokomotivführer

        Ustaši niso imeli Istre! Vse drugo je tvoje nespodobno zmerjanje zaradi otroških travm do sosedov.

        • avtohtoni neandartalec

          Kako, da ne, kdo drug se je pa naseljeval, do okupacije fašistov, niso smeli na teritorij Avstroogarske, ampak zgleda se je Hitler zmenil z Avstrijo, da imaj pol Slovenije dovolj in je bolje, če cel Jadran upravljajo Italijani, s svojimi ustaškimi klavci in marionetami.
          In kakšne otroške travme omenjaš, ustaši so bili še slabši od nacistov, to so zgodovinska dejstva, kaj pa naj rečem, moram bivšega okulatoeja in morilca Slovemcev še spoštovati mogoče? Še normalni Hrvati se jih sramujejo, da se jih še ti, saj si v Sloveniji, pri nas ti nihče ne bi zameril, zdaj lahko govoriš kar ti je prej celo življenje ležalo na duši, pa se nisi hotel zameriti ljudem, s katerimi si živel.

  • Milan Novak

    Pri nas pa kupujejo Šiptarji. Ko jih bo 200000, bojo hoteli biti majšina, in hop pa bojo imeli še eno državo, katero bojo priznali Amerikanci in Vatikan.

  • tarantela
    • Nata

      + + + + + + + + saj poznaš tisti vic , ki se konča takole :
      ” vse prekopali , nič našli ? Posadi krompir ! “

  • althar

    Počakajte še par dni, da zmaga Hitlery, pa boste kmalu imeli svojo 3. svetovno vojno, ki si jo očitno tako zelo želite, Nova, da ne morete izpustiti tedna brez hujskanja. Resda boste v plinastem stanju, ampak, saj bosta Rusija in Amerika tudi :p

    • mojadezela

      Letos za Božiča bomo imeli zelen sneg ki se bo v temi svetil in te grel.

  • mojadezela

    HAHAHA…..To je pa že smešno…..Kakšno bedno in očitno hujskaško propagando gonite tule in ustvarjate iluzijo mračnosti in straha. To je navadna demagogija. Netenje sovraštva in postavljanje okvirjev, kaj naj mislijo ljudje. Spet vlečete CCCP iz naftalina. Pa pojdite še malo bolj v zgodovino in napišite, da so Poljaki in Finci že harali po Moskvi in je zaradi njih gorela.
    Se strinjam, da je lahko Rusija velika grožnja, ampak samo če drezaš v njo in počneš vse to, kar počne NATO in EU politikanti in populisti. Če bi Rusijo pustili pri miru in navezali dobre in poštene trgovske odnose, se nam nebi bilo treba ničesar bati. Če pa bo NATO izzival in pošiljal tehniko in vojake na Rusko mejo, bodo oni po logičnem razmisleku sklenili, da NATO želi napasti.
    Namesto, da iskrivljate resnico in šuntate ljudi proti Rusom, raje spišite kaj o pravi grožnji za svetovni mir, tam preko Atlantika. Tisti tam čez, so od 2ww, do danes uničili že precej držav in pobili milijone ljudi po svetu, neštetokrat izdali svoje “zaveznike” in v vseh teh letih strateško obkolili Rusijo.

    Vsak, ki vsaj malo razmišlja, točno ve, od kje tokrat prihaja prava grožnja. Danes je novinarstvo postalo lažna propaganda in z novinarstvom sploh nima več nobene zveze. Internet vas bo pokopal in to zato, ker lažete in so vas ljudje(nekateri) že spregledali. Meni ste že smešni, ker sploh ne vlagate več napora, da novice nebi bile tako očitno zlagane. Kot sem že nekajkrat dejal, upam, da boste za vse laži nekoč prevzeli odgovornost, kajti vsi dobro vemo, da so besede tudi orožje, še posebej ko laž postane resnica.

    SUŽENJSTVO JE SVOBODA
    VOJNA JE MIR
    SOVRAŠTVO JE LJUBEZEN
    LAŽ JE RESNICA

    • avtohtoni neandartalec

      Kaj te briga kaj piše novinar, si je pač izbral tak zorni kot, saj nismo več v komunizmu, da nam bo partija govorila kako naj razmišljamo, internet nam omogoča, da kritiziramo javne medije, to je tisti tehnološki napredek, ne pa da lahko danes beremo komunistično vojaško propagando še na internetu.
      Tudi Hitlerjev Moj boj lahko dobiš v knjigarnah ij knjižnicah, le da boš težko našel verzijo brez spremnih komentarjev, isto velja za članke na spletnih portalih, narod ve kar vemo vsi skupaj, ne kar napiše tam nekdo po svoje, če se ti zdi vsebina sporna, potem komentiraj zakaj in kako je v resnici, kot jo poznaš ti, ne pa takoj groziti z represijo in sankcijami, ker to zna pa res vsako tele.

    • Nata

      kje pa ti vidiš hujskaško propagando ?
      Članek govori o Finski in ruskem kupovanju !
      Si je avtor zo izmislil ? Dejstvo drži , a ne ? Kako pa kak avtor , ali komemntator to vidi in razume , je pa res stvar posameznika .

      • hle

        Glede na naslov bi pričakoval že najmanj tanke na meji in to je hujskaštvo od kar berem tale portal me postaja vedno bolj sram da sem desničar

    • Nata

      Aja? Rusijo je potrebno pustiti lepo pri miru .
      Pusti lava , dok spava

  • Caetano

    Mimogrede danes je 7. november 99 let od neslavne in tragične oktobrske revolucije, ko so nemški zavezniki boljševiki strmoglavili legalno rusko vlado, čez nekaj mescev pa razgnali še dumo, ker jih narod na volitvah kljub vsem mahinacijam ni podprl. Z Nemčijo svojo podpornico so sklenili sporazum in ji prepustili ogromna ozemlja. Predlagam, da si vsak vzame minuto molka za vse žrtve boljševizma, ki je iz SZ potem zajel tudi naše kraje.

    • avtohtoni neandartalec

      Se strinjam s počastitvijo obletnice, ker gre za eno najpomembnejših revolucij v zgodovini, poleg Francoske in Ameriške.
      Si pa zapisal nesmisel, carska Rusija je bila zaostala fevdalna dežela, njihova buržuazija pokvarjena, narod reven in uničen, zato revolucija, od Nemških profesorjev so se učili prav zato, ker je bila Ruska inteligenca tako zahojena.

