Če bi vedeli, kaj v resnici pomeni tek trojk

Foto: STA

Retorika v Sloveniji se v zadnjem času zaostruje. Vedno pogosteje se v označevanju nasprotnikov pojavlja beseda izdajalec. Ker je bila beseda izdajalec do sedaj v politiki “rezervirana” le za pripadnike protirevolucionarnega političnega pola, je razumljivo, da je vložitev kazenske ovadbe zaradi veleizdaje, ki jo je proti bivšemu predsedniku Milanu Kučanu vložilo Združenje za vrednote slovenske osamosvojitve (VSO), vnesla veliko nemira v revolucionarno bazo.

Beseda izdajalec je ena najhujših žaljivk, s katero lahko ožigosaš sočloveka. Po Danteju je za izdajalce rezerviran najgloblji, 9. krog pekla. Izdajalci so tako, kot najhujši grešniki, najbližje Zlu. Poglavar pekla Lucifer ima v tem krogu, ki je vkovan v led, svoje prebivališče. Izdaja velja za eno od najbolj moralno zavrženih dejanj. V veliko državah je izdaja domovine strogo kaznovana. Če bo sodišče procesiralo Kučana, in bo ta spoznan za krivega, je lahko obsojen tudi na več kot 15 let zapora!

V Sloveniji večina ljudi ob omembi besede izdajalec najbrž najprej pomisli na “domače izdajalce” oziroma “belogardiste”. Torej na besedi, s katerima so revolucionarji premeteno poimenovali pripadnike slovenskega domobranstva oziroma ožigosali kar celotno protirevolucionarno stran. 70 let enostranskega prikazovanja medvojnih in povojnih dogodkov, pranja možganov v šoli in preko medijev je obrodilo sadove.

Kolumnist Gal Kušar (Foto: osebni arhiv).

Kolumnist Gal Kušar (Foto: osebni arhiv).

Demoniziranje besede domobranci
S povezavo besed “domobranci” in “izdajalci” se je demoniziralo besedo domobranci. V šoli so nas učili, da so bili domobranci domači izdajalci, kolaboranti in služabniki nacistov, za katere so opravljali najokrutnejša dejanja. Torej, dejanja, ki so se še pripadnikom SS zdela preveč zavržena in okrutna. Zanimivo je tudi, da so italijanski fašisti v partizanskih zgodbah večinoma predstavljeni kot strahopetni vojaki, ki so večinoma po vaseh lovili kokoši, mačke in dekleta, ob napadu hrabrih partizanov pa so se razbežali. Ti hrabri napadi so sprožali nesorazmerne povračilne ukrepe nad civilnim prebivalstvom, ki so sledili, ko so se borci umaknili v zavetje gozdov, in so bili vzrok in razlog za ustanovitev postojank vaških straž. Partizanov tudi ni motilo sodelovanjem fašistov ob kapitulaciji Italije, s pomočjo katerega so razrušili Turjaka, kamor so se zatekli njihovi pravi nasprotniki – protirevolucionarji.

O vzrokih za nastanek vaških straž (17. 7. 1942), Prostovoljne protikomunistične milice (6.8.1942), Slovenske domobranske legije (24. 9. 1943) in Slovenskega domobranstva (30. 9. 1943) nam v šoli niso povedali ničesar. Skoraj ničesar nismo izvedeli o vodstvu domobrancev. Zamolčali so nam, da je bil podpolkovnik Ernest Peterlin prozahodno usmerjen in ga je zato gestapo leta 1944 interniral v Dachau. Ali pa to, da je bil general Leon Rupnik odstavljen kot poveljnik domobrancev. Zvedeli pa smo, da je po koncu vojne oba poveljnika zadela zaslužena kazen in sta bila obsojena na smrt. Kaj se je zgodilo z njuno vojsko, s 15.000 Slovenci, pa je bila tabu tema.

Kam je bilo pokopano Rupnikovo truplo, se uradno ne ve. Po eni varianti naj bi bilo pokopano v neoznačen grob na Žalah, po drugi pa naj bi ga s strelišča pod Golovcem, kjer so z ustrelitvijo izvedli smrtno kazen, zakopali kar pod bližnjo Dolenjsko cesto. Tako naj bi se še dandanes čez njegove posmrtne ostanke vsak dan vozili številni vozniki. Demonska posmrtna kazen za nekoga, za katerega je Helij Modic, predsednik vojaškega sodišča, kjer je proti Rupniku potekal sodni proces, dolga leta kasneje izjavil – navajam po knjigi O revoluciji in o smrti Žarka Petana – da: “Danes me je sram, ko se spomnim tega procesa in svoje vloge v njem …General Rupnik ne bi smel biti obsojen na smrt … Rupnik ni imel kot tako imenovani prezident Ljubljanske pokrajine pod italijansko in pozneje pod nemško okupacijo prav nobenih kompetenc … Ni podpisal nobene smrtne kazni, ni ustanovil ‘bele garde’, kot so mu to podtikali … Po pravnih normah, kot jih je sprejelo nürnberško mednarodno sodišče za vojne zločine, bi bil Rupnik najbrž oproščen sleherne krivde. Zagotovo pa ne bi bil obsojen na smrt.”

Domobranska prisega
Kot glavni dokaz kolaboracije in izdaje slovenstva se omenja domobransko prisego na Bežigrajskem štadionu iz leta 1944. Glede resnosti vojaških priseg je treba ravnati previdno in z zrnom soli. Posebej še, če gre za mobilizirance, neprostovoljno vključene v vojsko, ali tiste, ki nimajo druge izbire.

Problematizirati domobransko prisego je podobno kot problematizirati prisego generacij Slovencev, ki so morali služiti v Jugoslovanski ljudski armadi (JLA), kjer je bil poveljujoči jezik srbohrvaščina. Vsak posameznik je slovesno obljubil, da: “bom branil neodvisnost, ustavni ustroj, neokrnjenost in celovitost Socialistične federativne Republike Jugoslavije in da bom čuval in razvijal bratstvo in enotnost naših narodov in narodnosti. Vedno bom dosledno in disciplinirano izvrševal obveze in dolžnosti branilca svoje samoupravne socialistične domovine in se bom boril za njeno svobodo in čast, ter ne bom obžaloval, da v tej borbi dam tudi svoje življenje”.

Česa nas v šoli niso učili in kaj pomeni tek trojk
Seveda nam v šoli tudi niso ničesar povedali o revolucionarnem nasilju, ki je že do ustanovitve prve postojanke vaških straž, dobro leto po začetku vojne, zahtevalo več sto življenj nedolžnih civilistov, ki so jih pobili revolucionarni teroristi. Ti so narodnoosvobodilne teroristične akcije, torej pobijanje nasprotnikov, izvajali v trojkah. 70 let po teh dogodkih pa potekajo v mesecu maju v Ljubljani množične športne prireditve, ki se jih neprostovoljno udeležujejo tudi šoloobvezni otroci. Pohodi potekajo po poti, ki sledi trasi bodeče žice, s katero je bila obdana Ljubljana. Če ste mislili, da je z dnem partizanske “osvoboditve” Ljubljane, 9. majem, bodeča žica nehala opravljati svojo funkcijo, se motite. Bodeča žica in sistem bunkerjev je funkcijo opravljala vse do 26. maja, ko je bila Ljubljana očiščena protirevolucionarjev.

Zanima me, koliko udeležencev Teka trojk dejansko ve, kaj v svojem bistvu pomeni “trojka”? In da gre pod krinko rekreativnega športnega dogodka v osnovi za poveličevanje terorističnih dejanj proti civilnemu prebivalstvu? Ki so jih likvidatorske trojke komunistične partije in narodnoosvobodilnega boja izvajale znotraj okupirane Ljubljane in tudi širše po Sloveniji!

Gal Kušar

  • Viktorh

    Da, da, še pomnite, tovariši’

  • avtohtoni neandartalec

    Saj, ko so fašisti, s pomočjo domačih izdajalcev izganjali partizane in domoljube iz njihovih domov, se tudi ni nihče od Slovencev spraševal kaj se bo z njimi zgodilo, ko je v grmovju kaj čudno počilo, so se takoj zatekli na obližnji Gestapo in jim pomagali loviti, mučiti in pobijati uporne Slovence. Potem se pa nekdo danes še zgraža, če so partizani, po napadu bežali pred nacisti v hoste, kaj pa bi naj naredili, mogoče bi lahko vkorakali v Berlin in ročno odstranili Hitlerja iz oblasti, a ne. Saj so, pa ne samo naši partizani, 5-6 let je trajalo, potrebnih je bilo na milijone žrtev in milijarde bomb, da so prišli do tja, ko so končno prišli do Hitlerja, se je izdajalec človeštva počil v glavo in pustil Nemški narod na milost in nemilost pobesnelim, razčlovečenim junakom.

    • dr Janez Sveti

      Tedaj je imel krasno novo italijansko uniformo. V enem tednu je štirikrat menjal škornje,

      vedno je obul škornje zadnje žrtve. Na prstih je imel polno prstanov in na vsaki roki po tri ure.

      Te je poklanjal svojim priležnicam.

      Takrat ko je moril na Travni gori, so ga čakale tik poleg žrtev.

      Ko je krvavo delo opravil, je padel eni v objem, jo z roko ovil okrog pasu in obrnila sta

      se proti zahodu.

      Na zemljo je počasi legal božji mir, ki ga je tu in tam pretrgal pošastni grohot podivjanih

      ljudi in pa nemi krik osem in trideset razmesarjenih trupel.

      Nekaj korakov od trupel je stal rabelj; naslanjajoč se na žensko telo. Ves zatopljen v

      brezmiselno čvekanje .ženske ob sebi je segel malomarno v žep po nož. Nož je bil še ves oblit s

      človeško krvjo.

      Rabelj se je bedasto zarežal:

      »Ha, ha, ha, poglej, še krvav je, pozabil sem ga obrisati,« in se je mirno pogovarjal naprej

      . . .

      V isto vrsto umorov spada tudi ubijanje nedolžnih jetnikov iz kočevskih in ribniških

      zaporov.

      Edina priča, ki se je rešila, pripoveduje, da so na hodniku ječe mladi srednješolci stopili

      prednje in jih izbirali, kdo bo koga ubil.

      Nekdo je pristopil k priči in ji rekel: »Tebe bom pa jaz, ker imaš naočnike!«

      Priča je v smrtnem strahu na te besede takoj pozabila. Ko pa so jih z avtom pripeljali na

      mesto, je mladi morilec začel vpiti:

      »Kje pa je tisti, ki ima naočnike!«

      Ko ga je privlekel iz avtomobila, ga je peljal s ceste v gozd čez same parobke, da je padal

      na vsakem koraku. Krvnik ga je »sočutno« gladil po glavi in zasmehoval:

      »Revež, ali si se kaj pobil? Gotovo si se kaj udaril. Oprosti, saj ne ho nič hudega!«

      Prav tako so zasmehovali svoje žrtve tudi drugi, in to pet minut pred smrtjo!

      Ko ga je pripeljal pred jamo, mu je nastavil brzostrelko prav pred naočnike, rekoč:

      »Zdaj te bom pa ustrelil, ho, ho, ho!«

      Dne 2. septembra 1942 so domači komunistični morilci v starotrški občini ubili v petih

      vaseh 12 ljudi hkrati. Vsi umori so bili gnusni po nagibu in obliki. Dve ženi sta živi zgoreli.

      Frančiško Hauptman iz Dan so poprej še nečloveško mučili.

      Rafael Martinčič iz Pudoba je prišel v rojstno vas in ustrelil najprej svojega svaka, nato

      pa še ,sestrično Ivanko Čač. Mož je obležal takoj mrtev, Ivanka pa je padla v nezavest s

      prestreljenimi pljuči. Morilca ni bilo nič groza tega dejanja. Postavil se je med vrata, vzel v roke

      nož in prežal na hropečo Ivanko.

      Štiriletna edina hčerka se je vrgla na umirajočo mamico ter jokala. Čez nekaj minut se je

      umirajoča zavedela in hčerko tolažila:

      »Ne jokaj, saj ne bom umrla, saj bom kmalu ozdravela!«

      Morilec pa je hladnokrvno pristopil k njej in ji porinil nož v prsa, rekoč:

      »Ne boš ne, prasica!«

      Brat sedanjega »brigadnega« poveljnika »narodno-osvobodilne vojske«, Stanka Semiča –

      Dakija, Janez, je po lastnem priznanju ubil 5 ljudi, tako da jim je polagoma zadal po šest ali več

      ran, preden so umrli.

      • indijanka

        ..nikoli ne bo bolje, kajne..s te zemlje še dolgo ne bo izprana kri, da bi lahko zraslo cvetje..

        • dr Janez Sveti

          Itak vsi umremo. Ni razloga za skrb.
          Dr Janez Sveti Genij

          • indijanka

            Ljudje preidemo. Žalost ostaja. Do dne, ko je dolg poplačan.

          • dr Janez Sveti

            Tole za tebe od mene:
            https://www.youtube.com/watch?v=7PCl7qDQbfE

            Dr Janez Sveti Prvivredno dobro Bužetovac

          • indijanka

            Tole poučno poznam :).

          • dr Janez Sveti

            Kako kompliciraš!! Samo refren “Tis si moj sonček” je važen. Ti pa delaš diplomsko iz tega.
            Dr Janez Sveti prosta potica

          • indijanka

            :) beseda hvala je preveč preprosta.

          • dr Janez Sveti

            Verjamem. A ti nihče ni povedal, da moški ljubimo prsate in ritaste z malo pameti? Kdo bo tebe ljubil??
            Dr Janez Sveti Mujo kuje, konja po mesecu
            https://www.youtube.com/watch?v=g625vU3UNBQ

          • indijanka

            To itak vem :). Moški so itak pametnejši..torej sem..no ne morm izrečt, ker pa ne nosm ravno nedrčka z začetka abecede..ustrezam zase v eni točki..za moškega pa v bistvu v dveh.

          • dr Janez Sveti

            Torej ritasta in joškasta.
            Dr Janez Sveti Zvezdogled

          • indijanka

            hmm..nism še spoznala moškega, ki bi se mu zdela pametnejša od njega samega..takih ne opazim :).

