Novinarska gejevska scena se je povezala z gejevsko sceno na politični desnici

Nekaj časa sem že tako ali drugače v politiki ter si domišljam, da nekatere razmere vsaj približno poznam in razumem. Samo domišljam si, kajti sem daleč od tega, da bi bil na tem parketu res dominanten, da bi res lahko suvereno predvideval posamezne dogodke, jih razlagal, kaj šele, da bi imel vpliv na njihov razvoj.

Več časa pa sem preživel v novinarstvu, skorajda toliko let, kot so stari nekateri predstavniki današnjega blond novinarstva. Tu pa bi si kar upal trditi, da dovolj dobro poznam drobovje, kako naš medijski sistem funkcionira. Ko danes kot strankarski piarovec dobim novinarsko vprašanje, mi je vnaprej jasno, kakšen bo prispevek in njegov kontekst. Povsem predvidljivo.

Večina prestopnikov iz SDS prestop obžaluje
Seveda pa najprej k Andreju Čušu in njegovemu prestopu iz SDS. Kot strankarski kolega mi je bil Čuš kar simpatičen. Zdelo se mi je, da bi z močno postavo nekdanjega judoista ter v svojih bolj zadržanih in umirjenih nastopih z jasnimi odtisi štajerskega narečja lahko delal politično kariero in postal dober politik.

Bil je šef strankinega podmladka in postal najmlajši poslanec, kar je izjemno bliskovita politična kariera. Očitno pa ravno ta mladost in hitrost nista bili prednost. Tudi ko prebiram njegove izjave, ki nastajajo na krilih medijske pozornosti, mi je žal, da si tako zapira vrata. Moder politik bi jih pustil vsaj priprta, predvsem pa pogledal v preteklost, da bi si razložil sedanjost in pri sebi predvidel prihodnost.

Izstopi iz SDS se doslej nikomur niso kaj prida obrestovali. Nekaj mojih nekdanjih poslanskih kolegov, ki so prestopili v druge stranke, mi ob snidenjih priznavajo, da je to bila njihova največja politična napaka.

Izbira: prosti strelec ali politični eksot
Ko sem prišel iz novinarstva v parlament, sem si napačno predstavljal, kako mi to daje neko romantično politično svobodo, ki jo zagotavlja celo ustava. Dobro, poslanec je predstavnik ljudstva in le njemu odgovarja, toda tu je stranka in poslanska skupina, znotraj katere se sprejemajo odločitve, krešejo mnenja, pripravljajo amandmaji, predlogi, gradiva za seje, na plenarnih zasedanjih pa mora biti glasovanje več ali manj enotno.

Sicer vlada ne more funkcionirati. Vlada ne more vladati, če zakoni v parlamentu niso prejeti. Opozicija ima tu nekoliko več manevrskega prostora, ker je pač večja odgovornost na koaliciji. Kdor te osnovne maksime ne razume, seveda ne more delovati v politiki. Lahko je prosti strelec, ki bo ustrelil tako daleč, kolikor so ga pripravljeni meriti mediji. Ali kak politični eksot, ki bo krožil po medijih, dokler se mu bodo ljudje režali in dokler se ga ne bodo naveličali.

Čuš je tudi naiven, če misli, da bo delal lastno stranko in da bo uspel postati relevanten politični igralec. Ker nima finančnega in strokovnega zaledja ter strankarske infrastrukture, ne more plesati niti ene politične sezone, kot so to s svojimi strankami počeli Zoran Janković, Gregor Virant, Alenka Bratušek ali Gregor Golobič z Zaresom, in kar čaka tudi Mira Cerarja.

Na koncu bosta na hišni številki pri Čuševih dve marginalni stranki. Naivnost v politiki se drago plača. Tisti, ki ga danes trepljajo po rami, mu jutri pri iskanju kake poslovne priložnosti ne bodo pomagali, nasprotno, zaradi strankarskega odtisa ga bodo onemogočali.

Povezava novinarske gejevske scene z geji na politični desnici
Bil sem še v parlamentu, ko je iz poslanske skupine SDS in kasneje iz stranke izstopil Franc Pukšič. Za sabo je imel več poslanskih in županskih mandatov, toda takega medijskega cirkusa, kot je pri Čušu, takrat ni bilo. Ali kasnejši izstopi Sonje Ramšak, Dimitrija Rupla, Dragutina Mateja. Mediji so sedaj potrebovali Vero Ban in Čuša, da lahko obračunavajo s SDS in marginalizirajo pomembnejše teme.

Naročeno je, da poročajo, kako stranka razpada, kmalu pa bo leto dni, ko je SDS na vseh merjenjih političnega utripa na prvem mestu. Tu se je povezala tudi gejevska scena na novinarski strani z gejevsko sceno politične desnice, ki jih moč SDS boli in jim poraja občutke manjvrednosti, ljubosumja in jeze. Verujejo in častijo različnega boga, toda skupni so si v sovraštvu do SDS. Tu so se našli, le da se ti revčki v politiki ne zavedajo, da so ljubimci z razlogom oziroma ljubimci za določen čas.

Hrupna medijska trobila želijo preglasiti resnico
Ovadba zoper Milana Kučana zaradi njegove vloge pri razorožitvi Teritorialne obrambe je za (post)komunistično omrežje zelo boleča in pozornost je treba usmeriti drugam. Potrebno je preusmeriti pozornost, da bi lahko v miru ukradli zgodovinsko vlogo pravim osamosvojiteljem. Zasluge za osamosvojitev Slovenije si hočejo pripisati tisti, ki so odkrito in prikrito nasprotovali samostojni državi. Sedaj vidijo pravi čas za ponarejanje zgodovine, kjer so od komunistične revolucije dalje pravi mojstri. In tu imajo na voljo uglašena medijska trobila, ki morajo proizvajati tak hrup, da se resnica ne bi slišala.

To Kučanovo politično omrežje ima skupaj z mediji skupni imenovalec: brezmejno sovraštvo do Janeza Janše in SDS. Po svoje pa so vredni našega sočustvovanja, saj mora biti življenje ob tem neprijetnem čustvu nenehne sovražnosti zelo naporno in bi jim bilo treba pomagati s psihoterapevti ali psihiatri. Prek vrste. Brez čakalne dobe.

Miro Petek

  • FORT WORTH

    Kot vedno g.Petek pronicljiv in posten.

    Kako je ze napisal zgodovinar (pod)Rep ?
    Da je kucan pomemben osamosvojitelj ?!

    Zdaj pa vprasanje : ce danes v tej informacijski dobi hocejo tako zelo ponarediti Pomladno-Demosov boj za nastanek Slovenske drzave,kako so sele morali sfrizirati zgodovino med in po drugi vojni ?!

    POPOLNOMA VSE DA SO LAHKO VLADALI !

  • rubec

    “Bi jim bilo treba pomagati s psihoterapevti ali psihiatri”

    Pri teh modelih to že dosedaj ni nič nucalo. Edini viden rezultat so zamazani in odrsani kavči iz skaja in večna negodovanja čistilk da niso bile na začetku kariere ko so še čistile po litostrojskih halah nikoli tako zmatrane.

    • Franc Šink

      Da.Da za delavci je lažje čistiti kot pa za umazanci in lenuhi!

  • von Rhein

    Psihoterapevti in psihiatri?
    Njihov razum jim pravi,da so še najbolj varni med psihopati.

  • Viktorh

    “To Kučanovo politično omrežje ima skupaj z mediji skupni imenovalec: brezmejno sovraštvo do Janeza Janše in SDS.”

    To vedo, sem prepričan, vsi državljani moje domovine. Res pa je tudi, da velik del teh državljanov to zanika iz različnih razlogov. Eni ga res sovražijo, drugim pa je zaukazano, da ga vendar morajo sovražiti, ker naj bi bilo to v interesu “države”.

    Marsikdo rad reče “politika je umetnost možnega”, saj je to tudi res. Včasih pa ta “umetnost” presega mejo dobrega okusa, ker nekateri pač ne upoštevajo osnov kulturnega obnašanja – tudi v politiki.

    Verjamem, da je Cirila Pucka še danes sram za tisto, kar je napravil, tudi prof. Zagožen se verjetno obrača v grobu zaradi zgodovinske izdaje, za samovšečnost je drago plačal Franc Pukšič in celo življenje bo nosil breme mladostne neumnosti golobradi fant, imenovan Andrej Čuš.

    • Franc Šink

      Mladost je norost.

    • Sredinec

      Kaj pa tisti ki JJ nič ne sovražimo, ampak smo povsem odkrito in pošteno mnenja, da kdor v dveh letih pozabi od kod mu 30.000 gotovine za nov volvo, enostavno nima kaj iskat v politiki? Ali zato ker je očitno dementen, ali pa zato ker laže in izvor gotovine skriva. Pa je takšnih primerov-argumentov še več. Ali naše stališče po vašem niti legitimno ni, da ga je potrebno takoj spakirati v zgodbe o zarotah, zaslepljenosti in sovraštvu? Jaz mislim, da najmanj kar imamo je pravica do legitimnosti mnenja, še posebej če je le-to oblikovano na osnovi nespornega dejstva. Pa nismo zato noben krvavo-roki kriminalni pokvarjeni komunisti. Niti slučajno. Le nekdo nas želi zaradi resničnosti mnenja moralno diskreditirati. Žalostno.

      • Viktorh

        Žal, če imaš težave z branjem in razumevanjem, pa res ne vidim razloga, da bi ti dodatno pojasnjeval svoje mnenje. Tudi jaz mislim: “… da najmanj kar imamo je pravica do legitimnosti mnenja, še posebej če je le-to oblikovano na osnovi nespornega dejstva…”

      • macon

        Ta znesek ni izven razpona Janševih prihodkov, zato mu vseeno ne pripisujem večjega pomena. Pač vagam na tehtnici: na eni strani patria svinjarija in komunajzarski kriminal ter represija, na drugi nepojasnjen znesek.