      • Nata

        Ja? In potem so pa zlezli na konja , a ne ?

        • avtohtoni neandartalec

          Začelo se je s štruco kruha, čeprav nekateri kontroverzni zgodovinarji menijo, da je šlo v resnici za krompir.

      • Caetano

        Boljševiki sploh niso izvedli revolucije proti carju.

        • Nata

          so pa dobro izkoristili priliko , da so vse pokradli !

  • Feriss.H

    Vsakdo ki se malce spozna na svetovno sceno lahko že iz naslova sklepa da gre za nekredibilnega avtorja. Tako piskaranje je vzrok za kaj so novinarji in mediji na splošno na tako “dobrem” glasu. Levi ali Desni pisuni, preveč ih goni svoje, zelo malo je objektivnih, zato ker poskušati biti objektiven zahteva NAPOR, precej napora.

    Najlepši primer je CNN z verjetno najbolj pristranskimi novinarji in TV reprezenterji kar jih premorejo mediji, pri katerih mi že samo pogled na Wolfa Blitzerja in onega pedra Cooperja dregne v živec.

    Tale D.M. mora imeti vire kar v Kremlju, ko s tako vehemenco prezentira taka “dejstva”. Mnogo bolj relevantni svetovni analitiki, komentatorji in novinarji na temo Rusije pišejo prav nasprotno. Ko se bere take vsebine je dobro vključiti tudi lastno logiko, seveda poleg nekaj poznavanja tematike.

    Logika pove da je konflikt z Evropskimi državami ali EU zadnje kar Rusija in Putin rabijo. 70 let Sovjetske Komunistične norosti so Rusi plačali z nizkim življenjskim in tehnološkim standardom zaradi maloumno ločenih vojaških razvojnih programov od civilne ekonomije. Vojaški programi so generator tehnološkega napredka, pa če je komu všeč ali ne, in največja neumnost je te skrivati od civilne sfere. Zato je Amerika Number One, Sovjetski sistem pa je prikrajšal naslednika Rusijo prav v temu. Potem je prišel še pijanec Jelcin ko je Rusija še bolj tonila in Globalisti so doživljal orgazmične vizije prevzetja Ruskih resursov.

    S prihodom Putina so se sanje razblinile kot milni mehurček in ni nič nenavadnega da Banksterske in korporativne mrcine sovražijo Putina do kosti. Ker ta Mafija ima vse glavne medije v svojih rokah se fama o grdem Putinu histerično plasira svetu že za zajtrk. Najlepši primer Putinofobije je Clintonova, ki verjetno že zaradi zapenjenega vreščanja proti Putinu dobiva zdaj že legendarne spazmične kolapse. Putinu je do tega da naredi nekaj iz Rusije zato je Putin z novo zakonodajo na široko odprl možnosti za investicije in poslovanje – Russian FEDERAL LAW 473-FZ. Vsakdo si lahko zdownloada ta zakonik tu – http://en.smb.gov.ru/files/images/FEDERAL%20LAW%20473-FZ.docx.

    Če Putin VABI ZAHODNE INVESTICIJE, kje je potem logika za zaostrovanje z ZAHODOM. Investicije je pa najlažje onemogočiti prav z ZAOSTROVANJEM ODNOSOV. Torej pametne glave, kaj pravi logika?

    Putina se celo obtožuje za tole “begunsko” norost proti Evropi, a eden od direktnih krivcev je prav Clintonova. Nakladajo da je Putin agresor v Ukrajini, a prav Washington je zakuhal to godljo, katero je direktno vodila AshkeNAZIstkinja Nuland pod pretvezo “human rights and democracy”. To krinko uporablja tudi Soros in s tem je povedano vse.

    Po mojem mnenju pravi vzrok Maidanske “revolucije” je bil zadati udarec Ruskim vojaškim resursom, ker prav v Ukrajini je bila pomembna Sovjetska vojaška industrija, letala MIG in Antonov, Helikopterji MI, vozila MAZ, pogoni za Letala in helikopterje, Zenit raketni motorji in t.d. Zvito ni kaj, a o tem se nikjer ne piše. Potem je pa Washington začel nameščati še raketne sisteme skoraj ob Ruski meji in zdaj še tole zadnje sprehajanje vojaškega US-EU cocktaila.

    Ko je vso to ropotanje končno predramilo medveda, pa vsi v vik in krik – glejte ga, PREMIKA se, PREMIKA. Številna novinarska pisunska srenja pa ne bodi lena, še oni so primaknili svoj lonček in začeli mlatiti prazno slamo s tipkovnico. Tale članek je taka slama, obsedena z Stalinovim duhom.

  • Dostmamrecesije

    Žalostno, da v tako kratkem življenjskem obdobju, ko človek živi in še takrat išče zunanjega sovražnika.

    • Nata

      še bolj žalostno pa je iskanje notranjega .

  • Dostmamrecesije

    Na položajih politike bi morali biti mladi, ne pa te 60+ stari politiki, ki smo jih že vsi siti.

    • Feriss.H

      ZL je polna mladih

      • Dostmamrecesije

        In naprednih, sposobnih si pozabil povedat

        • Feriss.H

          Bodi dober pa mi razkrij v čem so napredni in sposobni

          • avtohtoni neandartalec

            Tudi ti boš asimiliran, vsak upor je zaman.

          • Dostmamrecesije

            Kdo pa ima v glavi gradnjo 3. razvojne osi???

          • Feriss.H

            Manjka še četrta os da se stabilizirajo. Kakšen dobro odmerjen udarec z kovinsko osjo po tro-osni glavi bi pripomogel njihovem razvoju

      • janez zorman

        Partižanov !

      • Veno

        ZL je polna mladih komunistov, ki si spet želijo razrednega boja, kot v starih časih. Da ne govorimo o 200.000 migrantih in takih cvetkah.

    • hle

      Mokre sanje kulturnih marksistov

      • Dostmamrecesije

        Sanja svinja o koruzi.

        • Get2 Business

          vidimo v katerem tiču grmi zajec

    • Nata

      Si šel voliti ??

