Intelektualne prostitutke

Prvak opozicije Janez Janša je na Twitter profilu s poimenovanjem dveh novinark RTV Slovenija kot prostitutk vzbudil vnaprej predvidene in predvidljive odzive, zgražanja, pisanja, moraliziranja o sovražnem govoru in podobno – in to bo seveda še trajalo.

Tvit je bil napisan v kontekstu, in sicer da se radikalno odgovori in opozori na izmišljotine, ki so postale praksa v poročanju nacionalne televizije, posebej Eugenije Carl, ki je to zvrst novinarstva posebej specializirala. Novinarji glede tega tvita pošiljajo vprašanja, za izjave po parlamentarnih hodnikih lovijo poslance in druge politike, reciklirajo eden drugega, pišejo in si sami objavljajo mednarodna sporočila, seveda pa ne premorejo tistega intelektualnega napora, da bi poskušali razumeti, kaj je tisto, kar se skriva v teh 140 znakih.

Ko zakulisje zaigra na strune, novinarji plešejo
Ja, intelektualne prostitutke. Ta izraz je pred kakšnim stoletjem in pol dal na svetlo novinar in urednik John Swinton (nekateri njegov priimek pišejo tudi Swainton), ki je med drugimi delal za The New York Times, ustanovil pa je tudi svoj časopis. Swinton je v govoru na zabavi ob svoji upokojitvi kolegom v novinarskem klubu v New Yorku dejal, da so novinarji orodja in vazali bogatih mož v zakulisju. Bil je slikovit in je dodal, da so novinarji plesoče marionete in da ko bogati možje v zakulisju brenkajo na strune, oni plešejo. Njihovi novinarski talenti in njihova življenja so v lasti drugih ljudi.

“Smo intelektualne prostitutke!” je takrat dejal Swinton in ta izraz se je prijel za novinarje tako imenovanih mainstream medijev, ki ne povedo, kaj si v resnici mislijo, oziroma plešejo tako, kakor igrajo njihovi gospodarji. Njihova naloga je, da lažejo in da uničujejo resnico, je kolegom na zabavi napovedal Swinton, ki je bil nad to vlogo medijev in svojih novinarskih kolegov očitno zelo razočaran. Swinton je rad govoril, da je največji dosežek Amerike ravno prvi amandma ameriške ustave, ki govori o svobodi tiska, ki pa ga mnogi novinarji s svojim delom pohabljajo. Nekateri pisci knjig o medijih v drobnem tisku dodajajo, da je sicer Swinton kolegom povedal resnico v obraz šele na dan, ko se je poslovil od novinarstva – da bi to izpostavljal pred tem, v literaturi ni zaslediti. Si pa kar predstavljam to zabavo, ovito v cigaretni dim z vonjem po viskiju, ko je novinarski srenji te besede izstrelil na sredo čela. The New York Times je bil takrat in je tudi danes medijska institucija par exellence.

Medijsko prostituiranje in korupcija v medijih – tabu tema
V ameriškem medijskem in političnem svetu se je izraz intelektualna prostitutka za novinarje že zdavnaj uveljavil, ne pa tudi pri nas, saj ga mediji in uredniki, ki so vratarji informacij, na medijski trg niso spustili. Tako kot ne dopustijo, da bi se govorilo in pisalo o korupciji v medijih. To je prezrta in tabu tema. Urbani slovar sicer intelektualno prostitucijo in intelektualne prostitutke uporablja tudi ob drugih priložnostih, izvorno pa že več kot stoletje sega v vrste medijev in novinarjev, kar se je obdržalo do današnjih dni. Le da bi v naših razmerah pridevnik intelektualno lahko tudi izpustili, saj je slovensko novinarstvo padlo tako nizko, da velikokrat ne sega v polje intelektualnega.

Študij novinarstva sem končal v času jugoslovanskega komunizma in za ta pojem na fakulteti nisem slišal. Takrat smo novinarji imeli status družbenopolitičnih delavcev. Naloga družbenopolitičnih delavcev pa je bila ohranjanje pridobitev komunistične revolucije in ohranjanje družbenega in političnega sistem takratne države Jugoslavije. In tudi komunizem je novinarje spravljal na raven intelektualnih kurb, žalostno pa je, da se do dandanes tudi ni kaj prida spremenilo.

Intelektualna prostitucija kot poslanstvo? Bedno!
Intelektualne prostitutke so za svoje početje dobro nagrajene. Ugledne službe, dobre plače. Zato pa morajo novinarske marionete plesati po taktih, kot jih narekuje zakulisje – kot pravi Swinton – ali omrežje, strici iz  ozadja oziroma zvodniki, ker smo pač na polju prostitucije. Vprašanje glede različnih vrst prostitucije je tudi vprašanje tarife, merske enote, valute, uslug.  Prostitutke, ki prodajajo svoje telo, pri svojem delu menda ne uživajo, to jim je služba, eksistenca, preživetje. Drugače je z intelektualnimi prostitutkami, ki svoje prostitucije ne vidijo le kot golo delo, temveč celo kot poslanstvo.

So pa te intelektualne prostitutke seveda zelo bedne in vredne pomilovanja.

Miro Petek

  • Sredinec

    Ob tem, da se novinarka RTV ni sploh nič zlagala, se lahko seveda med intelektualno prostituiranje uvrsti kvečjemu zgornji izdelek. SavingPrivateJJ press

    • Peter

      Slepcu je nemogoce razloziti lepoto slike.

      • Sredinec

        Upanje umira zadnje. Jaz pa še vseeno upam, da se morebiti kakšnemu čipsu ob navedbi neizpodbitnih dejstev utrne vsaj kanček distance. V življenju je potrebno imeti distanco do vsega…. Ampak da, večinoma gre resnično za zaslepljenost do lika in dela.

        • Peter

          Tvoje mnenje. In ti mislis, da bos to silno zaslepljenost odstranil s svojimi butastimi komentarji?

          • Sredinec

            OMG Butastimi? Kateri del pa je bil butast? Zapisal sem le dejstva. EC se ni zlagala. Grims&comp so bili člani FB skupine. Fact.

          • Peter

            Ja in? kaj imaš ti s tem, če so bili člani?
            Kar delajo novinarji RTV Slo je prostitucija. Je namerno zavajanje ljudi, je laganje in ustvarjanje sovraštva do ene politične opcije, kljub temu, da so kao nacoionalna TV.
            Upanje, da boste to nekateri kdaj uvideli, pa je že zdavnaj umrlo, no.

          • Mare Kranjc

            Ubogi levičar, a ko pišeš tiščiš sredinec v svojo ritno odprtino? Če si zaostal in ne razumeš, kako deluje dodajanje članov na Facebooku, kjer te lahko neznanec doda v svojo skupino, si poišči pomoč ali kakšen tečaj, kjer ti bodo razložili delovanje Facebooka. Sicer je pa levičarstvo prepoznano kot huda oblika duševne motnje, zato ti predlagam, da si poiščeš pomoč tistih, ki so odgovorni za zdravje Slovencev. Čeprav dvomim, da si Slovenec. Vse kaže da si zakrknjen boljševik, ki sovraži svoj narod, tako kot ga sovražijo vsi levičarski islamistični kolaboranti.

          • Brane

            Levičar ne more biti Slovenc,ker rdečkarji ne priznavajo nacionalnosti. Oni se najdejo bolj v multi-kulti,gej-lezbo-feminizem veličinah !!!

          • von Rhein

            Dosegel si namen.S teboj se ukvarjajo,ti odgovarjajo in ti si prepričan,da si tega vreden,pomemben,ker nekaj pametnega napišeš.Za moje pojme si praznina,ki jo sproti polnijo tudi druge,do sedaj še nesporne medijske prostitutke in prostituti.Zato STOP.

          • Ruggedplant

            Problem ni le to, da se omenjeni niso SAMI pridružili skupini in gre torej za očitno novinarkino manipulacijo, pač pa tudi način kako je javna priležnica v svojem zmazku napadla vse nasprotnike migrantske terorizacije Evrope s sanjarijami o nekakšnih radikalih, ko pa je na dan potegnila legijo smrti in jo konotirala tako kot jo je, vsakemu normalnemu odnese pokrov z lonca. No razen tistemu, ki v loncu ničesar nima.

          • Sredinec

            Ne … Nimam utvar, da bi odstranil silno zaslepljenost…. Ker imam distanco do vsega me le zanima desnosučna Resnica. In argumenti zanjo…. A … še iščem … Tukaj jih ne najdem kaj dosti…

          • Peter

            Pojdi naMMC, Mladino, 24Kur, Nedelskega, Večer, Delo, Dnevnik.
            Resnice kolikor hočeš…

          • Brane

            Verjetno s ta-levimi možgani resnice ni mogoče najti. Ta deformacija je zelo očitna in se odraža tako po družinskem kakor IQ stanjem !!!

          • rrrrr

            Sredinec, hvala ker vzpodbujate kritično debato o tem, da se tudi brezobzirnemu hajlanju vsevprek in to, zaneslivo kot smrt, proti demokratičnemu bloku v Sloveniji. Natanko to je bil tudi namen JJ. Res prisrčna hvala.

    • simplya

      Evo, še enega…samo ti si honorarc…

    • Ruggedplant

      Nisva že včeraj predelala vseh laži iz prispevka? Je treba res še enkrat čez vse to?

  • resnicaboli

    Se dobro ve kako se dobi služba v takšni ustanovi tako da to drži kar dvakrat.

    • Peter

      Vidim, da resnica res boli. Toliko, da je treba na dan vleci neke stare in nerelevantne podatke, da bi negirali napisano zgoraj.

  • Brane

    To ni samo ta primer. RTV greznica je primer koruptivnost v prav vseh inštancah te štale,čistilke izuzete,ker jih posreduje drugo podjetje,katero pa že preko korupcije prihaja v hišo. Pri novinarjih o kakšnem intelektu nima smisla raspravljat,spoznajo se bolj na primarno dejavnost prave prostitutke saj drugače pri urednikih ne napredujejo in velja za oba spola saj je gej-lezbo-feminizem osnovna domena zaposlenih. Delo dobijo samo preko družinsko sorodstvenih in partijskih povezav,znanje in talentiranost niso vrlina temveč nezaželeni. Tri tisoč zaposlenih na lepih službicah za še lepše plačilo pri delu,ki bi ga lahko opravilo tretjina ljudi,da o ničvrednem programu ne govorimo.
    KDAJ BO REFERENDUM,DA SE UKINE TA NACIJONALNA SRAMOTA !!!

    • Brane

      Narava je rabila milijone let,da je iz opice naredila človeka !!! Komunisti so v dobrih petdesetih iz človeka zopet naredili opico !!! Torej !!! Takle mamo !!!

  • Okra tatoo

    Tipično. Ko je lopovščina opravljena, pa, saj nisem tako mislil. Vrže kamen pa skrije roko. Ivan svojo kariero si verjetno zaključil in to, kot vedno, na svojstven način. Sedaj bosta s Putinovim prijateljem Berlusconijem lahko obujala spomine na verbalne bunga bunga po sodiščih. Mogoče si pa vzel preveč tablet in se lahko sklicuješ na neprištevnost. No to pa je že olajševalna okoliščina. Ker pa nisem sodnik, bom pa raje še malo počakal in se naslajal. Kaj pa pravi ženski del tvoje osebnosti na to?