        Če bi bilo nedvomno pokazano, da gre za korupcijski bonus, ne bi več nikoli volil Janše in SDS pa ni bilo ničesar takega.

        Recimo: na referendum o izenačitvi pravic istospolnih nisem šel, ker imam kaj proti istospolnim. Posvajanje otrok mi je že dalo misliti, na obrate pa me je spravila MORALNA pozicija, ki so jo javno zavzeli kriminal-komunajzarji. Ti ljudje so po mojem samo za v zapore in na psihiatrijo, ne pa da se delajo etične in moralne.

      • karlina

        O, ljubi Jezus, kaj je 30.000 evrov, proti milijonom, ki jih ima Kučan nalozene nekje v davčnih oazah, to vsi vemo, pa ga nobeden zaradi tega ne zaslišuje, niti ne vpraša, kje in kako jih je dobil, kar je absurd in velika svinjarija v tej drzavi.

    • dob

      Politika je umetnost molznega.

    • Tanja Bor

      Ciril Pucko je za svoje delo še vedno dobro plačan, še vedno ga najdete v nadzornih svetih: http://www.reporter.si/slovenija/kadrovanje-golobi%C4%8Dev-pucko-nadzornik-elektra-maribor/49029. In ne se tolažiti, da ga je sram.

  • Janez

    No, ja !
    V Parlamentu naj prenovijo Zakone o društvih !
    Pa zakone o interesnih združbah kot je ta ex kp, zk Kučanov F 21., ki mora biti čudna združba !?
    V teh zakonih je treba popolnoma jasno vpisati člene o
    1 Nevčlanjevanju ljudi s krimi preteklostjo in ki. tekoče izvajajo krimi aktivnosti.
    2. Pa popolnom transparrentno delo vseh združb glede članstva, ciljev, ki ne smejo biti sovražni nikomur !
    3. Pa izčistitev osebja v institucijah prava, vse kontaminirane, ki ščitijo, ne prijavljajo, ne izvajajo preiskav nad kakimi z njimi državnimi uslužbenci povezanimi ,
    3.1 Poseben parlmentarno upravni organ za preiskave !!
    . – proti – za take – ” k o n t a m i n i r a n e ” !! ki so državni uslužbenci !
    V institucijah prava, in v vseh oblikah državne uprave javni sektor itd. L.r JANEZ KOMENDA

  • dob

    kučanizem karakterizira odsotnosti idej.
    Manjka mu dvoje, kar je bistveno: volja do življenja in vizija.

    Tu se mora naše sodelovanje in pa podpiranje kučana nehati, če hočemo živeti.
    Če nam je vseeno, potem je itak useglih. Usegliharstvo je trenutni politični trend, ki ga je lansiral kučanizem.
    Ta politični sistem hodi h gejem po nasvet, kako naj ženska zanosi.
    Ker je njemu useglih.

    • Nata

      + + + + + + + + + + +

    • karlina

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Anton

    no jaz še vedno menim da pri tej zgodbi, ne gre zgolj za naivnost gospoda Čuša, nekdanjega strankarskega kolega Mira Petka, temveč, da za vsem tem cirkusom, kot ga je poimenoval Miro, tiči “levica”, s potuhnjenim atom Štrumfom na čelu. Kaj so gospodo Čušu obljubili, dali oz mu bodo še dali pa bo čas pokazal.Je pa zanimivo, dejstvo, vkolikor je kaj resnice na tem, da je je omenjeni Čuš nagovarjal tudi ostale kolege k izstopu iz stranke SDS. Ta moment se mi pa zdi že skrajno nevaren in kaže na širšo dimenzijo zgodbe.Ne verjamem , da bi omenjeni Čuš iniciativno iz samega entuziazma pristopil k tako skrajni obliki.

  • www

    .. zaradi mene naj izstopajo, vendar moj glas gre SDS in ne posameznikom !!!!
    Mogoče sploh ni slabo, tako se odpirajo možnosti in priložnosti za nove.
    Rešite se čim več ljudi ala VIRAND !!

  • indijanka

    Gre v teh zgodbah o prestopih za politiko ali diplomacijo? Če gre za politiko potem se lahko izrečem, da sem na strani odločnih, ki dišijo po vojski. Torej, do dezerterjev čutim samo usmiljenje, ne čutim pa v njih moči, da bi obrnili moj pogled. Če gre pa za diplomacijo ali obče vrednote, potem pa kot Indijanka spoštujem vsa bitja na tej zemlji.

    • komar marko

      In ti trdiš da ne veš, da je politika kulbla. Kanede. Torej kaj ti še ni jasno!

      • indijanka

        Hmmm…tut statistika je. Mara Bešter mi je to položila na srce. Zato sem mnenja, naj se s tem ne ukvarjajo tisti, ki tega ne zmorejo. Ker je tisto upsi zmotil sm se, bom poskusil znova, tokrat sam.. ali pa na drugi strani, usmiljenja vredno, ne pa mentalitete zmagovalca.

  • Domoljub in gej

    Na začetku pisec omenjenega članka poudari in prizna, kako pač na vseh področjih ne more in ne zna predvidevati, ker nima dovolj izkušenj na nekem področju ali je nepoznavalec, potem pa kot iz topa ko se gre za istospolno usmerjene pozna vse… Le kako? Pa samo 5% bi nas naj bilo istospolno usmerjenih po logikah raznih Primcev, vedo pa ti homofobi več o nas kot mi sami, ki smo dejansko istospolno usmerjeni… Čudno, res…

    • komar marko

      In zakaj nam TI iz prve roke ne razložiš kako to je. Z ničemer konkretno nisi negiral članek pač pa tipično na povprek. Torej je še kako res vse kar je zapisano. Pač maček je KUJ zamjavkal! Kanede.

      • Domoljub in gej

        Kaj pa bi ti naj razložil? Pa saj imate homofobi odgovor na dlani v sebi… Nekje tam zelo globoko, kamor ste zatrli svoja občutenja in identiteto, ker živite po merilih drugih…

        • karlina

          Veš kaj, če je kdo v tej drzavi homofob, kot ti praviš, imate vi homoseksualci fobije do nas, ki to nismo in zivimo v dvospolnih vezah, nič nimamo proti vam, edino včasih se niti slučajno ni vedelo, kdo je , sedaj pa to na ves glas razglašate in se delate zelo, zelo pomembne.

          • Opazovalec

            Alan Turning je bil gej. Če ne bi bilo njega bi bila druga svet. vojna par let kasneje končana. Vmes bi pa adolf jedersko naredil. Mislim, da je to kar pomembno!

    • Ruggedplant

      Kaj konkretno je homofobnega na Primcu? Dejansko je naredil Primc neprimerno več dobrega za homoseksualne kot LGB lobi – le ta je namreč s svojimi norimi zahtevami, nestrpnostjo do heteroseksualnih in militantno retoriko povzročil ponekod že zelo eksplicitno homofobijo, Primc pa je dejansko predlagal zakon, ki bi uredil prav tiste stvari, ki si jih homoseksualni najbolj želite in do katerih ste tudi po ustavi lahko upravičeni.

      • Domoljub in gej

        A res? Torej Primc zagovarja, da se lahko dva istospolno usmerjena poročita? Zelo si prozoren v laganju…

        • macon

          Zaradi mene se lahko. Lahko tudi organizirate parade ponosa in vas ne bom nič motil, gledati pa vas tudi ne bom hodil.

          • Domoljub in gej

            Lepo od tebe… Tvoje dejavnosti so popolnoma tvoja svobodna izbira… Nekatere zanima nogomet, hodijo na tekme, nekateri obiskujejo tehnološke sejme, avtomobilske, nekateri se udeležujejo parad… Svobodna volja človeka pač…

        • pokvarjeniSvet

          Saj ti to veš, ne se sprenevedat !! Poroka med istospolnima ni sporna….sporna je posvojitev otrok in v šolskem sistemu gejevska propaganda in namerno poskušanje otrok preobrniti na to da začnejo otroci eksperimentirat v homoseksualni sferi….da jih zavedejo da izgubijo stik s samim seboj in svojo indentiteto….kar je pa zavržno in nedopustno. Še najmanj je pa to pošteno…totalno nepošteno saj otrok ima pravico brez vsiljevanja in manipuliranja se sam odločit kaj bo ko bo odrasel…pustimo otroku zdravo otroštvo, ker ima pravico da je ubranjen pred škodoželjnimi podlimi nameni sionistov.

        • Ruggedplant

          Glede na to, da (vsaj po empiriki sodeč) večina gejev ne da kaj dosti na zvestobo in enopartnerstvo do smrti, še manj pa ima spoštovanja do poroke kot “konservativnega običaja”, se zdijo te zahteve LGBT-ja precej bolj provokacija, kot karkoli drugega. Poroka definitivno ne spada med osnovne človekove pravice in tiste pravne določbe, ki bi homoseksualne dejansko diskriminirali, zato je logično da je Primc proti.

          • Domoljub in gej

            Popolnoma enak procent varanja je tako pri strejtih kot pri homoseksualcih, s tem, da se pri strejtih bolj pometa vse pod preprogo, velikokrat ženske niti ne upajo iz takšnih zvez, ker so moški nasilni… Geji pa smo pač bolj pogumni in ne zapravljamo časa z nekom, ki nas ne spoštuje… Samo v tem je varka, da imaš ti občutek, da se geji bolj varamo, ker ženske pač morajo več potrpeti in požreti…

          • Ruggedplant

            Narobe.
            Zgornje ugotovitve seveda izhajajo iz raziskav na osnovi anonimnih anket v katerih so ugotavljali pogostost menjavanja spolnih partnerjev in nimajo nikakršne zveze z “nasilnimi moškimi” zaradi katerih naj si ženske ne bi upale menjati partnerja – celo obratno, bolj ponižano in zatirano se nekdo od partnerjev počuti, večja je verjetnost za varanje. Zgoraj zapisano potrjujejo vse raziskave, ki sem jih doslej prebral, če pa hočeš še bolj empirične podatke, primerjaj pogostost spolno prenosljivih bolezni (npr. AIDS) med homoseksualci in med heteroseksualci. Rezultati so tako jasni, da jih ne moreš z nobenim retoričnim prijemom zrelativizirati, verjemi.

