fbpx

Mercator podpira mlade športnike  

Navijaški duh, ki nas je prevzel v času olimpijskih iger, je poleg napetega pričakovanja in veselja ob uspehih prebudil dobrodelno noto. Mercator je spodbujal uporabnike aplikacije Moj M, da so podajali virtualne petke, ki jih nato pretvorili v donacijo v višini 5.000 evrov za projekt Botrstvo v športu.  

V sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije je Mercator pripravil navijaško kampanjo. Sami že od nekdaj spodbujajo ukvarjanje s športom in aktivno življenje. Poleg tega podpirajo tudi vrhunske športnike in so sponzorji slovenske olimpijske smučarske reprezentance. Kampanja, ki so jo pripravili, je vključevala zabavno igro v aplikaciji Moj M, kjer je lahko vsak našim olimpijcem podal petko. Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga v Mercatorju, je ob tem povedala: “Podaj petko je priljubljena kretnja med mladimi, ki ponazarja veselje in zmago, zato se nam je to zdela odlična gesta za dobrodelno aktivacijo.”

Dobrodelno noto pa kampanji daje pretopitev podanih petk v igri v donacijo za Botrstvo v športu. Predaja donacije je potekala v Kranjski Gori ob sprejemu olimpijcev. “Naši športniki so s sedmimi medaljami dokazali neverjetno odličnost, za kar jim iskreno čestitamo. Slovenci pa smo ponovno pokazali dobrodelni duh. Ponosni smo, da so uporabniki aplikacije Moj M prepoznali pomen akcije Podaj petko, kajti zbrana sredstva v višini 5.000 evrov bodo namenjena pomoči mladim športnikom, starim med 14 in 23 let, iz socialno ogroženih okolij. Skupaj torej prispevamo k nadaljnjemu razvoju in uresničevanju športnih potencialov,” je še dodala Majda Vodopivec, ki je v imenu Mercatorja predala donacijo.   

Deljenje skupnih vrednot in podpora mladih športnikov sta dve ključni povezavi med Mercatorjem in vrhunskimi športniki, saj verjamejo, da sta podporno okolje in ekipni duh ključna tako za športne kot poslovne ali druge uspehe. 

Sara Kovač