    • von Rhein

      Si eden tistih,ki se nikoli ne bo potrudil razumeti tega kar je napisano izven medijev,ki imajo informacijske vratarje (ta Petkov pojem mi je izredno všeč,zato ga bom posvojil).

      • Okra tatoo

        Aja, v kakšnem kontekstu in okolju pa misliš? Ulice? Bordela? Gostilne?

    • rubec

      Nisem vedel da tudi možgane že tetovirajo. Daj povej malo, je zelo bolelo?

  • Peter

    Ocitno bodo danes levicarji dezurali tudi na tem portalu. Prav, rabijo nadure.
    Bilo bi dobro, da jim nekdo razlozi razliko med vzrokom in povodom, ceprav dvomim, da jo bodo dojeli, no.

    • rrrrr

      Težka bo. To je tako, kot če bi Metelkovca vprašali, ali je zadet ker se je zadel, ali pa je zadet, ker se je pozabil zadeti

  • Sredinec

    Torej je JJ popizdil v napačnem trenutku. Upsss. Jaz ne maram politikov, ki popizdijo. In ki lažejo. Zato sem že zdavnaj nehal marat JJ.

    • Stajerka

      ne, ti maš raje one…..ki te gledajo v fris in istočasno kakajo…….

    • Peter

      Čudni ljudje, ki vse naokoli iščejo resnico, odvračajo ljudi od zaslepljenosti, in govorijo o “maranju politikov”? Politika je poklic. Nimaš kaj marati politika. Politik mora delati in to v dobro ljudi ali vsaj tistega dela ljudi, ki ga je izvolil.
      Ne maraš politika? Ja revček, boš zdaj jokcal?

  • Stajerka

    o, levaki so požrli svojo “častno” besedo in so se pričeli oglašat na Nova24tv……kljub zagotovilom, da to nikoli ne bo storjeno…….
    se prostituirate???……ne verjamem, da razumete ta namig, kot ga ne razumejo visoko intelektualno levaško usmerjeni “novinarji”…..

  • Stajerka

    me pa zanima kdaj bo javni medijski linč, zgražanje doma in v tujini, na račun slike Grimsove družine…….a je novinar odgovarjal in izgubil službo…….ne, firma bo plačala kazen in novinarju dala alibi za nadaljnja umazana dejanja…….kak češ temu rečt drugače kot prostitucija???……

    • Okra tatoo

      Grims je dokazano maltretiral otroke levih in jih je dobil nazaj. Temu se reče milo za žajfo. Samo s to razliko, da so bili njegovi samo v časopisu, otroci levičarjev pa pretepeni. Janševi policaji pa nič. Kaj hočemo tudi to je Kranj. Multikulti.

      • Stajerka

        e bejži…..kdo pa danes maltretira otroke z multikulti doktrino, jim vsiljuje islam in jim prepoveduje krščanstvo????….
        eni ste res krajši od nakrajšega…….

        • Okra tatoo

          Se vidi, da si z vasi. Ja na vasi je res samo ena vera. Naša mesta pa so nastala v srednjem veku, ko so ljudje bežali. Od koga že? V mestu smo vsi multikulti že po defoltu. Tudi đamijo imamo, tako kot drugod, samo minareta ni, pa se nihče ne obregne. No včasih kak kmet zaluta pa malo piše po zidovih.

          • čips

            Zakaj imate vsi multikulturni izraz kmet za žaljivko? To pokaže samo, da si na podnu. Brez kmetov bi ti omet iz đamije lizal….

          • Okra tatoo

            Kmet je človek, ki protestira, pa ne ve proti komu in čemu. Pridrvi s svojim 100 k € vrednim traktorjem, kupljenim z denarjem iz položnic davkoplačevalcev, ki komaj staknejo konec meseca in vsiljuje svojo percepcijo. Včasih nosi s sabo kakšno lokalno zastavo lokalnega društva. Kmet je prispodoba iz zgodovine. Neuk Kmet, Koristoljuben Kmet, Kmet, ki hoče penzijo, pa ni dal ojra, Kmet, ki ima šolane otroke, pa nobeden noče delati na zemlji, Kmet, ki živi in vlaga v bunker na svoji zemlji, Kmet, ki prodaja zastrupljeno hrano kot slovensko, Kmet, ki se tušira enkrat na teden, pred mašo, več pa ne bi, ker bi drugače našteval do večera.

          • Stajerka

            vi ste multikulti v glavah, srce pa krvavi od ateizma……..če ne drugega imamo na kmetih lepo vero in življenje v NARAVO-I…….

          • Brane

            V mestu ste vsi multi-kulti,odkar ste 45-tega po koncu vojne in prej pobili vse intelektualne meščane se vi goščarji iz hoste vsedli v njihove firme in hiše- vile,ter jim pokradli premoženje. Tudi ko so Barbari zasedli Rim je bilo konec z imperijem. Da boš imel primerjavo se zapelji čez Karavanke pa boš videl kako bi izgledala naša mesta,če ne bi po njih že par generacij vladala rdeča neandertalska nesreča !!! Jaz sem namreč rojen Ljubljančan,ki sem prostovoljno pobegnil ljubljanski multi-kulti kulturi,katera spominja na zahojene Amsterdamske četrti,katerih še pes ne povoha !!! Takle mamo !!!

  • tzt

    Kraval zaradi enega twita, tišina ob vseh lažeh in podtikanjih medijskih prostitutk. Kaj je bolj sprevrženo in vredno obsodbe? Welcome to bananistan.

    • Peter

      To je bilo pričakovati, tako pač deluje 571 družbenopolitičnih delavcev.
      Zakaj se je JJ odločil, da jim vrže to mastno kost v glodanje, pa bomo še videli…

  • Prvi

    Ma meni gre že na bruhanje da kar naprej samo Janša gor in Janša dol

    Pa vsi ti ljudje so že mentalno bolni ko samo o tem govorijo

    DRŽAVA SE POTAPLJA, VSI VI GOVORITE PA O TEM KDO JE POMETEL PO LADJI!!!!!!

    MA BOLANI STE VSI

    DRŽAVA SE JE POTIHOMA SPET ZAKREDITIRALA IN KAJ JE BILO GLEDE TEGA? NOVICA O JANŠI

    • Ruggedplant

      Prav v tem – distrakciji od režimskih vsakodnevnih rabot je bil tudi sam namen tistega neumesnega prispevka in problematiziranja povsem logične reakcije nanj.

  • Lovro

    bravo Petek. Kaj naj rečem drugega?!?

  • Jože Novak

    Pa Petek je pa danes u nulo zadel, da se je še na Novi cela leva falanga zgrnla komentirat. Zgleda mal buba če kdo nastavi ogledalo, vam ni všeč svoja lastna podoba.

  • moat

    Počasi bo moral iz slogana Petka izginiti “končno”…petek je. No, to je samo moje mnenje, saj takšne neumnosti, ki jo je zdaj napisal, pa še ne. Intelektualne prostitutke in prostituti!? In Janša je kot intelektualec, mislil prav na njih, ko je twittnil in zapisal njihovo ceno, ker sta ga novinarki imeli na žaru. Pa kaj še!

    • von Rhein

      Bo kar držalo.Nič kaj posebej intelekta ne kažeta in tudi ostali prostituti ne.Pač počnejo nekaj za kar pričakujejo nagrado.Lep primer so nekateri iz področja pisunske prostitucije,celo v vrh politike so se pririnili.Samo malo preveč natrpan se mi zdi ta prehod in tudi pomanjkanje gradiva je prisotno,saj razen Janše in SDS nimajo nič na kar bi se dnevno usedli.

  • pravapot

    Besedo INTELEKTUALNE lahko v Sloveniji brez dileme izpustimo!

    • Brane

      Opranoglave FDV kure,prostitutke so za njih cvet lepote in pameti !!!

  • Florjan

    Intelekt na desni, dajte no?

    • rubec

      To se tudi tvoj sprašuje ko ga primeš z desno. Saj ga z desno ne?

      • tzt

        Jeba je, ko se instinktivni del sprašuje kaj tukaj dela desnica in zakaj ga ne mazili levica.

        • rubec

          ************

    • Peter

      Ne, ves intelekt je seveda zbran na levi (kaj ti tam delaš, mi sicer ni jasno, pa pustimo zdaj to, no).

      Kar pa je slabo, ker se zaradi tega že hudo nagibamo in se bomo očitno kmalu prevrnili in potopili.

      btw, danes bomo očitno videli rekordno število novih nickov našega vrlega provokatorja.

  • fireblade

    Full je srčkana ta Evgenija, ko ji vleče levo obrv med kokodakanjem :* :* :*

  • Jože Novak

    Jao. Ampak največji bo pa vic, ko se bosta Evgenija in Mojca na sodišču na vse pretege trudili dolazati da onidve STA pristitutki evgenija c in mojca pš iz Janševega twita:)))

    • Ruggedplant

      lepa.

  • Beli Sneg

    Nekaterim teče voda v grlo in se na vsak način hočejo obdržati pri
    koritu, zato pozornost preusmerjajo stran od aktualnih problemov v
    prodajanje megle za rajo. Reinkarnirana “OZNA” je začela stikati še po
    družbenih omrežjih in iz banalnih zadev delati medijske napade celo na
    javni televiziji.

    Ugrabili so nam državo, javno televizijo in zdaj nam hočejo še svobodo
    govora. Vračamo se v čase strahovlade in prisilnega molka, kjer razni
    plačanci in ovaduhi delujejo v škodo sodržavljanov, še posebej do
    tistih, ki se upirajo ali želijo nekaj spremeniti na bolje.

    To so ljudje najslabše sorte, ki v takšnih prelomnih trenutkih boja za
    oblast z vsemi umazanimi sredstvi in če je potrebno tudi preko trupel,
    kot drek priplavajo na površje. Ko smo se osamosvojili, se nismo
    očistili te nesnage, zato pa smo danes tam kjer smo.

  • ostrovrhar

    Presstitutes :)

  • Beli Sneg

    prostituírati se — en od pomenov: odpovedovati se načelom, idealom zaradi materialnih koristi.
    Tej definiciji ustrezata potencialni tožnici JJ! JJ je izrekel odličen twit!

  • južnificirana_si

    če res misli SDS , da je RTV javna hiša, bi bilo korektno, da v svoj politični program vnese zahtevo po ukinitvi javnega zavoda RTV

  • benasi

    Močno bomo obžalovali ta zadnja leta komunističnega vladanja. Močno!!! Tudi komunalci sami.
    Komaj čakam dan, ko bo zadnji zbor KPS.

  • Duhec

    Vse je skorumpirano…. leva greznica.

  • janez.pokoncni

    Kaj nam prodajajo pod definicijo RTV SLO!?