          • Domoljub in gej

            Na katerem planetu pa ti živiš? V Sloveniji in ostalih razvitih Evropskih državah se iz leta v leto podirajo rekordi pri ločitvah, ti pa minimaliziraš varanje strejtov. Vsaka hetero oseba je vsaj 1x v življenju varala, tudi to so statistike… Vsaki drugi hetero usmerjeni pa vara večkrat… S tem da pač ženske več potrpijo ali zaradi strahu ali pa zaradi lažne fasade…

        • MEFISTO

          Geji se nimajo kaj poročati.

          To je namenjeno heterospolnim, da nadaljujejo vrsto.

          • Orožnik

            Heterospolni lahko nadaljujejo vrsto tudi brez poročanja, takih je trenutno v Sloveniji več kot polovica.

            Se pravi: ukinimo hetero-poroke in uvedimo samo gejevske poroke.

          • Opazovalec

            waw. Tak folk še obstaja dejansko.

          • Domoljub in gej

            Res omejeno razmišljanje…

    • MEFISTO

      Če vas je res samo 5% gejev, potem pa ne zganjajte hrupa kot da ste v večini, od Boga poslani, da odrešite svet in nepogrešljivi za obstoj vsega živega stvarstva.

      Naj ti povem, ne maram gejev, nisem pa homofob, ker se ljudi ne bojim.

      Kdo bi se vendar bal fantov,ki še pri puncah ne upajo spati.

    • Orožnik

      No, končno en desno usmerjeni gej. Prav posrečen je tvoj avatar konfederacijske zastave na gejevski podlagi!

      Prav hecno se mi zdi, kako mediji stalno tlačijo skupaj politično levico in istospolno usmerjene. A so že vsi pozabili, kako so šikanirali in zapirali geje v Sovjetski zvezi in komunistični Jugoslaviji?

    • b434241

      V čem točno je Primc homofob? Ker ne pusti, da bi dva geja vzgajala otroke? Ali obstaja še kakšen drug razlog?

  • tarantela

    Skromno vprašanje: Kaj nismo osamosvojitelji vsi Slovenci, ki smo glasovali za samostojno Slovenijo? Če bi glasovali proti, potem naše Slovenije ne bi bilo v samostojni obliki. Polomimo pa ga vsi navadni državljani, ko občepimo doma, namesto, da bi šli v enakem številu, kot takrat, tudi danes na volitve.

    • komar marko

      Dejstva so, da v desno prepričani volilci ne hodijo na volitve in to ustvarjalci ANKET dobro vedo. Pač volilno telo je razočarano in ostaja doma. Pravo nasprotje so levaki, ki strumno korakajo na volitve zaradi PLENA in ne zaradi prepričanja. Dokler Slovenceljni tega ne bomo dojeli, potem bo veljal edino program PUF na PUF. Trenutno smo pri 34 milijardah!

    • dob

      Imam drugo skromno vprašanje!
      Imaš prekooceanko. Nekdo ji navrta luknjo in ladja se zato potopi.

      Potem pa vsi, tudi tisti, ki je navrtal luknjo, splavajo na isti čoln, Kmalu mu tale vrtavka začne poveljevati in odloča o tem, v katero smer naj veslajo.

      Ko prispejo na kopno, veselo komentirajo: vsi smo bili na istem čolnu! Skp mormo držat, a ne?! Sam ločevat se ne smemo, pa bo use dobro.

      In zagovarjajo svojega vodjo.
      Njegovo delo pa leži na dnu oceana.

      • komar marko

        Kaj trdiš, da je osamosvojitev bila STREL V PRAZNO?

        • dob

          Kdo vlada?

          • komar marko

            Sedaj pa se strinjam s tabo. 71 let kontinuitete.

          • tarantela

            Vladarja brez naroda ni, sicer ne bi bil vladar. Če pa narod to podpira, je pač tako. Se pravi, podpira ga manjši del, večji del pa ob volitvah čepi doma. Nič se ne pomaga jezit na levo vlado, če pa desni volivci ne nesejo svojih riti na volitve.

          • dob

            Jaz se ne jezim. kučanu želim še ene dva mandata.

      • FORT WORTH

        ++Danes je tvoj dan !

        • dob

          hehe, hvala stari! sam da koga spravim v dobro voljo, pa sem takoj srečen.

      • elh

        Dobro!
        Všeč mi je potica, posebej, če je bogato posuta z orehi in rozini, več file kot testa. Kot tvoji komentarji, eni sami orehi in rozini. Fajn!

        • dob

          Bom še spekel. Če vem, da kdo rad poje, rad kuham!

      • Peter

        Narobe si ocenil. Pod poveljstvom vrtavke ni možno priveslati do kopna.
        Kopno ni njegova intimna opcija, no.
        Drugače pa še ena super iz doba.

        • dob

          Računaj, da vrtavka potem, ko končno privesla na kopno, gre takoj na bazen obujat herojske spomine na veslanje.

      • karlina

        Dobro povedano, kot vedno, Dob

        • dob

          kučan, kot kapetan ladje, je sposoben še kopno potopit!

    • b434241

      Če ni strank z dobrimi programi. SDS je težko volit, ker me moti njihova paranoja proti Rusiji, njihova zavzetost za TTIP, Nato in EU. O NSi je brezveze izgubljati besede, SLS so pa tako rekoč nevidni. Levice ne morem volit, ker sem kapitalist in ne socialist. Torej ostanem doma, čeprav mi trenutni sistem ni všeč.

    • Opazovalec

      Poglej si načelo Deli in vladaj.

  • komar marko

    Z ačasa 1 JJ vlade ne bom pozabil medije ko so tulili ob kadrovskih menjavah. Danes ko se to počne s KVAZI stručkoti, je dovoljeno vse. V Delu sem bral, kako razni pisateljčki ližejo spredaj in zadaj, vse za ljubi kruhek! SLUČAJ?

  • Iva

    Petek: Ovadba zoper Milana Kučana zaradi njegove vloge pri razorožitvi Teritorialne obrambe je za (post)komunistično omrežje zelo boleča in pozornost je treba usmeriti drugam………..

    Več kot očitno je, kako so dominantni mediji “prezrli” to ovadbo. Takoj je NPU stopil v akcijo s več let starim in mirujočim primerom “Petrič”, ki pa je seveda že poniknil.
    Z udbo prestreljena Mladina je ponovno v akciji diskreditacije – intervju s piscem avtorizirane biografije šefa Milana, ki naj bi ga “Janša na vsak način rad prebarval v izdajalca!” (reklamirajo v Delu).
    Z izjavo, da se SDS obrača v preteklost je Čuš (ki je poudaril, da se bo osredotočil na problem migrantov) pokazal, da ne razume trenutka, ko je treba stopiti skupaj(!), saj je prav sedaj nastopil trenutek preloma in možnost zloma organizacije (mafije) Kučan&Co. Je to nezrelost – naključje ali vpliv koga iz ozadja? So to ambiciozni karieristi, “mladi NSi” prijatelji, ki bi radi sedeli na več stolih hkrati? Skrb za Banovo (ki je zelo trdna in tudi vase zagledana oseba) ne more biti razlog?
    Mislim, da bo dejanje obžaloval, vendar…
    Ustanavljati lastno stranko ni mačji kašelj, posebej, če nimaš stricev (in medijev) za sabo!

    • Ruggedplant

      Podpišem.

    • Vera

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    • b434241

      Čušek je na neznanem kraju ob neznanem času dobil neznano obljubo o neznani nagradi.

      • Ruggedplant

        Zapis na katerega si repliciral je anonimni spletni komentar in razmišljanje o vzrokih, ne pa uraden obtožni predlog, ki je ključno zaznamoval usodo Slovenije za vsaj 8 let in posredno povzročil več kot 15 milijardno proračunsko luknjo!

        • b434241

          Ja .. in? :)

          • Ruggedplant

            Ena in druga zadeva sta zaradi tega povsem neprimerljivi.

          • b434241

            Ne nista. Ker sem repliciral na to, kaj je rekel Čuš. Moj odgovor se nanaša na razlog, zakaj je Čuš iznenada tako negativen do SDS.

  • StresRasiqum

    Čudna so pota Gospodova.

    • Opazovalec

      Resnično si povedal!

  • Boris

    desnico je v paniki, saj se zaveda, da je v tem momentu njihov maksimum 20%. zato napada z vsemi rafali, sredstev pa ne izbira.

    • MižekFiga

      Napoved: Jekleni Janez in Družinski Primc, skupaj 70%.
      Potreben je samo zdrav razum !!!

      • Ruggedplant

        Iz tvojih ust v Božja ušesa. Bom pa več kot zadovoljen, če omenjeni opciji dobita skupaj 45 %. Slovenistanci so žal bolj ubrisani, kot bi si mi želeli…

        • Boris

          45%? max 20%

          • Ruggedplant

            Že večkrat sem povedal, da slovencljev enostavno ne moreš podcenit, ker te na vsakih volitvah znova presenetijo v negativo. A tu si šel pomoje predaleč – Slovenci, boljjihtepešrajeteimajo, bodo kot po sado-mazo navadi spet volili za ohranjanje leve smeri, a razmerje s prejšnjih volitev se bo gotovo spremenilo v minus rdeče barve.

