fbpx

To je hrana, ki bi jo morali jesti moški

Foto: Freepik

V prispevku boste našli seznam tistih živil, ki so še posebej priporočljiva za moške, saj ščitijo zdravje prostate in srca.

Določena zdrava živila ugodno vplivajo na zdravje prostate, krepijo srce in ožilje ter ščitijo možgane. Zato je zelo priporočljivo, da po njej moški posežejo čim bolj pogosto. Seveda pa so zdravilna tudi za ženski spol.

Ostrige
Rak prostate je drugi najpogostejši vzrok za smrt pri moških. Raziskava, ki so jo izvedli v ZDA in ki je zajemala več kot 50 tisoč moških prostovoljcev, je pokazala, da je povezava med hrano in rakom na prostati. Tisti moški, ki pogosteje uživajo mastno hrano živalskega izvora, imajo več možnosti, da se razvije rak prostate. Prav tako pa je ta pogostejši pri moških, ki pogosto in prekomerno uživajo alkohol. Raziskava je namreč pokazala, da na tak način telo izgublja zelo pomemben cink, ki ščiti zdravje prostate.

Moški bi morali zadostiti dnevno potrebo po cinku, ki se giblje med 30 in 85 mg. Najboljši vir cinka pa so ostrige.

Losos
85 gramov lososa vsebuje za kar 112 Odstotka dnevne potrebe po vitaminu D. če moškim tega vitamina primanjkuje, se lahko pojavi tudi erektilna disfunkcija. Če niste ravno ljubitelji lososa, lahko vitamin D vsakodnevno dobite s pomočjo sončnih žarkov (dovolj je že nekaj minut sončenja), vsebujejo pa ga tudi kokošji rumenjak, sir, mlečni proizvodi, žitarice in pomaranče.

Orehi
Orehi so odlični za zdravje možganov, izboljšujejo kognitivne funkcije, ščitijo pred boleznimi. Prav tako pa orehi preprečujejo razvoj depresije. Pest orehovih jedrc vsebuje približno tri grame omega 3 maščobnih kislin in veliko antioksidantov.

Bučna semena
Tudi bučna semena so odlična izbira za zdravje moških. Vsebujejo kalcij, železo, magnezij, fosfor, kalij in cink. Zelo ugodno vplivajo na prostato in na imunski sistem. Vsebujejo tudi bučno olje, ki ima veliko linolenske kisline, fitosterone, tokoferole. Delujejo antioksidativno in ščitijo pred prostimi radikali. Upočasnjujejo staranje telesa.

Sadje in zelenjava
Čim pogosteje pa je potrebno poseči tudi po sadju in zelenjavi. Ta živila ščitijo zdravje celega telesa, krepijo srce in ožilje, urejajo prebavo in izboljšujejo imunski sistem.

Več si preberite na portalu Za upokojence