Kakšen pogrom osrednjih medijev in aktivistov za “pravično družbo” do zaposlene na RTV, ki ne odobrava levega fašizma!

Domen Savič in Eugenija Carl. (Foto: STA)

Radikalni aktivist Domen Savič je s pomočjo “novinarke” RTV Eugenije Carl dosegel, da so razkrinkali in dosegli izbris zasebnega Twitter profila uslužbenke RTV Irene Ciglar – ta je bil kritična do dela Carlove in slovenske levice. Po naših informacijah se je Ciglarjeva znašla celo v disciplinskem postopku, kar pa ne velja, ko gre za zaposlene z levimi pogledi na družbeno-politična vprašanja, a z RTV Slovenija naj je ne bi odpustili, so nam zagotovili v informativnem programu RTV Slovenija. 

Eugenija Carl je javno razkrila, da se njena sodelavka Irena Ciglar skriva za Twitter računom @Yrennia1 oz. Yrenia.Yana. To je hitro zagrabil dežurni provokator politične in družbene levice Domen Savič, ki je hitro napisal blog ter razkril, da je Ciglarjeva kandidirala za občinsko svetnico na Vrhniki na listi SDS. Omenjeni Twitter račun žal ni bil po godu “neodvisnim” in “normalno” mislečim prebivalcem Slovenije, saj je bil z neposredno govorico kritičen do delovanja slovenske levice in njenih izpostav v medijih, gospodarstvu ter politiki.

Javni pogrom in zgražanje so izrazili Anuška Delić, odgovorni urednik 24ur.com Jure Tepina, novinarka RTV Slovenija Špela Kožar, novinar Mladine Izak Košir in bivša novinarka Dela Janja Klasinc. Med njimi se je znašla tudi poslanka Levice in bivše zvezdnica kviza Najšibkejši člen Violeta Tomić. A njihovega zgražanja nismo slišali, ko so se s podobnimi žaljivimi zapisi do desnice oglašali Domen Savič, Matej Šurc, Mojca Pašek Šetinc, Boris Vasev, Boštjan Videmšek in mnogo drugih.

Na družbenih omrežjih se je že organiziralo gibanje v podporo Ireni Ciglar. (Foto: Twitter)

Savič je hitro obvestil slovensko javnost, a ko je dosegel svoj namen, je strahopetno izbrisal svoj blog
Pogumni Savič je vse to zapisal na svojem blogu z naslovom Ime česa je Yrenia.Yana? Zakaj moramo plačevati simpatizerje z nacisti? in razkril svojo ugotovitev, ki se je ne bi sramoval niti znameniti Sherlock Holmes. Glede na svoj pogum je svoj javni blog strahopetno hitro izbrisal in vsebina le-tega ni več dostopna. Kot je zapisal v eni izmed objav, jo je zbrisal, saj je s svojim delom dosegel namen.

Neodvisna in spoštovana medijska ustanova Radiotelevizija Slovenija, ki se v teh dneh zelo trudi s svojim objektivnim poročanjem, ni zamudila priložnosti, da bi kaznovala zaposleno. V odgovoru v imenu generalnega direktorja RTV Slovenija je na Savičevo vprašanje odgovorila samostojna strokovna sodelavka za organizacijo in poslovanje Ana Jarc.

V svojem odgovoru je zapisala, da naj bi zaposlena pod psevdonimom @Yrennia1 (oz. Yrenia. Yana) na družbenem omrežju Twitter dlje časa objavljala neprimerne vsebine, nekatere celo z elementi spodbujanja sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Na osnovi tega in vpogleda v omenjeni Twitter račun, ki je bil po začetku postopka že ukinjen, so zaposleno pozvali, da se izjasni, ali je to njen račun in ali je ona avtorica zapisov. “Iz njene izjave izhaja, da to drži. Proti delavki smo zato sprožili ustrezne postopke,” zapiše Jarčeva.

Poklicali smo tudi v uredništvo informativnega programa. Zagotovili so nam, da proti omenjeni osebi potekajo postopki vodstva. Enako so nam povedali, da je Irena Ciglar dolgoletna zaposlena v informativnem programu. Zagotovili so nam tudi, da Ciglarjeva zaradi napisanih javnih sporočil ne bo odpuščena z RTV Slovenija. Ireno Ciglar smo klicali, a se ni oglasila na naše klice. Zato smo ji poslali elektronsko sporočilo, da nam predstavi svoj vidik zgodbe. Na družbenem omrežju pa se je zagnala tudi akcija Vsi smo Yrennia!

