Kdo je nož v hrbet zabodel Cerarju in kdo Janši

Foto: STA

Z nekdanjimi šefi državnega zbora so zadnje čase sitnosti. Po volitvah leta 2011 so nočno moro z Gregorjem Virantom doživeli v SDS Janeza Janše, z Jankom Vebrom, ki ga je nasledil, so v prejšnjem mandatu imeli težave v SD Dejana Židana. Zdaj so si nekaj podobnega skuhali še v SMC, ki je svojega donedavnega predsednika državnega zbora Milana Brgleza kar izključila iz stranke prav na dan, ko je posle predajal Mateju Toninu. Kaj podobnega se pri nas še ni zgodilo. V SD so pri Vebru ravnali drugače. Čeprav je na spletnih omrežjih tolkel po pomembnih možeh svoje lastne stranke, denimo po upravljavcu državnega premoženja Borutu Jamniku, šefu stranke Dejanu Židanu in vodji poslanske skupine Matjažu Hanu, in to tako brezkompromisno, da so bili celo na Nova24TV videti nežni, so v SD čakali in na udarce spravljivo odgovarjali z: “Janko pač”. Dokler ni Veber sam odšel in na nedavnih volitvah pogorel v koaliciji s Francem Žnidaršičem, ki se je prej podobno razšel z DeSUS Karla Erjavca in združenimi silami Luke Mesca in Violete Tomić.

Ko je potegnil nož 
Da iz stranke takoj po volitvah zabrišeš pomembnega državnega funkcionarja, je neverjeten dogodek. Še posebej, če spomnimo, da smo po volitvah v levih medijih slišali zgodbe, kako se Miro Cerar o levih koalicijah še pogovarjati ne sme z nikomer drugim kot z Marjanom Šarcem, ker bo sicer Milan Brglez takoj odkorakal iz stranke s skupino somišljenikov. Po tem je tega Brgleza SMC sama zabrisala ven. Šok.

Kako boleče je, kaže očitek Brgleza Cerarju, da je “zabodel nož v hrbet SMC”, ko ga je izključil iz stranke. A v ostrem odzivu se skriva sprenevedanje, ki je značilno za spopade v strankah. Celoten očitek, ki ga je po izključitvi Brglez naslovil Cerarju v pismu članom, je, da se je Cerar raje, kot da bi začasno podprl Brgleza, človeka iz svoje stranke, brez pooblastil pristojnih organov stranke odšel pogajat z Matejem Toninom. Kot je zapisal Brglez: “Skrito, zvečer, pritajeno … Tega mu ne bi bilo treba. Škoda. S tem je zabodel nož v hrbet SMC.” Manipulacija, ki jo uporablja Brglez, pa tudi Marjan Šarec, ko je kot “začasnega” ponudil Tonina, je, da so se dogovarjali o nekakšnem začasnem predsedniku DZ. To je neresnično. Volilo se je predsednika DZ. Pravega. Začasen šef DZ je le najstarejši poslanec, ki ga po volitvah sploh ni treba voliti. Cerar je s SMC predlagal sam sebe. Brglez pa je pristal, da bo kandidiral proti šefu lastne stranke. Jasno je bilo, da je to precej tvegana igra in Brglez ni naiven mož, ki ne bi vedel, da to pomeni, da je potegnil nož.

V ozadju je potekal in še poteka brezkompromisni spopad, kdo bo vladal po volitvah, na katerih volivci nobeni strani niso dali jasnega mandata za vladanje, ker imamo volilni sistem, ki je uzakonjen za takšne nejasne rezultate. Volilni sistem je bil namenoma uzakonjen tako, da volivcem ne omogoča zadnje besede, namesto tega stranke sili k “sodelovanju”. Po domače: odločajo stranke po volitvah. Daleč največ legitimnosti za vladanje je – ker je zbral največ glasov – na volitvah sicer dobil Janez Janša s SDS, a ima težavo, kako sestaviti koalicijo in ali mu ne bodo, če mu to uspe, takoj spet zarinili noža v hrbet, kar se mu je zgodilo v času druge vlade po volitvah leta 2011. To je po objavi poročila nekdanjega namestnika šefice LDS Katarine Kresal na vrhu MNZ Gorana Klemenčiča, ki so ga še v času vlade Boruta Pahorja postavili na vrh KPK, storil takratni šef državnega zbora Gregor Virant, pa čeprav je bilo takoj jasno, da je poročilo zloraba KPK za politični obračun, ker obtoženima Janši in Zoranu Jankoviću Klemenčič s svojo z leve politično nastavljeno KPK še možnosti odgovoriti ni ponudil, kar bi po zakonu moral. Pozneje so se Virantu pri štihanju Janše pridružili še drugi koalicijski partnerji. Simbolno pa tudi Cerar, ko je Klemenčiča po volitvah vzel za svojega pravosodnega ministra. Dolgoročno se je nož v hrbet Janši še vsem sfižil, čeprav so bili vložki z odvzemanjem mandata z očitno zlorabo oblasti in z dolgoletno medijsko kampanjo proti Janši velikanski. SDS in Janša sta ohranila najpomembnejše: volivce.

Kaj lahko sanja Šarec
Pri zlorabi oblasti z odvzemanjem mandata opozicijskemu voditelju sta bila Brglez in Cerar zadnja leta še skupaj, po porazu na volitvah pa se je to zavezništvo zdaj zrušilo, in to ne ob odnosu do Janše. Brglez je preverjal, ali bi rezultat volitev, ko so volivci krepko več glasov namenili desnici, v dogovarjanjih majhnih strank po volitvah lahko prevesil tako, da bi več oblasti dobila levica. Za “začasnega” predsednika DZ bi bil Brglez izvoljen z glasovi Levice Luke Mesca. In ti so bili najbolj razočarani, ko je manever propadel. Namen kandidature Mira Cerarja pa je bilo testirati, ali bi bila mogoča koalicija majhnih levo sredinskih strank in NSi, v kateri ne bi bilo SDS Janeza Janše in ne Levice Luke Mesca. Brglezova kandidatura mu je povzročila težave. Poraz Cerarja bi bil simbolno sporočilo za Šarca, naj ne sanja o levosredinski koaliciji: povsem leva bo in – ali pa – Šarca ne bo. Kandidatura Tonina, pa če se je z njim “tajno” dogovoril Cerar ali Šarec, je bila izhod, kako se izogniti porazu projekta nadaljevanja sedanje vlade, ki bi jo zaradi hudega volilnega poraza okrepile tri stranke: LMŠ, SAB in NSi, dobila pa bi še novega povsem neizkušenega premierja. Dosedanji, ki se je ravno nekaj naučil, bi se umaknil za predsednika državnega zbora.

V stranki ni več prostora za dva takšna kalibra, kot sta Cerar in Brglez, in predvsem ne za dve smeri. (Foto: STA)

Izvolitev Tonina, ki so ga gladko podprli tudi v SDS, ni bila sporočilo, da že nastaja ta koalicija LMŠ, SD, SMC, NSi, SAB in DeSUS. In pri Toninu, kjer Brglez zdaj očita Cerarju, da je zabil nož v hrbet SMC, ima Brglez sam težavo. Kandidaturo Tonina je osebno podpisal. Prijel je tudi za ta nož, ki ga očita Cerarju. Problem je kandidatura očitno postala šele, ko je Cerar Brgleza vrgel iz stranke. Tudi o tem se ni dobro slepiti. V SMC se je zgodil spopad za vodenje in vtis, ki ga ustvarja stranka, da je šlo za pobude za izključitev Brgleza od spodaj ali za ravnanje generalnega sekretarja Jožeta Artnaka, je netočen. Takšne stvari se ne zgodijo mimo šefa stranke. Nikjer in nikoli. Po volitvah je SMC postala manjša stranka in preprosto ni več prostora za dva takšna kalibra, kot sta Cerar in Brglez, in predvsem ne za dve smeri.