            Še prištevaš SDS in Primcuskupaj 20% me prav zanima kako boš porazdelil preostalih 80. Poskusi.

        • Orožnik

          A hočeš reči, da resno verjameš, da lahko Primc priljubljenost desnega bloka iz sedanjih 20% dvigne za dodatnih 25% na končnih 45%? Da bo vsak četrti volilec glasoval za Primca? Milorečeno….. zelo dvomim.

          • Ruggedplant

            Ne, toliko domišljije pa ne premorem. Prej bi rekel 38% SDS in 7 % Primc. Realno bo velik uspeh že uvrstitev v parlament, sploh ker pričakujem kar nekaj manjših in velikih pokov, ko bodo mediji orkestrirano planili po obeh zgoraj omenjenih.

        • b434241

          Nismo tako ubrisani, samo 75% jih ne pride na volišča, ker je med strankami premalo dobrih programov, med volivci pa preveč fanatikov.

          • Ruggedplant

            Kdor v tako dramatičnih časih ne prihaja na volišče je bodisi ubrisan ali pa mu je popolnoma vseeno za Slovenijo. V vsakem primeru gre za državljane, ki si svojega državljanstva ne zaslužijo in z veseljem bi podprl zakon po katerem bi jim ga lahko tudi vzeli. Kdor pa kot vzrok navaja “premalo dobre programe”, naj sam predstavi boljši program, nabere zadosti somišljenikov, zmaga na volitvah in ga udejani ali pa molči za vse večne čase. Tako in le tako lahko demokracija zares deluje – s 100% volilno udeležbo, pluralnimi mediji, sodstvom in šolstvom in prostim trgom ustanavljanja strank.

          • b434241

            Vem, da tako deluje demokracija. Zakaj pa bi samo tisti, ki pravijo, da ni pravega programa, to počeli? Oz. zakaj točno zdaj kažeš s prstom name?

          • b434241

            Sicer pa en glas matematično ne spremeni ničesar. Demokracija je v resnici igra, koliko ljudi prepričaš, da grejo volit za tvoj prav.

          • Ruggedplant

            Za vsakega državljana je njegov glas edino in vse kar lahko neposredno daruje na tempelj demokracije. Matematično morda 1 glas res ne pomeni skoraj nič, a ko tako razmišlja 75% državljanov, kot si zgoraj navedel, lahko ugotoviš, da bi s svojimi glasovi zlahka odločili volitve in vladali državi, tako pa raje ostajajo doma na kavčih ali hodijo po izletih in pustijo, da se z gospodarstvom, politiko in šolstvom ukvarja manjšina zainteresiranih. Taki si ne zaslužijo mesta v demokratični državi, saj demokracija ne pomeni le dodatnih pravic, ampak nosi tudi svoje dolžnosti in odgovornosti. In udeležba na volitvah je sam srž demokracije.

          • b434241

            Ni res, da je en glas edino. V resnici je edino, kar posameznik lahko naredi, da ustvari svojo stranko ali da sodeluje v že obstoječi politični stranki. En glas ne spremeni ničesar. Še v razredu s 30 učenci 1 glas težko vpliva na kaj, če pa ljudi prepričaš v svoj prav, je tvoj 1 glas vreden veliko več.

          • Ruggedplant

            Sem že zgoraj napisal – volilni glas je edino in vse kar lahko posameznik NEPOSREDNO stori za spremembe po demokratični poti. Obstaja pa tudi malo morje posrednih oblik kot je lastna kandidatura (ob predpostavki, da prideš v parlament ali preko medijske pozornosti spremeniš karkoli na bolje), ustanavljanje gibanj, protesti, aktivizem, donacije,… Vendar slovenceljski apolitični jamrači ne naredijo prav nič od navedenega, saj se jim že premik na bližnje volišče zdi prenaporno opravilo.

          • b434241

            Ampak če en glas ne spremeni ničesar, je sklep, da en človek neposredno ne more narediti ničesar. Vemo pa iz prakse, da to ni res, saj lahko političen človek, ki prepričuje druge v svoj prav ali pride do položaja, odloča o marsičem.

    • xtc

      Ne vem kje živiš_očitno kje v kleti RTV ja le tam imajo take privide:
      Ralnost je kruta za levake priljubljenost drsi;ko zmanjka še izposojenega denarja pa bo realnost in ulica ter računi tukaj_tako kot vedno v zgodovini:

  • MižekFiga

    Boris, kaj dobrega pa državljanom ponuja SMC, SD, Desus ???

    • StresRasiqum

      Dobrota je sirota.Empatijo.

    • xtc

      Ponujajo socializem v vseh oblikah in agregatnih stanjih;revščino;pomanjkanje;laž;uravnilovko;jugo in rusofilijo ter neizmerno željo po hlapčevstvu komunistični Moskvi in nastanku novega CCCP imperija z Putinom na čelu:

      • karlina

        TOČNO

  • xtc

    Na koncu vsake izdaje in norosti;prevar;laži in lumparij pridejo računi in krvave solze_tako je vedno bilo v zgodovini:

    • b434241

      Pridejo, ali pa ne pridejo. Nekateri grejo na oni svet brez kazni.

    • Orožnik

      Kim Il Sung, Mao Ze Dong, Stalin, Molotov, Hruščev, Tito….(dolg seznam) so vsi umrli naravne smrti.

  • StresRasiqum

    Veliki petek.Potem pa post.

    • komar marko

      njet. Post je tudi danes. samo solatka! Razumel!

      • StresRasiqum

        Tiho bodi.Pubeca, imamo najrajši.

  • Johan

    Miro pravilno in točno si zapisal, samo Čuš je vedril pri SDS, po srcu je bil levičar, sedaj pa tudi sfiger (prodana duša), tako je to.

    • StresRasiqum

      Ja,še hujše stvari so na Svetu.

  • antimur

    Pedri, lezbijke, drogeraši, ljubitelji migrantov, koristoljubneži, kriminalci in vsi mogoči kršitelji človekovih pravic, med njimi tudi izdajalci kot je Čuš, Novačka in podobna drhal, se zbira pod okrilje levih fašistov, ekstremnih levakov, ali na kratko kučanistov. Za nas je to bolje, jih bomo imeli na enem kupu, jih ne bo potrebno iskati, ko bo prišel čas za to, ta čas je pa praktičbno pred vrati.

    • Orožnik

      Ha, ha, zdaj je pa Čuš kar naenkrat slab. Pred 3 meseci pa eden redkih politikov, ki se je upal izpostaviti proti migrantom, naš junak in odrešitelj… oh, kako hitro se časi spreminjajo.

    • Opazovalec

      Od kdaj so pa geji, lejzbike in drogeraši kršitelji človekovih pravic?

      • antimur

        Kje živiš, da tega ne opaziš? Saj so nam s svojo agresivnostjo odvzeli celo možnost razmišljati o tej temi. Pa ne kršijo človekove pravice samo odraslim, ki jim njihove ogabnosti obračajo želodec, ampak v svoji histeriji celo otrokom. Tu ste si pa dali strel v koleno, za otroke dam tudi življenje in večina je mojega razmišljanja, razen levih fašistov in podobne drhali.

  • Bogdan Binter

    Popolnoma pravilna ocena Mirota, kot vedno. Sovraštvo levičarjev do SDS-sa, se z vsakim dnem stopnuje ! Kljub vsemu, bo slej kot prej prišla resnica o idajalcih SLOVENSKE OSAMOSVOJITVE prišla na dan…in bila obsojena ! Z izglasovano LUSTRACIJO bo marsikdo moral zapustiti svoj dom in se preseliti v ” otađbino ” ali se pa za dolgo…. preseliti na Dob…. v zaprti oddelek !

    • karlina

      Iz tvojih ust v bozja ušesa, resnično upam.

    • Orožnik

      Resnica o nasprotnikih slovenske osamosvojitve je bila v vseh medijih že leta 1990, 1991 in 1992. In kljub vsemu je vse ostalo tako, kot je.

      • b434241

        Takrat sem bil še mulo, pa se je govorilo, da če bo Pučnik predsednik, da bo v Sloveniji vojna. Očitno je šlo za medijsko propagando, ki je bila v času pred internetom še močnejše orožje, kot je sedaj.

        • Orožnik

          Pučnika so se bali eni, Kučana pa drugi. Samo zaradi Kučana so predsedniško funkcijo 1990 tako oklestili pooblastil, da je popolnoma protokolarna funkcija. Ker pa itak vlada “iz ozadja”, to zanj sploh ni bil problem, pravzaprav celo prednost!

          Tudi večinski sistem je sforsial DEMOS, da ne bi partija s svojimi kadri večinsko zmagala v vsakem okraju in da bi zveza manjših strank lahko konkurirala partijskemu velikanu. Leta 1996 pa je J-J obrnil ploščo in začel navijati za večinski sistem, ker se je ustrašil da ga bo SLS z Marjanom Podobnikom prehitela “po desni”. In z večinskim sistemom je obseden že zadnjih 20 let.

