[VIDEO] Jančič in Cukjati: evropske volitve pokazale, da Slovenci še vedno najbolj zaupamo SDS

Peter Jančič, France Cukjati (foto: Nova24TV)

Rezultate nedeljskih evropskih volitev, na katerih je v Sloveniji gladko zmagala skupna lista SDS in SLS, sta za Nova24TV komentirala politični analitik in urednik Spletnega časopisa Peter Jančič ter predsednik Zbora za republiko dr. France Cukjati. Oba sogovorca sta poudarila, da so evropske volitve potrdile, da Slovenci še vedno najbolj zaupamo SDS. Po drugi strani sta oba opozorila na dejstvo, da je Slovenija še vedno na samem repu EU glede volilne udeležbe.

Gosta tokratne oddaje Tema dneva na Nova24TV sta bila analitik in urednik Spletnega časopisa Peter Jančič ter predsednik Zbora za republiko dr. France Cukjati. V pogovoru z Marjanco Scheicher sta oba poudarila, da so evropske volitve pokazale, da Slovenci še vedno najbolj zaupamo SDS. Po drugi strani sta oba sogovornika opozorila na dejstvo, da je Slovenija še vedno na samem repu EU glede volilne udeležbe.

Preberite tudi: Politični analitik Matevž Tomšič: Predsednik vlade ne more biti zadovoljen z rezultatom! Obeta se zapletanje odnosov v koaliciji …

Zmagovalci volitev
Jančič je poudaril, da je jasni relativni zmagovalec evropskih volitev v Sloveniji stranka SDS v koaliciji s SLS. Kot je izpostavil, omenjena lista ni dosegla samo najvišjega deleža glasov, ampak tudi precej višji delež, kot so ji napovedovale javnomnenjske raziskave pred volitvami. O tem je povedal: “Tokrat smo že tretjič priča fenomenu, da najvišji rezultat stranka doseže na dan volitev, pred tem pa ji javnomnenjske raziskave ves čas kažejo manj.” Jančič je poudaril, da je SDS, tokrat sicer v koaliciji s SLS, dosegla celo višji delež glasov kot pred petimi leti, ko je bila levica zaradi razpada vlade Alenke Bratušek v popolnem razsulu: “Kot kaže, se je SDS koalicija s SLS izplačala. Če ne bi bilo te koalicije, bi SDS dobila manj glasov, v Evropski parlament pa bi lahko prišla na primer Violeta Tomič.” Kot glavna razloga, da je Romana Tomc prejela več preferenčnih glasov kot dr. Milan Zver, je Jančič navedel dejstvo, da je predlani precej uspešno kandidirala na predsedniških volitvah, ter dejstvo, da je imel Zver pred volitvami težave z negativnim poročanjem nekaterih relativno desnih medijev, ki so bližje NSi. Z Jančičem se je strinjal tudi Cukjati, ki je v povezavi s stranko SDS poudaril: “Zagotovo je to ena redkih slovenskih strank, ki se je etablirala, ki ima tradicijo, določen krog volivcev, ki ji zaupajo, ne glede na osrednje medije, ki so mnogokrat negativistično usmerjeni do nje. Morda pa se bodo ljudje počasi navadili, da ni dobro kupovati mačka v žaklju in da je za ustaljeno demokracijo vendarle potrebno, da imamo stranke, ki so preizkušene v zgodovini.”

France Cukjati, Marjanca Scheicher (Foto: Nova24TV)

Poleg SDS je po mnenju Jančiča druga zmagovalka volitev stranka SD, katere glavna kandidatka Tanja Fajon je zbrala največ glasov, a lesk tej zmagi odvzema dejstvo, da je bil s prednostnimi glasovi izbran Milan Brglez. Za to bo namreč SD plačala ceno s tem, ko bo v parlamentu izgubila enega poslanca. Glede na to, da je bil Brglez na lanskih parlamentarnih volitvah še izvoljen na listi SMC, bo namreč po njegovem odhodu v Bruselj nadomestni poslanec pripadel tej stranki. Gre za Dušana Verbiča, ki je po mnenju Jančiča znan po veliko manj radikalnem levem prepričanju kot Brglez.

Peter Jančič (Foto: Nova24TV)

Poraženci volitev
Glavni poraženec volitev je po mnenju Jančiča “povezava DeSUS-Igor Šoltes, ki je v predvolilno obdobje vstopila z dvema kandidatoma, po volitvah pa nima nobenega evropskega poslanca. Velik poraženec je tudi Levica, ki je imela glavno kandidatko Levice na evropski ravni, gospo Tomić, ki pa ni prišla v Evropski parlament“. Ob tem je po Jančičevo čista katastrofa tudi rezultat SMC, “ki jo je še pet let nazaj na parlamentarnih volitvah volilo 34 odstotkov ljudi, na zadnjih parlamentarnih volitvah pa je dobila okoli 10 odstotkov glasov. SAB na drugi strani ni imela možnosti. Želeli so le pritegniti pozornost, kar jim je s svojo kandidatko tudi uspelo.” Jančič je poudaril, da je spopad na levi dobila LMŠ z dvema poslancema. Ob tem je dodal: “V vrstah LMŠ je precej poslancev, ki konkurirajo poslancem Levice z idejami, ki so radikalno leve. Gre za nenavaden spopad. LMŠ se je z dvema sedežema za novo stranko sicer odrezala dobro, a za vladajočo stranko je to ne glede na vse že četrti zaporedni poraz.” Ne glede na to, da je kup manjših strank vladne koalicije na volitvah popolnoma pogorel, je Jančič prepričan, da vlada zaradi tega ne bo razpadla, kot je to običajno v nekaterih drugih evropskih državah. Podobnega mnenja je tudi Cukjati, ki je prepričan, da so vse manjše stranke v sedanji vladni koaliciji, z izjemo DeSUS, obsojene na propad. Enako napoveduje celo LMŠ.

France Cukjati (Foto: Nova24TV)

Katastrofalna volilna udeležba
Oba sogovorca sta se strinjala, da je bila udeležba na evropskih volitvah v Sloveniji tudi tokrat katastrofalna. Jančič je o tem povedal: “Udeležba pod 30 odstotki je kritična. Gre za nezaupnico, ki jo volivci izrekajo celotni eliti in tudi EU, ki je za nas pomemben projekt.” Ob tem je Jančič opozoril na sramotno delovanje RTV SLO, ki na dan volitev ni napravila niti ene analize. V povezavi s slednjim se je vprašal: “Kako bodo sedaj utemeljevali višanje prispevka?”

Peter Jančič in Marjanca Scheicher (Foto: Nova24TV)

Še bolj neposreden v povezavi z nizko udeležbo je bil Cukjati, ki je poudaril: “Še vedno smo na repu EU glede volilne udeležbe, ki je skoraj 15 odstotkov nižja od povprečja. Za to je več razlogov. Eden od teh je, da imamo osrednje medije preveč enoglasno oblikovane /…/ po drugi strani pa je to verjetno tudi dediščina prejšnjega režima, v katerem se je globoko v podzavest slovenskega volivca zabetoniralo, da se ne da nič narediti. Ta pesimistični pogled je še vedno prisoten.” Ob tem se je Cukjati s svojimi mislimi posvetil tudi prihodnji sestavi Evropskega parlamenta. V povezavi s tem je povedal: “Manfred Weber bo težko sestavil koalicijo, ne da bi pritegnil širši nabor strank. Dosedanja koalicija dveh strank, Evropske ljudske stranke in socialdemokratov, ni več možna, kar samo po sebi ni slabo.”

M. D.

  • joza joza13

    Dobra debata.
    “Dosedanja koalicija dveh strank, Evropske ljudske stranke in socialdemokratov, ni več možna, kar samo po sebi ni slabo.”…. ne, da ni slabo, to je dobro!
    Slovenski politični prostor je unikum in vprašem se, ali smo še vedno testni politični poligon? Namreč… spomnim se, da smo želeli postati (če se ne motim pod Pahorjem) področje testiranja medijskih mahinacij in vpliv le teh na našo “kao” demokracijo. Če je temu tako, se počutim kot bela miška v laboratoriju – dodatnih informacij od kreatorjev naših svoboščin pa ni več na vidiku…
    Tomičeva je pušnila !? .. luftarca ni za nobeno rabo – kr neki. Bosanci pač.
    Joveva je dobila, pa ne ve kaj je dobila – sirota! Vnuk od Kardelja je pušnu? Kako lepo… sicer ni neumen, bo pa enako kot njegov deda naredu vse, da bo imel korist od oblasti.
    Obkrožil sem sicer Zvera, vendar Tomčeva je še vedno raketa! Rakete ne smejo biti parkirane v garaži, da bi jih pa spuščali le čez hrib – jih je pa škoda..

    Naša prihodnost so kompetence Romane Tomc!
    Janez! Bodi đek in si upaj…

  • Miro

    Jančič in Cukjati: evropske volitve pokazale, da Slovenci še vedno najbolj zaupamo SDS

    kaj bebec Cukati a ne znaš šteti? 2 poslanca ima SDS enako kot SD in LMŠ , sicer pa v tem mandatu enega manj kot v prejšnjem…… to pa je res zmaga

    • rabbit

      Ti pa ne razmeš kaj pomeni skupna lista a tvoj otrok je samo od tvoje žene.

