[FOTO] Marjan Šarec vnovič ujet na laži: Njegova stara ograja je bila daleč od dotrajane in novi betonski zid okoli njegove hiše je precej višji od ograj sosedov!

Foto: Google maps, Nova24tv

Predsednik vlade Marjan Šarec je nedavno, ko mu je poslanec SDS Zvonko Černač Šarcu postavil ustno vprašanje glede ukrepov za preprečevanje ilegalnih prehodov na hrvaško-slovenski meji, namesto odgovora na vprašanje, med izdal besede, ki so se po našem preverjanju izkazale za lažne. Glede visokega betonskega zidu, ki je zrasel okrog njegove hiše v Kamniku je dejal je, da je staro ograjo zamenjal, ker naj bi bila dotrajana, vendar posnetek Google Street View-a kaže drugače.

Marjan Šarec je v odgovoru Zvonku Černaču, čeprav ga ta sploh ni ničesar vprašal glede ograje, nehote izdal naslednje: “Tukaj gre za mednarodne okoliščine, vendar pa to, kar govorite vi … Od vas nisem slišal še nobene konkretne zadeve, razen tiste lovske o lovcih na meji in pa, seveda, veliko je bilo prejšnji teden natolcevanja o dogajanju okoli moje domače ograje, ki je bila, mimogrede, tam že 30 let, ampak ker je bila dotrajana, sem jo pač zamenjal, in če se boste peljali skozi našo vas, boste videli, da nisem edini, ki imam to.”

Ekipa Nova24TV je šla po poti preverjanja in Šarca dobili na laži že s fotografijo ‘Google Street Viewa’, ki kaže njegovo staro ograjo okoli hiše na njegovem domačem naslovu v Kamniku, ki pa je, po videzu sodeč, daleč od dotrajane. Ob primerjavi stare in nove ograje je očitno, da je nov zid približno pol metra višji. Prav tako pa je neresnična izjava, da naj bi imeli sosedje prav tako visoko ograjo. Fotografije, iz katerih so razvidne hiše sosedov, kažejo, da nekateri ograje celo nimajo, drugi, ki pa jo imajo, imajo občutno nižjo. Ne glede na to, kaj Šarec trdi, je dejstvo, da ima okrog hiše zid, ki je betonski in višji od vseh preostalih ograjic sosedov.

 

Stara ograja (Foto: Google Street View)

Nova ograja. Foto: printscreen

In še druga stran ograje – prej:

Foto: Google maps

In potem:

Foto: Nova24TV

Novi betonski zid (Foto: Nova24TV)

Foto: Nova24TV

Sosedje Šarca (Foto: Nova24TV)

Jezi ga, da poročamo glede visokega zidu
Glede na to, da je Šarec v odgovoru na poslansko vprašanje na dan privlekel svojo ograjo, je očitno, da ga je zmotilo, da smo na Nova24TV ekskluzivno poročali o tem, da postavlja visok zid. Med drugim je namreč Šarec dejal: “Vi ste natolcevali, da je to zaradi ne vem česa, potem je vaš predsednik prejšnji teden dal na Twitter na profilno sliko bojno uniformo, sem že pričakoval, da bo kdo prilezel čez mojo ograjo od vas, itn. Skratka, ne vtikajte ste v moje zasebne zadeve, ker se tudi jaz v vaše ne. Razni vaši mediji pošiljajo vprašanja naslovljena, tako imenovani mediji, seveda naslovljena na to, kdo bo to plačal pa zakaj je to pa če se res počutimo ogrožene od migrantov pa ne vem kaj. Skratka, cel teden smo bili deležni takšnih in drugačnih neresnosti in seveda se z vami o tem vprašanju težko tudi na neki racionalni osnovi pogovarjamo.”

Foto: Nova24TV

Foto: Nova24TV

Ob tem moramo poudariti, da smo na urad predsednika Vlade RS že pred časom poslali novinarsko vprašanje, in sicer smo ga povprašali, ali ima za gradnjo zidu vso potrebno dokumentacijo, in ga pozvali, da naj nam jo pošlje, da se o tem prepričamo na lastne oči. Po več kot tednu dni smo prejeli aroganten odgovor, da naj bi Šarec posedoval vso potrebno dokumentacijo za obnovo ograje okrog svoje posesti. “V primeru inšpekcijskega nadzora bo zahtevano dokumentacijo predložil pristojnim organom,” so še zapisali.

Ker imamo sprenevedanja in laži na uredništvu dovolj, smo na Upravno enoto Kamnik poslali novinarsko vprašanje, da se prepričamo, kakšne so zahteve za postavitev betonskega zidu (višina, oddaljenost, določila glede gradbenega dovoljenja), in da ugotovimo, če so navedbe Šarca, ki trdi, da ima vso potrebno dokumentacijo, resnične. Na odgovor še čakamo in ga bomo objavili takoj, ko ga prejmemo.

H. M.

  • Janez Kepic-Kern

    IZ
    MOJE MESEČNE REVIJE “SLOVENIANA”,
    O
    NAČINU RAZREŠITVE VERSKIH KONFLIKTOV,
    KI JE
    V ZGODOVINI EVROPE – POZITIVNO – DELOVAL.

    EVROPA/MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM
    “Islam-migracije” 2018 – ponovitev situacije iz 15. in 16. stoletja?

    16Slika 28: Ferdinand.II Slika 29: Slika 30: Reformni patent. Podoba listine
    16CITATNI PONAZORITVENI PREPOSNETEK
    Slika 28: Ferdinand., Povzeto po: https://sl.wikipedia.org/wi…. Slika 29: Listina,
    Povzeto po: Slika 30: Reformni patent. Povzeto po: https://en.wikipedia.org/wi

    Spoštovani beroči!
    Na tem mestu na kratko le zapišem nekaj navedb o zgodovinskih dejstvih, ki so se zgodovinsko
    izpričano in dokazano – že – zgodila.
    Mislim seveda na zgodovinske dogodke in dogajanja vezana na področja, ki jih opredeljuje naslov
    tega kratkega – le “opozorilnega “ prispevka.
    Torej Slovenija, mi Slovenci, “EVROPA, MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM”.
    Ta kratki prispevek sem se odločil zapisati, ker se v slovenskih medijih, zlasti pa na osrednjem
    TV slovenskem mediju, na baje da “javni in državni” RTV SLO pojavljajo prispevki z raznimi (kdo
    ve od koga) vabljenimi “gosti”, razna “omizja” z udeležbo različnih ljudi, med katerimi so poslanci
    itd.. Enkrat, če me spomin ne vara, leta 2015 – pa je te tistega leta zelo “pereče” in še vedno
    aktualne “islam migracije” – na RTV SLO razlagal celo nekoliko nenavadni generalni ali “častni
    konzul” v R. Sloveniji iz Jordanije gospod Samir A.., ki ga jaz in moji znanci poznamo izključno le
    s TV – seveda.
    “Razlage” vseh mogočih “ekspertov” za teme iz naslova – so bile- prav raznolike:
    – najpogosteje je bilo (verjetno namerno) enačenje oz. “mešanje” t.i. “beguncev” z migranti, ki so
    seveda po statusu in po motivih svojega “migrantstva” – seveda – raznoliki.
    Ker R. Slovenija ne meji z državami, ki so v vojnem stanju – pa pravih “beguncev” zaradi vojnih
    stanj – v Sloveniji – seveda – ne more biti. Po mojem osebnem mnenju, ki je mnenje mnogih.
    Najbolj moteče na takih “omizjih, pogovorih” itd. na RTV SLO o tako pomembnih temah se meni
    osebno vidi – sam vprašljiv, pogosto s “predšolskimi vprašanji” nerodno izvajan način “vodenja” teh
    “pogovorov”: voditelj namreč ne zastopa, nima nobenega svojega mnenja, pogosto vprašuje, kot
    da o temamtiki pogovora zelo malo ali celo “nič” – ne “ve”?
    Tak čisto zasebni vtis – imamo, pogosto – “nedolžni” gledalci – tovrstnih RTV SLO “omizij”.
    Da bi torej “po vtisu – predšolsko malovednim” novinarjem in redaktorjem zlasti RTV SLO
    – dal izhodišča za njih – “doinformiranje” na temo islama, migracij, itd. – preden se lotijo
    obravnave tem o islamu, o migracijah… in o podobnih zahtevnejših temah.
    Njim in tudi Vam vsem beročim, ki vas tematika t.i. “islam migracij” zanima – Vam spodaj zapisujem
    nekaj dejstev iz zgodovine!
    Zgodovinsko bolj razgledani ljudje – vemo:
    1. Konflikti med “islamom” in Evropo – niso nekaj – novega. veliko jih je bilo!
    • t.i. “križarske vojne (1095-1291) so zelo znan zgoden spopad z islamom, z Arabci,
    • že Ferdinand II, Filip II pa je leta izvedel 1567 prepoved, 1609 izgon islama iz Španije.
    • 1453. leta padec Bizanca pod – islam,
    • 15., 16. stoletje roparski, turški vpadi na Balkan in na tudi slovenska ozemlja,
    • poraz Turkov v bitki pri Sisku, leta 1593. Leta 1683 pa je Jan III. Sobieski dokončno
    porazil turško vojsko pri Dunaju.
    Kakšne “multikulturalne” interpretacije o domnevni miroljubnosti med islamom in krščanstvom – so seveda – odveč.
    Iz naše slovenske zgodovine je pozornosti in resnega premisleka vreden in potreben tudi
    2. verski spor med protestanti in katoliki v 16. stoletju!
    Iz zgodovine 16. stoletja vemo, da je deželni vladar tudi nad t.i. Kranjsko – nadvojvoda
    Ferdinand LETA 1599 izdal t.i. “PATENT” O DOKONČNEM IZGONU PROTESTANTSKIH
    PREDIKANTOV IN O PREPOVEDI PROTESTANTSKEGA BOGOSLUŽJA NA KRANJSKEM, V
    VSEH NOTRANJEAVSTRIJSKIH DEŽELAH!
    Kot vemo, so bili ukrepi, ki so izhajali iz tega Patenta – utemeljeni v “razumnem
    stališču”, da dve med seboj sovražni si, močni veri – ne moreta hkrati – obstajati
    – na istem ozemlju! Še vedno razumno stališče, tudi v letu 2018, mar ne?!
    Zapis l.r. odgovorni urednik in lastnik edicij “SLOVENIANA” Janez Kepic-Kern
    Tirolski
    Op. ta prispevek nismo opremili s povzetkom, ker je le prispevek z opozorilom na sicer pomembne tangirane dogodke.;
    BOLJ
    IZČRPNE IN BOLJ NATANČNE PODATKE O DOGAJANJIH,
    O OSEBAH, KI JIH NAVAJAM
    -BEROČI
    NAJDETE V ORIGINALNIH VIRIH. Janez K. Kern
    DAJMO SE
    IZ DOGODKOV, KI SO SE
    REALNO
    DOGAJALI, SO SE ZGODILI V ZGODOVINI –
    SE – TUDI
    KAJ NAUČITI! MAR NE? Janez K. Kern

