Krdelo volkov vnovič pokazalo zobe in razmesarilo drobnico v vasi Davča v občini Železniki!

Foto: Facebook

Ko še nista minila niti dva dneva od obiska ministrske delegacije v vasi Davča v občini Železniki, kjer sta se ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Aleksandra Pivec in minister za okolje in prostor Simon Zajc udeležila pogovora o vplivih zveri na življenje na podeželju – na varnost, šolo, kmetijstvo, okolje, gospodarstvo, je prišlo do novega pokola volkov. Krdelo volkov je pokazalo svoje zobe in napadlo nič hudega slutečo drobnico. Predsednik vlade Marjan Šarec se bo danes sestal s predstavniki Sindikata kmetov Slovenije, ki se je zaradi vse pogostejših napadov volkov na rejne živali podal v organizacijo serije protestov. Sindikat opozarja na prepočasno izvajanje zakona o interventnem odvzemu medveda in volka, zahteva tudi odstop okoljskega ministra Simona Zajca.

Napad volčjega krdela se je zgodil v ponedeljek, 19. avgusta, v vasi Davča in fotografije ubite drobnice nazorno kažejo, kakšne so posledice v praksi, če politika preveč zaupa stroki, stroka pa se skriva v svojih pisarnah in prebira tujo literaturo. Začaran krog.

Foto: Facebook

Foto: Facebook

Napadov iz dneva v dan več
Iz tedna v teden smo lahko priča težavam z divjimi zvermi in škodi, ki jo te povzročajo. Slovenski kmetje so upravičeno jezni, saj dnevno prihaja do napadov drobnice in zveri, ki se svobodno sprehajajo po naseljih in povzročajo strah med podeželskim prebivalstvom. Nedavni napad, ki se je zgodil v vasi Davča, nedvomno kaže na to, da zakon o interventnem odvzemu osebkov vrst rjavega medveda in volka iz narave, ki je začel veljati konec junija letos in po katerem lahko lovci iz narave odvzamejo 175 medvedov in 11 volkov, še ni obrodil sadov v praksi.

Foto: STA

Če na severnem Primorskem in Gorenjskem z volkovi do nedavnega niso imeli težav, je zdaj slika povsem drugačna. Spomnimo, v noči z 9. na 10. avgust so volkovi na planini Starijski vrh pri Kobaridu pokončali najmanj 10 ovac. Ob tem so iz Pašne skupnosti Starijski vrh sporočili, da imajo z volkovi tudi sicer težave že celotno pašno sezono. Doslej so, kot navajajo, ti pokončali že 27 živali, najmanj 39 pa jih je pogrešanih. Podobno je tudi stanje na območju Davče, kjer je volk v petek, 9. avgusta, napadel celo mladega bika, težkega nekaj več kot 200 kilogramov. Na tem območju so po poročanju STA volkovi v zadnjih mesecih pobili več kot 40 glav drobnice. Volkovi pa seveda niso edini problem, saj se naokrog svobodno sprehajajo tudi medvedi.

Združenje civilnih iniciativ Slovenije za zmanjšanje zveri na populacijo leta 1991, ki vključuje kmete in somišljenike z območij Kobarid, Tolmin, Cerkno, Železniki, Gorenja vas – Poljane in širše Slovenije, je na okrogli mizi v luči pereče problematike izpostavilo, da nikakor ne pristaja na sobivanje z zvermi, ki ga sicer ponujajo v stroki. Prepričani so namreč, da mora biti lokalna skupnost tista, ki ima prevladujoč vpliv na določanje območij, kjer se naseljujejo velike zveri. Prav tako ob tem zahtevajo sistemsko ureditev odškodnin ter da država poskrbi za celostno ovrednotenje vpliva zveri na slovensko podeželje.

Krivda se prelaga, stvari pa stojijo
Med pogovorom je bilo mogoče slišati več kritik, ki so bile uperjene proti Zavodu za gozdove Slovenije ter predsedniku zavoda Damjanu Oražmu, saj predstavniki iniciative zagovarjajo prepričanje, da ta zavaja z nekaterimi podatki. Menijo namreč, da zaradi zaščite nekaterih projektov, kot je SloWolf, uporabljajo stare podatke glede razširjanja divjih zveri po Sloveniji. Teh naj bi bilo samo na Cerkljanskem in Gorenjskem vsaj dvakrat več. Kot je v navadi v Sloveniji, Oražen seveda vse očitke zanika in odgovornost prelaga na izdano odločbo sodišča. “Država v zadnjih dveh letih ni uredila odstrela volkov. Populacija je v tem času zrasla do te mere, da tudi ograje, pastirski psi in drugi ukrepi niso več učinkoviti. Ti tehnični ukrepi tudi sicer na takšnih območjih, kot je Davča, niso možni,” je prepričan.

Foto: Facebook

Foto: Facebook

Vidimo lahko, da se problematika le prelaga iz roke v roko, pravočasnih ustreznih ukrepov pa ni. Nedavni napad na drobnico v Davči nedvomno kaže, da bi morala država vse napore usmeriti v prepolovitev populacije zveri na območju od Kobarida, preko Davče in Cerknega do Gorenje vasi. Glede na to, da je minister Simon Zajc na posvetu v Davči izpostavil, da meni, da je pred kakršnim koli odločanjem nujno, da se za mnenje povpraša ljudi, ki živijo na problematičnih območij, se poraja vprašanje, če se bo le odpravil v vas Davča, kjer je v ponedeljek udarilo krdelo volkov? Ali bomo le čakali, dokler ne bo stanje postalo popolnoma nevzdržno? Le upamo lahko, da ne bo za to potrebna človeška žrtev.

Hana Murn

  • Anton

    dokler bodo nespsoobni levaki na oblasti, dotlej bo sranje, tisti ki pa govorijo in pišejo, da je ta vlada oh in sploh kul, pa so itak večinoma njihovi volilci, opranoglavci razen izjem, ki se soovpadajo z statistično napako

    sarkazem press

  • Andreja Knego

    Pa dobr a nekdo namerno nastavlja uboge ovce nezaščitene na krožnik zverem?

    • Janez Korenjak

      Ne, in to dobro veš. Število velikih zveri se je podvojilo v desetih letih, početverilo v dvajsetih. Slovenija je najbolj gosto poseljena država z medvedi na svetu. Kljub elektro ograjam ni nil manj škode. Kar poglej na socialna omrežja fotografije podrtih ograj in napadenih domačih živali. Strah, da bo človek naslednji, je upravičen.
      Žal vas človek v vašem brezobzirnem in totalitarnem veganskem kultu ne zanima. Z veseljem ga nezaščitenega dajete na krožnik ideološkim socialističnim zverem.

      • tohuvabohu

        Oprosti, Janez, ni dobro, če vsak komentar jemlješ dobesedno.

      • Zoran Šuštar

        treba je pa biti pošten, in povedati da se je tudi število rejcev drobnice v zadnjih 5 ali 7 letih vsaj početverilo. V končni fazi volkov ni niti 1000, število drobnice je pa v Sloveniji na deset tisoče. Torej na enega volka pride koliko ovc ali koz ? Zato so tudi zaščiteni. So pa tudi kmetje v marsikaterem pogledu zaščiteni.

        • Janez Korenjak

          V zadnjih tridesetih letih je propadlo skoraj 17.000 kmetij, gozdne površine pa so se povečalo za 500.000 ha. Ne več drobnice, vedno manj je je. Kočni cilj sociaistov tvojega kova pa je popolno iztrebljanje kmeta.

          Če sva že pri številkah : 1000 medvedov – Drežniških koz je pol manj kot medvedov. Enako Istrskih in Belokranjskih pramenk. Število rodovniških tropov Slovenske srnaste koze je pol manjše od števila tropov volkov. Itd.

          Takim ideologom socializma, ki sicer nimajo pojma o ničemer, pametujejo pa o vsem, so nekoč rekli lumpenproletariat.