    Radiotelevizija Slovenija (skrajšano RTV Slovenija) je javna, neprofitna radiotelevizijska organizacija v Sloveniji. Deluje kot javni zavod posebnega kulturnega in nacionalnega pomena, saj opravlja javno službo z namenom zagotavljanja kulturnih, socialnih in demokratičnih potreb državljanov Republike Slovenije, Slovencev po svetu, pripadnikov slovenskih narodnih manjšin v Italiji, Avstriji in na Madžarskem, pa tudi pripadnikov italijanske in madžarske narodne skupnosti, ki živijo na ozemlju Slovenije.

    Slovenci smo preživeli 1300 let nadvlade Germanov. Ohranili smo jezik in kulturo. Ne širšo balkansko, ampak slovensko kulturo. RTV SLO nikakor ne zagotavlja socialnih in demokratičnih potreb ampak ravno nasprotno, s poneumljanjem in izjemno pristranskim poročanjem demokracijo onemogoča. O zagotavljanju kulturnih potreb preko RTV SLO je odveč vsaka beseda. Če je kulturna potreba življa balkanizacija, potem so pri zagotavljanju kulturne potrebe resnično zelo uspešni.
    Upam, da bo Nemcem uspelo ukiniti televizijski davek in upam, da bomo to zmogli narediti tudi v Sloveniji.

    • Peter
    • Ppiikkaa

      Ni bila nadvlada pač pa smo bili del Rimskega cesarstva od leta 802 dalje, kmalu bo pa sto let od balkanske okupacije.

      • janez.pokoncni

        U pismo, zgodovino me boš pa težko poučeval, zraven tega te je nekaj močno odneslo.

        Letnica, ki zaznamuje dokončen propad zahodnega dela rimske države je leto 476, ko je germanski poveljnik Odoaker odstavil zadnjega rimskega cesarja Romula, ter njegovo krono izročil bizantinskemu cesarju.

  • andrej

    jao IZGOVORI IZGOVORI in IZGOVORI….sedaj ni pomembno ozadje, dejstvo, da si je JJ privošču it predaleč ..in za to bi moral odgovarjat…in če se sam ne odstavi bi za to morala poskrbet stranka (ki pa itq ne bo), zato so za to odgovorni volilci…in tukaj je težava..ker volilci sds so ljudje, ki nimajo pojma o politiki, še manj o tem kaj je dobro in kaj je slabo za državo…njih zanima samo katera barva si…patetika

    • Ruggedplant

      Ti kdaj prebereš za sabo ko nekaj napišeš? Le kako neki ni pomembno ozadje – vsebina je KLJUČNA, dejstvo da je novinarka JAVNE TELEVIZIJE (!) zavestno lagala, obrekovala in napadala edino opozicijsko stranko in celo njene poimenske člane, je tisto ki bi jo moralo v trenutku stati službe, ovadbe ali pa vsaj obsodbe društva “novinarjev”, če bi v njem sploh bil kakšen “novinar” in ne zgolj prorežimski trobentaši.

      Janšev odgovor je bil vsebinsko povsem na mestu – dejstvo, da imajo aparatčiki Carlinega kalibra dobro plačano službo iz davkoplačevalskega denarja, za svoje pristransko poročanje pa je bila celo nagrajena s titulo Slovenka leta (??!) ne kaže na nič drugega kot novinarsko prostitucijo ali po domače “piškotkarstvo”. Večina pa se vas seveda niti vtakne ne v vsebino, ampak se spotikate le ob formo, pa še tu precej jalovo – beseda “prostitutka” ni nikakršen vulgarizem, drugo bi bilo, če bi napisal “kurba zjahana” ali kaj v tem slogu. Na drugi strani pa vas prav nič ne motijo vse laži iz prispevka (ki se začnejo že s prvo sekundo) in recimo izraz “belogardistični klavci” s katerimi je konkubina označila člane skupine.

      Glede na to, da se spotikaš le v obliko in po tem sodeč najbrž padaš le na diplomatsko govoričenje, prodajanje megle v slogu Cmerarja, Pahorja, Tuerka, Zokija, Drnovška, Ropa in Kučana, raje pred svojimi vrati počisti glede “#pojma o politiki” in kaj je dobro za državo in kaj ne. Upam, da stem ti dovolj jasno dokazal, da je tvoj odziv tisti, ki te je razkrinkal, da ti je pomembno le katere barve je pisoči.

      • von Rhein

        Če si mu serviral dokaze še ne pomeni,da je kaj od tega razumel

      • ljubinica

        Naziv “Slovenka leta” je nagrada za njeno prostituiranje …. “piškotek” ….

        • Peter

          Včasih so za tisto žensko, ki leta, rekli, da je čarovnica, no.

      • andrej

        ma kaj ma to veze…takoj za volitvami je novinarstvo temelj
        demokracije…ne strinjaje se ne izraža na takšen način ampak z
        argumenti…takšno prepotentno vedenje je značilno za diktatorje in
        banana republike…in da ste vi tako glupi, da se vam zdi tak način
        izražanja normaln se ne čudim, da smo tam kjer smo..pa briga me al ste
        levi ali desni…

        NI OPRAVIČILA ZA TAKŠNO KOMUNIKACIJO!!!

        Ne bodimo zadnji preostali balkanci na Balkanu.

        Če Janša ne ve kaj stori politik demokratičnih vrlin v takem primeru, bi
        morala vedeti njegova stranka. Če ne ve SDS kaj storiti, bi morali
        njeni volivci. Če ne zmorete volivci bomo morali preostali Slovenci
        zaščititi ugled Slovenije in na volitvah množično glasovati proti takšni
        politiki…

        • Ruggedplant

          Ni opravičila za takšne laži. Komunikacija je povsem na mestu – nasprotniki objektivnega novinarstva, so škodljivi za demokracijo in jih je treba temu primerno obravnavati brez kakršnegakoli leporečja. Če bi živeli v pravni državi, bi “novinarki” skupaj z urednikom že danes ostali brez službe, po možnosti bi sledila še tožba zaradi razžalitve, ker pa pravne države zaradi nelustriranega sodstva nimamo, preostane razžaljemu edino odziv na svojem osebnem spletnem profilu – eno redkih zatočišč demokracije v slovenistanu, kamor partijska cenzura še ni stegnila svojih zločinskih tac zapovedanega enoumja.

          Če pa v komentarju nisi zaznal poante in argumenta, ampak le žalitev, potem očitno nimaš pojma kako deluje “novinarstvo” v Javni hiši. Tudi do tega imaš sicer pravico, a ne vem zakaj bi za tvojo mentalno kurbarijo javno hišo plačeval tudi jaz, ki imam od nje le neskončne poizkuse poneumljanja in laži zaradi katerih smo vedno dlje od pluralne demokracije.

          • andrej

            lej če še SVET EVROPE opozori, da se pri nas preveč z lahkoto tolerira in širi sovražni govor…pol je res nekaj narobe s folkom, ki to podpira…

            razmišljanje je vedno objektivno…problem ni to, da se človek ne strinja (koliko krat moram to poudarit) ampak način kako to nestrinjanje izraža…kaj tukaj ti ni jasno?

            mislim še dobro, da nisi napisal, da se bi moralo take ljudi zapret ali usmrtit..mislim ma kje živimo? resno?

            vi ne vidite 2 metra pred sabo…ubogljivi in vodljivi ste z lahkoto..vsako stvar svoje izbrane stranke vzamete za sveto in jo branite kot, da so vaši bližnji sorodniki…občutek o racionalnem razmišljanju vam je odvzet…

            a mi lahko odgovoriš po resnici, a po tvojem mnenju je kdaj JJ naredil kakšno napako? ker vi ga časstite kot boga…in to je skrb uzbujajoče…

          • rrrrr

            http://www.vinkogorenak.net/2016/03/24/kako-zavaja-rezimsko-delo/#more-13051
            Toliko Svetu Evrope. Spet ena butnlevakarska lež več, skupaj, 1.453.568,00.

          • Peter

            Hm, Andrejčku gre zgleda branje nekoliko počasi od rok.
            Ker verjeti, da mu je potegnilo kar tam piše se ni bati.
            Na MMC in v Delu piše, da je SVET EVROPE opozoril, potem to drži, pa četudi mu razložiš, kako ta stran deluje.
            Pa tudi to mu ne bo potegnilo, da je pravzaprav sam odkril še eno laž, ki so si jo dovolili družbenopolitični delavci.

          • rrrrr

            Nama z Andrejem je najbolj všeč vaš zadnji stavek. Pravzaprav je Andreju še bolj.

            .

          • Peter

            A mi ti lahko odgovoriš po resnici, si res prepričan, da samo ena stran dela napake, kor lahko beremo v “osrednjih” medijih, druga stran pa je brezmadežna?
            Tako ste oprani in sprani, da je res že skrb vzbujajoče.

          • andrej

            SE ENKRAT! MENI GREDO NA ZIVCE DESNI IN LEVI…najbolj na zivce pa mi gredo ocitne barabe kot sem ze zgoraj napisal in, ki kljub svoji smrdeci umazaniji imajo podporo med takimi kot ste vi….vsaj, da bi bili tiho, a mislis, da tisti, ki trezno razmislja in ne veruje v tako osebo kot, da je bog je ta leviiii????? Mislim, norroo!!! Sprane mozgane imate do amena!!

    • Aton

      JJ je pove še premalo. Žal?

    • Elen

      Janša je povedal dejstva in znano je, da resnica lahko boli. Zato zdaj ta “halo”. Saj tudi mačka zacvili, če ji stopiš na rep. In motiš se, ozadje je bistveno; vsebina, smisel je pomembnejši od izbora besed, ki v omenjenem primeru niti ni bil prostaški.

      • andrej

        ma kaj ma to veze…takoj za volitvami je novinarstvo temelj demokracije…ne strinjaje se ne izraža na takšen način ampak z argumenti…takšno prepotentno vedenje je značilno za diktatorje in banana republike…in da ste vi tako glupi, da se vam zdi tak način izražanja normaln se ne čudim, da smo tam kjer smo..pa briga me al ste levi ali desni…

        NI OPRAVIČILA ZA TAKŠNO KOMUNIKACIJO!!!

        Ne bodimo zadnji preostali balkanci na Balkanu.

        Če Janša ne ve kaj stori politik demokratičnih vrlin v takem primeru, bi
        morala vedeti njegova stranka. Če ne ve SDS kaj storiti, bi morali
        njeni volivci. Če ne zmorete volivci bomo morali preostali Slovenci
        zaščititi ugled Slovenije in na volitvah množično glasovati proti takšni
        politiki.

        • Elen

          Ti bom povedala še drugače: Ljudem, ki so gledali na formo in zagnali vik in krik, če jo je kdo prekršil, je nekdo nekoč prav nič diplomatsko rekel: “Pobeljeni grobovi, ki se na zunaj zdijo lepi, znotraj pa so polni mrtvaških kosti in vsakršne nečistosti.” Prav to je Slovenija, polna gnilobe – in to ne zaradi Janše in SDS-a!! Če pa kdo poimenuje stvari s pravim imenom, sledi svetohlinsko zgražanje.
          Pa še o diktatorjih: Kdo je vladal in še vlada zadnih 70 let ??? Kdo je v Sloveniji diktator??

