Po nočnem uporu v Šentilju težave z migranti še na Vrhniki – vkorakali v šolo, enega našli v vrtcu

Jeseni so v Brežicah zagoreli šotori (foto: M.K.).

Najprej nočni incident v Šentilju, kjer so se migranti upri, ker niso želeli, da jih z avtobusom odpeljejo v Postojno, zdaj pa še incident na Vrhniki. Migranti, ki so tam nastanjeni, se lahko sicer prosto gibajo, a kaj ko so se pojavili kar v šoli, enega pa naj bi našli celo v prostorih vrtca. 

Prebivalci Vrhnike so vedno bolj zaskrbljeni. Ne samo, da tamkajšnji vrtec od migrantskega centra ločuje zgolj vrtna ograja, prišlo naj bi celo do incidenta, da so migranti zakorakali v osnovno šolo, enega pa so našli v vrtcu, poročajo Slovenske novice. Kaj so tam počeli ni jasno. Jasno je le to, da so starši zaskrbljeni in so se z županom že dogovorili za sestanek, ki bo danes zvečer.

Državni sekretar na notranjem ministrstvu Boštjan Šefic je starše sicer želel potolažiti z besedami, da bodo v jutranjih urah, ko otroci prihajajo v šolo, med begunce delili zajtrk in jih tako zadržali v centru, popoldne, ko se otroci vračajo, pa kosilo.

Župan Vrhnike Stojan Jakin je sicer informacijo o tem, da so migranti zašli v šolo in vrtec, zanikal. Kot je pojasnil za Slovenske novice gre za laži, a je v isti sapi dodal, da naj bi nekateri migranti naše otroke fotografirali. Kaj je bil namen tega ni znano, se pa tudi župan strinja, da je sicer lokacija na Vrhniki povsem neprimerna za nastanitev migrantov.

V noči s ponedeljka na torek je sicer iz nastanitvenega centra na Vrhniki v noči s ponedeljka na torek pobegnilo več kot 30 prosilcev za azil. Kot pripovedujejo njihovi viri, so jih približno 25 policisti izsledili na Jesenicah, in sicer na vlaku za Avstrijo. Na notranjem ministrstvu so nam informacijo potrdili. Pobegle migrante bodo z avtobusom odpeljali nazaj na Vrhniko.

Nova varnostna grožnja zaradi selitev migrantov v notranjost
Kako resna je migrantska situacija v Sloveniji pa dokazuje tudi incident do katerega je prišlo ponoči v Šentilju. “Včeraj zvečer je v Šentilju prišlo do upora migrantov, ko jih je policija želela odpeljati v Postojno. Omenjeni niso hoteli na avtobuse, s katerimi jih je policija želela odpeljati,” nam je zaupal vir s policije. Ko smo o dogodku povprašali na PU Maribor, smo dobili odgovor, da o tem niso seznanjeni. Na notranjem ministrstvu informacije o incidentu ne zanikajo.

Policist, ki iz razumljivih razlogov ne želi biti imenovan (ime hranimo v uredništvu), ob velikih selitvah migrantov v notranjost države sicer opozarja tudi na novo varnostno grožnjo: “Glede na to, da so nastanitveni centri oz. azilni domovi v notranjosti Slovenije, velik del policistov pa trenutno opravlja naloge na meji in so v notranjosti policisti številčno podhranjeni, se sprašujem, ali je glede na izkušnje iz drugih držav s tem ogrožena tudi morebitna varnost državljanov.”

Informacijo o incidentu smo preverili na PU Maribor, kjer so nam na naše poizvedbe, kaj točno se je dogajalo, dejali le, da o tem niso seznanjeni oziroma natančneje, da tega na jutranjem posvetu uprave niso obravnavali. Njihov uradni odgovor in dodatna pojasnila, kaj se je zgodilo z omenjenimi migranti, še čakamo.

Notranje ministrstvo incidenta ne zanika
Na notranjem ministrstvu incidenta niso zanikali. “Lahko vam potrdimo, da je bila skupina migrantov, ki jim je Avstrija zavrnila vstop, iz Šentilja prepeljana v Center za tujce v Postojni, kjer bodo tekli nadaljnji postopki vračanja.” Upora migrantov niso komentirali.

Do upora naj bi po neuradnih informacijah prišlo po tem, ko so migrante z avtobusi želeli prepeljati v Postojno. Ti so se policistom uprli, saj niso želeli nikamor. Kako se je incident razpletel oziroma kaj se je zgodilo z omenjenimi tujci, za zdaj še ni znano.

Cerar s spominom zlate ribice
Vlada se sicer glede migrantske krize v Sloveniji še vedno spreneveda. V ponedeljek je Cerar še vedno vztrajal, da v Sloveniji ni in nikoli ni bila ogrožena varnostna situacija. “Slovenijo je prečkalo že več kot pol milijona ljudi, zaradi tega se varnost državljanov ni zmanjšala in tako bo tudi v prihodnje,” je zatrdil na novinarski konferenci.

Ni sicer jasno, ali ima predsednik vlade spomin zlate ribice, saj je bilo v zadnjih nekaj mesecih kar nekaj tako incidentov v zvezi z migranti kot tudi prikrivanja informacij s strani uradnih organov. Med drugimi naj spomnimo na požar v Brežicah, pobege migrantov in ugrabitve otrok, ki očitno niso kaj dosti zmotili niti policije niti varuhinje človekovih pravic. Kot smo namreč že tedaj opozarjali, so otroci migrantov za slovensko vlado dobrodošli le toliko, kolikor jim koristijo pri njihovem piarju, kar se je pokazalo tudi ob foto terminih Cerarja z migrantskimi otroki.

Ugrabljeni otroci vlade ne brigajo
V primerih, ko so policisti našli uradno “izgubljenega” otroka, pa niso bile sprožene praktično nikakršne preiskave, ki bi sicer ile sprožene v primerih, če bi bil najden izgubljen otrok slovenskih staršev.

Kraje po barih
Prav tako je predsednik vlade pozabil na kraje v barih in trgovinah, ki jih je policija sicer opravičevala z bizarnim izgovorom, da so se migranti ustrašili – njenega prihoda, posledično pa pobegnili s kraja dogodka. Lastnik lokala se je za plačilo pobranih artiklov lahko obrisal pod nosom.

Nina Knapič

  • razerznak

    evo , ko jim ni po godu pa začnejo, cerar režim bo pa itak vse zakrival da ne pride v javnost,

    • Peter

      Ni kaj zakrivati. PU ne ve nič, “osrednji” mediji ne vedo nič, skratka, nič se ni zgodilo.
      Če pa tisti tadesni neki težijo, je pa to samo zato, ker bi radi ustvarili zmedo, da bi prišli na oblast. tako nekako pravi Cmerar, no.

  • Peter

    Na PU niso seznanjeni. Jasno, saj niso seznanjeni z ničemer.
    Je sploh kdo opazil, da polcaji štrajkajo?

    • antimur

      S tem je pa najbolje seznanjen rušilec demokracije, Lipič.

      • Novakec

        Demokracijo si v razpočnico vtakn, isti rukac kot vsi izmi razen socializma

  • antimur

    Nam bosta že Cerar in Šefic povedala kaj je bilo. Za njune pripovedke vemo že vnaprej, kaj bosta lagala: “Vse je pod nadzorom, vlada obvladuje zadeve, varnostnega tveganja ni”. Barabe komunajzerske, bolje, da odstopite sami, kot da vas naženemo mi.

    • pokvarjeniSvet

      zakaj ji ne naženete ? zakaj samo besede.

      • fmg9

        Osveščanje naroda z resnico je predhodno potrebno.
        Ko besede ne zaležejo več… potem se pa zna zakomplicirat, ja.

  • tanja

    če še neoboroženih ne morejo spravit niti na bus, če oni tega nočejo… kva bo šele, ko bodo uporabili aktivno nasilje, da ne rečem hladno in ognjeno orožje?!?!?

    no, pravkar sem dobila ustrezno ponudbo PAKET EVROPSKI KAFIR – ZAČETNI :) – jo bo svet za odziv na sovražni govor razglasil za islamofobno?

    http://www.kuponmat.si/ponudba-paket-ostrostrelec-1-ura-streljanja-na-streliscu-potrebna-oprema.html

    • Dobro no, boljše kot nič ; )

      • Peter

        Hm, pa ni zametek današnje krize z migranti tam nekje v letu 2008?
        Pobrskaj malo, boš že našel kaj, no, hehe.

        • A da ja? Spet neka tvoja pogruntavščina

        • pokvarjeniSvet

          migranti obstjajo že več desetletij in stoletij…samo tako obsežnega in tako dobro načrtovanega že dolgo ni bilo oz sploh še ga ni bilo.

          je pa jasno da so globalisti pod 2. svetovni vojni vsilil v zakonodaje Zahodno Evropskih pro migranske zakone z namenom priseljevanj. Vzhodno Evropo so pa zastrupili od leta 1917 z komunizmom…računica je bila da bo Vzhodna Evropa tako uničena in upostošena od komunizma da bodo ti narodi sami breugavo kopirali in se zgledovali po Zahodno Evropski migrantski politiki…a so se ušteli Veišegrajske države so dokaza zato. V4 se zelo upirajo migrantom prijazni politiki oz politiki vsiljevanju priseljevanja in migrantom.

          V Zahodni Evropi jim z liberalizmom tako perejo glave da če nekdo samo malo podvomi v to ga etikirajo za nacista…lepi primer Nemčije ko so jih s tem tako stigmatizirali da celo nekatera mlada dekleta mislijo da je lasten narod kriv da migranti posiljujejo, ubijajo, izsiljuejo, se izživljajo, se vedejo barbarsko…to je 100% pranje možganov brez milosti. Če rečeš kaj nacističnega ali kar bi namigovalo na to greš v zapor !! medtem ko komunizem, njegove parole in vse ostalo pa ni kaznovano z zaporom, še več proprgirajo iste ideje komunizma pod drugo etiketo- EU ! najbolj nedemokratična tvorba po 2. svetovni vojni v Zahodni Evropi no sedaj tudi v Vzhodni Evropi. Peščica ljudi za zaprtimi vrati odloča o usodi 700 milijonov ljudi – kje je tu demokracija ??

          EU je nažalost zionistična tvorba.

      • tanja
        • Če ti je res v interesu se rajše vpiši v kakšno strelsko društvo, boš več odnesla, ti 2 uri ki ti jih tu ponujajo so malo..

  • Nazgul

    Tole vse skupaj me zelo skrbi.
    Ne bo dolgo trajalo, da bo počilo.
    Policija bo informacije zadrževala, režimski mediji jih bodo skrivali in onemogočali komentarje.
    Slovenski in evropski politični jahači magle ne naredijo tudi enega koraka odločno v pravi smeri. Moj komentar evropski politiki je: “Sedi, cvek, pa starši v šolo! Totalna nezadostna! Padel letnik!”
    Ljudje smo odgovorni, da se postavimo v bran tem neumnostim.

    Očitno te tipi tudi nenadzorovano lutajo okoli in enostavno izginejo iz nastanitvenih centrov. Pred dnevi so na turški meji dobili otroke, ki so pod obleko skrivali bombe oz. jopiče za samomorilce.
    Ta folk je nor. Me nič ne zanima, če je vmes kakšna familija, riziki so enostavno preveliki.
    Naša odgovornost je, da se temu upremo.

    Vsak dan več je izgubljen dan. Ali že imamo datum za demonstracije v Ljubljani? Temu ne rečem več zborovanje ampak DEMONSTRACIJE. Saj vendar ne debatiramo o tem ali bo par lezbijk umetno oplojenih, pa bi malo zborovali. To so DEMONSTRACIJE!

    Vrag je snedel vso šalo!

    • Peter

      Oh, ne skrbi. vse je pripravljeno, da se ob prvih resnih problemih vsa krivda spet zvali na desnico.
      In ker bo tako v en glas trobilo vseh 571 družbeno-političnih delavcev, bo večina Dolincev verjela. Spet.

      • Nazgul

        Ne pristajam na resignacijo.
        Resignacija je pravzaprav virus, ki je bil prvič izoliran nekje v komunističnih laboratorijih in ima zanj levica še vedno patent.
        Kot tisto: …., saj so vsi isti, kdo bi hodil na volitve, saj nima smisla na referendum, kaj pa lahko sploh še naredimo, desnica je vsega kriva, vsi v parlamentu so zanič, ….. in podobni bla bla. To niso argumenti zame.

        Očistimo Slovenijo!

    • rrrrr

      Demonstracije so nujna posledica napak na volitvah. Kot zasilna zavora na vlaku …Sliši se lepo, škripa, vse se trese, pomaga pa malo. Takrat je treba vklopiti razum ne pa Hanzi I.

  • samsara

    “Vir iz policije je razkril tudi, da so v zadnjih dneh iz različnih
    namestitvenih centrov in azilnih domov po Sloveniji odšli mnogi
    migranti, ki se seveda niso (samovoljno) vrnili.”