  • kokobily

    Ko novinar postane strankarski piarovec, je konec z novinarsko dušo. Je prodana duša. Kritizira novinarje, da so prodane duše. Pač, logika strankarskega piarovca. Končno, plačan je ta takšno prodajanje megle. Kot piarovec, ne novinar. Resnica, objektivnost… no, pa kaj…
    Izstop Franca Pukšiča iz stranke..Saj ga nihče več ni mogel ne gledati, ne poslušati..Preprosto, je izgorel, zdarharstav je itak bilo že preveč, preprosto – izgubil se je, postal nepomemben. Za klatit kozle je itak Pojbič več kot dovolj…Banova, ki je ta prva “Pučnikova gospa”, ko ta reče, da ji je dovolj stanja v stranki, je za vodilno stranko v državi takšen focn, da po pomembnosti Kučana. Pa ta mladi Čuš, nepomemben je kot posameznik (na kar aludira Petek), je pa vseeno od ljudi izbran in njegov odhod kaže na razkol v stranki. Stari-mladi, včeraj-jutri, program za naprej- obračun za vnazaj. Prosperiteta Slovenije, ali shizofrenično iskanje sovražnikov, ter obračun z njimi…OK, da ima SDS sekcijo za obračun s Kučanom in njegovimi, naj se jih nekaj tudi s tem ukvarja, da je pa to pripriteta stranke, ki naj bi jutri prevzela oblast, ta je pa krepko prehuda.. Tretjina prebivalstva Slovenije se še ni rodila, ko smo se osamosvajali.
    Večini dolj visijo stare zdrahe. Lobiji so, so bli in bodo. Nikoli niso ne levi, ne desni, ampak samo uspešni ali ne. Problem nastane, ko so “ta tvoji” manj uspešni od “ta starih”. Za državo, državljane, isti šmorn. Ne pa za stranskarskega piarovca… Ima težavo, Prepričaj ljudi, da je žep va katerega si bodo nabasali njegovi delodajalci bolj slovenski, ljudski, človeški… Hmmm, težko, težko je delo piarovca…

    • MEFISTO

      1234 v novi podobi?

      Ta nick mi je znan še s Politikisa, kjer si imel preveč umetniške svobode.!

      • Orožnik

        A imaš ti neko preganjavico, da v vseh ljudeh vidiš spremenjene nicke? Verjetno boš meni zdaj povedal, da sem Avtohtoni neandertalec in 1234.

        Je pa res, da nekatere nicke na tem portalu nenavadno hitro izbrišejo, drugi (lep primer Avtohtoni neandertalec) pa že mesece pišejo nebuloze in so nedotakljivi.

        • Viktorh

          Jaz sumim, da si.

      • kokobily

        Daj, Mefi, pojdi na pir, ne jbi pošten folk, ki misli s svojo glavo. Edini moj nick je ta, s katerim se podpisujem. Končno, kdo si ti frajer, da boš vsakem gledal pod rep ??
        Pol ljudi je s Politikisa zbežalo zaradi tebe, zdaj pa že tukaj svinjaš.
        Če ti pa kaj ni jasno v tistem ta zgoraj napisanem, da ti pa narišem. Vseno mi je ali moj denar konča v nekoga levem, ali desnem žepu, ni mi pa vseeni, če in ko moj denar zgine iz mojega žepa. Če se SDS ukvarja samo s Kučanom, a pozablja na vso drugo Slovenijo, ni čudo, da jim ljudje bežijo, kar je po mojem žalistno, ker stranko profila SDS Slovenija potrebuje. Menim, da Kučan in ukvarjanje z njim ni toliko vreden, kot (magari mini ) razsulo v SDS stranki. Zato se mi dogajanje na desni, ali če že želiš v SDS ne zdi “drugorazredna tema”, kot jo tukaj Petek po piarovsko servira.
        Pa ne nadleguj kelnerce, sam na en pir pojdi. OHLADI !!!

  • MEFISTO

    Ali naj razumem, da je Andrej Čuš nagnjen h gejevski sceni?

    Je to vzrok, da je tako zahrbten?

    • Opazovalec

      Ne.
      Ne.

  • garfi

    puckisti so izdajalci Slovenije
    pucko je bil nagrajen
    geji škodljivci
    Rušenje in spletke proti SDS so stalnica v zloveniji
    Ladja norcev

    • MEFISTO

      Tudi v tem primeru ni šlo brez žvenketa.

      Za kaj takega imajo na levici dovolj našega denarja.

  • karlina

    To Kučanovo politično omrežje ima skupaj z mediji skupni imenovalec: brezmejno sovraštvo do Janeza Janše in SDS. Po svoje pa so vredni našega sočustvovanja, saj mora biti življenje ob tem neprijetnem čustvu nenehne sovražnosti zelo naporno in bi jim bilo treba pomagati s psihoterapevti ali psihiatri. Prek vrste. Brez čakalne dobe.+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    • Orožnik

      Ne vem, zakaj Janša Kučana vabi na TV soočenja, z momljanjem pred kamerami ne bomo nič pridobili. Že 26 let čakamo, da bo Janša kandidiral na predsedniških volitvah in s tem tudi simbolično prevzel to funkcijo, s katero se je Milan dolga leta kitil. Zakaj tega ne naredi?

      Ne pa da v tekmo pošilja Zvera ali Brezigarjevo, da o podpori desnice Pahorju raje ne govorim (ker se mi želodec obrača).

      • karlina

        To je tvoje razmišljanje.

        • MEFISTO

          V resnici ni veliko razmišljal, ampak le prepisal svoj nekdanji komentar, ki ga je že večkrat ponovil, seveda na drugih portalih.

      • b434241

        Janša nima šans, da postane predsednik. Nihče, po katerem se skoraj 30 let načrtno zliva medijsko gnojnico tako rekoč vsakodnevno nima šans, da postane predsednik. Drugače bi bilo, če bi se Janša pomeril na nevtralnem, neonesnaženem poligonu.

        • MEFISTO

          Mož stoterih nickov in imen, le nisi zdržal, da ne bi prispeval svojega običajnega golida gnojnice.

          Tako dolgo si že dopisujeva, da bi se moral sramovati, če te ne vi zavohal že okrog vogala.

          S tem komentarjem si se že nekajkrat proslavil na SVET24 in na Politikisu.

          Vidim, da si ta demokratični prostor zlorabil še z nekaj imeni.

          • b434241

            Hahah. Midva se ne dopisujeva. Sem se z nekaterimi drugimi, s tabo pa ne. Torej, kaj imaš za povedati kontra?

            Na Svet24 nisem prijavljen, na Politikis pa tudi ne.

          • radames

            Ti si pa tapravi komunist. Vse zanika. Pa četudi mu dokažeš.

          • b434241

            Ti pa nisi posebej brihten. Verjetno si komunist, ponavadi so ne preveč brihtni komunisti.

          • b434241

            Aha, zdaj imam malo več časa, da vidim, kaj sem sploh napisal. No, kot sem že v prejšnem odgovoru napisal, se midva nisva dopisovala. Tudi na politikis ali svet24 ne sodelujem.

            Samo napisal sem, da Janša nima šans, da postane predsednik, vendar je to seveda samo moje mnenje. Kar se mene tiče, nimam nič proti, če bi bil Janša predsednik, vem pa, da je veliko ljudi, ki so sicer razumni in dobri v svojem poslu, pa ga ne bi volilo, preprosto zato, ker ga ne marajo. Pa še sami ne vejo, zakaj ga ne marajo. Gre za ljudi, ki politiko spremljajo bolj od daleč. Ljudje, ki informacije dobivajo iz “glavnih” medijev. In zelo dvomim, da se bo Janša spremenil na tak način, da bo na koncu simpatičen dovolj volivcem. Lahko pa se seveda motim, ane.

            In brez skrbi, ne dopisujeva si. Si pa menjam nicke, ker se mi ne da se prepirati o brezveznostih z ljudmi in zaradi zamer imeti pokvarjenih dni. Kar se mene tiče, ima vsak pravico do svojega mnenja, naj si bo mnenje neumno, kriminalno, komunistično, zlagano, itd. In zato, ker jaz mislim drugače, kot nekdo drug, o neki stvari, se ne mislim sekirat. Menjavanje nickov pa je en tak način, kako se izogniti jeznim ljudem, ki mislijo, da je samo njihov prav pravi.

            Ker se nisva nikoli dopisovala, razen morda kakšnega nepomembnega komentarja, nikakor pa nisva prihajala v konflikt, te moram razočarat, da si “zavohal” napačnega. To pa kaže na to, da očitno ni nisem edini z mnenjem, ki te očitno moti.

        • Orožnik

          Nevtralnega neonesnažega poligona v Sloveniji naslednjih par deset let pač ne bo. Iz tvojih besed sledi, da se desnici sploh ne splača sodelovati v politiki, ker bo v vsakem primeru vladala levica?

          • b434241

            Ne, iz mojih besed sledi, da potrebuje desnica drugačen program oz. da se mora desnica razširiti. Ampak ne v levo.

        • Opazovalec

          Ampak nima karizme. Reci o Pahorju karkoli a jo on ima!

          • b434241

            Tudi Janez Janša ima karizmo. Celo Miro Cerar jo premore nekaj.

      • MEFISTO

        Če bi podprl Tuerka te pa ne bi zvijalo v želodcu.

      • Vera

        Proti Türku smo glasovali v drugem krogu v prvem pa ZA dr. Zvera , toda ljudje so bili bedaki in niso šli bolj množično na volišča .

  • Orožnik

    Zanimiv je tale stavek: “Zasluge za osamosvojitev Slovenije si hočejo pripisati tisti, ki so
    odkrito in prikrito nasprotovali samostojni državi. Sedaj vidijo pravi
    čas za ponarejanje zgodovine, kjer so od komunistične revolucije dalje
    pravi mojstri.”

    OK, razumel bi, če bi ta stavek en novinar napisal leta 1991. Ali v predsedniški kampanji 1992 ali 1997. Ali po zaključku Kučanovega predsednikovanja leta 2002. Ampak da je leta 2016 po 26 letih vse kar mu lahko očitajo nasprotovanje osamosvojitvi?

    Pa saj so Kučanova stališča do socializma in osamosvojitve dobri poznali vsi ljudje, ki so ga volili 1990, 1992 in 1997. In so ga kljub temu – ali pa prav zato volili. Vprašanje je samo, zakaj tisti, ki po 26 letih onanirajo o Kučanovi “najintimnejši opciji”, ob svojem času niso imeli dovolj j*jc, da bi kandidirali proti njemu v odprti predsedniški tekmi?