      • Artur Walter

        Dej ne spuščej se v otroke…..idiot, če hočeš sam sebi dobro. Primitivec.

        • rabbit

          Kaj pa boš naredil boš z miško po ekranu.

      • Miro

        hahaha… SDS je ata SLS pa mama…. ampak problem je ker ata mame sploh ne prizna

    • Artur Walter

      cca 5% volilcev je volilo SDS….a oni lažejo, seveda le še sami sebi, se sprenevedajo, da jih Slovenci podpiramo. Nasprotno, gnusi se Slovencev vse skupaj, zato jih ni na volitve.

      • rabbit

        Kaj potem LMŠ je dobila 1%.glasov SD 2% ostali pa za mišji drek.

  • Kučko pod pručko

    SMC – Nesporni zmagovalec EU volitev

    Prerekanju, kdo je zmagovalec EU volitev bi rad naredil konec s poglobljeno analizo rezultatov. Kakorkoli sem že obračal številke, je zame največji uspeh dosegla Svojat Murgelske Crkovine, saj ji je svoj glas namenilo celih 1,6 % volivcev.

    Kje so se ti cepci našli, sicer ne vem, so me pa presenetili. Če bi bil jaz tako trčen, da bi bil levak, bi se sigurno raje slinil Serpentinšku kot propadlemu Cmerotovemu truplu. Ker pa sem zaprisežen desničar, bi moral tlačiti zemljo še naslednjih tisoč let, pa SMC-ju ne bi dal glasu niti v sanjah.

    Sedaj samo še čakam, da kdaj bo Cmerota dala na čevelj njegova Nevemkatera, da jima z mulcem ne bo delal sramote!!!

  • totex39

    Pri nas nenormalne volitve izpadejo vedno zaradi bebavega folka, kar enostavno normalni človek ne more razumeti in to ne samo zaradi naseljenih jugovičev, ampak tudi Slovenci so vedno bolj zabiti.

    • Beli Sneg

      Tole tvojo misel delim s tabo.

    • rabbit

      Po mojih izkušnjah so Slovenci bolj zabiti. Bivši Jugoviči razmišljajo bolj po svoji denarnici. Slovenci pa po načelu, ki jim ga servirajo mediji : Samo da ni Janša.

      • FORT WORTH

        +++

  • VERZIFIKATOR

    Se me sploh še kdo spomni?
    Vaš Miro

    Mirko Cekar

    OSTRŽKOV KONGRES

    Mojster Pepe tlesknil je z jezikom:
    »Kam, Ostržek, si nas ti privedel,
    čisto mene si, očeta, zmedel,«
    in nadaljeval nato je z vzklikom:

    »Naj kongres odreši te uroka,
    ki priklical je prekletstvo nate,
    vse bi dal ubožec Pepe zate,
    vse za prizadetega otroka!

    Ena celih šest, to je ocena,
    ki dobil si, fant, jo od občinstva,
    to je delo kajpak pobalinstva,
    to za tvoje je norčije cena.

    Vpil Ostržek si, da spet boš zmagal,
    norca bril, še najbolj sam iz sebe,
    da zardeval sem zavoljo tebe,
    končno si kot kup lesa omagal.

    Naj kongres peklenskih muk te reši,
    moj Ostržek, najdi končno mero
    in premagaj sebe kot oviro,
    mene ki, očeta, najbolj smeši.

    Naj po meri naredi obleka
    zate končno se na tem kongresu,
    da ne bom živel v nenehnem stresu,
    lutko da imam in ne človeka!«

    • Kučko pod pručko

      Čudna res Ostržek je igrača,
      posebej, če se Cmero piše,
      praznih rok pod nosom se obriše,
      in za opevano moralo vse to plača.

  • Artur Walter

    Od 1,600,000 volivcev jih je cca 75.000 volilo SDS, manj kot 5%.
    A se vi delate norca iz samega sebe. Sram naj vas bo ignoranti. Raje vprašajte koliko SDS in njihov večni vodja vplivata, da se ljudjem gnusijo volitve.

    • Beli Sneg

      Več je tistih, ki se jim gnusijo volitve zaradi “novih” rdečih strank določenih v Murgljah, ki imajo po enem mandatu članov samo še za enega fičkota.

      • Artur Walter

        Na bruhanje nam gre vladavina 30 letne komunjare….ki blokira in krega med seboj desnico prav toliko let. Vse nadaljne razlage kako so dokazali, da so za sodelovanje, so čista ignoranca in zavajanje. Janez Janša v resnici ni in nikoli ni bil za iskreno sodelovanje, vedno s figami v žepu…..

        • Beli Sneg

          A ti si pa od Ljudomile. Fige v žepih kolikor jaz vem je že od začetka imel Lojze, Puckoti, pa Podobniki, Zagožni do Ljudomile, vedno zabijal nož v hrbet desnici na veselje komjunaram.

          • Artur Walter

            Dej ne bluzi čigav sem. Sam svoj sem.
            To je za vas težko razumljivo.?
            Bolni v glavo z vašimi teorijami zarote…možgane vam je pa sprav vaš kult osebnosti..

          • joza joza13

            Spomni se miško … na arhivski zakon, na volilni zakon, na lustracijo, na pokojnino predsednika CK KPS… in še in še… Puckota npr?

            Kdo vse je omogočil to streljanje v lastna slovenska kolena?

            Možgane si si ti sam spraV -;).

          • Artur Walter

            Svečkar…miško te bo okol kepe.

          • Beli Sneg

            Si sam svoj, voliš pa Ljudomilo. O kakšnih teorijah zarote govoriš, to kar sem napisal niso teorije, to se je zgodilo od osamosvojitve dalje.

          • Artur Walter

            Ne Ljudmilo …DOM

          • Beli Sneg

            Velika škoda. Navdušen sem bil, ko so se ustanovili. Sem mislil, da je bil namen, znebiti se levih na oblasti. Zdaj pa udrihate po SDS-u.

          • Artur Walter

            SDS ga je želel hinavsko podredit, ko to ni šlo, hinavsko uničit.
            DOM nikoli ne bo capelj Janše.

          • Beli Sneg

            Kako pa ga je hotela podredit? Ali sem kaj zgrešil? Na tviterju sem zasledil veliko pljuvanja po SDS od Ušajeve. Dobiti osem odstotkov za EU parlament je bila misija nemogoče, kar jim je JJ povedal . Potem, ko so že pljuvali ogenj na polno, so pričakovali reklamo na Novi. Razumi, kdor more?

          • Artur Walter

            Ne veš resnice, to je vse. Javno je vedno zavito v celofan.
            Pa vseeno, je Janša tudi javno, takoj po ustanovitvi in napovedi za kandidaturo za eu volitve izjavil, da ni dobro da se za te volitve ustanavlja stranka. Kaj ga briga???seveda želel jih je imeti podrejene in jim odrejati kdaj in zakaj…tipičen komunist.
            Zakaj se tako sprenevedate? To ti prav gotovo ni ušlo…
            Bilo pa je še mnogo hinavščine in podtikanj v zakulisju.

          • rabbit

            Janša vam je samo nalil čistega vina, pa niste videli ampak napadali SDS.

          • Beli Sneg

            Reagirate kot užaljene neveste. Rekel je, da je legitimno in da je pravica vsakega da stranko ustanovi, da pa ne bodo dosegli zahtevanih procentov brez medijske podpore ali pa strica (po domače). In je imel čisto prav. Za državnozborske je prag 4 procente, kar bi bilo lažje doseči. To je resnica, vi pa zdaj iz tega delate velik pomp, kako vas je ” ustavljal in podrejal.” V politiki osebnih zamer ne sme biti. Pa tudi marsikatero je treba požreti.

          • rabbit

            Še 4 %niso dobili kar je veliko razočaranje pa tako veliko jih je na twitterju .

          • Nata

            Drži. Osebnih zamer ne sme biti. To jaz že vseskozi pisarim.
            Ampak, to mora veljati za vse .

          • rabbit

            Točno tako niti z eno besedo niso omenili leve politične strani samo SDS kot da so padli na gramofonsko ploščo. Ko so dobili izstavljen račun pa jok in stok. Pa še nekaj tale Artur govori kako bi SDS dobila več če bi se znebila Janše po tej logiki bi moral ravno DOM dobiti več kot 35% toliko Slovencev desne strani naj ne bi hodilo na volitve zaradi Janše pa samo 1,7%.

          • Artur Walter

            Seveda……SDS in NOVA so jih zaklali v hrbet. Leve komunjare se vsaj ve kje so.