  • Verbena

    Ma brezveze zdej to, da to blesavo Janševo izjavo želijo prikazat kot eno prispodobo…obstaja nešteto besed, slovenski jezik je zelo bogat pri pojasnjevanju pojmov, …s katerimi bi lohka svoje prepričanje, ki ga ima, povedal mal drugače…včasih je pač treba mal premislit in stvari v naprej predvidevat, kaj lohka sproži kakšna beseda…navsezadnje pa mogoče želi ravno to…take odzive..sam…politik, javna oseba, ki nekaj pomeni, tega ne počne !!!

    • ljubinica

      ha ha ha

      V angleščini obstaja beseda presstitute, razumljiva tudi Slovencem. Bi bilo kaj manj “žaljivo”, če bi JJ uporabil besedo “prestitutki”
      Presstitute:
      A term coined by Gerald Celente and often used by independent journalists and writers in the alternative media in reference to journalists and talking heads in the mainstream media who give biased and predetermined views in favor of the government and corporations, thus neglecting their fundamental duty of reporting news impartially. It is a portmanteau of press and prostitute.

      • Verbena

        …zunaj je to pač povsem uveljavljen način …pri nas pa res tabu tema..sam…ljudje niso pripravljen na tak način izražanja…tega bi se mogel Janša zavedat…ni vedno pravi čas za vse..zato bi lohka to drugače zapisal…ne uporabil besedo, ki bi izzvala odpor ljudi..brez veze se je sprenevedat, da imamo v Sloveniji nek povsem nevtralen medij…ker glavna skrb vsake politike je, podrediti si medije…od ljudi pa je odvisno ali verjamejo vsemu, kar mediji objavljajo…novinarji pa so navsezadnje tudi ljudje, ki opravljajo tisto poslanstvo, ki od njih terja resnico in pravico…podobno kot od zdravnikov reševanje življenj…sam, ker se novinarji bojijo za svojo rit, se pač podredijo in izničijo svoje poslanstvo…naše novinarstvo se je žal že davno tudi prodalo in ni podobno ničemur !!!

        • Ruggedplant

          Slovenska družba je v takem razsulu prav in samo zaradi tega, ker ne rečemo BOBU BOB, tistega, ki pa odkrito stvar poimenuje s pravim imenom, pa kvazipuritanska javnost nemudoma linča. In tako živimo v nekakšni virtualni kičasti viktorijanski družbi politične korektnosti, kjer se umoru reče splav, moriščem grobišča, komunistom socialni demokrati, fašistom antifašisti, državnemu udaru vseslovenska vstaja, kraji državnega premoženja nacionalni interes,… živimo pa v stvarnosti še najbolj podobni en mesec nečiščenem stranišču JNA.

          • Kapodistrias

            Drži, popolnoma!

    • Ruggedplant

      Imaš raje Cmerarjevo politično-korektno izrazoslovje po zaslugi katerega smo zdaj na repu EU po ugledu?

      • Verbena

        …ne…Cerar je ena najslabša politična figura kar jih je blo do sedaj…hotla sem povedat le to, da slovenski prostor ni zrel za takšen način komuniciranja..

        • Ruggedplant

          Tudi za demokracijo še ni, pa to še ne pomeni, da se zanjo ne bomo zavzemali dokler bomo tlačili to zemljo.

          • benasi

            ++++++++++

          • Verbena

            ..to se pa popolnoma strinjam s tabo…nemogoče je uvest parlamentarno ureditev in rečt, zdej imamo pa demokracijo..ta mora zoret, ljudje morajo spoznat, kaj to je…vidim, da niti po 25tih letih nimajo pojma, ker drugače bi od politikov tudi zahtevali, da obljube, ki jih trosijo v predvolilnem času, potem v mandatu, ki so jim ga dali, uresničijo !!…pa nikomur nč…sam še 1x ti naj povem, da včasih se prej kaj doseže tako z bolj prefinjenim, malo zvitim načinom, kot pa z direktnim načinom komuniciranja !!…ljudje znajo bit na kakšne besede zlo občutljivi in namesto, da bi se poglobili v njihov pravi pomen, prej samo zamerijo..tako je na žalost sedaj in bo še kar nekaj časa trajalo…ker dobre stvari zorijo zelo počasi…

          • Ruggedplant

            Razumem kaj hočeš povedati, le da duh časa ni pravi. Leta 2004 ko Slovenija še ni bila gospodarsko in ideološko v tako globokem govnu, je bila diplomatskost še povsem na mestu in s tem nismo imeli pripadniki demokratične politične ureditve nikakršnih problemov. Danes, 12 let po tem, pa je Slovenija nižje kot v časih najtemnejšega enoumja in oster duh časa kliče po ostri retoriki in radikalnih sprememb, če želimo vsaj še formalno obdržati našo težko pridobljeno državico. Kaj se zgodi, ko v tako zahtevnih časih oblast prevzamejo leporečni voditelji, pa ti najlepše pokažejo grafi bilance proračuna od leta 2008 dalje…

      • Kapodistrias

        Samo malo dobrohotnega poduka: slovenščina lepo loči med uslugami in storitvami (v hrvaščini in srbščini so samo usluge); uslug ne prodajaš, ampak jih daješ brezplačno (zastonj), kar pa plačaš, so pa storitve (tudi spolne).

    • Borut Stari

      Da nisi razumela tvita JJ kaže na možganske motnje povzročene v bivših časih življenja. Beseda prostitucija ne predstavlja le dajanje spolnih uslug. Je lahko med številnimi drugimi uslugami tudi prodaja uslug režimu in omrežjem paradržave. Kot je to mislil JJ. Pohabljenim možganom je to nemogoče razumeti.

      • Verbena

        …veš kaj, ti…jaz sem že razumela…govorila sem samo o tem, da ljudje, ljudstvo ne razume tega, če to sploh lohka dojamejo tvoji možgani !!..drgač pa..čisto tako ob rob…kdo se še bolj prostituira kot ravno politika…tudi s tem JJ na čelu….prodajo se za kapital, so v službi kapitala, namesto služenja ljudstvu, vsega, tudi tistemu najmajšemu !!!

    • Aton

      > ..take odzive..sam…politik, javna oseba, ki nekaj pomeni, tega ne počne !!!
      Seveda, pravi politik tvojega kova to skriva v predalu in prejema dodatek na pripravljenost…

  • Aton

    O, ti J. Dobil boš bodečo Nežo! Menda gre zraven tudi lepa denarna nagrada!

  • benasi

    Res ni pravično od J.J. Ker lahko sta ti dve bogi dami prisiljeni v prostitucijo.
    Dajmo pomagat rtv Sloveniji pri boju proti prisiljeni prostituciji.

    • Ruggedplant

      Le pazi, da te dami ne slišita – to je namreč njun kruh in kariera in na sodišču bosta naredili prav vse, da dokažeta, da sta vendar oni dve tisti prostitutki o katerih je govora – da ne bi laskavega naziva tokrat slučajno prevzel kdo od njunih Hišnih kolegov ali kolegic.

      • benasi

        Na nič več ne mislim pazit. Naj si izborita kruh na pošten način tako kot mi vsi ostali, ki nismo pri koritu.

  • Janez

    Ena fina uganka !!
    za ex YU IN KP BROZ NOSTALGIKE !!

    V KATEREM JEZIKU SE JE 80 LETNI J. BROZ-TITO !!

    POGOVARJAL S SVOJIMI SLAVNIMI PSI – P U D L J I ?!

    Cca 5 – pet PUDLJEV – JE IMEL !!

    Čudna navada ostarelega !
    KP PROLETARSKEGA DIKTATORJA !! A ne ?
    Čisto “neproletarski” so ti družni psički ( Canis Poodle) – PUDLJI !!

    Da uganka ne bo pretežka – vam zaupam :
    s svojimi ljubljenimi psički PUDLJI – SE JE KP ZK. BROZ POGOVARJAL?

    V jeziku svoje matere !! V katerem jeziku torej ?
    Je ostareli KP DIKTATOR OGOVARJAL SVOJE LJUBLJENE PSIČKE – PUDLJE ? l.r. zapis JANEZ KOMENDA

    • Slovenc

      Namesto ponavljanja natolcevalskih jugokomunističnih kretenizmov, pač povej. Na tem svetu kakega indica, kaj šele dokaza, da bi bila mati židovskega stalinističnega bastarda Walterja in kar je še njegovih imen, kakšna Slovenka. Saj si to, kot se za poodla spodobi, menda želel sporočiti, kajne? Mimogrede, približno 99,9 % družbenopolitičnih delavcev—watchdogov na jugokomunističnih medijih v Sloveniji je srbijancaljev. Odpudlaj s takimi srbskopudeljskimi!
      L. r. Slovenc

      • Janez

        Ja, v zmoti si mož !
        Jaz imam stoletja nazaj izključno sloveske prednike. Iz okoliša Komenda.
        Lahko ti povem pomen besed “trikl, mrzek, sidol, sora, pajkl, guniradl” itd.
        Noben Srb pomena teh besed ne ve.
        O Brozovi pravi materi – nisi – nič povedal. Niti ni treba. Le uganka je za tiste, ki jih to zanima.
        Brozoovi pudlji so velikokrat fotografirani.
        Ja Broz je res imel vsaj tri pudlje pač.
        Spominjali so ga na njegovo pravo mamo.
        Jaz sem bil nad 30 let knjižničar.
        Pa ? Precej knjig poznam. Ljudi tudi. Broz je bil res iz vrst poljsko ruske gospode. JANEZ KOMENDA

        P.S. Brozova mama, poljska gofica – je pač imeela pudlje.. kot večina poljsko-ruskih bogatih dam.
        Znano, slavno delo je Dama s sobčkom. Dama s. Psičkom. Čehov. Jaz rusko nekaj znam.
        Lep jezik, ruski ljudje pa ? Kot kdo.
        No – kaj pa je : ” trikl” , slovnski kmečki predmet

        • koreninca

          Dej, dej, navad se pisat. Midl

  • Janez

    Berite še duge moje zapise na vseh zavihkih !
    Tega razveseljivega portala nova24tv !!
    … pod JANEZ KOMENDA – so! Resn in odgovoren pravi Slovenec sem !

    Spodaj pa imate eno mojo zelo zanimivo uganko :

    ” v katerem jeziku je ogovarjal svoje psičke ” pudlje” ( Canis Poodle) . Svoje – 5 pudljev je imel zelo rad!!

    Ostareli exYU KP ZK DIKTATOR POZNAN POD IMENOM JOSIP BROZ-TITO !!

    Uganka ni šala. Da vam oiajšam ugibanje : ogovarjal jih je v jeziku – svoje prave matere ! L.r. JANEZ KOMENDA

  • daresi

    Janšev tvit bi moral biti korak naprej pri razvoju slovenskega novinarstva, doživel pa je pogrom med tistimi, ki se najpogosteje prostituirajo. Dolga, dolga je pot.

  • samsara

    Ko mački stopiš na rep zacvili.
    Ja, resnica v oči bode, žal.

  • sikofitol

    >>So pa te intelektualne prostitutke seveda zelo bedne in vredne pomilovanja.

    Mogoče bi Petko uspel napisati še kaj na temo odsluženih prostitutk, ker je ravno aktualno.