          • Drago

            Spet serješ nekaj na pamet :

            “Leta 1869 smo v Sloveniji redili skoraj 300.000 ovc in okoli 150.000
            koz. Nato je število upadalo do leta 1940 na okoli 70.000 ovc, ko se je
            ponovno začelo višati in se nato drastično zmanjševalo v petdesetih in
            šestdesetih letih, tako da smo leta 1970 v Sloveniji redili le še slabo
            petino ovac v primerjavi s staležem iz leta 1921, koze pa so praktično
            izginile s kmečkih dvorišč. V letu 1980 je število drobnice padlo na
            samo okrog 15.000, nato je začelo naraščati, še posebej hitro v zadnjem
            desetletju do leta 2005, nato se je trend naraščanja zaustavil oziroma
            uravnovesil na staležu 138.108 ovc in 29.896 koz v letu 2009. Po tem
            letu se je trend rasti obrnil navzdol do leta 2014, ko se je tudi
            zaustavil. Po zadnjih statističnih podatkih je stalež ovc v letu 2016
            znašal 119.845, stalež koz pa 22.405 živali”

            vir: http://www.mkgp.gov.si/si/delovna_podrocja/kmetijstvo/kmetijski_trgi/ovcje_in_kozje_meso/

          • Janez Korenjak

            Skratka: 3x manj ovac in 15x manj koz, kot nekoč.

          • Drago

            Ja, 3 x manj kot leta 1869 in 7 x več ovac in koz kot leta 1980. Ti si govoril o zadnjih 30 letih, obešaš se pa na podatke iz 19. stoletja. A v SLS-u nimate pametnejših manipulantov, kot si ti?

          • Janez Korenjak

            Lepo si opisal s številkami, kaj je komunizem naredil iz kmetov v zgolj 70 letih. Zdesetkal jih je. Hvala za argumente, ampak žal številke ne govorijo tvojim tezam v prid.

          • Drago

            Ah, ko ti zmanjka argumentov, pa začneš nabijati svojo tisočkrat ponovljeno lajno o komunizmu. Številke so zgoraj, govorijo same zase, tvoje debilne manipulacije sem razkrinkal, ostane ti samo še lajanje…

          • Janez Korenjak

            Ja, razkrinkal si samoupravne socialiste (komuniste), katerih politiko pač danes nadaljujete demokratični socialisti: v 70 letih vladanja vam je uspelo zdesetkati kmete, Saj si pa sam navedel število koz in ovac po obdobjih – zdaj te pa, ko si se ujel v lastno zanko, pač motijo številke?
            Veš, biti socialist je stanje duha, duševna motnja in ne politična pripadnost.

          • Drago

            Ah, socializem, komunisti, duševne motnje,politične pripadnosti, lajna na lajno. Kako že gre tista, ni važno, kakšno je vprašanje, mi vemo odgovor : komunizem.

            Še enkrat si dokazal, da vam SLS-ovcem ne gre za domače živali ampak za promocijo vaše stranke in hujskanje ljudi. S tem zaključujem debato, ker res nima več smisla…

          • Janez Korenjak

            Nabijaš ti in se izmikaš številkam, ki si jih sam podal. Posledica socializma, ki traja že od leta 1945 je postopno izginjanje kmetov in drobnice. Te številke si kar sam podal in iz časovnega redosleda sledi, da je to posledica socializma. Ti pa seveda v tem takoj vidiš, kako te ogrožajo “konzervativne stranke”. Le kdo je tukaj obseden z ideologijo? Kdo spreminja in negira številke, ti ali jaz?

          • Drago

            Samo še tole, očitno nisi kmet, drugače ne bi imel časa ves dan prebiti za računalnikom namesto, da bi čuval svoje ovce. Potem pa so vse divje zveri krive…

          • Janez Korenjak

            Saj čuvam rdeče ovce, da ne zbezljate preveč, če še nisi opazil… :-)

          • Andreja Knego

            Hja, temu “korenjaku” se socializem prikazuje še v sanjah! Lajna pa res eno in isto, mora bit hudo težek!

          • Steiermark

            Lepo si povedal, ***********************************************

          • Andreja Knego

            Kaj točno je lepo povedal?

          • Steiermark

            Če nisi razumela iz napisanega, potem ti tudi jaz nemorem pomagati – stanje duha, kot duševna motnja….

          • Andreja Knego

            Ah, sam en klon “korenjaka”!

          • Steiermark

            Bolje klon korenjaka kot pa klon levaškega bebca!

          • Andreja Knego

            Še en, za katerega je vsak, ki se ne strinja popolnoma v vsem z njim, levak, socialist, komunist… A ste res tok obsedeni s tem?

          • Steiermark

            Probleme imaš ti, kot tudi vsi ostali psihopatski marxisti!

          • Andreja Knego

            Mora bit pestro pod tole štajersko lobanjo!

          • Steiermark

            Ja, pa še kako…..v nasprotju s tvojo, praznino v glavi, kjer se “dogaja” samo prepih!

          • Morten Ster

            Kmetje ste ( so) se zdesetkali sami. Kaksen traktor manj pred gostilno, pa mal več dela na polju inv hlevu, pa bo. Subvencije vlagat v modernizacijo, ograjevanje, zaščito, na pa za vsak priključek svoj traktor.

          • Janez Korenjak

            Ti si očitno edino kmetijo v življenju videl v članku Mladine, medtem ko si se basal s hrano industrijskega izvora iz supermarketov.

          • Morten Ster

            Je težko napisati kaj argumentiranega? Namesto odgovora, opisuješ mene, čeprav pojma nimaš, kdo sem. Torej..živim na vasi, obkrožen z kmetijami. Dopoldne, oziroma zjutraj, so pred vsemi tremi gostilnami v glavnem parkirani traktorji. Tako s prikljucki za na polje, kot za gozdna dela. Po hokejsko te stalne goste imenujemo ” prvi napad”. Ker na kavo ( in šnops pod mizo) pridejo že ob odprtju, in so tam do treh šnopsov in dveh kav. Kjer jamrajo, kako jih drzava ” jebe po dolgem in počez”. Ampak tisti, ki jih tu opisujete kot lenuhe, levicarje in ki te kmete jebejo, so takrat v službi. “Garači” se zvecer tam še enkrat dobijo, samo zamenjajo vozni park. Traktorje za min 60K € zamenjajo bolj kot ne novi pick up Toyote, Amaroki in Nissani. Seveda so izjeme, ampak v naši vasi je to vzorec.
            Kar se tice pa odstrela živali…dajmo pobiti vse, vse do zadnjega…..ker potem, ko ne bo nič več za streljat in vas ta želja po krvi ne bo minila, boste spet lahko pobijali drugače misleče.

          • Andreja Knego

            Haha, maš kar prav, ampak “korenjak” te bo obtožil, da je to zgolj komunistična propaganda!

          • Andreja Knego

            Drago je tvoje bluzenje uničil, zato se ne izmotavaj! Vsakomur je jasno, da je drobnice danes več kot v socializmu! Ti pa bluzis z avtohtonimi slovenskimi kozami!
            Slovenija spada med države z največ gozdnimi povrsinami, pristej se mile zime, stabilne količine gozdnih plodov, dobra genetska populacija in bum, ugodno okolje za medveda, nismo vegani krivi za stabilno populacijo!

          • Janez Korenjak

            Drago je z navajanjem števik “uničil” le sebe. Socialistični kult (kamor spada tudi veganski kult) je zdesetkal število rejcev in drobnice.
            Avtohtone slovenske koze pa so zaščitena ter ogrožena vrsta, za katero vam seveda ni nič mar – vegani ste čreda hijen, zdaj imate pač priročen izgovor (prenamnožene medvede in volkove, ki zaradi številčnosti ne spadajo več med ogrožene vrste), širša slika ali dejanska problematika zaščite živali pa vas itak ne zanima – ideološki boj, v katerem so kmetje (ljudje) vsaši smrtni sovražniki, je važen, ne pa dobrobit živali.

          • Andreja Knego

            Avtohtone slovenske koze ne predstavljajo števila drobnice v Sloveniji, morda bo treba začet pisat smiselne komentarje!

          • Janez Korenjak

            Seveda ne predstavljajo števila drobnice, ker so ogrožena vrsta, ki je je pol manj kot medvedov in volkov. Ampak tebi dol visi za ogrožene vrste, dokler se boš lahko z opranoglavimi floskulami lotevala tvojega boja zoper ljudi s ciljem dokazati, da si nekaj več – super etično bitje, kot so to počeli nacional socialisti. V resnici pa si samo zmedenka, ki nima lastnega jaza, zato prevzema skupinsko identiteto kulta. Jalova narcisa.