Ali potrebujejo novega šefa
Ti dve smeri pa sta državi težave povzročali že doslej. Zmedeni signali, ki jih je država pošiljala migrantom, denimo ob lanskem sporu o zaostritvi azilne zakonodaje, katere luknjičavost ti še kar debelo zlorabljajo, niso bili v korist države. Podobno je bilo čudaško, da je Brglez obsodil posredovanje ZDA in zaveznic v Siriji, ki ga je šef vlade Miro Cerar podprl. Da soliranja Brgleza proti zahodnim zaveznikom o priznavanju Palestine, kjer je dovolj težav povzročal že nerodni Karl Erjavec, ne omenjam. Brglez si je z “načelnostjo” nabiral politične točke in simpatije pri levih volivcih, težave, ki jih je s tem povzročal državi, pa je prepustil Cerarju, in ni čudno, da je počilo. Čudno je, da ni prej.

Težava za Brgleza pa bo, da zdaj, ko so ga vrgli iz SMC, zanj nenadoma v drugih strankah ne bo več enako veliko interesa. Stranke takoj vzamejo poslance, ki so marljiv, a neproblematičen potrošni material. Petre Vilfane, denimo, ki se zadovoljijo s tem, da “zrihtajo” državne pokojninske privilegije na račun vseh ljudi športnikom. Nekaj večji problem je bil v prejšnjem mandatu glasni Jani Möderndorfer, ki je po seriji prestopov, kariero je začel v LDS, pristal v SMC. Vzeti v svoje vrste ambicioznega politika Brgleza, ki ti lahko prevzame tudi oblast v stranki, pa je nadgradnja Möderndorferja. Zelo malo verjetno je, da si Brgleza kot konkurenta za vodenje stranke želi mladi Luka Mesec, ki je ravno dobro utrdil svojo oblast, še manj pa Dejan Židan, ki je doživel drugi zaporedni hladni tuš na volitvah in bo že brez Brgleza imel težave, kako prepričati stranko, da je sposoben preseči za SD precej bednih deset odstotkov, ki so daleč od tistega, kar je nekoč uspelo Borutu Pahorju.

Težava levice, tudi če bo Brglez ubral tretjo pot in šel delat svojo lastno stranko, pa je, da nimajo karizmatičnega in sposobnega voditelja, ki bi lahko dosegel rezultat, ki ga je na volitvah Janez Janša, in ki bi imel tudi primerljive izkušnje in sposobnosti vladanja. Spor med Brglezom in Cerarjem je zgolj posledica. Noža v hrbet SMC ni zabodel ne Cerar in ne Brglez. Nož so uporabili volivci, ki si želijo boljše vladanje in boljšega vladarja.

Peter Jančič, Spletni časopis

  • luckyss

    Na prvi fotografiji Janša gleda Cerarja kot maček miško ;))

    • BolimeĐoko

      Ali, kot mačka luckyssa , he, he..

      • WISKY 1000

        Toti lukas ima sliko cucka,ker je verjetno lepši od njega

    • janko

      Popravek: ….gleda ga obupano, oba sta v zrelih letih, življenjsko izkušena, Cerar celo dr. in ga še ni srečala pamet, še vedno je rdeč.
      Kaj vse so rdeči zlivali pa Janši ves čas samostojnosti, Cerarjeva mati ga je nekoč celo zaprla….Ja, gleda ga z globokim razočaranjem, brezupom, a umirjen, s ponujeno roko, odpustil je, v njem ni več gneva!
      To je govorica obraza (t. i. licemerje) našega heroja osamosvojitve, našega genija, danega nam Slovencem, da se po stoletnih sanjah, tlačeni in pokradeni končno dvignemo in pridružimo sebi enakim, evropskim narodom!!

      • luckyss

        “Poželjivo” bi tudi bil ustrezen izraz ;))
        Ti pa si poišči ustrezno pomoč…

        • janko

          Ti si moraš poiskati nekaj: žensko! Boš videl, da boš fuul drugačen!

          • joza joza13

            Ima žensko, le da je ta že dolgo v meni…

          • luckyss

            Mogoče pa sem jaz občasno v tvoji..;)

          • WISKY 1000

            Seveda,da ne bo pes preveč obremenjen

      • Občasni Komentator

        In tako so govorili tudi o Josipu Brozu. JJ ustvarja kult osebnosti, ki je značilen ravno za (večinoma leve) diktatorje tipa Ceaușescu, Idi Amin, Lukašenko and co.

        • SIMON ROZIC

          ..še eden obsedenec z JJ !? O S E L !

          • Občasni Komentator

            ja itak….proti kultu ne smeš nič, ane ? mnenja ne smeš imeti, ker pomeni to možnost raka na možganih….slepo verjamimo JJ in prihodnost bo naša…kakšen lolek moraš bit, da sprejmeš to*

          • SIMON ROZIC

            Jejhata, nisem vedel, da si pri Marijini družbi!

        • janko

          JJ si nič ne ustvarja. MI nepolitični državljani, DOMOLJUBI ga že dolgo prepoznavamo kot izjemnega človeka!
          Obstaja film, ko so nekako tik pred drugo svetovno vojno Judi prepoznavali v enem posebnežu ponujen talent za ureditev njihove nacije, države, nekako tako, se ne spomnim več točno. Pa so dvomili in on se je nekaj poškodoval in kmalu umrl. Ja, v Jugoslaviji so priznavali, da gradimo kult ličnosti. Nadalje v JNA so nam razlagali v 70. letih, da če bi se republike Jugoslavije odcepile, bi male kmalu izginile, zaradi majhnosti. Danes smo odcepljeni. Čas je drugačen ampak kljub članstvu v EU ne bistveno. Kontinuiteta, ki nam je zapravila ozemlje, pobila vsakega desetega za politično čistko, tudi danes počne samo slabo – adijo spet nekaj ozemlja in adijo dostop do odprtega morja, mednarodna izolacija, pot v splošno zaostalost, uničevanje naroda!! Ne bomo več dolgo! Janša se je ves čas naše samostojnosti VEDNO izkazal kot izjemno talentiran in odličen politik, gospodarstvenik in diplomat. Dovolj je indicev, da ga že dolgo prepoznavamo in vidimo kot talent, dan nam in ne dvomimo, izkoristimo ga! Za našo očetnjavo, za naše otroke, vnuke, zanamce! Za to se je potrebno in vredno truditi!! Za to!! Kontinuiteta tega NI zmožna in tudi noče!

          • Občasni Komentator

            JJ skrbi za svoj žep in lastne interese kot vsi slovenski politiki. Neumno je meniti, da je njemu mar za Slovenijo. Prvorazredna blodnjava. Kdo je ukradel stranko Pučniku, kje so Hvalica, Turk, Luci…in vsi drugače misleči od JJ? Oni so seveda levičarji a ne? Prodane duše….njim ni bilo za očetnjavo, otroke, vnuke, zanamce….?No, ne bi rekel. Prej bi rekel, da je JJ željan oblasti in ima rad, da preseduje ali pa igra vlogo žrtve.

          • janko

            JJ ne rabi več nič. Vidi se že dolgo, da je izčrpan, zmanjkuje mu energije, je že obupan nad našo politiko. To je njegova zadnja ponudba, da nam pomaga – in nudi nam lahko VSE, kar rabi Slovenija! Poglej in boš videl, Občasni, da je res tako. Nikakor ni kazalca, ki bi potrjeval tvoje dvome.

          • Občasni Komentator

            Če bi ti odgovoril na katero od mojih vprašanj bi bilo tudi lepo. Ti pa pišeš tu o nekemu mesiji, ki nas je prišel rešit kot nam je Kučan poslal Janković, Cerarja, Šarca….JJ mora zapustiti SDS in potem bo pokazal kako v resnici je velik. Vse drugo je porazno.

