Bizarno opravičilo časopisne hiše Delo Janševi družini. So se znova zlagali?

Janez Janša s soprogo Urško (foto: STA)

“V zadnji številki revije Suzy smo v članku Težave v raju Urške in Janeza bralce nehote zavedli z informacijo, da se je Janez Janša na strankarskem družinskem pikniku pojavil brez otrok in žene.” Uredništvo Suzy se je sicer opravičilo za “nehoteno zavajanje bralcev”, saj kot pravijo, niso dovolj dosledno preverili informacij in slepo zaupali svojim virom.

In kdo naj bi bili njihovi viri? Če so se sprva sklicevali na družinski shod SDS, kjer naj ne bi bilo soproge Janeza Janše, so po javni objavi videa krivdo za svoje ravnanje naprtili – ne boste verjeli – poslancem SDS:  “Take informacije smo dobili od poslancev njegove stranke. Na njihovo pobudo smo tudi preverili fotografije z omenjenega piknika na njihovi spletni strani, kjer fotografije družine Janša-Bačovnik res ni bilo. Žal pa videa nismo pogledali v celoti, saj smo zaupali strankarskim virom.”

Prav zaradi suma, da so iz časopisne hiše Delo znova poslali sporočilo z lažjo, smo se nanje obrnili z vprašanjem, kateri poslanci SDS naj bi lagali neznani novinarki oz. novinarju revije Suzy, ki je članek podpisala s kraticami S. S. Prav tako nas je zanimalo, kateri strankarski privrženci so bili tisti zanesljiv vir, ki naj bi jim prodal to povsem jasno neresnično in lažnivo informacijo.

Opravičilo
V opravičilu zgolj lahko razberemo, da jim je žal zaradi napačno objavljene informacije glede udeležbe na strankarskem shodu. V ničemer pa se niso opravičili za zapisane besede o zakonskih težavah, ki grobo posegajo v zasebnost tako Urške Bačovnik Janša kot tudi obeh malčkov.

“Za nevšečnosti se družini Janša-Bačovnik iskreno opravičujemo, prav tako našim bralcem. Članek ni nastal le na osnovi govoric, ampak tudi informacij, ki smo jih dobili in tudi preverjali med njegovimi strankarskimi privrženci,” so znova krivdo prevalili na strankarske privržence SDS.

Zavajajoč članek pa so umaknili s spleta.

Časopisna hiša Delo se je v preteklosti že večkrat izkazala s svojim lažnivimi članki, ki so grobo posegali v zasebnost posameznikov. Med znamenitimi medijskimi umori, ki so jih poskušali izvesti, je še posebj izstopal tudi članek Dejana Karbe, ki je neznanemu Petru iskal očeta in ga našel v kardinalu Rodetu.

Prav tako je časopisna hiša Delo zaslovela v aferi Patria, kjer jih je na laž postavil celo finski preiskovalec.

V. V.