            Sicer pa: argumentirano se pogovarjati z veganom je kot da bi poskušal zapeti operno arijo ob spremljavi lajne.

          • Andreja Knego

            Tvoj domet niso argumentirane razprave, ampak zgolj ad hominem napadi na vsakogar, ki nima tvojih pogledov na zivljenje!

            Ko govorimo o številu drobnice v Sloveniji (=ovce in koze!), ne moreš kontrirat dejstva, da je danes drobnice precej več kot pred 40 leti, z navajanjem nizkega stevila avtohtonih slovenskih koz, človek, a misliš, da se pogovarjas z desetletnimi otroci?

          • Janez Korenjak

            Ni res, kar pogllej številke, ki jih je posredoval socialist Drago: 70 let socializma je zdesetkalo kmete in njihove domače živali.
            Zakaj pa bi vegani radi iztrebili avtohtone domače živali, ki jih je samo še za vzorec, pa ti tudi ne uspe pojasniti.

          • Steiermark

            To nihče ne misli, pač pa da se pogovarja z ljudmi, ki so ostali na razvojni stopnji petletnega otroka!

          • Steiermark

            Pa še danes se jim reče tako!

        • anzek

          Število rejcev upada, samo toliko v vednost!!

          • Zoran Šuštar

            To pa ni res, imam čisto sveže podatke iz ministrstva, število rejcev je skokovito naraslo, če dodamo zraven še neregistrirane, jih je pa še več. Ne vem iz kje imaš te podatke.

            Tudi podatek da je propadlo 17.000 kmetij je neresničen. V končnoi fazi podatek o številu kmetij ni relevanten, bolj pomemben podatek je, da je Slovenija na 3. mestu po številu pozidanih hektarov, ali za drugo infrastrukturo uporabljenih zemljišč na letni ravni. Vsi ti podatki so javno dostopni na spletnih straneh SURS in ministrstev za kmetijstvo in ministrstva za okolje.

          • anzek

            Na našem področju se je število kmetov, ki redijo ovčke, prepolovilo!! Sam imam ovčke, pa imam tudi veliko prijateljev, rejcev in imam podatke iz prve roke!!

            Število kmetij, ki dnevno propadejo, oziroma se se ne bavijo več s kmetijstvom je zastrašujoč, to je 5 kmetij propade vsak dan!!
            Samo malo si poglej koliko kmetij vlaga vloge za subvencijo, pa ti bo bolj jasno, ker so samo tisti podatki mirodajni!!
            V našem koncu so cele vasi, ki nimajo niti ene rejne živali. V vasi nad nami je vas, ki je imela včasih med 30 in 40 krav, tudi nekaj bikov in volov, sedaj ni več niti ene goveje živine več. Samo eden je še, ki redi konje, ampak je tudi ta že prileten.

            O pozidanih hetarih….pa o čem govoriš človek božji, pojdi malo iz bloka med ljudi, v vasi, povprašaj malo kmete, oni imajo prave informacije, smo dežela, ki skorajda nima pozidane zemlje!!

          • Janez Korenjak

            Število propadlih kmetij boš našel na SURS, Sistat. Če ne najdeš, ne gnjavi mene – imajo telefonsko šteivilko, kjer bi bo prijazna uslužbenka pomagala navigirati po njihovih spletnih straneh.

          • Steiermark

            Verjetno k “rejcem” prištevaš tudi razne “zajce” in druge zveri, ki jih imamo kar na oblasti…..

          • šmentanamuha

            Odlično, to je dobra novica. Preusmerite se lahko v ekološko kmetovanje. Brez subvencij bo šlo sprva bolj na trdo. ampak vztrajnim se poplača. Kdo pravzaprav odkupuje ovčetino, saj je v trgovinah sploh ne prodajajo?

          • Janez Korenjak

            Ti pa se raje perusmeri iz ideološkega sranja klamf na podajanje resnic in logično nanizanih argumentov, pa da vidimo, kako ti bo šlo.

          • anzek

            Saj ekološko kmetujem!! Pa vi sploh ne veste kaj ekološko kmetovanje je?

            Ekološko kmetovanje ni samo poljedelstvo, vrtičkarstvo….pa od kod se le vzamete taki nevedneži, no???
            Za vas velja tisti pregovor: kaj ve žaba kaj je oreh!!

        • Steiermark

          Ljudi , v Sloveniji, bi morali zaščititi tudi in predvsem pred telebani, ki tako telebansko razmišljajo – seveda s čipom v prazni glavi, kot ti!

      • Andreja Knego

        Fak, pa ti vsakmu, ki se ne strinja s tabo, pripišeš oznako kultist, levičar, socialist! Ubogo mora biti življenje s tabo!

        Btw, ravno v socializmu je bilo zveri veliko manj kot danes!?!

        • Janez Korenjak

          Se motim, ko te označim za totalitarno veganko? Seveda se ne. Te izda vsak stavek, ki ni avtorska misel, ampak je dobesedno prepisan iz totalitarnega veganskega kulta. Zato tudi to imenujem kult, ker pripadniki veganstva ne smete in tudi ne znate več razmišljati s svojo glavo. Da pa je ta kult socialističen, pa kar poglej nacional socialiste in njihov progresivni boj za pravice živali.
          Ampak tebi se itak sanja ne, o čem pišem, mar ne?

          • Andreja Knego

            Ni avtorska misel, komunisti, nacional socialisti = boj za pravice živali???
            Model, prenehaj, izgubljas kompas, iz volkov delaš politične manifeste, dzizs!

          • Janez Korenjak

            Nikakor ne. Poglej malo po internetu “The Nazi animal protection movement” in primerjaj njihove progresivne cilje z vegansko agendo, ki jo močno podpira tudi lažni vegan, Luka Mesec. In ko ti bo uspelo predelati malo zgodovine, se javi.

          • Andreja Knego

            Hahahaha, model, prenehaj iskati manifeste marginalnih političnih debilnih kretenov, levih ali desnih ali sredinskih, po internetu!

            Ne moreš me “poučevati” o veganstvu in zgodovini, tuki sva glede tega kot piščanec in kura! A boš prnesu “Hitler je bil vegetarijanec” na mizo?
            Že 15 let prebiram literaturo in debatiram, ne se smešit in me poučevat!
            Veganstvo NIMA VEZE S POLITIKO, to sem ti že nakazala!

          • Janez Korenjak

            Veganstvo je samo oblika politike, skrajni totalitarni kult, ki zahteva, da se posameznik odpove kritičnemu razmišljanju v korist ideologije. To nima in nikoli ni imelo zveze z dobrobitjo živali.
            In, da seveda: Hitler je leta 1939 priročno postal vegetarijanec za potrebe “visoko etičnih ciljev” in je obsojal lov ter neprimerno ravnanje z živalmi. Saj so njegovi govori lepo zgodovinsko dokumentirani in prav neverjetno je primerjati veganski kult z nacističnim – vzporednice so več kot očitne!
            Vegani niste prav nobena super etična bitja, ampak le uboge pare, ki bi se rade javno dokazovale, da so nekaj več. V intimi pa so gnjijoči, brez empatije do soljudi v tvojem konkretnem primeru: do kmetov in njihovih domačih živali.
            Zato od tvojega prve posta dalje vem, da si veganka in da si zelo zmedeno jalovo kvazi-žensko bitje. Ker vas v tem kultu namreč “štancajo” in hkrati novačijo neizdelane osebnosti, ki nimajo lastne identitete in morajo prevzeti skupinsko.

          • Andreja Knego

            “Brez empatije do njihovih domačih živali”

            Gotovo je to komentar meseca!!!
            Do živali, ki bodo najkasneje čez nekaj mesecev pristale v klavnici, jagenjčki pa zgolj nekaj tednov po skotitvi nataknjeni na kol na raznih prireditvah in praznovanjih! Res je, moram se zamisliti nad sabo! (facepalm)

            S tabo sem zaključila za danes, imam pametnejše delo!