    • garfi

      novi obrazi so opravili nalogo
      sedaj “mladi” prevzamejo titovo štafeto ali pa “ženske kvote”

  • janez zorman

    Jaz sem pa mislil, da so Rusi pošteni ljudje; tako kot ZL (združena lista slo. komunistov) in ZL (združena levičarska svojat) razlagajo.

    • FreedomAndDemocracyNOT

      putin je ideolosko desnicar, npr sds je ideolosko levicarska stranka, jansa je levicar, tako da je logicno, da ima novatv prezir do putina, ki je desnicar

      • Nata

        Saj je vseeno kaj je kdo !
        Samo da ne steguje krempljev po tujem ozemlju.

        • FreedomAndDemocracyNOT

          kako tocno stegujejo kremplje? Potem vsi narodi stegujejo kremplje proti vsem?

          • Nata

            Vsi narodi kupujejo zemljo ob sosedovi meji ? Kje kupuje Slovenija ? piše o kupovanju nepremičnin . In temu lahko marsikaj sledi .
            Nihče ne prezira Putina . Piše se pa lahko . In verjetno ni laž ?

          • FreedomAndDemocracyNOT

            slovenci kupujejo naprimer na hrvaskem

          • Nata

            ojej ? en ubogi košček ob morju , da tja postavijo prikolico ?
            Pa še to jim Hrvatje pošteno ” zagrenijo ” !!

          • Danda

            Draga moja,Slovenci ogromno kupujejo v Avstriji….Pa še nisem zasledil članka v A časopisu,da jih ogrožamo….Albanci kupujejo v Slo vse kar se da,pa je kdo ukrenil v tej smeri????

          • Nata

            ? ? ? ? Vsi narodi ? Govorimo o Rusih in Fincih .
            Je , je pa podobnih ravnanj kar nekaj .

      • janez zorman

        Aja,…sedaj mi je šele jasno, zakaj Milan za Putina navija !

  • Viktorh

    Znano početje iz juge.
    Srbi so kupovali hiše na Hrvaškem z namenom, da…Če je Srb kupil hišo v krajini, je prejel 100.000 dem, če se jatam naselil..

    • Franc Novak 1979

      Kakšne maš. A bo men plačala Slovenija 100.000€ če se naselim v Istri, ki je bila slovneska, zdaj pa je po mahinacijah po WWII hrvaška? Jaz grem prec ke, če mi plačajo !!

  • domovina mili dom

    Države bivšega vzhodnega bloka se oborožujejo zaradi strahu pred Rusi. Kaj pa delajo komunisti v Sloveniji? Zmanjšujejo obrambni proračun. Zakaj le?
    Na vsak način bo moral zahod normalizirati stanje v Sloveniji in uničiti komunizem, s tem pa balkanizacijo in rusofikacijo.

  • FreedomAndDemocracyNOT

    ta obsesija z rusi, unicuje verodostojnost tega medija

  • janez cepec

    Putin ni nč slabš od Trumpa, oba sta ista bunkslna, Tramp zdej sicer neki bluzi, de bo ganjau musliče, pa je to use predvolilna propaganda. namest de se Ameri pa EU spravlajo na Vladkota z nekim brezveznim sankcijam, kopičenjem vojske na vzhodu, kar pa ni več tko brez veze, nej bi se zoperstavl turški invaziji v EU, pa ustaul musliče ze pred grško mejo, če so sposobni branet šengen

    • avtohtoni neandartalec

      Nemcem gre v nos, so ja poslali kup prostovoljcev in prvič po 2.sv spet gradijo svojo vojsko. Američani se igrajo z ognjem, njim se zdijo Nemci dovolj pozdravljeni, da bi jih spustili, ampak Rusom se pa še ne zdijo dovolj zreli in so raje kar sami zavarovali svoje interese na bližnjem vzhodu.
      Ne rabijo spet Nemcev na svojih mejah, tudi Amerika je zelo previdna, ne drezajo brez veze medveda, zato so se tudi ustavili v Afganistanu, vsaj začasno.
      Bližnji vzhod meji na Evropo in na Rusko federacijo, tega ne velja spregledati, Evropa mora bolje načrtovati svojo širitev, predvsem pa se moramo nehati zanašati na Američane, ki želijo predvsem rentabilno izkoriščati ogromne investicije v svoj plametarni vojaški stroj, ta armija ogromno troši in jo morajo zdaj nekako amortizirati, drugače povedano, še par narodov bo moralo izginiti, da se povrnejo vsaj vložki.

    • garfi

      Trump bo priključil ozemlja Ameriki
      enaka sta

    • pokvarjeniSvet

      Ti izdajalci iz EU in ZDA vodstvo hočejo zamenjat Evropsko belo ljudstvo za ciganjad iz BV in Afrike.

  • Veno

    Finska ni v NATU, in vemo kaj se je zgodilo Ukrajini, potem ko jo je Evropa najprej razorožila in se ji je potem zgodila ruska okupacija Krima in separatistične težnje na vzhodu s pomočjo Putinovih plačancev. Putinova agresivna in ekspanzionistična politika ogroža vse njihove sosede. Človek je bivši KGB-jevec, vzgojen in natreniran v obdobju hladne vojne, zato bo pri njem vedno prisotna sumničavost in paranoja pred zahodom.

    • dr Janez Sveti

      Daj mi razloži, kaj počnejo Američani v Bosni, Kosovu, Makedoniji, Bolgariji, Ukrajini; Poljski, Češki, Južni Koreji, Japonski, Saudski Arabiji, Libiji, Iraku, Afganistanu, Libanonu, Turčiji, Itaiji, Nemčiji, Angliji, Kubi………………………………………….?
      Dr Janez Sveti genij

  • Adolf Hitler

    vendi proti vendu preprosto žalostno

    ampak tu obstaja še en izhod in to bo 2017

  • Caetano

    Putin želi obnovo pomanjšane SZ, kar je dobro dokazano in vidno vendar največja nevarnost je ISIS in islamski jihad.

  • The Truth Keeper

    Genialec Domen… Bravo! Lepo ste napisali! Putin si ne želi, da bi se Rusi počutili krive za krvavo židovsko revolucijo oziroma si ne želi, da bi se Slovani počutili krive za komunizem! Pa lep dan!