          • rabbit

            Kdo je pa prvi zabodel nož v hrbet SDS z izstopom in govorenjem čez SDS in Janšo? Zakaj pa recimo Janša ni napadel Blaža Vodopivca, ko je le ta izstopil iz SDS in ustanovil stranko Prstan. Zato ker je gospod Vodopivec z razliko od gospe Ušaj javno povedal, da zapušča SDS in ustanavlja stranko in se zahvali SDS pa nikoli ni napadal. Če ustanoviš stranko se moraš angažirati, da uspeš ne pa da blatiš bivše kolege kot počnete Domovci. Nikoli ne boste nikamor prišli s tem. Bi mi pa lahko ti kot Domovec odgovoril na eno vprašanje zakaj napadate SDS ne pa levih strank,ki s podpisale Marakeško pogodbo in vabijo migrante v Slovenijo. Bi me res zanimalo.

          • Artur Walter

            Ne veš resnice, to je vsa resnica…

          • rabbit

            Prosim, če mi odgovoriš na vprašanje zakaj napad na SDS, če pa migrante v Slovenijo uvaža levica od SD do Levice. Pa DOM z besedo ni omenil teh strank.

        • totex39

          Vsi, ki pljuvate po Janšu nimate nobenih dokazov o njem, samo poslušate politike, ki vam tvezijo laži, ker se ga pač bojijo, podrepniki murgelja to počnejo zanalašč, da bi državo čimprej spremenili svoj v prid.

          • Artur Walter

            Dokazov?? Misliš, da so ljudje neumni.
            Gledamo ga že 30 let in to kar vidimo je za normalnega človeka zadosten dokaz.

          • totex39

            Kaj pa vidite, zanimivo bi bilo vedeti, malo opiši, če si tak strokovnjak.

          • Artur Walter

            Škoda časa za slepca in svečkarja….debila.

          • totex39

            Ti si debil ko tako enostransko razmišljaš. Janša je dober retorik, zato mu stopim lahko v bran ima pa tudi slabe strani, kar mu tudi očitam, vendar zaradi njegove resnice, levičarji tega ne morete prebaviti.
            Nehaj žaliti z tvojimi 53 komentarji ko misliš, da si nekaj…………..

      • rabbit

        Še fičko je prevelik.

    • rabbit

      SDS je dobila okoli 100.000 glasov. 72.000 jih je dobila Lista Makedonskih šjor.

      • Artur Walter

        Ne bomo se kregali koliko. 100.000 jih ni, pa tudi če jih je. Številka strmo pada od 250.000….. in prav je tako.dost mamo človeka, ki uničije desnico že 30 let.
        In prav gotovo ne drži izjava, da Slovenci zaupamo SDS, laž, zavajanje in ignoranca…. velika velika večina Slovencev ne. Še huje, gnusi se jim vse skupaj, zato ljudje ostajajo doma.

        • rabbit

          No pa poizkusi še logično razmišljati koliko je bila volilna udeležba takrat pri 250.000 glasovih in sedaj pri 100.000. Lani na državno zborskih volitvah je ob 52% udeležbi SDS dobila 222.042 glasov. No 2004 je bila volilna udeležba 61% SDS pa je dobila 281.710 glasov. Pa izračunaj.

          • Artur Walter

            Verjemi tudi, ko bo večja udeležba, bo podpora SDS padala. Ljudje ga imamo dost…. tokrat se je spustil hinavsko, kot vedno skrito preprostemu človeku, v DOM. Tle je naredu usodbo in zadnjo napako… Kljub ponovnim grožnjam v stilu kdor se spusti v SDS bo propadel. Napaka, gotofi so.
            Tu, ta medij pa še obrača in laže z Gorenakom na čelu. Dovolj je bilo.

          • rabbit

            Kaj je Domovci niste naredili domače naloge kje ste bili nikjer vas ni bilo sedaj pa je SDS kriva, da ste dobili samo 1,7% . Kje ste imeli stojnico v Ljubljani. Poznam, kar nekaj ljudi Iz SDS vsak dan so bili na terenu od jutra do večera po različnih krajih Slovenije,celo vzeli so dopust da so delali. Čisto sami ste kivi. Začnite od začetka tiskajte letake, hodite na teren, srečujte se z ljudmi pa boste tudi vi dobili 30% in boste prvi na desnici in potem boste vi Janši postavljali pogoje. Potrebno bo pljunit v roke in delat sem že na začetku ustanovitve stranke povedala, da twitter ne hodi na volitve. SDS je začela iz 4% da je danes na 25% koliko rok so morali stisniti, da so tam, kljub polenom pod noge. Brščič je jokal na Faktorju kako so ga žalili, Janšo žalijo že 30 let pa nič ne joka in stoka grem med ljudi tudi, če ga kdo pljune. Tudi to se zgodi veš.

          • Miro

            od kod pa Jajotu nadimek Kalimero?

          • rabbit

            Od takih levičarjev kot ti.

          • Miro

            ja levičar ti je kriv….

          • rabbit

            Kaj pa si.

          • Artur Walter

            Ne boj se….že na naslednjih volitvah bomo pred vami.

          • rabbit

            To bi pa rada videla in vam v naprej čestitam.

          • Artur Walter

            Vnaprej hvala. Glej, da boš tud ti volila za nas…in razširi. Ne bo ti žal…..nekega dne boš ponosna in srečna.
            Janša ima komunističen um ljudje, komunistične metode so v njem, prežet je z njimi. Odprite oči.

          • rabbit

            Če boste poslušali Ušajevo in njen zlobni jezik ne boste dobili nič in če ne boste delali in samo brusili jezik na twiiterju tudi ne bo nič twitter ne hodi na volitve sem že večkrat povedala.

          • Artur Walter

            Ušajeva niti ni nek faktor, verjemi…;-)

          • rabbit

            A daj no koliko Slovencev pozna recimo četrtega na listi.

          • FORT WORTH

            Res je +++

          • FORT WORTH

            Tebi ni potrebno, da te prepricajo…in so te.

          • Artur Walter

            Velik nas je, več kot si misliš. Složni kot že dolgo nihče.

  • Artur

    Udba ma po teh volitvah že staro novega špicla v EU Parlamentu. Mat kurja “Nč bat” “Agrarna udba ma vas rada”. SDS “Svaka vam čast” Hja “skupni” cilj posvečuje tudi umazana sredstva. Vse za prestiž a nje ? Zdaj pa zares: Podlo do amena !

    FAKTOR #297: ZMAGOVALCI IN PORAŽENCI (Bojan Požar, dr. Boštjan M. Turk):
    https://www.youtube.com/watch?v=0DiihuliyMg

    • Beli Sneg

      Če bi imel Slovenci, kmetje, kaj soli v glavi, bi volili druge kandidate na skupni listi. So pa bukovi in so sledili navodilom po SMS-ih in drugih pozivih kmetijskih lobijev. Kolikor vem je tam še vedno močno vpliven bivši kmetijski minister, prašičerejec Židan.

  • Common Sense

    Edino kar drži je, da je SDS dosegla zelo dober rezultat. Zmagala pa ni. Zmagaš, ko se zavihtiš na oblast. Kako to, da SDS-u to še ni kapnilo, je beyond me. Škoda.

    • rabbit

      V slovenskem volilnem sistemu ne moreš nikoli zmagati. Je tako zapleten, da ni stranke, ki bi sama osvojila 50% plus en glas.

      • Common Sense

        Točno. Iz tega sledi sklep. Ni dovolj, da dosežeš najboljši rezultat na volitvah. Moraš skleniti koalicijio. A s tem se je treba začeti ukvarjati daleč pred volitvami (govorim o državnozborskih). Še več, če res hočeš koalicijo, potem pač moraš upoštevati tudi interese drugih ljudi, pa svojo zamerljivost moraš malo umiriti. Drugače povedano, odrasti. Biti realist in ne idealist. Se zavedati “you can only do so much in one step”. V poslu ni nič drugače. No, nekateri tega pač še ne štekajo in jim očitno ni pomoči.

        • rabbit

          Seveda tudi meni ni bila všeč ta koalicija z agro komunisti ampak, če hočeš zmagati in tudi voditi vlado moraš nekaj žrtvovati, to je kot v zakonu, če nekega soglasja ni greš lahko takoj narazen. V politiki pa je to še toliko bolj očitno. Vsak ima neke svoje interese in te interese uresničiti je zelo težko. Jaz občudujem Švicarje v tem primeru pri njih zmaguje ljudska stranka ampak v vladi so pa vse stranke, ki pridejo v parlament, nimajo predsednika vlade ki ga poznamo iz recimo parlamentarnih demokracij ampak se predsednik vlade izvoli znotraj ministrov za dobo enega leta. Pa njihova vlada super funkcionira kljub temu, da ima samo 7 ministrov . Po načelu vitka država, manj davkov več za ljudi. Recimo en tak primer varčevanja predsednik države je tudi predsednik njihovega parlamenta. Nobenih ekstra volitev.

          • Common Sense

            E sad;) Daleč smo mi od Švice. Bistveno dlje kot teh 500km.

          • rabbit

            To je taka razlika kot od Slovenije do Marsa.

          • Common Sense

            Ne vem, če je naslednja galaksija dovolj oddaljena. Pred osamosvojitvijo so govorili, da bomo druga Švica. Samo niso povedali, da bi si ob tem večina folka v Sloveniji morala zato transplantirati tudi možgane. Može seljak iz sela (Juge), ali ne može selo iz seljaka.