    • Boris

      zato ker jih boli, zelo boli

      • Orožnik

        Saj, lahko da jih boli. Ampak je čisto neproduktivno. Če so ljudje leta 1992 glasovali za Kučana (ko so še imeli sveže spomine na njegove projugoslovanske izjave 1986-1990), potem 26 let kasneje s pogrevanjem te štorije desnica ne bo dobila niti enega volilca več. A res nihče tega ne razume?

        • karlina

          A bejz no, zakaj pa potem po 25. letih tozijo največjega osamosvojitelja , gospoda Krkoviča, to se rajši vprašaj, zakaj in kdo stoji za vsem tem, halo.

          • Orožnik

            Njega ne “tožijo”, ampak je tožbo sprožila vdova tragično ubitega. Te stvari bi se morale urediti leta 1992. Če bi šlo res za zaroto” levih sil”, bi verjetno že kaj prej sprožili gonjo, a ni res? Pa saj je vsem jasno, da tožba ne bo šla skozi, še levi politiki v javnih izjavah to poudarjajo (npr. Matjaž Han).

          • karlina

            Tozbo pa je ponovno vlozila Merlakova na ukaz Kučana, to se itak ve, samo zaradi škodovanja osamosvojiteljem, da bi prekrili , kdo je dejansko bil proti osamosvojitvi, to je dejstvo in vsa resnica.

          • Orožnik

            Me res zanima, kako trdne dokaze poznaš, da verjameš v to. Zakaj vdova na ukaz Kučana ni sprožila tožbe že leta 1994?

        • MEFISTO

          Opravili bomo s Kučanom in ostalimi levimi škodljivci ter paraziti.

          • Orožnik

            To že 26 let ponavljate, raje povejte KDAJ bo to?

      • Aton

        Bolečina je samo ena. Da je partija spokala, da se je izenačila z nacisti in da je treba zdaj služiti kapitalistično z izkoriščanjem delavcev.

    • von Rhein

      Mogoče se je kdo tudi premislil,ko je ugotovil,da pijani lovci odstranjujejo kandidate.
      Sicer pa…volitve v katerih je zmagal so bile bolj volitve po ukazu.

    • dob

      >>Zanimiv je tale stavek: “Zasluge za osamosvojitev Slovenije si hočejo pripisati tisti, ki so odkrito in prikrito nasprotovali samostojni državi. Sedaj vidijo pravi
      čas za ponarejanje zgodovine, kjer so od komunistične revolucije dalje pravi mojstri.”<<

      Je to izjavil Repe o Janši? Vprašam, da se mal orientiram, ker si me zgubu na pol poti.
      Si slišal, da je bil Janša v Jajcu?
      To se je zgodilo precej potem, ko je kučan bil že davno v ku…cu.
      Po tem se vidi kdo je avangarda.

      • Vera

        Več naših domoljubov je že dalo v javnost take izjave , zato si vseh ne moremo zapomnit. Repe poje slavospeve Kučanu , ki je bil najbolj proti osamosvojitvi , ker to baje ni bila njegova intimna opcija . Seveda 2 sestri ima poročeni s Srboma.

        • dob

          Vedno si je želel 4 sestre, da bi bile vse 4 poročene s Srbi. Če bo šlo, pa 6.

          • Vera

            :) :) :)

          • dob

            Moderndorfer si pa želi, da bi imel 12 bratov, pa vseh 12 poročenih z istim šejkom.

          • Vera

            12 apostolov ? :)

          • dob

            Marija je poročena z Magdaleno.

          • Vera

            O Jezus , kaj ni bila baje Magdalena njegova žena , ki je jokala ob praznem grobu ? Danes je dovolj , saj sem se od srca nasmejala , vsakič , ko sem prišla z vrta in videla vaše ” humorne vložke ” .

          • dob

            Mislim, da sem tole enkrat že napisal tukaj. Nič ne de, bom pa še enkrat.

            O HOJI NA VODI
            Za njimi je bil naporen dan in pred njimi dolga pot. Učitelja so opanki ožulili, da je imel vse polno ran na nogah in bolelo ga je.
            Proti večeru, ko so se ustavili za počitek, je jezno sezul obuvalo in ga vrgel stran od sebe, rekoč:

            “Tile mehurji so tako veliki, da bi lahko hodil po vodi.”
            Vsi so se zasmejali. Smeh, pripombe in pogovor, ki so temu sledili, so bili tako sproščujoči, da so pozabili na naporen dan, na dolgo pot, ki so jo prehodili in na tisto, ki je še bila pred njimi.

            Ko jih je premagal spanec je bilo še vedno tu in tam slišati koga, ki se je zbudil, se kratko zasmejal in zopet utonil v nemirni spanec.

            Imeli so ga radi.

          • Vera

            ” Smeh je pol zdravja ” , zato se še naprej priporočam za kakšno šalo . Lep vikend vam in vsem , ki v srcu dobro mislijo ! :)

          • domovina mili dom

            Lahko sedaj zamenja za kamele tiste, ki jih ima.

    • MEFISTO

      Prjatu razumni, ljudje so ga volili iz nevednosti in zavedenosti.

      Poleg tega se tudi pretirava z večinsko voljo Slovencev, da bi volili Kučana.

      Pri približno nekaj nad 5% volilni udeležbi je pobral nekaj nad 50% glasov, kar pomeni, , da je bil izvoljen za predsednika republike z glasovi dobre četrtine do tretjine glasov Slovencev, ki imajo volilno pravico.

      • Opazovalec

        Isto kot JJ, ki je bil voljen v času, ko je bil pravnomočno obsojen. (Mimogrede, da te prehitim…Ni se mi zdelo prav, da se mu mandat odvzame!)

        • Orožnik

          Se zelo strinjam: če je folk vedel, kakšen je kandidat v času volitev, potem je prav da je izvoljen in mu nihče nima pravice odvzemat mandata. Velja za vse politike vseh usmeritev.

      • radames

        Medtem, ko sem pisal je bil removed post od @orožnika. Pa glih njemu sem odgovarjal.
        Evo ta post:
        Lej, dej mal pazit, kaj pišeš. Spomni se, da so 22.julija 1941 pod Šmarno
        goro komunisti streljal na bivšega jugoslovanskega @orožnika in s tem
        dvignili UPOR proti OKUPATORJU.

        Zdej, a ti vidš to štalo? Paz mal, pa u štalo poglej, če se kej ne kuha!

  • Orožnik

    In kdo v tej zgodbi je desničarski gej?

    • MEFISTO

      Ni več v desničarski stranki.

      Samokritično je ugotovil, da ne spada med prave moške.

    • rubec

      Končno se je pojavil nekdo ki mi bo dal podatek ki me že dolgo zanima. Kakšen honorar pa dajo na televiziji za nastop v tisti reklami za pohištvo V dupe mi paše? Pa ne bit skrivnosten, nisem iz davčne.

    • Opazovalec

      Nihče. Vsi so vzgledni vztra…KHM…mislim verniki. Tam tega ni!

    • dob

      rubec ima partnerja, ki je gej. Sam rubec pa ni gej, on samo stanuje z gejem, ker se žrtvuje za nacionalni interes. Vpraš ga, sej ti bo povedal.

    • radames

      Pogruntej, sej si zadost pameten. Jest vem.

  • Vera

    Hvala g. Miro Petek za razumljiv in vsebinsko poln članek ! Vse je res, kar ste napisal .

  • ljubinica

    Realen prikaz delovanja politike.
    Ne razumem pa, kaj pomeni tole: “Tu se je povezala tudi gejevska scena na novinarski strani z gejevsko sceno politične desnice, ki jih moč SDS boli in jim poraja občutke manjvrednosti, ljubosumja in jeze. Verujejo in častijo različnega boga, toda skupni so si v sovraštvu do SDS.”
    Koga ima Petek v mislih? Vzbudil je radovednost … če je ne misli potešiti s fakti, bi bilo bolje, da o tem molči ….

    • MEFISTO

      Mislim, da bi si lahko “zrajtala”kot pravimo Štajerci, ki smo Slovenci de lux.

  • MEFISTO

    Bodite pozorni na Orožnika, ker ima še nekaj nickov, s katerim tolčejo poi sti tipkovnici.

    • karlina

      Se mi je kar zdelo, hvala.

      • Orožnik

        Bodite pozorni na MEFISTA, ki vsakega samostojno mislečega komentatorja najprej razglasi za duplikat od ne-vem-katerega-vse komentatorja, ki menda deluje kar na več portalih hkrati.

  • Aton

    > To Kučanovo politično omrežje ima skupaj z mediji skupni imenovalec: brezmejno sovraštvo do Janeza Janše in SDS.
    Ne se slepit. Funkcionirajo samo na sovraštvu. Ko so bili časi malo drugačni , so brezmejno sovražili Peterleta in cerkev. Vse je utemeljeno s PIF

    • Orožnik

      No, saj sem vedel. Za vse je kriva PIF, ustanovljvena leta 1941. Če bi tist večer elektrike zmanjkalo in bi Vidmar odpovedal ta famozni sestanek v svoji vili, bi bilo pa danes vse lepo in prav, cedila bi se med in mleko, bili bi druga Švica.

    • Aton

      Ne razumem, zakaj je moderator izbrisal odgovor! Taka pristranost je zelo slaba za uspešnost medija!

      > Orožnik

      No, saj sem vedel. Za vse je kriva PIF, ustanovljvena leta 1941. Če bi tist večer elektrike zmanjkalo in bi Vidmar odpovedal ta famozni sestanek v svoji vili, bi bilo pa danes vse lepo in prav, cedila bi se med in mleko, bili bi druga Švica.