  • abc

    Mater kaj lažete, da kar smrdi. Enako visoka ograja je, saj se vidi po stebrih pri vhodu in številu vrst zidakov ( sedem vrst pri stari in novi )

    • totex39

      Število vrst je enakih, samo zidaki niso enaki in zaradi je ograja višja, to se takoj vidi.

      • abc

        Stara ograja je kao ona lesena, ki je obkrožena z rdečo na zgornji sliki. Potem takem , nova ograja ni nič višja od stare.

  • Magu Hirasi

    No tale pa je mal bosa, slika prikazuje kot da je zdaj cela trdnjava, je pa v višino isto kot prej: prva prirezana vrsta in potem sedem vrst cegla. Isto kot prej. Ne vem kaj ga zajebavate za ograjo ob cesti, jaz bi isto naredil. Okoli hiše je potem navadna ograja. Tale članek je pa pica-murgle style nateg žal. Tudi vsak človek tole zlahka prepleza in preskoči, tako da kao neka zaščita pred migranti glih ni. Dejte ga srt no. Slovenija rabi kvalitetno desnico, premišljeno, ne pa da primitivizem zganja. Po kaj naj grem potem na volitve, nimaš volit ama ništa. Pa ne, ne volim levice. lp

    • Observer

      Po ogledu slik se strinjam glede ograje. Brezvezno gnavljenje. Tole vsak prepleza, če hoče. Mogoče bo pa kasneje nadgradil pa bo na betonsko postavil še močno jekleno ograjo pa elektriko not, na okna pa rešetke, itd. Južno Afriška Republika style na katere nivo nas bo Šarec&Co pripeljal z uvozom ilegalnih barbarov. Šarec ma vas rad.

    • Matija Mataja

      Ja itak. Res kretenizem in primitivizem da sploh ne verjameš očem in ušesom. Za zjokat že počas kje živimo.

      • Matija Mataja

        Ste brisal original komentar, revčki.

    • Hulk

      Sem tem da je stara ograja na stranski, nova pa ob glavni cesti

  • Stric iz ozadja

    Zakaj zavraga ste cenzurirali njegov naslov in pa kdaj je bila slika na Google Street view posneta (Ha?), saj je bil lani ob drzavnozborskih volitvah (pa ze prej ob zupanskih volitvah) javno objavljen. Pravtako lahko vsak vidi, da je bila slika na Google street view posneta leta 2013. Pa tako se pritozujete nad medijsko cenzuro, sami ste pa isti.

  • Miro Jereb

    Pred pešadijo se je morda zaščitil…kaj pa pred aviacijo in balističnim raketam ? Bogi serpentinšek…svojo šiptarsko ograjo dviguje državno pa spušča….

    • Franjo Trojner

      Zaščito se je pred jeznimi pogledi, pljunki, gnilimi jajcami, gnilimi paradajzi, konjskimi figami itd.

  • Valter BraniSlav

    …”Marjan Šarec vnovič ujet na laži: Njegova stara ograja je bila daleč od dotrajane in novi betonski zid okoli njegove hiše je precej višji od ograj sosedov!”…
    NE SAMO TO, TUDI NJEGOV LULEK JE PRECEJ DALJSI IN DEBELEJSI ON SOSEDOV IN CELO OD JANEZA JANSE!!!
    Kdor ne verjame naj kar vprasa strokovnjaka la luleke in moske anuse Francija DANKA.
    Franci Danko o homoseksu sanjari 24/7

    • Steiermark

      Se oglaša titovo kardeljansko matijetov potomec, glede “dolžine in debeline lul….”, čeprav ve, da njegovi predniki – strici in tito, pederajzli in pedofili, so imeli posušene…… Tepec!

  • Stajerka

    ….mislim, plot kot plot….menim, da v višini ni neke razlike, tako da bi v tej trditvi Šarcu lahko celo verjeli (če preštejemo vrste oz. šare opeke, ni razlike)…višina pa taka, da še ga lastna senca ne more ulovit…..to ni zasebnost, to je bunker, ki dokazuje paranojo….take plote majo v Islamu, da skrivajo žene pred radovednimi pogledi….za ziher pa jih zavijejo še v rjuhe……mogoče pa v Kamniku celo premorejo odlok, ki zapoveduje ograjo višine nad 160 cm, svetlobno neprebojno……kakšen mali mož ga ziher ne more videt čez plot……
    ….je pa drugo vprašanje, če ima gradbeno dovoljenje za ograjo……tega ne premore 90% lastnikov nepremičnin, še država nima vseh dovoljenj za vse plote…….no, sicer pa ni čudno – dokumenti, čas, živčki in denarci so enako sranje kot če rihtaš dokumente za bajto – preverjeno na lastni koži :)….

  • Silka

    To revše je ogroženo pred samim seboj, zato šiptarski betonski zid.

    • VERZIFIKATOR

      Šarika Jarec

      BI SE SMILIL

      Bi se smilil fant mi križogledi,
      pa ne morem kaj, ga le preziram,
      s tem vprašanje vnovično odpiram,
      kakšni sploh za tepčka so izgledi.

      Kam, kako čez leto, dve bo gledal,
      le čez plot domače še ograje?
      Mislim, da čez leto, dve najraje
      rad bi bil, kjer ne bi se zavedal.

      Kot da v svilo bebčka bi oblekli,
      dali žezlo v roke mu kraljevo,
      napodili z marš ga, da na levo
      defilira, da za njim bi tekli.

      Fantova so nova oblačila
      toliko edinole primerna,
      da spozna kdaj publika čemerna
      kaj si sama z njim je zagrešila.

      Bi se smilil fant mi križogledi,
      toda raje vsakič stran pogledam,
      se drugače kakor on zavedam,
      kakšne svinjarije so posredi.

      Zjutraj že, ko fant nesrečni vstaja,
      spomni vsakokrat ga zid dvoriščni,
      da obdan je kot keson smetiščni,
      váruje pred svetom ga ograja.

      • SIMON ROZIC

        Ker boji se osel svoje sence,
        brž se v svojo štalco skrije,
        z zidom se obda mogočnim,
        kjer živi v svetu domišljije….

  • Zgornji

    KEEER HINAAAVEC LAŽNIVI IGRALSKI !!! ! !!! A NIMAMO NIKOGAR VEČ VSAJ MALO MANJ POKVARJENEGA NAMESTO TEGA POKVARJENCA ??? ? ???

  • Fifi

    Sami sebi lažete …da se vam ljubi … ograja je iste višine , kot stara ,če si je pa novo privoščil pa hvala bogu , saj je predsednik ..Dragi Jajoti … zakaj si sami sebi kopljete jamo , vedno večjo in večjo …fake novice so za ljudi od 50 pa naprej … mladina se na takšne laži ne ozira …. škoda vas je ..

    • Zgornji

      ŠARO SEBI PRIVOŠČI VIŠJI ZID, NAM PA NE DOSTOJNE IN ZAPRTE OGRAJE NA MEJI !!! ??? !!! TO PA JE HINAVŠČINA BREZ PRIMERE !!! ! !!! IN POTEM ŠE LAŽE, KAKO JE VSE NA MEJI V REDU !!! ! !!! TOREJ SI TUDI TI HINAVEC, KER PODPIRAŠ TEGA LAŽNIVCA !!! ! !!!

    • Matija Mataja

      Res ej…..ker primitivizem. Tudi pod ta komentar se podpišem. Čeprav tisto na koncu da jih je škoda…niti ne več, ker ko jim daš pozitivno kritiko ali celo pritrdiš v čem te vseeno nekateri pacienti tu spljuvajo, žalijo,…. tako da ti ne ostane drugega, da jim nastaviš špegu… zato ,..škoda? ni jih škoda , naj si jo skopljejo ….

    • totex39

      Ti si eden od tistih volivcev, ki verjamejo lažem in pripomoreš k temu, da imamo tako zablojeno vlado.

      • RightClick

        Je trapast.

  • Luiggi

    Jaz,kot strokovnjak v gradbenistvu,prisegam pri moji dusi,da so betonski bloki pri novi ograji tocno za polovico visji od blokov pri stari ograji,zato vas vljudno naprosam,ne serite klamf.Resnica je ta,da je v starem zidu res sedem vrtst blokov in isto toliko v novem zidu samo,da so pravilne meritve 1:1.5.Torej je novi zid considerably visji,koliko pa sami izracunajte,ker ste strokovnjaki za vse,celo za politiko!