          • rabbit

            Drži ampak če bi bili vsaj kmetje ti so znani po svoji pameti, še Marija Terezija je vedela, da če da zadnjemu kmetu prebrati zakon in če ga bo razumel bo dober za vse. pri nas pa zakone sprejemajo talenti kot je Joveva, ki misli da je Bruselj na Nizozemskem.

          • anzek

            Kdaj vam bo kapnilo, da SDS ni zmagovalka volitev?? Namesto 3 dobila 2!!

            Celo več, pomagala je k izvolitvi zapriseženega agrokomunista, ljubitelja Che guevare, ravno tistega Che.. kot ga obožuje Brglez. In taki so v EPP-ju??

            Zato pa je EPP izgubil v 10 letih 93 poslancev. Razmislite malo, preden nasedate evforiji NOVE, ki je sedaj pokazala svoj pravi obraz, ki kaže, da je samo propagandni stroj SDS-a!!

          • rabbit

            Domovci izgubili ste na vsej črti, sedaj je pa SDS poraženka. Veš če si v koalicij si zmagovale pa vam je všeč ali pa vam ni. Tako je.

          • anzek

            Logika vam pa ne leži prav dosti, imam občutek.

            Pomislite malo: če dosedanji poslanci SDS-a glasujejo enako kot Fajonka, Šoltes, …. je vseeno kdo sedi kot poslanec v EU parlamentu. Ali drugače, je vsaj na zunaj jasno, da so proti slovencem.

            SDS-ovi poslancem, da se razumemo, sigurno niso glasovali brez posvetovanja z JJ, pa zamerim, da so si nadeli ovčjo kožo na volkovo nrav in glasovali v Bruslju proti interesom slovencev!!

            Dom ni poraženec, poraženci smo slovenci!!

            p.s.
            Nisem in ne bom nikoli član nobene stranke, torej tudi DOM-a ne. Sam se imam za velikega domoljuba in sloveneca!!

            Podpiram pa stranke, ki zastopajo enake vrednote kot jih zastopam sam. Do sedaj sem glasoval za SDS, kot najmanj škodljivo alternativo, sedaj je temu konec. Tudi po zaslugi dvoličnosti NOVE, propagandnemu stroja SDS-a, ki je daleč od tistega kar se zavzema, žal!!

          • rabbit

            Slovencem nikoli ne bo jasno nekaj da politika ni iso kar se meniš v gostilni za šankom tudi tebi. V Evropi je za enkrat 28 držav članic in vse kar se zmenijo mora biti neko soglasje in to je najnižji del, kar se lahko zmenijo med seboj. Daj s
            v svoj dom 28 različnih oseb in jim reci na voljo imate 1 spalnico in se zmenite kako in kje v tej sobi boste spali in jih opazuj. Ni tako enostavno kot nekateri mislite. Probaj pa boš videl.

          • anzek

            Kakšno soglasje neki, če pa je v škodo slovencev!!
            Logiko in pamet v roke, draga rabit!!

            Kaj imamo slovenci od tega, da je SDS v EPP?? Naštejte mi te bombončke, ki smo jih slovenci od njih dobili? NI, niti enega ne morete našteti, ker jih ni!!

            Složnost, podrejanje stasijevi mami Merkel, to je vse kar smo uspeli iztržiti!!
            Moram pa priznati, da je Merklova uspela od znotraj uničiti EPP, SDS pa je tako kratkovidna, da ni zaznala tega zasuka??

            Prodajajte to komu drugemo, kmetje znamo uporabljati tudi kmečko pamet!!

          • rabbit

            Ker je SDS v EPP je Janša, ko je vodil vlado 2012 v pogajanjih s komisijo dobil 2 milijardi večji proračun za kohezijo pa naši levičarji niso niti tako dobri da bi kaj dobili. Hrvaška je živi primer za most na Pelješac so dobili skoraj 900 milijonov koliko je dobila Slovenija za drugi tir . Veš je treba biti malo pameten ne pa z glavo skozi zid. Pomisli na arbitražo kdo ima prednost, Hrvatje.
            No še en Domovec zakaj ne napadate levičarjev Sloveniji, ki uvažajo migrante apmak SDS, ki že od 2013 ni na oblasti.

          • anzek

            Tu na portalu ne vidim levičarjev. So provokatorji, katere imam na block, in vas, SDS-ove vojščake, oprostite izrazu, ampak tako to jaz vidim.

            Glede črpanja denarja se popolnoma strinjam z vami. Lobiranje, prilizovanje ZDA,… saj se spomnite Kolinde, vse na koncu prinese nekaj v mednarodnih odnosih.

            Pri nas so na oblasti levičarji, ki pojmujejo državo kot vojni plen. Iz domoljubja se norčujejo z kao zmerljivko “populizem, popuslistične stranke”, kar bi moral biti, vsaj po mojem kompliment, kajti populis…zavzemanje za ljudi, mora, sploh v tako malem narodu kot je slovenski, biti močno povdarjen, sicer je z narodom konec.

            Opažam pa, da se SDS-ovi poslanci, tako kot EPP, ne nameravajo v EU-ju povezovati z domoljubnimi strankami. Še en strel v lastno koleno tako za EPP kot tudi za SDS!!

            Je pa res, da zna biti do jeseni znotraj EPP-ja zelo burno in se zna zgoditi, da se bo strankarsko združenje razpadlo.

          • rabbit

            Veš jaz nisem v SDS govorim vam realno stanje pa ga nočete videti, ker ste zabubljeni v svoj prav. Najprej morate vedeti, da DOM kandidira za poslance v Sloveniji ne v Italiji in ne na Madžarske in iz tega bi mora izhajati vsa volilna strategija pa jo ne Brščič niti Ušajeva nista bila sposobna prepoznati zato tak izid, ki si ga je Dom kriv čisto sam. Najbolj smešno je, ko SDS očitate, da vali krivdo za poraz na druge sami pa počnete ravno to.
            Kaj se bo zgodilo z EPP bo pokazal čas najbrž bo razpadla nič ni večno, tudi EPP ne. Me pa zanima zakaj imate drugačen vatle za SDS za Fidesz, ki je pa v isti EPP pa drugačne.Pa so njeni poslanci enako glasovali kot SDS jevi.
            Pa je položaj Fidesza drugačen kot SDS. Fidesz je del oblasti na Madžarskem celo 2/3 obvladuje parlament, medtem ko je SDS opozicijska stranka in nima nobenega vpliva na vlado Republike Slovenije.

          • rabbit

            No vidiš ti hočem povedati kdo profitira od EPP Hrvatje so to dobro pogruntali : Hrvaški premier Plenković eden od glavnih pogajalcev EPP

          • Artur

            Vsi naši desnosredinski cerkveno agrarni udbo “demokrati” se kakor stvari stojijo prav fajn počutijo v družbi s temi antidomoljubi.
            https://direktno.hr/eu-i-svijet/eu/merkel-weber-plenkovic-europski-pucani-do-posljednje-minute-borit-cemo-se-protiv-populista-i-naciona-156502/

          • Common Sense

            Pa saj sem rekel, da SDS ni zmagovalka volitev. Zato je zaklinjanje in tolčenje po prsih toliko bolj bolano. Za kozlat.

          • Borut Stari

            Tvoje razmišljanje nekam smrdi po zažganem. SDS ni kandidirala sama, kot so to druge stranke. Zmagala je lista SDS+SLS in to v vseh volilnih enotah razen ,tako ali drugače, rdeče Primorske. Če bi se SDS+SLS priključila še NSi bi bila zmaga desnice še višja. Recimo 5 poslancev proti trem. Brglez bi gotovo odpadel.

  • Cenzurion

    Zamenjajte svojega dolgodesetletnega vodjo pa vas bo sigurno volilo pol Slovenije. Tako lahko samo čakamo in sanjamo na neke boljše desne čase, kar je velika žalost

    • totex39

      Saj ravno to hočejo levičarji, ker jim preveč krauža možgane in zaradi tega je vsa farsa okrog njega.

      • Cenzurion

        Ne ravno brez njega bi ti levičarji zgubili veliko kost za glodat. Očitno SDS nima interesa se še bolj približat neopredeljenim volilcem. Stavijo samo na svojo sekto, kar jim čisto zadošča da do konca življenja ostanejo v opoziciji, v parlamentu. No ostalim nam z desnice to pač ni najvišji od ciljev da ostanemo večna opozicija

        • Beli Sneg

          No sem uganil, si od Ljudomile.

          • Cenzurion

            V bistvu nisi..uganil

          • Beli Sneg

            Dv bistvu tudi če sem uganil ti nebi priznal

    • Beli Sneg

      Lažnivci. Niti en rdečkar ne bo volil za SDS, z Janšo ali brez.

      • Cenzurion

        Hm res čudna logika da je nekdo avtomatsko levičar če ni za SDS???

        • Beli Sneg

          Če nisi to si pa lahko še od Ljudmomile ali pa Jelinčičev. Razlike ni veliko do levičarja.

          • Cenzurion

            Naj še jaz ugibam. Torej si ti nekdo 1. iz stranke ali pa 2. nimaš možganov

          • Beli Sneg

            Ne eno ne drugo. Zgrešil v obeh točkah.