  • p2035e

    Slovensko novinarstvo je očitno res na psu. Avtor članka se niti toliko ni potrudil, da bi popravil slovnične napake. Recimo takoj na začetku: “Prvak opozicije Janeza Janše je na Twitter profilu..” Se mi zdi čisto razvidno, da je narobe sklanjal Janšo.

    In še en stavek, ki pomensko ne štima:
    “Naloga družbenopolitičnih delavcev pa je bila ohranjaje pridobitve komunistične revolucije in ohranjaje družbenega in političnega sistem takratne države Jugoslavije.”

    Tole izgleda kot prevod iz Google translate-a.

    Pizda, če se že greste neke Slovenske naciste in domoljube, dajte se potem vsaj slovenski jezik pravilno naučit! To velja za novinarske NEprostitutke, kot tudi za vas bralce.

    • RajkoŠ

      Od kot si se pa ti vzel da govoriš o nekih Pizda – h. Ali je to tvoja kultura. Prej bo to kultura izražanja ZL.

      • p2035e

        HEH, a ZL je pa vaša najbolj osovražena politična opcija na slovenskem?

    • benasi

      Slovenske naciste si pa daj ti v google translate

      • p2035e

        Lepo prosim! Legija smrti? A imate lahko še bolj očitne nazive? Imaš pa prav, da koncept nacista slovenske narodnosti nima nobenega smisla.. saj oni tapravi (nemški) ne bi delali razlike med mano in tabo..

  • Marija

    V petdesetih in šestdesetih letih je partijska oblast stanovalce “utesnila” to pomeni da je več gospodinj uporabljalo isto kuhinjo, skupna stranišča so bila na dvorišču, kopalnic pa tako in tako ni bilo. Prihajalo je med ženskami do stalnih prepirov in pretepov. Ni bilo hujše žaljivke, ko je katera kateri izrekla “kurba” Čeprav so si moški podajali kljuko in otroci niso vedeli kdo jim je oče, je takoj tekla na sodišče, ker ji je žalili čast. Sodišče ni preverjalo dejanskega stanja, ampak je bilo najprej potrebno navesti, če si član partije ali kako drugače zaslužen za “tekovine “revolucije. Če je sodišče ugotovilo, da je bila užaljena “kurba” partijska, ji je prisodilo odškodnino. Tožena stranka je pa morala plačati in v dnevnem časopisu, med malimi oglasi objaviti javno opravičiti; tovarišici z imenom in priimkom se oprošča za to, da ji je rekla “kurba”. Če pa ni bila “kurba”partijska, torej njeno kurbanje ni imelo nobenih zaslug za Tita in partijo in pridobitve revolucije, je po odločitvi sodišča tožbo izgubila. Na osnovi sodne prakse na teh zgodovinskih primerih, lahko torej sklepamo, kako bodo še danes sodišča odločala, saj ljudi še preganjajo po zakoniku SFRJ.

    • Okra tatoo

      Aja, Oražmova stanovanja in celo Wolfovo z nabrežji vred je potemtakem zgradil Tito. Res, da so tam stanovale mestne perice, vendar so bile te dame iz nekega drugega časa, za katerega se zopet borimo. Sodimo pa ponavadi po tistih mednarodnoveljavnih zakonih, ki v času zločina veljajo. V naših primerih je žal SFRJ bila priznana, Slovenija pa nepriznana in na žalost še sedaj trideset let pozneje brez zakonov. Pač zato, da naši zaslužni lahko kradejo. Neodplačno za zaslužne. Pa so malo vmes stopili ostanki Udbe in to kao ne pustijo, pa je halo. No, saj bodo tako pomrli, Murgljoti, potem pa zopet mi, prosto po Prešernu.

  • mihha

    To, kar počnejo družbenopolitični delavci v službi komunistične partije, ki sebe imenujejo novinarji, na žalost ni le prostitucija. Še huje je, da gre za (medijski) terorizem. To pa ni samo nemoralno, je tudi zločin. Njegova žrtev je ta država in predvsem njen narod.

  • p2036e

    Resno?! Cenzurirali bi me radi?!

    Vidim, da so si vzeli čas in popravili, slovnične napake v članku. Vsaj nekaj..
    No sem pa našel še eno: “Drugače je z intelektualnimi prostitutkami, ki svojo prostitucijo ne vidijo le kot golo delo, temveč…”

    V slovenščini je uporaba rodilnika (koga ali česa) dokaj vskadanja stvar in malo nerodno je, da je ne obvladajo novinarji.

    Ker sem proti cenzuri pa še enkrat prilepim moj originalni komenar: http://pastebin.com/mkUcq9uu

    • lidija

      ma “ko te šljivi”, dej.

    • Nova24TV Mod 2

      Hvala za opozorila. Lektorja sem za ušesa.
      Vaš (originalni) komentar nismo izbrisali zaradi opozorila glede slovničnih napak, izbrisali smo ga zaradi žaljenja in prostaškosti v predzadnjem stavku. Če boste tako nadaljevali, vas bomo spet primorani blokirati.

      • mihha

        Vašega komentarja

    • Peter

      Slovnične napake so res moteče.
      Vendar pa je treba razumeti, da na Novi24 nimajo na voljo na stotine delavcev plačanih iz davka na električne priključke.
      Če te tako zelo moti, predlagam, da nehaš klikati sem. Bomo preživeli tudi brez tebe, de.

    • Bloški Tonček

      Takim kot si ti, se na internetu reče grammar nazi…
      Skačejo na črke in besede, ne pa na pomen. So super, vsaj za formo jezika – dokler niso žaljivi.

    • Kapodistrias

      Preden deliš nauke o pravilni slovenščini, odpri kakšno slovnico. V tvojem cenzuriranem slovničnem poduku sem našel slovnično napako. V slovnici glej poglavje o nedoločniku.

    • Kapodistrias

      No, pa sem prezrl še eno tvojo napako v zgornjem prispevku. Se ti ne zdi, da v stavku “No pa sem našel še eno” za No stoji vejica. Drži?

  • dr Janez Sveti

    Državljani, pričakujejo od politika, da se ne izraža na način, kot ga je zapisal gospod Janša. Razumem, kaj je želel povedat, Moral pa se je zavedat, da bodo mediji, ki so pod kontrolo hobotnice (nobeni komunisti, to so navadna mafija), zagnali vik in krik. Državljani,ki žal v mediji iščejo resnico, pa seveda to potem vidijo tako kot jim večinski mediji prikažejo.
    Novinarski poklic v Sloveniji je dejansko prostituiranje, saj jih jaha vsak, kdor ima vpliv in denar. Kaj pa naj počno, če izgubijo službo?
    DR Janez Sveti kurtizan

  • Janez

    Enigma Brroz !
    Od zadnjega Brozovega zdravnika dr. Matunovića.
    Ampak ta KP Broz je dr. Matunoviću rekel :
    ” jaz povem javnosti, ljudem — pač to ?!
    Kar hočem ” in, da če česa ne pove o sebi ?

    Potem pač tega – ljudje – pač? Ne vedo.

    Novinar pa res očitno – ni lahko biti ! Posrrdovati moraš javnosti !
    … to, kar ti nek oblastnež – sam pove !
    Če ti reče težko preverljivo laž – moraš? Pač – širiti – njegovo laž.?

    “Laži” diktatorskih oblastnikov, ” je oz. Je bilo” nevarno preverjati .

    J. Broz je preveč radovednega dr. Matunovića kar odslovil.
    Manj monopolni poltiki, se morajo ? Besdno braniti pred vsiljivimi novinarji? L.r.JANEZ KOMENDA

  • Slovenc

    Tovariši in tovarišice “družbenopolitične delavke” – vojaki/nje revolucije, kot jih imenuje tov. Milan Kučan, predsednik predsedstva Centralnega komiteja KOMUNISTIČNE partije JUGOSLAVIJE v Sloveniji, skupaj s svojimi lutkarskimi animatorji seveda niso kaka navadna mafija, ampak so KOMUNISTIČNE lutke, prostitutke, kot pravilno ugotavljajo Janša, Petek in Swinton. Kominternistični oddelek imenovan KOMUNISTIČNA partija Jugoslavije je torej zločinska združba zločincev proti človeštvu, kar KOMUNISTI pač so.
    Novinarski poklic je jasno definiran, kakor je jasno definirano tudi KOMUNISTIČNO “družbenopolitično delavstvo”, ki je dejansko nasprotje novinarstva in ima za nalogo “očuvati tekovine jugokomuniistične revolucije”.

    • Janez

      Ne razburjaj se nad menoj – ni za kaj ?

      Če ti moje pisanje ni všeč – mojega pisanja – pač … ne bereš. Te nič ne silim, da jih.

      Moje pisanje je pač namennjeno – demoraliziranju pokomunistov, ki te zapise – tudi berejo. Čeprav
      nič ne pišejo. A vplivam – jaz nanje. Verjetno tvoje tudi kaj vpliva.

      Isto stvar počnem kot ti ,
      Malo begam naše ” vernike v komunizem ” s presenetljivimi. A kar – z zelo nedvomnimi dejstvi.

      Moje pisanje je namenjeno tudi domačim in tujim brralcem ” po uradni dolžnosti “. Da oni pač vidijo, da bolj zamegljene namene raznih strani v povezavi z našo Slovenijo,, vidimo in te realne motive ostalih – tudi realno dojemamo. Da torej tudi navadni prebivalci dobro dojemamo realni smisel dogajanj.

      Tisti pudlji pa so realna stvar v življenju J. Broza, ki kaže na njegov verjeten realen družinski izvor.

      Še dva zanimiva, realna in manj znana detajla iz življenja ex KP J. Broza.

      1. KP Broza je med ofenzivami 1943, 1944 obiskal osebno v gorah Bosne !!

      … Churchilov sin Randolph : …preverljivo dejstvo.

      A čuden obisk? Nevarnega KP fanatika je ? Nevarno obiskati. A ne, če je ta
      “KP fanatik ” prijjatelj ali celo učenec .. g. Churchilla ?
      Sinu Randolphu se ni nič zgodilo.
      Le debata je bila. O čem ? Verjetno o ” tamponski državi YU, ne preveč KP STALINSKI.
      In res je bila KP stalinska – le do 1948. A ne ?

      Vmes so Angleži “dali” domobrance Brozu? Res?!

      Nauk : Slovenci se moramo začeti “razumeti” relacije” in interese večjih !
      Stvar razumevanja drugih – je za nas S lovence pomembno.
      V letih 19431953 je KP Broz dobro poznal te inerese in relacije – med večjimi . In
      Meni ljubi Slovenci,
      domobranci – so naenkrat postali žrtev. Za velike – malo pomembna, “obstranska žrtev”.
      Slovenci znamo postati žrtev spet tudi zdaj – če ne bomo razumevanju drugih, večjih posvetili več
      pozornosti. Zato tudi tole pišem.. Rad bi okrepil desno slovensko gledanje na večje.

      To področje slo pokomunisti dosti bolje obvladajo odnose z večjimi od nas Slovencev. A to svoje večje znanje izrabljajo pač – v svoj ozek interes. Osebni interes in interes posameznih skupin – pokomunistov.