          • dr Janez Sveti

            Pametnega moškega ne opaziš ampak spoznaš.
            Dr Janez Sveti wrestlig

          • indijanka

            moja intuicija mi dobro služi

          • dr Janez Sveti

            Samo zato, ker ji to dovoliš.
            Dr Janez Sveti vesoljc

          • indijanka

            No, malo pomagajo pa tut modre oči. Sem si ogledala najlepše. Kaj naj rečem? Moškega v pojstli me iščem rada.

          • dr Janez Sveti

            A sem ti že povedal, da imam čez 100kg in modre oči?
            Dr Janez Sveti Mačka in vroča kaša

          • indijanka

            :)hmmm ja lepo..pa majhen tut nisi. a ne

  • APMMB

    Pred osamosvojitvijo je med komuniste v Sloveniji bila poslana okrožnica CK ZK v kateri je bilo zahtevano, da se komunisti v največji možni meri upirajo demokraciji in kjer je možno, preprečujejo uvedbo demokracije. Če je le možno, naj delujejo v TROJKAH. Takšno povelje je zaelo kar doberšen del prebivalcev Sloveije, zato me zanima, zakaj nihče tega javno ne začne obravnavati in sporoči ljudstvu, kdo jih je pripeljal v raj na sončni strani Alp, ki je oropan in propada.

    • avtohtoni neandartalec

      Fevdalna demokracija takrat ni bila preveč popularna, med narodom hlapcev pa še manj, ko je končno lahko izbiral in se odločal sam o svoji usodi.

  • avtohtoni neandartalec

    Domobranci se niso borili, oni so v glavnbem ovajali evgenično izločene Slovence na Gestapo in SS,redko so se odkrito spopadli s partizanskimi enotami, ne poznam niti enega primera, da bi se sami borili proti zaveznikom ali Rusom, vedno so iz pozadine pomagali vsem štirim okupatorjem Slovenije. In to potem niso izdajalci?

    • Mihilus

      Domobranci so na Štajerskem in Koroškem nastali zaradi terorja partizanov nad lokalnim prebivalstvom. Iz zapisov Moše Pijade je očitno, da so ropali in pobijali nedolžne ljudi z namenom, da bi se jim pridružili. Zahrbtno so napadali tudi Nemce, ki so se potem maščevali civilom. Zato so se domobranci ponekod sodelovali z Nemci, ker so na ta način zmanjšali pretakanje krvi. In za to so se partizani po vojni vsem, ki so jim med vojno kljubovali in se jim niso želeli pridružiti kruto maščevali.

      • avtohtoni neandartalec

        Seveda, to sploj ni sporno, domači izdajalci bodo do konca vztrajali, da so bili partizani položničarji in kradljivci paštet,ker so bili pač izbrani, rojeni pravim staršem in so cverjeli, da nihče ne bo premagal nacističnega vojaškega stroja. Če bi se rodili kot državljani drugega razreda ali celo tretjega, pod posebno zaščito države, bi šli seveda med partizane ali pa bi morali dovoliti izdajalcem, da jih pobijejo in tako poskrbijo za rasno higieno velikonemškega naroda. To so bili časi, ko je bil upor proti državi, njeni vojski in policiji dolžnost vsakega normalnega človeka, ne samo osebni izbor.
        Mošo pijade napačno intepretirajo, v tistem znamenitem zapisu se nanaša na VERNIKE, ne na komuniste, katoliški verniki so dejavno sodelovali z okupatorjem.

        Izdajalci Slovenskega naroda niso bili Slovenci, prostovoljno so postali Italijanski, Nemški, Madžarsk ali ustaški državljani, samo po rodu so bili iz Slovenije, ker naposled tudi oni sami niso mogli izbrirati katerim staršem so se rodili. Prelivanje krvi bi morali takrat povečati, do skrajnih razsežnosti, ker to ni bila samo še ena vojna ampak azadnja vojna, ko je ena stran iztrebljala, hotela popolnoma izbrisati iz obličja sveta drugo, temu so služili koncentracijski kampi smrti in nenazadnje ogromna,izjemno komplicirana in grozljivo učinkvita nacistična birokracija, kar danes nakladajo ubogi reveži na duhu nima veze s tedanjo realnostjo.

        • inkv. Gui Bernardo

          ..naroda ni možno izdati..razen v mentaliteti retardiranih boljševikov…

          • Ruggedplant

            To ne drži. Komunisti so ga – promovirali so se kot “narodni osamosvojitelji”, nakar so ga ob revoluciji zasužnjili, njegov intelekt, duhovščino, podjetnike in navadne domoljube zaprli in pobili, krščanstvo in slovenski jezik odrinili iz javnosti in SLovenijo iztrgali iz Evrope v sovjetsko južnoslovansko podružnico.

            Če to ni izdaja naroda, potem ne vem kaj je.

        • dr Janez Sveti

          Matija Knap je stopil pod okno in poklical Jožefa Baraga , češ naj gre v trgovino, ker

          nekaj potrebujejo. Trgovec Baraga jim je verjel in je odprl vrata. Takoj pa je vstopila Mulc Ivana

          in mu nastavila revolver na čelo, rekoč:

          »Takoj z nami!«

          Rabljem se je tako mudilo, da niso niti pustili, da bi se oblekel. Ko so pritekli še domači

          dol, so jih s silo vlekli prod. Niti otrok niti žena se mu nista smela približati, ker so bili

          revolverji pripravljeni na strel. Baraga je zaihtel:

          »Ljuba žena, ubit me peljejo, nikdar več te ne bom videl!«

          Tedaj mu je Mulc Ivana nastavila rovolver na njegova prsa rekoč: »Mi nedolžnih ljudi ne

          streljamo!«

          Ko se je Baraga za silo pripravil na pot, so ga odvlekli pred Sokolski dom, tam so mu

          zvezali roke in ga vrgli v avto. Nato so odšli še po Šega Franceta, brata lanskega novomašnika

          Vincenca Šega France je bil poročen komaj dva meseca, ko so ga iztrgali iz družine. Niti

          posloviti se ni smel od mlade žene, od očeta in matere.

          Kot tretjega so pripeljali Drobniča Franca, starega 65 let. Vseh pet jetnikov so odpeljali

          na Bloke v vojašnice. Ko se jih je nabralo 14, so jih 18. septembra odpeljali v Kočevje.

          Trgovca Jožeta Barago so ustrelili 15. oktobra okrog 10 zvečer v Jelenovem žlebu pri

          Ribnici. Pokojnik je bil marljiv trgovec in gostilničar, skrben oče in ugleden mož. Ko je

          predlanskim cesarska italijanska vojska pobijala in zapirala naše ljudi, jih je on mnogo rešil, in

          sicer prav tiste, ki so ga pognali zdaj v smrt. Edini njegov greh je bil ta, da je bil dober in

          ugleden trgovec, in kot tak je bil trn v peti rdečim terencem.

    • inkv. Gui Bernardo

      ..seljačina glupa in lažnivi smrad…kako naj domobranci pomagajo Italijanom, ko jih pod njimi še ni, kako naj pomagajo Mađarom, ker jih v Prekmurju sploh ni in enako tisti minorni flikici Ustašev..??

      • avtohtoni neandartalec

        V Jasenovcu, so ustaški klavci ročno zaklali kakšnih 1.200 Srbov, Romov in judov, tudi Slovencev, na dan. En sam norec, je pobil 1.200 ljudi, nekaj časa vsak dan, klalo jih je pa kar nekaj. Ni tako lahko ročno zaklati skoraj milijon ljudi, svojih donedavnih svojcev, sosedov, sodržavljanov ter nenazadnje rojakov in ljubimcev, to je ogromno ročnega dela.

    • dr Janez Sveti

      Jaz sem slišal drugače.
      VIR Črne bukve

      Frane ml., pleskar, Jakoš Frane st., njegov oče iz Dobrunj. Oče je imel prerezan vrat, sin

      pa razbito in preklano čeljust; 22 letni Cankar Milko, bivši telovadni učitelj, 22 letni Frane

      Jakoš, pleskar iz Bizovika, Pavšič Ivan iz Bizovika, učiteljiščnik V. letnika.

      Dne 2. aprila 1943 so odkopali. pod Toškim čelom žrtve podivjanih komunistov. Med

      temi žrtvami so bili: Mihael Kunstelj iz Savelj, njegova žena ter 17 letna hčerka; Juvan Niko, 24

      letni fant z Gline, Pepca Bajda iz Podutika in še dva druga domačina. Kunstljeve so komunisti

      odpeljali v noči na 5. avgust, Juvana in Bajdovo pa že prej. Na njihovih truplih se je videlo, da

      so jih pred smrtjo kruto mučili.

      Dne 30. marca 1943 so komunisti zločinsko umorili Franca Žabkarja s Hrvaškega broda

      pri Škocijanu. Ko so ga mučili, so opazili, da ima okrog vratu Marijino svetinjico. Tedaj so ga

      zasmehovali: »Čakaj hudič beli. čeprav imaš svetinjico, vseeno se te bo prijela partizanska

      »krogla.«

      V začetku meseca aprila 1943 so listi poročali, da so 21. julija 1942 komunistični

      razbojniki ubili v gozdu Škratovec nad Globodolom Marijo Mavec, por. Makše. Ko so jo 22.

      aprila izkopali, so videli da je umorjenka imela izbito desno oko in vse zobe, razbito desno

      čeljust in vso desno stran obraza, levo nogo pod kolenom odsekano, prav tako odsekano desno

      roko v zapestju. Levi čevelj je ležal v grobu zraven žrtve, v čevlju pa je bil ostanek leve noge.

      V istem času so listi poročali, da so svoj čas odpeljana delavca Štefana Puhka, očeta petih

      otrok, in Lojzeta Murna, očeta osmih otrok, s Tanče gore v Beli Krajini, komunisti zverinsko

      umorili in ju pokopali za vasjo Nova Lipa pri Vinici. Krojača Roliha Janeza, ki se ni hotel

      udeležiti neke komunistične veselice, potem ko so v noči na 15. april 1943 izropali štiri kmetije,

      odpeljali na poveljstvo v Novi Lipi, mu tam razsekali glavo in nato nagega pokopali za vasjo.

      Ista poročila pravijo, da sta bila 25. avgusta 1942 odpeljana na Rudniku pri Ljubljani

      zakonca Ciril Lipovec in noseča žena Hedvika. V gozdu so ju komunisti pobili s koli in

      gorjačami.

      V Kalu pri Semiču je patrola banditov pretepala od rojstva slepega siromaka Črena

      Martina, ker ni mogel povedati, koga je videl v Semiču.

      Meseca maja 1943 se je ugotovilo, kako so 17. julija 1942 komunisti ubili župnika Janka

      Komljanca iz Prečne. Ko so ga izkopali, so videli, da ima zdrobljeno desno spodnjo čeljust,

      ličnico in zadnji de1 lobanje. Gornja ustnica mu je manjkala.

      Ugotovilo se je, da so 21. julija 1942 komunisti odpeljali Jožefa Razpotnika, občinskega

      tajnika iz Tomišlja, ga kruto mučili in nazadnje ustrelili.

      Priče, ki so doživele po deželi »nočne čistke«, pripovedujejo, kako so komunisti pobirali

      in zapirali nedolžne ljudi. V noči od 15. na 16. septembra je prišla komunistična policija v

      Grahovo pri Cerknici.

      Malo po enajsti uri zvečer je pridrvel avto in se ustavil pred Sokolskim domom. Na avtu

      sta ležala dva zvezana moža iz starotrške občine. Nato se je podala skupina »policije« pred hišo

      Kranjca Alojzija. Poveljnica je bila prosila komisarka Mulc Ivana iz Pudoba, ki je dala prejšnjo

      noč ubiti lastnega očeta, potem Matija Knap iz Žirovnice, dalje znani ubijalec Jerman z Dol.

      Jezera pri Cerknici, Prevec Franc iz Loža, Repež Anton iz Loža, Strle Viktor iz Markovca,

      Kraševec Bogo in neki novomobiliziranec iz Ribnice, ki pa ga je početje policije tako presunilo,

      da ni mogel vzdržati na straži po hišah, ampak je pobegnil ve

      • indijanka

        Brrrrr. Sonček je..jst pa jočem.

        • dr Janez Sveti

          Ti zapisi, naj ne bodo vzrok za maščevalnost ampak za opomin, kdo smo in v kaj se lahko spremenimo. Brez izjem.
          Dr Janez Sveti vesoljc

      • Artur

        Psihopatski geni teh krvnikov se odražajo še v sedanjosti v obliki destrukcije naše države s strani njihovih potomcev, kri pač ni voda ampak dokler se nekateri slovenčki ne bodo zbudili(skoraj večina) iz svoje bebavosti če ne prej pa na naslednjih volitvah ali pa se na m prej ne bo zgodila ulica ki bi pometla to levo psihopatologijo na marginalije v najblažjem pomenu nam ni pomoči.Torej vsaj sto tisoč nas na trg republike kot nas zove Primc ob prvi priliki, če ne prej pred sodiščem in naj se začne “snežna kepa valiti” z menoj vred kdaj naj se to zgodi če ne zdaj takoj rdečkarji igrajo ravno na to karto otopelosti naroda da lahko še naprej ropajo našo državo, deložirajo pomoči potrebne z nedolžnimi otroki vred, kršijo človekove pravice s svojo sodnijsko agenturo, si podlo lastijo in potvarjajo osamosvojiteljsto Slovenije se gredo multikulti anarhijo ……!

        • avtohtoni neandartalec

          Vsak dan je več položničarjev in domnevnih kradljivcev paštet.

          • Artur

            Leva roka desni žep , malo večje ribe paštete največje ribe milijarde, položnice pa takitak odiraj “male ljudi” dokler je še kaj potem pa na cesto z njimi – modus opreandi levorokih komunjar z nabasanim desnim žepom.

          • avtohtoni neandartalec

            No ja, vsaj položnice redno plačujejo, da imajo javni uslužbenci za plače.

          • Artur

            Kakor stvari stojijo bo tudi za te zmanjkalo razen za tiste pri koritu katerim se ni za bat marsikdo od teh si je že zabezecal svoj zajeten račun v Panami…… po njihovem mentalnem sklopu kakor pri njih to deluje ko je.e tiste, ki so jim jih pokorno napolnili ko bo šlo že vse v maloro.