  • garfi

    velika rusija, velika srbija, velika hrvaška, mala Slovenija vedno manjša
    pod jugordečuhi in levaki

  • Olga

    Bo treba temu komunističnemu medvedu kremplje posekat! Potem bo lahko plesal kazačok samo še v moskovski guberniji! Tudi Ruskim bratom Srbom je ostal le še Beograjski pašaluk!

  • Osti jarej

    Jutri ponedeljek 7. novembra, ali pojutrišnjem 8. novembra je v ZDA planiran en velik false flag teroristični napad za preusmeritev pozornosti ameriških volilcev in lažje manipuliranje z volilnimi rezultati.

    False flag teroristični napad naj bi izvedla Killaryjina Al Kaida.

    Tudi kraj terorističnega napada je že znan. To naj bi bil Chicago. Posledica tega napada naj bi bile prekinitve vsega internetnega in mobilnega omrežja.

    Zato je Obama s svojim ljubimcem Michaelom prodal svojo hišo v Chicagu in se seli na Havaje, kjer je že kupil hišo. Veliko drugih premožnih iluminatov se seli v Južno Ameriko.

    https://www.youtube.com/watch?v=aSXuN0w1FN8

    Clintonova in vsa kamarilja z obamo na čelu se dobro zaveda, da si volilnega poraza ne morejo privoščiti, ker vsem zaradi dokazanega kriminala in povezanosti z ISIS sledi dosmrtni zapor./publishwall/

  • Osti jarej
    • Nata

      Zanimivo ! Obenem grozljivo ! Pa smo res tako brez moči ??

      • Osti jarej

        ….ljudje imamo pomoč…pa ne sivih,ki so “poglavarji” vlade v senci….težko bo,a bo zmagala svetloba…..ni teorij zarot…samo zarote so……
        *velja pozitiva,upanje,ljubezen,dobrota…..oni se pa hranijo z negativnimi čustvi,trpljenjem,grozo….zato ustrahovanje,vojne kar naprej…..tudi naši politiki vedo,za kaj gre…vsi,a lažejo in molčijio o resnici,ker so nas že davno,prodali

  • Osti jarej

    Huma Abedin je bila dolga leta pomočnica Killary na vseh področjih – od morilskih po svetu in doma do intimno zasebnih. Zdaj je pod pritiski razkrite elektronske pošte doživela zlom in spregovorila. Killary je verjetno prvič jokala, ko je poslušala njeno pričanje. FBI ji je dal dve možnosti – ali 20 let zapotne kazni ali pa spregovori o vseh umazanih poslih svoje intimne gospodarice! Verjetno je celo za lažne Demokrate šok, da je njihova šefica trgovala z otroki, bila del pedofilske verige, da o pranju denarja sploh ne govorim. Bila je glavna v pedofilski verigi ki je delovala znotraj Washingtona.

    Se bo zdaj končno premaknilo? Bo celo elita dojela, da bi tišina ob takih razkritjih povzročila državljansko vojno? Obe družini, ki že nekaj desetletij upravljata s predsedniško funkcijo, Bush, Clinton,sta preko Killary prestopili vse meje, razuma, toliko kriminala na enem kupu še ni imel nihče od dosedanjih predsednikov, pa nobeden med njimi ni bil svetnik! Killary je ta vikend odpovedala vse shode, bo jutri preklicala nastop na volitvah? Da je vse pripravljeno za vojaško stanje v ZDA je že dolgo znano, niso pa bili prepričani niti analitiki dogajanj, da bo do tega diktatorskega stanja prišlo na tak način. Krasti, ubijati, zlorabljati otroke, goljufati, načrtovati vojne! Se pa moram spet vprašati – le kaj je videla lepega v tem Tanja Fajon? /virBeforeIt’sNews//publishwall/

  • Adolf Hitler

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaoooooooooooooooooooooooooooohahahahahahhaha

    PATROL THE BORDERS BEYOND THE WALLS ‘O’ YOUR WORLD

    https://www.youtube.com/watch?v=FujHEZ5af5A

  • Adolf Hitler

    juden scheis haus propaganda

  • Adolf Hitler

    dajt vendi ne spat to je vse propaganda in nič drugega

  • Adolf Hitler

    mal man gledite elektroo žida bo bolj koristno

  • Franc Novak 1979

    Us multikulti nazi propaganda. Če Finci prodajajo zemljišča, ni problem, saj je to njihova odločitev. Kaj pa Sloevsnci, ki milenijskemu sovražniku Italiji brez omejitev prodajajo zemljišča na Primorskem za katero itak trdijo, da pripada Italiji? Pa Vatikanu kar dajejo zemljišča za ambasado, kmetijska zemljišča, gozdove, …. A tega pa vaš časnik noče videti? Ruse pa NATO draži v bližnji okolici Finske, v baltskih državah provocirajo pri meji, to je najbrž tudi pravilno, kenede črnihu podkuplejni s strani NGO in Sorosa. Se bo kmalu vojna, pa se slišimo, kdo jo bo izzval?? Killary ali Ibn Saud? Samo to ne vem, kdo bo Izraelce zradiral?

    • dr Janez Sveti

      Slovenska država je Vatikanu podarila gozdove, ki jih je ta prodal že zdavnaj. Ta, pa toži sedaj še za odškodnino! To je posel!
      DR Janez Sveti genij

      • Franc Novak 1979

        To jaz vem, RKC je gozdove prodala Ruardiju, veleposestva pa jim je odvzel že avstrijski cesar in jih podržavil. Tik pred WWII je dravski ban gozdove prepisal na RKC, ker je mislil, da si Nemci ne bodo upali vzeti gozdov cerkvi, pa so jih. Po WWII so bili gozdovi uradno nemški, tako, da jih je Jugoslavija prevzela kot vojno odškodnino. Pa še nekaj, če posestvuješ neko zemljišče več kot 25 let v dobri veri, da je tvoje in ZK ni urejena, da bi se vedelo, čigavo je, potem si si to zemljo priposestvoval. Ker je Slovenija pravna naslednica Jugoslavije je vso jugoslovansko posest na njenem teritoriju prevzela nova država. In DEMOS je sprejel sklep, da se to vrne Vatikanu. To je zločin proti ljudstvu, ki tako, kot vojni zločin ne zastara. Vložiti je treba tožbo proti članom Demosove vlade, ker so delili nekaj, kar je last Slovencev. Državna last je namreč last vseh. Vsi pošteni domoljubi podpišite to peticijo: http://www.pravapeticija.com/peticija_za_popolno_obdavitev_katolike_cerkve

  • Olga

    Putin vmešan tudi v dogajanje rušenja Đukaniviča v Črni gori z 20 “brati” Srbi?