          • Janez Korenjak

            Seveda si popolnoma brez empatije, če bi premogla to pristno čustveno sposobnost, bi razumela kmete in njihove težave, pa tudi ogroženost avtohtonih vrst domačih živali. Ker pa pristne empatije ne premoreš, tudi ne zmoreš razumeti stiske drugih. Znaš pa samo kot papiga ponavljati floskule za veganskim kultom o živalih, ki bodo pristale v klavnici, četudi je jasno, da od velikih zveri umorjene domače živali niso bile namenjene samo zakolu.
            Ne vidiš velike slike, ker pač nimaš empatije, premoreš samo naučene floskule iz veganskega kulta.
            Zato vem, kako uborno je tvoje notranje doživljanje sveta, da se moraš javno dokazovati, da si super etično bitje. Nisi. Si samo prestrašena hormonsko zmedena jalovka, ki bi rada bila ženska z materinskim čutom. Fake, nič drugega.

          • Andreja Knego

            Klavnica, kult, ne premorem velike slike, ne razumem stiske kmetov (čeprav sem velika odjemalka njihovih produktov), rejne živali so po novem hišni ljubljenčki, super etično bitje, zmedena jalovka… Kake ljube cvetke!

          • Janez Korenjak

            Dodajam še: užaljen otročaj s krhkim egom, ki ni sposoben prenesti kritike in mu ostre besede že porušijo notranje vesolje do tal. Saj, takšne, psihično labilne vas novačijo v veganski kult in zlorabljajo za politično agendo.
            To, da si odjemalka produktov kmetov, prav v ničemer ne potrjuje, da jih razumeš. ravno nasprotno: z izjavami dokazuješ, da ti je prav malo mar zanje.
            Domače živali niso enako hišne živali, to je pač produkt tvoje zblojene pameti, ki bi mi ga rada podtaknila.
            Skratka: sicer si že prestara za korekcije, vseeno pa bi ti priporočal, da namesto guruja za veganstvo morda pa vseeno obiščeš kakšnega psihoterapevta. Da imaš težave z večvrednostjo in si zato permanentno zapletena v konfikte s soljudmi, je vidno od prvega tvojega zapisanega stavka naprej.
            Za vegane bi res morali kot družba poskrbeti z noveliranjem Zakona o duševnem zdravju.

          • Andreja Knego

            Prav imaš!
            Zmagal si, zdej grem pa rajs mal na sonce!

          • Nata

            Daj, no ?? To pa ne bo držalo. Politika vegane potrebuje. Saj jim pomagate meglo mešat.

          • Janez Korenjak

            Točno tako! Zato pa je Luka Mesec kao vegan, pa samo poglej od Igorja Šoltesa do Milana Brgleza in vse ostale socialiste, kako se slikajo s psi in kako enako kot Andreja nabijajo o dobrobiti živalih. Pa saj… tudi Hitler se je rad slikal s svojo Blondie.
            Enak recept, kot nekoč nacional socialisti, pač danes uporabljajo demokratični socialisti. Sebe predstavljajo kot visoko etična, super moralna bitja – ampak to je samo njihova zlagana samopodoba, za katero se skriva brutalno sovraštvo zoper soljudi.
            Zato veganov ne toleriram – ker delajo živalim več škode, kot koristi. Mislim, da se da za dobrobit živali delati tudi tako, da pri tem ne pljuvaš po soljudeh in da je to pravi način – ne pa militantno, fašistoidno zmerjanje vseh, ki pač ne pripadajo istemu kultu.

          • Nata

            Saj veš kako je pri nas. Manjšina so, pa bi radi komandirali. Se mi je pa njeno ime znano zdelo. Ljubitelji živali. . . .

          • Andreja Knego

            Ahahaaha, fašistoidno zmerjanje vseh, ki ne pripadajo njihovemu kultu, hahahahahahahahha, to pa je sprenevedanje deluxe! Mar nisi popolnoma opisal sebe?

          • Janez Korenjak

            Ne, nisem opisal sebe. Jaz se ne slikam z živalmi ali kot ti: ne zlorabljam živali za to, da bi notranjo gnilobo navzven z ideooškim bojem predstavljal kot etični blišč skrbi za živali. To zlagano fasado živalovarstva, pod katero se skriva skrajno sovraštvo do in nesposobnost sobivanja s soljudmi, prepuščam vam, veganom.

          • Andreja Knego

            Ja, kolk nas pa je, da smo tako vplivni? Pravih veganov mislim, ne pozerjev!

          • Janez Korenjak

            Natanko toliko, kolikor je po statistikah huje osebnostno motenih (histrioniki, mejno moteni in psihopati).

          • Andreja Knego

            Tolk o fašistoidnem zmerjanju drugih…

          • Janez Korenjak

            ..reće oseba, ki ji je vse v nasprotju z lastno fašistično agendo priročna zmerljivka pač “fašizem”. Vernica Luke Meseca in zboljena kokoš, ki ne razume ogroženosti avtohtonih slovenskih vrst: https://novice.svet24.si/clanek/novice/slovenija/5d496468ea974/v-sloveniji-vztraja-le-se-trinajst-avtohtonih-pasem-domacih-zivali

          • Nata

            Nisem mislila,da ste vplivni, temveč , da politiki prav vse prav pride. Ko nas ne potrebuje več, nas zavrže. Mi pa se pričkamo zato, da oni nemoteno vladajo. . .

          • Janez Korenjak

            Tudi ta trditev drži. Vegani so služnostne cipe Levice in drugih socialistov.

        • Steiermark

          Se strinjam, ker so bile večinsko na oblasti, v naravi so pa “primanjkovale”!

  • Franc Šink

    Naši vrli politiki še vedno verjamejo v pravljice kot so:Volk in 7 kozličkov, Rdeča kapica, Janko in Metka….!

  • Tobias Schreyer

    Vse to je posledica strahu, ki ga je v slovenskega človeka vtrl komunistični režim. zadnjih 70 let. Ljudje naj sami poskrbijo da volkov ne bo več, tako kot so včasih. Levuharska vlada in njeni ministri ne bodo naredili niči. Vsa govoranca je le pesek v oči.

    • Janez Korenjak

      Zadnjih 70 let se je administracija tako razbohotila, da nenadzorovan odstrel brez drakonskih kazni ni možen. Ne velja zastonj slovenski pregovor “Zaščiten kot medved”.

      • Drago

        V vseh civiliziranih družbah se “nenadzorovanemu odstrelu” reče krivolov, ki je seveda kazniv. Nekateri v tej državi ste že popolnoma pijani od ideologije vaških straž…

        • Janez Korenjak

          A ne… levičarski opranoglavci ste še vedno polni strahu, da bi se vam narod uprl in da bi res nastale vaške straže. Saj vam v resnici ne gre za zveri, ampak za uničenje kmetov, ki jih ne nadzorujete in ki imajo svojo zemljo. Svobodnjake bi radi iztrebili, zveri so samo vaše ideološko strelivo.

          • Drago

            Glej, če mislite vapoti nakaznovano oboroženi korakati naokoli in terorizirati vse okoli sebe, boste dobili svojo porcijo nazaj, saj ne bo prvič. Tudi za kmete veljajo zakoni, čeprav nekateri mislite, da ste nad njimi. In ne seri z “uničenjem kmetov”, sploh pri vseh subvencijah, ki jih ovčerejci prejemajo. “Svobodnjaki” my ass, kanonfuter za Podobnike in podobne tiče…

          • Janez Korenjak

            Pojma nimaš o subvencijah in razpisnih pogojih zanje, zgolj nabijaš puhlo levičarsko ideologijo o kmetu kot razrednem sovražniku s tradicijo že od 1945. Briga te za zvezi, briga te za škodo na domačih živalih ali za ogrožena življenja ljudi – dokler je vse na partijski liniji, boš še volka za psa prodajal.

          • Drago

            Blablabla, nehaj se že napihovati in groziti, nisem domojeb, da bi me prestrašila vsaka travna bilka. Škodo na domačih živalih dobite krepko povrnjeno, za odškodnine je npr. v letu 2015 300.000 EUR. Obnašate se pa tako histerično, kot da divjih živali pred letošnjim letom sploh ni bilo. In to, kar tui prodajaš je ideološka krama SLS-a, SDSa- in podobnih domojebnih strank, ki pumpajo ljudi samo zaradi lastnih političnih koristi.