    • Vili

      In kak strokovnjak v gradbeništvu si? Si malto mešal?

      • Luiggi

        Steel fabricating!

  • VERZIFIKATOR

    Muarem Sharqi

    SOSED ŠARČI IN OGRAJA

    Urbanist se je v soseski vprašal,
    kaj za vraga se za hišo dviga,
    včeraj je še rasla konjska figa,
    veter njeno listje je raznašal.

    Sosed Šarči, ki ni naše gore
    list, temveč priseljenec neznani,
    zida zid, soseda mu oznani,
    in podobne vrste umotvore.

    Sosed Šarči je navajen tega,
    saj se ogroženega počuti,
    stolp pozidal bo pri vrtni uti,
    s kamenjem obdal bo sebe vséga.

    Kje se tega Šarči je navadil,
    urbanist sprašuje nejeverno,
    Šarči se samo drži čemerno,
    ravnokar lopato je zasádil.

    Tam, od koder Šarči naš prihaja,
    dvigajo izključno se zidovi,
    s Šarplanine vidijo snegóvi,
    za planino sonce ko zahaja.

    Ne zanima prav nič urbanista,
    kaj z velike vidi se planine,
    motijo ga le zidu višine,
    da soseska spet bila bi čista.

    Naj zidavo mu dokumentira,
    urbanist odločno zdaj zahteva,
    pa se Šarči kakor zadnja šleva
    z lastnega dvorišča absentira.

    Tuje so navade, ti presneti,
    sliši se odmev soseske glasen,
    nauk je zgodbe pač kristalno jasen,
    te plotove treba bo podreti.

  • Peter

    Proti fejk njuz se lahko boriš samo s fejk njuz.
    Pravilno, nova.

    • Matija Mataja

      Kok sj fejst napisu, no.

  • Amerikanc

    Betonski zid (ne ograja), narejen betonskih zidakov je resnično še enkrat višji, kot je bil prejšnji in ni v sorazmerju z ostalimi ograjami v okolici. Je pa res, da je takih “šiptarskih zaklonišč” v Šmarci še kar nekaj. Mene osebno, taka zazidava parcele in skrivanje pred javnostjo ne moti, pove pa veliko o prebivalcih samih – za “šiptarskim” zidom.

    • Hulk

      Pa si videl, da je novi zid ob glavni cesti, stari pa na stranski…

  • Skrajno Desni

    In kdo je to plačal ?

    • Sonce

      Premier ima dovolj plače za ograjo

    • mona lisa

      Ti, jaz vsi davkolačevalci.

  • Sonce

    Res ni nič posebnega, sploh pa to ni 3 metrski zid okoli hiše kot se je pisalo, to ti zvonec in poštni nabiralnik pokažeta, ograja kot ograja.

    • Sonce

      Stara ograja nova ograja – isti stebri? Druga in tretja fotografija.
      Še preštejemo vrste na obeh ograja, stari in novi?

      • Štalmajster

        7 šar prej (ograja) 7 šar zdaj (betonski zid) ?? A so cigli tokrat višji ??
        Ja, enkrat slikano dol s sosedove strehe, drugič pa leže s ceste.
        Vaaauu, spregledali so pa najpomembnejše. Drevesa so hudo porasla, tak da se je Šarac skril v hosto, da migranti ne bi opazili njegove …. vile. ;-))

  • Fifi

    [ODZIV SD] Medijski portal Nova24TV je znana tovarna laži, ki ogrožajo demokracijo. Za nas bo vedno nesprejemljiv način delovanja, ki z lažmi in sovraštvom ustvarja strah v službi nevarnih političnih ciljev stranke SDS. Zato javno pozivamo evropske poslance iz vrst SDS Milan Zver in Romana Tomc ter Patricija Šulin, da se do takšnih laži in manipulacij kot poglavitnega orodja tega trobila njihove stranke javno opredelijo. Hočete takšno Evropo?

    Spletni portal Nova24TV je namreč objavila članek z zlonamernimi fotomontažami iz današnjega dogodka SD v Ljubljani, navidezno povzetega s strani lažnega profila na Facebooku. Po ostri reakciji SD so članek umaknili.
    Enako je članek te ograje …natolcevanje za SDS ovce …

    • Imperial Commando

      No no, SD so ZADNJI, ki lahko pametujejo o lažeh in demokraciji. Je pa tale članek o ograji res en shit.

      • Peter

        Naravnost ganljiva je skrb levih za našo pravilno obveščenost o serpentinškovi ograji, no.

    • macon

      Ne, hočemo Evropo, ki nam razlaga, da so islamski pritepenci, socialni turisti in generatorji kriminala in vzporednih družb nujna obogatitev in napredek Evrope, naša skupna pozitivna bodočnost.

      Vam levim pa zaželim samotno srečanje s parimi člani tolpe islamskih mladcev, lahko se srečate kjerkoli v Evropi. V osnovi namreč niso avtohtoni, levi ste jih navlekli in jih zagovarjate.

  • Tomira Breluga

    In sedaj bodo Slovenčki, ki imajo vsi ograje okoli hiš, ker še svojih sosedov ne marajo, kaj šele koga drugega, udrihali po Šarcu, ker si je naredil zid kot jih je na tisoče po Sloveniji.

    • Peter

      A ti pa nisi Slovenček?

      • Tomira Breluga

        Ne, jaz sem Slovenec. Slovenčki ste sds-ovce.

        • Peter

          A tako je to.
          Od kdaj pa obstaja to novo poimenovanje?

          • Tomira Breluga

            Od takrat, ko smo vsi ostali postali levičarji, komunisti, brezdelneži, trenirkarji, opankarji, čefurji, kozojebci in kar je še takih.

          • Peter

            In kdo ste to vi, vsi ostali?
            Btw, živčen si, umiri se malo.

          • Tomira Breluga

            Ostali smo tisti, ki nismo sds-ovce in ljubitelji bivšega komunista Janeza. Jaz sem živčen?? Če sem mogoče jaz začel odgovarjati na tvoje komentarje ali ti na mojega?

          • Peter

            A tako? Ja, glej, bo že držalo, če Slovenec tako pravi, no.

          • macon

            Vidiš, koliko variant imaš. Vsaj v dveh se lahko najdeš.

            Pozabil si še koristni idioti, tja vas kar večina paše.

    • Peter

      A ti pa nimaš ograje?

      • Tomira Breluga

        Ne, niti najmanjše. Sovražim ograje.

        • Peter

          Aha, torej bo držalo. Slovenec si.
          Nimaš ograje.

  • Tomira Breluga

    https://www.berenberg.de/files/MacroNews2019/190510%20European%20Progress%20Monitor.pdf
    No, tukaj imate poročilo skupine Berenberg (Hamburška investicijska banka), ene najstarejših denarnih institucij v Evropi. Vsako leto naredijo poročilo o ekonomskem zdravju članic EU. Opozarjam-branje tega poročila pri ljudeh slabega zdravja lahko povzroči resne zdravstvene težave-branje na lastno odgovornost!!!! Da strnemo-najbolj ekonomsko zdrave članice EU so: Nizozemska, Nemčija, Irska, Danska Litva, Estonija, Švedska in……Slovenija!! Ja, sedma najbolj zdrava ekonomija v EU!! V dvanajstih letih napredek od 16 mesta do sedmega. Kdo je v tem času vodil vlado, vsaj večino časa? Pa poglejmo kje so ideali nekaterih v Sloveniji-Austija 12, Poljska 13, Madžarska 15, Hrvaška 24, Salvinijeva Italija pa na predzadnjem 26 mestu, za njo je samo Grčija, ki je pred leti bankrotirala. Ampak seveda, to vlado in vse prejšnje je potrebno popljuvati, ker so v državo spustili 20 beguncev…..Skratka, prav vse, ampak res prav vse kar so nam napovedovali člani in simpatizerji ene politične opcije se danes kaže kot ena največjih napačnih napovedi v zgodovini Slovenije. Zgrešili so totalno vse kar so napovedovali pred volitvami. Aja, samo še to-močno dvomim, da so tile bankirji, ki so objavili to poročilo levičarji, mislim da tudi niso Soroševi plačanci, pa begunci tudi ne.

    • rabbit

      Že z vesolja se vidi, da v tem poročilo nekaj močno škriplje in to da smo pred dvema državama najbogatejšim Luxemburgom in sosedo Avstrijo v kateri dela velika večina Slovencev.

      • Peter

        A si ti tudi Slovenček, rabbit, no?
        Ne moreš ti s Slovencem se pogovarjat, ti boš nemu govoru. Revež brska mesece po netu, da najde nekaj pozitivnega o levih vladah, ti ga pa takole daš v koš, Slovenca, no.

        • rabbit

          Res je pa najbogatejši Luxemburg zadnji. Kot bi Švico na zadnje mesto postavili.

          • Peter

            Ti boš nemu govoru. On nima ograje, ker ma sosede rad, kaj šele koga drugega. On je Slovenec, hehehe.
            Kakšni bolniki se najdejo kle, no.

          • rabbit

            Hahaha. Najbrž Serpentinšek azilni dom postavlja, da mu migranti ne bodo ušli.

          • Tomira Breluga

            Bolniki objavljamo članke bankirjev-raziskovalcev, pametni sds-ovci pa se ukvarjate z številom ciglov v neki ograji. Ampak seveda ne dvomim, da je slednje za Slovenijo veliko pomembnejše.

