Bo Dušan Mes vendarle sklenil sporni posel z družino Klarič, ki je v času Šarčeve vlade zaslužila milijone in je tudi tihi partner novega medijskega projekta levice?

Darko Klarič in Dušan Mes. (Foto: Twitter/STA)

Darko Martin Klarič je lastnik in predsednik upravnega odbora Adventura holding, ki predstavlja eno največjih slovenskih poslovnih skupin. Na njihovi strani piše, da imajo v enem letu 250 milijonov prihodkov. Podjetje vodi skupaj s svojim sinom Tilnom Klaričem in Alešem Škerlakom, ki je tudi glavni izvršni direktor. Darko Klarič  je med drugim lastnik največje oglaševalske agencije Media Publikum. V zadnjem času je vzbudil pozornost s prodajo svojega podjetja Nomago. Najprej ga je hotel kupiti Petrol, sedaj pa je najbolj resen kupec Slovenske železnice. Klarič pa s prodajo hoče dobiti kapital, da bi vzpostavil novi medijski projekt tranzicijske levice. Klaričeva poslovna hobotnica pa odlično služi z državo. Aplikacija Erar razkriva, da je samo Šarčeva vlada namenila več kot 28 milijonov evrov podjetju Nomago.

Ob koncu lanskega leta se je veliko govorilo, da bo Darko Klarič prodal skupino Nomago, enega največjih avtobusnih prevoznikov v Sloveniji. Najprej ga je hotel kupiti Petrol, sedaj pa je glavni igralec za nakup podjetja Slovenske železnice. Posel bi naj bil vreden med 20 in 30 milijonov evrov. Naši viri nam sporočajo, da transakcija med Klaričem in upravo Slovenskih železnic, ki jo vodi Dušan Mes, kaže znake spornosti. Zato bo zanimivo opazovati, ali bo do posla sploh prišlo. Družina Klarič pa se omenja kot eno glavnih financerjev novega slovenskega tranzicijskega medija, kjer v službi ne-cenzure domuje “ubijalska” novinarska četverica.

Darko Klarič je dolgoletni vplivni poslovni igralec v Sloveniji. V svojem poslovnem imperiju Adventura holding so lastniki skupine Nomag0, Big Bang, družba Marg, Marina Portorož in Nautički centar Liburni. Je lastnik in ustanovitelj največje oglaševalske agencije v Sloveniji Media Publikum. Njegov zasebni športni projekt je tudi Nogometni klub Bravo iz Ljubljane.

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je podjetju Nomago namenila več kot 28 milijonov evrov v času Šarčeve vlade. (foto: STA)

Šarčeva vlada namenila v svojem mandatu več kot 28 milijonov evrov podjetju Nomago
Nomago je največji slovenski organizator potovanj in ponudnik celovitih mobilnostnih rešitev, ki je nastal z združitvijo družb Izletnik Celje, Avrigo Nova Gorica, Promet Mesec, AP Rižana in potovalne agencije STA potovanja. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1989. Od leta 2003 so državna podjetja, ministrstva in občine namenila Nomagu 196.021.361,86 evrov. Zanimalo bi nas, koliko je bila radodarna padla Šarčeva vlada do Klaričevega potovalnega giganta. Padla Šarčeva vlada in ministrstvo za infrastrukturo pod vodstvom Alenke Bratušek je Nomagu namenilo 28.350.767,02 evrov.

Ali bo uspelo Darku Klariču prodati podjetje Nomago Slovenskim železnicam? Posel bi naj bil vreden med 20 in 30 milijonov evrov. (Foto: Facebook)

Media Publikum dobila od RTV Slovenija 1.453.216,29 evrov v letu 2017
Darko Klarič je v svoji dolgoletni poslovni karieri zgradil svojo poslovno hobotnico. Pot v poslovni svet si je utrl z oglaševalsko agencijo Media Publikum. Gre za največjo slovensko oglaševalsko agencijo za medijsko načrtovanje, optimizacijo in zakup oglasnega prostora v klasičnih in digitalnih medijih. V aplikaciji Erar smo odkrili, da je Klaričevo podjetje dobilo 2.918.303,58 evrov. Najbolj radodarna je bila RTV Slovenija. V letu 2017 so na bančni račun Klaričeve oglaševalske agencije nakazali 1.453.216,29 evrov.

Klaričeva poslovna družba Adventura holding je septembra 2018 za 18 milijonov evrov kupila največjo slovensko trgovino z elektronsko opremo Big Bang. Erar pa je pokazal, da so od oktobra 2018 prejeli 3.299.016,90 EUR. Največji prejemek pa je v tem času nakazala Pošta Slovenije. Nakazali so jim  2.264.449,76  evrov.

