fbpx

Tako je zavistni Jože P. Damijan zasolil pamet Ivu Boscarolu zaradi nakupa Koloseja

Foto: STA

Včerajšnja vest, da je Ivo Boscarol kupil propadajoči Kolosej, je v večjem delu javnosti naletela na pozitiven odziv. Kot je pojasnil ajdovski podjetnik, vidi v nakupu dobro poslovno priložnost, razpršitev finančnega tveganja in tudi družbeno odgovorno dejanje. Na žalost pa obstajajo tudi javne osebe, ki uspeh drugih le stežka sprejmejo. Eden takšnih je na primer Jože P. Damijan, profesor, ki uči prihodnje generacije slovenskih ekonomistov, a tudi politični konvertit in zavistnež. 

Slednji podjetniku in donatorju ni zmogel čestitati. Namesto tega je raje zapisal: “Prodaš srednje tehnološko intenzivno podjetje z dobro perspektivo in donosom in kupiš stavbo podjetja, ki zaradi tehnološkega razvoja (streaming industrija) in sprememb potrošniških preferenc težko posluje pozitivno. Zanimivo.”

Damijan je sicer zadnji, ki s kakršno koli težo komentira poslovne odločitve podjetnika in donatorja Boscarola. Kot so nemudoma spomnili spletni komentatorji, se profesor na ekonomski fakulteti ni ravno proslavil z lastnimi odločitvami. V javnosti namreč še vedno odzvanja njegova odločitev, da najame kredit v švicarskih frankih, zaradi česar je kasneje konkretno nastradal.

Da je političnemu sopotniku Levice, nekoč pa enemu od “mladoekonomistov”, ki so zahtevali odmik od socialistične politike, izredno težko priznati uspeh drugih, pa je zapisal nek drug uporabnik.

Družbeno odgovorna odločitev
Boscarol je svojo odločitev v prvi vrsti pojasnil kot ekonomsko smotrno. Kolosej je strateško umeščen sredi BTC v Ljubljani znotraj avtocestnega obroča in ugoden, saj ima nižjo ceno od povprečne, ki jo kvadratni meter zemljišča dosega v Ljubljani. “Kot veste, sem decembra ustanovil podjetje Boscarol za upravljanje premoženja od dela prodaje Pipistrela zato, da teritorialno razpršim tveganje, da premoženje ne bi izgubljalo vrednosti. In tudi mogoče, da bi še kaj zaslužil in imel kakšno možnost donacije, vlagam v različna področja. Eno od področij so tudi nepremičnine,” je za Siol povedal Boscarol. Ob inflaciji, ki zmanjšuje vrednost denarja, Boscarol vidi kot dobro naložbo, pri čemer je prepričan, da lahko ponovno oživi Kolosej, ki je v zadnjih let malodane propadal. Po podjetnikovih besedah se bo v objektu odvijalo še kaj več od kinematografske dejavnosti. Omenja od kongresnega turizma, obogatene kulinarične ponudbe, organizacije prireditev itd. Ajdovcu lahko za odločitev le čestitamo.

Podjetnik je za Kolosej na dražbi odštel 6,4 milijona evrov.

Andrej Žitnik