  • Opazovalec

    Okej.
    1. gejevska novinarska scena. Ziher obstajajo, jasno. Ampak lobi? Hudo za lase privlečeno.
    2. SDS bi lahko lepo furala neko normalno politiko če ne bi cel čas imeli bitke v letu 1945 in 1991 (…)
    3. S takšnim pisanjem te težko resno jemljem, kot so-Mežičan se zares trudim. A je preveč paranoično.

  • moat

    Sem vedel, da bo petek omenil Čuša, drugače seveda ne gre. Sicer ne piše naravnost o tem, toda najraje bi razpredal teorijo, da so Banovo in tudi Čuša “levaki” dobili v svoje kremplje? Nihče pa ne povzema tega, kar sta povedala sama. Res je, imela staj “jajca” in sta na glas povedala, kaj si mislita o svoji (bivši) stranki? Sama sta se odločila kot sta se pač, povedala svoje razloge in njuno odločitev je potrebno sprejeti. Seveda ni pravi trenutek za odhode iz SDS, ker so pred vrati volitve in Petek to dobro ve, zato tudi govori o naivnosti izstopljenega Čuša. Čuš seveda ni naiven ali celo neumen, samo prikazati ga je treba takšnega, ker je izdajalec.
    Na sceni je ponovno gejevska politična scena in vsi tisti so se znašli na tapeti, ki so odkorakali iz stranke. Seveda so vsi naivni in niso vredni niti piškavega oreha. Zakaj ste pa jih potem imeli v svoji stranki, če so tako močno nevredni?
    Tudi brez Kučana ne gre, jasno. Vsako leto isti scenarij, pa še vedno se vodstvo stranke SDS ni naveličalo. Beda, res. Tista, da je potrebno:”… preusmeriti pozornost, da bi lahko v miru ukradli zgodovinsko vlogo pravim osamosvojiteljem”, pa je že tradicionalna.
    Mogoče pa se je Čuš, kot perspektiven političen kader (tako o njemu Petek), preprosto naveličal neumnosti stranke, pa je šel. Lahko pa se seveda tudi motim.

    • Vera

      Še kako se motite . Vzrok odhoda Čuša iz SDS – a je povsem drugačen od njegovega pripovedovanja . Tudi Banova se ni proslavila, saj je že dementna gospa , zato je zanjo bolje, da ni v nobeni stranki .

      • moat

        Banova dementna? Ne bi rekel. Je gospa res častitljive starosti in bistrega duha, kar se je lahko opazilo iz njenega intervjuja.
        Čuš pa je imel verjetno osebne in karierne razloge za odhod iz SDS. Če nekoga, ki je sposoben in ima svoje poglede izločiš iz sredine, bo itak šel. Kaj pa naj bi delal, če ne bi mogel uresničevati svojih idej in gledati naprej, ne pa vsako leti pogrevati starih tem iz preteklosti?!

        • Vera

          Čušova kariera je bila zapečatena z dnem , ko se je nekaj osebno pregrešil . Več o njem ne bi . Banova pa naj raje doma čajčke kuha za tiste h katerim je šla tožit .

          • moat

            Tisto “nekaj osebno pregrešil” pač ne vem, tako da ne morem komentirati. Nedvomno pa Banova kuha dobre čajčke, saj sama zbuja vtis, da je dejansko izkušena ženska v vseh pogledih.

          • Vera

            Tudi kmečke ženske vedo vse narediti in še več, kot mestna dama !

          • moat

            Se popolnoma strinjam, res.

          • Andrej

            “moat”,ne bi rekel,nič nimam proti njej,napisal bom takole,kar je
            splošnega značaja,starejši ljudje so lahko zelo čustveni,včasih
            tudi sami sebi odveč ,vsaka napačno izrečena beseda je lahko razlog za zamero in posledično nepričakovano reakcijo,ki je
            včasih preuranjena,malo govorim tudi iz lastnih izkušenj,občutek odvečnosti,prepričan sem,da je bila pod močnim vplivom ambicioznih in neučakanih mladcev v stranki,ki so ji zaupali svoje “kritične” poglede na delo v stranki!Morda se je v njej prebudil materinski in zaščitniški odnos do mladih v stranki,ki je posledica njenega cepetanja na mestu,ostala je v času,ko je bila obremenjena s čustvi do prezgodaj umrlega g.Pučnika,ki jo sprejel kot vestno in pošteno sodelavko,kar je verjetno tudi bila,hkrati se je je lotila tudi ljubosumnost,do novih voditeljev stranke,ki so jo spoštovali!
            Mnogo prezgodaj umrli gospod Pučnik,bi bil tudi sam razočaran nad tem,da se kljub osamosvojitvi,delovanje partije ni nič izpreminilo,ostalo je praktično v času,ki je kot desident
            občutil vse prijeme takratne komunistične diktature,ki je naredila iz njega ničvrednega človeka in mu odvzela vse
            dostojanstvo,tudi tisto,ki ga človek ob rojstvu prinese na svet!
            Gospa Vera verjetno nikoli ni pomislila na to,da so vsa dogajanja in zarote po smrti Pučnika,nadaljevanje začetega
            dela,uničiti vse,ki so delali po pučnikovem vzoru,ni tukaj samo
            Janša,veliko nas je,ki se močno zavedamo,da je v naši
            “deželi”hudo narobe!

          • moat

            Pustiva ga. Ban, moje spoštovanje do nje pa ostaja. Tudi jaz se zavedam, da je v naši državi marsikaj hudo narobe. Problemov je veliko, volje za reševanje pa nobene. Moje mnenje je, da se prepusti zgodovina zgodovinarjem in naj bo že enkrat ter za vselej dovolj žolča o tem, kdo je pravi osamosvojitelj. Zakaj se te teme odpirajo vsako leto na novo? Pokopljimo kosti in se poklonimo vsem žrtvam v vojni in povojnih pobojev. Nato pa podprimo dobre rešitve, programe, reforme, ki prihajalo iz pozicije ali opozicije ter tako pomagajmo ljudem iz bede in državi iz .reka. Za dobre stvari, ki bi doprinesle k blaginji in bolj kakovostnem življenju ljudi, bi politika morala najti konsenz, čeprav je to bolj kot ne misija nemogoče. To je sicer samo želja, realnost pa je drugačna. Dejstvo je, da zdajšnje leve in desne stranke tega itak niso zmožne, ker jih vodijo politični mrhovinarji. Politične alternativa pa v državi ni. Seveda je to samo moje mnenje.

      • Orožnik

        Škoda, da nisi tega o njeni dementnosti napisala že lani, ko je nastopala skupaj z Odborom 2014. A takrat še ni bila dementna?

        • Vera

          Do tega trenutka me dama ni zanimala!

      • kokobily

        Zdržala je več in dalj kot bi ti.. Kako se gredo v SDS, še Pučnika bi vun fuknili…
        Zdaj bo novi hec, ko bodo odkrili, da jim je Kučan pod kompas naštimal rdeče magnetke.
        Škoda, s tisim programom 100+10 se mi zdelo, da resno mislijo, tako se gredo neke “prdneš-vohaš” igrice…

        • Vera

          Kaj pa ti veš o meni koliko sem bila in sem še zmožna ? ? ? Janšev program 100+10 = pomenil , da je 100 predlogov nujnih za obravnavo , 10 pa malo kasneje . Iz tega programa se ne gre norčevati , ker bi ga njegova vlada uresničila, če ne bi dobivala preveč polen pod noge .

          • kokobily

            O Banovi je beseda, ne o tebi dekle………

          • Vera

            Sem te kaj vprašala ? Dobro vem o kom je govora v tem članku !

    • dob

      Pucko je tudi imel jajca in je potem naredil krasno politično kariero. A da je ni naredil? Čudno, saj ma jajca. Mogoče mu manjka rumenjaka.

  • Janez

    Oh !
    Kar vztraja se z tožbo proti EX ZK Kučanu.
    Nimam vpogleda v redanja dogajanja. Ampak je treba kar vztrajati.
    Ker gre sedaj za oviranje prehoda iz pokomunizma. Tedaj je bilo pa oviranja gotovo še več. L.r.JANEZ KOMENDA

    • Orožnik

      Pa kaj vam je, folk? Zakaj ni Kučana že 18. maja 1990 takratna DEMOSova vlada ovadila, če je to tako močno orožje? Zakaj je bilo treba čakat 26 let?

      • Vera

        DEMOS je okrog prenašal in lagal , za hrbti se jim je pa smejal ! :(

  • MEFISTO

    Komentator, ki se skriva za imeni moat, kokobily, orožnik in še za kakim, trpi, ker smo pošteni desničarji in se nima s kom pogovarjati.

  • domovina mili dom
  • Janez

    Meni osebno !
    Ki sem le nečlan SDS – a t.i. ” vztrajnik ” in zanesljiv podpornik te stranke ,
    ki ima sijajne zelo aktivne poslance kot so A. Logar, B. Grims in ostali !
    In ker neposrednega vpogleda v konkretne okoliščine izstopa g. Čuša nimam !
    In se mi to tudi bolj interna stvar same stranke !!
    Bom zato zapisal le zunanji okvir tega očitnega “pritiska” na meni zelo ljubo stranko SDS !
    Kot ga dojemam pač jaz osebno in z vpogledom, s kolikršnjim pač razpolagam !!
    Prispevek g. Petka !!
    je seveda korekten !!
    … vendar precej dogajanj povezanih s tem zadnji izstopom bolj nakazuje !!
    Meni je očiten še povečan pritisk na stranko SDS s strani slo pokomunistov !!
    Ta pritisk je povečan !!
    … gotovo zaradi angažmaja J. Janše in SDS !!
    v zvezi z ugotovitvijo so- odgovornosti ex preds. M. Kučana za razorožitev slo TO !?
    Ta pritisk.je gotovo povečan tudi zaradi vse manjše podpore nas prebivalstva SD, SMC, DESUSU !
    Ter se zdi !!