          • Peter

            Ja, pa nehaj objavljati članke bankirjev-raziskovalcev.
            Če koga zanima, jih bo sam našel.
            Če koga zanima ali je Slovenec ali Slovenček pa budi tudi sam stuhtal, kaj je in ne rabi tebe, da mu to razložiš.
            Si kot en cmerav siten razvajen otrok, ki je nkaj odkril in zdaj hoče, da mu vsi verjamejo. In kdor mu ne je vse, samo človek ne.
            Pomiri se malo, no.

          • rabbit

            Če bi si tale pameten levičar vzel čas pa tiste grafe malo premislil, bi videl, da so bankirji naredili raziskavo, kako še ne tako zapufanim državam splulili še kakšen evro več in jim dali še malo kredita. Za to moraš imeti pa že možgane in ne samo raziskavo.

          • Peter

            Ga ni, ki bi me prepričal, da je Avstrija na katerikoli lestvici za nami.
            Razen v številu komunistov, no.

          • rabbit

            Ali pa Luxemburg po vseh merilih najbogatejša država. Ali pa Irska pred nami, ko se je tik 5 pred 12 rešila evropske trojke. Ti bankirji so to naredili, da speljejo vodo na svoj mlin za svoje potrebe ,ne pa na osnovi nekih relevantnih dejstev.

          • Tomira Breluga

            Ne, Luxemburg je na 10 mestu, a imamo probleme z branjem tabel? Članek ne govori o tem katera država je najbogatejša, pač pa o tem katera ekonomija je trenutno v EU najbolj zdrava. Da desni malo težje razumete stvari mi je jasno že nekaj časa, da pa ste nepismeni pa si ravno nisem mislil.

          • rabbit

            Koliko si me nasmejal to je pa direkt za Nobelovo nagrado za ekonomijo, ko je levičar verjel bankirjem.

          • Tomira Breluga

            Obilo smeha še naprej. Saj vsi vemo, da če bi Slovenija bila na zadnjem mestu, kdo bi verjel nemškim bankirjem, a ne? No, tudi evropska komisija, in vse ostale obstoječe finančno-analitične ustanove napovedujejo tvoji ljubi domovini eno največjih gospodarskih rasti v EU v naslednjih dveh letih. Saj vem, saj vem… kar naenkrat čez noč so vsi bankirji postali levičarji oz. uslužbenci globoke države ali pa jih plačuje Kučan osebno…. Skratka, v svoji domovini boš trpel še kar nekaj časa, najbolje da se odseliš. Obstaja pa upanje za tebe-Trump. Če bo res zvišal carine za EU, bo končno EU padla v krizo in posledično tudi Slovenija in takrat boš končno prišel na svoj račun. Niti ne dvomim pa v to, da če se to res zgodi, da bomo zopet krivi levičarji. Sicer ne vem pi kaki logiki, ampak logike od Sds-ovac niti ne pričakujem.

          • rabbit

            Ko poslušam tvoje idole od Violete do Lukata vse so krivi grdi kapitalistični bankirji in sedaj en levičar najde eno študijo enega bankirja, kjer študijo naredi tako, da postavi na prva mesta tiste države, ki imajo relativno nizko zadolženosti po BDP pa so bankirji, ki so bili prej grdi in sploh lopovi za zapret najboljši prijatelji Slovenije. Res za Nobelovo nagrado, pa kje se skrivaš , da še nisi slovenski finančni minister.

          • Tomira Breluga

            Ti pa se še kar ne nehat smešit v nedogled. Torej, te študije ni naredil en bankir, niti je nisem iskal, pač pa je bila ena glavnih novic portala Index.hr in sicer zato, da Hrvaški volilci vidijo, kam jih je pripeljala njihova desna oblast-od 26 držav je Hrvaška namreč na 24-tem mestu. To študijo sta naredila (upam, da razumeš angleško): Holger Schmieding is chief economist of Berenberg. Previously, he was an economist at the International Monetary Fund, head of research on central and eastern Europe at the Kiel Institute of World Economics and chief economist Europe of a major global investment bank.
            Florian Hense is European economist at Berenberg. Previously, he worked as an economist at the European Commission and at the Center for Financial Studies.
            No, to je ta “en bankir”:))))
            Kaj če bi ti tema dvema pocarjema malo razložil ekonomijo in finance, ker ti si strokovnjak, ta dva pa pojma nimata:)))))))
            Kdo je kje napisal, da so sedaj tile bankirji najboljši prijatelji Slovenije? Jaz, nikjer in nikoli. Samo na tem lažljivem portalu sem objavil lepo novico o Sloveniji, katerih pač tukaj ne moreš najti prav obilo.
            Če smo že pri idolih, za S(D)S vodstvo so še vedno za vse slabo krivi komunisti, ki jih že 30 let več ni?

          • rabbit

            Če bi bilo tole tvoje pisanje resnično bi zapufani Mercator kupil zapufani Agrokor in ne obratno, paše cela vrsta podjetji, ki so prišla v hrvaško last in ne obratno. Malo šepa ta raziskava a ne.

          • Tomira Breluga

            No, če bi vsaj malo prebral raziskavo, ne bi nadaljeval z pisanjem popolnih kretenizmov še naprej. Raziskava je objavljena in narejena vsako leto, ta je za leto 2018. Vsi nakupi Slo podjetij s strani Hrvatov, pa so bili opravljeni malce prej se mi zdi. Zato raziskava prav nič ne šepa. Očitno pa precej šepa tvoja angleščina ali pa osnovnošolsko čitanje grafov in podatkov.

        • Tomira Breluga

          Tebi očitno ni jasno, da tega poročila nisem napisal jaz, pač pa nemški bankirji. Članek pa je bil objavljen včeraj na najbolj priljubljenem hrvaškem portalu, da ljudje vidijo kam jih je pripeljala njihova desna vlada-na rep Evrope, enako kot Salvini Italijo. Sedaj še samo nemške bankirje obtoži komunizma in komedija se lahko začne. Da pa ravno Domoljubi najbolj trpite ob pohvalah in napredku Slovenije, pa že itak vemo desetletja.

          • Peter

            A ti pa nisi domoljub?

          • sem dokaj

            Nemškim bankirjem še posebej lahko zaupaš kot lisici meso.

      • Tomira Breluga

        Ja saj, kdo bi pa verjel tem nemškim bankirjem.

        • pajot

          Tako,kot so verjeli nemškemu firerju,kenede?

          • sem dokaj

            In VW o nizkih emisijah izpušnih plinov. Vsi drugi proizvajalci pa so se potuhnili.

    • JANEZ GUS

      Daj ti veleum raziskat,kdo je pobasal provizije od oprane miljarde.To objavi imena in ptrijimke,potem pa boš JACK.

    • macon

      Nemci so si spisali poročilo in pohvalili še najbolj pokorne vazale kot je Slovenija. Imajo skoraj ničto rast (0.4% po Financah) in z zeleno energijo in zapiranjem nukleark so pošteno zabluzili. Elektriko imajo zato zelo drago. Tako, da temu ne bi najbolj verjel.

  • RightClick

    Na mejo ograja ne. Okrog bajte da. Tip predsednik vlade.

  • Hulk

    Že iz zraka se vidi, da je novi zid ob glavni cesti, medtem ko je stari zid na stranski (Jeranovi) . Gre za dva različna kota. Nova ograja je 2 šari visja od stare.

  • mona lisa

    Ko Šarko odpre usta ven pade laž ali neumnost.

    • rabbit

      Naj mu en poslanec SDS pove, da je tista stran plošče že znucana pa naj se nauči novih 5 stavkov.

  • Peter

    Hm, po sklepanju našega vrlega tov. Tomira Breluge je tudi serpentinšek Slovenček in s tem seveda SDS ovca.
    Bo že držalo, no.

  • janko

    Škoda se je ukvarjati z brezveznimi rečmi. Res, celo samopotolčno je to, saj si ustvarjamo sovražnike, pa ne samo to…
    Kot imajo evropske stranke – združujejo se na osnovi namanjšega skupnega imenovalca.
    Kot mali samostojni narod imamo par preprostih členov za skupni imenovalec: svojo (preostalo) deželico in vrli slovenski narod ter svojo lepo kulturo.
    Negujmo to, sicer ne bomo obstali!

  • Silvo Korpič

    stara ograja in nov zid sta ena in ista.

    • rabbit

      Zakaj ima potem Serpentinšek toliko težav s tem, da pokaže dokumente.

  • Silvo Korpič

    To je Vaš način poročanja?
    PRVI V SLUŽBI RESNICE

  • Valentina Neri II

    ograja je enaka, edino ne vem zakaj jo je menjal, ker je stara zgledala čisto v redu. pa udi več kot 1,60 m nima….na sliki res zgleda višja

  • Štalmajster

    Prvi v službi ……… je banja u zdrav mozak. ;-))

  • MOSTISCAR

    Bravo zdraharji, sedaj boste pa rešili Slovenijo s tako pomembno temo.

  • karpelec

    Pa lepo vas prosim, pustite mu veselje, saj ne veste morda snuje tudi ograjo okrog ust.

  • JANEZ GUS

    Ta si je že zdaj napravil sarkofag.

  • Janez Kepic-Kern

    POMEMBNO !
    IZ
    MOJE MESEČNE REVIJE “SLOVENIANA”,
    O
    NAČINU RAZREŠITVE VERSKIH KONFLIKTOV,
    KI JE
    V ZGODOVINI EVROPE – POZITIVNO – DELOVAL.

    EVROPA/MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM
    “Islam-migracije” 2018 – ponovitev situacije iz 15. in 16. stoletja?