      2. Povedati hoćem le, da komunisti nikoli niso bili taki … komunisti … kot so se kazali svojemu
      prebivalstvu.
      Tudi sedanji slo pokomunisti nas presenetijo, ko npr. Kažejo pod Vršičem “nadpovprečno naklonjenost ”
      ruskim politikom . Hitro se pokaže, da gre za ožje skupinske in individualne povezave, želje itd.^

      Kot zanimivost ;
      Leta 1953 pa je KP Broz na Brionih plesal – s tedaj mlado GB kraljico Elizabeto.

      Odnosi ex KP. YU vrha v praksi spet niso bili čisto taki – kot bi izhajalo iz same ex KP YU
      ideologije. Dogajanje je bilo dosti bolj pestro .

      .Pogosto precej napeto, pogosto pa urejeno tudi v nadpovprečno in presenetljivo visokem – soglasju. V soglasju seveda : z vrhovnimi ljudmi od ex KP YU – zelo različnih držav.

      Ne dvomim in upam, da se bo naše slo domoljubje okrepilo !
      In da bo prav slo domoljubje ! Ne pa nekakšen pokomunizem osnova in usklajevalni temelj za bolj

      enakopravno in enakovredno vlogo R.SLO in nas Sloovencev – v EU in širšem okolju. L.r. JANEZ KOMENDA

      • Janez

        Popravek !
        Preveril sem moj “napamet podatek v moji glavi”. Torej:

        KP J. Broz je leta 1953 zanesljivo obiskal GB–Anglijo. Čisto sam je slikan z Churchillom in Ednom. Tudi z družino kraljice Elizabete.
        KP Broza kot spretnega in seved .etičn spornega !
        … “usklajevalca odnosov” z večjimi – seveda !
        … v njegovo osebno dobro in “njegove KP YU”?
        Ni ga za podcenjeevati. Spreten, zelo prikrit polit manipulator je bil. V dosti “boljših” odnosih z Churchillom in GB – kot je bilo na zunaj videti.

        A kako točno je s temi ex KP polit “manipulacijami” z zelo slabimi posledicami zlasti za naše narodne sobrate,, protikomunistične domobrance ?
        O tem – naj uradno ugotovijo? Uradno pristojni v R. Sloveniji – pač .

        Torej: obisk J. Broza 1953 v GB je nedvomen. Kako in ali je bil kak ples J. Broza z GB kraljico leta 1953 na Brionih ? Je za preveriti! Kogar to zanima.

        Enigma Broz, knjiga dr. Matunovića, zadnjega zdravnika J. Broza ima vrsto delno podprtih domnev.

        Da je bil nam znani J. Broz pravzaprav – poljski žid , sin poljske grofice Marije (nenavedenega priimka) in očeta žida, veterinarja. Odtod naj bi izhajalp znano Brozovo veselje in znanje ravnanja z živalmi.

        PUDLJI – znani psički J.Broza?
        So tudi en tak namig v smer morebitne prave matere (poljske grofice?)nam znanega J.Broza.
        Pudlji so bili namreč hišni ljubljenčki in žive igračke tisočev poljsko ruskih bogatih žensk.
        V povesti Dama s psičkom (Dama s sobačkom) je A.P.Čehov eno tako – ovekovečil.
        Tam naj bi J. Broz pridobil kar veliko znanje igranja na klavir, znanje jezikov itd. – ki je ? Nič značilno za “kovinarje”.?!
        Pa domneve o sorodstvu nam znanega J. Broza z rodbino poljskih židov Danielovicz, iz katere sta tudi slavna ZDA film igralca Kirk in njev sin Michae Douglas ? Obrazna podobnosi je seveda – res velika.

        Tudi to naj kar raziščejo uradno pooblaščene službe R. Slovenije. Če taki podatki so interes države.

        Kakorkoli že ? Čuden človek nam je vladal od 1945 do 1980 !
        Z malo dobrega oz. Veliko slabega za nas Slovence.

  • koreninca

    Ko vedno odličen, Miro Petek.

  • Senta Šetinc

    Zelo dobro, poučno, odlično. Velika škoda je le ta, da se bodo oni, ki bi prvi MORALI prebrati ta prispevek cenjenega novinarja Mira Petka, temu v velikem krogu izognili. Po drugi strani pa nič hudega, saj razumeli verjetno tako ali tako ne bi, očitnih povezav s svojo osebo pa jim(a), se bojim, tudi ne bi uspelo prepoznati, in to kljub vsem očitnim stičnim točkam in prepoznavnim znakom. Nemci se v podobnih primerih radi zatekajo h globokoumni ugotovitvi: “DUMM GEBOREN, NICHTS DAZUGELERNT UND DIE HÄLFTE VERGESSEN”.

    • Breiva

      Ali pa: “Nichts zugeboren, nichts zugelernt, Hausverstand minimal”.

      Velja za večino iz ZL in Dejana Židana.

  • Sredinec4U

    EC je nedvomno (intelektualna) prostitutka, a JJ si kot predsednik glavne opozicijske stranke ne bi smel NIKOLI dovoliti takšne izjave. Spet strel v koleno iz zasede celotni desnici. Bravo Janša. NOT.

    • Breiva

      A misliš, da je ceno postavil previsoko?

    • mihha

      V Sloveniji vlada neustavno stanje, ko je kakršnakoli (politična) korektnost nesmiselna.

      • Sredinec4U

        Kakšna politična korektnost neki? Prostitutka je izjemno žaljiva beseda. Za razliko od C*gana, h*miča, m*sliča, za take besede si skoraj pribit na križ. Politična korektnost je bolezen, ki pa JJ zagotovo ni okužila.

  • Breiva

    JANEZ KOMENDA,
    imam vprašanja zate, ki vse veš.
    Kaj je to ŽANTLUNGA?
    Pa še, kaj je VIJIK?

    Kaj je trikl, pa jaz ne vem, ali lahko pojasniš?

    • Janez

      Trikl je prečka, lesena in okovana !
      ki poveže voz in konja.
      Na trikl so pripeti vprežni pasovi od komata, trikl za je pripet na voz.
      Z eno rinko je trikl pripet na voz.

      Tvoje besede so ene – verjetno – spačenke. Šaltungs je preklop, menjalnik itd. L.r. zapis Janez Komendap.s. kaj pa je “mrzk” kaj pa “limonca”

      • Breiva

        – Trikl je po naše vaga, dvojni komat za vole ali krave pa so telege.

        – Žantlunga je tesarska sekira, katere uho je nagnjeno na eno stran, rezilo pa je dolgo ca. 30 cm. Uporabljlala se za tesanje tramov, ko še ni bilo žag. Bile so leve in desne izvedbe.

        – Vijik pa je vejnik. Moj prastari in stari oče sta bila kovača (jaz jih imam sedaj 74) in sta izdelovala izredno kvalitetne vijike, ki so bili znani daleč naokoli. Sedaj vem samo še za enega, ki ga ima ena stara ženska, pa ga noče prodati. Imeli so vsekan znak, polmesec in znotraj 3 zvezdice.

        • Janez

          Aha? Hvala.
          Kaj pa so: sora, mrzk, limonca ? L.r. Janez Komenda

          • Breiva

            Na žalost ne vem, ti bom pa hvaležen za pojasnilo.

            Kovačijo so pa komunisti po WW2 zaprli in očetu prepovedali delati. Ustanovili so Agroservis, kjer je potem oče delal kot navaden delavec. Kvalifikacije mu niso priznali, ker se je pri svojem očetu izučil in ni imel spričevala. Tako je kovačija potem propadla, otroci pa smo bili več lačni, kot pa siti.

          • Janez

            Ja, grdo od ex KP ZK – jev !
            Grdo je bilo prepoovedati pošteno in korisno delo !
            Zdaj se pa isti ex kp zk ljudje ali njihovi nasledniki gredo : hunanitarce , zagovornike enakih pravic!

            Zagovornike ha ha – svobode:
            seveda njih “svobode farbanja ljudi, njih svobodne poti na oblast, svobode zakulisnega osebno okoriščevalskega vladanja itd. Itd. Obup od teh SD, ZL, SMC, DESUS !

            … sora – je zadnji del osi ! Nosilnega srednjega droga voza.
            Spreda je bila na – sori – vponka za trikl – kmečkega voza za h konju, gumiradla.
            Na – sori-zadaj , smo se vozili otroci.
            …. mrzk – je zoprn človek, dedec..,
            … limonca – pa je bolj humoristično ime za kislo ženo ali moža !
            V smislu : ‘pridem, če mi moja “limonca “dovoli ! …lep praznik.. Lahko noč. L.r. Janez Komenda

          • Breiva

            Hvala za pojasnilo. Tudi mi smo se vozili na tej štangi, ne spomnim se pa, da bi ji rekli sora.

            mrzk in limonca sta pa verjetno bolj lokalnega značaja

  • Slovenec 33

    Kako lahko nekdo tako nekritično povzdigne te topoumne produkte usmerjenega izobraževanja v intelektualne vrste. Pa čeprav jih da v navedke. Protestiram.

    Pravi intelektualec je človek obdarjen z zdravim umom v povezavi s
    srcem. Njegova dolžnost je, da OPOZARJA in OZAVEŠČA družbeno okolje.
    Vsekakor, intelektualec ni tiho, ne pozna molka. Ne more biti prodana
    duša.

    Zavzema se za VEZ srce/možgani. Ozavešča nezrele pozicije, pozna
    družbene procese in ima sposobnost predikcije. Zato naredi vse za DOBRO
    ČLOVEKA. Intelektualec ve, da to pomeni imeti zdravo in močno družbo,
    družbo samostojno mislečih in svobodnih posameznikov.

    In kje ste na obravnavanem naslovu zaslutili obstoj intelektualcev?

    Sam ga nisem.

    • Vid

      Besede namenjene intelektualcem so na mestu, protest pa v glavnem ne. “Intelektualne prostitutke” je besedna zveza, ki si jo je Petek kot celoto sposodil pri Swintonu, kot je pojasnil. Swinton je sebe in svoje tovariše označil z obravnavano besedno zvezo: “Smo intelektualne prostitutke.” In zadevo zadovoljivo tudi pojasnil, utemeljil.
      Ko Petek govori o lokalnih MURGLSKOSRBSKIH JUGOKOMUNISTIČNIH uzancah “družbenopolitičnih delavk/cev” – vojakov revolucije ter jih primerja z “ameriškimi intelektualnimi prostitutkami”, kar poudari z “uveljavljenostjo pojma”, jim ne pripisuje intelekta, ampak nasprotno:

      “Le da bi v naših razmerah pridevnik intelektualno lahko tudi izpustili, saj je slovensko novinarstvo padlo tako nizko, da velikokrat ne sega v polje intelektualnega” (Petek).

      Edino, kar je tu sporno, je besedna zveza “slovensko novinarstvo”, ki želi poenoteno zajeti tako slovenske novinarje kot murglskosrbske jugokomunistične družbenopolitične delavce, saj MURGLSKOSRBSKI JUGOKOMUNISTIČNI “družbenopolitični delavci – vojaki revolucije oziroma “watchdogi” tekovina revolucije (rtvs, pop, kanalizacija, planet, delo, dnevnik, nedeljski, večer, mladina …), kot si sami pravijo, niso niti slovenski niti novinarji.

