Poglejte, katere barve in materiali za obnovo doma so v trendu to jesen

Popolnoma preurejeni izložbi na Gospodarskem razstavišču in pred Kolosejem predstavljata nove trende, ki bodo naslednjih nekaj tednov na ogled mimoidočim, ki bodo lahko dobili vpogled v to, kaj jih to jesen čaka v trgovinah JYSK. S trendom Reflexion boste v dom vnesli dozo duhovnosti. Prevladujejo zemeljske teksture in naravni materiali. Kamen je osnovna dekorativna lastnost, ki daje izdelkom izviren, neokrnjen videz.

Trend Next Wave se osredotoča na naravne oblike in uporablja rustikalne teksture v kombinaciji z industrijskimi detajli. Odtenki barve oceana in vodne gladine dajejo trendu naravni videz.

Trend, ki zagotovo ne bo ostal neopažen zaradi svoje pisane zasnove, je Memphis. Prevladujejo kontrastni toni s strogimi in ravnimi črtami, avantgarde iz tridesetih let prejšnjega stoletja in nemškega Bauhausovega sloga. Površine in materiali so gladki in čisti in poudarjajo preprosto ter klasično geometrijo. Novi trendi notranjega oblikovanja bodo popestrili letošnjo jesen, vsakega izmed trendov pa zaznamuje različna mešanica občutkov, barv, oblik in materialov. Celoten asortiment izdelkov se odlično usklajuje in kombinira.

Nova kolekcija pohištva JYSK je že na voljo v vseh trgovinah JYSK po Sloveniji pa tudi prek spleta v spletni trgovini. Več informacij o JYSK najdete na Facebook strani in Instagramu, kot tudi na uradni spletni strani JYSK.si.

Oglasno sporočilo

  • RATATA

    Poflast u3PM!

    • Nata

      Bravo !!

  • Čestitam Novi za tole. Končno so začeli pridobivati naročnike reklamnega prostora/člankov od zasebnih podjetjij. Le tako naprej. Upam, da bo čim več ZASEBNIH podjetij sledilo zgledu JYSK in predstavilo svojo ponudbo.
    Vsem ‘novašem’ pa toplo priporočam, da JYSK (in druga podjetja, ki se bodo odločila oglaševati na Novi) nagradijo s preferenčno izbiro, kjer bodo kupovali. Tako kot je potrebno bojkotirati državne mastodonte, ker upoštevajo navodilo Serpentinška da naj ne oglašujejo na Novi, je potrebno nagraditi vse, ki se ojunačijo in posredno finančno podprejo naš medij.

    PS: Sam se bom potrudil in še več svojih nakupnih odločitev opravil v JYSK in tako skromno prispeval za njihov marketinški pogum.

    PPS: Nova pa razmislite, da bi odprli posebno rubriko za “oglasna sporočila”, da bo lažje sledenje, katera podjetja so vredna naše podpore.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!