      • WISKY 1000

        Janezu še sledi visoka odškodnina,tudi levosučni mu bodo nekaj prispevali.

    • joza joza13

      Tona, kako bi pogledal tebe?

    • KP

      Tudi na miši se spoznaš?

      • luckyss

        Tudi na podgane odkar sem gost teh strani..

      • WISKY 1000

        Mislim,da so mu psi bližje lukecu

    • šmentanamuha

      Pa še res je …

  • Olga2345

    Edina prava izbira za Slovenijo je Janez Janša! Podpiram njegovo ravnanje v celoti! Srečno Slovenija!

  • Joško

    Odlično povedano G. Jančič.

  • Seveda volivci nismo slepi. SMC je leta 2014 marsikaj obljublala, sploh pa zaupaš uglednemu pravniku (etika, poštenost naj bi bila njihova vrlina). Mislim da smo dobili še bolj globoko državo. Čudim se , da je SMC ob teh zdejšnjih volitvah dobila toliko glasov. Tako kot so si leta 2014, jaz temu pravim “poolastili” zmago, so zdaj verjetno tudi kej šušmarili z volivnimi lističi. Voditelj te Slovenske države mora biti človek s pokončno držo, mlahavih in kimajočih mi je dovolj.

  • Kučko pod pručko

    Cmero po poti LDS in Pingvinov

    Zgoraj navedena primerjava v sicer odličnem članku Petra Jančiča ne razkriva vsega. Če pogledamo malo bolj v globino, hitro ugotovimo, da pri obeh politikih ne gre za podobne zadeve. Janša je imel v svojih vrstah celo plejado Kučanovih krtov, ki so samo čakali, kdaj naj začnejo rovariti proti njemu. Ko so Virant in drugi vrinjenci dobil znak potuhnjenega Murgelčana, so pričeli s svojim rušilnim procesom. Janša se je kasneje izdajalcev znebil in od tedaj ima trdno in zelo stabilno stranko z natančno določenim ciljem in programom. SDS je tako trdna, kot ni bila nikoli v zgodovini nobena levaška stranka.

    Cmerotu pa je isti murgelski štab pomagal, da je prišel do zmage leta 2014. Celo tako so mu šli na roko, da so malo pred volitvami leta 2014 poslali Janšo za zapahe. Ker pa nedonošeni Cmero še zdaleč ni bil kos svoji funkciji, je prišlo do zanj bolečega padca. Kriv pa si je sam, saj je že v kali poteptal vso svojo opevano etiko in moralo. Šlo mu je samo za položaj, Slovenija pa mu je bila deseta briga. Okrog sebe pa je imel ljudi, ki so bili podobni stremuhi, kot je on sam in tako je prišlo do spopada z Brglezom. Ta se bo sicer sčasoma polegel, bodo pa na površje udarili novi Brglezi in SMC bo zašla kot sta pred njo že LDS in pingvinska stranka PS.

    Tako torej. Nož v hrbet sta res dobila tako Janša kot Cmero, vendar iz povsem drugačnih razlogov!!!

    • luckyss

      Jebi ga…tipično obračunavanje med skrajnimi komunisti…

      • WISKY 1000

        Ta tvoj jebi ga ti je še kako znan,me na nekaj spominja,bogi tvoj pes

        • janez cepec

          pa mora, de si ti pasjejebec, ke ti skoz psi hosjo po glav.

  • Tweety Bird

    Sram boleče, izrazito negativno in nezaželeno čustvo. Med vsemi osnovnimi čustvi…žalost, jeza, gnus, strah, veselje…, ljudje sram po večini najtežje prenašamo…razen JJ. On ne meče ljudi iz stranke, oni ga sami zapuščajo :)

    • Tweety Bird

      Sram je močno povezan z negativnim vrednotenjem sebe. Gre torej za globoko negativno doživljanje samega sebe kot neprimernega, neustreznega, nezaželenega in nevrednega. Pri sramu se tako posameznik pogosto osredotoča na pretekle izkušnje, v katerih je bil ovrednoten kot slaba oseba…kot recimo preprodaja orožja ali nezakonite provizije pod mizo ali gotovina neznanega izvora????…Če nimaš sramu, želiš celo postati mandatar :)

      • WISKY 1000

        Vam levaki,komunajzarji je sram tabu,fuj.

      • xtc

        Tud mene je sram ,da je bil Kučan predsednik SLO najslabši pa še orožje je špvercal v Bosno.

    • WISKY 1000

      Te žre že cel mesec in prav je tako,komunajzar

    • PIA PlA

      Čustvo sramu nastane tako, če se nekdo sramuje, ker samega sebe negativno vrednoti. Janša hvala bogu ve kaj in kdo je, zato nima nobene potrebe, da bi se sramoval sam sebe. Komunisti so zgrešili na celi črti, če so želeli doseči, da bi bilo Janšo sram. Sram je lahko le njih, ker uporabljajo tako podle metode izločevanja za svoje nizkotne namene.

      • žogica

        Če bi se Janša zavedal, kdo in kaj je, bi ga moralo biti hudičevo sram! Sicer pa človek, ki nima duše, tudi nima nobenih moralnih vrednot!

        • PIA PlA

          Pravilna ugotovitev, le še Kučanu jo moraš sporočiti. Staviva, da ne upaš, pa tudi človek kot je on brez moralnih vrednot, ti ne bo verjel.

          • žogica

            Ko ga srečam, mu sporočim!

        • Capi

          Zakaj že??………..Žoga, odkotali se tja, od koder si se prikotalila…..

  • centurion

    Jančič zadel bistvo problema dveh skopljenih
    petelinov na kupu gnoja imenovanem SMC.

  • rubec

    V bodočih zgodovinskih knjigah bo nekoč naveden samo Janez Janša. Tu se ne da nič pomagat hehe.

    • luckyss

      Ja, res je ….Tudi v novejši zgodovini Nemčije se danes največ omenja Hitler..

      • rubec

        Še bolj pa tvoj sorodnik, nemški ovčar.

        • luckyss

          Ja, res plemenita in lepa živalca, mar ne ?!

          • centurion

            Kot zanimivost bo posebno poglavje
            zoofilija in fukanje psov, ki je v levih strankah
            obveza in nekakšna večerna rdeča maša.

          • Krtača 20

            Ja seveda. Levičarji radi fukamo pse po imenu janša.

          • centurion

            Fukate vi svoje matere v smrdljive komi riti.
            Psicki pa so vasa slast.
            Idi in jebaj mamico.
            Se smrdi po dreku….

        • janko

          **********
          Dobra:)

      • WISKY 1000

        O,kaj si ugotovil,si pa brihten

    • Kučko pod pručko

      O, motiš se. Tudi Kučan bo, vendar kot primer veleizdajalca lastnega naroda!!!

      • luckyss

        Morda….odvisno od tega kdo bo pisal “resnico”…

        • Capi

          Vaši klavci so jo že pisali……

    • Tweety Bird

      Seveda, tudi Hitler je naveden v zgodovinskih knjigah :)

      • Sodni dan

        Je bil legenda, zato je v knjigah!

        • Tweety Bird

          Tudi morilec Metod Trobec je naveden v knjigah :)

        • WISKY 1000

          Vam levosučnim rdečkarjem se je že utrgalo tu gor

    • Gavnar

      Seveda, kot komunajzer, ki je izgubil na 20-ih volitvah.
      Takega pacienta res ne najdeš.