          • Janez Korenjak

            Ne. Škoda se povrne le do višine 1000€, za več je potrebna tožba. Škodni postopek je dolgotrajen in administrativno zakompliciran in niti delno ne nadomesti škode celovito (žival se tretira kot kos mesa, ne kot – naprimer plemenske živali – vrednost).
            Napadi so se letos početverili zaradi prenamnoženosti. Pred tem takšnega problema ni bilo.

          • Drago

            Kje piše, da se odškodnina povrne le do 1000 EUR? Spet zavajaš :

            93. člen
            (odškodnina zaradi škode povzročene po živalih zavarovanih vrst)
            (neuradno prečiščeno besedilo)

            (1) Oškodovanec je upravičen do
            povrnitve odškodnine v višini dejanske škode, ki jo povzročijo živali
            zavarovanih vrst iz 81. člena tega zakona , če so izpolnjeni pogoji iz prvega in drugega odstavka prejšnjega člena .

            (2) Oškodovanec
            uveljavlja odškodninski zahtevek za škodo, povzročeno po živalih zavarovanih
            vrst na način in po postopku s smiselno uporabo določb predpisov o divjadi in
            lovstvu, ki urejajo uveljavljanje škode od države.

            (3) Naloge
            pooblaščenca ministrstva v primerih iz prejšnjega odstavka izvaja Zavod za
            gozdove Slovenije.

            (4) Ministrstvo
            je pristojno za odločitev o višini odškodnine za škodo, povzročeno po živalih
            zavarovanih vrst.

            (5) Oškodovanec, ki se ne strinja z
            odločitvijo ministrstva, lahko s tožbo zahteva, da o odškodnini odloči
            pristojno sodišče. Tožbo mora vložiti najkasneje v treh letih od dneva, ko je
            škoda nastala.

            (6) Z varstvenim režimom iz prvega odstavka
            81. člena tega zakona se lahko določi tudi omejitev ali prepoved imeti v
            posesti ali lasti žival ali rastlino, zavarovano skladno z 81. členom tega
            zakona , če prisotnost živali ali rastline na območju države neposredno ogroža
            obstoj domorodne rastlinske ali živalske vrste.

            Škodni postopek, da je kompliciran in dolgotrajen? Kakor drugi administrativni postopki, A ti misliš, da bi vam morali kar na besedo izplačevati odškodnine?

          • Janez Korenjak

            Prav nič ne zavajam, vprašaj prvega kmeta: nad 1000€ škode je potrebna tožba, ne zgolj odškodninski zahtevek.

          • Drago

            Glej, jaz sem ti citiral zakon, kjer ni nobene omejitve odškodnine, ti pa meni, da naj kmete sprašujem. Argumenti proti rekla-kazala… Lahko pa doakžeš svojo trditev z kakršnimkoli linkom, ki to dokazuje Čakam…

          • Janez Korenjak

            Zakon pač ne določa upravnega postopka izplačila odškodnin, bebo…Poglej v praksi, kar vprašaj prvega kmeta na socialnem omrežju. Saj ni omejitve v višini odškodnine, samo postopek je tako nastavljem, da za škodo nad 1000€ kmet mora v tožbo na upravno sodišče (kar seveda stane!)… Ti si res socialist, IQ te izdaja.

          • Drago

            Ker si se že večkrat zlagal, te še enkrat te prosim za link do predpisa, kjer piše, da mora kmet za škodo nad 1000 EUR v tožbo na upravno sodišče. Hvala in čakam…

          • Janez Korenjak

            Preprosto: pojdi na Facebook in poišči skupino “Za zaščito ljudi in domačiž živali pred vdori velikih zveri”, tam so zbrani sami kmetje/rejci, ki redno objavljajo dokumentacijo in ti bodo iz prve roke odgovorili (tako kot so meni), kako potekajo odškodninski primeri (ki so različni glede na drobnico, glede na napad zveri, glede na škodo itd.). Obstajajo namreč upravni predpisi, pravilniki, zakon je samo kroven in ne zaobjema postopkovne izvedbe.
            Kratka pamet socialistov je legendarna.

          • Drago

            Pregledal sem cca. prvih 50 objav v dotični Facebook skupini in nisem našel nobene take objave. Kolikor vidim, se pa kmetje pritožujejo v glavnem nad številom zveri, o odškodninah so pa tiho. Ker praviš, da jih je kolikor hočeš, ti ne bo problema najti kakšno objavo v zvezi s postopki in višino odškodnin. Še zmeraj čakam… Aja, lamentiranje o pameti, socializmu in strašnih zločinih komunistov pa lahko prihraniš za kakšno drugo temo, tukaj samo izkazuješ svojo ideološko zaplankanost.

          • Janez Korenjak

            Preprosto vprašaj jih ko sem jih jaz. Lahko pa si pogledaš komentarje med zadnjima DVEMA objavama, kjer ti bo met iz prve roke povedal, da je za odškodnino nad 1000€ potreben upravni spor.
            Slabo si gledal, žal.

          • Drago

            Glej, posreduj link do objave, nimam časa TVOJIH jajc iskat. A slučajno ne znaš prilepiti pobvezave ali kaj? ..

          • rabbit

            Točno vse drži, kar ste napisali, če ti zver raztrga telička, ki je sedaj na trgu vreden od 500-700 evrov (pomanjkanje) ti država povrne okoli 200 evrov kaj bo s tem kupil eno nogo telička ali glave. Pametujejo pa taki, ki se priselijo v vas in težijo kmetom zakaj tako smrdi.

          • mona lisa

            A ti misliš da hrana raste na betonu.

          • šmentanamuha

            Stari, menjaj si plenico in zamenjaj nik. Vaške straže s takimi korenjaki kot si ti, so novodobna smešnica.

          • Janez Korenjak

            Novodobna smešnica ste ofucane kokoši z dvema možganskima vijugama, ki namesto po dvorišču serjete po internetu.

        • Joško

          Slovenski kmetje so bili od nekdaj trn v peti levičarskim oblastnikom, in tudi danes ni nič drugače, zato jih trenutna oblast tudi z pomočjo volkov in medvedov poskuša pokoriti. Ampak, verjemte,da vam ne bo uspelo.

          • Drago

            Blablabla, Očitno “slovenski kmetje” ne poznate zakonov. Da ne boste še dalje tavali v temi in se sprenevedali :

            Nezakonit lov
            342. člen
            (neuradno prečiščeno besedilo)

            (1) Kdor brez dovoljenja ali sicer
            neupravičeno lovi in ubije ali rani divjo žival ali jo ujame živo, se kaznuje z
            denarno kaznijo ali zaporom do šestih mesecev.

            (2) Če gre pri dejanju iz prejšnjega
            odstavka za divjad večje vrednosti ali divjad, pomembno po predpisih o lovstvu,
            ali je dejanje storjeno med varstveno dobo ali v skupini, se storilec kaznuje z
            denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.

            (3) Kdor lovi ogrožene ali zredčene
            vrste divjadi, katerih lov je prepovedan, kdor lovi brez posebnega dovoljenja
            divjad posamezne vrste, za katero je potrebno tako dovoljenje, kdor lovi na
            način ali s sredstvi, s katerimi se divjad množično pokončuje ali kdor lovi s
            pomočjo motornega vozila ali žarometa, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom
            do dveh let.

        • tohuvabohu

          Imaš zmešane pojme. Če nekdo ureja število plenilcev na svojem lastnem teritoriju, ima do tega vso moralno pravico in to ni noben krivolov.

    • Goran Hvala

      a ti bi kar iztrebljal kar ti ne pase? :-)… hud frajer… jst bi to kr za cloveka tud napisal… ga pac poknes ker ti zrak odzira… ne vem kje je tu problem…

      • Joško

        Volkovi in medvedi so poplnoma nekoristni za človeka, tako da ni nobene potrebe,da so jih levaki tako namnožili.

