fbpx

Je Kosova edina prava izbranka globoke države, ali gre zgolj za družinsko navezo?

Predsedniški kandidatki Nataša Pic Musar in Marta Kos (Foto: STA)

Zanimivo je opazovati, o čem poročajo osrednji mediji – še toliko bolj pa, o čem ne poročajo. To je eden izmed najbolj zanesljivih načinov, da se človek poduči, kdo je čigav in kam pri kakšni stvari pes taco moli. Medtem ko o negativnih vidikih kampanje Roberta Goloba dominantni mediji praviloma sploh niso pisali, se nekateri od njih sedaj opogumljajo in poročajo o “nenamernem zapletu” predsedniške kandidatke Nataše Pirc Musar. Iz tega bi lahko razbrali, da je morda Marta Kos edina prava izbranka globoke države, pa čeprav je Milan Kučan javno podprl Pirc Musarjevo. Ali pa gre zgolj za preferenco POP TV-ja  – glede na družinsko povezavo Draga Kosa, ki je poročen z odgovorno urednico Tjašo Slokar? Sodeč po tišini ostalih medijev, zaenkrat diši po slednjem scenariju.

Pisali smo že o poročanju Reporterja, ki pa ga je včeraj povzel tudi portal 24ur, in sicer o tem, da je predsedniška kandidatka Nataša Pirc Musar v času, ko je zasedla funkcijo predsednice Rdečega križa Slovenije (RKS), izdala lažen račun za storitev pravnega svetovanja, ki ga ni bilo. Po besedah 24ur naj bi šlo za poskus, da bi RKS njenemu zavodu Info hiša na ta način plačal honorar za storitve poslovodstva v  humanitarni organizaciji. Pirc Musarjeva se je odzvala, češ da je šlo za “nenamerni zaplet” – karkoli naj bi to že pomenilo.

“Očitno je šlo za neljubo napako, vse račune je vedno potrjevala ga. Brunskole, takrat pa je bila, kot so mi povedali, odsotna, zato je račun parafiral nekdo drug iz računovodske ali iz pravne službe,”  je dejala Pirc Musarjeva, ki je krivdo za “neljubo napako” sprva naprtila takratni generalni sekretarka RKS Renati Brunskole. Pirc Musarjeva je še enkrat poudarila, da je račun podpisala le kot izdajateljica, parafa pa ni njena. Po tem scenariju bi lahko šlo za sum storitve kaznivega dejanja ponarejanja listin, kar pa je predsedniška kandidatka zanikala. “Odmik od ustaljene prakse RKS je bil takoj po opozorilu tudi saniran,” je pojasnila pravnica.

“Pri ostalih predsednikih RKS je bilo običajno, da se znesek za honorar plača osebno, Pirc Musarjevi pa je bil plačan na njen zavod. To pa je po pisanju portala nezakonito. RKS bi namreč moral od celotnega zneska “odvesti” prispevek za pokojninsko in zdravstveno zavarovanje in dohodnino. Ko pa so plačali 778 evrov na račun zavoda Musarjeve za fiktivne storitve, je šlo dejansko za 778 evrov neto. To pomeni, da ni bilo nobenega odvajanja za prispevke in nobene dohodnine. Država je bila oškodovana za dohodnino, ZPIZ in ZZZS pa za prispevke,” je zapisal portal 24ur.

Sara Kovač