  • Franjo Trojner

    Dominatni levici vdani mediji so si skupaj z svojimi levimi političnimi botri za prevaro volilcev na volitvah izmislili tako imenovane NOVE OBRAZE, tokrat pa so pred, med volilnimi suočenji in po njih navijali za politiko IZKLJUČEVANJA!
    Hecne in vse bolj nepoštene in zaradi tega
    neligitimne so tote naše volitve, ko dominatni mediji po naročilu levih političnih mogotcev zaustavljajo, črnijo samo eno stranko in njenega voditelja, hkrati pa na ves glas v oblake kujejo svoje brezsramne ,nenasitne levičarske koritnike, ki nam tatinsko, katastrofalno vladajo že skoraj ves čas naše samostojnosti . Še bolj hecno postane, ko ta stranka, ki so jo dominatni mediji na vse možne načine šikanirali, ustavljali v svojih studijih že med samo volilno kampanijo s svojim karizmatičnim voditeljem premočno zmaga na parlamentarnih volitvah in totalno porazi politično levico z vsemi njenimi političnimi botri, mogotci iz ozadja in dominatnimi mediji vred.
    Čisto nič hecno je pa dejstvo, da po volitvah kljub zmagi na parlamentarnih volitvah zmagovita stranka SDS ne more postaviti vlade iz razloga ker jo poraženke volitev izključujejo in tako 100% uresničujejo svoj volilni program z samo eno točko, z Janšo v vlado pa ne. Temu se pa v zahodnem svetu reče zaton demokracije, kar pa za nas v Sloveniji čisto ne drži, ker pri nas po zaslugi nelustrirane levice prave demokracije nikoli nismo imeli, kakor tudi uravnoteženega medijskega prostora NE!
    Dokler bo sam volilni sistem onemogočal na volitvah z veliko večino potrjen zmagovit volilni program in dokler bodo dominatni levici servilni mediji na volilnih suočenjih načrtno z fake novicami zaustavljali politično desnico in njene prvake sam ne verjamem več, da tašne kvazi parlamentarne volitve pri nas lahko kaj spremenijo. Dejstvo, ki se ga ne da zanikati je, da so dominatni levici servilni mediji in horda micenih levih strank in levih politikov zlorabili demokracijo, pa pravno državo tudi, da mimo volitev in na volitvah večinsko izražene volje volilcev zadržijo oblast v svojih rokah, kar je v prvi vrsti nož v hrbet sami demokraciji, pravni državi in nenazadnje vsem tistim, ki smo na volitvah podorli relativno zmagovalko volitev stranko SDS n njenega predsednika g. Janeza Janšo.

    • Capi

      AMEN!!

  • Cucurbita Pepo

    Politika sovraštva se Janezu ne obrestuje

  • Krtača 20

    A je še kakšen pes po imenu janša za pofukat?

    • Franc Šink

      Je. Eden je njegov soimenjak v grosupljem.

      • WISKY 1000

        Ta vaša levaška ,komunajzarska kultura je za na 24 kurnik,tam vam je mesto,fuj.

        • Franc Šink

          Vidim da nisi razumel.

          • Krtača 20

            Vidim da se javljata dva janševa fukfehtarja.

    • WISKY 1000

      Še eden rdeči cepec

  • Franc Šink

    Kaj lahko sanja Šarec? O vreči ovsa,o oblasti.Janša je zmagal.

    • janez cepec

      ljubljeni vodja je res zmagu, samo o ablasti, pa uhka samo sanja.

      • WISKY 1000

        Pravo nick si si izbral,tebi ni pomoči opranec rdeči

        • janez cepec

          ja vem, resnica boli, sanje so pa dovoljene

  • totex39

    Pri nas tudi volivci dokazujejo, da niso dorasli takemu manipuliranju murgelske sekte, zato pa imamo danes globoko državo in še vedno bolj se bo poglabljala, kar sedaj ponovno dokazujejo socialistične stranke ko na vse načine poskušajo izključiti Janšo iz pogovorov o vladi.
    Če vsemu temu kar se sedaj dogaja potegnemo črto, smo spet na začetku, da so kljub temu vsemu temu, kar se dogaja krivi volivci, ki so naredili zmešnjavo v državi.

  • Antonius

    Prerivanje, medsebojno obračunavanje in nožkanje v hrbet svojih strankarskih kolegov bi moralo dati volivcem v spoznanju vedeti, katerih strank naj se na prihodnjih volitvah na daleč izognejo.
    Njihov edini politični program je na volitvah priti zraven in potem z zlorabo izvoljenega položaja narediti vse za svoj osebni prestiž in svojo korist.
    Šarec, pa politik??!! On niti tega ne ve, kaj beseda politik vsebinsko pomeni.
    Slovenija se bo izognila težavam sestavljanja vlad, ko bo volilna volja v državnem parlamentu skupaj spravila razsodno ustavno večino, ki bo spremenila preračunljiv Kučanov proporcionalni volilni sistem. Dokler bo tako, kot je, bodo lahko skupaj sešteti murglski manjšinci vedno izsiljevali izvoljeno večino.
    SDS in kar je vrednega zaupanja na desnici je korak v pravo smer, da končno zlezemo iz težav sestavljanja, vedno problematičnih vladnih koalicij.
    Dokler bo veljal proporcionalni volilni sistem se murglskemu veleizdajalcu ni bati za njegove instant predvolilne stranke. V parlamentu mu *proporcionalci* lahko celo spomenik izglasujejo pred NLB.

  • Anton

    no pa še ena tema off topic, ki ap je še kako oz bi morala biti za nas še kako zanimiva, že iz dejstva manipuliranja informacij

    Apsolutni brojevi su oni koji nam kazuju količinu posmatrane pojave, a relativni nam pokazuju odnos između posmatranih pojava

    U ovoj eri informatike svakodnevno se susrećemo sa obiljem podataka u štampi, na televizji, izjavama političara iz najrazličitijih oblasti života. Ti podaci često govore o temama za koje smo životno zainteresovani (visina plata, broj nezaposlenih, inflacija, devizni kurs, kamatne stope i da ne nabrajamo). Najčešće su ti podaci kvantitativni, to jest radi se o brojevima. Često smo i sumnjičavi prema tim podacima, verujemo da nas političari varaju. Ko još nije čuo za dosetku u vezi sa statistikom po kojoj jedan jede meso a drugi kupus i svi u proseku jedemo sarmu. Nije, međutim, problem u statistici. Svi ti podaci se prikazuju sa dve vrste brojeva, ili sa apsolutnim ili sa relativnim, u zavisnosti od posmatrane pojave. Najčešće je za pravilno razumevanje neke pojave potrebno posmatrati i apsolutne i relativne brojeve.

    Procentualno isto, nominalno različito

    NumbersŠta su to apsolutni i relativni brojevi? Bez velikog teoretisanja, apsolutni brojevi su oni koji nam kazuju količinu posmatrane pojave, na primer broj zaposlenih u nekom preduzeću ili prozvedeno je toliko i toliko tona cementa. Relativni brojevi nam pokazuju odnos između posmatranih pojava. Recimo, od ukupno zaposlenih ima 60% žena i 40% muškaraca. Međutim, često je odnos između ovih brojeva, ako se jednostrano posmatraju, takav da svaka zainteresovana strana može isticati ono što njoj odgovara. To zloupotrebljavaju političari u duhu čuvene maksime „u poltici se ne sme nikada lagati, što ne znači da se mora govoriti istina„. Na nekoliko primera ćemo pokazati kako čudne odnose mogu poprimiti ovi brojevi.