    • Franc Novak 1979

      Sicer ni res, amero mpropaganda dela na polno, ampak če bi kdo kralja narko in tobako mafije zradiral, bi vi ostali brez “shoota”, kenede? hitro v Zupančičevo jamo, dokler se merica še ne podraži, Olgica !!

    • dr Janez Sveti

      Olga, a resno misliš, da je šef črnogorske mafije Đukanovič predsednik evropskega tipa?
      DR janez Sveti genij

      • Danda

        Takoj se spomnim šale iz Kursađij,kako so Črnogorci torpedirali Ameriko,se potem vsi poskrili v zaklonišča in čakali dva tedna na povračilni udarec…Ker ni bilo nobenega odgovora,Đukanović pokliče Obamo,kaj je narobe,a ne bo povračilnih ukrepov??? Obama odgovori:takoj ,ko vas najdemo na zemljevidu,vam bomo jebali mater….. To je merilo politika Đukanoviča v svetovnem merilu:::)))

      • pokvarjeniSvet

        Zanimvo da vsakega diktatorja podpirajo ki je proameriški ne glede kako koruptiven, pokvarjen, kriminalec in zločinec je…samo da liže rit ameriki.

        Ljudje so čisto zmešani zombi indoktirniranci.
        Ne vidijo zla….oz ga namerno prikrivajo in s prstom kažejo drugam.

      • xtc

        Putin je še manj je še korak slabši:

        • dr Janez Sveti

          Poglej iz riti Američanov!
          Dr Janez Sveti Genij

  • Danda

    Rusi ne kupujejo hiš,parcel samo na Finskem…Kupujejo tudi pri nas,na Hrvaškem,V Črni gori…A to pa nobenega ne moti!!!Sicer pa,raje imam Rusa za soseda,kot pa Albanca(ti so pokupili pri nas vse kar je naprodaj)

    • dr Janez Sveti

      Nasedajo propagandi Američanov. EDINI, ki je protiutež Ameriki so Rusi. Američani žal..delajo zdrahe po celem svetu, Ali lovijo teroriste, ali narkomanske barone, ali pa “diktatorje”. Če ne drugega, jih vsaj uspešno delajo. Judovska organizacija je največja bankirska in medijska mafija na svetu. In najbolj vplivna ter bogata!
      DR janez Sveti genij

      • Danda

        Besede si mi vzel z jezika…Zdaj se lahko pripravima na naval negativnih komentarjev::)))

  • dr Janez Sveti
  • dr Janez Sveti
  • Jojo

    Pr nas bol komunizem laufa kot pa v rusiji. Me zanima koliko ste placani tle pr Nova24tv za isanje ameriske propagande…

  • Nada

    “Finci bi omejili nakupe zemljišč na “kritičnih območjih””
    To bi morali ja, ne samo oni. Nacionalne države delajo samomore, če dovoljujejo prodajo svoje zemlje tujcem. Tujci lahko gradijo gospodarske objekte, imajo svoje obrate v drugi državi, morda kakšen vikend z do 500 ari in podobno, zakaj je dovoljena prodaja zemlje, ozemlja tujim državljanom, tega pa ne razumem? To je ja razprodaja lastne suverenosti.

    • dr Janez Sveti

      Nada, zakaj se oglašaš? Tako vsi vidimo, da sploh ne veš kaj pišeš. Prosim, ne se s svojim neznanjem sramotit.
      DR Janez Sveti genij

      • Nada

        Ne razumem? Sem mislila, da v družbi dobrohotnih ljudi tisti, ki česa ne ve, dobi odgovor, pojasnilo od večjega vedeža in poznavalca.

        • indijanka

          Meni je všeč, kar si zapisala. Tudi sama nisem navdušena nad tem, da bi delila tisto, kar čutim, da je moje. Zelo dobro si to povezala z lastno suverenostjo. Vesoljček je zagotovo poznavalec. Izjemno rad je tudi hudomušen.

          • dr Janez Sveti

            Sem odgovoril že Nadi. Tebi pa povem, da ni nič tvoje. Vse je nič! Res pa moramo verjet…v nekaj. :)
            DR janez Sveti vesoljc

          • indijanka

            Vidim, da je Indijanska teorija nasprotje vesoljske. Tisto kar je moje …je moje :). In tisto ni nič. Ampak je meni vse. Moje vesolje je. “Končnost”, ki ji lahko neskončno uživam.

          • dr Janez Sveti

            Saj. V nekaj očitno moramo verjet. V zgodovini so obstajali menda celo ljudje, ki so verjeli, da jim pripada cel svet. Zemlja je manj koz zrno praha v puščavi, če primerjamo neskončnost. Kako velik kos tega koščka praha je tvoj?
            DR Janez sveti Vesoljc

          • indijanka

            :) zemlja mi ne pripada ampak jst pripadam zemlji. Moj svet je pa vseeno moj svet in to ni zemlja:). Ampak je vse tisto, kar izhaja iz mene in bo nekoč tudi izginilo. Si pa prilastim tudi kaj stvarnega.

          • dr Janez Sveti

            Kaj pa če tudi misli niso tvoje?
            Dr Janez Sveti NIČ

          • indijanka

            No..ja odkar poznam tebe, ki me zmedeš, kakšen trenutek tudi tvoje. Drugače so pa to moji pogovori z zvezdami.