      Slovenstvo je namreč dejansko nasprotje “smrtnim neprijateljima ljudi”, kot si watchdogi revolucije tudi radi pravijo, novinarstvo pa je prav tako dejansko nasprotje piškotarskemu lažnivemu watchdogovstvu družbenopolitičnih delavcev murglskosrbske Jugoslavije. Po njihovih delih jih boste spoznali.

      • Slovenec 33

        Hej, hvala za dopolnitve in razlage.
        V mojem besednjaku so to topoumni produkti usmerjenega izobraževanja, ki ga vodi fdvizemim. Podpirajo tudi nadaljevanje okupacije slovenskih dežel, ob podpori izdajalcev slovenskega naroda in kot taki ne vedo, kaj so to moralne in etične norme in da o domoljubju sploh ne govorimo.

  • Janez

    Ja. S stališčem

    Slovenca33, spodaj – se strinjam !

    Tem prodajalkam ? “smrtno žalobne sladkobnosti” – se reče tudi !

    V LJ ” prodajalke vijolic”.

    Ja? “Prodajanje vijolic” in. “čudnih – čustva vzbujajočih info rožic” – je ?

    Mukotrpna , žalobna “nadomestna dejavnost” za “izgubljeno ali pozabljeno ali od drugih poteptano “vredno delo vredno pravo zadovoljstvo?!

    Zapišem vam besedilo slavne pete pesmi Prodajalka vijolic
    ali La Violetera :

    ” Ne hodite mimo mene, šop vijolic si kupite ! To so solze moje sreče ! Davno – pokopan spomin ! ”

    Uh, kako dobro povedano ?Važna je namreč tudi :

    moreča realna osnova “prodajanja vijolic” in. čustevene posledice in motivi !

    … ki jih “prodajanje vijolic” povzroča!?
    Za “emociom” teme, so pa Španci in Mehikanci znano “največji mojstri To vemo vsi! L.r. Janez Komenda

    P.s. za pokušino La violetera, zdaj zlahka dosegljiva na googlu.

  • Janez

    Danes je velik, prazničen dan !
    Kristus je od smrti vstal ! Veselimo se ! Pokazal nam je pot vstajenja. Pot v nebo !

    Tudi za “intelektualne prodajalke vijolic” – še ni vse izgubljeno !
    Samo nehajo naj delati ” nekorektno zagovarjanje vprašljivo nedolžnih ?!
    …in napadanje nedokazano krivih”!!? … za “naročnike in ? denarnike”, ki si z njimi ? Lee -” umivajo roke” ?!

    Malo umiritve in dela iz čistega srca – pa bodo nazaj na narmalni poti ! Brez obiskov sodišč?l.r.JANEZ KOMENDA

    • Breiva

      Te “prodajalke vijolic”, kot jim ti praviš, so res malo čudne intelektualke, so bolj poslušne psičke. Včeraj pri poročilih na SLO1 ob 19:00 je o dogajanjih v cerkvah poročala ena zelo mlada prodajalka vijolic. O katoliški cerkvi je rekla samo en stavek, o evangeličanski pa je govorila kar nekaj minut, so jo na FDV dobro preparirali.

      Te barabe in brezdelneži na FDV bi se spajdašili celo z IS, samo da bi škodili katoliški cerkvi. Kazen bo gotovo enkrat prišla.

      • Janez

        Hja ? Meni se zdi ?
        Da so že “kaznovani, kaznovane”
        “Kaznovani, kaznovane so s tem – da so – kar .. so!”
        Tista “prodajalka vijolic” se vsaj zveda in je žalostna – zaradi ?
        Lepege, boljšega življenja, ki ga je izgubila. Pozabila – pa še ne.
        Solze skoraj pozabljega spomina – lepote. Solze ? Obujajo – spomin ! In obudijo – lepoto !
        Solze – so od kesanja. I n od oživljene želje – po lepoti.
        Lepoto pravega življenja – se da vrniti – nazaj !

        Soze kesanja – so pot v … vstajenje !!

        Izguba žalosti, kesanja, spomina – na lepo !

        Vodi v pozabo pozabe . V “demenco”
        In “dementeb” novinar – piše? Karkoli.
        Vse lepo – je že – davno ? Pozabil.
        Zato – cerkve, vere – ne mara.
        Budi ga iz demence. A brez solza, želja, truda – ni – vstajenja . Ni življenja, čistega ! L.r. Janez Komenda

        P.s. le – nelepo “služenje” nelepega denarja – je. E nim to zadošča – a so? Nizki.

  • xtc

    Hm ?
    Intelektualne prostitutke?
    Za človeka;ki je dovolj izobražen in osobnost je kaj takega huda žalitev:
    A MPAK ŽAL NE V sLOVENIJI;KJER JE HLPČEVANJE KOMUNIZMU;KOMUNISTOM;rUSOM IN ŠE KOMU IZ YUGE naravnost zapovedano čez ŠOLSKI SISTEM:
    : Tisti ;ki so najbolj glasni ob twitu JJ MOTI LE TO ;DA JIM JE NASTAVIL OGLEDALO OČITNO RESNICO KI SE JO ZAVEDAJO AMPAK LAŽEJO IN ZATO JE BOLEČINA ŠE VEČJA;KER SO SPREGLEDANI:
    In sedaj še kruta resnica;nihče izobražen in osebnostno karakteren se nebi niti v sanjah spuščal na nivo slovenskega leveg novinarstva;ker bi ga bilo preprosto sram hlapčevstva;intelektualne degradacije in poniževanja tako osebnosti kot izobrazbe:

    Ker tega zavedanja ni;pač je kot je:

  • Janez

    Jaz predlagam -ta izraz !
    Evfemizem je, olepšan način povedanosti !

    “V i j o l ic a ” – etično kočljiv, extra plačan politični … novinarski prispevek – nizek napad na osebo!

    “Prodajalka, prodajalec v i j o l i c ” – ” prodajalke vijolic” !: pa so – extra plačani pisci nizkih, osebnih napadov.

    Vsakdo ve, da se izraz “prodajalka vijolic” – nanaša na “prodajalke ljubezni”!

    V splošno in javno “posvojitev”, – ponuam uporabo izrazov!.
    “Prodajalec, prodajalka vijolic” – za pisce “politično …kupljenih novinarskih tvorb”:skrajno nizkih, nedokazanih … … insinuacij, diskreditacij … itd. .

    Tak pisec … je – ” prodajalec, prodajalka vijolic”

    Taka ” novinarska tvorba” pa – je. – ….. “vijolica ” .
    Žaloben, lep cvet, “lepa roža bolestne žalosti”.

    Prednost evfemičnih, olepšanih izrazov “vijolica in prodajalka vijolic ” !
    Za obžalovanja vredno, nelepo početje. – ” nizko ” !!
    novinarsko pisanje, rtv poročanjeje … je v tem, da …. ti izrazi – n i s o t o ž l j i v i !!

    Za uporabo teh izrazov – se vedno da reci, da so bili uporabljeni – ti izrazi !
    … izrazi ” vijolice, prodaja violic, prodajalka vijolic – pač – zaradi “nejasne globoke žalobnosti “..itd. Značilne – za slavno vsem znano pesem – obupno prosečo pesem Prodajalka vijolic ! L.r. Janez Komenda

  • črnaovca

    Janez je pač napisal kar mu je prišlo na misel, da je žaljivo ni dvoma in Petek ko si jih ti dobil po glavi zaradi svojega pisanja tudi nisi bil vesel in si zadnji ki bi smel zagovarjati žaljivke

    • Breiva

      Napad na Petka so organizirali komunajzarji, tako kot rudi umor Ivana Krambergerja. Če bi bil pudelj kučana in enako pisal o kakem politiku desnice, pa bi od kučana dobil odlikovanje.

      Mer zanima, kdaj jih bo prodajalka vijolic evgenija carl dobila po glavi. Verjetno nikoli, ker desnica ne uporablja takih metod, kot komunajzarji. Kako delujejo komunajzarji je dokaz oboroženi zamaskirani demonstrant s črno srajco in rdečo zvezdo na prsih v vrstah demonstrantov ZL, za njim je namreč stal kordiš, v ozadju pa kučan, zoki in strudelj.

  • Janez

    Upa, da je Slovenec33 doumel !

    1. da jaz sem pravi Slovenec !

    2. PUDLJI – J. BROZA , PA SO DEJSTVO IZ ŽIVLJENJA J. BROZA V 1970 LETIH ,
    ki jih je v letih pred njegovo smrtjo nedvomno imel .
    Vsak si jih – te Brozove pudlje – ogleda v knjigah, ki so izšle ob Brozovi smrti.

    Jaz sem to zapisal, ker je ob vseh
    3. KASTROFAH IN ZLOČINIH, KI SO JIH KP ZK BROZ &SLO YU STALINISTI – POVZROČILI !!

    4. popolnoma nejasno tudi smo vprašanjee … o s e b e KP ZK J BROZA !!

    Javna podoba J. BROZA je bila ustvarjena – politično, medijsko ! To je dejstvo.

    Zadnji Brozov zdravnik dr. Matunović jasno navaja Brozove besede o njem samem :
    ” ljudje o meni vedo – kar jim povem. Česar jim nisem povedal – tega – ne vedo !!”

    Že ta Brozova izjava – da veliko snovi !
    o dejanski vrednosti in o verodostojnosti medijskih informacij !?

    Uradne iverodostojne info o dejanskih starših … bomo težko dočakali !
    Z množico prepisovanih, stokrat prepisovanihh in pontiskovanihh knjig o osebi J. Broza ?

    Kaj naj z “povestmi za mladino” Matošca Dečkom s Sotle in Knjigo o Titu ?
    In nedavnimi Tito in tovariši – baje je ta knjiga zgodovina- znanost ?!

    PUDLJI J. Broza – o njem in njegovi osebi ?
    Morda povejo ? Več, bolj realnega – kot pisanje v sto ? knjigah o Brozu.

    Le to sem hootel izpostaviti :
    ob sto in tisoč “napol resnicah in lažeh ” slo in yu komunizma !

    Očitno niti javna podoba glavne glavne osebe ex yu komunizma – KP ZK J. BROZ

    je vprašljiva ” medijska resnica oz. morda – laž?”. Toliko o “pudljih J.B.Tita ” l.r. zapis Janez Komenda

    P.s. kot sem povedal :
    družni psički “pudlji” so bili priljubljena domača “živa igračka” tisočev bolj bogatih in gosposkih žensk iz vrst poljsko-ruske gospode pred in po letu 1900. Eno tako damo je ovekovečil A.P. Čehov v Dami s psičkom .

  • Janez

    Končajmo v R. SLO s to navezanostjo ex slo in yu komunizem !

    Končajmo tudi z
    ( ?naročenim ? ) medijskim “hvaljenjem” ex slo yu komunizma !

    Končajmo tudi
    ( ?naročeno ? ) nedokazano medijsko obtoževanje in blatetenje kritikov !
    Ki nosilne osebe in diktaturo ( 1945-1990 ) ex slo yu kp zk komunizma ! … utemeljeno kriitizirajo !

    Namreč !
    Starejša in zlasti novejša

    nedvomna in dokazana dognanja o nespornih zločinih ex KPJ J. BROZA-Tita !!