    Škoda sploh spraševati pristojne na MNZ, saj o tem zagotovo niso seznanjeni.
    Nasploh razni državni organi pristojni za marsikaj, praviloma niso seznanjeni o ničemer, kar jim ne ustreza, da bi vedela javnost. Tudi cincar je prav tak. Je pa vedno bolj zverziran v glumaštvu in nastopaštvu. Kri ni voda.

    • Peter

      Hočeš reči, da konja že obvlada, samo ročaji mu še delajo probleme?

      • samsara

        Je bolj po mami, žal.

        • Peter

          Ja, se še ukvarja s svinjarijami (trenutno je na pršutu), kriminal še pride na vrsto. Ali pa tudi ne…

          • samsara

            Po potrebi sproti, za dnevno rabo novelira, adaptira, prikrojuje njen slavni rek o svinjarijah, in kot že rečeno opazno napreduje tudi v glumi, nastopaštvu, sprenevedanju. Nekako spominja na Korla a mu še ni blizu. Je pa na dobri poti.

            Take imamo, (za zdaj še)!

    • dežela_kranjska

      To je vsakemu jasno, da bodo na vsak način hoteli do Nemčije. Saj vidiš, da jih nič ne ustavi. So kot mravlje.

    • neny

      hvala bogu, želim, da vsi pobegnejo in delajo zgago vsem prestrašenim, hlapčevskim Slovencem.

    • karlina

      No, ravnokar sem na radiu slišala, da ima naša vlada namestiti v Logatcu 500 migrantov.

  • pajot

    zakaj imamo pristanišče Koper? Vse sfurat na ladjo,pa domov.

    • dežela_kranjska

      To mnogi govorijo. Samo kam jih boš pa peljal? A bi v Siriji pustili pristati ladji? Kje boš izkrcal Afganistance itd…. A jih boš sredi morja vrgel iz ladje?

      • neny

        Obrniti vse nazaj….. Takoj! Policija jih namerno usmerja proti SLO. Kje vi živite???????????????????

        • dežela_kranjska

          Katera policija jih usmerja proti SLO?????? A morda Hrvaška? Tudi če jih ne bi saj imajo vsi moderne telefone, navigacijo, google earth, GPS…..Ma ti najdejo vsako pot. Nazadnje bo opcija samo minsko polje in mrtva straža.

          • neny

            le da bo zadnje prepozno. Red se mora delati pravočasno. Če pa nisi sposoben je pa to drugo.

      • pajot

        recimo.

      • sodnikisozločinci

        Peljat pred ozemeljske vode Turčije, naložit na splave pa naj sami najdejo državo od koder so prišli.

    • neny

      greš protestirat? A to pa ne…

      • pajot

        jaz sem. Pa si ti?

        • neny

          sva….. pa v LJ? pred parlamentom? To mora bit zdaj opcija, drugo ne pomaga.

    • bad brains

      Jaz bi jih izkrcal v Izraelu.

  • jankoslav

    Ponovno bo potrebno nabaviti psa, tako kot smo jih imeli (v mestih) za časa bivše Juge.

    “Kuža doma, odpravi ……. stran”

  • čips

    Kam to pelje? Cenzura na polno, ko poveš, da si proti si sovrazen hujskač policija pa po novem skriva in na nek način ščiti to drhal. Bolj se gredo skrivalnice večji je ljudski strah prej bo narod vstal…

  • neny

    Edina dobra novica danes. Še več takih. Slovenci si zaslužijo, da jih migranti uničujejo dan za dnem, ker se nočejo braniti pred njimi.

  • heh

    Če mi Srbi pravjo da bi volili SDS pol veste kok je ta vlada polom :D

  • Duhec

    Hahahaha…. o tem niso seznanjeni?! Lažnivci…. in taki bi naj bli vredni zaupanja, taki bi naj zagotovil zaščito, red in mir…. take je treba zmetat na cesto.

    • neny

      Lažejo kot prasci, nategujejo folk, večina spodnjih koment. pa to verjame. Da jih ni sram.

      • Duhec

        Ja itak…. tko pač je, za kozlat.

  • Duhec

    Leva skorumpirana nesposobna policija…. greznica.

  • neny

    Prenehajte komentirat, ker žal nimate pojma.

    • Nazgul

      Se opavičujem, lahko eno kratko pojasnilo prosim.

      • neny

        napisano pod prispevkom o stroških za migrante. Tudi jaz se opravičujem, ker mi je dvignilo pritisk.

  • neny

    Kdo bo protestiral proti policiji IN KOTROLI NA MEJI?

    • Duhec

      Hahahaha…. a se ti dviguje pritisk???

      • neny

        lahk se ti zmeša poleg tako nevednih ljudi….

    • heh

      Policija samo opravlja svoje delo. Protestira se proti vladi :P

      • neny

        Ja opravlja, pa dober ve kaj dela ali ne? Verjem, da me je zadnjič en policaj vprašal, če jaz vem zakaj se to dela – zakaj se prevaža migrante sem in tja? Policaji delajo rutinsko, v tem ti da za prav.

        • heh

          Sj te razumem, sestra mi je bla večkrat na meji… In pravi da je porazno, kaj morajo delat.

          • neny

            Zato so policaji prvi, ki bi se morali uprti. saj ne vejo zakaj morajo delati TAKO, KOT DELAJO?

  • Duhec

    A ste mel posnetke, slike…. specialci so bežal pred begunci!!! Kaj vam še ni jasno???

    • macon

      Link?

      • Duhec

        Ne lub se mi iskat…. blo je pa v Dobovi.

  • sprehajalec

    Cerar, TI si odgovoren za usodo slovenskega naroda. Vzemi se v roke.

    Nemčija jih zavrne, Avstrija jih zavrne, Lublančan iz krogov Javne uprave pa misli, da jih bo dal na bus, pa jih vozil po Sloveniji. Pa da ga bodo poslušali in ubogali. Pa tam ostali mirni in poslušni, kamor jih bo pač vtaknil.
    Napaka! Ki bo marsikoga v Sloveniji stala zdravja, če ne še glave. Ti ljudje na miren način ne bodo šli nazaj. Po potrebi bo pograbil štango ali karkoli bo imel pri roki. Fantje – diletantje, mislim na naše.

    Upam, da ne bo prišlo do naslednjega koraka ki lahko pade v glavo le kakšnemu iz Javne uprave. V zameno za mir in poslušnost, jim bo obljubljal Azil v Sloveniji. Skratka raj na zemlji.

    Cerar, vzemi se končno v roke. Ti boš odgovarjal za usodo slovenskega naroda.

    • Peter

      Od opravilno nesposobnega ne moreš pričakovati, da je odgovoren za karkoli.
      On ni bil nastavljen, da bo odgovarjal za usodo naroda, ampak da bo omogočil nadaljevanje kraje državnega premoženja. Kar dela več kot uspešno in zato ga po zamenjavi (ki jo baje že načrtujejo) čaka solidna službica v Bruslju s kakšnimi 250 jurčki neto letno.

    • karlina

      Cerar, vzemi se končno v roke. Ti boš odgovarjal za usodo slovenskega naroda.

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Terminator

    Dober migrant… mrtev migrant!

    • Peter

      Ne, na to pa jaz osebno ne pristajam.
      Dober migrant je tisti, ki gre domov. Čim prej.
      Še boljši je pa tisti, ki sploh ne pride.

      • neny

        okej si boljše povedal, za nas pa velja Terminatorjeva.

        • Terminator

          Hvala kolega.

      • Terminator

        Se strinjam s tabo,samo se bojim,da na takšen način ne bo šlo…žal

  • Duhec

    Policaji…. načrtno lažejo in točn vejo kaj delajo. Majo izbiro…. in so se pač odločl tko kokr so se…. sej se niso prvič.

    • neny

      tako je. Hlapci so strahopetni.

  • skispagat

    V Nemčiji zavrnejo Emigranta, ker ugotovijo da je baraba nič vredna in ga vrnejo v Slovenijo. Tukaj ga sprejmemo z odprtimi rokami ker je našim zelo vseč, da kdo pride tudi v Slovenijo. Ampak emigrantu ni biti v Sloveniji, ker je bivša komunistična država je pa v Evropi, torej da prošnjo za azil zato da lahko ostane tukaj, da ga ne vrnejo še bolj nazaj na jug. Ko ga tukaj nastanijo in nafutrajo pa on, ki je še vedno baraba ( kar so ugotovili že Nemci ) pobegne iz azilnega doma, vlomi v hišo ali stanovanje da dobi nekaj denarja, ukrade avto in se poda nazaj v Nemčijo kot begunec ki je dobil v Evropi azil.

    • neny

      Kaj misliš, zakaj da prošnjo za azil? kdo mu sugerira?

      • dežela_kranjska

        Ja kdo neki jim sugerira. Internet. Saj niso več tako nepismeni kot si mislite.

        • neny

          ni res….

          • dežela_kranjska

            seveda je res, saj vse spremljajo že v kampih po Turčiji in drugje. Potem jim pa še po balkanski rute dajejo navodila. No morda misliš na to. Verjetno dobijo navodila tudi od Avstrijcev, Hrvatov…itd… Samo da si jih predajamo sem ter tja.

          • neny

            Kdo si želi pri nas migrante?

          • Peter

            Franc Novak.

          • Spet ga bluziš po svoji stari navadi, ubožec..

        • Razocarana

          Aktivisti človekovih pravic in dobrodelnih organizacij jim skoraj vse prinesejo na pladnju, tako da jim ni potrebno kaj preveč intereneta uporabljat.

      • Seznanjeni so z pravili in zakoni, niso padli z Lune. Vedo kaj je optimalna poteza za njih, kaj je slaba in česa ne naredit. Nihče ni zaprosil za azil v prvi varni državi, ve zakaj.

        • neny

          aha, še ena laž.

          • No povej resnico.

          • sprehajalec

            Povej že neny, ki očitno veliko veš. Na način: narobe, laž, pravilno. sedi, ponovi; se grem lahko tudi jaz, pa vsi tukaj.

          • neny

            ti provociraj koga drugega. -:) kot da ti ne veš.

          • Tudi jaz, in še kdo, bi bil vesel da ti napišeš resnico, glede na to da vsi po tvojem pišemo laži.

          • neny

            preber še mal dol, postavila sem eno vprašanje. -:)

          • Odgovora, resnice, pa ne boš napisala?

          • sprehajalec

            Preglup sem za ta način komuniciranja, s skrajšanimi stavki. Se vdam.

          • neny

            Ok…. potem boš moral pa še mal višje na portalu pogledat in razmišljat. Vsi se trudimo na svoj način, daljnogledi so vključeni….

          • Peter

            Ena več ali manj, saj se ne pozna…

      • skispagat

        neny ti pa si zelo aktivna, veliko komentiraš, poveš pa zelo malo ali skoraj nič.

        • neny

          daj na ignore. .-:)

      • Razocarana

        Prevajalci, ki predstavljajo UNHCR; Agencija združenih narodov za begunce jih o vsem obveščajo in jim gredo na roke.
        vir: http://www.dw.com/en/ping-pong-migrants-play-waiting-game-at-slovenias-borders/a-19000680
        “When a train carrying 500 people pulled into the border town of Sentilja
        on Saturday, two translators wearing light blue UNHCR vests announced
        through bullhorns in Pashtun, Farsi and Arabic that the migrants must
        request asylum in Austria or Germany. Requests to all other countries
        would be denied, they said.”
        Prevod: Ko je vlak z 500 ljudmi prispel na mejo Šentij, sta dva prevajalca v svetlo modrih brezrokavnikih UNHCRja oznanjala v perzijskem jeziku Farsi, paštunščini, and arabščini da morajo migranti zahtevati azil v Avstriji in Nemčiji. Zahteve za druge države bodo zavrnjene.

        • neny

          ++++++++

    • dežela_kranjska

      Če da prošnjo za azil, še ni dobil azila? In kot tak ne more v Nemčijo. Ko ga dobijo, bo spet poslan nazaj. Samo škoda ker take pošiljajo nazaj sem. Take bi morali deportirati v Saharo.

    • Steiermark

      Kdo od teh pa ni “baraba ničvredna” (katerih “kultura” je skupinsko posiljevanje žensk in otrok – tudi 3-letnih, rezanje vratov in ropanje, vse v imenu alaha…)tisti, ki to niso, so ostali doma in branijo svoje domove in družine…

  • tarantela

    To, kar se dogaja, in bo verjetno še huje, je vse darilo naših levičarjev z vlado na čelu. Darilo Slovencem in mladi Sloveniji za 25. obletnico samostojnosti!

    • Peter

      Sanje niso več dovoljene, je že nov dan…

  • janban

    Če nočejo na avtobus, se jih prisili z orožjem, kaj je to problem?

    • Terminator

      Ni problem,samo pravi ljudje morajo biti tam.

  • Terminator

    Bil sem prostovoljec v vojni za Slovenijo in mi je iskreno žal ,ker nismo dokončali v kar smo se podali.Tokrat bomo pometli tudi pred domačim pragom…se vidimo!

  • Duhec

    Če jih že tolk hočjo zastonj vozit… jim pa naj oblubjo device…. še stal bojo na busu. Noro…. če nočjo, nočjo…. se jih pa pusti pod milim nebom brez vode in hrane…. brez vsega. Mater no, a so že vsi zblazneli???