        • dr Janez Sveti

          Bom poskusil na zelo kratko, ker nisem učitelj. V vseh razvitih in demokratičnih družbah (državah) je popolnoma normalno, da lahko tuj državljan kupi nepremičnino. Res, da so včasih tako imenovana “prepovedana območja”, vendar je tam tudi gibanje in nakup za lastne državljane otežen. Recimo vojaški objekti in podobno. Kakšno zvezo ima nakup nepremičnine z neodvisnostjo države, boš ti povedala.
          Nihče nebo odnesel s sabo nepremičnino (zato se imenuje nepremičnina), recimo na Kitajsko. Lastnik plačuje davke in prispevke, ter mora upravljat z nepremičnino po zakonih države v kateri se nepremičnina nahaja.
          Nada, veš kje je dejanska nevarnost, za neodvisnost države? DOLGOVI!
          Ker nimamo lastne valute, nam vso monetarno politiko vodijo BIROKRATI iz Bruslja, ki pa nismo voljeni, če ne veš! Mi nismo samostojna država! Ne zato, ker je Todorič kupil toliko nepremičnin in ne zato, ker je Vatikan lastnik skoraj pol države, ampak zato, ker smo dolžniki! Dolžni smo toliko, da nam mafijski bankirji določajo KAKO bomo živeli in delali, ter kakšen življenski standard bomo imeli. Ne Kučan ali Janša! Politiki so samo lutke!
          Njim posvečam tole nežno pesem:
          https://www.youtube.com/watch?v=xnKhsTXoKCI

          DR Janez Sveti genij

          • Nada

            Dobro, biti dolžan tako močno, da dolgov nisi sposoben odplačati in se rešiti dolžništva, odnosa odvisnosti od upnika, bodisi na osebni, bodisi na državni ravni, to je vedno v zgodovini pomenilo izgubo statusa suverenosti, posameznike pa spravljalo na beraško palico. Veliko piše o tem v opisih razslojevanja družbe skozi zgodovino.

          • dr Janez Sveti

            Nada, rešitve so samo radikalne. Pogled izven okvirjev “normalnega”. Če bomo ubogali (kakor država) te mafijske bankirje, bomo mi in naši potomci delali za njih. Obstajata dve možnosti. Da nehamo plačevat ali, da jih ubijemo. Ker smo majhna država nimamo možnosti za nobeno opcijo. Torej moramo počakat , da se nekdo velik odloči za kaj takšnega. Potem pa se sklene zavezništvo z njim..
            DR Janez Sveti radikal

  • pokvarjeniSvet

    ko sem pogledal kdo je napisal ta članek, mi je bilo vse jasno xD

    Se pravi ZDA imajo baze po Celem Svetu samo v Evropi jih imajo ogromno in je več kot polovica držav pri katerih ima vojaške baze in vojsko.

    Z nasilnim pučem 100% podpret s strani Bruslja in ZDA v Ukrajini so zrušili legitimno izvoljenega predsednika, zgolj zato ker ni hotel države prodati tem psihopatom.

    In pol so njihovi plačanci delali vse da bi pregnali Rusko manjšino v Vzhodni Ukrajini, streljali na njih, jim ukinjali vse manjšinske pravice in rabo njihovega maternega jezika…vse te pravice imajo po regularnem legitimnem dogovoru….to je isto kot da bi Slovenski manjšini v Italiji, Avstriji in Madžarskem jemali pravice, jih napadali, preganjali in jim prepovedovali rabo Slovenskega jezika…torej vi bi se strinjali in izdalo svoje sonarodnjake ??

    Če bi Putin samo mirno gledal kako grdo delajo z njegovimi sonarodnjaki bi bil z vidika Ruskega prebivalstva izdajalec…tako da je bilo logično da bo pomagal svojim ljudem. EU svojim ljudem ne pomaga ampak raje ciganskim prišlekom iz tretjega Sveta….koga bi raje imel za svojega predsednika…definitivno rodoljuba…vsi ostali so izdajalci svojega lastnega naroda.

    Nigel Farage je rekel: tiščati palico v Ruskega medveda in pričakovati da nebo odgovoril je blaznost.

    Glede nato da Vsa EU (izjema so V4) forsira in pdopira tujce iz tretjega Sveta in zaničuje in uničuje vse kar je avtohtono Evropsko je jasno da so naši sovražniki in izdajalci.

    In če je Putin v sporu z izdajalci v EU ki so izdajalci svojega lastnega avtohtonega ljudstva…samo jasno pove da sta ZDA in EU naša sovražnika številka 1. Treba je razumet zakaj zaradi vodstva Askhenazi bankirskih psihopatov.

    Tako, da če nebo v ZDA državljanske vojne in kočne zmage proti globalistov AntiAskhenazijev tako dolgo so ZDA nevarne vsem nam.

  • xtc

    Putin ne more skriti kar je komunist zavečno:
    Sleje kot preje bo zanetil oborožen konflikt v Evropi;ker hoče nazaj veliko komunistično SZ vendar ga bo matematika pokopala;ko se bo zapletel v konflikt v Evropi;ga bodo v bok in hrbet udarili KITAJCI IN jPONCI V MEHEK TREBUH kAVKAZA PA MUSLIMANI;DRŽAVA BO RAZPADLA ;DELI BODO ZASEDENI IN OD Rusije bo ostal le še Moskovski pašaluk:
    Putin bo uničil Rusijo;kot državo in vojaško silo:

  • pokvarjeniSvet

    Kaj boste Amerofili rekli, da je ZDA Sloveniji porinila nož v hrbet in je Hrvatom pomagala vohunit in uničit arbitražni sporazum.

    ZDA pomaga Hrvatom in to kljub temu da smo tudi mi del NATO zveze kaj si lahko mislimo o taki hinavski pokvarjeni politiki ZDA ki se je že na čisto začetku odločila stopiti na stran Hrvaške namesto da bi ostali nevatralni pri reševanju problema.

    Kaj nam torej koristi članstvo v NATO če smo neenakopravni . torej ZDA je hinavska gnila in pokvarjena skupaj s celotnim NATO sranjem. Obljubljali so nam enakopravnost ampak smo zadnja kola pri vozu,

    • xtc

      A bi šlo brez neumnih postov?
      Raje si preberi kaj je tvoj rusofilski kamerat Kahla STRESAL V MEDNARODNI JAVNOSTI_IN SE NE ČUDI;ČE JE ZALIV ODPLAVAL K hRČKOM;KRIVI NISO aMERIČANI PAČ PA SLOVENSKI KOMUNISTIČNI RUSOFILI Z kUČANOM IN kAHLO TER OSTALO KRULEČO DRUŠČINO OB kAPELICI IN PRAV BODI TAKO IZDAJALSTV MORA BITI KAZNOVANO:

      • pokvarjeniSvet

        Daj ne piši gluposti in ne išči izgovorov.

