3. razvojna os: Korošci razočarani, Gašperšič presenečen

Datum:

Nekdanji infrastrukturni minister Peter Gašperšič, ki se je podpisal pod Protokol o poteku načrtovanja in izgradnje 3. razvojne osi, je nad odločitvijo Darsa o zamiku časovnice izgradnje 3. razvojne osi začuden. Korošci pa so nad odločitvijo upravičeno razočarani. Na to temo se bo danes sestal tudi odbor za izgradnjo 3. razvojne osi.
Družba za avtoceste RS je na sestanku koordinacijskega odbora s predstavniki Ministrstva za infrastrukturo in DARS-a minulo sredo šokirala Korošce. DARS je predlagal, da se na odseku Velenje – Slovenj Gradec gradbena dela pričnejo decembra 2020, na odseku Šentrupert – Velenje pa vsa dela mirujejo, saj še vedno ni znana odločitev Ustavnega sodišča o usodi uredbe o državnem prostorskem načrtu. Poleg tega so na odseku Velenje – Slovenj Gradec predlagali zamik končanja gradbenih del iz leta 2023 na leto 2026.

Kot poroča Slovenska tiskovna agencija, je bil nekdanji infrastrukturni minister Peter Gašperšič nad Darsovo novico presenečen. Dejal je, da je bil protokol usklajen z avtocestno družbo in da so bili zastavljeni roki realni. Res je, da so se v času, ko je infrastrukturno ministrstvo vodil Gašperšič, na projektu 3. razvojne osi zgodili največji premiki. A brez protestov in groženj iz Koroške v Ljubljano bi bila zgodba verjetno nekoliko drugačna.

Spomnimo – maja lansko leto so Korošci pripravili Protokol o poteku načrtovanja in izgradnje 3. razvojne osi, a ga Gašperšič ni želel podpisati, saj po njegovem mnenju ni bil potreben. Takoj po tem, ko je Mladinska iniciativa za 3. razvojno os napovedala Koroško vstajo, pa je Gašperšič ponovno premislil in se le odločil, da bo bolje, če sporazum podpiše. Že v času njegovega ministrovanja je bilo opazno, da podpis na protokolu ne velja prav dosti, saj so bili določeni roki že takrat krepko zamujeni, zamude pa se bodo, kot kaže, samo še večale. Iz Mladinske iniciative za 3. razvojno os so v izjavi za javnost po sredinem sestanku na Darsu zapisali, da je protokol le še “mrtva črka na papirju”.

Nekdanji minister Gašperšič je na zaslišanju za ministra izjavil, da Koroška hitre ceste ne potrebuje, oziroma da bo cesta celo slabo vplivala na razvoj regije. Po njegovem mnenju bi nova koroška prometna infrastruktura postala priljubljena za tranzitni promet, poleg tega pa bi Korošci zaradi boljše povezanosti iskali delo izven regije. Očitno je bil takrat mišljenja, da je bolje, da je Koroška odrezana od preostale države, da bi Korošci ob tej odrezanosti od sveta ostali doma.

Več si lahko ogledate na portalu e-koroška.

Sorodno

Zadnji prispevki

Politična analitika: Gre za njeno nesposobnost, ne za to, da je tujka

Včerajšnja interpelacija Emilije Stojmenove Duh ni postregla z njenim...

Na veliki petek se spominjamo Kristusovega trpljenja in križanja

Danes obeležujemo veliki petek, dan ko se spominjamo Jezusovega...

Danes veliko soočenje Tine Gaber in Pavla Ruparja na sodišču

"Dokazovali bomo resničnost trditev, da je imel Rupar utemeljen...