    Za prvi primer uzmimo plate kao uvek aktuelnu temu. Tri zaposlena: A, B i C imaju plate od 20.000, 40.000 i 90.000 dinara. Posmatraćemo šta se dešava prilikom povećanja plata. Razmotrićemo tri povećanja od 10%, 20% i 50%

    Startna plata din. 20 000,00 40 000,00 60 000,00
    povećanje 10% 10% 10%
    iznos povećanja 2 000,00 4 000,00 6 000,00
    povećana plata 22 000,00 44 000,00 66 000,00
    povećanje 20% 20% 20%
    iznos povećanja 4 000,00 8 000,00 12 000,00
    povećana plata 24 000,00 48 000,00 72 000,00
    povećanje 50% 50% 50%
    iznos povećanja 10 000,00 20 000,00 30 000,00
    povećana plata 30 000,00 60 000,00 90 000,00
    potrošačka korpa
    60 000,00
    numbers4Prvo ćemo razmotriti šta kažu relativni brojevi. U startu B je imao 2 puta veću platu nego A, a C je imao 4,5 puta veću platu nego A i 2,25 puta veću platu nego B. Posle svakog povećanja plata ti odnosi su ostali nepromenjeni i na kraju B im dva puta veću platu od A (60.000 i 30.000) i C ima 4,5 puta veću platu nego A (135.000 i 30.000 ). Što se tiče relativnih brojeva, dakle odnosi nisu narušeni i sve je u najboljem redu. To naročito misli C. A sada da vidimo šta kažu apsolutni brojevi. Tu dolazi do dramatičnih promena. Nećemo obrazlagati svako povećanje jer je vidljivo iz tabele, ali da pogledamo šta se dešava posle povećanja plata od 50%. U tom slučaju kod zaposleng A povećanje iznosi 10.000 dinara i tako povećana plata iznosi 30.000. U slučaju zaposlenog C povećanje iznosi 45.000 dinara i tako povećana plata iznosi 135.000. Ovde vredi primetiti da iznos povećanja plate od 50% kod zaposlenog C (45.000 dinara) iznosi više nego ukupna plata zaposlenog A (30.000) i to jedan i po puta. Dakle, samo iznos povećanja je 1,5 puta veći od ukupne povećane plate zaposlenog A. Odnos je isti i u odnosu na zaposlenog B samo manje drastičan. Sada će zaposleni A zakukati da je tačno da se procentualno za isti iznos povećala plata, tj. 50%, ali da se u prodavnici ne kupuje za procente povećanja nego za dinare. Da nikog ne interesuju relativni brojevi (procenti) nego samo apsolutni brojevi (dinari). Ali sada će zaposleni C dići glas i reći: „Kuda bi nas to odvelo da plate rastu nejednakim procentom, da manje plate rastu većim procentom, to bi dovelo do uravnilovke sa svim pogubnim posledicama“.

    U svakom slučaju, procentualno ravnomeran porast plata neminovno dovodi (pri ostalim nepromenjenim uslovima) do poznatog procesa da bogati postaju sve bogatiji. Kod plata se to donekle može korigovati poreskom politikom (progresivno oporezivanje plata). I neki pokazatelji izraženi relativnim brojem ukazuju na problematičnost povećanja plata sa istm procentom. Ako vrednost prosečne potrošačke korpe iznosi 60.000 dinara za mesec dana, vidimo da je zaposleni A sa startnom platom mogao kupiti 1/3 potrošačke korpe, zaposleni B 2/3 potrošačke korpe, a zaposleni C jednu i po potrošačku korpu. Posle povećanja od 50% plate, A može kupiti 1/2 potrošačke korpe, B jednu potrošačku, a C 2 cele i 1/4 potrošačke korpe.

    Veliki brojevi jedu male

    Pokazaćemo jedan primer gde i pored svh relativnih pokazatelja u korist jedne firme apsolutni pokazatelj anulira sve kvalitativne pokazatelje. Primer nije izmišljen; daćemo ga krajnje pojednostavljeno i iz razumljivih razloga firme nećemo imenovati. Obe firme su iz iste branše. Tehnološki razvoj je učinio nužnim ravoj nove generacije proizvoda. Troškovi razvojng programa su procenjeni na 60.000 novčanih jedinica. Krajne pojednostavljeni pokazatelji preduzeća su

    ukupan prihod 1 000 000,00 ukupan prihod 100 000,00
    čista dobit 10% 100 000,00 čista dobit 20 000,00
    dividende 30 000,00 dividende –
    za razvoj 70 000,00 za razvoj 20 000,00
    inflationPreduzeće A je znatno veće, preduzeće B je jedno od najstarijh u branši i sa ogromnim ugledom. Kao što ova mala tabela pokazuje, preduzeće A ima ukupan prihod od 1.000.000 novčanih jedinica. Čista dobit čini 10% od ukupnog prihoda, tj. 100.000 n.j. od toga su podelili 30.000 n.j. kao dividende i za razvoj je ostalo 70.000 n.j. Preduzeće B ima ukupan prihod 100.000 n.j. Radi uspešnije od preduzeća A i čista dobit iznosi 20% od ukupnog prihoda. Ne dele ništa dividendi i sve ostavljaju u firmi. I ostaje im 20.000 n.j. za razvoj. Kao što smo relkli za razvoj nove generacije proizvoda potrebno je 60.000 n.j. Na duge staze preduzeće B je mrtvo. To su shvatili akcionari preduzeća B i fuzionisali su se sa preduzećem A.

    Napred izneti primer pokazuje šta je glavni generator globalizacije na svetskom nivou. Slična igra brojeva krije se i u spektakularnom razvoju nekih zemalja u svetu. Visoke stope rasta u prvom periodu razvoja su rezultat niske baze. Ako neka zemlja proizvodi 6.000.000 automobila godišnje i naredne godine proizvede 6.200.000, imaće stopu rasta proizvodnje 3,3%. Druga zemlja prizvodi 500.000 automobila godišnje i naredne godine proizvede 550.000 imaće stopu rasta od 10%. Dodatna proizvodnje će joj biti 50.000 komada, a prva zemlja koja je proizvela 4 puta više dodatnih jedinica, tj. 200.000 komada, imaće stopu rasta od samo 3,3%

    Primera bi se moglo navesti bezbroj, ali zaključak bi bio isti. Brojevi se znaju našaliti i stoga uvek treba znati o kojima se radi.

    sarkazem press

  • učko

    Problem je v tem, da na nasprotni strani režima ni nobene resne politične stranke, morale pa bi biti vsaj dve do tri, da bi lahko ta Udbo-mafijski režim fuknli u krematorij !

  • učko

    Kdo je komu zabil nož v hrbet? V tem primeru ni blo za videt kakšnih nožev v hrbet. Vem pa, kdo je zabil v 1.Peterletovi vladi nož v hrbet Peterletu! Glavni “ikebanac” je bil Janez Janša-origjinjal !!!!!

    • WISKY 1000

      Ti se sam s sabo pogovarjaš,pišeš?

  • totex39

    Še nekaj je v glavi teh socialistov, kajti njihova načela se med sabo prepletajo, da čimprej zavladajo in uničijo Slovenijo. Ne samo z priseljevanjem ilegalnih migrantov, ampak imajo že zrežirano politiko v zaposlovanju, da zaposlijo čim več Hrvatov, Bosancev in Srbov tudi to nas je lahko strah, kajti vsa ta povezava ima lahko globoke korenine, ki navzven delujejo popolnoma drugače.

    • Štalmajster

      Če so to socialisti……. potem sem jaz ……… Mona Liza !
      Mogoče boš tu našel nekaj zanimivega. Če je res …. sam presodi.
      https://youtu.be/YZL26a7i4LA

  • milanček

    kućanu je treba zabiti nož v tintaro, v pravem smislu besede!

    • Štalmajster

      Ti si pa res naiven, če misliš, da bi to karkoli spremenilo v najmanjši možni meri.

  • D Zen

    komunjare spijo z odprtimi očmi

  • WISKY 1000

    Najbolje bi bilo,da bi vladal samo SDS in bi res nastala druga Švica.

    • žogica

      SDS lahko vlada samo 12% svojim luzerjem!

  • Claudio Moro

    PREKLETI KOMUNISTI!!!! JANSA JE SRCE SLOVENIJE!! JANSA JE SLOVENIJA IN MI GA LJUBIMO!!!

    • janez cepec

      Janša je tud komunajzar, ergo, ljubiš komije, Bunksl naumn

      • WISKY 1000

        Cepec si in cepec boš ostal

        • Rožle

          JBG .. Murgle tudi cepce financirajo ..