    • neny

      haha, članek je provokacija…..

      • Duhec

        Niti ne…. tko se dejansko dogaja…. policaji jih lepo prosjo, se jim mečejo pod noge, da ja ne bo problemov.

        • neny

          ja……vseeno nas provocirajo…..se pa seveda strinjam kar si napisala. Prosijo jih še za več…

  • viktorh

    Ježešmarička, le kako lahko obtožite nedolžne ljudi?
    Iz fotografije je lepo razvidno, de je očitno šlo za močno neurje, ki je podrlo šotore, zvilo kovinske konstrukcije… Očitno pa je močan veter iz Avstrije prinesel še cel kup odpadkov, ki sedaj ležijo po tleh.
    AVSTRIJCE BO POTREBNO OPOZORITI, DA BODO DOMA BOLJE POMETALI…

    • Peter

      Hm, si se že javil za novinarja na Hanzi TV? Te bodo vzeli, garant, če boš tako poročal.

      • viktorh

        A misliš, da izpolnjujem njihove zahtevne kriterije…

  • cornusmas

    Cerarjeva vlada ima bolj malo časa,da bi se z migranti ukvarjala….zdaj so v fazi mrzličnega nastavljanja svojih kadrov….ukvarjajo pa se tudi s tem,kako uvesti verbalni delikt in nam zavezati gobčke.

  • Duhec

    Če bi mel red, bi le-ta veljal tud za te migrante…. mamo pa levo mafijo s svojim sistemom in normalno, da bojo to izkoristli…. kje je Janša??? Učas je bil vredn milijarde, zdej je pod vprašajem že obstoj.

    • neny

      vse jim gre na roko. Še najbolj pa migranti…..o tem smo že debatiral zakaj in kako. V ozadju se pa snujejo njihove sanje,

      • Duhec

        Na roko jim gre, ker ni protestov pred parlamentom…. drgač bi jih glih migranti oz. ta situacija, ki bi jo moral izkoristit, odnesli.

        • neny

          bravo…..to smo že snoči ugotovili, le da ne skontajo oz premalo.

  • Terminator

    Odstranimo to vlado!

    • Peter

      Zakaj neki?
      Vsi podatki kažejo, da je kriva vlada iz leta 2008.
      Franc Novak, lr.

    • Duhec

      Cmerar pravi, da vlada dela dobro…. in ne misl odstopit.

      • neny

        -::)

      • centurion

        Kot za koga…. hehehe….

    • karlina

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Terminator

    In migrante z njimi!

  • Če lahko policaji Slovenca zagrabijo in odnesejo do “karete” nakar ta čudežno poleti v notranjost, če lahko policaji vklenejo in odvlečejo Slovenca tja kamor oni hočejo, kje je razlike kje težava storiti postopati isto s problematičnimi & nasilnimi tujci?

    Dodam pa tudi, da so mi ljubši potrjeni dogodki, ali pa več prič, kakšen posnetek, tudi fotografija, kot pa razne nepreverljive anonimke.

  • centurion

    Je kar hitro minila miroljubnost te inženirje in dohtarje.
    Če so pa to otroci, kot opisujejo levaki, pa res ne vidim problema
    za jih ukrotiti.
    Ali pa, Miro, vseeno ni vse tako, kot kvasiš državljanom na
    novinarskih konferencah…
    ZZZEEEHHHH…. dobro jutro, Slovenija…

  • vremnov

    Super migranti so sedaj tudi na vrhniki in to baje otroci. Ampak kaj ko pa ljudje ki tam živijo poročajo da se okrog šetajo mladi moški v dvajsetih in ne vedo kaj bi počeli.

    Starši se bojijo za svoje šoloobvezne otroke, otroci si ne upajo hodit v šolo in kaj boš zdaj naredi CMERO čorovi?

    NIČ ker tebe boli patak za slovence, vsak ki ti pove da se ne počuti varnega ob zavrnjenih azilantih iz avstrije in nemčije pa je zate hujskač.

    Komaj čakam da slovenci dokončno popenijo in te odnesejo iz tvojega udobnega fotelja kjer ni nobenih migrantov!

    Če maš tolk rad azilante si jih priprelji v murge pajo jadni!

    • pajo hahaha Dobra!

    • neny

      Starši se bojijo in gledajo. Lepo. Bravo Slovenci, zelo lepo so nas vzgojili. – :)

    • tarantela

      Mam predlog: Tam blizu bivše vojašnice in naprej proti Horjulu je kar nekaj kmetijskih površin. Država bi lahko od kmetov najela travnike, nanje naselila ovce in bi “otroci” iz nastanitvenega centra (prej vojašnica, da bodo vsi razumeli) lahko pasli ovce. Bodo zaposleni in se ne bodo šetali okoli in mislili na neumnosti. Te ovce bi služile za hrano otročkom, volno teh ovc pa bi poslali v centre, kjer prebivajo migrantke; bi ženske predle in pletle štumfke in rokavičke za to mladež, oni pa njim meso in bi bili vsi zaposleni in se lepo imeli. Samo bojim se. da bo kakšno civilno združenje protestiralo, da izkoriščamo migrante in jih bodo polne ulice s protestnimi plakati. Kakor se obrnem, mam rit zadaj!

      • Razocarana

        Zanimivo bi bilo zvedeti kolikšen je procent žensk med azilanti, in če so naši kerelci naredili teste ki bi potrdili starost mladoletnikov, ali jim, tako kot na Švedskem, verjamejo na besedo, tidi tisitm ki izgledajo čez trideset.

        • tarantela

          Tega se pa ne sme delati! So razni migranto-ljubi protestirali, ko so nekje hoteli ugotoviti starost “mladoletnikov” s pomočjo rentgenskega pregleda skeleta; na teh posnetkih se namreč lahko razbere starost posameznika. In tako lahko še naprej lažejo in zavajajo.

  • Duhec

    Drgač je pa zanimiv ta anonimn policaj…. koga se boji??? Pol si ga pa predstavljate pred oboroženim kriminalcem !!! Še svoje orožje bi mu dal in odg na vsa vprašanja….

    • Nata

      Ja, služba oz. imeti jo , je pa danes le nekaj vredna !!

      • Duhec

        Tak je neprimern za policaja….

  • jaka

    Treba je pokazat vladi, da nismo slovenci kr eni paglavci, ki so stalno tiho. Protest pred vlado, naj Cmera odstopi takoj!!!! ali nam je kej do naše države, ki so jo naši stari starši pokončno branili?! trenutno je situacija taka, da se borimo za preživetje, zato je premalo slovencev “glasnih” nekje zunaj……..

    • neny

      Ne samo Cmera, komplet vlada……In ponovne volitve. Če se pojavijo novi obrazi – ignore.

    • Razocarana

      Kakor sem razbrala z članka v Reporterju sta dan in ura za pretest v Ljubljani že določena: “Podoben shod se za soboto med 15. in 17. uro popoldne napoveduje tudi v
      Ljubljani, kjer bodo protestirali proti nastanitvi migrantov v samski
      dom na Kotnikovi ulici.”,
      vir:http://www.reporter.si/slovenija/protestni-shod-proti-migrantskemu-centru-v-soboto-tudi-v-ljubljani/59246
      Samo ne vem še kje, na Kotnikovi ali pred paramentom.

      • neny

        hvala, nisem spremljala Reporter.

      • Nata

        Bodimo tam vsi , ki še zmoremo hoditi !!!!!

  • Duhec

    Očitno so policaji ocenli, da so vsi kung-fu borci…. sicer neoboroženi a vseen. Hahahaha…. kaj je z vojaki???

    • Nata

      Nič ne smejo ……brez dovoljenja policije !!
      Za crknit !

      • Duhec

        Ne smejo, ne morjo in tud nočejo.

  • ŠĆČĐŽŠČĆŠ

    Cerar je podpiral upore leta 2012 kjer je bilo poškodovanih 90 policistov.
    je pa isti Cerar strogo obsodil MIRNI protest v Šenčurju kjer so bile samo zastave in Slovenska glasba.
    Cerar, ko je kandidiral je govoril na predvolilni kampaniji , da bo izkoreninil korupcijo v Sloveniji potem pa ravno to počnejo njegovi ministri.

    • Duhec

      Hahahaha Cmerar…. a se lohk spraviš na moškega???

  • Vera

    Prekleta naj bo vlada, ki je najbolj zanič od vseh kar smo jih v 70 letih imeli z izjemo Janševe od 2004-2008 !

    • Donald

      Janševa vlada je bila odlična. Povej kakšen konkreten razlog, zakaj da ni bila.

      • Vera

        Ne morem ti pomagati, če enostavnega komentarja ne razumeš ! :(

        • Donald

          A si hotela napisat, da je bila samo Janševa vlada dobra?

          Kot programer razumem tvoj stavek na način, da je bila Cerarjeva najslabša vlada v zadnjih 70 letih, z izjemo Janševe vlade, ki je bila še slabša.

          • Vera

            Janševa je bila najboljša doslej in pika !Rdečo zvezdo si vzami in nicka , ker tu je nevtralen portal .

          • Donald

            Uredu. Potem sva se samo narobe razumela. Napisala si pač tako, kot da je bila Janševa najslabša, s čimer se pa jaz ne strinjam.

            Moj avatar pa pove tisto, kar se ne sme povedati na glas. Med obema znakoma je enačaj.

          • Donald

            Ok.

            Evo sliko sem malo spremenil. Upam, da je ta bolj sprejemljiva. Če ne jo bom pa še malo popravil.

          • Vera

            Ko zagledam zvezdo me žal zmrazi , ker se spomnim časov, ko sem zelo trpela pod komunizmom ! :(

  • centurion

    Cerarja in levake je v Šenčurju motila slovenska glasba in harmonika.

    Pa kaj so pričakovali? Granitne kocke v spremljavi Severine ali Šabana Šaulića?
    BEBOTI!

  • Rožle

    Nagont k vole…kaj se pa to pravi…!!!

  • Borut Stari

    Janša je dal nasvet seveda ker ni njihov ni bil sprejet. Edina rešitev za varnost državljanov je, če ne želimo nacionalne katastrofe, Nacionalna garda. In to nemudoma makar mimo vlade v DZ in DS. Obe ministrici garantirano nimata jajc. Ups, Cmerar tudi ne.

  • Stajerka

    Včeraj je bilo v komentarju na MMC povedano, da so iz centra v Vrhniki pobegnili migranti, celo večja skupina 30 oseb, ki bi jih naj iskali v vseh mestnih središčih v okolici, tudi v Ljubljani. Komentator je navajal zanesljive vire (ni navedel kateri so) in da pobeglih niso našli, vsaj do tistega trenutka, ko je pisal o tem ne…….
    ne vem, ali je možno, da si ljudje takšne dogodke enostavno izmišljujejo ali je dejansko problem v blokadi informacij – sama verjamem bolj v blokado, kot kaj drugega…….

    • Stajerka

      vidim, da imate to tudi omenjeno v članku – se opravičujem, ampak se ponovno sprašujem, ZAKAJ te stvari NISO omenjene v medijih???

  • cornusmas

    Torej,taklemamo…policija obiskuje ljudi,ki so se udeležili uporov..ali pa ljudi pozivajo k uporu….proti migrantom.Drži?

    • Duhec

      Zelo verjetno drži….

  • cploger

    Samo dve možnosti sta na voljo:
    1. Vzamemo odgovornega v svoje roke.
    2. Vzamemo odgovornost v svoje roke.

    • Duhec

      Ko bote vzel odgovornost, bom jst odgovornega…. humana sm bla pred leti, zdej več nism.

  • Nata

    So pa ti migranti preklemano iznajdljivi !! Takoj vedo , kako in kam ??
    Kaj za hudirja so delali doma , da je šlo vse rakom žvižgat ??

  • Terminator

    Takole je to treba nardit…..https://www.youtube.com/watch?v=ClEo2OfA2Zs

    • plamen100

      3000 metkov v minuti, 50 v sekundi?? Kako lepo brenči, takoj se najdem za prostovoljca!

  • Stajerka

    če hočejo ali ne, se bodo sami koncentrirali v Ljubljani, tisti ki bodo zaprosili za azil……ostali bodo pač poskušali čez zeleno mejo proti severu….
    einfoht ko pasulj!

    • Duhec

      Čez zeleno mejo jih bojo pa pelal naši kriminalci…. zato so pa zavrnli skupno varovanje.

  • Duhec

    Učas so bli policaji ubogljivi…. dons so pa še nesposobni. Levica vse dela načrtno… vse… od a do ž.

  • Duhec

    Protesti pred parlamentom…. pa kar bo, bo…. policaji so nesposobni zaščitit svoje bajte, pol bojo pa kaj drugega. Nikol…. majo orožje, ki ga ne znajo uporabljat. Takih nesposobnežev ni nikjer na svetu…. trupla jih morjo poklicat, da jih najdejo, če že ne kdo pove kje so.

  • Duhec

    V Ljubljani je pristal vojaški helikopter…. hitrost taka, da ga sklatiš s kamnom.

  • Terminator

    Postrelit vso golazen,ki pride na mejo.