        ZDA nas je izdala, če pa jim nebi naše vodstvo nebi ugajalo (mimogrede kučan je amerofil in pro globalist – saj globalizem je novi komunizem v zahodni preobleki).

        Tako da ZDA bi nas izdale tudi če bi bil Janša na oblasti..upss ko smo že pri Janši…poglej leto 2012 proteste v Sloveniji – puč in poglej to v Ukrajini leta 2014…. ali vidiš kakšno podobnost….jaz jih vidim polno…naključij ni.

        • xtc

          Nehaj delati večjega bedaka iz sebe kot si že;kdo je v sloveniji rusofil smo lepo videli ob kruljenjuz vas komunističnih rusofilov ob njej pod Poveljstvom Kučana;Tuereka;Turnšeka;šKRABCA;gERŽINE IN OSTALE LEVAŠKE TOLPE IN NE IZPADAJ OSEL s svojimi posti;če se je vse lepo videlo ibn dokumentiralo tudi kKahline napolblazne rusofilske blodnje zelo podobne tvojim:

          • pokvarjeniSvet

            Zato so pa danes povabili v Slovenijo Porošenka in pred kamerami povedali isto kot jim veleva Bruselj in ZDA, da Rusija dela agresijo nad Ukrajino in da 100% podpirajo mnenje Bruslja in ZDA.

            vsak ve, razen ti bedak. Da Kučan in Cerar ugaja vodstvu ZDA.

      • pokvarjeniSvet

        kučan, kahla, cmerar vsi pro zahodno in pro globalistično usmerjeni…kako pa češ dosečti novi svetovni red in globalno državo ?? z desnimi pro nacionalnimi strankami sigurno ne. Samo marksistično levimi strankami je to možno…to vemo vsi. Zato pa vi liberalci, marksisti in levaki sovražite Putina. Kjerkoli na Svetu omeniš Putina…je oseba ki je liberalna, levo pro marksistično usmerjena začne se penit in noret in polna izbruha sovražnsti do Putina, Trumpa in Orbana…. medtem ko vsi Antiglobalisti in pro konzervativci te tri podpiramo.

    • janez cepec

      članstvo u Natu nam ne pomen ama čist nč. to je bla želja in ena od številnih mokrih sanj ljubljenega vodje. tapru je razfuku SLO vojsko, k’ je uvedu poklicno, vojska u Natu ne ve kva bi sama s sabo, nima dnarja, preveč ofcirskega kadra, premau vojaku, premau patronu(mogoče je ljubljenemu vodji na lagerju ostau kešn komad od šverca). kar se pa Amerjev tiče, se pa ve, da hočjo izvažat svojo, kao demokracijo po ceum svet, pa de nas bojo nategnil, pa če se JJ na glavo postau. Ja pa Nato nas bo tud vahtu, le kdo bi napadu take bednike, sej naš še Dudeki prehtevajo. poglej, koko Nato ne šmirgla Makedončkou, ke so se eni bedni Grki spraul nanje.

  • xtc

    Putin je psihopat;ki bo v svojem obupnem boju za oblast;ko mu država vse bolj gospodarsko crkuje potegnil poteze;ki bo dokončno pokopale Rusijo in ne bo mednarodno pomenila nič več:

  • Osti jarej
  • dr Janez Sveti

    Domen Mezeg Obsedeni:

    1.“Putinov veliki medved” lomasti po vzhodni Evropi – kako ga ustaviti?
    2.S Stalinovim duhom obsedeni “Putinov veliki medved” že steguje kremplje proti Finski
    3.Putin ogroža Evropo, je nastopil čas za skupno vojsko?
    4.Rusija preti Evropi, zato želijo ameriški marinci prisotnost okrepiti na Norveškem
    5.Rusija prestavlja raketni sistem v osrčje Evrope – je Slovenija varna?
    6.Poljska porušena – leta 1939 je bila ta država “med dvema ognjema”
    7.Uradno potrjeno: Malezijsko letalo sestrelila ruska raketa
    8.Zgodovinske izkušnje kažejo, da zaradi trenutnih napetosti med Rusijo in Evropo pride do velike vojne
    9.Obsežne civilne vaje v Rusiji – se Rusija pripravlja na spopad z NATOM?
    10.Katyński pokol – množična grobišča poljskih oficirjev

    https://www.youtube.com/watch?v=t-wFKNy0MZQ

    Dr Janez Sveti genij.

    • indijanka

      Če si delal kazalo, bi lahko dodal še linke. Vidim, da sem kar nekaj člankov, ki razvijajo moje razmišljanje o vojaški strategiji izpustila.

      • dr Janez Sveti

        Moj namen je bil pokazati, kako absurdno je početje tega Mezga. Vse bolj se mi zdi, da so te strani namenjene psihičem, ki ponoči sanjajo Kučana, Udbo, Putina in komuniste.Redkokdaj naletim na kaj pametnega. Samo poglej naslove. Kot bi bral Konstljeve “junaške “zgodbe. Njega vsaj osebno poznam in lahko zatrdim, da je “premaknjen”. Tale Mezek,pa..Ne vem, samo nekaj mora biti narobe z njim, da je tako obseden z Putinom.
        Vsi tile naslovi so iz Nova24tv, ne potrebuješ povezave.
        Dr Janez Sveti genij

        • Jovo Jamnica

          Že dve uri klikam in skačem od članka do članka, da bi kaj dodal, pa nimam ideje. Očitno bom mogel začeti z zbadanjem… :-)

        • indijanka

          :) vsakogar nekaj žene. Tudi tebe. Tudi meni je bil nek kolumnist kot rdeča cunja biku. Vedno sem se zapodila vanj. Potem pa mi je nekdo rekel, da ga potrebuje. On in množica drugih. Pomislila sem. Zakaj bi trgala nekaj, kar potrebuje nekdo drug? Mojega sveta se itak ne more dotakniti. Sedaj poskušam preskočiti. Zelo se trudim pri tem.