        • rabbit

          Smo videli primer v Ljubljani, ko je za župana kandidiral Anže Logar takoj se je plaz vsul po njemu . Ni važno kdo je predsednik SDS levičarji ne bodo nikoli volili SDS.

          • Cenzurion

            Govorimo o neopredeljenih volilcih ne levičarjih. Večina jih SDS nebi volila ravno zaradi Janše

          • rabbit

            A daj no poznam kar nekaj volivcev desnice, ki ne hodijo na volitve veš kdo jih je razočaral SLS; SKD IN NSi. Niso bili volivci SDS. Ker, če bi vaša teorija držala potem bi morala tako NSI in SLS dobiti skupaj več kot 30% glasov pa ne pije vode, SLS sploh ni v parlamentu NSi pa je tam na 6%.

    • Common Sense

      Ravno sem poslušal Faktor# in tudi tam Požar ugotavlja, da so LMŠ volili tisti, ki so anti-Janša, pa sicer po svetovnem nazoru niso levičarji. To je teh 12-15%, ki jih manjka desnici. Think about it. Res sem mislil, da bo Janša se umaknil v Bruselj, pa sprostil politični prostor za kakšno Romano Tomc. A škorpijon si ne more kaj….

  • Artur
  • JANEZ GUS

    Sem za to in to je treba predlagat v parlamentu,da vsak poslanec opravi inteligenčni test,preden se svinja zvali k koritu,da vsaj vemo,s kakšnim debilom imamo opravka.Da ti potem kakšna kura,kot je JOVOVA ne izstreli,da je Bruselj na Nizozemskem.

    • JANEZ GUS

      In seveda,da je ta javno objavljen.ali pa ga je treba opraviti takrat,ko se modelu zahoče mesto poslanca in to javno napisat.Vsi,ki imajo IQ številko otroških čevljev,so koalicijski poslanci.

      • Coeus

        Tistim, ki pa niti IQ-ja stevilke otroskih cevljev ne dosegajo, so pa v opoziciji. Kar je edino pravilno. :D

        • JANEZ GUS

          Vprašaj v opozicijo,kje je Bruselj.Mogoče ti bodo še povedali,čigav mora biti Krim.

    • rabbit

      Ta je bila res svetovna, da je Bruselj na Nizozemskem. Hahaha

  • antimur

    Če bi medijska kučanistična drhal poročala po resnici, če bi uradno glasilo izdajalcev Novačke in ostalih zahrbtnežev polovico toliko napadala levake kot SDS, bi zagotovo ne bilo v EU parlamentu antidomoljubov in kučanističnih pizd in pizdunov kot je Fajonka, Brglez (baraba svetovnega kalibra, zahrbtnež in nagnusen podrepnik) ter izdajalcev kot je Novačka.

    • rabbit

      Najbolj zagrizeni proti SDS tukaj na tem portalu so ravno DOM ovci. Penijo se kot bi izgubili proti Luki Mescu pa ga v volilni kampaniji niso niti enkrat napadli zanimivo a ne.

  • Artur Walter

    Vsi za DOM za svobodo naprej.

  • Antonius

    Ja takole se nam dogaja. Zadeve so trdno v sedlu.Levičarski kleptomani nas po nobenih volitvah še niso spravili v dvom, da izvoljeni ne bodo poskrbeli še za kakšno obiranje in krajo. Drža opozicijske SDS nas pa tudi še ni razočarala. Njihova razkritja o kriminalu izvoljenih so vedno vsebinska in resnična, verjame jim pa opozicijski odstotek volivcev, zato še danes državo vodijo veleizdajalčevi kleptomani.
    Bolj kot zgoraj zapisano, me preseneča in skrbi preštevanje volilnih glasov. Veleizdajalčeve vlade se z novimi obrazi menjajo, posadka, ki prešteva volilne glasove je pa ves čas ista. Zgleda do so urni, uspešni in pošteni kot, da bi jih iz NLB-ja angažiral.

  • realnost

    Je Romana Tomc lepo povedala: kampanija za naslednje volitve se začne že naslednji dan po volitvah in traja do naslednjih volitev in ne samo en mesec pred volitvami. Na naslednjih volitvah bom volil stranko, ki bo vsak teden podala v državni zbor vsaj en predlog na teden, ki bo pomenil izboljšanje sedanjega stanja, odpravo nepravičnih dajatev in obsodbe kriminalnih dejanj. Ajde stranke dosti je bilo nakladanja, gremo akcije!!!

  • Miro

    me pa veseli da je SDS kljub izgubi enega pos(r) anca v primerjavi s prejšnjim mandatom še vedno “velika zmagovalka”….. štetje po Janševo

  • realnost

    Če se bo vsaka stranka bolj kot s drugimi strankami ukvarjala s svojimi predlogi za izboljšanje klavrnega stanja v državi bo imela dovolj dela da jim nebo dolgčas. :) Moj predlog je da se na vsako povišanje cen da kontra predlog za znižanje cen .. Npr. zadnjič sem prebral da želijo brihtne glave javne rtv dvigniti naročnino. Lahko bi že danes vložili kontra predlog za znižanje prisilne naročnine, saj se financirajo tudi preko reklamiranja …Gremo akcije.

    • realnost

      Na koncu kampanije bo vsak volilec pogledal v svojo denarnico in kolikor več mu bo ostalo v njej zaradi ukrepov določene stranke bo vedel koga obkrožit.. simpl ane..

      • rabbit

        To pri Slovencih ne gre skozi. Slovenec ima rad sploh ženski del, da jim ljudje lažejo in lepo govorijo. Bolj so revni bolj ali ne gredo na volitve ali volijo levičarje. Narobe svet. Ampak ko se bo desnica naučila dobro lagati takrat bo začela zmagovati.

        • realnost

          če nebi levičarji kradli na vsakem koraku in bi bili stroški transparentni bi z nižjimi cenami bili vsi zadovoljni edino lopovi bi pocrkali… Tudi vinjete ki so trenutno najdražje v evropi 110€ bi bile pri drugačni vladi še vedn lahko 55€. Pa da ne govorim o brezplačnih obrokih v šolah,….

          • rabbit

            Pa si videl kakšne demonstracije, ko so povišali ceno vinjet, kot pri recimo radarji v Mariboru, ko je gorel Maribor. To ti vse pove o mentaliteti slovenskega naroda. Telenovele in šovi to naša bo prihodnost

          • realnost

            Ko bodo videli da se nekdo zares zavzema za njih in gre s svojimi predlogi do konca magar na evropska sodišča se bodo tudi sami zbudili iz spanja. Če se stranka sprijazni z vsemi predlogi vladajočih, da se nič neda narediti potem tudi ljudje ne bodo skočili na cesto ..Le zakaj bi če nič ne da?? Pa se s nepopustljivostjo da vse doseči!!!!! A prvi v tem morajo biti stranke, ki so dobro plačane od davkoplačevalcev..

          • rabbit

            A tako kot upokojenci ki se še vedno niso zbudili in je Desus še vedno njihova stranka. Marjan Šarec se pa po novem bori za njih.ha ha

          • realnost

            Vprašanje če bo desus še prestpil prag parlamenta.. Se pa res vrli levičarji že pripravljajo zamenjavo zanjo. Lahko bi upokojencem pomagali z ukrepi glede na to da imajo sramotno nizke penzije….

          • rabbit

            Novi predsednik stranke naj bi bil Igor Kardelj Šoltes in ovčke ga bodo spet pridno volile.

          • Common Sense

            Zakaj levičarji kradejo? Zakaj kdorkoli krade (na dolgi rok)? Zato, ker lahko. Tu je vsa poanta. Edini, ki to lahko prepreči je folk. Folk pa je ovca in pridemo na začetek zgodbe. Ergo, edini način je, da se folk nategne v dobre namene. Enkrat, za spremembo.

        • Common Sense

          S tvojim zadnjim stavkom se več kot strinjam. Laganje je lahko tudi samo prikrojena resnica, politični marketing….vse za dosego cilja. To je, če hočeš na oblast. Če pa hočeš čepeti v kotu in se kujati, potem pa je že sedanja strategija povsem primerna.

  • terminalar

    Glede Joveve,… Slovenci še vedno dajo več na pojavo in stas kot na izkušnje, je škoda, da ni namesto Brščiča kandidirala Norma Korošec.
    Toplo pa mi je pri srcu, ker je popušila ogabna kljuka violeta in pa večni nategun “verjamem”, da Korla niti ne omenjam.

  • Janez Kepic-Kern

    POMEMBNO
    IN
    ZELO ZANIMIVO, ZATO
    ŠE 1X.
    ŠE 1X
    KOT – ZANIMIVOST !

