To so milijonski zneski, ki jih RTV Slovenija za vaš denar nakazuje režimskim tajkunom!

Novinarji RTV Slovenija so očitno že precej utrujeni od nenehnega posiljevanja s skrajno levičarskimi idejami, zato so se odločili tudi za ‘outsourcing’ svojih operacij. Na račun prisilnega RTV prispevka se je v zasebne levičarske medije, od katerih so nekateri celo v lasti tajkunov, tako nateklo že za več milijonov evrov. 

V zadnjem času RTV Slovenija z izvajanjem politične propagande in promocijo skrajno levičarskih idej na račun prisilnega RTV prispevka, ki ga državljani plačujemo v višini 12,75 evrov mesečno, vse bolj razburja. Pri izvajanju navedenih nalog pa so se očitno odločili tudi za ‘outsourcing’, zato smo preverili, koliko nakazujejo medijem v zasebni lasti levičarskih tajkunov. Številke, ki jih boste videli, vas bodo šokirale!

Delo Stojana Petriča od RTV SLO prejelo 1.244.525,50 evrov
Na vrhu lestvice se je znašlo Delo v lasti režimskega tajkuna in ustanovnega člana Foruma 21 Stojana Petriča. RTV Slovenija je tej družbi po podatkih erar do zdaj nakazala kar 1.244.525,50 evrov.

Foto: posnetek zaslona

Petanov Dnevnik s skoraj pol milijona prihodkov na račun prisilnega RTV prispevka
Tudi ljubljanski Dnevnik je v lasti ustanovnega člana Foruma 21 in sicer Bojana Petana. RTV SLO je temu časopisu nakazala 494.148,03 evrov.

Foto: posnetek zaslona

RTV SLO ne spoštuje niti minimalnih standardov družbene odgovornosti …
Naslednja na spisku je družba Salomon, ki je od RTV SLO prejela 484.047,25 evrov. Gre za družbo iz obsežne hobotnice že obsojenega kriminalca Martina Odlazka, ki prodaja različne medije, ki širijo lažne novice. Daljši naziv družbe Salomon je po podatkih poslovnega registra “SALOMON d.o.o., podjetje za zaposlovanje invalidov, proizvodnjo, posredovanje in storitve Ljubljana.”

Foto: posnetek zaslona

… žepe polni celo obsojencu, ki se je okoristil na račun invalidov
Na Nova24TV smo že poročali, kako se je Odlazek okoristil na račun invalidov, a to očitno ni moteče za RTV SLO, ki ne spoštuje niti najnižjih standardov družbene odgovornosti. V Odlazkovo hobotnico sodijo še mnoga druga podjetja, na primer Reporter Media, ki je od RTV SLO prejelo 14.474,31 evrov.

Foto: posnetek zaslona

Od Financ nimajo na RTV SLO nobene koristi, saj nas njihovi novinarji še naprej razburjajo z ekonomsko nepismenostjo
Nezanemarljiv znesek so prejele tudi Finance in sicer 481.692,15 evrov. Od vsega tega, plačniki prisilnega RTV prispevka nimamo prav nobene koristi. Novinarji RTV SLO nas namreč vse bolj dezinformirajo s svojo ekonomsko nepismenostjo!

Foto: posnetek zaslona

Tudi Večer v lasti rdečega tajkuna Hakla prejel zajetno subvencijo
Mariborski Večer je prejel od RTV SLO 332.330,72 evrov. Tega časopisa se je v sumljivih okoliščinah polastil znani rdeči tajkun Uroš Hakl, ki je tesno povezan s Socialnimi demokrati in Dejanom Židanom.

Foto: posnetek zaslona

Visoki zneski tudi regionalnim medijem
Seznam se tukaj še zdaleč ne konča, regionalni medij Primorske novice je od RTV SLO prejel kar 262.987,94 evrov.

Foto: posnetek zaslona

Denar od prisilnega RTV prispevka odteka tudi v davčne oaze
Skrajno levičarska Mladina, katere lastniki se skrivajo v davčnih oazah, je bila s strani RTV SLO subvencionirana v višini 223.412,05 evrov.

Foto: posnetek zaslona

Za Nova obzorja, ki izdajajo tednik Demokracija, ostal le še drobiž
Po drugi strani pa se le drobiž najde za nakupe medijev, ki jih izdaja družba Nova obzorja, kot je na primer tednik Demokracija. Od RTV SLO so prejeli zgolj 10.969,51 evrov!

Foto: posnetek zaslona

Rok Krajnc