    16Slika 28: Ferdinand.II Slika 29: Slika 30: Reformni patent. Podoba listine
    16CITATNI PONAZORITVENI PREPOSNETEK
    Slika 28: Ferdinand., Povzeto po: https://sl.wikipedia.org/wi…. Slika 29: Listina,
    Povzeto po: Slika 30: Reformni patent. Povzeto po: https://en.wikipedia.org/wi

    Spoštovani beroči!
    Na tem mestu na kratko le zapišem nekaj navedb o zgodovinskih dejstvih, ki so se zgodovinsko
    izpričano in dokazano – že – zgodila.
    Mislim seveda na zgodovinske dogodke in dogajanja vezana na področja, ki jih opredeljuje naslov
    tega kratkega – le “opozorilnega “ prispevka.
    Torej Slovenija, mi Slovenci, “EVROPA, MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM”.
    Ta kratki prispevek sem se odločil zapisati, ker se v slovenskih medijih, zlasti pa na osrednjem
    TV slovenskem mediju, na baje da “javni in državni” RTV SLO pojavljajo prispevki z raznimi (kdo
    ve od koga) vabljenimi “gosti”, razna “omizja” z udeležbo različnih ljudi, med katerimi so poslanci
    itd.. Enkrat, če me spomin ne vara, leta 2015 – pa je te tistega leta zelo “pereče” in še vedno
    aktualne “islam migracije” – na RTV SLO razlagal celo nekoliko nenavadni generalni ali “častni
    konzul” v R. Sloveniji iz Jordanije gospod Samir A.., ki ga jaz in moji znanci poznamo izključno le
    s TV – seveda.
    “Razlage” vseh mogočih “ekspertov” za teme iz naslova – so bile- prav raznolike:
    – najpogosteje je bilo (verjetno namerno) enačenje oz. “mešanje” t.i. “beguncev” z migranti, ki so
    seveda po statusu in po motivih svojega “migrantstva” – seveda – raznoliki.
    Ker R. Slovenija ne meji z državami, ki so v vojnem stanju – pa pravih “beguncev” zaradi vojnih
    stanj – v Sloveniji – seveda – ne more biti. Po mojem osebnem mnenju, ki je mnenje mnogih.
    Najbolj moteče na takih “omizjih, pogovorih” itd. na RTV SLO o tako pomembnih temah se meni
    osebno vidi – sam vprašljiv, pogosto s “predšolskimi vprašanji” nerodno izvajan način “vodenja” teh
    “pogovorov”: voditelj namreč ne zastopa, nima nobenega svojega mnenja, pogosto vprašuje, kot
    da o temamtiki pogovora zelo malo ali celo “nič” – ne “ve”?
    Tak čisto zasebni vtis – imamo, pogosto – “nedolžni” gledalci – tovrstnih RTV SLO “omizij”.
    Da bi torej “po vtisu – predšolsko malovednim” novinarjem in redaktorjem zlasti RTV SLO
    – dal izhodišča za njih – “doinformiranje” na temo islama, migracij, itd. – preden se lotijo
    obravnave tem o islamu, o migracijah… in o podobnih zahtevnejših temah.
    Njim in tudi Vam vsem beročim, ki vas tematika t.i. “islam migracij” zanima – Vam spodaj zapisujem
    nekaj dejstev iz zgodovine!
    Zgodovinsko bolj razgledani ljudje – vemo:
    1. Konflikti med “islamom” in Evropo – niso nekaj – novega. veliko jih je bilo!
    • t.i. “križarske vojne (1095-1291) so zelo znan zgoden spopad z islamom, z Arabci,
    • že Ferdinand II, Filip II pa je leta izvedel 1567 prepoved, 1609 izgon islama iz Španije.
    • 1453. leta padec Bizanca pod – islam,
    • 15., 16. stoletje roparski, turški vpadi na Balkan in na tudi slovenska ozemlja,
    • poraz Turkov v bitki pri Sisku, leta 1593. Leta 1683 pa je Jan III. Sobieski dokončno
    porazil turško vojsko pri Dunaju.
    Kakšne “multikulturalne” interpretacije o domnevni miroljubnosti med islamom in krščanstvom – so seveda – odveč.
    Iz naše slovenske zgodovine je pozornosti in resnega premisleka vreden in potreben tudi
    2. verski spor med protestanti in katoliki v 16. stoletju!
    Iz zgodovine 16. stoletja vemo, da je deželni vladar tudi nad t.i. Kranjsko – nadvojvoda
    Ferdinand LETA 1599 izdal t.i. “PATENT” O DOKONČNEM IZGONU PROTESTANTSKIH
    PREDIKANTOV IN O PREPOVEDI PROTESTANTSKEGA BOGOSLUŽJA NA KRANJSKEM, V
    VSEH NOTRANJEAVSTRIJSKIH DEŽELAH!
    Kot vemo, so bili ukrepi, ki so izhajali iz tega Patenta
    – utemeljeni
    v t.i. “razumnem stališču” !

    TOREJ !
    V T.I. – “RAZUMNEM STALIŠČU ”
    O
    – NEZDRUŽLJIVOSTI, in
    O
    NEMOŽNOSTI TVORNEGA, MIRNEGA SOBIVANJA
    DVEH
    MED SEBOJ SOVRAŽNIH – SI RELIGIJ
    OZ.
    O NEMOŽNOSTI
    SKUPNEGA SOBIVANJA – LJUDI,
    KI
    SO NOSILCI – TEH DVEH – MED SEBOJ SOVRAŽNIH – VER.!
    Skratka,
    da …!
    Dve med seboj sovražni si, močni veri – ne moreta hkrati – obstajati
    – na istem ozemlju! Še vedno razumno stališče, tudi v letu 2018, mar ne?!

    Zapis l.r. odgovorni urednik in lastnik edicij “SLOVENIANA” Janez Kepic-Kern
    Tirolski
    Op. ta prispevek nismo opremili s povzetkom, ker je le prispevek z opozorilom na sicer pomembne tangirane dogodke.;
    BOLJ
    IZČRPNE IN BOLJ NATANČNE PODATKE O DOGAJANJIH,
    O OSEBAH, KI JIH NAVAJAM
    -BEROČI
    NAJDETE V ORIGINALNIH VIRIH. Janez K. Kern
    DAJMO SE
    IZ DOGODKOV, KI SO SE
    REALNO
    DOGAJALI, SO SE ZGODILI V ZGODOVINI –
    SE – TUDI
    KAJ NAUČITI! MAR NE? Janez K. Kern

  • Anton

    mene briga četudi ima 100 metrski zid okol svoje bajte, nevem pa čemu laže na tak butast način , to vse pove o njegovem IQ-ju in njegovem značaju.Bojim se da je pataloški lažnjivec

    sarkazem press

    • rabbit

      Kaj bi rekel o človeku, ki je imel v srednji šoli 6 popravnih izpitov in se s tem še celo hvali. Pa da svojim sodelavcem podarja knjigo Adolfa Hitlerja Mein Kampf.

  • Matija Mataja

    Res ste hohštaplerji. A se je novinar oz. fotograf pri sliki SEDAJ ulegel na asfalt in glavo tiščal ob tla z vso silo? haha :-(….tole pa je za “ovce”

  • Matija Mataja

    Hahaha…..ne kolega, če si slep tudi preštet ne znaš.

  • Common Sense

    Ne vem. Meni se zdi zid enako velik prej in kasneje. Zidaki so isto visoki, če jih prešteješ, jih je 7 vrst. A dejstvo, da zid sploh ima kaže na to, da želi biti “varen”. Problem je, ker to odreka svojim državljanom na jugu. Simbolika pač.

    • Janez Kepic-Kern

      JA !
      ZA TO GRE !
      Dr. Milan ZVER je OK,
      a
      se tdi – NERAD OSTRO POLEMIZIRA.
      Na tem doočenju je manjkal – za moj občutek,
      – sicer brezperspektiivni, a polemični Zmago J.P.,
      da
      bi malo – ” ohladil” te “zblojene” ex KP,ZK – HLEPEČE – PO “LAHKEM” denarju iz EU.!?
      NAJ
      NE, NE NE – NE BODO IZVOLJENE – NE JIM DATI – GLASU ZA V EU,
      TEM
      – PONAREJENA “FAKE” LEVICA – VIOLETI T, ki je očitno “aracionalna” in je svoj čas govorila: “poslance na minimalce”, pa da se “je borila proti okupatorju”, zdaj pa
      govori “da je PROTI – KAPITALU#,
      čeprav, kot ev igralka
      o
      RESNI EKONOMIJI NE MORE IMETI – nobenega resnega znanja.
      Pa
      NE DAJATI – NAŠIH DROGCENIH VOLILNIH GLASOV
      TISTI
      – 50 LET – AVSTRIJSJSKI SLOVENKI
      – A. MLINARJEVI – iz SAB, pravnica je, naj ima pisarno ali pa PEČE PIŠKOTE,
      ŠE
      MANJ PA – NIKAKOR NE DATI GLADU
      “PODREJENKI ZLOVEŠČEGA – TIMMERMANSA”
      SD – Tanji FAJON !
      BLIZU 50 LET, Z ZFRAVSTVENIMI TEŽAVAMI, BREZ LASTNE DRUŽINE – SASKA JE.
      Kako
      naj taka ženska
      ZASTOPA NAS – OK SLOVENCE !? Nikakor. Na noben način ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      P.S.
      O
      LMŠ JOVEVI
      IN O
      NSI “FRIVOLNI” LJ. NOVAK – NIMA SMISLA IZGUBLJATI BESED. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      TE
      s

      •Edit•Reply•Share ›

      Avatar
      Janez Kepic-Kern Janez Kepic-Kern • 9 hours ago
      IZ
      MOJE MESEČNE REVIJE “SLOVENIANA”,
      O
      NAČINU RAZREŠITVE VERSKIH KONFLIKTOV,
      KI JE
      V ZGODOVINI EVROPE – POZITIVNO – DELOVAL.

