Ali se je napoved o novem razmetavanju davkoplačevalskega denarja uresničila – Austrian Airlines že izsiljuje nespametno Bratuškovo za subvencije?!

Alenka Bratušek in Austrian Airlines (Foto: Facebook)

Že pred tedni smo opozarjali na nespametno ravnanje ministrice za infrastrukturo Alenke Bratušek, ki s spremembami zakonodaje skuša omogočiti podeljevanje subvencij letalskim prevoznikom za zagotavljanje pomembnih povezav s Slovenijo. Mnogi ob napovedi družbe Austrian Airlines, da do nadaljnjega ne bo povezala Ljubljane z Dunajem, že ugibajo, da gre za prvega prevoznika, ki se je na takšen način odločil poskusiti z izsiljevanjem Bratuškove za subvencije. K sreči je sicer malo verjetno, da bi Evropska komisija Bratuškovi sploh dovolila takšno razmetavanje davkoplačevalskega denarja z namenom izkrivljanja trga, subvencioniranje letalskih prevozov je namreč v skladu s pravom EU predvideno za odročne in redko poseljene regije!

Že pred dvema tednoma smo na spletnem portalu pisali o nespametnem ravnanju ministrstva za infrastrukturo pod vodstvom v boju za politično preživetje vse bolj obupane Alenke Bratušek, ki je pripravilo predlog zakona, ki omogoča subvencioniranje nekaterih letalskih linij. O tem se je veliko govorilo tudi v medijih in je tako prišlo na uho tujim letalskim prevoznikom, ki bi lahko, kot smo opozorili, špekulativno odlašali z uvajanjem novih linij in bi tako državo skušali izsiljevati za podelitev subvencij.

Austrian Airlines zaenkrat ne namerava povezati Ljubljane z Dunajem
Za takšno potezo bi se po mnenju mnogih lahko zdaj odločil Austrian Airlines, ki je mnogo začudenja povzročil z napovedjo, da do nadaljnjega ne namerava uvesti redne linije med Dunajem in Ljubljano, potnikom pa so kot alternativo ponudili od Ljubljane kar uro in pol oddaljeno celovško letališče, od koder na Dunaj letijo trikrat dnevno. Adria Airways je sicer pred propadom tja letela do dvakrat dnevno, z okoli 65 tisoč potniki letno pa gre za eno prometnejših linij.

Austrian Airlines (Foto: Facebook)

Do Dunaja se sicer dokaj enostavno pride v vlakom ali avtobusom, a vprašanje, če se bodo tako pripravljeni voziti slovenski uradniki Združenih narodov in OVSE, ki na račun davkoplačevalcev v žep pospravijo vsaj 6 tisoč evrov mesečno, običajnim državljanom pa bi najraje vsilili življenjski slog, kot bi ga predpisala Greta Thunberg.

Združeni narodi na Dunaju (Foto: Facebook)

Za primerjavo, z letališča v Zagrebu letalo proti Dunaju poleti kar petkrat dnevno, povezavo pa vzdržujeta tako Austrian Airlines kot tudi Croatia Arilines.

Za blog Uporabna stran so pri Austrian Airlines ponudili še en bizaren izgovor za to, da ne bodo uvedli linije, in sicer kar to, da je njihov “primaren fokus nadomestitev dveh letal, ki jim jih je posojala (wet-lease) Adria Airways”. A to ni nikakršen izgovor, v primeru pomanjkanja letal lahko letalske družbe namreč dokaj hitro dopolnijo floto z najetimi letali.

Druge družbe iz skupine Lufthansa že napovedale nadomestitev Adrijinih povezav
Austrian Airlines sodi v skupino Lufthansa, ki je sicer že napovedala, da bo z ljubljanskega letališča v Frankfurt letela dvakrat dnevno in v München enkrat dnevno, prav tako pa sta povezave napovedali še dve družbi iz skupine Lufthansa.

Brussels Airlines bo šestkrat tedensko Ljubljano povezoval z Brusljem, Swiss International Air Lines pa bo Ljubljano s Zürichom povezoval enkrat dnevno.