    • Ruggedplant

      Neverjetno res – tokrat ti je uspelo napisati čisto vse zrcalno od resnice, kar potrjujejo resnični dokumenti in ne le Repetovi partizanski agitpropi. Z Gestapom Domobranci niso sodelovali, saj je ta deloval proti njim, medtem ko je vodstvo partizanov bilo z njimi v nenehni aliansi – tako na štajerskem, gorenjskem, ljubljani in na primorskem. Vse množične deportacije in mobilizacije (še posebej na štajerskem) v Nemško vojsko so sprožili partijski ovaduhi, ki so ovadili vse zavedne Slovence, ki lahko revolucionarno idejo tako ali drugače ogrozijo. Dokumentov imaš celo goro. Domobranci prav tako niso preveč marali nemških vojakov, saj so ti imeli svojo agendo, domobranci pa svojo, zato so bile skupne akcije prej izjema kot pravilo – tudi tu imaš gore dokumentov in pričevanj. Res je edino to, da se niso borili proti zaveznikom (partizani pač), saj so jim celo reševali življenja in varovali pred rdečimi klavci – prav tako dokumentirano. Domobranci so ščitili okupatorje (domnevam da s tem misliš na Nemce, čeprav so bili to v veliki meri sovjetski agentje na čelu partije)?? Pred kom neki? V odkriti konfrontaciji (ko je do nje sploh prišlo) je v vseh letih vojne padlo nekaj sto Nemcev in nekaj desettisoč partizanov – ti so svojemu strahopetnemu “boju” sicer rekli gverila, a v prtaksi je to izgledalo tako, da so se (čim so v daljnogledih zagledali sive uniforme) spustili v brezglavi šprint v hoste od koder si niso upali priti dokler je bil sovražnik sploh na vidiku. Tudi pričevanj in dokumentov o tem imaš malo morje – tako z domače kakor z nemške strani.

      Se šališ?

      • avtohtoni neandartalec

        Niti najmanj, nekateri pri nas snemajo cele dokumentarce o teh nezaslišanih teorijah zarote: – https://youtu.be/0jeQPhV3vPQ

        • Ruggedplant

          V tem “dokumentarcu so novi Titovi pionirčki posneli toliko resnice, kot jo najdeš v celotni Bitki na Sutjeski: 0,00. Odgovorno zgodovinarko bi morali ovaditi zaradi ideološkega zastrupljanja mladih rodov, je pa res da kaj drugega tudi ne moreš pričakovati od šole, ki nosi še danes ime po komunistki Majdi Vrhovnik. Kot bi imeli v Ljubljani pravno fakulteto poimenovano po Himmlerju ali Goebbelsu recimo.

  • avtohtoni neandartalec

    Jugoslovanska vojska je bila naborniška, s prisego smo oblasti delavcev in kmetov prisegali zvestobo in pokorščino, ki se je začela z rojstvom, vlekla skozi celo življenje in se ni končala še dolgo po smrti. Ko se je v Jugoslaviji pojavila alternativna avantgarda, ko so komunisti sami izdali svoje socialistično kraljestvo, prisega nekako ni imela več smisla, a ne. Za razliko od fašistične, kamor so se izdajalci prostovoljno pridružili, da jim ne bi bilo treba v hoste, skupaj s partizani napadati premočne naciste, je bilo lažje špijunirati in ovajati za Gestapo.
    Saj Hitlerja tudi ni, baje so Rusi našli neko lobanjo, a kaj, ko ostankov nimajo s čim primerjati. Tako je, nič ni ostalo za razčlovečenimi, brezumnimi pošastmi, pobija se jih vse do danes, vsak Slovenec bi moral na licu mesta pokončati fašista takoj, ko ga vidi. Ker je fašist osmišljen za zatiranje vsega kar je človeško in Slovensko, kaj pa so bili drugo kot ulične bande, ki so jih organizirale in financirale bogate vaške družine, za razliko od nacistov, ki so zahtevali in uvajali brezpogojni socializem, ukinjali osebno lastnino in izvajali rasno higieno.
    Kar avtor kolumne ne dojame, je bilo recimo ločevanje Slovenskega naroda na tri razrede državljanov, samo prvi razred bi preživel, peščica najbolj izrojenih, ki s Slovenstvom niso imeli skoraj nič skupnega, za vse ostale so nacisti izdelali izjemno natančne birokratske in druge psihosocialne metodologije, da bi nas izbrisali iz obličja sveta, do zadnje, pri čemer so pazili, da so njihove žrtve čim bolj in dlje trpeli. Tisoč smrti ni dovolj za domobrance!

    • avtohtoni neandartalec

      Wikipedija ni strokovni vir, ustvarjanje enciklopedije je prepuščeno vsaki državi posebej in amaterjem, ki raziskujejo različne vire in med sabo analizirajo podatke, kjer je znanstvena misel bolje razvita,delajo tudi boljšo enciklopedijo vsega, kjer pa ne, kot nedvomno velja za Slovenijo, je Wikipedija neuporaben drek.
      Poglejmo si primerjavo med kvalitetno Angleško verzijo zapisa o Rupniku in našo, razlika je več kot očitna, naša stran zgleda kot nacistični pamflet, ki so ga napisali šalabajzerji, za Angleže ni Rupnik pomenil nič, kljub temu so se potrudili z izčrpnejo biografijo in kritiko njegovih dejanj:

      – Rupnik v naši Wikipediji: – https://sl.wikipedia.org/wiki/Leon_Rupnik

      – Angleška Wikipedija – https://en.wikipedia.org/wiki/Leon_Rupnik

      • Ruggedplant

        Kdo pa misliš, da je angležem poročal o vlogi vaških straž in domobranstva? Angleži so hkrati tudi glavni sokrivec za desetine milijonov žrtev komunističnega režima, saj so jim na zahodni fronti reševali rit, ki bi jim jo sicer Hitler temeljito izprašil in že leta 1950 ne bi bilo v Evropi niti enega samega komunista več.

        • avtohtoni neandartalec

          Eee… James Bond mogoče?

    • dr Janez Sveti

      V tebi pa vre kri povojnega likvidatorja.
      Dr Janez Sveti domobranc

    • Lokomotivführer

      Ženin stric je bil kar neprostovoljno mobiliziran v nemško vojsko in padel na ruski fronti…
      Najbolje, da daš tokrat mir, ne razkrinkaj svoje “duhovne veličine”…ali pa kar, saj enega Pavliho tudi potrebujemo.

  • Mihilus

    Točen opis situacije. Seveda se oznake Kučanisti močno bojijo. Sodelovali so pri krajah, razprodaji domovine zdaj pa sodelujejo še pri Kalergi planu zamenjave domače avtohtone populacije z Afričani. Bojijo se, da jih čaka ista usoda kot so jo oni svoj čas namenili svojim nasprotnikom.

  • avtohtoni neandartalec

    Rupnik je zavračal vse pozive Slovenskih intelektualcev, domoljubov in celo vojaških patriotov na upor proti nacističnemu okupatorju, ki je izbrisal Slovenijo iz obličja sveta, izdajalec Rupnik ni posredoval niti takrat, ko so njegove kolege aretirali Gestapo in jih poslali v koncentracijsko taborišče Dahav.
    Domobranci so spadali pod nacistični Wermacht. Rupnik je sam sebe imenoval za poveljnika domobranskih fašističnih milic, po kapitulaciji Italije, funkcijo mu je uradno preklical sam Rainer, šele leto kasneje 1944 so ga imenovali za glavnega inšpektorja domobrancev, njegova funkcija in čin nista imeli nobene pomembne vloge, ni bil nikakršna avtoriteta, samo še en izdajalski gnoj. DObesedno, Slovence je do konca ovajal na Gestapo, njegova fašistična milica se je zažrla v vse pore življenja.
    Njegova najpomembnejša vloga je bila ohranjanje Slovenske akademije znanosti in umetnosti,pri čemer se je povezoval z intelektualci in politiki, s katerimi so se družili še za časa kraljevine SHS. Akademija je služila kot ideološki aparat nekdanji havstroogarskih gospodarjev, na tem ni bilo skoraj nič Slovenskega, učili so celo, da smo manjvredna, umazana človekolika rasa.
    Predvsem pa je bil Rupnik velik sovražnik judov in zagovornik holokavsta, ki se je izvajal tudi nad Slovenskim narodom, na smrt je bil obsojen predvsem zaradi teh stališč in dejanj, ne samo zaradi kolaboracije z okupatorjem. Današnji domobranerji ga povezujejo z bojem proti boljševističnim komunizmom, kar je komaj napol res, Rupnikje trdil, da so si judi izmislili komunizem, zato jih ni maral, kar je seveda neumnost. Par njegovih moronskih izjav:

    “Judovsko dogmatično sovraštvo do vsega kar ni judovsko, je končno naletelo na upor nacistov, ki bodo iztrebili parazite in ustavili njihov ekonomski, verski in politični aparat.”

    “Z vero in zaupanjem v pravične voditelje Evrope, velikega Nemškega naroda, se jim moramo vdano in fanatično pridružiti v svetem boju proti globalni judovski zaroti, ki služi Stalinovim in Titovim banditom in morilcem ter Ameriškim gangsterjem.”

    “Če bi nemški soldat in vi, moji domobranci, dovolili judovskim plačancem prosperirati, bi pobili vse mislece, vernike in cel SLovenski narod, skupaj z otroki – ali pa bomo iz njih naredili topovsko hrano in jih zasužnjili, jim pokradli vso lastnino, domove, vasi, uničili bomo njihovo narodnostno telo in zatrli judovstvo. To je volja narodov Evrope, naše širše domovine, v njenem samem središču, se Nemški narod žrtvuje v boju proti judovski zaroti, naperjeni proti celemu svetu.”

    Rupnika je najbolj zagovarjal njegov svak Stanko Kociper, ki je po vojni zbežal v Argenbtino in tam napisal butasto knjigo, s katero so ga skušali rehabilitirati in opravičiti njegov sveti boj proti Večnemu judu, vendar je za večino sveta ostal in bo za vedno samo še en fašistični drek, zaradi katerega smo skoraj ostali brez naroda in domovine oziroma nas danes ne bi bilo, če bi še živel in zmagal.

    • Boris

      kaksna skoda, ane?

    • inkv. Gui Bernardo

      ..danes se veliko govori in piše o judovski banksterski in medijski zaroti in razčetverjanju EU in bele rase v Evropi…

    • dr Janez Sveti

      Rupnik je bil zelo daljnoviden. Edino, kar ni mogel dojet je krutost nasprotnika.
      Menda zgodovino pišejo zmagovalci.
      Dr Janez Sveti

  • Sredinec

    Nisem vedel, da so domobranske enote vključevale pripadnike tudi prisilno. Zanimivo.

    • Boris

      ali gres z nami, ali pa pobijemo tebe in tvojo druzino. tako nekako je potekalo kvizlinsko novacenje.

      • moon

        Ou je, revolucionarno pa je vkljucevalo priporoceno poslane prosnje …
        Potomci velikih herojev uspesno unicujejo se tisto, kar njih ocetom ni uspelo.
        Na zalost intelekt priseljencev z juga ne bo nadomestil tistega, ki lezi po jamah Slovenije.

        • Boris

          da ne bo pomote, isto je bilo na komunisticni strani

      • Mare Kranjc

        Ja, tako nekako je potekalo komunistično novačenje boljševikov, rdečih kvizlingov, ki so sodelovali s 3. Rajhom! Več bi vedel komunistični zločinec Stane Dolanc, ki se je že leta 1939 včlanil v Hitler Jugend.

      • dr Janez Sveti

        Tako so delali partizani drži. Nekatere so pa kar odpeljali in pobili, tudi če niso vedeli,zakaj so jih .
        Dr Janez Sveti belogardist in domobranc, ter genij

      • Ruggedplant

        V neizmernem pričakovanju čakam pred tipkovnico, da obelodaniš te številke o pobitih civilistih s strani domobrancev, ko si na dan izvrgel to nagnusno laž. O partizanskih izvensodnih pobojih nedolžnih priča samo v Sloveniji preko 600 množičnih grobišč, domobranskega niso našli NITI ENEGA. Si popolnoma prismojen ali se le delaš takega, da provociraš okolico oboroženo z dejstvi (na mmc-ju, siolu, 24kurah, oMladini bi tak neargumentiran komentar neizobraženi bebčki mirno požrli in celo nagradili).

        • Boris

          ‘Protirevolucionarni tabor, v katerem so zajete vaške straže, četniki in vse tri veje domobranstva, so zakrivili smrt 4.400 ljudi – to so žrtve, ki so padle v njihovih samostojnih akcijah, ne pa žrtve, ki so jih povzročili v sodelovanju z okupatorjem.’ to so uradne stevilke. ce je med njimi vsaj en civilist ne lazem. koliko pa jih je bilo postavljeno pred dejstvo ali domobranstvo ali metek si pa sploh ne upam pomisliti.

          • Ruggedplant

            Saj prav o tem že nekaj časa govorim – da je bila domobranska vojska tista, ki je partizanske skrivače podila po gozdovih in ne obratno, najbrž so bili s številko pobitih partizanov celo nekoliko skromni. Zanima pa me številka pobitih civilistov s katerimi želiš manipulirati na tej temi. (razen če so partizani mišljeni kot civilisti, glede na to da so delovali kot banditi oboroženi s strani sovjetskega okupatorja in seveda niso predstavljali uradne vojske kraljevine Jugoslavije.

