[Fotogalerija] Ogabno: Tako so se feministke s krvavimi vložki spravile nad slovenske skladatelje

Vir: Facebook

Krvavi vložki na obrazih slovenskih skladateljev in ideološko nastrojene parole – tako so slovenske feministke obeležile mednarodni dan žena. Nesrečni deležniki slabo umeščenega srda slovenskih feministk so postali: Jakob Gallus Petelin, Benjamin Ipavec, Davorin Jenko, Anton Foerster, Matej Hubad. 

“Draga matica, kje so kipi tvojih hčera? Ne boste nas več utišali!”, “Slaven sem, ker sem moški. Socialno vključenost za ženske, lezbijke, trans in interseksualce,” so samo nekateri od zapisov, s katerimi so slovenske feministke označile velikane slovenske glasbe in kakor da to ne bi bilo dovolj – so jim prek oči povezale “krvave” vložke.

Gre že za drugi ideološko nastrojen izpad slovenskih feministk. Pred dnevi so skrunile ljubljansko stolnico sv. Nikolaja, ki so jo popisale z žaljivim napisom, sedaj pa je postalo očitno, da se jim ne zdi problematična le RKC, temveč tudi obrazni kipi slovenskih skladateljev.

 

Aleja slovenskih skladateljev se nahaja v Ljubljani na ulici, ki se je nekoč imenovala Dolnje Gradišče, a je bila leta 1877 preimenovana v Vegovo ulico. Ulico, kot jo poznamo danes, je uredil slovenski arhitekt Jože Plečnik.

Feministke: Tamponi so simbol posilstva
Krvavi tamponi in vložki imajo znotraj ideološkega sveta feministk posebno simbolno vrednost. Za njih so – glede na to, da so jih izumili moški – simbol moške dominacije, namen katere je posilstvo žensk v času mesečnega perila in s tem podaljševanje globalnega trpljenja žensk.

Ž. K.