Bo nespametno razmetavanje denarja davkoplačevalcev Bratuškovi preprečila Evropska komisija?
Malo verjetno, da bi Evropska komisija Bratuškovi dovolila takšno razmetavanje denarja davkoplačevalcev z namenom izkrivljanja trga.
Kot izgovor za podeljevanje subvencij letalskim prevoznikom namerava vlada uporabiti obvezno gospodarsko javno službo (Public Service Obligation – PSO), ki je v skladu z zakonodajo Evropske unije namenjena zagotavljanju javnih storitev, ki jih trg ne zagotavlja. Primeri takšnih storitev so poleg letalstva poštne storitve, bančne storitve in energetika. Na področju letalstva tako države v okviru tega zagotavljajo subvencije tam, kjer je letalska povezava potrebna za omogočanje normalnega življenja, na primer v odročnih ali redko poseljenih regijah, a v primeru Slovenije imamo alternative v letališčih v sosednjih državah in v tem, da do želene destinacije pridemo s prestopanjem na katerem od letališč, ki je že povezano z Ljubljano. Alternativi sta seveda tudi železniški in cestni promet. Prav tako je izredno neobičajno, da bi bile kot gospodarska javna služba ponujene mednarodne letalske povezave.

Foto: STA

Primeri, kjer delujejo gospodarske javne službe na področju letalstva, so povezave med grškimi otočki in celino, leti med italijanskima otokoma Sardinijo in Elbo ter celino, leti med Korziko in Francijo ter posamezni notranji leti na Švedskem in na Finskem, kjer so razdalje izredno velike, gostota poselitve prebivalstva pa nizka. Po vsej verjetnosti nas bo sicer pred takšnim poskusom zapravljanja davkoplačevalskega denarja rešila Evropska komisija, gre namreč za evidenten poskus izkrivljanja trga in zlorabe prava EU!

Rok Krajnc

  • Common Sense

    EU bo to prozorno dejanje hitro uvidela. Ne bo šlo skozi. Ne sekirajte se. Končno spridejo enkrat birokrati v Bruslju prav.

    • Lustrator

      Ne hvali dneva pred nočjo.

  • JANEZ GUS

    Avstrjici so takoj videli ,kaj je to za ena kura in da se da.

    • Karel Triler

      Povožena kura

  • Karel Triler

    TA BABA J ZA UBIT !

  • rubec

    Pazi faco. Kdo pravi, da oni pa ne berejo ta forum.

  • IZBIRA

    Mogoče bi bila dobra ali celo odlična šivilja, poslovodja v kakem podjetju, pa ji je FDV skisal možgane! Kot vsakemu, ki je bil tam.

  • pajot

    Alenka,a se ne bi ti dol dajala z Jernejem,pa nas pustila pri miru?

    • tomven

      Si ziher, da pri onemu niso kabli kontra zvezani?

  • rubec

    A baba doma nima nobenega ta pravega dela, al vse postori čez noč, ko mi še spimo. Moja recimo, zdaj ko čisti greznico, že ves dan jamra da ne zmore sama, pa je globoka pičlih osem metrov.

  • tomven

    Šiviljina neumnost je res brezmejna… Tako butaste in hkrati pokvarjene babure, slo politika že dolgo ni imela! Babše pa res dela škodo. Bravo troti, ki ste jo volili, s tem ste posredno krivi za vse bedarije, ki jih počne. Bravo

  • Ehnaton

    Da Slovenija ne bi postala redko naseljena regija bodo poskrbeli. oz. že skrbijo Šarčevi rođaki iz Kosovo.

  • rrrrr

    Austrian Airlines zaenkrat ne namerava povezati Ljubljane z Dunajem?
    Bo pa z delom dogovorjene subvencije
    takoj poravnal celotno dogovorjeno provizijo vladni mafiji.
    Vse ostalo je cenena predstava za bebce na napačni strani Alp.

  • Andrej

    Če komunisti in kapitalisti sklepajo posle: kdo najbolj trpi? Ljudje pod komunizmom. Vedno je tako bilo in vedno bo. Le Slovenci tega ne bomo nikoli dojeli, ker mi še vedno beeee beeee beee….

    • Lustrator

      Brezpogojno drži.

  • Dragan Krstič

    Vse tuje firme ki želijo investirati v Sloveniji bodo vlade izsiljevale za subvencije. To je popolnoma jasno saj so do sedaj še vsakemu ugodili. Talajo desetine mio potem pa se hvalijo kakše ogromne uspehe imajo pri privabljanju tujcev.