    • dob

      Mene niti najmanj ne zanimajo ne domobranci ne komunisti. V resnici mi domobranci nič niso naredili.
      Za tisto, kar so domobranci počeli, obstajajo nasprotujoči si podatki, ki so jih skup zložili komunisti, zato je težko preverjati kaj je res in kaj je izmišljeno. Če bi me zanimalo, seveda, pa me ne.
      Kaj so počeli komunisti pa vem, ker sem živel v SFRJ.
      Kljub temu, da so skrivali svoje početje, je vseeno resnica butnila ven izza zagrinjala in na koncu so posledice njihovega delovanja, indoktrinacije in nesposobnosti izbruhnile v klanje in posiljevanje, čim je zmanjkalo denarja z Zahoda in bi bilo treba delati..
      Komunizem je nedonošenček, ki vse življenje živi v inkubatorju.
      Inkubator zahteva umetno klimo, to pa nekdo, ki ne dela, ne proizvaja in ničesar ne ustvarja, temveč je samo porabnik – porablja!
      Inkubator mora zato biti priključen na vir energije, ki ga zagotavlja nekdo, ki zna to energijo proizvesti, saj je nedonošenček ne more, ne zna, noče…. več je razlogov, zakaj v desetletjih svojega obstoja še kar naprej vztraja pri nesamostojnem življenju v inkubatorju.
      To, da je v inkubatorju naredil faks in da je na inkubatorskem postdiplomskem študiju diplomiral z uspehom ter postal akademik, ki piše knjige in druge znanstvene razprave (in je celo dobil inkubatorsko nagrado leta za znanstveno delo!) še ne pomeni, da iz inkubatorja lahko opiše realnost. Pravzaprav o njej nima pojma. Zato pa ostaja z vsemi svojimi nagradami in znanstvenimi naslovi v inkubatorju. Ker drugje ni nič vreden.
      V inkubatorju si lahko sam piše pravila. Zunaj njega si jih ne more.
      Slovenija je zdaj upor v inkubatorju. Eni bi radi odrasli. Ne vsi, da smo si na jasnem. Ni vseh sram, da živijo vzdrževano življenje, ki je nevredno človeka.
      Ni vsem do tega, da bi postali odgovorni za lastno življenje.
      Eni bi se še naprej igrali domobrance in partizane in ostajali priključeni na zunanje vire energije, ki jim grejejo inkubator in ustvarjajo umetno klimo.
      V inkubatorju vse deluje po svoje, umetno, neonsko, zunaj narave. Naravni zakoni v inkubatorju ne veljajo in jih ni treba upoštevati. Zato ima inkubator lahko svoj pravni red,brez stika z zunanjo realnostjo. Stik ima samo z inkubatorsko realnostjo. To je tista realnost, ki vlada v inkubatorju. Naloga inkubatorskega pravnega reda je zaščititi pravila inkubatorja pred pravili, ki veljajo zunaj inkubatorja.
      Nekateri ljudje imajo dovolj nedonošenosti in zapustijo inkubator. Odidejo po svoje. To so izdajalci.

      • Sredinec

        Precej poenostavljen pogled na svet, bi rekel. Primerjava z inkubatorjem je sicer simpatična in se marsikomu lepo bere, a žal po mojem mnenju ni preveč posrečena. Inkubator omejuje namreč steklo – prepreka, ki definira ali si noter ali zunaj. V življenju pa stekla ni. Svet ni črnobel. Sam sem bil doma vzgojen antikomunistično, ker smo bili žrtev denacionalizacije. V šoli komunistično. Sem pošten. Nikoli nisem nič ukradel. Nikoli nisem nikogar ubil ali zaklal. Absolutno obsojam povojne svinjarije. Nikoli še nisem dobil nič podarjeno. Nikoli še nisem bil v državni službi. Imam svoje podjetje. Delam kot zmešan. Verjetno mnogo več, kot si marsikdo tukaj sploh predstavlja, da je možno (glede na intenziteto komentarjev v delovnih dopoldnevih) Nisem za socializem. … In navkljub vsemu sem levičar…, zdaj pa ti meni povej kje sem? V inkubatorju ali zunaj? Nekje vmes. Tako kot večina navadnih smrtnikov, kajti svet ni črnobel. Takšnega nam poenostavljenega slikajo le populistični politiki, ki nas želijo indoktrinirat.

        • dr Janez Sveti

          Sredinec, kako si sebe našel v njegovem komentarju? Če si socialno usmerjen in imaš levičarske nazore ni slabo. Narobe , bi bilo, da mene z zakonom in pištolo prisiliš, da delam ,mislim in živim tako kakor TI misliš, da je prav. Življenje je takšno kakor je znak Jing-Jang. Poznaš?
          Dr Janez Sveti vesoljc

          • Sredinec

            Dragi Janez! Na tem portalu me le mali delež komentatorjev ne žali z vsemi mogočimi nazivi – le zato, ker sem levičar in ker se ne strinjam z njimi. Najpogosteje sem tat, kriminalec, naslednik morilcev, bedak, bebec, ipd … Žalostno … A zanimivo

          • dr Janez Sveti

            Pogled na to, kako naj bi družba funkcionirala, je seveda različen od osebe do osebe, tudi če sta obe v enaki stranki. Narobe je,da večina razume to tako, da meni, kako je potrebno s silo prepričat druge. Če ne gre, pa ubit. To je narobe in nikoli ne pripelje do blaginje.
            Dr Janez Sveti genij

          • indijanka

            Nikoli ne bom razumela tako visoke stopnje strahu pred spremembami. Strah naj bi človek izkoriščal za evolucijo.

          • dr Janez Sveti

            Resnica ne obstaja, oziroma jih je več. Vsak ima svojo.
            Dr Janez Sveti resnico-ljubček

          • indijanka

            Toliko zvezdic, toliko rešitev. Meni nasmejiš srce..z uveljavljanjem svoje resnice….no teorije.

          • dr Janez Sveti

            Sem pač genij. Vesoljc. Ne vesoljec. Vesoljc!
            DR Janez Sveti

          • indijanka

            Ah, ti iskalec..vesoljc. Popolnoma si me razjokal. V mojo energijo posežeš izjemno zlahka in jo obarvaš.

          • dr Janez Sveti

            Ja. Zenske kar jokajo, ko me vidijo. Ne vem zakaj.
            Dr Janez Sveti Zajokovalec

          • avtohtoni neandartalec

            No ja, ne vse, mogoče 99%. Pa še to ne zdaj, mogoče bodo kasneje. Eh, sicer pa pozabi, ogromno stvari še sam ne razumem. Ne ljubi se mi o tem zdaj razmišljati, mogoče kasneje.

          • dr Janez Sveti

            AN Ta moj komentar je rdeča nit nečesa drugega, zato se ne sekiraj, če ga nisi razumel.
            Dr Janez Sveti Indijanki

          • avtohtoni neandartalec

            Tudi v redu, o čem bi se pa ti rad pogovarjal?

          • avtohtoni neandartalec

            Tisi torej tisti, ki straši na protestih z anal intruderji.

          • dr Janez Sveti

            :) ne. Nikoli ne protestiram, ne hodim na koncerte in ne na tekme. Nisem množični tip.
            Dr Janez Sveti vesoljc

          • avtohtoni neandartalec

            No ja, saj ne trdim, da ne maraš mačk.

          • dr Janez Sveti

            Obožujem mačke. Se bolj sem nor na njih, če imajo samostoječe nogavice in visoke pete. ROOOARR.
            Dr Janez Sveti Maček Frido

          • avtohtoni neandartalec

            To govoriš samo zato, ker so ženske tako srčkane, če bi ugriznile kot pes, bi spremenil mnenje.

          • dr Janez Sveti

            Tudi pse imam rad :)
            Dr janez Sveti Wormlover

          • avtohtoni neandartalec

            Mogoče pa res. Jaz tudi. Zgleda na tem svetu ne moreš biti v nič povsem prepričan. SKoraj zagotovo vem, da je tako. Vse, kar me zanima, itak izvem iz komentiranja na tem mestu.

          • dob

            Telo je koncept in obenem Zavest, ki skrbi za delovanje Stvarstva, za Življenje v njem, zato ker ga razume.
            Ve, kaj je njegovemu svetu potrebno, da bi živel! Obenem je enakopravni del božje Zavesti Enega Boga.
            (tega se nikdar ne bom naveličal ponavljati!)

            So tudi drugi deli Boga in vsak ima lastno Zavest; poleg tega, da se zaveda pripadanja Enemu.
            V tem trenutku na planetu ni prav dosti ljudi, ki bi pravilno razumeli pojma “enosti”.
            Za zdaj se “enost” valja kot modni dodatek new ageovskih gibanj in z resnično Enostjo, ki mora šele postati značilnost Zavesti, nima dosti skupnega.

            Denimo: Ko zaslišimo da ne obstaja samo ena Resnica (pisano z veliko črko!) temveč da ima lahko vsakdo svojo, je to trditev, s katero Lucifer z lahkoto zmanipulira ljudi. Trditev je gledano skozi izkušnjo večine dokaj verjetna. Vendar je hkrati tudi enako lažniva in zavajajoča, kot se je že večkrat pokazalo.

            Ena resnica, ki jo pišemo z veliko začetnico, torej Resnica, še kako obstaja!!!

            To je Resnica, ki pojasni in sprejme vse druge – recimo jim manjše resnice – in prav nobene ne zanemari ali pozabi; vse so njene in za vsako od njih sprejme odgovornost.

            Manjše resnice so nastajale zato, ker niso našle poti domov. Najprej so izgubile zaupanje, namesto tega so si izmislile vero in sebi postavljale vse manjše in manjše cilje, iskale so vse manjše in manjše resnice in se jim potem prilagajale, a so se v bistvu samo prilagajale svojim razočaranjem. To so počele zato, da so jim sploh lahko sledile. Pri čemer je izdatno pomagala Krivda, zaradi katere so bili verniki resnic prepričani, da si ne zaslužijo več od tega, kar jim Krivda dovoli.

            Manjše resnice nikomur niso verjele, nikomur zaupale in so prihajale k Resnici po ovinkih ter zelo zapletenih poteh – pa nikoli dosegle cilja! Od tod izhaja rek, da je cilj že sama pot k cilju. Ali pa tisti, da je cilj življenja življenje samo.

            Seveda, tačas ti ga nekdo drug ukroji tako, da ga ne moreš živeti! Vse te oslarije so produkti Intelekta, ki nikoli ni bil povezan s Telesom in zato sploh ne ve, o čem govori.

            Niso se pa “resnice” mogle izogniti pravilu, da se vse, kar se znajde v Temi, slej ko prej povrne k Luči, torej k Očetu – Zavesti! Da slej ko prej vse poišče in najde pot Domov.

            In tedaj jih Resnica sprejme za svoje. Zato, ker so njeni otroci!

            Šele z Resnico tudi vse manjše resnice najdejo svoj smisel. Ena Resnica torej obstaja, tako kot obstaja ena Zgodba, ki v sebi skriva druge, manjše zgodbe, vse do tiste najmanjše in na videz nepomembne – vse je del ENEGA.

            Trditi, da Resnice ni, pomeni zanikati možnost končne razrešitve in odgovorov na vprašanja, ki nas preganjajo že od Začetka, ko odgovorov še ni bilo. Potem so se ti počasi gradili in zgradili, in zdaj so tu. Ne vsi, vendar dovolj, da smo lahko gotovi v smisel našega obstoja.

            Včasih v filmih slišimo župnika, ki nad odprtim grobom izgovori tele besede: Prah si in v prah se povrneš.

            Ko ta prah rešuje vesolje, dobi stavek čisto drug pomen.

            Trditev, da ni ene Resnice, obenem tudi pomeni, da sebi pripravljamo prostor za manipuliranje z ljudmi in Stvarstvom.

            Naj spomnim: potem, ko je bila izrečena fraza, “vsakdo ima lahko svojo resnico”, smo prilezli do tega, da nam zdaj vlada tista resnica, ki ne dovoli nobene druge. Isti lažnivec, ki je rekel, da “nič več ne bo, kot je bilo”, skrbi za to, da vse ostane, kot je bilo.

            Toliko o Resnici. Tukaj sem zato, da govorim o njej! Ker obstaja.

          • avtohtoni neandartalec

            Upor je zaman, ti boš asimiliran: – https://youtu.be/WZEJ4OJTgg8

          • dob

            Če do zdaj nisem bil, je malo verjetno, da me bo komu uspelo asimilirati.
            Razen mojima dvema mačkama. Te so me asimilirale do konca in še čez!

          • avtohtoni neandartalec

            Tudi Winetou je fasciniral milijone, čeprav osebno menim, da je uspel predvsem zaradi svojega komičnega vložka Old FIrehanda: -https://youtu.be/YKkoANdD9aQ

          • dob

            Enkrat se je v Medjugorju prikazal Manitu, pa so ga Hercegovci nagnali. So mu rekli, da je zgrešil kvart!

          • Mojca pokraculja

            Ljubeznivo, joj kako jih imaš rad !

          • dr Janez Sveti

            Hvala na TVoji Resnici.Moja je drugačna. Čigave so te resnice, ali od Boga, Bogov , Luciferjev ali Stvarstva, imava vsak svojo Resnico. Bi pa lagal, da sem Prepričan. Prepričanje je namreč dokončno. Vera se spreminja in razvija ali celo izgine.
            Vera je ena, ki jo vsak po svoje razume. Zato se ljudje zaradi Vere tudi radi kregajo in pobijajo. Za moje razumevanje je kreganje okoli vere, samo iskanje profita, bonitet in ugodnosti za PRAVE vernike.
            Saj ni potrebna zakomplicirana razlaga, zaradi katere neham brat na sredini A ne dragi moj internetni prijatelj (če te lahko tako imenujem)
            Pa še nekaj. Nehajmo govorit o nekakšnih new age verah. Ne obstajajo. So samo različice ver, ki jih človek v iskanju smisla ustvarja že tisočletja. Razen! Razen, če nismo samo iluzija-hologram. Tudi to je možno, saj smo sestavljeni iz energije.
            Resnica ne obstaja, saj jo vsak sam ustvarja ! To je moja resnica.
            Hvala.
            Dr Janez Sveti vesoljc

          • avtohtoni neandartalec

            OK, ampak od kod potem izvira tista resnica, kaj nas sili, da začnemo razmišljati iz sebe, zakaj bi bila ena misel drugačna od druge?

          • dr Janez Sveti

            Ker je to svoboda.
            Dr Janez Sveti svobodo-ljubec

          • avtohtoni neandartalec

            NIč kaj, za robota.

