fbpx

Nogometni denar v Odlazkov žep, za promocijo Čeferina in blatenje vlade! Vodilni na NZS molčijo!

Aleksander Čeferin, Radenko Mijatović, Martin Odlazek. (Fotomontaža: Demokracija, STA, posnetek zaslona-Ekipa)

“Konkretno, več različnih virov iz NZS nam je zaupalo, povedalo, da naj bi Nogometna zveza pod postavko (beri: krinko) promocije prej omenjenega evropskega nogometnega prvenstva U21 (Maribor – marec 2021) na (povezana) podjetja, ki izdajajo Odlazkov športni časnik Ekipa24*, nakazala 250 tisoč evrov,” je nov morebitni sumljiv posel na račun slovenskih davkoplačevalcev razkril medij Požareport. O verjetnosti, da se je posel dejansko zgodil, priča tudi molk vodilnih na NZS. V članku boste videli več naslovnic športnega dnevnika Ekipa, kako politično promovira sedanjega predsednika Uefe Aleksandra Čeferina.

Nogometna zveza Slovenija spada med najmočnejše športne zveze v državi. To izkazujejo tudi javni podatki, po katerih je NZS od leta 2003 prejela 12.199.899,92 evrovV preteklosti smo v našem mediju razkrili kar nekaj afer, v katere se je v preteklosti zapletel nekdanji predsednik NZS, sedaj predsednik Uefe Aleksander Čeferin. Razkrili smo neracionalno porabo več milijonov evrov v izgradnji Nacionalnega nogometnega centra Brdo (NNC Brdo), zelo sumljiv kredit v višini štirih milijonov evrov odobren mimo vseh pravil odobren za nakup lastniškega deleža v Loteriji Slovenija in sporne nogometne izkušnje Čeferina. V zadnjih dneh pa so se zapletli še v afere povezane s poslancem Socialnih demokratov Gregorjem Židanom. Leta 2016 je postal Čeferin predsednik Evropske nogometne zveze (UEFA). Njegovo mesto na NZS sedaj zaseda nekdanji mednarodni sodnik za futsal in mednarodni kontrolor sojenja Radenko Mijatović.

Medij Požareport je razkril še eno morebitno afero, v katero so po njihovem prepričanju vpleteni Aleksander Čeferin, Radenko Mijatović in v preteklosti pravnomočno obsojen medijski mogotec Martin Odlazek. Dolgoletni vplivni medijski igralec na slovenskem trgu ima preko povezanih oseb v lasti družbo Salamon, ki je tudi v 44-odstotni državni lasti preko DUTB. Salamon je nosilec blagovne znamke Media24, ki med drugim izdaja edini dnevni športni časopis Ekipa.

Naslovnica, ki pove vse …

Molk vodilnih pri več kot 200 tisoč evrov vrednem poslu za Čeferinov dnevni časopis Ekipa
V Sloveniji ni nobena skrivnost, da športni časopis Ekipa že več let piše nekritične članke o Čeferinu. V zadnjih mesecih so kot večina ostalih osrednjih medijev pričeli politični boj proti sedanji vladi preko Čeferina, zato se je v športnih krogih prijelo prepričanje, da velja Ekipa kot medij za sporočanje političnih sporočil Aleksandra Čeferina. Enako so večkrat zaščitili v javnosti močno kompromitiranega predsednika Računskega sodišča in “popoldanskega” funkcionarja na FIFI, Tomaža Vesela. Spomnimo, Aleksander Čeferin in Tomaž Vesel sta bila sošolca na Pravni fakulteti v Ljubljani in tudi občasna nogometna soigralca pri amaterskem nogometnem društvu Ljubljana Lawyers. Vesel je na naše vprašanje v preteklosti potrdil, da se osebno pozna z Martinom Odlazkom, saj sta bližnja soseda.