      EVROPA/MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM
      “Islam-migracije” 2018 – ponovitev situacije iz 15. in 16. stoletja?

      16Slika 28: Ferdinand.II Slika 29: Slika 30: Reformni patent. Podoba listine
      16CITATNI PONAZORITVENI PREPOSNETEK
      Slika 28: Ferdinand., Povzeto po: https://sl.wikipedia.org/wi…. Slika 29: Listina,
      Povzeto po: Slika 30: Reformni patent. Povzeto po: https://en.wikipedia.org/wi

      Spoštovani beroči!
      Na tem mestu na kratko le zapišem nekaj navedb o zgodovinskih dejstvih, ki so se zgodovinsko
      izpričano in dokazano – že – zgodila.
      Mislim seveda na zgodovinske dogodke in dogajanja vezana na področja, ki jih opredeljuje naslov
      tega kratkega – le “opozorilnega “ prispevka.
      Torej Slovenija, mi Slovenci, “EVROPA, MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM”.
      Ta kratki prispevek sem se odločil zapisati, ker se v slovenskih medijih, zlasti pa na osrednjem
      TV slovenskem mediju, na baje da “javni in državni” RTV SLO pojavljajo prispevki z raznimi (kdo
      ve od koga) vabljenimi “gosti”, razna “omizja” z udeležbo različnih ljudi, med katerimi so poslanci
      itd.. Enkrat, če me spomin ne vara, leta 2015 – pa je te tistega leta zelo “pereče” in še vedno
      aktualne “islam migracije” – na RTV SLO razlagal celo nekoliko nenavadni generalni ali “častni
      konzul” v R. Sloveniji iz Jordanije gospod Samir A.., ki ga jaz in moji znanci poznamo izključno le
      s TV – seveda.
      “Razlage” vseh mogočih “ekspertov” za teme iz naslova – so bile- prav raznolike:
      – najpogosteje je bilo (verjetno namerno) enačenje oz. “mešanje” t.i. “beguncev” z migranti, ki so
      seveda po statusu in po motivih svojega “migrantstva” – seveda – raznoliki.
      Ker R. Slovenija ne meji z državami, ki so v vojnem stanju – pa pravih “beguncev” zaradi vojnih
      stanj – v Sloveniji – seveda – ne more biti. Po mojem osebnem mnenju, ki je mnenje mnogih.
      Najbolj moteče na takih “omizjih, pogovorih” itd. na RTV SLO o tako pomembnih temah se meni
      osebno vidi – sam vprašljiv, pogosto s “predšolskimi vprašanji” nerodno izvajan način “vodenja” teh
      “pogovorov”: voditelj namreč ne zastopa, nima nobenega svojega mnenja, pogosto vprašuje, kot
      da o temamtiki pogovora zelo malo ali celo “nič” – ne “ve”?
      Tak čisto zasebni vtis – imamo, pogosto – “nedolžni” gledalci – tovrstnih RTV SLO “omizij”.
      Da bi torej “po vtisu – predšolsko malovednim” novinarjem in redaktorjem zlasti RTV SLO
      – dal izhodišča za njih – “doinformiranje” na temo islama, migracij, itd. – preden se lotijo
      obravnave tem o islamu, o migracijah… in o podobnih zahtevnejših temah.
      Njim in tudi Vam vsem beročim, ki vas tematika t.i. “islam migracij” zanima – Vam spodaj zapisujem
      nekaj dejstev iz zgodovine!
      Zgodovinsko bolj razgledani ljudje – vemo:
      1. Konflikti med “islamom” in Evropo – niso nekaj – novega. veliko jih je bilo!
      • t.i. “križarske vojne (1095-1291) so zelo znan zgoden spopad z islamom, z Arabci,
      • že Ferdinand II, Filip II pa je leta izvedel 1567 prepoved, 1609 izgon islama iz Španije.
      • 1453. leta padec Bizanca pod – islam,
      • 15., 16. stoletje roparski, turški vpadi na Balkan in na tudi slovenska ozemlja,
      • poraz Turkov v bitki pri Sisku, leta 1593. Leta 1683 pa je Jan III. Sobieski dokončno
      porazil turško vojsko pri Dunaju.
      Kakšne “multikulturalne” interpretacije o domnevni miroljubnosti med islamom in krščanstvom – so seveda – odveč.
      Iz naše slovenske zgodovine je pozornosti in resnega premisleka vreden in potreben tudi
      2. verski spor med protestanti in katoliki v 16. stoletju!
      Iz zgodovine 16. stoletja vemo, da je deželni vladar tudi nad t.i. Kranjsko – nadvojvoda
      Ferdinand LETA 1599 izdal t.i. “PATENT” O DOKONČNEM IZGONU PROTESTANTSKIH
      PREDIKANTOV IN O PREPOVEDI PROTESTANTSKEGA BOGOSLUŽJA NA KRANJSKEM, V
      VSEH NOTRANJEAVSTRIJSKIH DEŽELAH!
      Kot vemo, so bili ukrepi, ki so izhajali iz tega Patenta – utemeljeni v “razumnem
      stališču”, da dve med seboj sovražni si, močni veri – ne moreta hkrati – obstajati
      – na istem ozemlju! Še vedno razumno stališče, tudi v letu 2018, mar ne?!
      Zapis l.r. odgovorni urednik in lastnik edicij “SLOVENIANA” Janez Kepic-Kern
      Tirolski
      Op. ta prispevek nismo opremili s povzetkom, ker je le prispevek z opozorilom na sicer pomembne tangirane dogodke.;
      BOLJ
      IZČRPNE IN BOLJ NATANČNE PODATKE O DOGAJANJIH,
      O OSEBAH, KI JIH NAVAJAM
      -BEROČI
      NAJDETE V ORIGINALNIH VIRIH. Janez K. Kern
      DAJMO SE
      IZ DOGODKOV, KI SO SE
      REALNO
      DOGAJALI, SO SE ZGODILI V ZGODOVINI –
      SE – TUDI
      KAJ NAUČITI! MAR NE? Janez K. Kern

    • Vili

      HM. S čim pa odreka? A ni nekaj ograja na meji kateo je postavil že Cmerar pa ste meli ravno pri Nori Tv največ pripomb na to. Kaj bi moral Šarec še minsko polje postaviti?

      • Common Sense

        Vili, a) jaz nisem Nova24 niti nimam nič z njimi, pa tudi s SDS ne. b) Ko rečem “odreka”, mislim, da se dela norca iz državljanov in ne izvede ukrepov, ki bi zajezili porozno mejo. Plačan je za to, da o temu razmišlja in pripravi učinkovite ukrepe. Da pa je res porozna in da dodatni vojaki nimajo nikakršnih pooblastil, si pa poglej zadnjo oddajo FAKTOR# na Youtubu, kjer ti član SD – župan Ilirske Bistrice razloži zgodbo, da ne ponavljam tu gor….Ajde, ajde.

        • Vili

          V tem delu moram reči, da se z vami celo strinjam!

  • Beli Medo

    Pošteni ljudje zidov okrog bajte ne potrebujejo!

    • sem dokaj

      Res ne, a kaj, ko je čedalje več nepoštenih.

  • Lisjak

    SDS-u predlagam,da skliče izredno sejo Državnega zbora na temo “Serpetinšek in njegove tehnične ovire”.

  • piko8

    Serpentinšek je lažnjivec, to je dokazav, kot župan ob. Kamnik!!
    Sedaj je to prenesev na državni nivo!!
    Ima pa tudi dobrega mentorja MAFIJSKEGA Botra milana kučana!!
    Da pa v cerkvi bere je pa sramota za župnika, ki mo to omogoča!!

  • sem dokaj

    ” Ne lažite, morate se izogibati lažem, slabo delate sebi in drugim.”
    Laž ima kratke noge !

    • Rožle

      Ja, … novejša trdnjava je starejša :) …

  • terminalar

    He’s another brick in the wall!

    • Common Sense

      And another one in his head.

  • Steiermark

    Ni se vredno toliko razburati zaradi visokega zidu, to je pač del kulture ki jo ljudje, čeprav rojeni v zahodni Evropi vendar s tujimi geni in kulturo, prinesejo s sabo. so V Šiptariji, kjer vemo, da obstaja tkšna kultura, so hiše obdane z visokimi zidovi, za katerimi “domujejo” oni, s 4 ali več žena, katere imajo izhod na “prosto” , le v primeru, ko gredo na polje “okopavat, pa še to, v skupini z ostalimi “soženami”….tako, da pazijo ena na drugo, medtem ko se šiptarček praska, udobno zleknjen in moli k alahu….

    • sem dokaj

      Treba je omeniti tudi bunkerje, ki jih je v šiptariji v enormnem številu.

  • antimur

    Šarec ni samo notorični lažnivec, on je psihopat, samo takšna golazen sledi in se upogiba zločincu Kučanu in njegovi rdečezvezdaški, antislovenski bandi.

  • Vili

    Hm. V čem ima SDS težave s to ograjo? Mene zanima kdaj bo Černač pojasnil gradnjo “pomožnega objekta” na Postojnskem. Zadevo je legaliziral v času ko je SDS vladala na tak način da je spremenila zakonodajo o pomožnih objektih in ko je Černač zadevo uredil spet ukinila. Smo že pozabili?