    • janko

      Ni treba da ga ljubimo, prav je da mu priznamo zasluge za narod in da uporabimo njegov velik potencial in odlične veze za našo prihodnost!!

  • PIA PlA

    Čakam, da bo tiček Brglez odpeljal s seboj k politični levici svoje somišljenike. Vendar so ti novopečeni politiki preračunljivi in samo čakajo, kdo od leve smeri bo v vladi, potem bodo trumoma drli tja.

  • kučko

    erdogan bi bil prava izbira za vse kretene leve in desne,bilo bi jebe.

    • WISKY 1000

      Samo za vas levosučne

    • garfi

      kuĆko

  • lado

    100% dam prav totexu !!!!!!!!!!! krivi tega golaža so-smo VOLILCI ,KRETNIČARJI OPRANI !!!!!!!!! ZABITI V PODEN !!!!!!!! A NA CESTO NAREDIT RED ,TO PA NEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!! ĆAKATE RADARJE !!!!???? GOLAZEN LENA !!!!!!!!!!!!! bote dobili še vaše halalce ,da BOTE ČUTILI ,KAJ STE NAREDILI !!!! Z VOLITVAMI !!!!!!!!! GNOOOOOOOOOOOOOOOOJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Striker

    Ker nam je tole: https://rs-lat.sputniknews.com/regioni/201802081114478584-bosna-daes-deca-kampovi-/ zelo blizu, bo naslednja vlada kaj kmalu pod vojaškim pritiskom in Janša pusti Serpentišku da se opeče, potem pa se prikaži kot Andrej Turjaški in “turke” preženemo iz Slovenije, skupaj z njihovimi tukajšnjimi podporniki.

  • xtc

    Jančič pravilno ugotavlja,da je možna le ekstremo leva vlada LMŠ,SAB,,ZL,SD in del ekstremnega dela SMC.
    Tisti ,ki bi v tako vlado stopil zraven,bi zanj na naslednih volitvah ,čez par tednov pomenilo izginutje iz političnega prostora.
    Zato se vse bolj kaže ,da se bodo”stranke zlepljenke” še pred sestavo vlade razletele na ekstremiste,ki bodo šli k ZL ali ustanovili lastnno stranko in zmernjejše,ki utegnejo zliti se v EU levico,kar pa kučanu in Golobiču dejansko pošilja mokre sanje v sekret.

  • Štalmajster

    Kaj je s Cerarjem ? Če je odstopil, kaj se ima spet za zraven sliniti ?
    Kdo komu nož ??? ;-)))
    Zaprl bi jih kot kardinale, brez hrane, dokler ne bi prišli ven s pogodbo in zavezo (seveda proti rigoroznim kaznim) državljanom RS za celoten naslednji mandat.
    (mogoče bi jim pa še dal not celo en ……nož, da bi rešili zadeve, kot jih je nekoč že predvideval ….dr. Janez Drnovšek)

    Sicrer se pa kar strinjam s stričekom, ki je menda bil najhujši zločinec v zgodovini vsega človeštva, ki je nekoč dejal:
    “In diesen Ländern der sogenannten Demokratie wird ja überhaupt gar nicht das Volk in den Mittelpunkt der Betrachtung gerückt. Was entscheidend ist, ist ausschließlich die Existenz dieser paar Macher der Demokratie,………..
    Die breite Masse interessiert sie nicht im geringsten. Die interessiert sie, genau wie früher unsere bürgerlichen Parteien, nur in der Wahlzeit, dann brauchen
    sie Stimmen. Sonst ist ihnen das Leben der breiten Masse vollkommen gleichgültig….

    • SE POPOLNOMA STRINJAM “Kaj je s Cerarjem ? Če je odstopil, kaj se ima spet za zraven sliniti ? Kdo komu nož ??? ;-))) ”
      Na to že ves čas opozarjam !!!

      • janko

        Precej hujši problem je za moje pojme Erjavec! Pa Židan tud. Polmesce pa sploh nujno ukiniti!

  • Osti jarej

    …pa kaj potem,če brglez ni več v smc…….a se bo zato svet ustavil……

    • Štalmajster

      Najbrž ne. Le od SMC je dobil glasove,………… torej v parlamentu NIMA VEČ KAJ ISKATI ! Ali pač ?

    • WISKY 1000

      Njega sploh nebi smelo biti v politiki

      • Osti jarej

        …smc sploh ne bi smelo biti v politiki…..tako je pa cela koalicija zagovarjala največje nesposobneže in uničevalce države….milivojka pomečkana udbovka,je že ena takih…..

        • Štalmajster

          Štima, očitno mora biti tako !
          So nekoč rekli: “Und wenn eine Demokratie dumm genug ist, dabei still zu halten, dann ist sie gut genug”

  • Osti jarej

    …mater….kako vas na koalicijo s cmerarjem,ki je poniglavo odstopil potem,ko je tudi njemu samemu postalo jasno,kako nesposoben je,pripravljajo….in zdaj vam ga bo janša spet na položaj inštaliral?!??

  • Puki

    sej, zato pa je puklast, da se noži odbijejo…

  • Kučko pod pručko

    Nova24, ne se zezat, da je Cmero kaliber. Ravno toliko, kot železna srednjeveška krogla za v magnum. Še Šarca da pod rit, pa bo kot John Wayne na konju!!!

    • Jaka Sraka

      Je kaliber, nizko cenovni.
      Kako si, a si pregledal že vse prospekte?.
      Lep pozdrav obema.

    • MižekFiga

      Ko se bomo znebili Kučana, bo država boljša.
      Mnajkala bo samo še presstitucionalna konsolidacija!

  • Jaka Sraka

    Cerarju je poizkus političnega samomora uspel

    • MižekFiga

      Tov. ddr. Kučan ima Cerarja za lutko. Cena je murglska hiša za pol miljona ojrov. Plačamo vsi mi.

      • Hun

        placujej ti Jansi v sekto..sam pa nimas nc od tega…bebcem

    • Osti jarej

      ..ma,ja……janši drugače ne bo uspelo sestavit koalicije,če ga ne vzame vanjo…..bolano…za diagnozo,res…

  • MižekFiga

    Ste opazili možno ponovitev Spilbergovega scenarija: “Vrnitev v prihodnost”. Zgodovino popravljajo in prirejajo na svojo plat. Sodeloval je polovičarski predsednik Pahor. Najbolj je povdarjena humoristična plat (Šarac). Torej ima tov. ddr. Kučan sveže kvalitete za hollywoodskega oscarja. Je sodeloval v YU vojaški bosanski Titovi epopeji. Njihova slovenska ubijalska epopeja je še neoznačena (sumljivo skrita)?
    Torej ali bomo tudi mi slovenci čakali, ali naj takoj brusimo kose?

  • Osti jarej
  • Tweety Bird

    Eugenija Carl: ‘Zahteva se, da zaposleni “ohranjajo dostojanstvo”, govora je o verodostojnosti in osebni integriteti. Nato se te zahteve aplicira na posamezne objave, kjer naj bi se “brez argumentov” neonacistične plakate v Velenju povezuje s stranko SDS.’

    Ste videli posranci desničarski…. Eugenija se bori za vas SDS-ovce, a vi pa jo imate za prostitutko. A vas je kaj sram? :)

    • Osti jarej

      …ne poznajo sramu…tko,kot tardeči ne

    • Jaka Sraka

      kaj te muči, miško usrani

    • if

      Institut za slovenski jezik Frana Ramovša: “Prostituka je oseba, ki se odpoveduje načelom in idealom zaradi materialnih koristi.”

      Materialna korist je vsaka oblika ekonomeske koristi. Preostitutka je oseba, ki to počne v škodo načelom, idealom.

      Torej, v prvem odstavku dana definicija zajema vse tipe prostitucije!

      • Hun

        sj pravm da so vsi politiki kurbe

    • xtc

      Ko bo prva vaša kura fasala tožbo z RTV vred boste pa tiho.