        • Drago

          Volkovi in medvedi so plenilci, ki pa imajo ključni pomen za celoten ekosistem. Očitno ste nekateri tako neizobraženi, da ne poznate osnovnih dejstev. A bomo po novem tudi živali delili na leve in desne? Butalci so bili geniji za vas !

          • Joško

            V Sloveniji eko sitem lahko uravnavajo lovci. Mislim,da jih je 22.000. Bo mnogo manj škode na govedih in drobnici.

          • Drago

            Saj ga uravnavajo, kdo pa misliš, da izvaja odstrel? Da pa bi kar lovci sami odrejali število potrebnega odstrela, pa ni najbolj pametno, konec koncev je med njimi veliko število kmetov in rejcev živine, ki so v konfliktu interesov..

          • tohuvabohu

            Kako pa lahko država v imenu zainteresiranih ureja stvari, o katerih nima pravega pojma?

          • Nata

            Morali bi jih !! Tako pa se gredo neke etične kodekse. . . . . Na njihovem portalu res najdeš vse mogoče, samo skrb za gozne živali ne !

          • tohuvabohu

            Ne serji. Narava sama poskrbi za ravnovesje v divjini. Reja drobnice je pa del človeške kulture in je treba skrbeti zanjo tako kot za vse segmente kulture. Zveri so namesto funkcije vzdrževanja naravnega ravnovesja posegle v človekovo dejavnost in proti temu je treba ustrezno ukrepati. Jasno, rdečkar?

        • Steiermark

          Levaki so tako namnožili te zveri in jih še vedno dovažajo ter spreminjajo Slovenijo v neko džunglo in zverinjak, kjer je človek, razen njih, ki to niso, v nevarnosti, da jih te zveri napadejo, požrejo ali pa “samo” posilijo in ubijajo iz sla po krvi, čemur smo priča zadnje čase s tem množičnim prenaseljevanjem zveri v Evropo in multikulti….

        • samotoje

          Tudi “urbani” bedaki, ki večinoma še niso ugotovili, da avtohtoni slovenski čevapćići ne rastejo na vrtu, so popolnoma nekoristni za človeka.

      • Nata

        Saj so jih. . . . pokali, no !!

  • me

    SLOVENISTAN LEVUHARSKI POLITICNI ZVERINJAK

  • me

    Najprej je potreben ‘”odstrel ” neizvoljenih polirikantov.

  • ROMAN Naprudnik

    Stroka ja,vprašanje pri nas je,kakšno stroko imamo !

  • tohuvabohu

    Za naslednji kongres predlagam, da se stranka LMŠ preimenuje v Lisice, Medvede in Šakale. Itak me čudi, da Šarcu ni nerodno, ko ga v Evropi sprašujejo, kaj pomeni LMŠ.
    LMŠ je stranka brez ljudi, brez programa in brez imena. Da taka stranka vodi vlado, je pa svetovni unikum.

  • Hugo

    Glasilo stranke SDS bi zvestim bralcem namesto žrtev zveri, enostavno ponudilo v branje kaj bolj perečega:

    https://www.youtube.com/watch?v=KK-0DbOG3zk

    • tohuvabohu

      A ti rad gledaš mlade moške?

      • Hugo

        Nisem gledal. Samo spremno besedo sem prebral.

        Footage on social media shows a dinghy carrying dozens of migrants landing in the middle of a popular tourist beach in southern Spain on Wednesday (August 9.)

        Se pa ne čudim vprašanju ignorantskega kvazi vojščaka stranke SDS.

        • tohuvabohu

          Pa vseeno poglej, da boš razumel vprašanje.

          • Hugo

            Sem pogledal. Najbolj se mi je vtisnila v spomin ženska v črnih kopalkah na plaži. Nobenega strahu ni pokazala, zavidanja vredni postavi navkljub.

          • tohuvabohu

            No, pol pa v redu. Si že priden.

          • Hugo

            A tako na hitro se preda ignorantski kvazi vojščak stranke SDS? Zato pa je tako, kakor je.

          • tohuvabohu

            Taki smo kvazivojščaki, če ti je všeč ai ne.

          • Hugo

            Meni je za vas vseeno. Me pa veseli, da se bojite kritičnih komentarjev in hipoma reagirate.

          • tohuvabohu

            Ni me treba vikati, bumbar.

          • Steiermark

            Ne vidiš, da je ta bumbar levaški seralec oz. provokatorček, ki se kot vsi levaki, spreneveda in trosi svoje bolane in kužne drekce….

          • tohuvabohu

            Imaš prav, ampak včasih se ne morem zadržati, da jih ne bi malo podražil.

          • Hugo

            LOL. Pa ti res misliš, da me dražiš?

          • tohuvabohu

            Ćist majćken.

    • Joško

      Kaj delaš tukaj’ Pojdi na spletno stran mMadine, Dnevnika,Večera,Dela ‘, pa tam pametnjuj….

      • Hugo

        Tam podobne linke brišejo. Sem pač izkoristil priliko na tem resnicoljubnem portalu, da mu pomagam z resnico.

        • Joško

          Si pa šaljivec.

        • Nata

          Ti kar piši. Dobro je vedeti. . . . . ni pa rečeno, da je vedno resnica !

    • Nata

      Invazija se nadaljuje. . . . . . . .strankarski veljaki pa samo govoričijo. . . . . .

  • šmentanamuha

    Hm, nobene krvi ne vidim. Da ni kdo morda teh kadavrov tja prinesel? Aja, to je foto : Facebook, šur. Vse za psihološko manipulacijo nevednih in nepozornih in strašenje.

    • Janez Korenjak

      Za teorije zarote si poišči ustrezno pomoč. Že splošni zdravnik ti lahko predpiše nadomestne hormone, da te malo duševno stabilizirajo.

      • šmentanamuha

        Tiho, cucek, in v kot. Nisi dobil dovoljenja, da lajaš. Čaka te bič in ketna za okoli vratu.

        • anzek

          Koliko glav drobnice rediš, da si upaš lajati na Korenjaka?? S tujim k….je lahko mahati po koprivah!!

          • Hugo

            Zakaj je bila odpovedana manifestacija v Ilirski Bistrici?

          • anzek

            Ne vem, si nisem blizu s SLS, pa tudi iz tistih krajev nisem.

          • Steiermark

            Tej muhi so že preveč “s tujim k….” udrihali po glavi, zato tudi takšne posledice poškodb glave….

    • Andrej

      Priporočam ti planinski izlet iz Davče na Ratitovec. Volkovi in medvedje so samo zaradi manipulacije in strašenja. Pa oporoko prej napiši.

  • šmentanamuha

    Koliko smo boljši od volkov v tistem trenutku, ko zakoljemo žival. Zgodbe, ki prihajajo iz klavnic so še strašnejše.

    • Janez Korenjak

      In kakšno zvezo imajo klavnice z napadi na domače živali kmetov?

      • šmentanamuha

        Da smo še slabši kot volkovi, ker se ob ubijanju izživljamo nad živalmi in mnogi pri tem uživajo.

        • Janez Korenjak

          In kakšno zvezo ima to tvoje navidezno zgražanje nad ljudmi s problematiko ogrožanja ljudi in domačih živali?
          Kaj če bi svojo “živalovarstveno” ideologijo prodajala v bolj primernem okolju (npr. na psihiatriji), bi šlo?

          • Hugo

            Kako pa je potekala manifestacija sindikatov v Ilirski Bistrici, vehementno napovedovana po manifestaciji v Velikih Laščah? Vas je bilo veliko zbranih? Nikjer nisem zasledil poročila.

          • Janez Korenjak

            Očitno nisi obveščen, da je shod v Ilirski Bistrici odpovedan in bo v Gornji Radgoni. Seveda tega nisi zasledil, ker v Mladini pač ni pisalo. Aja, pa o kakšnih “sindikatih” blodiš?

          • Hugo

            Odpovedan? To me pa jako čudi. Zakaj je bil odpovedan, če pa minister še vedno ni odstopil?

          • Nata

            Zakaj te čudi ? Premaknili so protest na bolj odmevno mesto.
            Čeprav jaz nisem pristaš le teh. Saj se po navadi tam naberejo politiki za svojo reklamo.
            Pa tudi sejem v G. Radgoni je telo znan. Zakaj mešati ???