    POČASI DOJEMAJOČI – DOJEMITE ŽE – 1X !
    NAM
    PREDSTAVLJANI T.I. JOSIP BROZ MARŠAL TITO !
    Z ZELO VELIKO STOPNJO VERJETNOSTI – SPLOH
    NI,
    NIKAKOR
    – NI BIL ROJEN V KUMROVCU.
    TO
    KAR POČNEJO – KUMROVCU – JE ČISTO BREZ SMISLA. Se zdi,

    ŠE 1X
    BRANJE ZA NAŠEGA VALTKA
    KAKŠNI NESMISLI
    SE
    DOGAJAJO
    V ZVEZI S TEM – KUMROVCEM !
    Zelo velika verjetnost je,
    da
    je bil nam zni t.i. JOSIIP BROZ – T.I. MARŠAL TITO ! – POVSEM DRUG ČLOVEK,
    IZJEMNO
    MALOVERJETNOSTI PA JE,
    DA BI BIL TISTI KOVINARSKI VAJENEC – JOSIP BROZ IZ KUMROVCA.
    NAJ
    POOBLAŠČENE SLUŽBE NAŠE DRŽAVE R. SLOVENIJE
    PREVERIJO
    – SPODNJE KAR VERODOSTOJNE SLEDI NFORMACIJ
    O
    REALNI IDENTITETI
    – JAVNE OSEBE
    – NAM VSILJEVANE KOT – MARŠAL JOSIP BROZ – TITO. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.

    “Ne bojte se jih torej; kajti nič ni prikritega, kar se ne bo odkrilo, in skrivnega, kar se ne bo zvedelo.”… “Kar vam pravim v temi, povejte na svetlem, in kar slišite na uho, razglasite s streh.” (Matej: 10,26-27)

    CITATNO Z INTERNETNEGA VIRA:
    http://www.antekunek.hrvati

    Ante KUNEK : FRANC AMBROZ.

    Pisac, knjige, HOHŠTAPLER, navodi, izkaze bečkog dnevnika ”Kurir”, što su te novine objavile 1980.godine, sa osobnim napisanim svjedočanstvom, katoličkog svećenika u Štajrskoj, Valtera Vinkmilera, predstojnika, samostana u Šlofergase 4, preminulog 1961.godine. U tome svjedočanstvu, svećenik V.Vinkmiler, napisao je sljedeće : “Tito je bio moj školski drug u benediktanskom konviktu, ”Sv. Pavao” u Kernetenu. Njegovo ime medju nama bilo je Franc ali i Josip Ambroz a rodjen je u Beču. On je bio šarmantan mladić….nije imao prijatelja osim mene i moga brata Alfonza.Uživao je u lijepom oblačenju i uvijek je želio biti u centru pažnje.” Svećenik V.Vinkmiler, dokazao je svoje svjedočenje sa s)likama učenika gimnazije, ”Sv.Pavao”, na kojima je uslikan i Franc Ambroz, godina poslje, prozvani Tito. Radi sredjivanja nasljedstva od oca, braće, Vinkmilera, na sudu u Ptuju, braća Vinkmiler, sačuvali su dokumenat, zahvale braće Vinkmilera, što su uputili svome školskom prijatelju, FRANCU AMBROZU, zvanome Titi, radi njegove pomoći, za sredjivanje nasljedstva, na sudu u Ptuju. Pred smrt u ljubljanskoj bolnici, Franc Ambroz, zvani Tito, prema iskazima lječnika, govorio je u bunili isključivo, njemačkim govorom. Austrijski diplomata u službenoj posjeti u Beogradu, izjavio je, da Tito govori njemački, sa starim bečkim naglaskom.

    še 1x CITAT IZ EVANGELIJA:

    “Ne bojte se jih torej; kajti nič ni prikritega, kar se ne bo odkrilo, in skrivnega, kar se ne bo zvedelo.”… “Kar vam pravim v temi, povejte na svetlem, in kar slišite na uho, razglasite s streh.” (Matej: 10,26-27)

    PONOVIM,
    NEKATERI PAČ POČASI DOJEMAJO:
    nam
    vsiljevani
    t.i. JOSIP BROZ – T.I. MARŠAL TITO – – z veliko verjetnostjo – NI bil rojen v Kumrovcu.
    O
    MOŽNI,
    LATIFUNDIJI – NA KRAJU SEDANJE
    vasi
    AMBROZFALVA pri SZEGEDU. NA MADŽARSKEM.

    https://www.google.com/sear

    VERJETNI KRAJ ROJSTVA IN
    PREBIVANJA T.I. MARŠALA TITA
    v njega predšolski dobi

    SAJ
    TISTI PRED SKORAJ 40 LETI UMRLI T.I. MARŠAL TITO
    DANES,
    LETA 2019 – NE BI BIL VEČ POZORNOSTI VREDEN,

    A?
    1. VSAJ UČEČA SE MLADINA IMA PRAVICO – DO REALNE RESNICE,
    TUDI O IDENTITETI JAVNIH OSEB KOT JE BIL T.I. MARŠAL – TITO,

    2.
    STRAHOVIT EGOMAN JE BIL TISTI T.I. MARŠAL TITO: tudi veliiko komunistično usmerjenih ljudi, je dokazano dal likvidirati

    – da bi bil – prav on – na vrhu – KPJ PARTIJE,

    DA
    3.
    O STO TISOČIH NESODNO POMORJENIH, NEOBOROŽENIH POLIT POMORJENIH
    POLITIČNIH
    NASPROTNIKOV KP STALINIZMA NA OZEMLJIH EX YU NITI – NE PIŠEM.
    IN
    4.
    TUDI: da ne pišem o napisu “ŽIVEO DRUG TITO” NA – GOLEM OTOKU.
    Res
    strahovit – EGOMAN – je bil – nedvomno.!

    Ampak !
    VELJAVNIH DOKAZOV,
    – DA
    JE BIL ROJEN V KUMROOVCU – VELAVNIH DOKAZOV – NI !!! Le trditve – so, nedokazane..

    ČE SMO RES REALNI:
    O
    ROJSTVU, O STARŠIH – T.I. MARŠALA OBSTAJAJO – SAMO – SLEDI !
    Ena
    realna
    SLED MOREBITNEGA KRAJA
    – ROJSTVA T.I. MARŠALA TITA – JE DANAŠNJA
    VAS – PRI SZEGEDU
    Z IMENOM

    – AMBROZFALVA.
    Lahko jo najdete na internetu.

    Najbolj
    verjetni – biološki oče – t. i . MARŠALA TITA
    JE
    BIL NAMREČ UPRAVITELJ NEKE – LATIFUNDIJE, VELEPOSESTVA – PRI SZEGEDU.
    TA
    LATIFUNDIJA – JE BILA VERJETNA LAST
    PRAVE
    BIOLOŠKE MAME, MATERE – T.I. MARŠALA TITA ?
    TE
    SLEDI BO MORAL PREISKATI – TISTI,
    KI
    BO RESNO ISKAL – PRAVO IDENTITETO JAVNE OSEBE T.I. MARŠALA TITA.
    Jaz
    osebno – Janez KEPIC-KERN – IN ŠE MNOGI
    BI RADI VIDELI,
    DA BI REALNE SLEDI ROJSTVA, STARŠEV, ŠOLANJA T.I. MARŠALA TITA
    preiskovali
    uradno pooblaščeni in usposobljeni ljudje državnih organov R. Slovenije.
    TO,
    DA
    V T.I. “URADNO PODOBO” T.I MARŠALA TITA
    INDOKTRINIRANI LJUDJE
    – ŠE DANES – LETA 2019
    “SLEPO”
    VERJAMEJO VEČ KOT PROZORNO KP IDEOLOŠKO SKONSTRUIRANI ZGODBICI
    O
    JOSIIPU BROZU, KOVINARSKEMU VAJENCU IZ KUMROVCA,
    JE
    DANES, LETA 2019. ŽE PRAV . GROTESKNO !
    A
    NEKDO IMA,- ALI HOČE IMETI – “SEDANJO , LETO 2019 – POLITIČNO KORIST”
    ALI – POSKUŠA IMETI – ŠE DANES
    OD
    TE IDEOLOŠKO GROTESKNE, GROZLJIVO – GROTESKNE- A “PROLETARSKE” PODOBE
    TEGA
    JOSIPA BROZA, KOVINARSKEGA VAJENCA IZ KUMROVCA ?! Se zdi.
    No?
    Tudi veljavni dokazi
    DOTLEJ
    BO
    SE ZDI – TA – KUMROVEC – ŠE KAR OBISKOVAN,
    Saj zdaj je že vsem znano, da je
    v t.i. “HIŠI CVETJA”
    – POD PLOŠČO Z IMENOM – J.B. TITO – LE VREČA PESKA.

    TUDI
    VELJAVNI DOKAZI
    O
    – kraju rojstva in kraju preživljanja otroških let in realnih šolah IN BIOLOŠKIH STARŠIH
    t.i.
    “MARŠALA TITA” – SE BODO NAŠLI.
    Kdorkoli jih bo že našel.
    Morda
    v kratkem, Kdo ve – morda v kratkem. L.r. JANEZ KEPIC-. KERN KOMENDA
    P.S.
    “VERNIKI”
    V JOSIPA BROZA – KOVINARSKEGA VAJENCA IZ KUMROVCA
    PA
    NAJ SEVEDA – KAR “VERUJEJO”
    DA JE T.I. MARŠAL TTO
    – ZNAL DOBRO IGRATI – LEPE IN TEŽKE ETUDE Fr. CHOPINA – NA KLAVIR
    IN
    DA JE IMEL GOSPOSKE KUŽKE – P U D L J E
    ZATO
    KER JE BIL – “PROLETAREC” , KOVINAR JOSIP BROZ iz Kumrovca.
    Take
    NEVERJETNE STVARI – VERJETI – NI KAZNIVO.
    Čisto “normalno” – pa tudi – ni ! Take stvari – verjeti.
    P.S.
    https://www.google.com/sear

    vas – AMBROZFALVA – pri SZEGEDU.