    • garfi

      kdaj bodo laži kaznivo dejanje

    • tohuvabohu

      Saj tudi je. Že velikokrat smo jo dobili na delu.

    • borko

      spet lažeš

  • Krtača 20

    Se vid da ste desnuhi čist v deliriju. Cele knjige in pamflete bedarij objavlate kle gor. Božci. V Begnah so redi ko vas do konca podre.

    • Rožle

      No, zdej se pejt pa fino skrtačt …

      • tohuvabohu

        Pravkar se je z njim Kučan opral gobec, zato je še ves svinjski.

    • Jaka Sraka

      Srečen si lahko, ker ne razumeš članka. Danes imaš izhod.

  • Štalmajster

    A se je kaj spremenilo ?
    https://www.youtube.com/watch?v=u1zR19MSnaw

    Mogoče, še na slabše ?

  • Osti jarej
  • šmentanamuha

    Za tega butla od Brgleza porabimo vse preveč besed … on ni več politični faktor, ker si je dal avtogol.

  • garfi

    sredinska vlada s šestimi levimi udbomafijskimi strankami
    za to hočejo za precednika Imitatorja

    • luckyss

      Ta komentar je precej podoben situaciji, ko je totalno pijan idiot vozil po avtocesti v napačno smer…
      In vmes je jamral….”Pa kakšna je to država kjer vsi vozijo v napačno smer”…
      Ovce bedaste..

      • tohuvabohu

        V čem je analogija, ovca garjava? Kdo je pijan od “zmage” že 75 let? In tudi tokrat ste pijani, čeprav nobeden od vas ni niti blizu zmagovalki volitev.

        • luckyss

          Tebi bi res moral narisati, pa morda še pobarvati, pa še potem dvomim, ha bi doumel sporočilo..
          Saj pravim in ponavljam….dajte se trije “skp usest” in potem skušajte napisat ustrezen odgovor…ker 3x 33 je skoraj sto pik, kar pomeni opravilno sposobnost…
          Mogoče bi vas šest celo znalo najeti legalni kredit ?!
          ;))

          • tohuvabohu

            Kakšen pa je legalni kredit, prismoda? Na NLB nihče nič ne ve o tem.

          • luckyss

            Saj pravim…pokliči še dva..

          • tohuvabohu

            Samo vprašam, ko si ravno omenil. No, saj ni treba povedati, itak si nadudlana ovca, ki ne ve, kaj govori.

  • ljubinica

    Zdaj se je pokazala vsa beda SMC.
    Sami koristolovci brez casti in morale. Javno se trgajo med seboj.

    • Hun

      prej bi reku da se je pokazala vsa beda SDS..k noce noben z vam

      • tohuvabohu

        Mi ne odklanjamo NIKOGAR, govedo zarukano.

        • Hun

          zdj ko vm tece voda v grlo bi se s pedri in talibani sli v koalicijo…prej pa sovraznost do vsega levega v opozicij

          • tohuvabohu

            Voda v grlo teče Slovencem in Sloveniji. Prevarantski politikanti pa kupčkate, s kom bi šli in s kom ne bi šli.

          • Hun

            prevarantski politiki so vsi ali pa se bodo…

          • borko

            mi vse plačamo

        • borko

          noče štekat je BZ

        • Franjo

          saj nimate nikogar, ki bi ga odklonili

    • Djuro Sumar

      Koristolovci so vsi v vseh strankah, le da v SDS ne sme nihče niti pisniti.

      • Štalmajster

        A ni Brglez nekaj piskal ….. pa je odletel. Očitno je tudi pri …… MODERNIH tako.

  • Hun

    hinavc Jansa se zaveda, da brez SMC popuši

    • milanček

      teslo, kdo ti je to narisal?

      • Hun

        narisal sm ti boleco resnico, sektas trmast

    • borko

      hinavec je Cerar,nekaj govori dela drugače

      • Franjo

        ta drugi Virant

    • garfi

      hinavc Han

  • Morala

    morala in etika ter delovanje za dobrobit slovenskega naroda…le kje je vse to ostalo? bebci, kaj delate v parlamentu, vsa bivša yuga se bo preselila v Slovenijo…od danes naprej je za hrvaške delavce prosti trg v SLO…

    • Hun

      ja in gostincem manjka kadra..

      • Osti jarej

        …saj bodo uvozili hrvatarje in bosance….za isto plačo….pravijo….naj me le postreže kakšen,ki ne bo govoril slovenščine….naredim tak kraval,da si me bo zapomnil gostinec,ki ga je zaposlil za vse čase

        • Hun

          dj moznost ljudem za boljsi jutri…ne bod slovenska tecna pizda

          • učko

            Iz Hrvaške se je odselilo že preveč ljudi, Bosna je sploh postala “prazna”, prazni se tudi Srbija. Potrebno bo narediti politično akcijo v bivših Jugo republikah, da bojo lahko ljudje tudi tam dobro zaslužili in dobro živeli !!!!

          • sprehajalec

            Vedno znova kljub večim takšnim zgodovinskim akcijam ti predeli zdrsnejo na rep Europe. Znova in znova. Nekaj je v ljudeh….

          • Hun

            ocitno tud Slovenci niso vec tko pridni garaci…smo zdrsnl na rep EU

          • Štalmajster

            Menda se zdaj v EU pričakuje skokovit napredek, ker so uvozili toliko vrhunskih znanstvenikov z neverjetnimi delovnimi navadami. Pa menda že delajo prave čudeže po celi EU…..

          • Franjo

            še najbolj jim gre od rok kraje po trgovinah in izdelava bomb

          • sprehajalec

            ja, je bilo veliko migracij iz Juga. Pa staroavstrijce in Italijane so pregnali in pobili.

          • Hun

            staroavstrijci?

          • sprehajalec

            Uraden izraz za nemško govoreče prebivalce na ozemlju današnje Slovenije.

          • Franjo

            to je tako kot hrvaščina pri sosedih Hrvatih: okokučni domobran ipd

          • freedomfighter

            Do staroavstrijcev in italjanov mi je priblizno toliko kot do bosancev in srbov razlika je le v tem da so mi balkanski jeziki blizje od nemscine in italjanscine

          • sprehajalec

            včasih temu ni bilo tako. napredek je vedno prišel iz severa, nikoli iz Juga.

          • freedomfighter

            To je sigurno res ampak saj tudi afrika dobi razvoj iz severa pa to ne omeni da so africani evropejci kljub temu da so bili nekateri predeli afrike 400 let del evropskih imperijev…slovenci pa sigurno nismo germani ze po jeziku vidis da cehe slovake in hrvate lahko razumemo brez posebnega ucenja jezika med tem ko nimamo z nemscino prav nic jezikovne podobnosti edino pogermanjene besede kot so šraufenciger in podobno ki pa niso slovenske besede…

          • sprehajalec

            Prvič noben del afrike ni bil 400 let kolonija. Kolonije so začenjale nastajati okoli leta 1830 naprej. Torej dobrih 100 let. 2 generaciji. Namibijo so imeli Nemci 18 let naprimer. S trdo roko, ampak je še danes ena najbolj urejenih afriških držav.

            Biti slovan pomeni biti pripadnik jezikovne skupine. Notranji občutek torej, ki je privzgojen. Tako je naprimer bil Schuschnigg avstrijski kancler in po notranjem občutku Avstrijec, medicinski tehnik Möderndorfer pa je po notranjem občutku slovenec.

            če bi uvedel enotni jezik, naprimer latinščino, kot je hotel karel veliki kot centralni jezik in bi imel takrat na razpolago šolstvo, bi bila v dveh-treh generacijah Europa enojezična. In tako bi bilo še danes.

