fbpx

Turški Cengiz najcenejši pri pogajanjih za gradnjo karavanškega predora; se bo Petrič znova pritožil?

Foto: STA

Gradbena srhljivka o izbranem ponudniku druge cevi gradnje karavanškega predora je končno prišla do konca. Po težki borbi med slovenskim Kolektorjem Stojana Petriča in turškm Cengizom je Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji (DARS) v današnjih pogajanjih manj kot v eni uri izbrala turški Cengiz. Najugodnejša ponudba se po neuradnih informacijah giblje med 98 milijoni evrov, kot poročajo nekateri slovenski mediji. Toda Aljuš Pertinač je ekskluzivno na svojem Twitter profilu zapisal, da so Turki znižali ceno na 89 milijonov evrov.

Gradbena drama o izbiri gradbenega izvajalca o gradnji druge cevi karavanškega predora se bliža koncu. Na sedežu DARSA je potekal zadnji krog pogajanj glede izbire gradbenega izvajalca. Pogajanja so se zaključili v manj kot v eni uri, poročajo nekateri slovenski mediji. “Zmagali smo na razpisu,” je po pogajanjih novinarjem dejal glavni pogajalec družbe Mohamed Cengiz in dodal, da čakajo, da začnejo dela s slovenskimi podizvajalci čimprej. “BREAKING! Na pogajanjih pri za najugodnejši ponudnik turški Cengiz. Pogajanja končana po prvem krogu. Končna ponudba Turkov 89 milijonov EUR. Kolektor svojo znižal za NEVERJETNIH 17 milijonov! na 93 mio EUR, a ni bilo dovolj. Seveda se pa lahko še pritoži,” ekskluzivno poroča Aljuš Pertinač.

Kot je še zapisal, je Petričev Kolektor je nazadnje svojo ceno iz 110 milijonov znižal na 93 milijonov evrov, vendar so tudi Turki znižali svojo prvotno ceno iz 90 milijonov za milijon evrov.

V gradbeni drami leta smo spremljali veliko preobratov. Ne glede na to, da je turški Cengiz veljal za najboljšega ponudnika z največ odličnimi referencami na področju gradnje predorov in najbolj ugodnega ponudnika skozi celotni proces, smo bili priča veliko čudnim preobratom. Odstopali so člani Državne revizijske komisije, nazadnje v mesecu aprilu je odstopil  bivši predsednik komisije Borut Smrdel.

Avstrijci zgradili že kilometer predora
Na odločitev Darsa bo sicer možna še zadnja pritožba, a tudi če do nje pride, Dars računa, da bo izbranega gradbinca v delo uvedel najpozneje marca prihodnje leto. V Cengizu računajo, da bodo pogodbo lahko popisali še letos: “Mislim, da jo bomo lahko podpisali do konca tega meseca,” je dejal Mohamed Cenzig, ki je v družbi odgovoren za poslovanje na tujih trgih. Turški Cengiz je zagotovil, da bodo z deli pohiteli in si želijo, da bodo po obsegu dela čimprej ujeli Avstrijce, ki že nekaj časa brez prepirov gradijo svojo cev karavanškega predora. Tretji ponudnik je bil konzorcij podjetij Implenia Avstrija, Implenia Švica in CGP Novo mesto (121,5 milijona evrov).

Luka Perš