    • Duhec

      Kdo??? Policaji??? A si smešn…. še nikol nobenga niso, še opozorilnih strelov se ne poslužujejo…. sam rep med noge.

      • Terminator

        Me zelo mika,da bi šel jaz,da jim pokažem kako se to dela.

        • Duhec

          Takoj bi te aretirali in pripor.

          • Terminator

            Ja,če bi prišel sam,če bi nas bilo pa par tisoč,pa ne bi rekel.

          • Duhec

            Par tisoč jih pa nikol ne bo, ker vsak gleda sam nase…. tisti, ki ne, smo psihoti.

  • Duhec

    Jebeš take policaje…. sam norca se lohk delaš iz njih.

  • plamen100

    Normalno da je ogrožena varnost državljanov saj je večina vrnjenih takšnih, ki z njimi ni nekaj v redu, ali so bili borci za muslimanske ideje, ali imajo lažne dokumente da prikrijejo svojo tapravo identiteto ali pa so popolnoma neuporabna roba s katerimi bi imela država še večje stroške so pa dobri za slovenijo. In vsi katere bodo avstrijci zavrnili bodo ostali v Sloveniji ker vsi zaprosijo za azil, jasno kot beli dan. IN PRAV ZARADI TEGA SO AVSTRIJCI DALI 1500 vojakov na meje da ti ne bodo ponovno vstopali. Nebi bil rad v koži ljudem ki tam živijo saj ponoči ko bodo te horde poizkušale prečkati mejo (azilni domovi niso zaprti) se bo vsesorte dogajalo IN ZA VSE TO BODO NEPOSREDNO ODGOVORNI SMC in ZL, NAJBOLJ PA CMERAR!!!!

    • Duhec

      Lažne dokumente??? Večina jih sploh nima…. jim verjamejo na besedo. Hahahaha….

  • fmg9
  • neny

    Provokatarji SD želijo s pomočjo policije izkoristiti trenutno krizo z novimi obrazi. Nova piše izvrstne članke.

    • Duhec

      Novi obrazi??? Hahahaha….

      • neny

        tak baje je. -:)

        • Duhec

          Sej tak bo…. in nov obraz bo zmagu…. itak, da levi.

          • neny

            zato je treba ignorirat te nove obraze na veliki POZOR.

          • Duhec

            Dvomim, da bo uspelo…. to bo spet nov mesija, nova etika in morala.

          • neny

            Jaz upam, da se jim ne bo izšlo, ker so danes info izredne hitre.

          • Duhec

            Večina je retardirana…. tud to morš upoštevat.

          • neny

            itaq, sam da bo levim prav.

  • Duhec

    Policaji zagotavljajo varnost…. migrantom…. nism vedla, da so ogroženi.

  • Stajerka

    hahaha……ZAKAJ odstranjujejo naravno obrambo pred migrantskim valom???

    Dars na avtocesti reševal svinjo

    Na štajerski avtocesti med priključkoma Sveti Jurij in predorom Cenkova v smeri Maribora je med prevozom z avtomobilske prikolice skočila svinja. Darsovi vzdrževalci so imeli zaradi voznikov, ki se niso pravilno razvrstili, težave z njenim reševanjem.

    http://www.zurnal24.si/dars-na-avtocesti-reseval-svinjo-clanek-265760

    • Duhec

      Vsaj za pujske skrbijo z milijoni, ki so jih pokradl….

      • Stajerka

        razmišljam kje v Sloveniji so farme, da damo pujskom svobodo :))

        • Duhec

          Največja v Murglah…. sami prasci, ne bo jim dolgčas.

          • Stajerka

            hahahaha…….ti me vedno nasmejiš……ampak to so oni kopljeni prasci, brez jajc :)))

          • Duhec

            Jajca so se jim že posušila…. hvala bogu, da niso več plodni. Vsaj neki…

  • Duhec

    Slučajno sm šla na kavo v lokal kjer se zbira vsa Lj mafija…. se vsedem, vsi bulijo…. pa se začnem režat. Prbijem…. men ste smešni, prava mafija bi vas prve pobila, ker nimate časti…. pride kvazi najbolj uh in ah….. tamala, vsaka čast, drži. V življenju morš stat za svojimi dejanji, besedami…. ne glede na ceno.

    • tomven

      Bravo duhec. Čipčaparji so bili očitno v šoku…

      • Duhec

        Se jim zgodi…. vsakič, ko me zagledajo.

        • tomven

          Saj so tudi nasploh posranci. Močni so samo, če so vsaj trije skupaj…
          Ko sem bil mlajši, so se nam taki pezdetje pogosto z očesi in žnabli naslanjali na pesti.

          • Duhec

            Jap…. in izživljajo se nad nemočnimi, zato jih ne prenesem.

          • tomven

            Pred kakimi tremi leti sva se z prijateljem, ragbistom (196cm/110kg) peljala z avtom po obvoznici proti rondoju Tomačevo, pa mi začne pred semaforjem na Brnčičevi zadaj besno blendat stara Bmw trojka. Ker se nisem takoj umaknil (hotel sem zaviti levo) je divjal in trobil kot zmešan, nato pa me je začel prehitevat po levi, pa čez okno jebat mater itd… prijatelj ga je skozi okno postrani pogledal kot zaboden vol, meni je pa tudi zavrelo pa sem jo stisnil za njim. Kar sem imel neprimerno boljši avto sem se mu nalepil za rit in ga teral da se je kar kadilo za njim. Po krajši vožnji po obvoznici, kjer je naredil vsaj deset prekrškov, mu je na koncu uspelo zadnji trenutek zavit na izvoz. Že dolgo se nisva tako smejala, ko se je posranec z polnimi gatami tresel pred nama in klical alaha in ostale…

          • Duhec

            Taki so…. men so smešni. Jst se sam norčujem iz njih….

    • Stajerka

      hehehe……neverjetna si, ampak da si slučajno zavila v ta lokal, pa ti ne verjamem…… :))

      • Duhec

        Grem občasno, da jih nerviram…. oblubla sm jim, da jih bom vse uničla…. sam v Lj so policaji skorumpirani.

      • Peter

        Ker lokal pa je to, če smem prašat?
        Sem že nekaj časa expat iz Lublane, no.

        • Duhec

          Trenutno je Z-bar…. selijo se.

  • Duhec

    Policaji izdajajo policaje…. pol pa mislte, da vas ne bojo?!

    • neny

      norišnica.

      • Duhec

        Leva greznica…. vse, vsi.

        • neny

          preko trupel!

          • Duhec

            Trupel nedolžnih…. to je sramota.

  • Duhec

    V tri krasne…. da tem levim kastrirancem dovolite, da vam serjejo po glavah. A ste normalni????????

  • Duhec

    Kje so zdej partizani??? Borci…. en kripl bataljon najbolj pogumnih, lol. Noooroooo…. najbolš, da se oborožije ženske. Z moškimi ne bo NIČ.

  • tomven

    Tega, da so na Vrhniki ponoči migranti zbežali iz centra na Stari vrhniki, nisem nikjer zasledil.
    Tam center meji neposredno na vrtec, dvesto metrov stran je šola, hiše čez cesto, do centa pet minut..

    “Državni sekretar na notranjem ministrstvu Boštjan Šefic naj bi sicer po poročanju portala staršem obljubil, da bodo v jutranjih urah, ko otroci prihajajo v šolo, med begunce delili zajtrk in jih tako zadržali v centru, popoldne, ko se otroci vračajo, pa kosilo” Bebavo do amena!

    To je približno tako; daj psu za žret, ta čas pa mi na brzino spizdimo čez dvorišče…

    • Duhec

      Hahahaha….. noro.

    • Stajerka

      ti to resno???……so že pod podnom…….

      • Duhec

        Ziher drži…. sploh ne dvomi.

        • Stajerka

          kaj levaki sklepajo po sebi???…….da je hrana bolj pomembna kot nujna sila, kot pravijo migranti???

          • Duhec

            To je zgleda leva gverilska taktika…. hahahaha.

  • garfi

    “begunci” ki lažejo, zahtevajo in se upirajo.
    Kako bo šele v vročini

    • Duhec

      Takoj jih bojo pelal v klimatizirane prostore….

  • Peter

    Pravilno.
    Pričakovali so vilo z bazenom, avto, kup golih lepotic, hrane in pijače v izobilju, mi pa jim nudimo tole, nehvaležneži, kakršni smo.
    Jaz bi se tudi uprl. Vi se ne bi?

    • Duhec

      Čak mal…. vilo z bazenom, to je Brdo…. bazen še dobijo. Gole lepotice…. skor vsaka, ki jo vidš v medijih je starleta levim gospodom, hrano, pijačo pa tud majo, če ne si jo pa vzamejo. Ej…. oni sploh nimajo razloga za upor.

      • Peter

        Torej trdiš, da nimajo vzroka protestirat?
        Ti ti fašisteka, no.

        • Duhec

          Za večino sm vse živo, vse najslabš…. tko da…. to nekak fašist me ne gane.

          • Peter

            Morš vzet stvari kdaj tud z mal heca. Sploh z moje strani…

    • Razocarana

      Ni čudno da se odgovorni z Amnesty International že pritožujejo, češ kako so v Sloveniji migranti prikrajšani in koliko pravic jim Slovenija krši.
      Glede na to da migrantom Slovenija ne more nuditi pogojev ki jih AI in aktivisti človekov pravic zahtevajo, predlagam da se vse migrante odstrani iz države.

  • Duhec

    Da skrajšam to moje tipkanje…. vse skup je za kozlat, Cmerarjeva vlada mora past.

    • Peter

      Ah, naslednja bo še slabša, stavim.

      • Duhec

        Če ne probaš, ne veš…. lohk si misliš, pričakuješ, predvidevaš…. veš pa ne. Pa morš….

        • Peter

          Če je bilo do sedaj vedno tako, ne vem, zakaj bi bilo zdaj kaj drugače, no.

          • Duhec

            To mi je tud mama govorla, da je vsak naslednji slabši…. pa ni blo vedno tko in še vedno upam.

          • Peter

            Ojoj, še dobro, da ni imel prav. Bi se moral vsi prve(ga) tiščat pol, no…

    • neny

      ha…..mene pa skrbi kdo bo naslednji. Padla pa bo. Ker mora. Že zarad levih….in kako se znajdit iz te gnojnice….

      • Peter

        Baje po Murglah že hodijo neki novi obrazi.
        Samo še stranko jim zrihtajo, pa smo spet na konju. Brez ročajev.

        • Vera

          Štefka že kuha čaj ? :)

          • Duhec

            Vreli čaj ni nič dobrega za slamo….

    • McBobo

      Čim prej.

  • Duhec

    Cmerar je zgrožen nad nami…. mi pa nad njim. Nism velik proučevala….

    • Ježek Teka Teka

      Prej bi reku, da ga je strah, pa to … lahko pa tud reče, da je zgrožen …

      • Duhec

        Itak, da ga je in prav je, da ga je…. ker je sam za ubit s svojimi mentorji vred.

  • Duhec

    Revolucija se bo začela, ko bo večina lačna…. nič prej….. dvomim, da se bo zarad migrantov.

  • Igor Kavalar

    Vlada in osrednji mediji načrtno prekrivajo informacije.

    Ne želite si iz Slovenije narediti to kar ilegalci počnejo po Evropi!
    http://youtu.be/44vzMNG2fZc

  • francelj3

    O tem prav gotovo niso bili seznanjeni. Seznaniš se lahko z nečim, ne pa o nečem. Lahko te pa o nečem obvestijo.
    Kar se pa dezerterjev-okupatorjev tiče, pa na vlak in vse domov!!! A zdaj, ko so Nemci in Avstrijci naredili svojo selekcijo in preostanek poslali nam, bomo pa mi pobrali preostali superkriminalni prebirek in iz njih naredili nove volilce levice?!

  • Ježek Teka Teka

    Upor Cerarjevih kriminalcev ni zabeležen … je pa zato cela drama zaradi mirnega protesta v Šenčurju, pa to … banda leva rdečkarska antislovenska …

    • Nazgul

      Dober izraz: “Cerarjevi kriminalci”. –> +

      • Peter

        Aja, to pomen CK…

  • Nazgul

    Drugačen pristop – Orban Press:
    http://www.rtvslo.si/evropska-unija/orban-z-referendumom-proti-nacrtu-za-premestitev-beguncev-po-eu-ju/386628

    Še dobro, da ne sedimo križem krok.

    Očistimo Slovenijo!

  • domovina mili dom

    Pričakovali so nebesa, prispeli so v komunizem za boljši jutri.

  • Hoplit

    Kranjskih 24 profesorjev (Slovencev s hrbtenico) , ki so prispevali svoje podpise, pa bodo najverjetneje kar križali. Kar vsuli so se… od Štrukeljca do ostalih pomembnih nepomembnežev. Hanžek bi pa kar prepovedal protestiranje proti begunskim nastanitvam itd.
    Halo, pa kakšne bajdleke imamo mi to za vodje naroda?
    Se bo končno narod zganil, ali bomo le svoj vrtek obdelovali? Do kdaj pa ga še bomo?