    P.S.

    Temu “tok-tok” Valerju Branislavu
    zaupam,
    kje je – nam “vsiljeni” ex KP MARŠAL J.B. TITO
    JE
    NAJBOLJ VERJETNO
    PREŽIVEL
    SVOJA – PREDŠOLSKA LETA !
    PREŽIVEL JIH JE V KRAJU, NA LATIFUNDIJI,
    kjer je danes vas

    AMBROZFALVA pri SZEGEDU.
    https://www.google.com/sear

    Malo severneje od SUBOTICE. A ti – to dojemaš ?
    TVOJ MARŠAL JE ZELO DOBRO ZNAL – MADŽARSKO
    PO
    ZAGORSKO – PA – NIČ.
    Valtej – glavo imaš zato, da misliš,
    ne zato, da verjameš v NESMISLE. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    P.S.
    KOT ZANIMIVOST

    •Edit•Reply•Share ›
    Avatar
    Janez Kepic-Kern • 15 hours ago
    Temu “tok-tok” Valerju Branislavu
    zaupam,
    kje je – nam “vsiljeni” ex KP MARŠAL J.B. TITO
    JE
    NAJBOLJ VERJETNO
    PREŽIVEL
    SVOJA – PREDŠOLSKA LETA !
    PREŽIVEL JIH JE V KRAJU, NA LATIFUNDIJI,
    kjer je danes vas

    AMBROZFALVA pri SZEGEDU.
    https://www.google.com/sear

    Malo severneje od SUBOTICE. A ti – to dojemaš ?
    TVOJ MARŠAL JE ZELO DOBRO ZNAL – MADŽARSKO
    PO
    ZAGORSKO – PA – NIČ.
    Valtej – glavo imaš zato, da misliš,
    ne zato, da verjameš v NESMISLE. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    •Edit•Reply•Share ›
    Avatar
    This user is blocked.


    Avatar
    Janez Kepic-Kern • 15 hours ago
    POČASI DOJEMAJOČI – DOJEMTE ŽE – 1X !
    NAM
    PREDSTAVLJANI T.I. JOSIP BROZ MARŠAL TITO – NI BIL ROJEN V KUMROVCU.
    TO
    KAR POČNEJO – KUMROVCU – JE ČISTO BREZ SMISLA. Se zdi,

    ŠE 1X
    BRANJE ZA NAŠEGA VALTKA
    KAKŠNI NESMISLI
    SE
    DOGAJAJO
    V ZVEZI S TEM – KUMROVCEM !
    Zelo velika verjetnost je,
    da
    je bil nam zni t.i. JOSIIP BROZ – T.I. MARŠAL TITO ! – POVSEM DRUG ČLOVEK,
    IZJEMNO
    MALOVERJETNOSTI PA JE,
    DA BI BIL TISTI KOVINARSKI VAJENEC – JOSIP BROZ IZ KUMROVCA.
    NAJ
    POOBLAŠČENE SLUŽBE NAŠE DRŽAVE R. SLOVENIJE
    PREVERIJO
    – SPODNJE KAR VERODOSTOJNE SLEDI NFORMACIJ
    O
    REALNI IDENTITETI
    – JAVNE OSEBE
    – NAM VSILJEVANE KOT – MARŠAL JOSIP BROZ – TITO. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    “Ne bojte se jih torej; kajti nič ni prikritega, kar se ne bo odkrilo, in skrivnega, kar se ne bo zvedelo.”… “Kar vam pravim v temi, povejte na svetlem, in kar slišite na uho, razglasite s streh.” (Matej: 10,26-27)

    CITATNO Z INTERNETNEGA VIRA:
    http://www.antekunek.hrvati

    Ante KUNEK : FRANC AMBROZ.

    Pisac, knjige, HOHŠTAPLER, navodi, izkaze bečkog dnevnika ”Kurir”, što su te novine objavile 1980.godine, sa osobnim napisanim svjedočanstvom, katoličkog svećenika u Štajrskoj, Valtera Vinkmilera, predstojnika, samostana u Šlofergase 4, preminulog 1961.godine. U tome svjedočanstvu, svećenik V.Vinkmiler, napisao je sljedeće : “Tito je bio moj školski drug u benediktanskom konviktu, ”Sv. Pavao” u Kernetenu. Njegovo ime medju nama bilo je Franc ali i Josip Ambroz a rodjen je u Beču. On je bio šarmantan mladić….nije imao prijatelja osim mene i moga brata Alfonza.Uživao je u lijepom oblačenju i uvijek je želio biti u centru pažnje.” Svećenik V.Vinkmiler, dokazao je svoje svjedočenje sa s)likama učenika gimnazije, ”Sv.Pavao”, na kojima je uslikan i Franc Ambroz, godina poslje, prozvani Tito. Radi sredjivanja nasljedstva od oca, braće, Vinkmilera, na sudu u Ptuju, braća Vinkmiler, sačuvali su dokumenat, zahvale braće Vinkmilera, što su uputili svome školskom prijatelju, FRANCU AMBROZU, zvanome Titi, radi njegove pomoći, za sredjivanje nasljedstva, na sudu u Ptuju. Pred smrt u ljubljanskoj bolnici, Franc Ambroz, zvani Tito, prema iskazima lječnika, govorio je u bunili isključivo, njemačkim govorom. Austrijski diplomata u službenoj posjeti u Beogradu, izjavio je, da Tito govori njemački, sa starim bečkim naglaskom.

    še 1x CITAT IZ EVANGELIJA:
    “Ne bojte se jih torej; kajti nič ni prikritega, kar se ne bo odkrilo, in skrivnega, kar se ne bo zvedelo.”… “Kar vam pravim v temi, povejte na svetlem, in kar slišite na uho, razglasite s streh.” (Matej: 10,26-27)ONOVIM,
    NEKATERI PAČ POČASI DOJEMAJO.
    nam
    vsiljevani
    t.i. JOSIP BROZ – T.I. MARŠAL TITO – – z veliko verjetnostjo – NI bil rojen v Kumrovcu.

  • Artur

    MERKEL, WEBER, PLENKOVIĆ Europski pučani: Do posljednje minute borit ćemo se protiv populista i nacionalista
    https://direktno.hr/eu-i-svijet/eu/merkel-weber-plenkovic-europski-pucani-do-posljednje-minute-borit-cemo-se-protiv-populista-i-naciona-156502/

    SLOdesnosredinski cerkveno agrarni udbo “demokrati” zdaj je na vas vrsta, da povabite k nam kar oba, da boste skupaj nabijali proti tzv. nacionalistom oz. populistom ne se jim zamerit sledite zgledu hrčkov drugače bo hudič pa na helikopter ne pozabite.

  • Artur

    MERKEL IZ ZAGREBA PORUČILA ‘Nacionalizam pokušava uništiti Europu’ PLENKOVIĆ ODRŽAO EMOTIVNI GOVOR
    https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/merkel-iz-zagreba-porucila-nacionalizam-pokusava-unistiti-europu-plenkovic-odrzao-emotivni-govor-presnazno-izgleda-cibona-veceras/8887220/

    Pod nujno je treba ustaviti to protinarodno zlo preden bo prepozno .

    • rabbit

      Potem pa ploskala ustašu Thompsonu in veselo poskakovala ob njegovi glasbi. Res je bilo smešno mater jo je Plenković peljal scat.

  • učko

    Ah dejte spet lagat sami sebe. Na desnici pač ni nobene druge stranke in ljudje, ki ne marajo levice pač volijo SDS, ker drugega ni! So pa levuharji s premeteno taktiko “mreže množic strank” polovili največ glasov in imajo oblast. In v tem je “keč” vsega. Torej množica levuharskih strank jim zagotavlja oblast, ni pa nujno, da bo katera od njihovih strank dobila največ glasov, ker jih to niti ne zanima. No, to je tudi razlog, zakaj Janša ni mogel sestaviti vlade. NE BIT NAIVNE OVCE, NO !!!!