Watchdog” Eugenija Carl razkrinkala svojo sodelavko, dvolični novinarji medijskega kartela pa hitro izražali zgražanje
A po našem podrobnem raziskovanju smo ugotovili, da je svojo sodelavko javno razkrinkala “varuhinja resnice” novinarka RTV Slovenija, specialistka za raziskovanje solate Eugenija Carl. “Po premieri še repriza. Podpisala jo je poslovna sekretarka v Informativnem programu TV Slovenija Irena Ciglar. V bistvu nimam komentarja,” je zapisala Carlova. Domen Savič pa je lahko javno inkvizicijo izvedel brez posledic za svoje dejanje.

Po premieri še repriza. Podpisala jo je poslovna sekretarka v Informativnem programu TV Slovenija Irena Ciglar.V bistvu nimam komentarja.

Gepostet von Eugenija Carl am Donnerstag, 14. Mai 2020

Vendar jih ni motilo nikoli, ko na primer novinarji Boris Vasev, Erik Valenčič, Matej Šurc, Mojca Pašek Šetinc, Eugenija Carl ter ostali javno na družbenih omrežjih ali v svojih prispevkih manipulativno prikazujejo dejanja, ki jih je naredila desnica. Podobno usodo kot Ciglarjeva je pred leti doživel bivši odgovorni urednik Tednika Igor Pirkovič, ker je opravil in objavil intervju s provokativnim hrvaškim pevcem Markom Perkovićem – Thompsonom. Zaradi objavljenega intervjuja je četica neodvisnih novinark naredila pogrom nad Pirkovičem, ki je izgubil uredniško mesto oddaje Tednik. Vsi levičarji v Sloveniji pa bi vsa dela Jožeta Možine po najhitrejšem postopku ukinili in mu prepovedali delovanje.

A zopet se je izkazala dvoličnost omenjenih novinarjev medijskega kartela. Na družbenih omrežjih je mnogo posameznikov, ki pišejo kritično, neposredno, nesramno, na trenutke tudi žaljivo tako o levih kot o desnih politikih, medijih in gospodarstvenikih. Prav zgoraj omenjeni novinarji se velikokrat spozabijo v svoji svobodi govora in zapišejo mnogo žaljivih komentarjev o slovenski desnici, SDS in predvsem predsedniku vlade Janeza Janše, ki bi lahko izdal 100 romanov o vseh žaljivkah na njegov račun.

Verjamemo, da bi vsak uporabnik moral spoštovati nivo kulture in izražanja. Vendar inkvizicijo zaradi socialnih omrežij trpijo predvsem tisti, ki ne razmišljajo kot levica. Tako se je moral posloviti od direktorske službe v SB Slovenj Gradec Janez Lavre. Omenjena Irena Ciglar se je zaradi javno zapisanih besed znašla v postopkih vodstva RTV Slovenija in v nemilosti svojih službenih kolegic. A kljub temu lahko bivši državni sekretar za šolstvo Jernej Štromajer brez posledic vsem kristjanom želi “Vesel božič, umazane živali.”

Domen Savič je dežurni provokator levice, ki si lahko privošči kakršnokoli žolčno zmerjanje desno usmerjenih prebivalcev Slovenije
Domen Savič lahko mirno napiše “pizde klerotalibanske” ali pa bivšega ministra v prvih dveh vladah Janeza Janše Žigo Turka označuje za “ščurka.” Savič zelo rad zganja cirkus v slovenski javnosti. Znani psihoanalitik Roman Vodeb je cirkusantsko izkušnjo s Savičem doživel na predstavitvi svoje knjige v Cankarjevem domu. Posredovati je morala tudi policija, da bi umirila Saviča, ki pa se za delo policistov ni zmenil.

Z njim je slabe izkušnje doživel tudi bivši minister za javno upravo Rudi Medved. Ministrstvo za javno upravo je organiziralo okroglo mizo o 5G omrežju v Sloveniji. Medtem, ko so udeleženci kulturno razpravljali, je Savič znova in znova skakal drugim prisotnim v besedo. Ministru Medvedu je prekipelo in zabrusil Saviču, da naj utihne.