    • Peter

      Oh, pa Pis Inštitjut, pa Emnesti Internešnl, pa varuhi takih in drugačnih pravic in krivic, seveda, vsi se bodo oglasili. In vsak bo dobil svojih 5 minut v vseh medijih. Vsak dan.
      Drugi strani pa itak nikoli niso pustili blizu, da pove, kaj misli. Ker pač v enoumju vsi mislimo enako in kdor misli drugače, deli narod v teh težkih trenutkih, mater mu !!!

  • CyberWorm

    zdej je cela panika zarad unih frocou w lublani : ))) najbolj so glasni w
    lublani hkrati si pa nečjo z njimi mazat rok w lublani da neb slučajno
    pokwarli kao najlepšega mesta na swetu : )) k bojo enakomerno
    porazdeljeni po wseh krajih se prau tut w lublani pol se pa lohka
    oglašajo : )))

  • ŠĆČĐŽŠČĆŠ
  • Slovenec 33

    Takole izgleda v okupirani Sloveniji, ker okupatorji in domači izdajalci
    ne spoštujejo nobenih etičnih in moralnih norm in kaj je domoljublje
    sploh ne vedo.
    Stranke (SMC, SD, DESUS, ZL s polmesecem) in združenja
    (Mirovni inštitut, Amnesty International in njihovi aktivisti), hočejo
    na vsak način novega okupatorja navleči v slovenske dežele.
    To ni prav !!!

  • Nada

    Kaj ni bil tisti češki policist, ki je govoril o orožju, ki so ga na slovenski južni meji zasegali migrantom, okaran od nadrejenih, morda bo celo v postopku, ker da ne sme javnosti obelodanjati podatkov. Tako, da normalno, da nam stvari prikrivajo.

    “Kot pripovedujejo njihovi viri, so jih približno 25 policisti izsledili na Jesenicah, in sicer na vlaku za Avstrijo. ”
    To me pa res moti, da so te pobegle prestregli in jih vozili nazaj k nam.

    • Stajerka

      ja, vprašanje iz katere smeri so prišli…..če so bili na Vrhniki tisti zavrnjeni iz Avstrije, potem bi jih spet dobili nazaj……Avstrijci VSAKEMU odvzamejo prstne odtise, ne tak ko pri naši, ko so do 460.000 migrantov, vzeli celo celih 35.000 odtisov in trdijo, da so bili uspešni in imajo situacijo pod nadzorom :))

  • Stajerka

    Čujte, KDAJ bo KDO Štruklja poslal na kakšen pregled, al pa mu povedal kaj mu gre??!!
    Ta se res igra pomembneža, kateremu popuščajo ministri, pred in po mandatu zaposleni v JU/JS…..pa keri patron je on, da se bo dobesedno NORČEVAL IZ 90% NARODA????
    ŠE 1x, koliko jih imajo člani, pripadniki ZL in ostali antidomovinci NASTANJENIH NA LASTNIH DOMOVIH???

    • domovina mili dom

      Mater sto mater, na te smo pa kar pozabili. Se skrivajo in čakajo.

      • Stajerka

        nismo……se sami oglašajo, preberi Štrukljevo gobcanje na kurah…….

    • McBobo

      Škoda časa za pregled. Dve okoli kepe in brco v rit. Pa da ga ne vidimo več v javnem življenju. Vse ostalo je izguba časa in denarja.

  • ŠĆČĐŽŠČĆŠ
  • SALZ

    Tako malo še manjka pa bodo ljudje vzeli vse v svoje roke.

  • Razocarana

    Policija s tem ko zadržuje podatke in prikriva, ter z odgovori niso seznanjeni, ogroža javno varnost, zaradi česar bi morali odgovorni za to odgovarjati, vključno z notranjo ministrico.

    Migranti, glede na to da se ne ve kdo so in od kod res prihajajo, bi morali dokler se proces prošnja za azil ne zaključi, bivati v objektih zaprtega tipa.

  • Ježek Teka Teka

    Čakamo na prvo posilstvo … leve qwerbe izdajalske so poskrbele, da je tisto kar se nam je zdelo nemogoče postalo čist realno, pa to …

    • To je bilo vsakemu povprečno normalnemu jasno že od vsega začetka, le temle na vladi ne.

      • fireblade

        to ni vlada.. je inštalirana ekipa omejenih brezveznikov,iz strani UDBE

    • domovina mili dom

      Komunisti bodo svoje babnice poslali na varno.

      • fireblade

        njihovih niti sramne uši ne obiščejo ;))

    • Stajerka

      mogoče pa se je že zgodilo, pa zanj ne vemo……totalna BLOKADA!….če ne bi bilo v tem trenutku NOVA24TV, potem bi tavali v temi…….tudi debate NE bi bilo nobene….

    • McBobo

      Čakamo na prvo posilstvo, ki je očitno neizbežno. Upam samo, da se ne bo zgodilo najprej v šoli ali v vrtcu.

      • Novakec

        Jest pa na prvi pok, da se začne.

    • fireblade

      Že 70 let skrbijo za zdrahe in uničevanje normalnega ;) UDBA .. 35% Slovencelnov je v novi UDBI, javnosektorski paraziti, paradržavne firme, nacionalna srebrnina,… To so volilci SMC, SD, DeSUs !!!

    • neny

      tu so, kmalu se bo zgodilo.

  • McBobo

    Kozjejeb… si že ogledujejo teren v šoli in vrtcu in iščejo žrtve za potešitev svoje izprijene spolne fantazije. Samo toliko, da ne bo kdo rekel, da nisem opozoril.

    Upam, da slovenci ne bomo dajali glav dol, ko bodo prvi primeri poslistev naših otrok, tako kot na zahodu in severu EU.

    Leta 91 smo po dolgem času dali spet glave gor, upam, da jih bomo sedaj spet in stopili v akcijo.

    • domovina mili dom

      Preprečit sploh. Ne sme priti do tega.

    • Razocarana

      Vsi Slovenci, takoj ko migranti začnejo povzročati nevšečnosti, ali je to kraja v trgovini ali napad na Slovenca, bi ga morali čisto vsi ki so v bližini na hitro obkrožiti in izvesti civlilno arentacijo. Če bo vsak sam zase ne bo nič, kajti le v slogi je moč, kakor so jim pokazali Rusi ko so v nočnem klubu Murmansk migrantom roke preveč uhajale okoli: http://toprightnews.com/muslim-refugees-molest-women-in-russian-nightclub-russian-men-make-them-regret-it/

      • Nada

        Mene skrbi podatek, koliko Slovencev je sploh izvežbanih iz borilnih veščin, se pravi, da bi bili kos zadevi.

        • Razocarana

          Če imaš deset ljudi ki obkrožijo dva, borilne veščine niso potrebne. Potrebno je pokazati da smo složni.
          Drugače pa priporočam vsem obiskovanje tečajev samoborilnih in borilnih veščin ali pa vsaj samobrambe. Boxing in kickboxing tudi nista slaba. Če te kdo napade se sicer ne braniš, ampak saj pravijo da je napad najboljša obramba. :)

  • Nemčija terorizira vse države na balkanski poti.
    Migrante, ki Nemčiji ne ustrezajo bi morala Nemčija na lastne stroške odpeljati direktno z ladjo, ali avioni nazaj, ker so prišli na njen poziv.
    Zakaj morajo zaradi kanclerkinih muh, trpeti ostali narodi in države na tej poti vračanja migrantov ??????

  • Meho

    “Sem odločno proti tistim, ki širijo strah…” pravi Cmerar in se hkrati objema in kušuje z Orbanom, ki vpričo njega pravi, da “bodo Madžari za vsako ceno zavarovali svoje ženske pred migranti”.

    Ja, lahko je pljuvat po drugih, sam si pa enako krvav pod kožo. Hinavščina na vrhuncu.

    • dvojna osebnost

      • Meho

        Ja, zato pa si je tudi dvojno obračunaval potne naloge. Medtem ko je bil Miro v Slovenj gradcu, je bil Cerar na Ravnah na Koroškem.

    • Stajerka

      Cerar še svojih 3 ali 4 ni uspel zaščitit, da so mu zbezljale…….ne, da bi še kakšno več….. :))

  • sprehajalec

    “Vkorakali v šolo, enega našli v vrtcu”

    Točno tako bo, sedaj se bodo začeli tisti problemi, pred katerimi smo svarili na portalih. Imajo pravico do prostega gibanja. Azilna zakonodaja namreč ne predvideva, da so med njimi lahko tudi “slabi”. Oziroma takšni, ki se ne držijo europskih norm in pravil. Zapreti jih ne smeš, ne podležejo normam in Zakonom, ker jih urejajo konvencije. Levičar ti svetuje: Odpri srca in vrata, naj te ne bo strah.

    Kaj boš sploh storil? Nič, varoval boš otroke in sebe, punc in otrok ne boš puščal v njihovo bližino.

    Skratka priklagodil se boš njim! In ne oni tebi. Tako je v naravi, bolj upokan na koncu prevlada.

  • GeneralLeon

    Čas je za slovensko himno!

    Naprej zastava Slave,
    na boj junaška kri
    za blagor očetnjave
    naj puška govori!

    Z orožjem in desnico,
    nesimo vragu grom,
    zapisat v kri pravico,
    ki terja jo naš dom.

    Naprej zastava Slave,
    na boj junaška kri,
    za blagor očetnjave
    naj puška govori!

    Draga mati je prosila,
    roke okol vrata vila,
    je plakala moja mila,
    tu ostani ljubi moj!

    Zbogom mati, ljuba zdrava,
    mati mi je očetnjava,
    ljuba moja čast in slava,
    hajdmo, hoj, zanjo v boj!

    Naprej zastava Slave,
    na boj junaška kri,
    za blagor očetnjave
    naj puška govori!

    Naprej! Naprej!

    • Nata

      + + + + + + + + + + + +

  • Jim Doe

    V VRTCU?!?!?
    Napovedal sem,da čim se bo v Sloveniji zgodilo kakšno posilstvo se bo ljudem vtrgalo.
    Ti ilegalci morajo biti pod nadzorom 24/7!!!
    Se je vsem zmešalo?!?!?

    • Stajerka

      to so azilanti s prostim gibanjem po državi…….žal

      • ljubinica

        V Nemčiji azilantom ponekod dovolijo vstop v javna kopališča samo v spremstvu socialne delavke.
        Bo tako tudi pri nas?

        • fireblade

          Bo, hodili bodo v nudo spa-je v spremstvu Mesečnika in Tomiććeve

  • Stajerka

    ŠTRUKLJA PRED VRATA, pa naj uredi zadeve, če je sposoben sukat gofljo, pol je že skrajni čas, da prične tudi S FIZIČNIM DELOM!

    • fireblade

      Štrudelna na vlak za preko Kolpe ;)

  • ljubinica

    ” v jutranjih urah, ko otroci prihajajo v šolo, med begunce delili zajtrk in jih tako zadržali v centru, popoldne, ko se otroci vračajo, pa kosilo””
    ha ha
    Zdaj bodo pa usklajevali dogajanje v centru in v šoli …. Kaj pa, če se bodo otroci vračali prej ali pa pozneje? Ali jih bo strah?

    • domovina mili dom

      Otroke bodo v in iz šole vozili v blindiranih vozilih. To je naša svobodna dežela.

      • Novakec

        A zato je hotu kahla 150 patrij.

        • Mirkoca

          150 patrij sploh ni slaba ideja ali nakup.

          • FraterMagnus

            glede na trenutno vojaško denarno situacijo vsekakor, bi lahko popravljal vozila vsaj iz rezervnih delov zaloge vozil

  • Meho

    ….. prišlo do upora migrantov, ko jih je policija želela odpeljati v Postojno.

    Kaj, a jih je Hanžek hotel z biciklom prevažat?

  • Krtača17

    Multikulti razkroj možganov….

  • ljubinica

    “so jih približno 25 policisti izsledili na Jesenicah, in sicer na vlaku za Avstrijo …”
    ha ha
    Zdaj se bodo policisti morali ukvarjati z lovljenjem migrantov … Posledično bo pa Avstrija neprodušno zaprla mejo … Adijo Šengen.
    Kaj bo šele, ko bomo imeli Hanžkovih 200 000 migrantov ….

    • tarantela

      Pismo rosno, pustil bi jih na vlaku, nej grejo v vražjo mater!

  • tarantela

    Menda migranti že hodijo okrog s transparenti: ” Mi smo Cerarjevi, Cerar je naš!”

  • cornusmas

    A Trebušak pa o pobegu migrantov samo v dveh stavkih…tako…mimogrede?

    • fireblade

      Podmladek UDBE. Zato ima to službo.

  • fireblade

    Levičarji so retardirani, brez rešitev, brez sposobnosti razmišljanja, paraziti, oportunisti,…

    Dokler bodo na upravnih funkcijah ne bo nič delovalo. In UDBA jih je postavila na vse položaje!

  • cploger

    Če bom povedal, kar mislim, bom v kazenskem postopku.

    • sodnikisozločinci

      Naredi.

      • cploger

        Za sneg kidat je tudi fajn, če jih je več.