    1. Zlasti zaradi vse bolj uspešne parlamentarne preiskave t.i. ” bančnih lukenj” !!
    kar zelo zanesljivo in spretno izvaja A. Logar, poslenec SDS !
    Te preiskave slabih bančnih praks – kažejo !!
    … in bodo vedno bolj kazale na preteklo krivdo naših pokomunistov – glede bank , slabih kreditov !!

    2. Vedno bolj pa se kaže slika vprašljivega vedenja slo pokomunistov v času – slo osamosvajanja !!

    3. Vedno bolj je pa tudi razvidna “n e p o z i t i v n a ” podoba predvojnih slo KPS stalinistov !!
    In KPS oborožencev t.i. partizanov prvenstveno kot “borcev” za VKP b stalinsko oblast – v Sloveniji !!
    3.1. tudi svojevoljno nasilniško, do naših prednikov Slovencev !!
    3.1. 1 nesodno morilsko delovanje KPS in KPJ v okupacijskih razmerah !! Tako grobo in nečloveško
    so od vsega začetka svojevoljno delovali od samega začetka okupacije zlasti t.i. KP
    pa tudi same KP stalin partizanske enote so bile nesodno morilske do domačinov, Slovencev,
    civilistov, ki komunistično-stalinističnim namenom KP stalin oborožencev – niso bili naklonjeni !!
    Dokaz : iz Dražgoš znani Cankarjev bataljon je v decembru 1941 nesodno likvidira nad 10 domačiniv,
    civilistov iz Poljanske doline. Napadi tega bataljona so povzročali veliko streljanj talcev !!
    3.1.2 KPS in KP stalin oboroženci t.i. partizani – so vedno bolj razviden in dokazan začetnik in povzročitelj in
    glavni izvajalec bratomornega nasilja med našimi prredniki Slovenci v času okupacije 1941-1945 !!

    3.1.3 Nesodni KP povojni pomori tisočev neoboroženih ujetnikov, civilistov, žensk otrok, celo dojenčkov !!

    V svoji genocidni razsežnosti in z značajem nedvomnega – KP nezastarljivega zločina zoper človečnost !!

    3.2 Ti nesodni KP bratomorni pomori tisočev Slovencev – iz maja do avgusta 1945 !!

    3.3 Slovenski KPS, slo KP Stalin oboroženim formacijam t.i. partizanom !!

    JEMLJEJO ZNAČAJ IN STATUS UPORNIŠKE OZ. OSVOBODILNE ” VOJSKE IN OSVOBODILNE BORBE ”

    KPS IN KP STALIN PARTIZANOM !!
    DAJEJO ZNAČAJ IN STATUS PREDVSEM !!
    …… “BORCEV ZA LASTNO KOMUNISTIČ-STALINISTIČNO” – O B L A S T !!
    …… NA NASILEN NESODNO – POLITIČNO MORILSKI NAČIN – VSEH NASPROTNIKOV – KOMUNIZMA !!

    3. 4 ” VEDNO BOLJ – O L U. Š. Č. E. N ” POLITIČNO POZITIVNI “L. E. S. K” KP POLITIČNIH PREDHODNIKOV !!

    SEDANJIH SLO POKOMUNISTOV !!
    Iz ex KPS, KPJ, ZKS IN ZKJ – “izvirajočih” sedanjih slo strank SD, SMC, DESUS in ZL !!

    SE MENI OSEBNO ZDI TUDI EDEN OD POMEMBNIH RAZLOGOV ?

    ZA SEDANJI POVEČANI PRITISK !? NA SLOVENSKE OASMOSVOJITELJE IN NA STRANKO – SDS !!

    3.5 NASLEDNJI RAZLOG ZA POVEČAN PRITISK NA STRANKO SDS !!
    REALNA.
    DEMOKRATIČNA IN NA PRAVICAH ČLOVEKA TEMELJEČI PRENOVA !!
    SLO INSTITUCIJ PRAVA !!
    TUDI. – SLOVENSKEGA S. O. D. S. T. V. A SE ? Z A Č E N J A !.?

    3.1 S TO PRENOVO POGOJENO !
    S. O. J. E. N. J E !!
    …….ZARAD7I GENOCIDNEGA KP NEZASTARLJIVEGA – ZLOČINA ZOPER ČLOVEČNOST. !!

    GLAVNIM UKAZOVALCEM KP NESODNIH POMOROV TISOČEV 1945 !!
    Po sramotnem 71 letnem ” čakanju”

    PA UPAJMO. – TUDI. !!

    4. V prispevku g. Petka omenjani !!
    ….domnevni LGBT med novinarji in na desnici – so le nepoimensko – nakazani !!
    Tu bi le zapisal moje osebno mnenje in zelo trdno preprčanje – glede oseb LGBT v politiki !!
    Ki ni samo moje !!
    Znano je, da morrajo biti kandidati za politične in predstavniške položaje v ZDA družinski ljudje !!
    Nekaznovani, nealkoholiki – in z še veliko dodatnimi pogoji !!
    Kandidat za predsednika ZDA –
    … naj bi bil moški, korektnega videza in zaželeno – višje postave cca 180 cm !! Ženska ?
    Znano je , da je bil ZDA preds. B. Clinton !!
    … malodane – odstavljen. – zaradi? Varanja žene !!
    Glede !
    Oseb LGBT v politiki !!
    Meni osebno se LGBT osebe – ne zdijo primerne za izpostavljene javne, predstavniške, zelo odgovorne položaje !
    Zakaj ne ?
    Znane so vedenjske specifike LGBTJEV !
    Ki so nam klasično drugo spolno usmerjenim ljudem. – moteče, neprijetne itd. !!
    Dodaten argument ?!
    Zelo znana je “psihična labilnost” LGBT oseb !?
    Zelo znana je tudi !?
    Nagnjenost LGBT oseb k “ekcesnemu vedenju” npr. R. Avstrija – J. Haider !!
    Znana je tudi !
    LGBT zdravstvena rizičnost – umrljivost npr. GB pevec skupine QUEEN Fred Mercury.
    Znana je tudi !
    Samomorilna nagnjenost LGBTJEV :
    Npr. genialni matematik Alan TURING, avtor šifrirnega strroja Enigma iz 2. vojne !! Itd. Itd. L.r. JANEZ KOMENDA

    P.S. ZAPIS JE MOJE OSEBNO DRŽAVLJANSKO MNENJE, VIDENJE – NAVAJANEGA !!

    • Janez

      Dostavek k 3.1.1 – 2. vrstica ” t. i. KP VOSOVCI ” l.r. JANEZ KOMENDA

    • Vera

      Če je poslanec Čuš takšen kot njegov ” zeleni očka ” , ki se oglaša samo pred vsakimi volitvami, nam naj ne bo žal za ” povzpetnežem “, ki misli, da lahko dela kar mu prija . Janša ne mara takih ob sebi , ki škodujejo stranki SDS !

      • Janez

        Ja, hvalabogu, da Janša tako glea.
        Kar ohrani naj dosedani trd način delovanja : kot nakazujem !
        In kot vsi vemo,
        je problemov, nerešenih grozot, dolgov o po-komunizmu še – uh – dosti !! L.r JANEZ KOMENDA

  • dob

    Tole je iz starih časov, ko so se ljudje še ločevali po spolih.

    Pismo, nesrečne bralke rubrike “Doktor – pomagaj!”:

    Ne vem več, kaj naj storim. Povsod sem že bila, pri vseh mogočih svetovalnih
    službah, vendar mi nihče ne more pomagati iz stiske. Težava, o kateri bi rada
    govorila, je moj mož! Odkar sva se poročila, ga imam nenehno za petami, prav
    vsaka priložnost mu prav pride, da me naskoči.
    Neštetokrat sem mu že rekla, naj neha s tem. Tudi pogovarjala sva se že s psihologom.
    Obljubil mi je, da bo nehal, vendar se nikdar ne drži dogovorjenega. Po posvetovanju pri psihologu
    je le še bolj razdražen.

    Vi si sploh predstavljat ne morete,kako jaz uboga reva trpim z njim. Stalno ga imam za ritjo. Nimam več miru niti pri pospravljanju, obešanju perila, postiljanju… Denimo, da zamesim testo za kruh, hopla, je že za mano in mi dviguje krilo. Zgrabi me ko pomivam posodo in se sklanjam nad umivalnik, ko pomešam golaž na štedilniku. Desko za likanje samo nastavim in primem za peglezen, pa ga ima spet takoj za ritjo. Nekaj mi pade z rok na tla, sklonim se da poberem s tal in je za mano, vleče mi krilo čez glavo. Vsaka priložnost mu je prav, da me zgrabi.

    Kaj naj storim? Povejte mi, kaj naj storim?!
    P.S.: Oprostite tresoči pisavi, ah, saj veste kakšen je moj mož…

    • Vera

      :) :) : ) ha, ha, ha . Še sreča, da niso vsi moški taki ! :)

      • dob

        Zdaj moški na gej paradi mečejo drobiž po tleh, da bi se kdo sklonil.

        • Vera

          Nič ne bo , ker ti imajo radi bankovce po 500 evrov, ki pa bodo kmalu vzeti iz obtoka , razen , če bi samo pod kikle gledali ? :) :) :) Hvala za vašo dobro voljo in ” nabrušenost ” !

  • tramal

    Kako ljudje ne vidijo da če vstopiš v stranko ,stopiš zaradi njenega programa ne pa da boš zato vstopil da boš vsiljeval nekaj svojega.Vsak lahko ustanovi svojo stranko ali pa ni v nobeni ali pa gre drugi stranki.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!