          • dr Janez Sveti

            Lahko ti odgovorim, vendar mi ne boš verjel. Če mi boš verjel, je to potem moja resnica. Poišči si svojo.
            Po mojem prepričanju, bi morali vse skupaj prepustiti, brez slehernega strahu naši usodi, karmi, Bogu, Vesolju…Stvarstvu.
            Šele, ko bomo brez slehernega strahu, bomo videli pravo sliko Resnice.
            Dr Janez Sveti Poskus štev 2345678

          • avtohtoni neandartalec

            OK, mogoče bi se morali res prepustiti zavestni sili narave, vendar ne povsem. Tudi sam poznam nekaj dobrih razlogov, ki odločilno vplivajo. Pa probajmo še to…

          • dob

            Prosim.

            No, moja je takšna.
            Resnica (z veliko začetnico!) je povezava med Bogom Očetom in Materjo (Materijo).
            Mi smo Resnica! Mi smo povezava med Duhom in Materijo!

            Kako lahko nekdo dvomi vase pri tem, da živi v manifestiranem svetu, ki daje dovolj podatkov od sebe, plus še nešteto različnih možnosti (vse možnosti) lastne izkušnje tega sveta, da prek njih lahko spoznavamo Resnico?!

            Če tega nočemo, ker preprosto ne želimo ali mislimo, da je prepovedano, nas v to nihče ne more prisiliti. Nas pa lahko ideologija (ali vera) prisili, da tega ne počnemo.

            Vendar je v tem primeru neumna in nerazumljiva tista vztrajnost, ki trdi, da Resnice ni, da ne obstaja. Ali pa: da ima vsak svojo, da torej ni ene same, večne Resnice!
            Resnica je odnos med posameznimi vrstami Zavesti, ki so del ENE Zavesti, ki pa se uči! Ker se uči, ima svoje izkušnje. Drugačne ali podobne, v vsakem primeru pa gradijo te izkušnje ENO Zavest in s tem izpričujejo ENO Resnico.

            Odnose med posameznimi deli ENE Zavesti pa določa oz, ohranja Namen. To je Namen, ki je ustvaril vse. Vanj ne gre dvomiti. A ni prepovedano! Namen izziva vsakogar, da mu dokaže, če more, kje je zgrešil.

            Vsak lahko ustvari novo Vesolje in pokaže, kako se to dela.

            Resnica je, da ena Resnica obstaja! Resnica ni le ta, da imamo vsak svojo resnico. Te so samo začasne narave, danes ena, jutri druga.

            Resnica je, da ima Resnica nas.

          • dr Janez Sveti

            Mogoče midva samo različno imenujeva isto. Recimo Zakon vesolja je za vse enak. Torej, če padeva iz aviona jaz in ti, sva kljub različnemu pojmovanju Resnice oba na poti v drugi svet (druga realanost). Torej bi lahko to imenovali Resnica-Zakon vesolja, Enost. Kako pa to doživljava, je pa povsem druga zgodba. Ali bo eden od naju do dol umrl od strahu in drugi med letom vriskal od neizmernega užitka je druga zgodba :)
            Jaz bi vriskal. Kaj a ti?
            Dr Janez Sveti Vesoljc

          • dob

            Gravitacija je Materina pogruntacija in je po mojem mnenju največja pridobitev in izum, kar jih je.
            Gravitacija nam pomaga orientirati se. Ko enkrat vemo kaj je dol, gor, kaj je levo in desno… potem lahko božji Namen širimo naprej. Nosimo ga s sabo in vemo, kam gremo. Ker ni vseeno kam gremo.

            Mati ima, poleg gravitacije, ki dopolnjuje Prvi Zakon vesolja, ki je hkrati tudi edini Zakon, pri katerem Mati Vsega v Vesolju vztraja, to psa je Njen zakon, ki pravi, da mora svobodna Volja biti svobodna.

            VEDNO!
            Vedno svobodna v tem, da si sama kreira kje in kako hoče živeti.
            Joj tistim, ki prekršijo Njen Zakon, ali druge ovirajo pri tem, da bi ga izpolnjevali.

          • dr Janez Sveti

            Jaz nisem zemljan. Jaz sem vesoljc. In gravitacija! Gravitacija je ena čudna stvar, ki je nismo se naštudirali. Jaz mislim, da je to narejeno, zato, ker smo mi zaporniki. Tako ne moremo pobegnit iz Zemlje-zapora. Tukaj smo zbrani vsi hudobci in se lepo koljemo med sabo. Vsi imamo številke, imamo paznike, kamere..
            Ko odslužiš, dobiš dovoljenje za odhod nazaj . Tako umremo in se vrnemo v raj.
            DR Janez Sveti vesoljc

          • dob

            Res je videti, kot bi se bili ujeli v past, zdaj pa ne
            moremo iz nje. Kar ne vemo, kako bi se iz nje skobacali in se rešili, tega ne znamo!

            Najlaže je potem misliti, da se nam je to vse skupaj zgodilo
            po kazni, ker je potem vse jasno ali vsaj jasneje, ker…. neka razlaga pač mora obstajati.

            V tem primeru nam je treba samo čakati na konec sveta, apokalipso, ker je ta napovedana in tedaj se bo vse razjasnilo in nevidna sila nam bo sodila po zaslugah. Presojala bo kdo gre na desno in kdo na levo, pač odvisno od tega kako si predstavljamo levega in desnega razbojnika na Golgoti. Predstavljamo si
            ju pa tako, kot so nas učili, eden da je slab, drugi pa dober. Ampak več ali manj so nas vsi učili, da konec sveta bo, tako rekoč vse religije pravijo, da nam apokalipsa ne uide in da nas čaka poslednja sodba.

            V resnici ni nič od tega res. Ni res, da smo tu po kazni, ni res, da je to v zvezi s kako Krivdo in da je kazen posledica naše krivde. To s kaznijo je pač lažja razlaga, da smo potem sami sebi bolj logični, ker naši možgani tako laže funkcionirajo, če sproti izločajo neprijetne stvari. neprijetne osebe.
            Ni res, da prestajamo kazen. Ni res, da ne obstaja še drugačna razlaga o tem, kaj delamo tukaj in zakaj smo tu, oziroma kakšen je naš smisel.
            Prav tako ni res, da je desni razbojnik kaj slabši (ali boljši!) od tistega drugega na oni strani Jezusove sredin!. Sta pač dve duši, ki različno gledata na duhovni oziroma materialni svet, ker imata drugačni izkušnji. Onadva sta si upala, mi si običajno ne.
            Mi smo se sami odločili, da bomo eno vrsto izkušenj prezirali, jo imeli za manjvredno in ji zato ne bomo sledili, da bi jo preverili, če je za nas dobra, če nam lahko kako koristi.

            Tisti, ki se je sem prišel samo malo sprehodit, je zapravljal
            čas. V resnici se sem, hodimo umazat, osrat do kolen, potem do pasu, umazat do grla in čez glavo.
            Kdor se ni dodobra umazal, je zapravil Bogu čas in je škoda, da je sploh prišel sem. In se potem pogosto še vračal. Vračal se je, da bi – počel kaj?! Je hotel Bogu povedati, da je pridkan fantek?
            Kaj gre mornar na pot okoli sveta, se poda v nevarne vode zato, da potem po prihodu domov, če preživi, sporoči familiji, da je bil pridkan fantek?
            Če bi tak osel napisal knjigo, je jaz zagotovo ne bi bral! Ker v njej ni nič zanimivega.

            Dve vrsti duš prihajajo sem na planet. Vedno znova in znova.
            Eni pridejo iskat svojo Mater, ker ne morejo brez nje! Drugi so jo prišli ubit.

          • dob

            Še nekaj.
            Telo je Materin zaveznik!
            Mati nam ga gradi 9 mesecev, preden ga imamo. Mati nam s tem govori:
            To je MOJ svet! V mojem svetu veljajo MOJA pravila in po njih se morate ravnati. Jaz sem vam dala gravitacijo, in vi si lahko izmislite avion in letate po zraku, kljubujete gravitaciji…tod jaz vam nisem dala gravitacije zato, ker bi vas z njo hotela zapreti in vas proti vaši volji zadržati tukaj, da mi ne bi pobegnili. Dala sem vam jo zato, da se učite kdo sem, kaj sem in da bi me razumeli. Vi ste moji otroci, jaz sem vas rodila in sem ste prišli zato, ker ste pogrešali svojo Mater. Če me hočete ubiti, vam to ne bo uspelo. Raje vidim, da najdete komunikacijo z mano, ker potem boste sebe razumeli. Kajti vi niste samo tisto, kar vam je dal Oče, ste tudi vse tisto, kar sem vam Jaz dala. Vendar pogosto tega sploh ne uporabljate, mene zavračate, večkrat pa tudi sovražite.
            Toda, kot sem vam že rekla: to je MOJ svet in v mojem svetu veljajo moja pravila. Če mislite, da boste z mano vlekli štrik, potem bomo vlekli štrik. Ampak vam že zdaj povem, da boste ta boj izgubili. Jaz sem vaša Mati! Navajena sem, da me ponižujete, ampak tole ne bo šlo v neskončnost, ker ste neodgovorni že do te meje, da niste nevarni le meni, temveč tudi sebi.

          • avtohtoni neandartalec

            Resnica obstaja, to je celo vesolje naenkrat in iz vseh možnih zornih kotov znotraj njega, v danem hipu, če ti to kaj pove.

          • dr Janez Sveti

            Ja.
            Dr Janez Sveti Genij

          • avtohtoni neandartalec

            Dober sem, zato lahko prepoznam slabo, torej mislim, torej sem. Ker sem dober.

          • avtohtoni neandartalec

            Če ne razumejo, se jih še da nekje razumeti, vsaj po človeški plati, če so pa ob tem še žleht, pa nikakor.

          • dr Janez Sveti

            Ne razumejo, da so žleht.
            Dr janez Sveti Genij

          • avtohtoni neandartalec

            Niso oni krivi, če so jih zafurali starši.

          • dr Janez Sveti

            Izgovori na starše so samo za slabiče. SAM si kriv za VSE.
            Dr Janez Sveti Hologramski paket

          • avtohtoni neandartalec

            Hm, to pa sploh ni trapasto, zdaj sem pomislil, verjetno vse kar je ne obstaja kar brez veze, more biti nek razlog.

          • dr Janez Sveti

            Nisi edini, ki se sprašuje. Že tisočletja.
            Dr Janez Sveti Biti ali ne biti

          • avtohtoni neandartalec

            Ampak kaj takega si lahko zamisli le najbolj zlobna oseba na svetu, kar jih lahko obstaja.

          • dr Janez Sveti

            Zlo ne obstaja.
            Dr Janez Sveti dobrozlo

          • avtohtoni neandartalec

            Niti ne. OK, se lahko zdaj pogovarjava o Trojkah? Zakaj je bilo pa tisto dobro? Kaj bi pa morali narediti na njihovem mestu? Si pa dobro informiran. Mogoče si samo premalo pozoren.

          • indijanka

            Lahko je žalostno. Lahko je zanimivo. Lahko je pa poučno. Tenka je meja med provokacijo in komentarjem. Tu govorijo samo besede. Saj poznaš teorijo Freudove ledene gore. Samo 10% štejejo besede. Včasih odgovori na komentarje ne ustrezajo tistemu, kar je želel komentator sporočiti. Veliko žalosti in razočaranj nosijo ljudje v sebi. Ti komentarji so tudi nek ventil. Samo za pretok besed gre, če bi se srečali, bi bila zgodba zopet druga.

          • avtohtoni neandartalec

            ROFL :)

          • avtohtoni neandartalec

            Predojdipalčnik še nisi bil.

          • Peter

            Ves, vec ali manj smo vsi zaceli komentirati na levih portalih. Tam so nas navadili takega odnosa do “sovraznika”. Dejstvo, no.

          • avtohtoni neandartalec

            Najosnovnejši geometrijski lik je trikotnik.

          • dr Janez Sveti

            Višina v vesolju ne obstaja.
            Dr Janez Sveti NIČ

          • avtohtoni neandartalec

            No, saj, to sem hotel povedati, najbrž ti gre še marsikaj drugega na živce.

          • dr Janez Sveti

            Ah, moji živci. Sam odločam, kaj mi gre na živce, zatorej sem tudi sam kriv, da mi gre na živce :) Moja glava ustvarja mentalno sliko in če mi ni všeč se jezim. Na koga? Ker se ne morem (ne želim) na mojo pamet (genij) se jezim lahko samo na druge. Kar je pa tudi neumno, saj škodim z jezo samo sam sebi Torej je jeza neumnost, ki je nepotrebna. Včasih paše priznam. Kakor neka droga. Vendar samo občasno v zelo majhni količini. Potem je bolj zdravilo. A ne? Seveda, saj sem genij.
            Dr Janez Sveti vesoljc pa za tebe domobranc :)

          • avtohtoni neandartalec

            Predstavljaj si, da so krivi tvoji namišljeni prijatelji.

          • dr Janez Sveti

            Kaj je to prijatelj?
            Dr Janez Sveti Nejeverni Tomaž

          • avtohtoni neandartalec

            Kaj pa vem, ti si moj prijatelj, recimo.

          • dr Janez Sveti

            Hvala. Vedno je prijetno, če se počutiš kakor del nečesa. Po mojem se ne zavedamo, da smo vsi ENO.
            Dr Janez Sveti tvoj Prijatelj

          • avtohtoni neandartalec

            Hvala ti Janez, tudi jaz te imam rad, edini si, ki vztraja z mano.

          • dr Janez Sveti

            Poglej tole in potem boš mogoče na zgodovino gledal malo drugače:
            https://www.youtube.com/watch?v=MPrwFzSIV5g
            Dr Janez Sveti Iskalec

          • indijanka

            tudi ledeno goro predstavlja :)

        • dob

          Usegliharji delajo vtis, češ da je vseeno, če si v inkubatorju ali zunaj. Relativizacija je proizvod indoktrinacije. To usegliharju nalaga filozofija inkubatorja, s katero je povsem zadovoljen.

          Prebivalec inkubatorja, ki je notri po lastni izbiri, misli, da je svoboden pri odločanju. Izdela si lasten vrednostni sistem in zanj so vsi drugi vrednostni sistemi lažni. Vendar naš stanovalec inkubatorja ni sposoben gledati in ocenjevati dogajanja v preostalem Vesolju, ker vse njegovo vesolje predstavlja – inkubator! Bolezen torej ocenjuje bolezen skozi filtre bolezni. Zato ne zna in ne more določiti, kaj je bolno in kaj zdravo, saj nima izkušnje, kaj je zdravje. Za bolezen, ki biva v njem in se z njim vzdržuje, so vsi drugi bolni.