  • macon

    Ko bo p!3darija in seveda bo, bodo komunajzarji spi3dili v mišjo luknjo. Mi se ne bomo počutili silno pametni, ko bomo trdili, da smo vedeli, kaj bo, ker je to lahko jasno ne preveč pametnemu otroku v osnovni šoli.

    • fireblade

      Levi teroristi ne poznajo odgovornosti. Efektivnost pa je vidna v zadnjih 70 letih.

    • neny

      Nimajo kam ….glodali nas bojo skupaj z migranti, če se bomo pustili. .

    • Nata

      No, glede pametnih otrok…….če jim bodo hodile razne aktivistke razlagat v šolo , koga in kaj moramo sprejeti , bo bolj slaba !!
      Le kdo jim to dovoli ?? Kje je tov. Hanžek ??????

    • Fritz

      Otroku v osnovni šoli je jasno več kot komur koli drugemu, sploh v osnovni šoli na Kotnikovi ulici v Ljubljani, kamor so včeraj v samski dom čez cesto začeli voziti avtobusi z azilanti, že danes pa je to stara in nepomembna novica???

  • neny

    vedno hujše je…. Vsi na proteste…..državnikov kot da ni….. ljudje borit se moramo zase in za otroke!

  • neny

    Starši ne samo gledat, akcija!

  • plamen100

    pa se ljudje bozji sploh zavedate kaj pomeni da 30 muslicev kao nekaksnih prosilcev za azil pobegne uz Vrhnike in pridejo vse do Jesenic na vlak, kjer jih verjetno odkrije kaksen zeleznicar??? Od Vrhnike do Jesenic juh zivi bog ne ustavi, pregleda, legitimira?? Prosto se sprehajajo naokoli???? Edino je skoda da niso dobili kaksno levicarke, da si jo privoscijo in potem bi morala dati ta levicarka kot njene nemske vzornice, na facebook, da se opravicuje migrantom, da so jo morali zaradi njenega posiljevanja migrantov s seksizmom (ni bila oblecena v zakelj) posiliti! To so prave levicarke in upam da so tudi slovenske taksne in enako razumejo uboge arapce.

    • Franc Novak 1979

      Na Jesenicah so pa z lahkoto “zginili”, saj je že četrtina prebivalstva tam islamistov.

  • Mirkoca

    Pobrati bi jim morali njihove 9 do 13 let stare žene. Naj zanje velja naša zakonodaja, če so na našem ozemlju.

    • neny

      samo izgnat!!!!!!!! Drugo ne pride v poštev. Teh divjakov ne rabmo.

  • Krtača17

    Dejansko smo vedno bolj kot državljani obravnavani drugorazredno (se ne posluša in upošteva našega mnenja, če se kdo zjasni kot domoljub je takoj žigosan z belčkom, homofobom in rasistom, nacistom itd). Represija nad nami je precej večja kot v času juge. Medtem se tujcem tala denar, ujčka gori doli, vstopa se brez kontrole in brez dokumentov, verjame se jim na prvo besedo… Tako to zgleda če slovenskemu narodu vladajo tujci. Krivi smo si pa sami da smo jih spustili na oblast.

  • Igor Kavalar

    A je kdo gledal osrednje medije?

    So povedal kej o tej temi ali so spet vse zamolčal in želijo pomesti realnost pod preprogo?

    • fireblade

      UDBO propaganda je izguba časa, pojdite na sprehod med 19:00 in 20:00

    • Stajerka

      niti besedice……nikjer!

    • Nata

      Če misliš migrante …….so samo nekaj pokazali o Logatcu , kjer jih prepričujejo , da bodo tam nastanjene samo družine z otroki.
      Nekaj sem delala in sem samo slišala , ko je mož gledal .

      • zuje

        Dnevnik RTV. V glavnem o Logatcu.

    • zuje

      Misliš – v glavnem – državne medije?
      Če so uni osrednji, je tale marginalni. Na to pa ne pristanem

  • SALZ

    A se kdo vpraša zakaj na Japonskem ni muslimanov.Zato ker jm Japonci ne dovolijo vstopa v državo in jih praktično ni. Zakaj ravno Japonska,zato ker je visoko razvita družba nad nivojem skandinavskih držav,pa ji nihče ne očita da so ksenofobi ali še kaj drugega.Zakaj se ne bi zgledovali po njih.

  • Instalater Ivan

    Danes je Amerika še enkrat javno podprla gradnjo džamije v Ljubljani
    Ameriške veleposlanik je namreč skupaj z muftijem za slovenijo obiskal gradbišče in zadovoljno pokimal

    • Igor Kavalar

      Še dol nej gre ameriški veleposlanik pogledat koliko cerkev, budističnih templjev so zgradili v Katarju.

      • Instalater Ivan

        Zanimivo da ruskega veleposlanika ni niti blizu LJ džamije ampak očitno so rusi slabi ? lol

        • zuje

          Vršič.

    • Nata

      Še kolcalo se nam bo po g. Musomelliju !! Ta je vedno rekel bobu…….bob !

      • Instalater Ivan

        Kaj ti misliš da veleposlanik kar sam nekam gre?
        V amerikški diplomaciji ni naključij, tudi musomeli bi obiskal prijateljsko gradnjo iz prijateljske države in jo podprl

        • Nata

          Nisem prepričana , no !

    • Razocarana

      Pa Obama je tudi velik ljubitelj Islama. Je imel kar velik vpliv na Muslimansko Bratovščino in na ustanovitev CAIR.

  • Krtača17

    Takšno je pa stanje duha v evropi (malo drugačno kot ga hočejo prikazat slovenske oblasti in lažnivi mediji) – glej predvsem spodaj oddelek s komentarji:http://www.zerohedge.com/news/2016-02-24/hungary-calls-referendum-refugee-quotas-can-anyone-else-decide-hungarians-who-we-liv

  • Fritz

    Kdaj nam bodo mediji posredovali kakšno aktualno fotografijo in informacijo s Kotnikove ulice v Ljubljani?

    • Stajerka
      • Fritz

        Zoki očitno postaja naš človek; citiram: ” Verjamem, da bo v Ljubljani zmagal razum in da se občani Ljubljane ne bodo pustili ustrahovati in ne bodo nasedli provokacijam tistih, ki jim ni mar za dobro ljudi, temveč jim gre zgolj za nabiranje poceni političnih točk…”…če bi bilo res tako, Zoki sploh ne bi več dajal izjav vsaj na to temo, ker bi bil na “ričetu” in to tistemu brez klobase…

        • zuje

          Zoki??????
          Za nas, ki ga ne obrajtamo je Janković, “Zoki” pa za neslovence.

          • pajot

            Solatar.

          • Fritz

            “Zoki” sem zapisal sarkastično in v kontekstu s tekstom v nadaljevanju…po tem, ali nekdo Jankovića obrajta ali ne, naj se ne bi ugotavljala nacijonalna pripadnost, saj bi posledično lahko prišli do rezultata, da je velika večina ljubljančanov v smislu njegovih volilcev neslovencev…

          • zuje

            Nacionalnost sem dodal “za povrhu”. Gre za jezik. Človeku, ki je sinonim za sodobni slovenski kriminal tardečih in privilegiranih, ki lahko počnejo, kar se jim zljubi pa za to nikakor ne bodo kazensko procesirani, vsekakor ne smemo reči ljubkovalno “Zoki”.
            Pred mnogimi leti sem slišal vic o Bosancu, ki je klical miličnika in ga klical “-cajac”. Potem je obrazložil, da ga nobeden ne bo prislil, da bi ga klical “mili-” :))

    • Razocarana

      Še malo počakaj da si par otrok med 10 in 14 let ki jih bodo lahko prodajala kot mladoletne migrante najdejo in si jih sposodijo za foto seanso, kajti ti na objavljeni sliki v Reporter niti slučajno ne izgledajo mlajši od 18 let.
      http://www.reporter.si/slovenija/protestni-shod-proti-migrantskemu-centru-v-soboto-tudi-v-ljubljani/59246

  • Darth Vader

    ljudje, ki imajo možnost z mobilniki in ostalo opremo slikat situacije na lokalnih ravneh, bi to mogl počet non stop, da se narod medsebojno obvešča preko socialnih omrežij in ustrezno koordinira odzive na situacije, temu se reče “frelance novinarstvo” in je zelo učinkovit način odkrivanja prevar, malverzacij in laži, ter nenazadnje tudi raznoraznih agend….to 21 stoletje omogoča

    • Razocarana

      V času pametnih telefonov to ne bi smelo biti problem.

    • Igor Kavalar

      Ja in čimveč informacij poslat preko socialnih omrežij. Če ima vsak 100 prijateljev in če jih vsaj 10 vidi opozorila o migrantih je bolje kot pa da tavajo v medijski cenzuri in blokadi.

      • Darth Vader

        mogl bi nardit eno recimo facebook skupino za celo slovenijo v smislu “Slovenian civilian migrant control center” in notr non stop metat slike s terena opremljene z datumi in lokacijam ter samim dogajanjem, tako da se potem tako kot ti praviš, med lokalne prebivalce ustrezno hitro informacija razširi in se lahko ukrepa, če je potrebno…….zravn pa bi lahko, poleg slik, v opise slik očividci opisoval kaj se je dogajal oziroma kaj se dogaja in kje se dogaja itd….tko dobiš bulletproof informacijski sistem obveščanja za cel narod oziroma za vsakoga, ki ima pač dostop do te skupine oziroma je v tej skupini…….

        • Igor Kavalar

          Se strinjam. Samo ime bi moral biti čimkrajši in slovenski za Slovence mogoče?
          Samo iz marketinškega vidika da lažje promoviraš stran. (da je udarn ime z vsebino) da se ga ljudje lažje zapomnijo in uporabljajo.

          Lahko se naredi tudi angleška verzija prevoda, da informacije iz Slovenije dobijo tudi drugod po Evropi.

  • Krtača17

    Pa tale debata je tudi zanimiva:https://m.youtube.com/watch?v=MlsSWxPcgP8

    • Igor Kavalar

      Hvala za link. Polovico sem preveru kar je bilo od migrantov.

      • Krtača17

        Tudi druga polovica o stanovanjski problematiki je zanimiva. Orban študira kako bo ljudem omogočil, cerar pa kako bi nam še tisto pobral. Si kar predstavljam Orbana pred našim teletom ob zadnjem obisku… kaj se boš sploh pogovarjal s takim? O rožicah?

        • Igor Kavalar

          Bom preveru da vidim če je kej uporabnega tud za Slovenijo.

  • samsara

    Na reživskem MMC, pa v videu poročajo da je včeraj zjutraj 25 migrantov odšlo iz n. centra, a da so jih danes vse našli policisti na vlaku za Avstrijo in jih z Jesenic z busi zlifrali nazaj. Kot nepreverjene trditve pa, da je dejansko zapustilo center 31 ljudi.

  • Franc Novak 1979

    Spet en buast zakon, ki ga bi radi azilanti izkoristili:

    3. člen

    (celovitost družine in pravice ožjih družinskih članov)

    (1) Pravica do azila po tem zakonu se prizna tudi ožjim družinskim članom begunca. Za ožje družinske člane po tem zakonu se štejejo zakonec, mladoletni neporočeni otroci in starši mladoletnih beguncev. Pri mladoletnih otrocih brez staršev se za ožjega družinskega člana šteje oseba, ki je pooblaščena, da skrbi za otroka.

    (2) Zakoncu begunca se prizna pravica do azila po prejšnjem odstavku, če je zakonska zveza obstajala že pred prihodom v Republiko Slovenijo.

    (3) Družinski člani iz prvega odstavka tega člena imajo v postopku za dodelitev azila enak pravni položaj kot prosilec za azil.

    Poslali so mladoletne otroke, da pridobijo azil in se zanašajo na tretji odstavek 3. člena, ki govori o tem, da imajo družinski člani iz prvega odstavka tega člena imajo v postopku za dodelitev azila enak pravni položaj kot prosilec za azil. Ampak v prvem členu pa jasno piše, da pri mladoletnih otrocih brez staršev se za ožjega družinskega člana šteje oseba, ki je pooblaščena, da skrbi za otroka. In zdaj vprašnje za kimavca Cerarja: Ali po tem zakonu lahko starši kot družinski člani pridobijo azil, ali pri mladoletnem otroku llahko dobi azil samo pooblaščeni skrbnik?

    • Novakec

      Deset let že tulim; ponovna osamosvojitev, nova ustava in zakonodaja itd….

      • Kaj ni dobro v ustavi, kaj bi spremenil?

        • Novakec

          Celo ustavo pa na A4 format deset božjih zapovedi.

        • zuje

          Ustavno bi prepovedal tako provociranje.

          • Če te moti vsako vprašanje si očitno hudo živčna oseba. To ni dobro za zdravje.

          • zuje

            Motijo me ljudje s slabimi nameni. Ti si meni to že dokazal. Amen!

        • Novakec

          Tisto o izdaji lastnega ljudstv, pa še bi se kaj našlo.

    • Razocarana

      Samo pomislite kaj bi se zgodilo če bi vi poslali otroke same na tako pot. Otroke ki so jih starši poslali v Evropo, bi morali biti dodeljeni socialni službi in otroci, če zaprosijo za azil, odvzeti staršem in jih dati v rejo.