          • Steiermark

            Ali nisi seznanjen z dejstvom, da zveri ne odstopajo brez prisile?

          • šmentanamuha

            Zate dresiram posebnega medveda, da te bo držal v ogradi na povodcu, kjer boš lahko samo lajal, če ti bo dovolil.

          • Nata

            Samo nekaj me zanima ? Kot vidim , si ljubiteljica živali. Te živalski vrtovi ne motijo ?

          • Steiermark

            Do takrat pa lajaš ti, namesto onih na povodcu, kamor bi nas radi spravili vsi zdresirani malikovalci marxa in širilci te človeku sovražne rdeče “religije”? Vprašaj raje malo, kaj se že dogaja, po Krasu, razen tega da volkovi trgajo drobnico, hijene, ki se hranijo na kadavrih, ter ogrožanje ljudi – ljudje niso več varni pred volkovi ter se morajo braniti kakor vedo in znajo, čeprav želijo samo prevoziti na kolesu, kakšno kratko razdalo! Seveda vse te novice naši volkovi na oblasti, “pravočasno” izbrišejo na FB…..tako da takšni omejenci, kot si ti, ne spoznajo resnice!

          • šmentanamuha

            Lahko se pridružiš Korenjaku v staji, moj medo vaju bo oba obvladal ali pa pripeljem še volka.

          • Steiermark

            Ti pa nisi za v stajo ampak za zamreženo bivališče, ker si v svoji podobnosti zverem, nevarna za okolje…… pravgotovo si že imela kakšno srečanje s temi zvermi, npr. medvedom in od njega prejela hud udarec v glavo, kar ti je povzročilo hudo travmo , ki ti ne dovoli jasnega in normalnega razmišljanja!

    • Nata

      Veš, pa si res nekaj posebnega.Zakaj taka reakcija ?

      Dobro bi bilo cel svet postaviti na glavo, a ne ?
      Si morda vegetarijanka , ali celo veganka ?

      Kako si potem predstavljaš življenje?
      Nehote se mi vsili primerjava. Dobro se spomnim cirkusiranja društev za zaščito živali ob prevozih živine. Nič ne rečem. Je kruto. Vendar pa so te organizacije zadnja leta tiho. Le zakaj ? Zaradi muslimanov vendar !! Saj je tisto njihovo klanje žeivali in ljudi . . . . . . njihova kultura .?????

      • Steiermark

        Nata, vegeterjanstvo nima nobene povezave z naseljevanjem divjih, človeku škodljivih zveri, v okolje, ki nima kapacitet, da bi to sprejelo! Tudi jaz sem, prava vegeterjanka, pa za razliko od velikih “zaščitnikov” živali, vseeno dajem prednost človeku, predvsem pred zvermi, ki niso avtohtone v našem okolju, kot so volk, hijene, medvedi in razni rdeči “zajci”, ki se borijo za izkoreninjenje človeka in prenaseljeanjem z drugimi zvermi, ki pa niso samo volki, hijene in medvedi ampak predvsem oni, ki ilegalno vdirajo v naše okolje in nas posiljujejo z islamsko politično ideologijo! Ker so jim pa komunisti podobni, se pač vzajemno podpirajo…….

        • Nata

          Seveda. Dobro si napisala. Saj sem napisala komentatorki Knego, da jih vladniki izkoriščajo.
          Mi se pričkamo, oni pa lepo packarijo naprej. . . . .

      • šmentanamuha

        Vse je kultura, tudi krvoločnost. Azteki so ritualno izrezovali srca svojim človeškim žrtvam in …. nazadnje izumrli.
        Če bomo hoteli kot civilizacija preživeti in napredovati, bomo morali sprevideti, da klanje živali, mučenje in podobne ogabnosti ni sprejemljivo. Predvsem pa so količine zaklanih živali absolutno nesorazmerne s prehranskimi potrebami ljudi, da ne govorimo o klanju zaradi modne industrije, No, vsaj to zadnje se je v zadnjih letih spremenilo.
        Največji absurd pa je, da gre večina pridelane hrane (žit in podobno) za prehrano v živinoreji. Lov za preživetje je prerasel v pohlep, požrešnost in šport in klanje v krvoločni užitek. Zato za pobijanje takšne množice živali preprosto ni opravičila. Nenazadnje se to klanje preseli med ljudi.
        Muslimani za razliko od nas svoje krvoločnosti ne zavijajo v celofan, ampak jo odkrito pokažejo in na to navajajo že male otroke. Mi samo želimo, da nekdo drug za nas opravi umazano delo. Če misliš, da imaš pravico pobiti zveri v naravi, ker se jih bojiš, nisi nič boljša. Muslimani pač mislijo, da imajo pravico pobiti nevernike, elita, ki odloča o dogajanju na tem planetu pa meni, da je potrebno planet očistiti vsaj dveh tretjin svetovnega prebivalstva, ker so se ljudje “preveč namnožili”. Nekam znano se sliši ta besedna zveza, a ne?

        • Nata

          No, tako enostavno pa le ni.

          Seveda vedno velja tista. . . . .vzrok in posledica.

          Žal so sedaj vrgli vse v en koš. Kmetje zaradi škode, priključili pa so se tisti, ki jih je strah. Danes vse kar lazi in gre, misli, da morajo športati po gozdovih ?? Vse teče in leta okoli . Pa kaj, če medveda sreča ? Ali pa kakšnega osla na dveh nogah. Z nožem v rokah !!

          Vendar mislim, da ni namen kar pobijanje teh živali. Ravno tako sodijo v naš prostor, kot srnjad, zajci in podobne živali.

          Kje pa so ? Da si zveri iščejo hrano pri človeku ? V tej državi vlada strašen nered. To je tisto glavno.

          In norčevanje iz ljudi, ki kmetujejo je doseglo višek. Učinek je pa ravno obraten, kot si ga morda želijo tisti, ki so to sprovocirali.
          Vemo kdo. Si že napisala.

          O vegetarijanstvu premalo vem.

          Poznam pa primer pevca, ki je to bil . In se je kar naenkrat spomnil na ” kuhanje brez lonca “. . . . . .. Rezultat je bil porazen. Bil je samo še senca samega sebe. Na vajah je spal, na koncertih pa nič ni dal od sebe.
          In ?? Hudo je zbolel in se komaj postavil na noge, ob pomoči zdravnikov.
          Jaz sem kar velik mesojedec. Več mi pomeni dober puranji zrezek in solata, kakor krožniik zelenjave, ki jo moram kupiti v marketu.
          Kajti , kvalitetna zelenjava ni nič cenejša od mesa.
          Kar se pa podnebnih razmer tiče, pa mislim, da je to tudi zgrešeno.

          Znanstvenikom prav malo verjamem. Besedo bi morala dati v navednice .

    • Andrej

      Človek je del prehranjevalne verige. Tudi nas bodo pojedli črvi. To je naravno. Naravno je tudi, da hoče človek zaščititi ovce. Naravno je, da žival ubiješ predno jo poješ. Naravno je, da volk poje ovco. Ni pa naravno, da je človek postavil volka v okolje, kjer nima naravnega sovražnika.

  • šmentanamuha

    THE OLDEST WOLF IN THE WORLD
    https://www.youtube.com/watch?v=tofKUGXt8MA

  • Joško

    Čakam, da volk raztrga zajca!

  • Joško

    Saj levaki veste, kako se medvede strelja. Pred mnogimi leti ste jih Titeku privezali, da jih je lahko streljal, prav tako jelene, pa druge divje živali tudi. Titek je znal uravnavati eko sistem. Padali so ami kapitalci, no včasih tudi kak lovec.

  • Andrej

    Rešitev je razmeroma preprosta. Na stražo naj postavijo tiste “varstvenike” ki so preprečili odstrel. Za vsako raztrgano ovco naj plačajo odškodnino. Tako preprosto je to, če se hoče.

  • mona lisa

    Žal je samo vprašanje časa kdaj bo napaden človek.

  • lokec

    Kriza je huda!
    Od kar je človek postal živinorejec je svojo čredo varoval. In to na vsak način. Za svojo obrambo je uporabljal pasti, zanke, zamaskirane jame, puščice, sulice itd. Za svojo čredo je razkiral tudi življenje.

