fbpx

Dolenjsko podjetje Dana ustvarja vse več dobička

Foto: STA

Pijačarsko podjetje Dana iz Mirne je v prvem polletju prodalo za nekaj več kot sedem milijonov evrov pijač ter s tem načrte in primerljivi lanski izid preseglo za 5,5 odstotka. Hkrati je ustvarilo 350.000 evrov čistega dobička, kar pomeni, da je lanski primerljivi dobiček preseglo za 70 odstotkov, za približno 40.000 evrov pa tudi celoletni lanski dobiček.

Direktor Dane Marko Hren je polletni poslovni izid pripisal predvsem razvojnim in posodobitvenim naložbam, lanski naložbi v novo avtomatizirano polnilnico sokov ter dobri prodaji Danin novih izdelkov oz. bolj dobičkonosnih sokov. Sicer pa si v družbi ob koncu leta obetajo pet odstotno rast prodaje in vsaj 30-odstotno rast dobička, je dodal.

Prodaja v puščave se splača
Dana je maja podpisala pogodbo za prodajo več milijonov litrov svoje vode v Kuvajtu, kamor so pred kratkim dobavili prvih 20 zabojnikov mineralne vode. Sicer pa so skoraj 70 odstotkov lastne proizvodnje prodali na domačem trgu oz. svojim največjim kupcem, med katerimi so Mercator, Spar, Engrotuš, Lidl in Ahac.

Prodirajo na številne tuje trge
V tujini so največ prodali na Hrvaškem, Slovaškem, v Italiji, Rusiji, na Kitajskem ter v ZDA. Dani je lani uspelo prodreti tudi na Švedsko, v Švico in BiH ter letos še na avstrijski trg. S polizdelki, ki so pomemben del Daninega prodajnega programa, pa je ta zastopana na Hrvaškem, v BiH, Srbiji, na Kosovem in v Makedoniji.

Uvedli nove izdelke na trgovinske police
V Dani so letos razširili paleto svojih izdelkov v tetrapak embalaži, z novim okusom pa so okrepili tudi skupino vod z okusom. V družbi je zaposlenih približno sto ljudi. V prvem polletju so na novo zaposlili tri, letos pa ne nameravajo več zaposlovati, je še povedal Hren.

M. P., STA