    • baubau

      Večina iz Avstrije zavrnjenih migrantov sploh ni ali še ni zaprosila za azil v Sloveniji oz.o tem sploh nimamo javno objavljenih uradnih podatkov. Zakaj ne?Večinoma torej sploh niso v postopku za dodelitev azila,njihov status ni je zelo dvomljiv in ni jasno določen in predvsem pa jih pristojni ne nadzorujejo tako kot terjajo pravila in uradni postopek.Tudi naš postopek bi moral v skladu z Evropskimi pravili biti enak Avstrijskemu. Namesto tega pa je po balkansko nenatančen in pomankljiv.Čas je,da nam vsi odgovorni tudi odgovarjajo na vsa vprašanja -in tudi za ves nered in škodo.

      • Franc Novak 1979

        Če so v azilnem centru, so prosilci za azil. če niso, potem nazaj v AAvstrijo z njimi.

  • Franc Novak 1979

    Še en zamzek naših pravnih strokovnjakov:

    8. člen

    (nezakonit vstop v Republiko Slovenijo)

    (1) Tujec, ki po uveljavitvi tega zakona nezakonito vstopi v Republiko Slovenijo, mora zaprositi za azil v najkrajšem času pri pristojnem organu.

    (2) Oseba iz prejšnjega odstavka se ne obravnava za prekršek nezakonitega prehoda državne meje.

    8. člen 2. odstavek manjka pogoj, za nezakonit prestop meje. In sicer lahko po pravilih UNHCR brez dokumentov oz. nezakonito prestopiš samo mejo v PRVO VARNO državo, neprej pa tudi za prosilce azila NI DOVOLJENO nezakonito prestopati mejo.

    • Krtača17

      Če greš brati še druge zakone (ti odsvetujem), povsod boš naletel na take zmazke. Dobesedno dajemo našo suverenost v roke boljševikom-zionistom-levakom-babiloncem ne vem glede na zmedo glede izrazoslovja se bo treba tudi še opredelit. So pa sigurno izdajalci vsega naroda. Pa ne samo pri nas, tudi v drugih eu državah.

      • Suverenost? O kakšni suverenosti govorimo od vstopa v EU dalje?
        80%+ vseh zakonov ki se sprejema nam jih Gospodarji iz Bruslja švrknejo preko rame

  • Franc Novak 1979

    Toliko o sprehajanju po vrtcu in šoli, pa krajah v trgovini, pa kvapajestvemkajše

    17. člen

    (splošne obveznosti prosilcev za azil in beguncev)

    (1) Prosilci za azil in begunci morajo spoštovati zakone, druge predpise in splošne pravne akte Republike Slovenije.

    (2) Prosilci za azil morajo sodelovati s pristojnimi državnimi organi Republike Slovenije in se podrejati njihovim ukrepom.

  • xtc

    Težave se ne boo umirile vse dotlej dokler imigranti ne bodo začeli zlorabljati mladoletnic in mladoletnih,ubijati ipd,tako da se bo zorganiziral narod,ki bo tudi hitro urjal zadeve in nato še iztavil račune politikom-seveda boleče.
    Preje mira ne bo.
    Imigranti bi morali biti v strogo zaprtih centrih,pod strogo napol vokaško diskiplino in z omejenim gibanjem,očitno pa čakamo na s….. in nato katastrofo.

  • Krtača17

    No in potem najdejo v smeteh mrliča z ranami na vratu…..a je spet samo naključje? Kdo ima že fetiš na vrat in glavo? Da ni to isis?

    • xtc

      Ne Ivani in posiljevane iz WW2 tudi= pa približno isto.

  • Stajerka

    evo,, oglaša se župan Vrhnike, ki demantira obisk migrantov v vrtcu in šoli, je pa izpostavil nov problem, mogoče še večji…….seveda je to storil nehote…….

    Župan Jakin: Migrantov v vrtcu in šoli ni bilo, so pa fotografirali otroke
    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/zupan-jakin-migrantov-v-vrtcu-soli-ni-bilo-so-pa-fotografirali-otroke

    • neny

      Jakin se jezi na občine, kjer imajo nastanitvene kapacitete daleč od naselij, a migrantov ne želijo sprejeti. Prepričan je, da bodo tudi center v Kidričevem, kjer trenutno migrantov še ni, saj so jih domačini pričakali s protesti, na koncu vendarle nastanili migrante…..”

      Normalno, da bo župan zanikal prihod migranta v vrtec, če se boji za ugled vrtca na Vrhniki. Kar je podprl z retoriko o Pojočem Majorju. Kratek je…, komu leze v zadnjo pa tudi vemo z vsiljevanjem migrantov v Kidričevo. Pobeg migrantov primerja s pobegom iz gostilne. Da ga ni sram. Vrtec je pa zaščiten s policijskimi psi….Starši morajo stopiti skupaj in vztrajati, najboljše pa je, da prepišejo otroke v drugi vrtec. Takoj. Ukrepati je treba pravočasno in dat vedeti županu, da se ne pustijo.

      • Stajerka

        to kar pa počno s Kidričevim je pa BEDARIJA NA KUBIK……kraj ima 6.000 prebivalcev in želijo naselit 4.000 migrantov……
        HALO????
        čez 2 meseca bo migrantov VEČ kot domačinov…….KIDRIČEVO NE SME POPUSTIT!!!

  • Unikatna

    Nič ne verjamem, da ni res…hahaha… Občine bi morale dobiti rente- to jim megli razum….denar, denar…

    • Novakec

      S povprečnino so jim ga gospodje iz lublanebulane vzel.

  • nevtrino

    Pa kaj je folku ? Ne moreš verjet, kako je to mogoče, celo življenje mi stresajo na glavo nekakšne ideje o strpnosti do priseljencev, kako jim moramo pomagati, kako so ubogi, kako jih moramo sprejeti, ….
    Pa kaj je folku, Slovencem, državljanom, ki se grejo gnilo solidarnost in pokvarjeno humanitarnost, pa vseeno katere politične barve, politično zelenemu, rdečemu, črnemu, belemu,…. Kako se vsi Slovenci skupaj pustimo tako nategovat dolga leta in desetletja ? Kako je to mogoče, da ne zaščitimo naših mej in naše države, kako je to mogoče, da kar dovolimo obleganje azijskih in ostalih vpadnikov ?

    • Krtača17

      Ordo ab caos? In to ta trda boljševistična – stalinova in maucetungova šola. NWO?

      • nevtrino

        Ziher, ampak kaj je folku, da ne reagira ?

        • Krtača17

          Toliko let prikritega pranja možgan, subliminalna sporočila, tell-lie-vision, indoktrinacija, glasba itd itd

    • Novakec

      To niso Slovenci, pritepenci z multi kulti poreklom ki uničujejo slolandijo.

  • ferdoperdec

    Končno so se stvari pričele klistalizirati, čeprav ofce še blejejo se jim je počasi le pričelo svitat da nekaj ni v redu. Čakam da napolnijo vsaj 10 centrov v Sloveniji in da se pričnejo zadeve sukat v nemško smer, da potem vidimo leve korenjake kako folku še naprej bluzijo kako morajo bit strpni!!!

  • Novakec

    Totalno ste zavozil debili.

  • zuje

    Boštjan Šefic, kot bivši udbovec, ve kaj je varnost za nomenklaturo, za navadne ljudi pa je varnost po udbovsko taka, da se nad take ljudi pošlje teroriste (VOS, OZNA, Udba), migrante.

  • Kapucinka

    Edina dobra stvar vsega tega je to, da nočejo ostati tukaj, ampak kaj, ko ni jasno, koliko časa jim bo policija pustila, da se zaletavajo v avstrijsko mejo, preden ali vzamejo azil tukaj ali spokajo nazaj. Avstrijci so že predvideli, da nihče ne bo hotel ostati pri nas in bo skušal še ilegalno čez zeleno mejo priti k njim, zato imajo toliko vojakov na naši severni meji.

  • čips

    Otroka takoj izpišem iz šole in ga šolam doma!!!

  • baldeagle

    Če se bodo take vrste incidenti nadaljevali in bodo migranti ogrožali slovenske otroke, bo spregovorilo orožje. Nikakor ne bomo dopustili, da islamski fanatični migranti ogrožajo varnost, zlasti življenja slovenskih otrok.

    Vladi svetujem, da poskrbi, da ne bo niti enega migranta v Sloveniji, sicer bomo za to poskrbeli slovenski domoljubi na tak ali drugačen način.

    • Instalater Ivan

      baldi jahm ne bo ravno tako
      Danes je tvoj vzornik skupaj s slo muftijem obiskal LJ džamijo in je pohvalil napredek
      da bo jasno tudi tebi Amerika je pohvalila gradnjo in napredek v gradnji muslimanskega centra ne Rusija

      • baldeagle

        Hvala Bogu, se Husseinu mandat ameriškega predsednika izteka. Tisti, ki ga bo nasledil, verjamem, da bo prišel iz republikanskih vrst, bo ploščo povsem obrnil.
        Sam pa Husseina nikoli nisem podpiral. Nasprotno, težko prebavljam njegovo povsem napačno politiko, tako notranjo, kakor tudi zunanjo.

        • Instalater Ivan

          ?? Kaj ti misliš da je ameriška politika odvisna od posameznega predsednika ?
          O ljubi bog pozab ne bom se več oglašal uživi s tem svojim orlom na slikci

          • ,,,,vseeno katera lutka bo izvoljena, spremenilo se ne bo nič. Ker je lutka. Napadli bodo državo ali dve, še vedno bodo rožljali z orožjem po celotnem planetu, in vse ostalo kot do sedaj.
            Yes, we Scan

  • Poštenje velja

    Oborozite se se je cas.

  • sunday

    samo cmerkotu še ni jasno, da je to kapitučacija sistema in države – vojska v k…, policija v k…, sodstvo v k… , razen, če je potrebno kaznovati navadnega državljana nelevičarja, gospodarstvo v k…, malo gospodarstvo pa v totalni blokadi inšpekcije, ki v tej kvazi državi lupi državljane s kaznimi ter grozi še z večjimi sankcijami, prav tako odlično deluje davčna služba z novimi davki, ki seveda za rdečo elito tako ne veljajo, a ni to kapitulacija, a ni to konec – vsem je jasno samo on še preučuje!!!

  • sunday

    v tej državi horde divjakov res delajo glih kar hočejo!!!

  • Nazgul

    Tako, imamo datum in uro. V soboto začnemo v Ljubljani.
    Protestni shod v Ljubljani bo v soboto, 27.2.2016, pred stavbo samskega doma na Kotnikovi ulici 8 in s pričetkom ob 15. uri.

    FB “Ljubljana je PROTI migrantskemu centru”
    https://www.facebook.com/Ljubljana-je-PROTI-migrantskemu-centru-216220135394916/

    • Stajerka

      KDO je organizator protesta podpornikov eno uro pred protestom nasprotnikov??
      Janković mogoče al mogoče po njegovem naročilu???
      Upam, da se NE boste uklonili, to je živa štala kar počno podporniki, naj si jih PELJEJO DOMOV – NIHČE V SLOVENIJI TEMU NE OPOREKA!!!

      • Prvi

        naj si vsak podpornik pelje domov nekaj 100 in sam preizkusi na lastni koži kaj pomeni taharrush igra in sharia law ko nisi njihov v veri

    • Igor Kavalar

      Veste kaj bi moral še postoriti poleg facebook strani in obveščanja sledilcev o dogodkih v Sloveniji in po Evropi. Treba bo narediti letake in jih fizično na terenu razdeliti ljudem.

      Ko pride dovolj ljudi bodo še radiji in tv sami dodal k promociji dogodka.

  • karlina
    • Stajerka

      te slike so že v Siriji, Turčiji, Grčiji in še kje…….neverjetno je kako so naivni so naši politiki……..kot sem že dejala, NAJPREJ bi jim morali pobrat telefone!!…..

  • Borut Vrscaj

    Ali veste, da so pravice kratene tudi Doktorju Francetu Prešernu ?
    Tu je manjkajjoča kitica Zdravljice. Hvala Silvester!
    ______________________________Zdravljica original 6. kitica
    6.
    Ljubezni sladke spone
    naj vežejo vas na naš rod,
    v njim sklépajte zakone,
    de nikdar več naprej od tod
    hčer sinov
    zarod nov
    ne bo pajdaš sovražnikov!
    _____________________________________
    ______________________________Franceta vzamem v bran:
    Da utrgal cvetlico
    zunaj naših bi meja,
    Ne gledal bi Zdravljico,
    smem ali ne.

    Ko pa gledal bi Zdravljico,
    naj si drzne le nihče.
    Skruniti pesnika,
    ki nam temelj in vodnik,
    je in bo ostal.

    Če zidal boš oltar iz kamna,
    le tega ne obdeluj.
    Ker,
    ko dleto nanj postaviš,
    že skruniš ga.

    Kar dala je narava,
    to dano je od Boga.
    Z mislijo kot najtrša skala,
    Spoštovanja vsega,
    to vredno je.

    Kar dal je pesnik,
    z mislijo in navdihom,
    je kot oltar iz kamna,
    in le s čisto roko iz srca,
    se ga dotakni
    in spoštljivo prečitaj ga.

