Novinarji ogorčeno ugotovili, da njihovih člankov ne financira partija, pač pa oglaševalci

Foto: Facebook

Šokirani so se danes zbudili uredniki Dela, Dnevnika in Večera, ko so ugotovili, da so naslovnice njihovih časopisov identične. Manj šokirana nad tem je bila javnost, saj so navajeni dejstva, da so naslovnice teh časopisov že leta in leta enake do te mere, da ni jasno, kdo usmerja uredniško politiko. 

Nad tem so ogorčeni tudi novinarji in uredniki Večera, kar so javno povedali tudi v pismu. ”Ne gre za oglaševalski ovitek, ampak za nevaren presedan, nedopusten vdor oglaševalskih vsebin v časopis, ki niso nedvoumno in prepoznavno ločene od novinarskih besedil,” je pismo urednikov in novinarjev Večera javno delil Matija Stepišnik, novinar Večera, ki meni, da je ”Danes neslavni dan, ko smo v Večeru poteptali osnovne novinarske in etične standarde.”

Še bolj bizarno od celotnega pripetljaja pa se zdi, da so najbolj ogorčeni nad dogajanjem prav novinarji omenjenih časnikov. Očitno se ti ne zavedajo, da je socializma konec ter njihovih časopisov ne financira partija, ampak oglaševalci, piškotkov s strani družbenopolitičnih organizacij pa je vse manj. Lačen novinar pa ni dober novinar.

Čudi se tudi Domen Savič
Ob dogodku so novinarji in uredniki polni besed o kršenju novinarskega kodeksa, za katerega se še nikoli poprej niso brigali v tolikšni meri. Oglasilo se je tudi Društvo novinarjev Slovenije, ki ob kakšni drugi priložnosti sicer raje na obe očesi zamiži. V društvu so, tako novinarji kot tudi uredniki, seveda ogorčeni.

Še korak dlje pa je šel novoizvoljeni član programskega sveta RTV, sicer radikalni levičar Domen Savič. Znan po svoji nestrpnosti in sovražnih izjavah se je odločil, da bo incident prijavil kar inšpektoratu za medije.

 

Pismo urednikov in novinarjev Večera (Foto: Facebook)

Pismo urednikov in novinarjev Večera (Foto: Facebook)

M. G.