          Vprašanja: zakaj stanovalec inkubatorja živi od tujega denarja?
          Zakaj stanovalec inkubatorja, ki trdi, da nikomur nič ni ukradel in da trdo dela, vseeno podpira lopovski sistem življenja v inkubatorju, ki mu je življenjski cilj podaljševanje takšnega umetnega življenja, ki krade drugim denar, da bi lahko sebe vzdrževal v umetni klimi?
          Zakaj te moti, če tukaj razpravljamo o tem, da ne želimo biti po lastni izbiri sužnji, kajti ti si samo to: po lastni izbiri in prepričanju si suženj ideologiji, ki ima vse značilnosti fanatične religije.
          Zakaj nam skušaš opisovati prednosti takega “svobodnega suženjstva”?

          • avtohtoni neandartalec

            Nekateri bolehajo celo življenje, nato se iznenada počutijo odloično, včasih je takrat pravi trenutek, da se začnejo urejati mrliški listi in pogreb, ker večkrat sledi relaps, bolezen se prav tako iznenada vrne, vendar v še težji obliki.
            Stari, dobri Jehova od nas vsaj ni zahteval, da ga moramo imeti po vsem tem še radi.

        • Mojca pokraculja

          Vpraši se, če si nekje vmes, pomeni, da si v steklu- po domače v šipi !

        • Lokomotivführer

          Nekaj nisi napisal, pa je kar pomembno, čeprav je to tvoja intima in je nisi dolžan razlagati drugim, ampak mora pa biti zanimivo tvoje razmišljanje in odločanje pri volitvah. Domnevam, da si tudi razumen, da realno zaznavaš svet in razmišljaš, glede na svoj nazor in glede na to, da ne boš nasedel nekomu, ki te je desetletja okrog prenašal in siromašil, ali zaupaš glas? Ali mu verjameš, da se bo pa sedaj poboljšal? Ali pa se pojavi mogoče nek nov odrešenik, za katerega se… ne to nimogoče, sem zapisal da si razumen in razmišljajoč (sposoben, podjetje ti ni propadlo) ,… skratka, razen, če imaš od tega, da zamižiš tudi korist!. Nekaj si sedaj priznaj, pa tudi Janezu…

        • avtohtoni neandartalec

          Jaz predlagam, da rečemo postkomunistični Sloveniji balkanska skrinja zaveze, v kateri so shranjeni vsi grehi nekdanjih južno slovanskih narodov, pri nas je brezmadežno spočetje vsakdanji pojav.
          Slovenska Skrinja zaveze svet opozarja na najhujše grehe človeštva, da se jim lahko izognejo, kakšna turbulenca in interakcije se dogajajo znotraj nje, pa samo Bog ve, dejstvo je, da nas nekaj ohranja pri obstoju.

        • Peter

          Ne bos verjel, po svojem prepricanju sem tudi sam levicar. Zato mi gre se bolj na jetra to, kar se dandanes v Sloveniji predstavlja kot levica, no.

      • dr Janez Sveti

        Ponovno sem z veseljem bral pameten in hudomušen komentar. Žal je to črni humor, saj je še kako resničen.
        Dr Janez Sveti dombranc

      • macon

        Izjemno, dob. *****

        • dob

          Hvala, prjatu macon!

      • radames

        Zanimati te morajo tudi domobranci, ker so sestavni del komunistične revolucije. Brez revolucije ne bi bilo domobranstva.

        • dob

          Sedanjost je seštevek vseh preteklosti. Razlika med interpretacijo preteklosti in sedanjostjo je v tem, da sedanjost lahko v vsakem trenutku preverim. Če sem le odprt zanjo.
          Lahko jo preizkusim in tako odstranim vsak dvom sproti, ki se pojavlja o tem, kaj (mi) nekaj pomeni.
          Zato so interpretacije preteklosti zvečine samo poskusi zamegliti sedanjost, da nanjo ne bi bil pozoren in bi o sebi ustvaril mnenje, da je sedanjost nepomembna ali manj pomembna od “slavne” preteklosti.
          Za čuda se “slavna” preteklost futra z denarjem iz sedanjosti! Če ji je toliko do svoje slavne preteklosti, naj gre tja še po denar.
          Interpretiranje preteklosti je zapravljanje časa. Iskanje izgovorov.
          Ničesar ni, kar ni v sedanjosti! Preteklost je preverljiva s sedanjostjo.

          • radames

            Preteklost moramo čim bolj približati resnici. Zato imamo arhive in dokumente v njih, in pričevanja. Na preteklosti temeljijo današnja ravnanja. In današnjost ne more stati v luftu. Mora imeti neki temelj, ki je v preteklosti.

          • dob

            Sedanjost itak in vsakem primeru temelji na dogodkih iz preteklosti.
            Gre le za naš odnos do ene in druge.
            Preteklost NIKDAR ni pomembnejša od sedanjosti!
            Sedanjost je večnost. Vedno je bila samo sedanjost in nič drugega.

            Ne obstaja drugo, kot samo sedanjost! Tudi v preteklosti ni obstajalo nič drugega, kot le sedanjost.

            Če imam izkušnjo tega, da me nekdo hoče ubiti, jaz pa se branim, ker hočem živeti – potem razumem vse sedanjosti vsake preteklosti, ko v njih ljudje počnejo to isto.
            Ko pa poslušam razlage “zgodovinarjev” o tem, kdo je imel prav in kdo ne, potem jim pod vtisom o tem, kaj je prav in kaj ne, mislim, da moram nekomu dovoliti, da me ubije, jaz pa se mu moram medtem, ko opravlja svoj umazani klavski posel, prijazno nastaviti in se zadovoljno smejati. Češ, saj to je moja dolžnost in izkazovanje hvaležnosti.
            To nas uči zgodovina!

            Ne predpostavljati zgodovine Sedanjosti! Nobena zgodovina ni tega vredna.

    • avtohtoni neandartalec

      Eh, poziv so jim vročili v roke, pa so šli, ni šlo vem pod nacisti tako slabo, sploh javnim uslužbencem in pripadnikom civilne zaščite.

    • radames

      Imaš prav. Prisilno so mobilizirali domobranci in partizani.

  • inkv. Gui Bernardo

    ..domobranci ali vaški stražarji niso nikogar izdali kot kolektiv, še najmanj pa narod..ker naroda ni možno izdati…

    • avtohtoni neandartalec

      Vaške straže so pomagale nacističnim okupatorjem iztrebljati državljane tretjega razreda, pod posebno zaščito države in kontrolirati drugorazredne, da se niso začeli povezovati v uporniške skupine.

      • radames

        Vaške straže so nastale v Ljubljanski pokrajini, kjer je bil ITALIJANSKI okupator. Ne bluzi o nacistih, ker pod nacistično okupacijo ni bilo vaških straž. Zakaj ne, pa je tebi brez zveze razlagati. Zapomnil si ne boš, ker boš še naprej bluzil po svoje.
        Zahtevamo ZGODOVINSKO NATANČNOST, ne pa tvoje bluzenje ke u tri dni.

  • inkv. Gui Bernardo

    ..retardirani boljševiki še danes ne znajo navesti katero konvencijo se je kršilo z ustanovitvijo domobranstva..??

  • Janez

    Me vseli,
    Da je g. Kušar načel tole temo
    1. o t.i. ” trojkah ”
    in
    2. o doslej zavajajoče prikazovanem slo domobranstvu !!

    1. Že v svojih zapisih v drugih zapisihna tem portalu sem opozoril,
    da slo KP t.i. ” trojke” izvirajo iz VKP b Stalin NKVD zloglasnik ” trojk ” – namenjenih predvsem likvidacijam !
    Nekaj podatkov !
    o zloglasnih morilskih VKP b stalinističnih NKVD “trojkah” !!
    s katerimi so ruski stalinistični komunisti izvajali svoj nesodno morilski teror nad nemočnim prebivalstvom !
    Je na internetu !
    Nasploh pa imajo “trojke” kot učinkovita “forma” za izvedbo raznih akcij verjetno” starejššo zgodovino.
    In se “trojke” uporabljajo tudi še danes – za izvajanje običajnih delovnih nalog !
    kot tudi v državnih varnostnih službah ter zlasti v terorizmu, krimi zzdružbah, v mafiji itd !

    2. Glede slo domobranstva sem tudi že večkrat opozoril !
    da je bilo doslej večidel KP, ZK ideološko in namerno prikazovano kot – negativen pojav !
    A gre pri slo domobranstvu v bistvu za povsem samoobramben pojav !
    nastal spontano s strani prebivalstva – kot obramba – pred brutalno in morilsko vsiljujočim se !!
    slo stalinske KP. “plačano kolaborrantsko in protislovensko uvožene ” iz tuje Stalinove VKP SZ !!
    Trdim, da so bile slo t.i. vaške straže in kasnejše slo domobranstvo !!
    popolnoma normalen in realno utemeljen in slo prebivalstvu nujno potreben samobrambni način
    t.i. vaške straže in enote slo domobranske vojske pa ? Pač ?
    Razumno utemeljen način samooraganizacije slo prebivalstva !
    pred grobo, morilsko vsiljujočim se “tujkom” sovjetskega VKP b komunistično stalinističnega “barbarstva” !
    v slovensko okolje – z že obstoječo kulturo, kar kvalitetno vero in kmečko, obrtnim gospodarstvom.
    Torej !
    Vške straže so bile tako povsem utemeljen pojav !
    Kot so bili npr. proti turški tabori ali so npr. vsem znana !
    prostovoljna – gasilska društva !!
    Skrajno nevaren in morilsko !!
    … v s l j u j o č se ( kot bolezen rak ) “notranji t u j e k ” !!
    v dokaj urejeno slo okolje – so bili ti – nesodno morilski slo KP stalinisti-komunisti ! Dejstvo ? JANEZ KOMENDA

    • avtohtoni neandartalec

      Trojke izvirajo iz uličnih tolp črnosrajčnikov, ki so se v severni Italiji borili proti socialistom in v Istri zanetili vojaški udar.
      Predstavljaj si, da vaške straže danes ustanovijo Šrot in njegovi strici, ki so tudi lastniki večine medijev pri nas, prazaprav vsega kar je še naše.

  • Lord H.

    Tule je opis sovjetskega modela, po katerem so med vojno delovali tudi slovenski commiji.
    https://en.wikipedia.org/wiki/NKVD_troika

    • Ruggedplant

      Podobnosti so zgolj “naključne”

      “Čez gore, polja po svetu naj doni, Slovenija svobodna sovjetska bodeš ti. Tovariš Stalin, hura!”

  • Mojca pokraculja

    V trojkah so bili najbolj zagrizeni psihopati. Imena so znana, le nihče se jih ne upa obelodaniti.

  • if

    19. avgust 1939, Berlin, podpisan nemško-sovjetski gospodarski sporazum med nacisti in komunisti: SZ je Nemčiji dobavljala surovine (nafta, pšenica, jeklo), Nemčija je na ozemlju SZ gradila tovarne vključno s stroji, orodji ,uvajal pripadajoči konowhow, dobavljala ladje, vozila.
    23. avgusta 1939, Moskva, so nacisti in komunisti podpisali sporazum nenapadanja (Ribbentrop-Molotov).
    1. septembra 1939 so nacisti napadali Poljsko.
    17. septembra 1939 je SZ napadla Poljsko skladno s paktom Ribbentrop-Molotov. V času šestnajstih dni Poljska postane žrtev nacističnega in komunističnega totalitarizma.
    11. februarja 1940 so nacisti in komunisti podpisali aneks k sporazumu o nenapadanju. SZ je postala
    glavni dobavitelj bistvenih surovin (nafta, jeklo, mangan, baker, nikelj, krom, platina, les, žito, soja)

    Julij 1940, Kominterna evropskim KP: “sprejmite naciste prjateljsko, bojkotirajte odporniška gibanja.”

    10. januarja 1941 sta Nemčija in SZ potrdili medsebojno sodelovanje, ga redefinirali, določili končno mejo med nacistično Nemčijo in komunistično SZ.

    6. april 1941, napad nacifašizma na Jugoslavijo. YU-SLO komunisti se niso odzvali, ker so bili, skladno z omenjenimi sporazumi, del nacifašistično-komunističneevropske okupatorske sprege.

    Čas med 6. aprilom in nastankom prve vaške straže 17. 7.1942, so revolucionarne terostične komunistične trojke v italijansko okupirani LJ in nasploh na slovenskem pobile več sto življenj civilistov.

    26. aprila 1941 je bila, skladno z doktrino slovenskih komunistov vključenih v Kominterno, ustanovljena PIF, usmerjena proti Franciji in Veliki Britaniji.

    1. maj 1941, so nacisti in slovenski komunisti v Trbovljah skupno praznovali praznik dela.

    13. maj 1941, Tito v Moskvo pošlje radiogram: »Pripravljamo se na odziv v primeru, da boste
    napadeni«. Napadalca ni definiral! Nemčije ni definiral kot napadalca, ker je bila, tako kot Tito, tedaj del nacifašistično komunistične sprege.

    13. maj 1941, TIGR bije prvi oboroženi boj na slovenskem proti nacifašizmu.

    22. junija 1941 Nemčija napade SZ (operacija Barbarossa).

    Čas po 22. juniju 1941, ustanovitev OF.

    4. julija 1941, Dan borca, je CK KPJ sklenil, da se začne oborožen odpor proti okupatorju.

    7. julij 1941 komunistično definiran dan vstaje srbskega naroda, 22. julija 1941 slovenskega
    naroda …

    • avtohtoni neandartalec

      Škoda, da ljudje takrat niso imeli Angleško Wikipedijo, Googla in Youtube.