  • Solo

    Ni je tiskarne na svetu, ki bi zmogla tiskati denar tako hitro, kot ga komunisti (ala Bratušek) zapravijo.
    Če bi Bill Gates zaupal upravljanje svojega premoženja komunistom, bi pojutrišnjem že beračil na ulici.

    Nauk zgodbe: Ko greš na Dunaj, pusti komunista (iz parlamenta in vlade) zunaj… Ali pa potuj z redno linijo Migrant-Express (lastnik George Soros), ki te v Avstrijo in vse evropske države spravi brez kontrole in brez dokumentov.

    Napoved: Slovenija bo prva prejemnica eko-terorističnega odlikovanja Greta-Akhbar Award, ker je uspešno prizemljila ves letalski promet in zmanjšala izpust CO2. Letal nimamo, železnic, cest in predorov ne gradimo, mestna središča zapiramo za avtomobile. Trajnostno se razvijamo v smeri kamenodobne države z največ idioti na kvadratni kilometer. Great success!

  • tasilo

    Mater, a res ni nikogar, ki bi ji “zelo intimno, zelo Chilly” žajfo zamenjal s sekundnim lepilom …?

  • Dizzy Spellbound

    Hehe, zgodovina se vrača, seveda v novi preobleki. Koliko stoletij smo bili pod Avstroogersko, se pačvračamo v staro stanje………………

  • Solo

    Kaj pa tale predlog; Imamo pregrešno drago vladno letalo (Falcon), ki večino časa brezveze stoji v hangarju in je v zraku samo takrat, ko se Mafijanković s svojim osebnim služabnikom Šarcem pelje v Moskvo sklepat mafijske posle, ali pa ko se Cerar s svojo zasebno ekipo pelje na športno tekmo v Pariz…
    Kaj če bi to letalo izkoristili za redno linijo z Dunajem?
    Pilot bi lahko bil kar Borut Pahor – ima veliko prostega časa, pa na vse poklice se spozna (mesar, smetar, cestar, pek, frizer, maneken, najmlajši član CK ZKJ…). Ni hudič, da ne zna tudi pilotirati.
    Pomožni pilot bo pa Marjan Šarec. Če je iz faliranega lesarja s šestimi popravci in tretjerazrednega vaškega zabavljača postal predsednik vlade, bo upravljanje letala zanj mala mal’ca.
    Namesto honorarja za ta genialni predlog pošljite SMS s sproročilom BUTALE na 1313.

  • FORT WORTH

    Ne samo ADRIA…
    V Sloveniji propada cisto vse in to po hitrem postopku.
    Sedanja vlada ni v stanju POCRPATI niti sredstva iz EU, ki tam cakajo, da se kdo v nasi drzavi zgane.
    Mediji ne porocajo, ker so zlizani z rezimom.
    Ko se bodo ljudje zavedli bo ze prepozno !!

  • ROMAN Naprudnik

    zakon o subvencijah je samo fora,da bi na hitro,glede javnega mnenja in nacionalnega interesa ustanovili novo adrijo!
    samo denar je za njih pomemben!

  • zamaškar

    Kaj vse nam še mora našivati to babše?

  • črnaovca

    Tupa je kaj čmo, je dobila mesto po sistemu: ni važno če je butast važno da je naš. kdo je že to rekel?

    • xtc

      Mila Kučan in Tito.Vaša idola-saj veš sam da ni JJ pa ne glede ,če vse propade.

  • xtc

    Če je linija bila zasedena in rentabilna bo pa drug vskočil upam ,da Bruselj SLO levakom idejo zavrne,saj ni potreb ne za subvencije niti novo državno letalsko družbo.
    Lahko pa levaki naredijo za svoj denar svojo zasebno nimam nič proti.

  • Ivancek II.

    Ker tako Opankar kot stranka SDS precej svojega finančnega vložka priskrbi iz Republike Srbske,
    bo najverjetneje letalska linija Brnik – Banja Luka kmalu in prioritetno vzpostavljena.

  • IZBIRA

    (Z)PAG = Priskledništvo Alenke Bratušek (je še aktivno!).

  • jakob kovač

    Naj razmetava svoj nezaslužen denar!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!