    • antimur

      Si pa močno zabit kreten, da ne moreš Šarčeve ograje povezati s posledicami, ki jih je naredila ta levofašistična, piratska vlada.

    • terminalar

      Vili, kot državljan si po zakonu dolžan taka dejanja prijaviti organom, sicer si tudi ti udeležen pri tem.

      • Common Sense

        Točno. Prijavi organom in ne spreminjaj teme. Spet en troll.

    • Steiermark

      In kaj bi ti tukaj “pojasnjeval”?

    • Nata

      No, no ?? Če je spremenila zakonodajo in potem delala po njej. . . . . ??

      Kaj je tu narobe ?
      Takih primerov poznamo tudi v Lj. kar nekaj.

  • Steiermark

    Veliki strokovnjak za šiptarske ograje, saj ni čudno, ko si pa jovo jovica…..

  • Steiermark

    Res si zlonamerni tepec!

  • Prle

    Ha,ha,ha,čudaki,koliko komentarjev o eni ograji. Nič pa o desničarju Kurcu.

    • xtc

      Ja res z tem ,da je to med Xarcijevimi rođaci folklora že stoletja se resnima smisla ukvarjati.

    • xtc

      Kurz je politično truplo po svoji neumnosti,kot so A socialisti,ne glede na neumnosti Stracheja-tudi podpora tej stranki ni tako drastično padla kot želijo prikazati socialisti-predvsem zato,ker so začeli z politiko do ilegalcev tako,kot misli da je prav večina Avstrijcev.
      Kurz se je izkazal kot navaden tepček,ker si je vlado zrušil sam nato pa še moledoval,da naj ga pustijo do volitev-neumno.
      Je pa hec v tem,da socialistom padec vlade skoraj anketno ne koristi nič-saj se Avstrijci zavedajo pomembnih ukrepov za varovanje države,ki jih je uvedla ta vlada.

    • Nata

      Saj so pisali, pa te nisem zasledila, da bi kaj komentiral. . .
      Sicer mi članek ni bil všeč, saj je bolj okoli Putina hodil, pa vseeno.
      http://nova24tv.si/svet/je-afero-ibiza-zaradi-katere-se-avstriji-obetajo-predcasne-volitve-sprozil-puti

  • xtc

    Prijavit inšpekciji,ki mora posredovati dokumente v javnost,saj je tale patron javna oseba,kot oni guverner vice guverner BS,ki utajuje prihodke pred FURSEM-kar bi ga moralo odnesti takoj oz. bi moral odstopiti takoj.

  • Janez Kepic-Kern

    POMEMBNO.
    NA
    VSEH SLOVENSKIH E- PORTALIH,
    KI IMAJO ODPRTO KOMENTIRANJE

    OPOZORIMO
    -NEOBVEŠČENE – SLOVENCE
    NA
    VERJETNO VELIKO – ZLONAMERNOST – “LEVIČARJA” TIMMERMANSA DO EU NARODOV !
    IN
    NA – VERJETNO – ENAKO – VELIKO NEGATIVNOST – “STRANKE” – “SD”
    IN
    VERJETNO ENAKO – VELIKO – VPRAŠLJIVOST – “SD” KANDIDATKE Tanje FAJON,
    K
    JE TEGA – NAM SLOVENCEM IN EU NARODOM – SOVRAŽNEGA – TIMMERMANSA
    VODILA
    PO LJUBLJANI. Zbudimo se, NE BODIMO – NAIVNI ! L.R. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA
    ŠE
    TOLE
    POMEMBNO !

    Dr. Milan ZVER je OK,
    a
    se tdi – NERAD OSTRO POLEMIZIRA.
    Na tem doočenju je manjkal – za moj občutek,
    – sicer brezperspektiivni, a polemični Zmago J.P.,
    da
    bi malo – ” ohladil” te “zblojene” ex KP,ZK – HLEPEČE – PO “LAHKEM” denarju iz EU.!?
    NAJ
    NE, NE NE – NE BODO IZVOLJENE – NE JIM DATI – GLASU ZA V EU,
    TEM
    – PONAREJENA “FAKE” LEVICA – VIOLETI T, ki je očitno “aracionalna” in je svoj čas govorila: “poslance na minimalce”, pa da se “je borila proti okupatorju”, zdaj pa
    govori “da je PROTI – KAPITALU#,
    čeprav, kot ev igralka
    o
    RESNI EKONOMIJI NE MORE IMETI – nobenega resnega znanja.
    Pa
    NE DAJATI – NAŠIH DROGCENIH VOLILNIH GLASOV
    TISTI
    – 50 LET – AVSTRIJSJSKI SLOVENKI
    – A. MLINARJEVI – iz SAB, pravnica je, naj ima pisarno ali pa PEČE PIŠKOTE,
    ŠE
    MANJ PA – NIKAKOR NE DATI
    VAŠEGA – DRAGOCENEGA – VOLILNEGA GLASU
    “PODREJENKI
    ZLOVEŠČEGA – TIMMERMANSA”
    SD – Tanji FAJON !
    BLIZU 50 LET, Z ZDRAVSTVENIMI TEŽAVAMI, BREZ LASTNE DRUŽINE – SAMSKA JE.
    Kako
    naj taka ženska
    ZASTOPA NAS – OK SLOVENCE !? Nikakor. Na noben način ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    O
    LMŠ JOVEVI
    IN O
    NSI “FRIVOLNI” LJ. NOVAK – NIMA SMISLA IZGUBLJATI BESED. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    •Edit•Reply•Share ›

    Avatar
    Janez Kepic-Kern • 10 minutes ago
    POMEMBNO !
    PODPRIMO
    ZELO OK GOSPODA DR. MiLANA ZVER-a in gospo Romano TOMC !
    TUDI !
    ZELO OK, PRIZADEVNO IN NASPLOH POZITIVNO GOSPO – Patricijo ŠULIN !

    IN
    NA VSEH E- PORTALIH, KI SO AKTIVNI – ZA KOMENTIRANJE

    OPOZORIMO !

    NA
    VERJETNO VELIKO NEGATIVNOST – “SD” IN “SD” TANJE FAJON
    IN
    NA VERJETNO ZLONAMERNOST – “SD” TANJE FAJON
    IN
    NA
    VERJETNO VELIKO – ZLONAMERNOST – TISTEGA – F- TIMMERMANSA,
    KI
    BI RAD UNIČIL – EVROPSKE NARODE !

    IZ
    MOJE MESEČNE REVIJE “SLOVENIANA”,
    O
    NAČINU RAZREŠITVE VERSKIH KONFLIKTOV,
    KI JE
    V ZGODOVINI EVROPE – POZITIVNO – DELOVAL.

    EVROPA/MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM
    “Islam-migracije” 2018 – ponovitev situacije iz 15. in 16. stoletja?

    16Slika 28: Ferdinand.II Slika 29: Slika 30: Reformni patent. Podoba listine
    16CITATNI PONAZORITVENI PREPOSNETEK
    Slika 28: Ferdinand., Povzeto po: https://sl.wikipedia.org/wi…. Slika 29: Listina,
    Povzeto po: Slika 30: Reformni patent. Povzeto po: https://en.wikipedia.org/wi

    Spoštovani beroči!
    Na tem mestu na kratko le zapišem nekaj navedb o zgodovinskih dejstvih, ki so se zgodovinsko
    izpričano in dokazano – že – zgodila.
    Mislim seveda na zgodovinske dogodke in dogajanja vezana na področja, ki jih opredeljuje naslov
    tega kratkega – le “opozorilnega “ prispevka.
    Torej Slovenija, mi Slovenci, “EVROPA, MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM”.
    Ta kratki prispevek sem se odločil zapisati, ker se v slovenskih medijih, zlasti pa na osrednjem
    TV slovenskem mediju, na baje da “javni in državni” RTV SLO pojavljajo prispevki z raznimi (kdo
    ve od koga) vabljenimi “gosti”, razna “omizja” z udeležbo različnih ljudi, med katerimi so poslanci
    itd.. Enkrat, če me spomin ne vara, leta 2015 – pa je te tistega leta zelo “pereče” in še vedno
    aktualne “islam migracije” – na RTV SLO razlagal celo nekoliko nenavadni generalni ali “častni
    konzul” v R. Sloveniji iz Jordanije gospod Samir A.., ki ga jaz in moji znanci poznamo izključno le
    s TV – seveda.
    “Razlage” vseh mogočih “ekspertov” za teme iz naslova – so bile- prav raznolike:
    – najpogosteje je bilo (verjetno namerno) enačenje oz. “mešanje” t.i. “beguncev” z migranti, ki so
    seveda po statusu in po motivih svojega “migrantstva” – seveda – raznoliki.
    Ker R. Slovenija ne meji z državami, ki so v vojnem stanju – pa pravih “beguncev” zaradi vojnih
    stanj – v Sloveniji – seveda – ne more biti. Po mojem osebnem mnenju, ki je mnenje mnogih.
    Najbolj moteče na takih “omizjih, pogovorih” itd. na RTV SLO o tako pomembnih temah se meni
    osebno vidi – sam vprašljiv, pogosto s “predšolskimi vprašanji” nerodno izvajan način “vodenja” teh
    “pogovorov”: voditelj namreč ne zastopa, nima nobenega svojega mnenja, pogosto vprašuje, kot
    da o temamtiki pogovora zelo malo ali celo “nič” – ne “ve”?
    Tak čisto zasebni vtis – imamo, pogosto – “nedolžni” gledalci – tovrstnih RTV SLO “omizij”.
    Da bi torej “po vtisu – predšolsko malovednim” novinarjem in redaktorjem zlasti RTV SLO
    – dal izhodišča za njih – “doinformiranje” na temo islama, migracij, itd. – preden se lotijo
    obravnave tem o islamu, o migracijah… in o podobnih zahtevnejših temah.
    Njim in tudi Vam vsem beročim, ki vas tematika t.i. “islam migracij” zanima – Vam spodaj zapisujem
    nekaj dejstev iz zgodovine!
    Zgodovinsko bolj razgledani ljudje – vemo:
    1. Konflikti med “islamom” in Evropo – niso nekaj – novega. veliko jih je bilo!
    • t.i. “križarske vojne (1095-1291) so zelo znan zgoden spopad z islamom, z Arabci,
    • že Ferdinand II, Filip II pa je leta izvedel 1567 prepoved, 1609 izgon islama iz Španije.
    • 1453. leta padec Bizanca pod – islam,
    • 15., 16. stoletje roparski, turški vpadi na Balkan in na tudi slovenska ozemlja,
    • poraz Turkov v bitki pri Sisku, leta 1593. Leta 1683 pa je Jan III. Sobieski dokončno
    porazil turško vojsko pri Dunaju.
    Kakšne “multikulturalne” interpretacije o domnevni miroljubnosti med islamom in krščanstvom – so seveda – odveč.
    Iz naše slovenske zgodovine je pozornosti in resnega premisleka vreden in potreben tudi
    2. verski spor med protestanti in katoliki v 16. stoletju!
    Iz zgodovine 16. stoletja vemo, da je deželni vladar tudi nad t.i. Kranjsko – nadvojvoda
    Ferdinand LETA 1599 izdal t.i. “PATENT” O DOKONČNEM IZGONU PROTESTANTSKIH
    PREDIKANTOV IN O PREPOVEDI PROTESTANTSKEGA BOGOSLUŽJA NA KRANJSKEM, V
    VSEH NOTRANJEAVSTRIJSKIH DEŽELAH!
    Kot vemo, so bili ukrepi, ki so izhajali iz tega Patenta
    – utemeljeni
    v t.i. “razumnem stališču” !

