Jastogi Marjana Šarca ali kdo je še po njegovem odstopu podpisoval milijonske pogodbe – in kdo bo zaslužil kar dva milijona!

Marjan Šarec

Ko je predsednik LMŠ Marjan Šarec 27. januarja letos odstopil kot predsednik vlade, njegova ministrska ekipa očitno ni dojela, da opravljajo samo še tekoče posle. Na spletni strani državnega zbora smo med poslanskimi vprašanji, zastavljenimi vladi, našli odgovore, ki jih je prejel poslanec SDS Dejan Kaloh, ko je spraševal po pogodbah ministrstev, sklenjenimi z oglaševalskimi, oblikovalskimi ali drugimi podobnimi agencijami ter svetovalnimi podjetji, ki naj bi opravljala promocijsko oziroma komunikacijsko dejavnost, med 1. januarjem letos in 12. marcem, ko je bilo že jasno, da bo dan kasneje glasovanje o novi vladi.

Čeprav je vlada od 27. januarja opravljala samo tekoče posle, so ministri sklepali milijonske posle. Pa ne za zaščitno opremo pred (takrat še) prihajajočo epidemijo koronavirusa, ki je Slovenijo zadel, ko so bila skladišča prazna, zdravstveno osebje pa je moralo maske pet dni sušiti in potem ponovno uporabljati. V oči bode ravnanje ministrice za delo, družino in socialne zadeve Ksenije Kampfer, ki podpisala več kot milijon evrov težko pogodbo z družbo za komunikacijski management Pristop. In to 11. marca, torej dva dni, preden je prišla vlada s polnimi pooblastili. Šlo naj bi za projekt, ki se bo izvajal v obdobju od 10. februarja letos do 30. aprila 2023.

In to ni edini milijon, ki ga je po odstopu od kakega ministra prijela družba Pristop. “Jastoge” je dal omenjeni družbi na mizo že Karl Erjavec, in to kmalu po tistem, ko je 18. januarja na kongresu stranke DeSUS po porazu proti Aleksandri Pivec napoveda svoj odstop z ministrskega položaja. O 1,2 milijona evrov težkih “jastogih” za družbo Pristop smo pisali na spodnji povezavi.

Kaj je spraševal Kaloh in seznam vseh poslov

Poslanec Dejan Kaloh.

Poslanec Vlado Republike Slovenije:

  1. prosi za posredovanje podatkov in višine zneskov, ki se nanašajo na sklenjene pogodbe vseh ministrstev z oglaševalskimi, oblikovalskimi ali drugimi podobnimi agencijami ter svetovalnimi podjetji, ki naj bi opravljala promocijsko oziroma komunikacijsko dejavnost za posamezno ministrstvo v zvezi z različnimi projekti, in ki so bile sklenjene od 1. januarja 2020 do 12. marca 2020;
  2. sprašuje, ali se te sklenjene pogodbe nanašajo na komunikacijske kampanje, ki so na posameznem ministrstvu že v teku ali se bodo šele izvajale. Prosi tudi za podatke, koliko teh komunikacijskih kampanj je že aktivnih (v smislu aktivne promocije projektov v medijih) in koliko jih je še na ”čakanju” ter kdaj se bodo slednje začele izvajati;
  3. sprašuje tudi, koliko javnih razpisov so ministrstva v obdobju od 1. januarja 2020 do 12. marca 2020 izvedla za tovrstne komunikacijske dejavnosti posameznega ministrstva in koliko je bilo takšnih pogodb sklenjenih neposredno.

Pojasnila v celoti najdete na povezavi: pogodbe do 12.3.