Policisti bodo merili hitrost na 514 lokacijah

Datum:

Jutri bodo v Sloveniji policisti preverjali spoštovanje omejitev hitrosti na 514 lokacijah.

Jutrišnji maraton nadzora hitrosti bodo policist izvajali na 514 lokacijah po vsej Sloveniji, nadzor bo potekal od 8. do 19. ure. Pri tem bo sodelovalo 214 policistov, občasno pa se jim bodo pridružile tudi preostale policijske patrulje, ki bodo nadzor opravljale ob rednem delu. “Vozniki, spoštujte omejitve in prilagodite hitrost vožnje razmeram na cesti. Ne zaradi strahu pred globo, temveč zaradi svoje varnosti in varnosti drugih,” sporočajo policisti.

Nadzor hitrosti v želji po spreminjanju navad voznikov
Policisti aktivnosti za umirjanje prometa izvajajo skozi celo leto, maraton nadzora hitrosti pa je le eden od načinov, s katerim želijo opozoriti na nevarnost prehitre vožnje. Glede na to, da Policija vsako leto objavi seznam lokacij, kjer bo maraton nadzora hitrosti potekal, kaznovanje voznikov ni njihov glavni cilj. Osnovni namen je spreminjanje vozniških navad v smislu spremljanja prometne signalizacije in ravnanje po omejitvah hitrosti. Od voznikov se pričakuje, da poznajo omejitve hitrosti in da jih vseskozi spoštujejo, predvsem pa, da takšen vzorec vožnje obdržijo tudi takrat, ko ni nadzorov.

Januar slabši od lanskega, februar naj bo boljši
Mesec januar je praviloma veljal za najbolj prometno varni mesec v letu, vendar je kljub temu policija v letošnjem januarju obravnavala že štiri smrtne prometne nesreče, v katerih so življenje izgubile štiri osebe (v letu 2021 so slovenske ceste januarja vzele eno življenje, v letu 2020 pa tri). Začetek januarja je zaznamovala prometna nesreča, ko je nepreviden voznik zaradi neprilagojene hitrosti trčil v pešca, ki je na kraju umrl. Kasneje pa so obravnavali še tri  prometne nesreče s smrtnim izidom, v katerih so umrli vozniki osebnih oz. tovornih vozil; dve nesreči sta se zgodili zaradi neprilagojene hitrosti, ena pa zaradi nepravilne strani oz. smeri vožnje, ki je v povezavi z neprilagojeno hitrostjo pogost vzrok najhujših nesreč. Kot kažejo ugotovitve policistov, noben od treh umrlih voznikov ni uporabljal varnostnega pasu, ki bi jim lahko rešil življenje. Lani so ob koncu februarja beležili štiri smrtne žrtve. Letos smo to nesrečno številko žal dosegli že ob koncu januarja, zato si v policiji prizadevajo in želijo, da bi bili februar in tudi vsi naslednji meseci čim varnejši in da naše ceste ne bi več vzele nobenega življenja.

Premalo se zavedamo, da za lastno varnost lahko največ naredimo vozniki sami
Da bi bile naše ceste varnejše, moramo za to poskrbeti predvsem vozniki sami. Dosledno moramo spoštovati cestnoprometne predpise ter ohranjati hitrost v dovoljenih mejah, kot to določajo prometna pravila. Z doslednejšim spoštovanjem omejitev hitrosti in ustrezno prilagoditvijo vožnje tako razmeram na cesti kot tudi lastnim vozniškim izkušnjam in sposobnostim bi lahko obvarovali marsikatero življenje, saj stopnja poškodb narašča sorazmerno s hitrostjo.

“Bodimo odgovorni, vključimo varnostne ukrepe v svoje vozniške navade, vozimo spoštljivo, previdno in strpno. Življenje je najdragocenejša stvar, ki jo imamo, varujmo ga!”, pozivajo policisti.

Tanja Brkić

Sorodno

Zadnji prispevki

[VIDEO] Oslabljeni Biden nenamerno prebral tudi navodila za govor

Bidnov zadnji govor na nacionalni sindikalni konferenci je vnovič...

[Video] SDS vlaga referendum o zaupanju v vlado: “Happy end za državljane”

Danes je poslanska skupina SDS v Državnem zboru predlagala...

[V ŽIVO] Ruparjevi protestniki: “Z vlado dol, z vlado dol!”

Danes ob 14.30 uri, je Pavel Rupar začel nov...

[Video] V Budimpešti največje srečanje konservativcev – udeležuje se ga tudi Janša

Madžarski Center za temeljne pravice (Alapjogokért Központ; AK), danes...