    – znanstveno dokumentirano ! … v delih – P. Simića o Titu, dr. A. Bajt Bermanov dosje itd.
    z originalmimi zgodovinskimi dokumenti – zanesljivo dokazujejo !!

    veliko …. k r i v d o – za nezastarljive z l o č i n e zoper č l o v e ć n o s t !!
    v podobi nesodnih pomorov tisočev neoboroženih vojnih ujetnikov in civilistov

    Ex kp zk J. BROZ
    in veliko njegovih somiššljenikov so !
    …. sami zagrešili !
    …. ali osebno ukazali !
    tisoče – manjših in obsežnejših – izključno političnih – umorov in množičnih pomorov !!

    Že pred 2. Sv. vojno, med njo in najhujše – po že končani 2. svetovni vojni !!

    V R. Hrvaški je bil J. Broz – Tito !!
    … že proglašen – za vojnega zločinca.

    Zato tudi v R. Sloveniji ? Realistično nehajmo z neosnovanim pre- veličevanjem !?

    Preteklega, tako tragičnega – ex KP, ZK SLO, YU komunizma !

    In !?
    Končajmo tudi s sedanjim. – R. SLO …. po-k o m u n i z m o m !
    Slabo, krvavo – dediščino ima !

    Na dediščini grobega vsiljevanja komunizma, še nekaznovanega nesodnega morjenja !!

    V iimenu stalinskeega in titoističnega ” komunizma ” ! Zdaj?
    Ko veliko ali večino slabega iz KP ZK dobe – dokumentirano – vemo ?!

    R.SLO pokomunistične stranke
    ZL, SD, SMC, DESUS – naj se javno, za vedno odrečejo ?
    Krvavim predhodnikom svojih strank ! Neznanstvemu K. Marxu, J.V. Stalinu, J. Brozu itd. !!

    Korektno znansttveno obdelani – naj oddidejo iz živega življenja !! V zgodovino !
    A ne v pozabo zgodovine !
    Odidejo naj, shranimo jih neuničljivo !! Med svarilne primere – velikega političnega zla !!
    Ki naj se – nikoli več – ne ponovi !!

    Raje usmerimo naše pozitivne energije !
    … v pripravo bolj tvornih in bolj perspektivnih in uresničljivih konceptov za R. Slovenijo !
    In za nas Slovence !
    Za naš – slovenski narod !
    Ki je zaaradi vsiljevanja – komunizma, ZK socializma toliko pretrpel.

    Ne gre za ?
    PUDLJE – psičke !
    ex yu KP ZK diktatorja J. Broza ?
    seveda niso stvar,
    … na katero bi rad usmeril pozornost ! Vas beročih !

    Le obstranski droben pojav . So pa ti PUDLJI ? verjetno ne nepomemben – i n d i c !
    In opozorilo ?!

    Ne pustimo se zavesti tem “medijskim prodajalcem in prodajalkam – vijolic”

    Morda so lepe te “ponujane … vijolice”, kar neresnično lepe ?!

    Neresnične, – rože so – pravzaprav – te – medijske “vijolice” !!
    Žalostna, hitro minljiva lepota – so ?! Te vijolice !

    So le stare, v rože spremenjene solze, stare “lažne sreče” ?!
    “solze sreče ” !!…neuresničenih želja ” !
    … davno pokopan – spomin”?!
    Naj bodo – spomin.
    Ker niso – prave rože ! Hočemo prave rože, prave medijske rože. Razveseljivo realne ! L.r. Janez Komenda

    Preveč “žalosti” nosijo v sebi !! Vijolice !
    In simbol prevare, prešuštva, nemoči – so. Zato so – tako – žalostne.
    Ne !! Hvala za vijolice ! Ni jih treba prodajati ! Medijskih “vijolic” !

    • Janez

      Ja ! Ni jih treba “prodajati” !

      Celo – v navidez -!
      V ” ?lep” namen zavitih – ” ? zlonamernih ? ” medijskih “rožic”: laži, ne-resnic, polresnic itd. !!

      Tudi : nima smisla !
      pisati nekakšnih svaril, obtožb … proti komu ?
      Če pisec, novinar nima nobenih verodostojnih, realnih dokazov !!?

      Tudi nima smisla !
      pisati nekakšne pretirane “hvalnice, zagovore” za ljudi in o raznih dogajanjih !
      … za katera !
      … že obstojijo nedvomni in znanstveno veljavni dokazi !

      … dokazi, da gre za osebe, ki so ukazovale, same izvrševale !!

      … nesprejemljiva zločinska, nesodno morilska dejanja !!

      1. Tak primer – je primer : ukazov za politično nesodno usmrtitev !

      Izrečenih osebno s strani ex YU KP ZK Josipa Broza-Tita !!

      Znani avtor knjig o J. Brozu-Titu – P. SIMIĆ !

      Ki je v NKVD arhivih v Moskvi našel verodostojne pisne dokumente !

      Ki J. Broza že v času pred 2. vojno -osebno bremenijo ukazovanja !

      … ovajanja za likvidacijo in ukazov nesoddnih političnih umorov !
      …. članov KPJ v Moskvi in v YU !
      … trokitov med borci Kominterne v Španiji !
      …..vodenje ekipe likvidatorjev in kontrola likvidacij trokistov v Španiji!

      Glede množičnih povojnih nesodnih pomorov vojnih ujetniikov In civilov !
      .. po kapitulaciji Hitlerja – je pa raziskovalec in avtor knjig o Titu – P. SIMIĆ !
      – pridobil veljavno pričevanje viskega oficirja OZNE !
      …J. Broz mu je osebno ukazal !!
      …. organizacijo nesodnih pomorov tisočev – umikajočih se, zajetih – vojnih ujetnikov in civilistov !

      Točne podatke najdete na internetu : zapisi in intervjuji s piscem, raziskovalcem P. Simićem.

      Torej !
      Ob obstoječi znanstveno veljavni dokumentaciji o osebah, političnih KP in ostalih akterjih predvojnega,
      medvojnega in povojnega komunizma in ostalih struj .. itd.
      Bodo morali biti bolj pozorni tudi pisci obsežnih monografij o KP ZK akterjih !

      Pa tudi skromnejši novinarji, publicisti, ki pišejo, govorijo itd. o ex KP ZK EX SLO IN YU ter politiki slo strank, ki izhajajo iz KP, ZK: SD, ZL, SMC, DESUS !
      Bolj pozorni morajo biti, postati – na novejša znanstveno veljavna odkritja, nova dejstva !
      … ki jih je odkril P. SIMIĆ in ostali raziskovalci.
      Sicer bodo, boste !
      … slo pisci, politiki , novinarji itd. – pri svojem podajanju KP. ZK, 2. svet. vojna v ex YU !! čisto neverodostojni, neskladni z dokazanimi dejstvi itd.

      Od slo verodostojnih avtorjev izpostavljam – A. Bajt Bermanov dosje – obsežna kniga spominov.

      Za zakljućek :
      slavnii psički PUDLJI – J. Broza: če so realen indic na rojstvo J .Broza neki poljski grofici Mariji ?

      To naj ugotovi – znanost !

      Politikom in piscem ex kp zk izvora želim povedati le !

      Da pošteni prebivalci R.Slovenije, tudi volilci, davkoplačevaalci – nismo in nočemo biti več !!
      Nemočne žrtve ali “žive igračke” kot tisti psički KP nezglednega KP diktatorja J. BROZA !

      Tudi njegovega neosnovano vzvišenega stališča !

      :” ljudje naj vedo, kar povem. Če pa česa ne povem – pa – naj – ne vedo !” Takih stališč politikov – ne sprejemamo več !
      Pod nobenim pogojem !
      Tudi ne sprejemamo tako malo informativnega ter celo ” ?zavajočega” ali politično pristranskeega informiranja, poročanja, selektivnosti izbora info vsebin po poltični barvi itd. – kot nam ga pogost ponuja RTV SLO in še nekateri mediji !

      Tega ? Ne sprejemamo več !!

      Medijske “vijolice” ? Ne. Ne. Ne ! Hvala za – “v i j o l i c e” ! Ne. Ne kupimo – jih ! L.r. Janez Komenda

      • Janez

        Popravek !
        Pri citiranju P. Simića glede info iz NKVD arhivov !
        KP J. Broz je usmerjal in ndziral dejanskost izvedbe : likvidacij t. I. ” trockistov” , ki sp biki v enotah

        borcev proti gen. Francu v Španiji ! Ekipa likvidatorjev je bila podrejena J. Brozu !l.r. Janez Komenda

  • Janez

    Bom bolj direktno napisal !
    G. Janša je sevveda čisto dobro ujel !

    … pomen , namen in pravo vrednost tistih – “medijskih prispevvkov” !

    In uporabil kar pravo ime !?
    za tvorke tako spornih in morda extra plačanih –
    gotovo nedobronamernih medijskih “rožic”,”vijolic”.
    Le malo ” trdo” je, seveda pa pomensko zelo -jasno ! Vijolice, prodaja vijolic – je težje tožljivo !?
    Pomen pa je isti.
    Tiste novinarke pač ? “Prodajajo nekaj, kar se ne proaja” . Robo sumljive kvalitete.

    Resen trgovec prodaja – le kvalitetno robo!
    Tako, ki prenese pregled, oceno, kritiko, svetlobo luči, sonca.
    To vemo vsi !

    Ja? Vijolice so lepe le v polsvetlobi, poltemi .
    Tudi uspevajo – le tako, v poltemi. Na soncu – ne!
    Zato se uporablja ime “prodajalka vijolic” za “prijateljice noči”.

    Svetlobe, sonca, resnice – ne prenesejo.
    Na soncu, pod realno presojo – vso lepoto, ves čar – izgubijo.

    Na soncu so le skromne ,
    … preobčutljive, hitro ovenljive – premočno plave, skromne – rožice.

    Vijolice so – rože … skromnosti !
    Tudi ” pretirano lepe in zapeljive, v poltemi ” grešno lepe” !
    .tui za “vijolice” – medijske rožice ! … je bolje, da ne gredo v – ssvetlobo – …objave !

    Kot naravnim vijolicam – jim – svetloba ? – škoduje !
    iz omamnih zapeljivk polteme !
    se spremenijo v skromne – rožice kar premočne barve, ki takoj – ovenijo !! L.r. Janez Komenda

  • Janez

    Dodajam še info povzet iz ineternetnih objav intervjujev !

    raziskovalca Petra (Pera) Simića avtorja knjig o Titu !

    Visoki oficir OZNE podpolkovnik ( kasneje general) Jefto ŠAŠIĆ,3
    je bil oseba, ki mu je maršal J. Broz ustno
    … ukazal organizacijo
    nesodnih pomorov zajetih vojnih ujetnikov in beguncev, civilov !
    ter prenos tega

    ukaza : “pobijte” – do J. Brozu podrejenih poveljstev in enot !
    v v Sloveniji in drugod. Ukaz J. Broza v Belem dvoru v Bgd maja 1945 !

    Zaintereirani najdete več podatkov v internetnih objavah raziskovalca Petra, Pere Simića L.r. Janez Komenda

  • Bernardo Gui