fbpx

Bergant krši zakon, a ker propagira vlado, je vse tiho

Novinar RTV z aktivisti Inštituta 8. marec. (Foto: FB)

Zakon o medijih v 99. členu novinarjem in televizijskim voditeljem prepoveduje nastopanje v oglaševanju in določa, da to velja tudi za novinarje in voditelje poročil radijskih programov RTV Slovenija. Pred referendumom o RTV Slovenija smo priča nenavadnim posnetkom, za katere se zdi, da so jasna oblika oglaševanj in v katerih nastopajo znani televizijski novinarji in voditelji.

Reklamna sporočila pred referendumi na spletnih omrežjih te dni objavlja Inštitut 8. marec, ki je tudi uradno organizator kampanje pred referendumom za vladno spremembo zakona o RTVS, s katerim bi takoj odstavili celotni vrh RTVS. Posnetek je za Berganta dvojno neroden. Povsem jasno namreč vsebuje tudi oglasno vsebino za zasebnike, ki prodajajo hrano.

Inšitut 8. marec, ki ga vodi Nika Kovač in objavlja ta oglasna sporočila, je ustanovil kandidat Levice na volitvah v preteklosti, danes pa vladni funkcionar Levice Simon Maljevac. Kot namestnik ministra za delo Luke Meseca (Levica) je Maljevac ta mesec dobil 5.578 evrov bruto plače. Levica vodi tudi ministrstvo za kulturo, ki je pripravilo projekt spremembe zakona za hitre menjave na RTV Slovenija.

Morda je slika naslednjega: 10 oseb in ljudje stojijo

Foto: FB

Ker Bergant, ko sodeluje v propagandnih sporočilih, zakon krši s provladno organizacijo in za cilje vlade, ga nihče niti ne opozori, da je to narobe in pomeni kršitev zakona. Zakon o medijih določa tudi kazni, če novinarji ne spoštujejo pravil, ki jim prepovedujejo sodelovati v oglaševanjih. Tako pravi zakon:

Vir: Portal Spletničasopis

Več o nenavadnem financiranju referendumskih kampanj Inštituta 8. marec iz tujine, kar zakon tudi prepoveduje, si lahko preberete tukaj: ZAVOD NIKE KOVAČ VES ČAS V MINUSU. SO JIM IZ TUJINE PLAČALI KAMPANJE?

Peter Jančič

Članek je bil prvotno objavljen na portalu Spletničasopis