          • dr Janez Sveti

            Zato Indijanka, ker takšni pisuni , delajo sovraštvo in netijo vojne. Veliko ljudi še vedno verjame, da so drugi bolj pametni od njih in jim slepo verjamejo. Jaz z mojim komentarjem kažem, na laži in način delovanja tega osebka.
            DR Janez Sveti genij

          • indijanka

            Si kdaj razmišljal, da je tvoj odnos do Rusije romantičen? Ker se kot moški najdeš v njej in ne v ameriških pocukranih filmih. Mene ta tvoj odnos zabava, ker mi je mnogo povedal o tebi. Zato ga največkrat tudi podprem. Do Rusije pa moramo biti vseeno zadržani. Večna prijateljica Srbije je po eni strani, po drugi strani pa je prijateljica našega političnega kapitala in je zanj oprala denar, ki financira politiko. Embargo, ki je bil brez pravega učinka, je dokazal, da so njeni denarni tokovi preprosto drugačni. Da ji njena zaprtost omogoča marsikaj.

          • dr Janez Sveti

            Menim, da se zelo motiš! Vem, da so Američani dobri lažnjivci, za katerimi stoji propaganda in kapital. Ne vem kaj je narobe, če je Rusija prijateljica Srbije?? Saj je tudi Anglija in Francija (tradicionalno). Naš politični kapital je lepo na zahodu in ne v Rusiji! Riko je “sitna riba”. Embargo je Rusijo zelo prizadel, seveda pa tudi Evropo, kar odgovarja židovsko ameriškim bankirjem in investitorjem. Napovedujem padec cen zlata… Napovedujem rast cen srebra..

            DR Janez Sveti genij

          • indijanka

            Preutrujena sem, da bi oporekala geniju. Se pa strinjam, da bi svet moral biti urejen drugače kot je urejen danes.

          • dr Janez Sveti

            Zakaj? Svet je lepo urejen. Če mi vsega ne razumemo, še ne pomeni, da je kaj narobe.
            DR janez Sveti Večnost

          • indijanka

            Ti lohka nekaj zašepetam? Kot Indijanka? Zemlji ni všeč, da nismo več sposobni čutiti. Solze so del življenja. Hrepenenja tudi. Ne samo sprejemanje stvari ob katerih se počutiš dobro in hlastanje za njimi. Brez solz ni smeha.

          • dr Janez Sveti

            Nimam nič proti tvoji trditvi.
            Dr Janez Sveti neskončno možnih realnosti

          • dr Janez Sveti

            Jaz ne vem, kako bi moral biti svet urejen, ker sem človek. Čutim, razmišljam in sem omejen,kakor vsi ljudje, ki ne razumemo. Ne razumemo, kdo smo, kam gremo od kje smo prišli in ali sploh smo. Rad imam kvantno fiziko.
            Dr Janez Sveti vesoljc

          • indijanka

            Ne poznam te. Zaznam samo predstavo o tebi. Režiser si sam. Občutja so pa moja in nanje nimaš nobenega vpliva. Zato je moj pogled lahko popolnoma napačen. Nekaj tvojih oblik/vlog sem že spoznala. Zelo so različge med seboj. Ne ustvarjajo se same od sebe ampak na podlagi nekega hrepenenja, ki ga razumsko reguliraš s svojo doktrino dobro/slabo, prepustiti se mu pa ne upaš. Tvoj strah je tako velik, da ga lahko uravnava samo vesolje. Tudi kvantna fizika je beg.

          • dr Janez Sveti

            Strah? Ne vem. Nimam strahu, vendar. če ti tako vidiš-razumeš, imaš seveda prav. Pogled iz tvoje realnosti je pač drugačen. Sicer ne vem od kje tebi ta občutek, da jaz delim na črno belo? Jaz vedno namreč trdim, da je potrebno pogledat na vsa dogajanja tudi iz strani nasprotnika. Če pa včasih zasmehujem ljudi iz katerih bruha nerazumno sovraštvo-strah, priznam.
            DR Janez Sveti Grozni

          • indijanka

            Pozabi. Nisem te želela razburjati. Itak ni pomembno.

          • dr Janez Sveti

            Me ne razburjaš, samo poskušam razumet in odgovorit :)
            Dr Janez Sveti

          • indijanka

            Ti si moje popolno nasprotje. Ne verjamem v poglede iz različne realnosti. Verjamem celo v svoj odsev v zvezdah. Predvsem pa v svojo intuicijo in prvi vtis o človeku. Vsi preostali trenutki so prilagojeni lastni želji po preživetju in ne zaznavanju nekoga drugega.

  • Šamolin

    Putinu in Rusiji se sladko hebe za finsko ozemlje saj ima za vsaj100 takšnih državic neposeljenega ozemlja že doma.Vkolikor pa bodo zahodni vojni hujskači šli predaleč pa bo seveda rus spet končal vojno na ozemlju njihovega napadalca le da se tokrat od tam ne bo več umaknil.Napoleon in Hitler sta vsaj tu lahko v opomin.

  • koza

    “Naravno, može biti ugodno, pa čak i unosno sebe prikazati kao branitelja civilizacije od novih barbara. Jedina stvar je što Rusija nema namjeru napadati nikoga. Ovo sve je prilično apsurdno. Također sam pročitao analitičke materijale, koje ste napisali vi danas ovdje, te vaše kolege u SAD-u i Europi.” en delček iz Putinovega govora, cel govor si lahko preberete … http://www.altermainstreaminfo.com.hr/vijesti/govor-vladimira-putina-pred-medunarodnim-raspravnim-klubom-valdai-2051 … je tudi na youtubu

  • Ibex

    “Stalin okupiral finsko ozemlje že pred vojno”

    2. SV se je začela z nemškim (1. septembra 1939) in sovjetskim (17. septembra 1939) napadom na Poljsko.

    Finsko so napadli 30. novembra 1939, torej 3 mesece po začetku vojne in nikakor “pred vojno”.

  • valentin

    Napišite še, kako so nas Slovence sosedje okradli in kako so nas zavezniki nagradili za
    boj v njihovem zavezništvu, za njihove interese, za prevlado v svetu in kako jim naša hlapčevska, izdajalska vlada leze v rit.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!