Domen Savič med svojim protestiranjem v Cankarjevem domu ob predstavitvi knjige Drugi spol avtorja Romana Vodeba. (Foto: Youtube)

Domen Savič med svojim protestiranjem v Cankarjevem domu ob predstavitvi knjige Drugi spol avtorja Romana Vodeba. (Foto: Youtube)

Slabo izkušnjo s Savičem je imelo tudi društvo Ž!VIM, ko je promoviralo svoje dejavnosti na ljubljanskih mestnih avtobusih. Na njihove oglase je burno reagiral Savič oziroma Državljan D, ki je na svojem Twitter računu javno vprašal ljubljansko občino, zakaj na avtobusih LPP dopuščajo oglase zavoda, ki nasprotuje splavu.

Eden izmed oglasov na ljubljanskem mestnem avtobusu Zavoda ŽIV!M . (Foto: Facebook)

Eden izmed oglasov na ljubljanskem mestnem avtobusu Zavoda ŽIV!M. Tudi oni so bili žrtve gonje provokatorja Domna Saviča. (Foto: Facebook)

Čez nekaj dni so bili oglasi umaknjeni s strani ljubljanske občine. Izgovor umika oglasov je zvenel popolnoma banalno, češ da je oglas vzbudil negativen odziv in nesoglasja med uporabniki javnega prevoza. V odzivu na prekinitev pogodbe po devetih dneh so takrat z LPP potrdili, da bi ravnali podobno, če bi oglaševali oglase z nasprotnimi stališči, kot jih ima Zavod ŽIV!M.

Zgoraj lahko preberete izjavo nekdanjega novinarja Radia Ognjišče Sebastjana Erlaha, ki je doživel slabo izkušnjo s Savičem. Sam Državljan D pa se z veseljem pohvali, če mu kdo preko Paypala nakaže 10 evrov. (Foto; Posnetek zaslona/Twitter)

Njegovo podlo namero je preprečil zagovornik načela enakosti Miha Lobnik, ki je razveljavil odločitev LPP-ja in primer v odločanju vrnil na upravno sodišče. Na družbenih omrežjih pa je svojo izkušnjo s Savičem opisal nekdanji novinar Radia Ognjišča Sebastjan Erlah z besedami, da je ta “pacient” proti njem in Radiu Ognjišče uprizoril vsesplošno gonjo. Zelo zanimivo bi bilo preveriti tudi vse poslovanje Saviča, ki na družbenih omrežjih ves vesel objavi, ko mu kdo nakaže 10 ali 30 evrov preko Paypala. Je to dovoljeno financiranje, FURS?

Strokovnjak za delovno pravo sporoča, da bo odpustitev zaposlene popolnoma nezakonita, uporabnike pa zanima, kako je prišel Savič do javnega vira
Povprašali smo tudi strokovnjaka za delovno pravo. Po opisanem, kot smo mu predstavili primer, bi bila odpustitev osebe popolnoma nezakonita. A kot kažejo njegove izkušnje na sodiščih, se večinoma primeri končajo s poravnavo, delavec pa dobi izplačanih nekaj mesečnih plač. Zato nam je svetoval, da si naj podrobno ogledamo 118. a člen Zakona o delovnih razmerjih.

V njem je zapisano sledeče:
Če sodišče ugotovi, da je prenehanje pogodbe o zaposlitvi nezakonito, vendar glede na vse okoliščine in interes obeh pogodbenih strank nadaljevanje delovnega razmerja ne bi bilo več mogoče, lahko na predlog delavca ali delodajalca ugotovi trajanje delovnega razmerja, vendar najdlje do odločitve sodišča prve stopnje, prizna delavcu delovno dobo in druge pravice iz delovnega razmerja ter delavcu prizna ustrezno denarno povračilo v višini največ 18 mesečnih plač delavca, izplačanih v zadnjih treh mesecih pred odpovedjo pogodbe o zaposlitvi.

Zato ob koncu članka lahko ugotovimo, da so vsi tisti, ki se opredeljujejo za neodvisne in levičarje, zaščitene kot kočevski medvedi, saj bodo na njihove izjave ob morebitni kritiki skočili Društvo novinarjev Slovenije, Mirovni inštitut, kopica mednarodnih organizacij pa bo pisala, da gre za napad na neodvisne medije in njihovo svobodo govora. Žal te sreče nimajo desno usmerjeni predstavniki v medijih, civilni družbi in v politiki. Zaradi svobodno izraženih stališč so hitro označeni za ksenofobe, rasiste in podpihovalce širjenja sovraštva. A to je druga zgodba, ki neodvisnih levo usmerjenih prebivalcev Slovenije ne zanima.

Luka Perš