Luka Perš

  • marta

    Tale je bila tudi zrela.

  • bubamara

    Sej, mogoče to ni slaba ideja. Potnike na avtobuse, tovor na železnice. Glede na stanje tirov in število tirov in prog, druge opcije v SLO verjetno nikoli ne bo. Železnica nikoli ne bo konkurenčna glede potniškega prometa. V SLO seveda. V tujini je drugače.

  • Ehnaton

    Na Ninamedio in Mediano po totalnem fiasku projekta Šarec ne bo več mogoče staviti. Mes pa se bo hitro prilagodil novim razmeram, če bo to potrebno Do zdaj mu je to šlo dobro od rok. Sicer pa imata z Miho Butaro tudi že kar nekaj skupnih oglaševalskih izkušenj.

  • Andrej

    RTV, Pošta (ki nima za plače lastnih delavcev) investirajo v privat firme, katerih lastniki so od F-21 podprti. Oni potem prodajo SŽ, ki so tudi državne. V bistvu jih, tele tajkune, mi neposredno finansiramo. Šivilja in tišler trdita, da je vse po zakonih. Ali je tudi mnenje Janševe vlade tako?

  • Nšo-či

    Zakaj bi SŽ kupoval avtobusno podjetje? Od kje jim vir za tak nakup? Kako lahko držva soglaša k pretapljanju zasebnega podjetja v državno?

    • Andrej

      Ko RTV (državna) plačuje Mladini (privatna) ta država niti ne trzne. Ko gre za interese CK ZKS se vklopi tajna zakonodaja. Velja samo za prvorazredne.

      • RATATA

        Tebi tudi ni mar za ureditev razmer! Če so oni svinjarije sprovajali, jih bomo pa še mi… kajneda..??!!?

  • JANEZ GUS

    Mislim,da se bo krava muzara RTVS rdeča greznica pod to vlado IZMOLZLA.

  • DOMOVINSKA LIGA

    Verjetno ste po večini videli projekt luksuznega zapora v Bizoviku, Slovenski vladni vrhunski lopovi so razmišljali vnaprej kje bodo preživljali preostanek življenja.

    • Simon Rožič

      …nakradli so za več generacij tile forumski mogotci, njim Furs ne blokira
      računov za dolg 100 eur, tudi za miiljonskega ne, svobodno počno to,
      kar jim državna tovarišija dovoljuje….če ne verjamete, vprašajte “poštenega”
      kralja vladavine prava, Mira Cerarja, vam bo z veseljem in na dolgo razložil,
      preden vas bo vrgel iz pravnega “urada” !

  • Slovenka

    Nova vlada naj pohiti, če ne bo vlada v odhajanju državo do golega izropala, na ministrstvih in v vladnih službah bodo z njimi šli tudi radiatorji in šipe v oknih, verjetno bodo iz sten izvlekli el. kable, s sabo pa vzeli tudi cevi za kanalizacijo. Novi vladi bodo pustili samo stene, pa še z njih bodo verjetno spraskali omet. Skratka, vsak trenutek šteje. Če bi nova vlada začela delati danes, bi bila že pozna. Janša bi moral vedeti, da ima opravka s patološkimi tipi, ki sovražijo Slovenijo in so imuni na vsako boljše človeško čustvo, nekaj ljubezni čutijo samo do svojega žepa.

    • Janez

      Gospod Janez Janša dobro ve v kakšni situaciji mu je prejšnja vlada pustila državo.Do njegovega prevzema mu bodo pokradli še “klozet papir v parlamentu,če mu ga že niso.

  • Viktorh

    Ogabno.

  • Unikatna

    Po mojem je Slovenija izropana še pa še. Prihaja velika kriza za male ljudi, bogataši pa so si napolnili svoje račune. Nemčija ima pravo pokopališče novih avtomobilov, ker je proizvodnja večja od potrošnje.
    Nič kaj dobrega se ne obeta…bomo videli kaj bo…

  • xtc

    Podjetje je hudo zadolženo in bi ga rad obesil državi upam ,da tole janša in Počivalšek sesujeta.

  • RATATA

    Ene par nejasnosti zaradi zameglitve…:
    1. A Slovenskim Železnicam še dajemo gnar nabran s cestninami?

    2. Kako kaj Feršped?

    3. Kaj ni Mes esdeesov kader?

    4. SŽ se ne poberejo že od predaje Istrskih Železnic in infrastrukture / vkljufno z osebjem in stanovanjskim fondom (formalno menjave opravljene s hrvatsko, ki jo je adhok izvedel peterletar skladno z zahtevami HaDeZe generalisima !!).

    5. Kotda Mes računa da bo res prevzel 2TeDeKa…