fbpx

RTV Slovenija s prispevki vseh plačnikov naročnine dela ekskluzivno reklamo SD v najbolj gledanem terminu – v oddaji za množično poneumljanje

Marcel Štefančič, voditelj oddaje Studio City (Foto: STA)

Marcel Štefančič je s svojo oddajo Studio City na TV Slovenija iz tedna v teden bolj predvidljiv. Potem ko je gostil predsednika stranke SD in predsednika državnega zbora Dejana Židana in mu mirne volje pustil, da SDS enači z radikalno desnico ter s tem zavaja gledalce nacionalne televizije, je tokrat na daljavo, preko kamere v Bruslju, v “studiu” gostil Tanjo Fajon in Lojzeta Peterleta. Na prvi pogled uravnoteženje z gostoma, a kaj, ko je imela prvo in zadnjo besedo – Tanja Fajon. Očitno je, da si stranka Socialni demokrati preko javne hiše dela “zastonj” reklamo, ki pa jo plačamo davkoplačevalci.

Voditelj oddaje Marcel Štefančič je v ponedeljkovem Studiu City želel podebatirati na temo, kdo je kriv, da nam je moral mnenje pravne službe Evropske komisije, ki govori o Sloveniji, razkriti nemški Spiegel. Poleg evropskega poslanca Lojzeta Peterleta pa nikakor ni mogel niti mimo Tanje Fajon. Morda je želel, da bi “zaslišanje” delovalo nepristransko, a takšno je bilo le na prvi vtis. Tanja Fajon je namreč imela prvo in zadnjo besedo. Na koncu jo je Štefančič sicer opozoril, da ima samo 30 sekund. A imela je pol minute, medtem ko Lojzetu Peterletu ta čas ni bil dan in je tako le stal poleg Fajonove. Kako bedasto se je ob tem počutil, lahko le ugibamo, a verjetno v Štefančičevi oddaji nikoli ni bil v prvem planu. To je predvidljivo tako rekoč iz oddaje v oddajo kdorkoli, ki prihaja iz Židanove stranke SD.

Samo spomnimo se, kako je Štefančič omogočil Dejanu Židanu v prvi polovici septembra, da je javno in brez kakršnih koli moralnih zadržkov udrihal čez desnico in prirejal dejstva, pri tem pa celo izjavil: “Naša koalicijska pogodba je družbeni eksperiment.” Slovenci smo naveličani biti poskusni zajčki, zato smo razkrili, kako katastrofalen je bil odziv na Židanovo besedičenje brez vsebine, pri čemer je bil očitno edini namen narediti reklamo Židanu, če pa se ob tem še malo potlači desnico, pa je to le bonus. Resni novinarji bi namreč raztrgali Židanove fantazije o raznih socialnih eksperimentih na plečih državljanov, ki v očeh socialistov niso nič drugega kot poskusni zajčki na neuspeh obsojenega eksperimenta. Več o tem si lahko preberete TUKAJ.

Foto: STA

Štefančič s “prijaznimi” vprašanji zastopa družinske interese
Da Štefančič ni postavil kakšnih kritičnih vprašanj niti Židanu niti Fajonovi, ni treba posebej omenjati. Tako kot pred časom ni bil kritičen do Cerarjeve vlade, sploh pa ne do njegove stranke SMC, tudi s SD ravna v rokavicah. Že Bojan Požar je leta 2015 na Publishwallu zapisal, da bi bilo treba Studio City ukiniti, ker ne deluje v javnem interesu, “saj v nasprotju s poslanstvom RTV Slovenija o javni televiziji nenehno zastopa interese ekstremne levice, zlasti Združene levice (ZL, danes Levice). Hkrati skrbi za profitni interes zasebne družbe, revije Mladina, za katero dela voditelj oddaje Marcel Štefančič jr. Še več, Štefančič z mlačno obravnavo sedanje Cerarjeve vlade zastopa tudi svoje zasebne družinske interese, saj njegova partnerka Zdenka Jagarinec dela kot glavna piarovka za Cerarjevo SMC …“. Jagarinčeva je sicer leta 2017 zapustila Cerarja in odšla delat na ministrstvo za zdravje pod Milojko Kolar Celarc. Kor razkriva spletna stran urada vlade za komuniciranje, je še danes, tokrat pod ministrom Samom Fakinom, tam …

Požarjeve besede potrjuje kar Mladina sama. Samo poglejte, kakšne hvalospeve piše to režimsko trobilo Marcelu Štefančiču: “Če si svet slovenske publicistike predstavljate kot planet Zemlja, potem je Marcel Štefančič, jr., Kitajska. Čez dve leti bo minilo trideset let, odkar se je pojavil na nizkonakladnem listu Mladina in tako rekoč čez noč postal njegov zaščitni znak,” so ga leta 2014 razglasili kar za zaščitni znak Mladine.

Metanje peska v oči gledalcem nacionalne televizije, sprenevedanje, dogovore in spletke v ozadju pa najdražje plačamo prav davkoplačevalci. Javna hiša namreč deluje kot zasebni servis stranke SD, katere članom je omogočeno, da si v oddajah, kot je Studio City, naredijo brezplačno reklamo, seveda za naš denar. Mar res potrebujemo takšno pristransko oddajo na javni televiziji, ki jo plačujemo vsi?

 J. G.