      • if

        Imeli so RKC, ki je bila v 20 stoletju izredno dobro seznanjena z dogajanjem v SZ v času carske Rusije, oktoberske revolucije in po njej. Za takratno slovenstvo je bila slovenska RKC internet.
        Slovenski duhovniki so že v končnici dvajsetih in vsa trideseta in štirideseta leta poudarjali krutosti komunizma, ki jih doživlja živelj v SZ.
        Kaj so slovenski duhodniki doživeli? Preganjanje komunističnih oblasti!

  • resnicaboli

    Trojke so pobijale ljudi kateri niso bili všeč komunistom. Če pogledamo skozi današnja videnja so bile teroristi.

    • Franc Šink

      ZL ima ljudi dovolj za dve trojki.

  • inkv. Gui Bernardo

    “Mi smo brezobzirni in ne iščemo nobene obzirnosti od vas. Ko pride
    vrsta na nas, mi terorizma ne bomo olepševali…!” Karl Marx

  • Koba Reid

    Ja, tek trojk in desetk…..Tole si podrobno preberite, komunistični načrt:

    Načrt pravi:

    >>….Prvih šest ur po koncu vojne bo odločilnih za komunistično stranko. Če zmaga tedaj, bo vladala, če ne, pa pade za vedno. Če propade, so izgubljeni voditelji in prvaki, zakaj bežati ne bodo mogli nikamor. Zato mora vsak pripadnik Osvobodilne fronte in Komunistične…

    …partije brezpogojno izpolniti svojo nalogo in bliskovito likvidirati vse nasprotnike in vse, ki bi bili za komunizem kakor koli nevarni. Uiti ne sme nihče, zato odgovarjajo tisti, ki so za likvidacijo določeni, s svojo glavo…

    …Družina, ki ima v svoji sredi enega samega izrazitega protikomunista, se likvidira totalno, to je do zadnjega dojenčka.

    – Znani voditelji protikomunističnega in protiofarskega gibanja, voditelji vseh nacionalnih organizacij itd.

    -Vsi duhovniki, redovniki in njihovi najožji sodelavci

    -Likvidirati je treba vso inteligenco, ki ni včlanjena v komunistični stranki. Kdor samo simpatizira z Osvobodilno fronto, mu ne bo prizanešeno, ker bi taki mlačneži utegnili nezadovoljstvo v bodoči sovjetski državi.

    -Poklati je treba vse trgovce, obrtnike, državne uradnike, zasebne nameščence in male hišne posestnike ter njihove družine

    -Jasno je, da morajo izginiti tudi vsi bogataši, veliki posestniki, industrialci in podobno.

    -Likvidirani bodo vsi mali zastopniki dosedanjega reda: častniki, podčastniki, orožniki, policaji, financarji z družinami razen tistih članov komunistične stranke

    -Med prvimi bodo pobiti vsi imovitnejši kmetje in njihove družine

    Brezpogojno pa morajo biti pobiti sledeči:

    … kar se tiče bogatinov, trgovcev in industrialcev, ki z denarjem podpirajo Osvobodilno fronto, velja zanje isto, kakor za tiste, ki so navedeni zgoraj. S tem, da so dajali denar za Osvobodilno fronto, so si hoteli rešiti kožo, a se jim ne bo posrečilo…

    …Pobijalo se bo po spiskih. Seznam ljudi, ki jih je treba likvidirati v Ljubljani, vsebuje 12.000 imen. Poleg tega bo po naknadnih likvidacijah pomorjenih še okrog 8000 ljudi, torej v Ljubljani skupno okrog 20.000 ljudi. V Ljubljani bo v glavnem pobita vsa slovenska inteligenca. Praktično za pokolj je to, da so skoraj vse v Ljubljani. Vodstvo komunistične partije Slovenije sodi, da za Slovence ne bo nikakršne škode, če bodo ostali brez inteligence, saj bo Slovenija samo košček velike boljševiške Rusije -bo kot njena skrajna zahodna pokrajina, rezervirana zlasti za bodoče sovjetske obrambne naprave. Če naš narod ne bo imel več svoje inteligence, se bo že v nekaj letih docela vživel v boljševiško življenje in miselnost……Izven Ljubljane bi se po sodbi vodstva Komunistične partije Slovenije moralo likvidirati še 20.000 Slovencev. Pobitje 40.000 ljudi, to za slovenski narod ne bo imelo nobenega pomena.

    Organizacija, ki bo imela nalogo likvidirati vse, ki so na seznamih, je v Ljubljani Ulična hišna zaščita. Ta je organizirana v trojkah in desetkah. Njeno načelo je da mora v vsaki družini, če ne pa vsaj v vsaki hiši imeti enega organiziranega člana, ki do najmanjše podrobnosti nadzira vse življenje: koliko zaslužijo, kaj kuhajo, kaj govore, s kom se družijo; ki nadzira delo in govorjenje vsakega družinskega člana ali stanovalca ter o vsem poroča svojim višjim. Člani ulične hišne zaščite so lahko moški, ženske, vseh starosti, tudi otroci brez ozira na poklic ali družinski položaj. Pobijati bodo morali tudi otroci. Zato je treba vse člane Ulične zaščite sistematično vzgajati za to nalogo s propagando z upanjem na rop itd.

    …Ulični hišni zaščiti igrajo ženske, posebno študentke. Vsak član Ulične hišne zaščite ima nad sabo skrivnega nadzornika, zaupnika Komunistične partije, ki nadzira vse njegovo delovanje.

    Likvidacija bo trajala 1-3 dni. V tem času ne bo nihče odgovarjal za umore, rope in tatvine. Agitacijo za Ulično hišno zaščito je treba delati v glavnem z obljubami o ropu, da bodo člani Ulične hišne zaščite v času likvidacij lahko ropali vse, kar je bilo last njihovih žrtev. Ulična hišna zaščita bo tiste dni gospodar nad vsem. Po preteku likvidacije se bo imovina likvidirancev razdelila v korist države.

    Znamenje za začetek likvidacije bo dalo glavno vodstvo Zaščite. Voditelji skupin bodo nekaj dni poprej obveščeni, kakšno bo znamenje za začetek. Če bo ponoči, bo najbrž za nekaj časa ugasnila luč. Morda bodo tulile sirene v določenih presledkih, ali se bodo na kolesih in avtobusih vozili okrog zaupniki Zaščite. Na znamenje morajo stopiti v akcijo vsi člani Zaščite s pripravljenim orožjem.

    Vsakdo mora imeti pripravljeno orožje. V kolikor ne bo strelnega orožja, mora vsakdo poskrbeti za nože, krampe, sekire, kladiva in podobno. Napad na stanovanje likvidirnacev mora biti hiter, odločen in temeljit. Vsako usmiljenje ali oklevanje pomeni izdajo. Pri likvidaciji je treba paziti na to, da nihče ne uide. Posebna navodila veljajo za tujerodce. V kolikor so ti mali ljudje, se jih ne sme niti najmanj ogrožati. Večina teh simpatizera s slovensko komunistično stranko, ali se že od prvega spočetka udejstvovala v njenih vrstah. Kakršno koli nasilje ali ogrožanje, ki temelji na narodni mržnji in šovinizmu, se mora v kali zadušiti…

    • Janez

      Grozno !
      Od kod pa je ta tekst?
      Kje pa je dosegljiv ?
      Večina meni poznanih starih KP partijcev so bili dejansko hudi preprosteži, nedelovoljni !!
      Nič kaj šolani. Izjema je bil dr. D. K. In dr. Avgustinčič ? L.r. zapis JANEZ KOMENDA
      P.S. a sta bila tudi ” brez duhovnosti v sebi “. Dr. D. K. sem osebno poznal. Velik, mrzovoljen, ideološki.

      • radames

        Za revolucijo rabiš suroveže, ne pa šolanih ljudi

    • avtohtoni neandartalec

      A misliš, da bo zdaj kaj drugače, kaj bi pa ti naredil z njimi?

      • radames

        Si ti že kdaj slišal za komunistično revolucijo? Taki so ukrepi po vsaki zmagoviti komunistični revoluciji! VSE nasprotnike je treba pospraviti, kajti po zmagi revolucije mora biti v državi čim manj nasprotnikov, najbolje nič in je treba tudi majne otroke kontarevolucionarjev pokončati.
        Občutek imam, da ti o komunističnih revolucijah nimaš nobenega pojma!
        Pri nas ni šlo za zmago v 2. svetovni vojni, marveč za zmago revolucije.

        In vsem napotek. Premalo se zdaj s strani desnih govori o revoluciji. Starejši se bodo spomnili, da je bilo pred 50, 40 leti največ (uradnega , in po tisku) govorjenja o zmagi revolucije. Pregon okupatorja je bil šele na drugem mestu Pri nas je bila revolucija, ki ima z drugo svetovno vojno le toliko opravka, da so komunisti vojne razmere izkoristili za svojo revolucijo. Vztajno moramo pisati o revoluciji. Tega se ne sme zanemariri!!!!

      • Koba Reid

        S komunisti, morilci Slovencev? Use pobit. do zadnjega. A bi ti gledal izdajalce, ki so napadli tebi lasten anrod, pobijali tvoje otroke, ali pa tebe kar tako, ker imaš doma hišo z garažo, da se potem lahko komunsitična uš živi na tvoj račun?

        USE POBIT-. IZTREBIT IZ SLOVENSKEGA OZEMLJA VSE KOMUNAJZLE; NJIHOVCE POTOMCE IN SIMPATIZERJE, VSE BALKANCE; ki še vedno navijajo za zločinske levičarje, in podobne izdajalce avtohtone kulture.

  • Ruggedplant

    Odličen članek, bravo. Le redki smo, ki poznamo vsa ta zgodovinska dejstvam saj je vsaj 70% prebivalstva popolnoma možgansko spranih, ko v odraslih letih še naprej verjamejo in na mladino prenašajo basen o NOB, toda resnica vedno zmaga! Vprašanje je le kdaj…

    • avtohtoni neandartalec

      Še huje se mi zdi, da se danes marsikdo opira in zanaša na svoje namišljene prijatelje,pa naj si bodo to prikazni iz neposredne bližine ali virtualni avatarji na socialnih omrežjih, vse to je le iluzija. Kdor ne verjame, naj mi pove, če je kdo od vseh naših velikih Slovencev, domoljubov in patriotov slučajno vsaj poskušal preprečiti vdor fašistov in prisilno deložacijo, kot rečejo danes izgonu Slovencev tretjega razreda, pod posebno zaščito države iz doma.

      • Ruggedplant

        General Leon Rupnik, Lambert Ehrlich, Franjo Žebot in še malo morje duhovnikov in politikov z vrst takratnega SLS-a, katerih imena in priimki so mi ušli iz glave.

  • Janez

    Ja !
    Se strinjam z večino napisanega !!
    Pojav !!
    Simpatizerjev ruskega komunizma je treba, nujno ponovno realno osvetliti !!
    Veliko zlonamernosti in goljufive preračunljivosti !
    Ter brezčutnosti do lastnega naroda – je bilo v teh zgodnjih komunistih !
    A bili sta dve struji ? Domnevam ?
    1. Bolj socialna : A. Vode, V. Moderndorfer … . In
    2. Oblastiželjna, nasilniška struja : Kardelj, Maček, Kidrič, B. Kraigher itd. Iz te skupine so bili tudi tacensko,
    radomeljski preprosteži, nasilniški oblastiželjneži, malo šolani in nedelovoljni kot KP Maček, Leskošek itd.

    Jaz se zavzemam za temeljito revizijo podatkov in KP oseb, ki bo takoj pokazala negativistične dimenzije samega predvojnega slo KP komunizma in komunističnih oseb !
    Socialni problemi so med vojnama bili. A nobene nuje ni bilo razreševati jih ? Na tako ? L.r. JANEZ KOMENDA

    P.S. NA TAKO GROBIJANSKI IN MORILSKI NAČIN.

    • avtohtoni neandartalec

      Ne moreš soditi na smrt prestrašenim žrtvam, če se jim je zaradi dolgotrajne agonije popolnoma zmešalo, to niso bili samo jezni ampak popolnoma razčlovečeni, nerazsodni pacienti, saj to jim Slovenci do danes najbolj zamerimo, da so jih domači izdajalci v to prisilili.
      Sem ti dal +.

    • MEFISTO

      Toda, po izbruhu komunistične svobode se je živelo pa še veliko slabše kot v predaprilski Jugoslaviji.

      In hudo nevarno je bilo, pravzaprav do konca druge gnile Jugoslavije.

      Veliko, zelo veliko jih ni smelo niti stradati v komunističnem raju.

      • Janez

        Ja !
        Se strinjam ! Po 1945. letu je bila prodaja živil, potrebščin – na t. i. ” k a r t e ” !
        Skrajno zoprno je bilo živeti v “nori”, bleferski ex KP, ZK SFRJ !
        Lažno !?
        “Bratstvo in enotnost” – končalo se je na znan način. Vojne, klanje, Srebrenica itd.l.r. JANEZ KOMENDA

        P.S. EX KP ZK SFRJ ?
        ŽIVLJENJE NA “SODU SMODNIKA” , S ” KRVAVO MORILSKIM PIANISTOM, ŽENSKARJEM J. BROZOM.

  • MEFISTO

    VOS je operiral v trojkah, pa udba tudi, in Kučanovi še kar nadaljujeo tradicijo.

  • dr Janez Sveti

    “Če bi vedeli, kaj v resnici pomeni tek trojk!”
    Ménage à trois

    Dr Janez Sveti Erotoman

  • tanja

    Ce bi vedeli, kaj v resnici pomeni tek trojk”… bi vseeno tekli:(

    Poznam veliko teh tekaskih fanatikov, ki vsi vedo za ozadje, pa trdijo, da oni gredo tect samo zarad sporta. Saj…;(. dokler bo vsak gledal le za svojo rit in ne delal tega kar je PRAV (ignoriranje prireditev a la ta tek!….:kot da ni dobolj drugih tekov vsepovsod?!?!), se ne bo nic spremenilo;( ;(

    • Peter

      No, seveda bo vecina odgovorila, da tecejo zaradi sebe in da jih ideologija ne zanima. Kar so znali in znajo izkoristiti v svoje namene, no.

  • Janez

    Danes ? Leta 2016 !
    Se t. i. ” trojke” tudi v R. SLO zagotovo – še uporabljajo !!
    Npr. ,
    V verjetno s strani organov MNZ ? Bolj. “skromno ? nadziranih ” t?