          • freedomfighter

            Bila bi evropa enojezicna ampak slovanska kultura ni germanska…ze primerjava slovanske umetnosti u germansko umetnosti ti pokaze ogromne razlike in ce ti mislis sedaj zagovarjati germanizacijo slovenije si zame isti kot te ki nam vsiljujejo balkanizacijo…glede kolonializma smo pa evropejci kolonizirali severno afriko ze v antiki rimske rusevine najdez po celi sredozemski obali razen ce so zate rimljani africani pa popolnoma si falil kaj sem hotel povedati…jaz sem lahko 1000 let pod avstrijci pa se ne bom imel nikoli za germana ker nisem ampak sem slovan ce se imas pa ti za germana je pa to tvoj problem ampak ko pa zalis moj narod s tem da ga zelis ubistvu izbrisati in prikljucit drugemu pa je zame nesprejemljivo…po tvoji logiki bi moral preseren pisati slavospeve avstrijskemu narodu namesto slovenskemu

          • sprehajalec

            Pred 4000 leti sta bila protoslovanski in protogermanski en jezik. Cela vzhodna nemčija je danes germanizirana.

            pa jim pojdi dopovedovat, da so slovani in imajo različno kulturo od zahodnih nemcev. če imaš jajca seveda.

          • Štalmajster

            Tudi jaz tudi pravim, nekaj je v nekaterih ljudeh ……. Ko že misliš, da hudič le ni tako črn, kot se kaže…………prideš do spoznanja, da je še žal …… bolj.
            A ….zgodovinske akcije….. ????….. holokavst nad evropskimi narodi ??

          • sprehajalec

            Absurdna je primerjava religije, ki je dala 50% vseh nobelovcev na področju znanosti s prebivalci Balkana, ki je dal eno ženo Nobelovca iz gornje kategorije in pa politično forsiranega Andrića, ki je bil podeljen, ker Brozu nagrade za mir, zaradi milijona pobitih, pač niso mogli dati.

          • Štalmajster

            Kaj je Marano, pa ne da si se prepoznal. No, praviš skladno po Marxu ….. Balkan – völker abfäle. In potem ste nesrečnim nemškim goyimom priheftali “übermensch” etiketo. Menda je nekoč Vaš Lenin po Švici celo pridigal, koliko Rusov je za ….. fentat.
            https://youtu.be/7YIcMrcihvU?t=113

            Pa ne da sn kako religijo spet omenil ?
            A nobelovci kot so vojni hujskač Plagiatorštejn, pa pravljičar Elie Wesel,……
            Žal vaših največjih mirovnikov nihče ne omenja kot so: Kaganovich, Sverdlov, Trotsky, Lenin, velik spolni svetovalec rdeče armade Ilya Ehrenburg…………. Jim pa v Izraelu bojda že “popravljajo krivico” in postavljajo spomenike ?
            Ma kaki Broz za mir ? A ni imel vaših prekaljenih svetovalcev M Pijade, E. Kardelj,.. ?
            Aaaaa na Tesla si pa kar pozabil. Svoje poveličuješ, druge zaničuješ v skladu s ….to ro in Nobel price politiko.

          • sprehajalec

            Ti si samo fovš rasi judaistov pameti, ki jim je bila dana. Sploh če ne pripadaš nobeni rasi.

          • freedomfighter

            Judi niso rasa

          • sprehajalec

            To dopovej kovinarju zgoraj.

          • Franjo

            s temi nagradami je tako: tudi obama ima nobelovo nagrado za mir, pa mi sedaj povej, kje je ta mir. pa še bi lahko našteval

          • freedomfighter

            A si ti ravno primerjal teslo z obamo…madona eni pa res nimate pojma kaj govorite

          • Franjo

            za izdajalce pač ni bolj pravičnega plačila

          • sprehajalec

            Misliš na Izdajalce revolucije in komunizma Franjo?

            to ste komunisti vedno trobili. narod = komunisti. Ostali so pa izdajalci. mafija franjo….

          • freedomfighter

            A ni zanimivo da najhujse obdobje cloveske zgodovine smo pa zakuhali evropejci ki smo za sabo potegnili cel svet v prakticno celo stoletje svetovne vojne

          • Štalmajster

            A seveda, če verjameš v pravljice, ki ti jih servirajo.
            https://www.youtube.com/watch?v=DUnn_Kb0miM&t=11s

          • freedomfighter

            Aha ti si pa s paralelnega vesolja tako da se opravicujem ampak tezko debatiram z ljudmi iz alternativnih vesolji…judi so krivi za vse a ne hahaha

          • Hun

            ni problem samo v njihovih drzavah…problem je pri nas da mladi nimajo odgovornosti in delovnih navad…pa se mulci nocjo garat za 4-5€ na uro

          • Franjo

            ja res čudno, da gre vsak raje delat v austrijo, a ni mogoče to zaradi večjega plačila?

        • Djuro Sumar

          Vedno znova dokazuješ da si navaden butec.

        • freedomfighter

          Ti bos naredil kraval in bos izpadel bedak pa se nic ne bos dosegel…keaval se dela takrat ko z njim kaj dosezes drugace je to nepotrebno izgubljanje zivcev

      • Franjo

        so že vsi v austriji in italiji

    • bi jo

      plačaj našim, pa tujih ne boš rabil. ampak vse je podrejeno dobičku, ki je najmanj obdavčen….kaneda.. barabe ,leve in desne…..barabe na kubik…

      • freedomfighter

        Vse je podrejeno dobicku???…od cesa pa mislis da si lahko v eu privoscimo tako visok standar v primerjavi z ostalim svetom…z izgubami sigurno ne

        • Franjo

          a zate je 600€ neto plača visok standard?

          • freedomfighter

            Za neizobrazene budale je se 600 e prevec…ne saj ne ampak tako govoris kot da drugod po svetu so pa minimalne place 2000 e…

          • Franjo

            vsaka družba kjerkoli na svetu je sestavjlena iz ljudi z razno izobrazbo.samo poglej malo proti severu ali zahodu: razlika o minimalcu je očitna ob tem, da so osnovne stvari v trgovini cenejše. to da se delavski razred seli drugam je pa samo slabo za take kot si ti ki ne znaš narediti nič

          • freedomfighter

            Oh joj ti pa se nisi veliko potoval po svetu ker take streljas…to da se delavski razred seli je pa pac logicna posledica razvoja ce bi vedel karkoli o ekonomiji bi razumel zakaj se tovarne ze s kitajske selijo v tujino ker ratuje predraga ti bi pa kaj tezko industrijo pripeljal v evropo…kaj da bos za superge namesto 20e placal 200e…preden zacnes govoriti neumnosti raje premisli…to da izgubljamo gostince zdravnike in podobno je pa tudi proces ki poteka po celem svetu saj se vse premika proti severu…v angliji in ameriki je polovica zdravnikov tujce

  • bi jo

    ko je prešel iz bureka na zrezke in knedlne je veliki vodja potegnil nož iz nožnice. ni ga še vtaknil nazaj. no, vlekel ga je že prej, pa ga vsi na srečo niso poslušali…..pa smo prav tako zmagali.pamet pred egom press.

  • Kosobrin

    Samo za stolčke gre, nič drugega. Kdo bo imel večji, lepši, mehkejši in udobnejši stolček!

    • učko

      Eh, to je sam pesek v oči naivnežem. Dejansko je Udbo komanda kar dominantna. in ko bo potrebno, bo to več kot očitno !

      • janko

        **********
        Ja, samostojna država je “ugrabljena”. Povsem je v oblasti kontinuitete! Ampak slovenceljni si to ne pridemo gor, ne verjamemo, smo pozabili… vsega po nekaj!

  • učko

    V naslovu vprašanje ni čist ta pravo. Bolj je vprašanje kdo je in kdo bo komu bolj drek premešal !

    • garfi

      kwa tolk smrdi

  • garfi

    levuhi so z izključevanjem v dreku
    tudi rtv in naci plakati jih ne izvlečejo

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!