    • Stajerka

      France je pisal Zdravlica……brez J…..

  • Nazgul

    Welcome to the Hell …
    https://www.youtube.com/watch?v=D24bK9mqKo4

    Še žal nam bo.

    • Stajerka

      realistom ne, podporniki pa tako niso realni ljudje, živijo v iluziji in si zatiskajo oči…….in vedno bodo našli izgovor, da zagovorijo napadalca in obsodijo žrtev……očitno so iz istega testa kot prišleki…..
      če ima nujo-pač posili (tudi otroka), če je lačen-pač krade, če je željan konflikta-ga naredi….

      • avtohtoni neandartalec

        Najbolj je strah delavce, ki niso dobili plače, izbrisane, deložirance in krivično procesirane in obsojene, ostale bi mogoče še nekako prepričal, da se splača malo sekirat za prihodnost države, večine pa zagotov ne več, vsaj za časa naših življenj ne.
        Zakaj se sploh matrate, saj nimate nobene podpore, zaustaviti si vas pa tudi nihče ne upa ali noče, delajte kar hočete, bo še prej konec.

        Stjerka, jaz ti dam za prav,prej bo revolucija, prej boste begunci.

        • Nazgul

          Če mi nekdo razloži, da se ne splača sekirati za prihodnost naše države in da se ni vredno matrati, podvomim v sogovornika.
          Kdo je človek, ki se ne sekira za prihodnost in se za prihodnost ne bi potrudil?

          Koliko podpore imamo, bomo pa še videli. Upam, da dovolj.

  • avtohtoni neandartalec

    Brez skrbi, niti najmanj se ni treba sekirat, tako mirno in lepo kot živimo zadnje mesece, odkar policaji stavkajo, ne pomnim. Celo promet se je umiril, se mi zdi, pa tudi korupcije je nekam manj kot prej, vsaj lahko kako rečeš.
    Pravzaprav, bom raje tako poveda, tistim policajem ni treba priti več na šiht, pa tudi svoje varnostne ocene in preventivne ukrepe lahko kar se mene tiče, zadržijo zase. Smo že na cesti, slečeni do gat, mučeni, zatrti in ponižani, ne rabimo več policije, ne hvala.

  • avtohtoni neandartalec

    Naša policija pozablja, da emigranti (ker če prosijo za azil, migrirajo v naše kraje, sicer so begunci) niso Slovenci, za njih ni dvoma, da je policija največkrat skorumpiranega in ne bo za ljudi naredila nič dobrega. Samo v fašističnih državah še častijo javni red in mir, v vseh normalnih se zavedajo da je to samo nujno zlo oziroma delo, ki ga nekdo pač mora opravljati, včasih so koristni, večinoma pa je samo bogataše strah in rabijo težake, da poravnavajo račune za njih, pa tudi ponavadi nimajo drugih sposobnosti.
    Seveda se niso pustili odpreljati in po nepotebnem zaustavljati, saj niso nič narobe naredili, pa kaka policija neki, saj bi morali sami vedeti, da ne smejo kršiti človekovih pravic. Kaj se sploh pričkamo, to je primer za Varuhinjo, če se že ostali organi te naše čudne države ne zganejo, se bodo pa Evropski, kjer so begunci in tudi emigrantje vsakdanji pojav. Čudim se tudi, da notranje zadeve sami ne eliminirajo takoj take javne uslužbence iz svojih vrst, mogoče mislijo, da se bodo izobrazili in poboljšali, pa očitno raje prodajajo dezinformacije naivnim medijem,ki se seveda zanesejo na besedo uradnih oseb. Naivno, kot sem že omenil, ampak priročno je pa tudi, ko drugorazrednim novinarjem ni treba iskati informacij naterenu, po tem mrzlem vremenu.
    Če bi Slovenijo prečkalo pol milijona Slovencev, bi lahko izdjali črno kroniko v posebnem časopisu, povrh tega večine incidentov niso raziskali niti novinarji, kaj šele organi. Zato je res tudi obratno, ker država ne zna razčistiti stvari, lahko novinarji nabijajo kar hočejo, če država še laže, kar pri nas ni nobena redkost, se pa novinarji delajo otročje in naivne. Češ niso vedeli, ko so bili pa s tistimi otročjimi neumnostmi tako prepričlivi, da bi jim človek najraje vse verjel, če že lažejo tisto kar zanima eminence.
    Begunci si ne morejo čisto nič pomagati ne razumejo jezika, prevajalcev ni, niti ne vedo kaj je pri nas prav, čeprav se kot vsak normalen človek jasno zavedajo kaj je narobe, vedo da so nezaželjeni in so raje tiho, če dobijo pa od kmečke mafije kak tak dober nasvet, češ naj pobegnejo ob prvi priliki, ker pri nas se jim ne piše čisto nič dobrega, pa vzamejo seveda pot pod noge, saj Evropa ni samo Slovenija.
    Vlado seveda skrbi, sicer ne dovolj, da bi razgnala in popucala tretjerazredne javne uslužbence, a vendarle, ker zaradi takih oslarij tujina pljuva po celi državi. Po nas, ki nismo nič krivi, po domače, razen da smo isti pusiji kot vsi ostali, ker zahtevamo pa tudi nič ne od njih. Banda dobi vsaj plačano, mi bolj kot ne samo plačujemo.
    Otrok je izginil podana je bila prijava, mislim, da se nimamo več kaj meniti. Nekdo mora biti ob šiht ali pa začnimo zaklepat otroke in jih spremljati na vsakem koraku, ker otroci so nekaj vredni, verjetno ne izginejo kar zastonj.
    Nimam več besed, ne najdem zase niti ene same vzpodbudne novice, ne morem pohvaliti niti ene malenkosti, ne vem več kdo je slabši, dobesedno ne vem, mogoče bi bilo bolj jasno, če bi Slovenski narod nekega dne spet prestrašen in obupan blodil po svetu ter iskal iste ljudi, kot smo sami.

    • Prvi

      Ko se bodo šli s tabo in s tvojimi taharush games mi potem ne jokat da si ubogi, ker njih ne zanima samo ženske ampak tudi fantki.

      Če te zanima kaj je to si poglej:
      https://www.youtube.com/watch?v=cl1INEBBCgg

      • avtohtoni neandartalec

        Jaz rad pogledam zanimiv link, ampak saj smo že zadnjič debatirali o tem in odkrili, da obstaja več vrst taharusha, tudi naš socialistični, ta butasta propaganda, ki si jo nalimal, je pa iz neredov v Egiptu, ne v Kölnu oziroma aktualno dogajanje z begunci.
        V Egiptu tudi ni bilo prav, ampak pomisli kaj se je tam pravzaprav dogajalo, so ja protestirali proti vladi in javnim uslužbencem,mogoče so drugi strani enkrat pokazali, kako to zgleda, če te režim neprestano posiljuje, ni treba za vsako figo ljudem kar rezat glave.

        • Prvi

          nisem rekel da je to iz Kölnu

          vem da je iz egipta, samo pravim da je Köln šele zametek kar se bo zares začelo dogajati

          tam je pa želela muslimanska bratovščina zavladati (ki je kasneje bila razglašena za teroristično organizacijo), ker je želela sharia law vpeljati.
          ker je pa tam malo več tudi druge vere jim ni čisto ravno uspelo

  • francelj3

    … s tem niso seznanjeni … (NE pa … o tem niso seznanjeni …)

  • tomi100

    ……in spet je SPREGOVORIL VELEUM neandertalec! Daj skrij se nazaj v tisto luknjo iz katere si priplezal!!!!

  • Nata

    Maloršiga no………..saj jih vozite po Sloveniji kot zastonjske turiste !!
    Plača pa itak raja , a ne ?
    Štajerka je sicer dober komentar napisala , a bi vseeno dodala , da podporniki SO lumpi ……..nobene iluzije nimajo ! Samo kimajo in meglo mešajo .
    Kako tudi ne – vseh pet si lahko obliznejo ob službah , ki jih imajo !
    Torej SO realni ljudje – vse za svoj žep !

    • avtohtoni neandartalec

      Poglej si enkrat potniške vlake bolj pozorno, sploh zvečer, ja vidiš, da se kar sami za sebe vozijo, ni nobenih potnikov, včasih ni videti niti enega.
      Imajo pa očitno več kot dovolj denarja za nadzor potnikov, tam jim pa ne zmanjka kadra, pa še plače imajo za naše razmere vrhunske.

      • Nata

        Ja , saj to je problem tudi pri avtobusnih prevozih .Zelo malo ljudi se vozi na delo z vlaki…….avtobusi !
        Ja….nadzor je pa Nadzor no – težka …..odgovorna………služba ?????

    • Prvi

      Vse podpornike bi bilo potrebno peljati na enodnevni izlet, kjer bo dobro poskrbljeno za animacijo in igre (taharrush, ….) za vsakega posameznika

      • Nata

        Toooooooooooooooooooo bravo !

      • zoro

        že,že samo izlet si naj sami plačajo, ne še to na naš račun.

        • Prvi

          seveda sami naj plačajo

  • drzavljanslo

    Edino dolgoročno zagotovilo za mir je demokracija in visok življenjski
    standard. Zato na zahodu nikakor ne bi smeli dopustiti omejevanja
    svobode, kar se v zadnjih letih dogaja (svoboda govora, nošenja orožje
    (sem absolutno za), gibanja,…). Oblast v ZDA pod socialistom Obamo
    postaja vedno bolj centralizirana. To je nevarno. Kitajska oblast je vsa
    v rokah partije (diktatorski sistemi so seveda najbolj nevarni saj se
    ne ozirajo na dobrobit ljudstva).
    Ljudje v demokraciji, s polnimi
    ritmi se nikoli ne bomo/do odločili za vojskovanje. Pravzaprav so bile
    države z najvišjim standardom običajno žrtve primitivnejših ljudstev
    (Rimsko cesarstvo je padlo pod barbari, Bizanc pred Otomanskimi
    stepskimi plenilci), ravno zato, ker se nikomur ni ljubilo vojskovati.
    Zato je edini odgovor čim več demokracije in liberalne ekonomije. V ZDA
    bi morali končno izvoliti tretjo t.j. Libertarno stranko (ker so Republikanci in Demokrati do fundamenta skorumpirani) na Kitajskem pa
    preiti v demokracijo. Evropa je pa tako nesposobna, da ima še sama s
    sabo preveč dela in ne more obvarovati niti lastnih meja kaj šele, da bi bila grožnja drugim.

  • Adam

    Najrbž so hoteli v šolo in vrtec, ker se je tam dogajala kakšna kulturna proslava – da bi obogatili našo kultuo, zapeli himno v arabščini… pa take fore.

  • snifi

    od ljudi ki ne spoštujejo niti minimalnih norm obnašanja kaj drugega ni za pričakovati. sovražni govor gor ali dol, a take, za katere se že v začetku izkaže da nimajo najmanjšega spoštovanja do gostiteljev je primerna le takojšnja enosmerna vozovnica.

  • cosmosjasnovidec

    Prosto gibanje migrantov je še največja bedarija kar lahko obstaja.Cerar in podkupljeni mediji lahko prikrivajo resnico in razna kriminalna dejanja katera se dogajajo tudi v sloveniji a je vprašanje kaj bodo klestili takrat,ko bo vsekakor slej ko prej resnica pričela prihajati na dan.Pa tudi izgovori ko so “v sloveniji še ni incidentov” lahko pridejo samo od popolnih nesposobnežev ter hlapcev drugim državam.Torej po njihovem do incidentov “še” ni prišlo,ko pa bo je pa že prepozno.Posilstva,kraje,ropi,umori in tako naprej bodo pa kar pometeni pod preprogo.Noben migrant kateri pobegne iz svoje v tujo državo ne more biti dober.Kjer res poteka vojna in je pobegnil namesto,da bi se boril za svojo domovino je izpadel izdajalec svoje države in takšen je pripravljen narediti še marsikaj.Tudi v nemčiji jih policija samo gleda,ko se po ulicah derejo “To je naša zemlja,tukaj bomo mi gospodarji počakajte še malo in boste videli kaj bo”in take izjave.To so že grožnje vsem nemcem policija jim pa takorekoč po ukazu vlade ne sme niti aretirati kaj šele nametati takih batin,da bi se posrali na licu mesta.Meni v glavnem povem že sedaj naj ne hodi noben migrant niti blizu kaj šele,da ga dobim pri nekem dejanju kot je posilstvo in podobno,ker ga bo sigurno pozneje naplavilo nekje v morju ven tako,da ne bo vedel nihče kdo ga je.Če država ni sposobna tega urediti ne bo druge kot,da bomo se morali zaščititi sami.Ne moremo računati niti na vojsko niti policijo,ker so na žalost omejeni z vsemi sredstvi za masovni naval teh divjakov,ko bo prišlo do njega.Trenutno je še tukaj kolikor tolikor pod nadzorom,ker seveda migranti vedo,da prihajajo za njimi še drugi tudi iz vrst IS-a a,ko jih bo dovolj v europi bo pa situacija postala drugačna in to se že ve v naprej pa če se prikriva nevem kako.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!