    … ” trojkah” za skrivanje nelegalno odvedenega denarja v “davčne oaze” in v ostala skrivališča ?!
    … “trojke” v t. i. sistemski “event. korupciji pravnikov, inšpektorjev, članov nadzornih svetov, morda – polit
    strank?.. itd.
    …. ” trojke” v običajnih in politično prikritih “krimi” združbah vedno so bile in bodo !
    … v ex VKP b NKVD podobnih sedanjih tajnih službah R. SLO – pa ? Upam, da jih ni več ?! L.r. JANEZ KOMENDA

    P.S. MOREBITNE ” TRIJKE” ?!
    TAJNE DRŽAVNE IN TAJNE NEDRŽAVNE IN KLIKE-TRJKE PA ? POD STROG NADZOR PARLAMENTA R. SLO !!
    “Trojke” so lahko izjemno nevarne, državno ali nedržavno teroristične, morilske Itd !!

  • radames

    Pa še nekaj o izdajalcih. 13. maja 1941 so se na Mali Gori nad Ribnico spopadli Tigrovci z Italijani. Primorske rodoljube je izdal komunist Filip Tekavec – Gašper.
    Februarja 1942 komunisti v Sloveniji približno 600-tim oficirjem vojske Kraljevine Jugoslavije na DOPISNICAH pošljejo pozive naj se javijo v partizane. Javil se je Jaka Avšič, ostale oficirje Italijani primejo in jih odvedejo v internacijo.
    27. januarja 1944 Nemci napadejo partijsko politično šolo v Cerknem. Izdal jo je partizanski major Jernej Hrastnik. Komunisti na Lajšah nad Cerknim zato zmečejo v brezno 15 nedolžnih ljudi.
    Edvard Kardelj je junija 1945 zagrešil najhujšo veleizdajo, ko je sovjetskemu veleposlaniku poslal takole pismo:

    »Želimo si, da bi nas Sovjetska zveza štela za predstavnike ene od bodočih sovjetskih republik in da bi na Komunistično partijo Jugoslavije gledali kot na del Vsezvezne komunistične partije (b)«.(P. Simić,Tito – Skrivnost stoletja, 2009, str. 230)

  • Janez

    Še odgovor Radamesu !

    Seveda je pravilno sklepanje ” da za revolucijo rabiš suroveže” !

    Napaka je v zastavitvi sklepanja !
    Napako so storili sami slo – KP stalin revolucionarji !! Dve napaki so storili !

    Slovenija in Slovenci – KP revolucije — ni rabila, Slovenci, naši predniki in mi ? Tudi ne !!
    KP zgodnji “verniki v VKP b Stalina so jo – KP revolucijo – iz tuje VKP b SZ Rusije !!
    … nasillno, morilsko – vsilili !!
    V našo Slovenijo !!

    1. Niso se prej pogledali – sebe – v ogledalo – na steni !
    In v ogledalo kulturnih in etičnih resnic !!
    Če bi se pogledali v ” oglledalo resnice o njih samih ” – bi videli !
    1.1 da so miselno okorni, neintelektualci, nesposobni za intelektualno zaposlitev in rntelektualno delo.

    Sperans Kardeljeva knjiga Razvoj je ? Ideološko skrpucalo “preprosteža” !?

    1.2 Zaradi svoje miselne preproščine in “želodec-filozofije” oz. KP ideologije !?

    1.3 so ” zapregli – voz – pred – konja ” kot rečemo v Komendi !
    V prakso krvave revolucije so šli – direktno. Z malo, nič razmišljanja. A z veliko želje – po oblasti !!
    !V grozo !! So šli – direktno !! V grozo – za naš slo narod !!)
    Tudi v grozo svojih groznih življenj ! I in še bolj. – groznih – njih – smrti !!

    To je imelo tragične posledice : za naš slo narod . In – hvalabogu – tudi – zanje same !!

    2. Usode in smrti začetnih KP stalin revolucionarjev so bile ? Grozljive !
    2.1 sinova KP Kardelja in KP dr. D. K. sta storila – s a m o m o r ! Kako boš imel lep odnos z očetom, ki je politični
    morilec. In ima trajno ” mentaliteto morilca” .
    Poznal sem oba, v živo
    2.2 KP Kardellj je bil agresiven, morilski “boječnež”, Mene se je brez potrebe – bal. Bolan, postaran.
    2.3 dr. D. K. velik, mrzovoljen moški ! Ni maral ? Miselno drugačnih. Razumarski, etično – mrtev !
    ” Sovražnik opere, petja ” zares. Petja – ni prenašal, le svoje ideološko mozganje !?

    2.4 KP stalinist i. K. iz okolja Kamnik. Otroci so se ga grobijana sramovali. Umrl zanemarjen, pozabljen o vseh,

    … nespoštovan. Pogreb s samopokopom – otroci njegovega groba – ne obiskujejo ! Itd. L.r. JANEZ KOMENDA

    • radames

      “Sperans Kardeljeva knjiga Razvoj je ? Ideološko skrpucalo “preprosteža” !? ”

      Pravilno je takole: Sperans Kardeljeva Gustinčičeva knjiga…
      Kardelj je tekst ukradel predvojnemu komunistu (Tržačanu) Vladimirju Gustinčiču, očetu znanega novinarja Jurija Gustinčiča, in jo izdal v svojem imenu kot Sperans.
      Kardelj je bil učitelj. Torej ne kakšen poseben intelektualec.
      Solženicin v svoji knjigi Prvi krog (če se ne motim) opisuje Stalina pri razmišljanju in navede njegove misli o Kardelju kot o nekem jugoslovanskem pismouku.

      • Janez

        Aja ?
        A celo tako ?
        Se mi je zdelo nekaj takega !
        Kardelj svojih poznih knjig sploh ni pisal – ampak jih je govoril v magnetofon !

        KP Kardelja sem večkrat videl oz. me je kot alpinista-planinca povabil v svoj vikend !
        v Zadnji Trenti pod Jalovcem !
        Tam je iskal mir in zdravje. Za kvaliteten pogovor ni bil uporaben.
        Samomor njegovega edinega sina B. ga je psihično zlomil. Kot en živ mrlič je bil.

        Zaskrbljen , da se ljudje ne bodo že za časa njegovega življenja – kritično obrnili proti njegovim ?
        – zato je produciral tiste knjige – Smeri razvoja ipd. Proti njegovim samoupravnim blodnjam !
        Bolan, boječ – trmast zadrt ideološki človek !

        Meni se je zdel – žalostno smešen. , Nekako tak kot je ex KP, ZK Kučan zdaj L.r. JANEZ KOMENDA

        P.S. HVALA, LAHKO NOČ !

        • Franc Šink

          Ah to je tista njegova krava in njegove ideje.

          • Janez

            Ja
            Poznam tisti vic o KP, ZK Kardelju in kravah – ki so se pobile na prestrmem pašniku.

            So me grdo gledali v 1970.letih, ko sem ga pripovedoval. Skoraj bi me – tisti vic – spravil za rešezke.
            Napiši ga – na vrh zavihka !
            Mladina, sedanji pokomunisti in očitno prof. s FDV – ga ne poznajo ! L.r. JANEZ KOMENDA

    • radames

      Če napišeš Kardelj s polnim imenom, napiši še za dr. D.K. Zdravnik-psihiater? V psihiatriji je bilo vse polno zdravnikov visokih udbovcev. Polje.

      • Janez

        Radames !
        Prosim te , če prebereš moj nanovejši zapis o dr. D. K. ,
        Pa !
        Če upoštevaš mojo prošnjo,
        ….da imena in priimka dr. D. K. tudi ti ne pišeš ! Tudi, če ugotoviš, o kom sem pisal.

        Ne dr. D. K. s polnim imenom in priimkom !!

        Ker – on je bil – delno vprašljiva – a zelo vplivna oseba !

        Njegovi potomci pa niso javne osebe. In so vsi. Normal, ok. Apolitični.
        Srečanje z dr. D. K. sem zapisal !
        Z namenom ?
        Za nam vsem znanimi KP, ZK osebami kot so bili KP, ZK Kardelj&comp – je bilo nekaj !!
        Vplivnih oseb kot je bil dr. D. K., ki so bili avtorji redkih bolj kreativnih stvari,
        Ki so jih ex KP, ZK vpeljali. Brez ljudi, kot je bil dr. D. K. bi slo KP, ZK struji ? L.r. JANEZ KOMENDA

        P.S. nič – verjetno ? Nič ali malo – bi razvili, realizirali. In še bolj katastrofalno – bi delovali.

      • Janez

        Radames !
        Kdo je bil dr. D. K. Ti osebno povem na enem od shodov pred sodiščem .

        Za bralce tega portala pa je gotovo dovolj in novo !

        Če vedo, da so imeli vsem znani vodilni ljudje ex KP, ZK -pomemno oporo – v ozadju !
        Oporo od njih dosti bolj sposobnih ljudi, ki se pa niso želeli javno izpostavljati ! Tak je bil dr. D. K.
        Tako je verjetno še – zdaj !
        Gotovo sedanjim SD, ZL, SMC, DESUS pokomunistom na neviden način – pomaga veliko ?

        Na ex kp, zk način orientiranih ljudi, ki pa jano niso poznani.. a so ?
        So bolj ?
        sposobni (ali pa tudi – ne ) od vidnih SD, ZL, SMC, DESUS ljudi !! Tako pač je !? JANEZ KOMENDA

        P.s. polnega imena in priimka drr. D. K. na tem portalu – prosim – ne napiši ! Da ne bo težav s sorodniki !

      • Franc Šink

        Ne Ne! Zato so pa udbovci res preneumni!

  • Dejv

    Tale kolumna je pa pisana na psihiatriji ? Gnus…

    • Peter

      Ti si najnovejsi cvet levicarstva, dejvi? Ves, tukaj radi slisimo argumente, pa ni treba razlagati, kako ves, kaj je to dildo, no. Ne bo slo, ne?
      Se kaj se javi, da ne bomo pozabili intelektualnega nivoja levicarstva.

      • Janez

        Ja, se strinjam !
        Jaz predlagam, da se kakšne takšne – “smrdeče” leve “rožice”
        … od komentarjev !
        na tem portalu – arhivira !
        In se jih kasneje izda v kakšnem ” cvetniku” !!
        hrestomatiji, zborniku zapisov !
        “miselnega stanja” in odzivov – slo ex kp, zk-jev !?
        na situacijo, dogajanja tega leta 2016 !!
        Uporabil sem izraz – ” smrdeče rožice ” !!
        da ne bi “užalil” t.i. ” smrdljičke ” , ki je čisto ok naravna rastlina in zdravilna zel ! L.r. JANEZ KOMENDA

  • Franc Šink

    Priznam.Nisem vedel kaj pomeni trojka.

  • Janez

    Radames !!
    Osebe dr. D. K. me bom napisal s polnim imenom !?
    Ker ima številne živeče normal potomce,
    ki jih ne bi rad vpletal v dejavnost njih prednika,
    za katerega bi bilo bolje, da bi ne bil počel – tega – kar je počel !!
    Gre za enega prvih slo predvojnih komunistov !!
    Ki pa se je že 1939. leta umaknil ali pa ” je bil umaknjen” iz ožjega vodstva KPS !
    Bil je “teoretsko-praktični taktik ” predvojne KPS !
    Veliko bolj realno sposoben od vseh ostalih iz vodstva KPS – zato so ga tudi – izločili !!
    Dr. D. K. ni bil psihiater –
    dr. zgodovinskih, družbenih ved je bil !!
    Srečal se ga leta 1973 . leta kot jaz kot planinec-alpinist,
    on pa je bil gorski pohodnik . Večji fit starejši moški, z nekim prijateljem sta delala pohode v hribih !!
    Cca 14 dni sem preživel v družbi z njim v eni planinski koči,
    kjer sem jaz delal in markiral eno novo pot na en gorski vrh !!
    On pa je v tisti koči – nekaj pisal !!
    Dr. D. K. je bil verjetno avttor večine Kardeljevih ” praktično družbenih rešitev ” iz 1970. let ?!
    Domnevam !!
    Kardelj je bil namreč bolan !!
    veliki človek dr. D. K. pa zdrav, ok pohodnik po hribih !
    Spomnim se, da sva imela v debati !!
    zamisel, ki jo je “sproduciral” krog prijateljev dt. D. K.
    t.i. “samouprano delavsko kontrolo” v tedanjih državnih KP, ZK podjtjih !!

    Dr. D. K. je bil zelo slabe volje, ker se mi zamisel te ” delavske kontrole” – ni zdela – dobra !!

    Vedeti namreč moramo !
    Da je ljudi iz kroga KP, ki je sprožil KP spremembe – zelo skrbelo – kaj boo – po njih, ko oni umrejo !!
    Tudi dr. D. K. je skrbelo !
    Tudi en njegov sin je storil – samomor !!

    E. Kardelja je samoomor njegovega edinega sina – psihično – zlomil !
    Znan je eden njegovih redkih smiselnih rekov !!
    … iz časa po smrti sina E. K. : ” država ne more “narediti, zagotoviti” sreče – nikomur!!

    Radames !
    Če si ugotovil kdo je ta dr. D. K. Te prosim, da ne napišeš njegovega celega imena in priimka !!

    Zaradi njegovih številni povsem ok živečih potomcev !! Hvala za debato !! L.r. JANEZ KOMENDA

  • Ivan Friderik Novak

    Trojke niso nobena revolucionarna pogruntavščina, torej tudi komunistična ne.

  • Marko Repovš

    Neverjetno kaj zmore cloveska domislija.
    Cisto izgubili kompas.

  • Olga

    Kaksen argument ima nasa pedagoska “stroka”, ko otroke vodi po teh prireditvah? Ali vedo tovarisice, kaj so trojke?

  • črnaovca

    Torej domobranska vojska je štela15000 vojakov katere so po vojni pobili smešno kajti ko kje oni bivši politkomisar Dežman odkrije kakšno grobišče je takoj govora o nekaj sto tisoč pobitih. Kdo pretirava in kdo nam laže. Se čudite da ljudje vsemu skupaj ne verjamejo. Komunisti so vsaj pri številkah dosledni

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!