fbpx

Dobila sta se v centru Ljubljane! Tako je Pirc Musarjeva skušala vplivati na medije!

Nekdanji predsednik Računskega sodišča in direktor pri medijskemu tjakunu Martinu Odlazku Tomaž Vesel se je sestal z Alešem Musarjem, soprogom predsedniške kandidatke Nataše Pirc Musar. (Foto: STA)

Jaz sem takrat Aleša prosila, če se lahko s Tomažem Veselom usede, usedla sta se v centru mesta, če bi se želela skriti, bi se skrila, vsem na očeh, in sem samo prosila, naj se pogovorita, ali bo ta predvolilna predsedniška kampanja čista, ali lahko kampanjo speljemo brez metanja polen pod noge. Očitno pri tem pogovoru ni bil uspešen, kajti tudi po tem pogovoru z gospodom Veselom sem jaz dobila po šest, sedem negativnih člankov na vsako edicijo Reporterja in Necenzurirano,” je v oddaji Tarča Nataša Pirc Musar priznala, da je skušala vplivati na poročanje medijev. Po drugi strani pa se je izkazalo, da je v intervjuju avgusta ta podatek zatajila – pa čeprav je bila o dotičnem sestanku vprašana direktno.

V včerajšnji Tarči se je izkazalo, da se je odvetnica in predsedniška kandidatka Nataša Pirc Musar spornih praks, ki jih je očitala drugim, v preteklosti posluževala tudi sama. Priznala je namreč, da je svojega moža Aleša Musarja prosila, naj zaradi poročanja o njej posreduje pri nekdanjem predsedniku Računskega sodišča Tomažu Veselu, ki je zdaj direktor Dolenjskega lista, ki sodi v medijski imperij Martina Odlazka. Ta je namreč podpiral kandidatko Gibanja Svoboda Marto Kos, Pirc Musarjevo pa je izdatno napadal.

Spomnimo, Musar je sicer znan tudi po tem, da je sodeloval z nekdanjim tranzicijskim tajkunom Darkom Horvatom. Njen poskus vpliva na poročanje medijev je toliko bolj nenavaden, če upoštevamo dejstvo, da je Pirc Musarjeva v julijskem intervjuju za Siol določenim medijem očitala, da si je pri njih mogoče kupiti medijski mir ali pa jim plačati za napad.

To je slabo. Da se je to zgodilo, za gospoda Goloba zagotovo ni dobro. To, da se medijski mir kupuje, da se plača medijski napad na drugače misleče, je nekaj, kar prakticira Požareport, Nova24TV in zdaj tudi Reporter in Necenzurirano. Je to novinarstvo? Odgovor je ne,” je Pirc Musarjeva julija odgovorila na vprašanje, kako komentira dejstvo, da je družba Gen-i v času, ko jo je vodil sedanji premier Robert Golob, podjetju nekdanje novinarke Necezurirano in po novem predstavnice za stike z javnostjo Gibanja Svoboda Vesni Vuković plačala več kot sto tisoč evrov. Mimogrede, zaenkrat še nihče ni pojasnil, za kakšen posel je šlo – čeprav je Vukovićeva napovedala, da bo ob svoji “tranziciji” v piarovske vode vse pojasnila.

Foto: zajetje zaslona/RTVS

Vesel je postal direktor pri levemu tajkunu Martinu Odlazku
Spomnimo, Vesela slovenska javnost pozna predvsem po tem, da je ob plači, ki jo je prejemal kot predsednik Računskega sodišča, prejemal še postranski zaslužek na Fifi (mednarodni nogometni federaciji), in sicer v višini 200 tisoč evrov letno. Za to, da bi lahko ob odgovorni funkciji predsednika računskega sodišča opravljal “popoldansko” dejavnost, bi moral pridobiti soglasje protikorupcijske komisije – vendar pa se to nikoli ni našlo. Poleg tega se je kot predsednik računskega sodišča dobil s poslanko Janjo Sluga, s katero sta “rekla kakšno” o odprtih revizijah, ki so jih izvajali na Veselovem sodišču. Čeprav je Vesel to javno priznal in se je ob tem postavilo resno vprašanje o kršitvi etičnega kodeksa Računskega sodišča, se ni zgodilo nič. Medtem ko so Vesela določene revizije očitno zanimale, pa se je nekaterih že od daleč izognil – nikoli se na primer ni lotil revizije v primeru Šarčeve kamniške šole, žilnih opornic, IranNLBgate, poslovanja Nogometne in Šahovske zveze Slovenije.

Tomaž Vesel na Golobovi javni tribuni (Foto: STA)

Nenazadnje pa spomnimo, da je tranzicijska levica Vesela nekaj časa predstavljala v vlogi morebitnega “novega obraza” – da se resno spogleduje z vstopom v slovensko politično areno, je bilo videti v intervjuju za N1, ko je med drugim pozval, da bi se morali najti v Sloveniji resni ljudje, ki bi prevzeli nov koncept za uspešno delovanje naše države v prihodnje. “Potem pa naj bo politična intervencija. Na dnevni red damo dolgotrajno oskrbo, zaposlovanje mladih, vprašanje dolga, upravljanje javnega premoženja,” je med drugim dejal Vesel. Udeležil se je tudi javne tribune Roberta Goloba – nikoli pa ni pojasnil visokih prihodkov članov uprave družbe Gen-i. Tribune se je takrat udeležil tudi “žvižgač” Ivan Gale, ki je Vesela poznal že od prej – sestala sta se namreč v času izbruha prvega vala epidemije covid-19 – kar je Gale priznal kar sam, ob tem pa se je branil očitkov, da je skupaj z Veselom želel zrušiti vlado Janeza Janše.

Po koncu funkcije na Računskem sodišču, je Tomaž Vesel postal direktor pri medijskemu tajkunu Martinu Odlazku, s katerim se poznata iz Šentvida pri Stični, kjer sta skorajda soseda.

Je Pirc Musarjeva v intervjuju lagala?
Siol je naknadno še opozoril na intervju za revijo Reporter, ki je bil objavljen 1. avgusta – v njem je Nataša Pirc Musar namreč zatrdila, da nič ne ve o srečanju njenega moža z Veselom. Pogovor med novinarjem Reporterja in Natašo Pirc Musar je potekal takole:

“Se je vaš mož v zadnjih dneh po objavah člankov o vaju v Reporterju srečal s kom iz medijske skupine Media24, v sklopu katere je Reporter?”

“Ne vem, vprašajte njega.”

“Imam namreč informacijo, da se je ravno z namenom ‘kupovanja medijskega miru’ na kosilu srečal z enim od vodilnih iz skupine Media24 – Tomažem Veselom. O tem kaj veste?”

“Ne.”

 

Sara Bertoncelj