    Nikoli se ni zanašal na pomoč gospode iz mest, vse je uredil sam.

    Zato ne upajte, da bo zajec očuval vašo čredo.

    Mogoče bi bil boljši kakšen volk ali pa medved.

  • Sandokan

    In kaj bo danes za kosilo? Jabolko?

  • Slovenka

    Kmetje, sami najbolje veste, kaj je treba.

  • Olga101

    Kaj ostane ljudem v državi, kjer imajo zveri in divjaki prednost pred državljani?

    • Janez Korenjak

      Samoorganizacija in volitve. Upam, da bodo dogodki preteklih mesecev končno zbudili to politično uspavano Trnuljčico, imenovano slovenski kmet. Od njih smo odvisni, brez njihove hrane ne gre. Je pa vsekakor zgolj na njih, da se aktivirajo.

      • Slovenec

        Ja, voliti in prave voliti… s spremembo volilnega sistema.

  • Zombi Gartner

    Čisto enostavno.
    Medvedje so Pahor. Šarec. Medvedka Bratuškova….itd.
    Volkovi, ki koljejo so vsi menedžerji kumonisti…itd.
    Ovce so pa Slovenčki, ki zadovoljujejo te marhovinarje…itd.

  • Zombi Gartner

    Pa še to Medvedje, Volkovi, Risi, Divje mačke, Kune….itd. So na Gorenjskem avtohtone živali. Tam so živele dokler niso Nemci naselili teh krajev…
    Mene bolj zanima kje so živeli prej avtohtoni Slovenci?

    • Janez Kepic-Kern

      BLA, BLA, BLA.
      RAJE POVEJ ,
      V KATEREM DOMU ZA STARE – BOŠ – UMRL – TI ? L.R. JANEZ KEPIC – KERN KOMENDA

      • Zombi Gartner

        Ha… ha… Vse bom prodal in šel na Ohrid v Apartma…
        Ali pa na Albansko stran.
        A ti misliš, da me bojo teli slovenski vampirji do smrti kri pil.
        Ha…ha….
        Odgovora pa ni jebemti…sem mislil, da kdo ve odgovor na moje vprašanje…

  • Janez Kepic-Kern

    TOLE
    BO – UPAJMO – POSPEŠILO – UREDITEV – ODSTRELA
    TEH
    NORMALNO ŽIVLJENJE – RESNO – MOTEČIH ZVERI.
    RAJE, OPOZARJAM – NA LEPŠO TEMO – NA LJUBEZEN, NA LJUBEZEN MED ZAKONCI.
    O
    TEM GOVORI SPODNJA POMEMBNA PESEM
    S KORZIKE.

    PESEM
    O
    TEM, KAKO JE POŠTEN FANT SREČAL POŠTENO DEKLE.
    IN
    STA – ŽE DOLGO POROČENA.

    SEVEDA, LJUBEZEN, DRUŽINE
    SO
    BOLJ POMEMBNE OD – POLITIKE.
    SPODNJA PESEM
    GOVORI O TEM, KAKO JE OK FANT SREČAL OK
    DELE
    PRI FONTANI Z RES SVEŽO VODO
    IN STA ZDAJ ŽE DOLGO – POROČENA.

    “BEATA FUNTANELLA=BLAGOSLOVLJENA, POSVEČENA FONTANA”
    MOJ
    POIZKUS
    PREVODA V SLOVENŠČINO.
    POJE SE BESEDE – “SONORNO”, ZVENEČE, GLASNO, POVZDIGNJENO

    POSVEČENA, BLAGOSLOVLJENA – FONTANA
    BEATA FUNTANELLA

    Nisem iskal sreče, niti usode, prihodnosti,
    le šel sem na pot iskati – svežo, osvežilno vodo.
    S senco lune, ki me je spremljala, kot spremstvo.

    V roki sem nosil moj mali vrč,
    ko sem te srečal – a poti.
    S tvojim kotličkom na glavi – kot vedno.
    VI, GOSPODIČNA – NISTE VIDELI – SONCA,
    A IMATE TAKO OČARUJOČ NASMEH,
    NAENKRAT SE MI ZDITE – KOT ZVEZDA
    ki zna voditi zaljubljene k znamenju spomina,
    BIL SEM ZALJUBLJEN OD TEGA VIRA, TE FONTANE.

    TI SI ZAME POPOLNA, BRILJANTNA ZVEZDA,
    POSTALA SI MOJA PRVA LJUBEZEN.
    ZDAJ NI VEČ NE VRČKA NE KOTLIKA,
    AMPAK MOJE SRCE BIJE VEDNO – LE ZA TE, ZA TEBE.

    FONTANA PRI SV. PETRU JE – BLAGOSLOVLJENA.
    S SVOJO OD SONCA NESPARJENO – SVEŽO VODO.

    Tako nekako – gre besedilo. Zasilen prevod L.r. JANEZ kEPIC kERN KOMENDA
    P.S
    NA KORZIKI
    VSI, KOT ENO “SVETO” PESEM POJEJO
    “BEATO FUNTANELLO”

  • cosmosjasnovidec

    Vse te objavljene slike so navadno nakladanje levuharjev ter kmetov katere so levuharji podkupili.
    Niti na eni sliki ni dejanskega dokaza,da bi tole naredili Volkovi,ker Volk pusti povsem drugačno sled na svoji žrtvi.
    Te fotografije so prirejene živali pa nastavljene in so delo človeka tako,da mi je čedalje bolj jasno zakaj je Zajec v dvomih za ukrep pobojev divjih živali,ker je očitno,da vso to manipulacijo opazi tudi sam.
    Kmetje,če si nočejo zavarovati lastnin ter urediti zaščite pred divjimi živalmi se naj pač spravijo spat v gozdove in podobno ter sami preganjajo Volkove,Medvede itd. če se res kje pojavijo v kar na veliko dvomim saj se tem skopuhom ne da seči v žepe in spet hočejo na račun države ter davkoplačevalcev postavitev ograj okrog njihovega zemljišča seveda povsem zastonj izrabljajo pa lažnivo politiko divjih živali.
    Sicer pa že samo dejstvo nakazuje,da Ovce gojijo samo čefutarji predvsem muslimanska zalega katere potem koljejo na Halal način.
    Čudno,da nikoli nikjer ni objavljeno,da so pobite kokoši ter podobne živali do katerih še Volkovi predvsem pa Lisice najlažje pridejo kjerkoli.
    V pizdo materino naj se goni kmetavzarska pritegnjena lopovska golazen že enkrat z takimi jebarijami katerim nasedejo samo prismuknjenci njihove vrste.
    ——————————————————————————————–
    Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
    DR.Cosmosjasnovidec
    —————————————————————————————-

    • Zombi Gartner

      Tole si pa napisal tako kot je treba. Popolnoma imaš prav…
      Te naše kmete bi kar vrgel med Volkove…naj jih požrejo…
      Sam računajo koliko bojo dobil sobvencij, povratnih sredstev.
      Na trgu pa ne dobiš dobrega krompirja.
      Pšenico uvažajo v Sloveniji se pa najlepše površine zaraščajo z grmovjem…
      Tujci se smejijo in pravijo kako imate lepo zeleno deželo.
      Itak. Kurbe kmečke ne delajo.
      Sam kasirajo…
      Pa kupujejo traktorje ki so vsi nad 50.000€
      Imajo traktorske shode po celi sloveniji in se šopirijo kot v Montecarlu z Dragimi avti.
      Banda lenuharska…
      Jamrajo vsi kot, da so na smrt obsojen…

      • cosmosjasnovidec

        +++++++++++++
        ——————————————————————————————–
        Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
        DR.Cosmosjasnovidec
        —————————————————————————————-

  • Sandokan

    2017 je zaklanih bilo približno
    120.000 glav govedi
    približno 326.000 prašičev
    približno 38.781.000 kljunov perutnine
    približno 21.000 koz
    102.000 ovc
    VIR: SURS 2017

    torej volk pokončal 20 ovc, dvonogi Slovenci pa smo prispevali ostalih 100.000 umorov ovc.

  • šmentanamuha

    Takšen strašen masaker, pol pa foto: Facebook in neke nameštaljke.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!