    • Common Sense

      Ja. No, tudi na desnici se je ustvarila ena nova v “mreži strank”. S to razliko, da se jo da desnici začne zabijati dol in se kregati med sabo. Celo Nova24 je odtegnila medijsko pozornost DOM-u in ga posledično dokončno “zadušila”. Ne omenjati Lucije, ker je pač eno staro babše, ki je v celotni sliki minorna. Treba je gledati strateško. Pravi državnik se s tem babšem ne bi niti ukvarjal, ampak gledal širšo sliko. Torej, roko na srce, strategije desnica ne obvlada. Pa bi samo morala skopirati zelo uspešen model levice, kot si ga že sam omenil. Pa je ne. Torej, kje je problem? V komu je problem? V Luciji? :))))

      • Beli Sneg

        Kdo je komu zabijal dol. Mislim da je JJ korektno povedal, da je legitimno ustanavljati stranko, da bo prag 8 procentov težko dosegljiv. In imel je prav. Potem ko se je s twiti, predvsem od odvetnice Ušajeve, usuli po omrežjih, so pa pričakovali, da jih bo JJ gostil na TV. Oh in sploh vi vidite samo tisto kar sami hočete videti. Kakšno zamenjavo? SDS z ali brez JJ s strani levo usmerjenih ne bo nikoli izvoljena. Lep primer je odličen kandidat Logar v Ljubljani. Koga so izvolili: srbskega mafijca.

        • rabbit

          Jaz sem takrat napisala, ko se je ustanavljal DOM da bo za izvolitev potrebno vsaj 50.000 glasov in so me nekateri napadali da pretiravam in sedaj se vidi da sem imela kar prav NSI je dobila 1 mandat za 52.000 glasov in na to je opozoril Janša Ušajeva pa z vsemi topovi nad njega in prav tako njeni podporniki in to še kar traja čeprav je formalno volitev konec. Nočejo priznati, da so sami krivi za slab rezultat.

        • Common Sense

          Saj sem ti rekel, da ne omenjaj Ušajeve. To je babura. JJ bi moral videti čez to. To je moje mnenje. Če si državnik, se ne zmeniš za to kaj blejejo ovce.

  • Artur

    Juncker: ‘Glupi nacionalisti su zaljubljeni u svoje zemlje, ja volim one koji dolaze izdaleka’
    https://priznajem.hr/novosti/svijet/juncker-glupi-nacionalisti-su-zaljubljeni-u-svoje-zemlje-ja-volim-one-koji-dolaze-izdaleka/90470/

  • xtc

    Realno je stvar taka,EV so nakazale katere stranke bodo izginile in so verjetno brezperspektive in jih bodo naslednje volitve pospravile,to so SMC(Samo MIro Cerar),SaB(Stranka A lenkinih Butalcev),Desus(Dementni SlovenskiUsranci),Levica(levoroki),SNS (Stranka “Naših” Stricev”,zelo verjetno zaradi neumnosti Ušajeve tudi Dom in seveda LMŠ(Lopovi Malega Marjana),ki so v bistvu tudi neke vrste VELIKI poraženci saj mu kljub medijski levi mašineriji in odkriti podporo Pop KUR in Ninamedije in druge mašinerije ni uspelo dobiti več kot dva poslanca,kar nakazuje,da bo po predčasnih volitvah LMŠ(Le Samo še Šarec) delil ousodo SMC ja,saj se bodo začeli prepiri v vladi,kajti vsak ,si bo hotel nagrabiti ,čim več saj ve da je v večini na naslednjih volitvah z njimi konec in to je tudi konec Šarca in SLO levičarjev sploh čena Balkanu zacveti nova vojna-kar bi bilo za SLO levičarje uničujoče,kajti njih volilna baza se bo razletela zaradi podpore stranema.
    Definitivno pa ohlajanjevse bolj stiska Nemčijo kar pomeni ,da se kriza bliža-skladišča avtoindustrije so polna novih in E vozil,ki ne greedo več v promet ,kot so predvidevali in zaznava se upad plačilne discipline in rast cen.
    Nadalje v EU parlamentu pa je razpad EU možen večji kot kdaj koli preje.
    Jasno je ,da Webber NE BO predsednik EPP in za to je kriva ravno Merckelca in sam s svojo retoriko.
    Zelo nevarna pa je za EU oblikovanje koalicije Anarholiberalov,Socialistov,Zelenih multikulti turkov in ostalih levičarjev-kar se bo verjetno zgodilo zaradi vzdrževanja dotoka ilegalne drhali,kar pa lahko prinese iztop večih držav iz EU celo pa tudi razpad nekaterih držav.
    Skratka če so socialisti ipd ddrhal zakuhalui Drugo vojno bdo zakuhali sedaj tudi razpad EU in trejo v Evropi,kajti Evropa taka kot trenutno je je v slepi ulici vztrajanje na zablodeli multikulti anarholiberalnosocialistično zeleni idejii pelj v vojno in razsip EU.

  • xtc

    SO pa EU volitve razkrile “profesionalnost” Reporterja,kako se je “neodvisni novinar Kršinar” objemal in čestital z Žigo Turkom kandidatom NSi zelo zanimivo on res zelo nepristransko kot se radi pohvalijio na Reporterju,ki postaja vse večja odlazek-F21 izpostava v kao “desnem” tisku.

  • Janez Kepic-Kern

    PO NAD 70 LETIH
    POČISTIMO,
    KOREKTNO UREDIMO
    ZELO “UMAZANO IN KRVAVO” EX KP TITO – POLPRETEKLOST.

    No !
    Stranka – SDS
    je – kar je lepo –
    v zelo prijateljskih odnosih s sedaj vladajočim cenjenim gospodom V. ORBANOM
    na MADŽARSKEM.
    Pa zato ne bo težko preveriti – podatke
    o tem
    KDO JE BIL V LETIH – CCA 1890 – LASTNIK CCA 1000 HA ZEMLJIŠČ
    NA
    KRAJU BLIZU ZELO POZNANEGA MESTA – SZEGED,
    KJER ZDAJ STOJI
    VAS
    – Z IMENOM – “AMBROZFALVA” !
    Zelo poznani
    HUDI NASPROTNIK -T.I. MARŠALA TITA – raziskovalec
    KOSOVSKI SRB IN POŠTENJAKAR – Momčilo JOKIĆ,
    v njega knjigi TAJNI DOSIJE J.B. TITO – TRDI,
    da je bila lastnica, tiste
    LATIFUNDIJE=ZEMLJIŠKEGA POSESTVA – JUŽNO OD mesta SZEGED
    poljska grofica, vdova – Marija ERDELYI.
    Ta
    lastnica naj bi imela za upravitelja te njene VELEPOSESTI- LATIFUNDIJE
    UPRAVITELJA
    madžarskega ŽIDA, premožnga FRANZA AMBROZA.
    Z
    njim naj bi imela tudi – nezakonsko rojenega – sina,
    ki
    naj bi po zatrdilih avtorja TAJNEGA DOSIJEJA J.B. TITA – Momčila JOKIĆA
    prav
    TISTI
    – FRANZ OZ. JOZEF AMBROZ
    – ki je bil
    GOJENEC KONVIKTA ST. PAUL NA
    – KOROŠKEM V LABODSKI DOLINI. Kjer je imel vpisan – pouk glasbe.
    in
    je imel tudi še več privatnih učiteljev.
    Skratka !
    Za
    poklicne uslužbence naše države R. Slovenije – ne bo pretežko
    – zbrati
    TE
    – NE TAKO ZELO STARE PODATKE IZ
    LET 1890-1914.
    Pa
    se bodo te – verjetno iz političnih razlogov “namenoma ohranjane zbrke”
    okrog
    PRAVE IDENTITETE , ROJSTVA, BIOLOŠKIH STARŠEV
    OSEBE,
    JAVNE OSEBE T.I. J.B. MARŠALA TITA
    – hitro
    uradno- razjasnile ! Vsi,
    mi pošteni prebivalci, državljani ex KP TITO YU
    – BI SE
    – ODDAHNILI !.
    l.r. Ex OK knjižničar iz LJ,
    NEKAZNOVAN, NEALKOHOLIK, 67 LET ITD. L.R. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA

    P.S.
    VIDEO INTERVJUJI raziskovalca Momčila JOKIĆA
    TAJNI DOSIJE J.B. TITO,
    SAMO JA ZNAM, KO JE BIO TITO ITD.
    https://www.google.com/sear

    – sedanja vas
    AMBROZFALVA blizu SZEGEDA

    https://www.google.com/sear…,
    KOREKTNO UREDIMO – PRETEKLOST.

  • Coeus

    “Jančič in Cukjati: evropske volitve pokazale, da Slovenci še vedno najbolj zaupamo SDS”

    V bistvu ne… te volitve so pokazale samo to, da ima SDS se vedno najbolj neumno in zvesto volilno bazo. Pa se za te niste dovolj sposobni, da bi jih spravili na volisca kaj vec kot 7,5%… pa se tu je verjetno levji delez prispevala SLS ;)

  • Lea Pralines

    VELIKO LAŽI STE NAKRACALI,NAS JE TUDI VELIKO SLOVENCEV KI NASPROTUJEMO POLITIKI SDS,KER JE ŽALJIVA IN NESPOSOBNA.ITAK SE PA VIDI KAKO STRANKO VODI MALINOVEC…ZARADI KATEREGA NIMA STRANKA ŠANS V PARLAMENTU …LAHKO SAMO LAJAJO POD MIZO,KOT MAHNIČ,PA GRIMS IN PODOBNI NESPOSOBNEŽI,KI SO TAM SAMO ZARADI DOBRE PLAČE…

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!