Novinar Bojan Požar je razkril, da naj bi Nogometna zveza Slovenija preko večih Odlazkovih družb športnemu dnevniku Ekipa nakazala več kot 200 tisoč evrov. Več različnih virov je novinarju zaupalo, da naj bi NZS za promocijo letošnjega Evropskega nogometnega prvenstva pod krinko promocije omenjenega nogometnega prvenstva preko povezanih Odlazkovih družb nakazalo ta znesek Ekipi.

Za sedanjega predsednika NZS Radenka Mijatovića se med poznavalci nogometne scene zelo dobro ve, da je zvest trenutnemu predsedniku Uefe. V času vodenja Aleksandra Čeferina je v obeh mandatih zasedal mesto podpredsednika NZS in bil eden njegovih najtesnejših zaupnikov. Prav omenjeni posel je po vsej verjetnosti moral podpisati prav Mijatović kot najbolj odgovorna oseba na NZS. Po vprašanju novinarja Požarja, ali so res izvedli transakcijo in kateremu izmed podjetij v Odlazkovem poslovnem imperiju so nakazali znesek v višini več kot 200 tisoč evrov, so se vodilni na NZS zavili v molk. Vsak pa pozna misel, da molk pove več kot tisoč besed.

Naslovnica Ekipe, kjer Čeferin obračuna s predsednikom vlade Janezom Janšo. 

Ali so Odlazkovi mediji z zgodbo o Vladu Šajnu dosegli, da so deležni velikih finančnih prilivov za dnevni športni časnik Ekipa s strani NZS?
Na začetku članka smo predstavili, da je NZS prejela od leta 2003 več kot 12 milijonov davkoplačevalskega denarja. Le v letošnjem letu so prejeli znesek 270.506,17 evrov. Gre za podoben znesek o katerem piše Požareport. Odlazkova družba Media24 je po javno dostopnih podatkih prejela iz proračuna do sedaj 417.249,98 evrov, letos dobrih 58.188,87 evrov.

V tem poslu se lahko le vprašamo, ali je ponovno šlo za nepotrebno trošenje davkoplačevalskega denarja za ohranjanje enega ključnih medijskih stebrov v lasti Odlazka. Pri tem lahko opazite, da v vseh njegovih medijskih edicijah bijejo ideološki in politikantski boj proti sedanji vladi. S svojo medijsko močjo Odlazkov medijski imperij hitro doseže, da državna podjetja in institucije preko sponzorskih pogodb polnijo malho šefa Odlazka.

Ob vsem tem pa naj opozorimo še na en zanimiv vidik. Ob kandidaturi Mijatoviča za predsednika NZS v letu 2016 so Odlazkovi mediji predstavili zgodbo o sumljivem poslovanju nekdanjega mednarodnega nogometnega sodnika Vlada Šajna, dolgoletnega slovenskega nogometnega botra v ozadju in vplivnega funkcionarja na Uefi. Po tem članku je večina Odlazkovih edicij pričela poročati o NZS na zelo prijazen in promotorski način. Ne smete pa tudi pozabiti, da je vlogo mednarodnega nogometnega sodnika, sedaj mednarodnega kontrolorja sojenja opravlja tudi pomemben član tranzicijske elite Drago Kos.

Na nas se je že obrnilo več “žvižgačev”, ki si želijo predstaviti poslovno zgodbo predsednika NZS Radenka Mijatovića in Vlada Šajna. Gre za dolgoletni dvojec, ki spadata med ključne strukture obvladovanja poslov na NZS. V preteklosti so tako odmevale zgodbe ob predsedniških volitvah za predsednika NZS leta 2016 zgodbe, da se je grozilo sokandidatoma za predsedniški stolček, davčnemu strokovnjaku Ivanu Simiču in poslancu Socialnih demokratov Matjažu Nemcu. Ob vseh naštetih dejstvih lahko le zatrdimo, da so člani slovenskega tranzicijskega omrežja opravili kot kaže še en dober posel na račun slovenskih davkoplačevalcev.

Naslovnica Ekipe. 

 

Luka Perš