    TOREJ !
    V T.I. – “RAZUMNEM STALIŠČU ”
    O
    – NEZDRUŽLJIVOSTI, in
    O
    NEMOŽNOSTI TVORNEGA, MIRNEGA SOBIVANJA
    DVEH
    MED SEBOJ SOVRAŽNIH – SI RELIGIJ
    OZ.
    O NEMOŽNOSTI
    SKUPNEGA SOBIVANJA – LJUDI,
    KI
    SO NOSILCI – TEH DVEH – MED SEBOJ SOVRAŽNIH – VER.!
    Skratka,
    da …!
    Dve med seboj sovražni si, močni veri – ne moreta hkrati – obstajati
    – na istem ozemlju! Še vedno razumno stališče, tudi v letu 2018, mar ne?!

    Zapis l.r. odgovorni urednik in lastnik edicij “SLOVENIANA” Janez Kepic-Kern
    Tirolski
    Op. ta prispevek nismo opremili s povzetkom, ker je le prispevek z opozorilom na sicer pomembne tangirane dogodke.;
    BOLJ
    IZČRPNE IN BOLJ NATANČNE PODATKE O DOGAJANJIH,
    O OSEBAH, KI JIH NAVAJAM
    -BEROČI
    NAJDETE V ORIGINALNIH VIRIH. Janez K. Kern
    DAJMO SE
    IZ DOGODKOV, KI SO SE
    REALNO
    DOGAJALI, SO SE ZGODILI V ZGODOVINI –
    SE – TUDI
    KAJ NAUČITI! MAR NE? Janez K. Kern

  • xtc

    In še nekaj a ima soglasje sosedov za povišanje ograje-soglasje veljka namreč samo za prvotno višino ne novo ,višjo.

  • Nata

    Prilagam dober članek o patoloških narcisih v EU politiki.
    Zanimivo branje. . . . .
    https://www.portalplus.si/3230/marie-france-hirigoyen/

  • rubec

    Kakšne vse bedarije človek sliši v gostilni. Danes slišim za šankom tipa, ki je trdil da je serpentinšek predsednik vlade in to ne boste verjeli, Slovenije. HAHAHAHAHAHA. Sem Lojzki ukazal, naj mu takoj špricer vzame.

  • palačinka

    ..ja,predsednik vlade se je odzval na nedavno ugrabitev ob meji…..sicer pa….bajta je njegova…..kaj vas briga,če si jo do vrha rajfnka zazida…

    • trumpet2018

      ni res, ograja se mora skladati z okolico, kar je zakonsko podrobno urejeno, in sosed ki meji nanj mora dati soglasje, brez tega je to črnja gradnja in to je kaznivo dejanje, kar počne ta butl

  • trumpet2018

    seveda laže, kot vsi levaki, samo usta usta odpre in laži letijo ven kot po tekočem traku. Če si povišaš ograjo, moraš pridobiti soglasje vseh bližnjih sosedov, ki mejijo nate, kamniški forest gump se na to seveda požvižga, vendar tudi ta ograja mu ne bo pomagala, ko ga bomo odstavili, ukradli ste nam državo, levičarska mafija, vendar brez skrbi, ukradli vam jo bomo nazaj

  • Jurij Korošec

    LAŽETE KOT VEDNO! Ograja prej in sedaj ima točno 7 vrst zidakov – nobene razlike v višini. Še šteti ne znate .. sram vas bodi lažnivci grdi!!!

    • terminalar

      So what?!
      Eni lažejo že od ’45 dalje.

    • lokec

      Razlika je v višini kvadrov. In sedanji so nekaj milimetrov bolj maltani.

    • Peter

      Jurij, a si res jankovića volu?

    • Rožle

      Ti si prostozidar .. ???

  • Jurij Korošec

    Lažnivci ste že izbrisali moj dokaz vašega laganja. Sram vas bodi v dno umazanih izdajalskih belogardističnih hitlerjanskuh duš!
    Niti prešteti ne znate vrst zidakov kar dokazuje, da je višina ograje nespremnjena.

    • Peter

      Umazane izdajalske belogardistične hitlerjanske duše?
      Madona, teb se pa dobr trga, no.

    • lokec

      Mogoče so pa ti zidaki ostanki rajhstaga ali pa berlinskega zidu. Na vrhu bodo montirali pa še Kacinovo ograjo. Hvalica že ve kaj je to.

      • Luiggi

        Al pa strelske turne!!

    • marta

      A ti pa si še vedno oborožen – že 73 let. Si, kot Metuzalem :)

    • Luiggi

      Sem ti nekje ze zapisal,da so betonski bloki na novi ograji za polovico visji od zidakov na stari ograji,samo ti si preneumen,da bi ti to kapnilo v prazno betico!

  • Olga101

    Laž je nesmrtna duša komunistov (tudi tistih prebarvanih v levičarje)! Dajmo jim nogo na evropskih volitvah!

    • črnaovca

      Si se menda zgorja zmotil na desni je največ prebarvanih in nekateri so slabo jim še sedaj skoz udarja

  • Jurij Korošec

    Tu spodaj se zbira smetana sramote slovenskega naroda z janosh-em pereksh-om na čelu.
    Kar brišite resnico o vas. To nič ne pomaga. VSI VEMO kaj in kdo ste .. odurni, umazani, zahrbtni lažnivci in izdajalci slovenskega naroda, katerih edini cilj je pljuvati po lastni državi v tujini, saj vam doma več noben normalen človek ne verjame!

    • Peter

      Hehe.
      Da ne boš poču, Jurij, no.

    • terminalar

      Svetujem (zdravju v dobro), da se prešaltaš na kakšen drug medij, tale ti očitno škodi.

  • lokec

    Ne vem koga bo sedaj Šarec mahnil s časopisom po glavi.

  • Peter

    Jurij, a ti maš ograjo?

  • Franc Šink

    Kaj mislite? Ali bi “ta novi” zid zdržal protitankovsko.granato.So pa nekateri res brez okusa.

    • rabbit

      Vprašanje je, če bo zdržal migrante, v novem azilnem domu, pri Serpentinšku.

  • Garbage man

    Če 2 leti, bo naredil luknjo za burek prodajat

    • xtc

      Sirov verjetno.
      Od zad bo pa ovce pasel kot nekoč doma u otađbini.

    • črnaovca

      Ali pa strelno lino

      • xtc

        Za kozle streljat?

  • Jurij Korošec

    KAJ JE LAŽNIVCI OGABNI? Brišete dokaze? Da vam ljudje z IQ številke svojih čevljev verjamejo? NITI EDEN od teh umskih revežev ne prešteje vrst zidakov, da bi videl, da je ograja ista kot prej – le prenovljena.

    • Peter

      Jurij, a ti imaš ograjo?

    • črnaovca

      Ja veš ti so rojeni za manipuliranje, kar poglej njihovo polresnico v primerjavi cen vinjete v SLO in Avstriji

    • lokec

      Takšno ograjo bi imel tudi jaz. Tako je lepa pa visooooooka.

    • Common Sense

      beri spodaj, boš videl, da smo nekateri opazili in tudi komentirali. Umiri se. Cortisol ti škodi.

  • črnaovca

    Hja Šarec razmišlja dolgoročno, saj ne bo večno predsednik vlade in če pridejo na ablast kaki Krjavli bo ograja še kako potrebna

  • Peter

    Jurij, stara ograja je bila iz betona z lesenimi vložki.
    Nova je iz betonskih zidakov.
    Malo prezgodaj si se razburil. To, da si zaradi ene ograje pripravljen svoje sonarodnjake poimenovati z ….odurni, umazani, zahrbtni lažnivci in izdajalci slovenskega naroda, katerih edini cilj je pljuvati po lastni državi v tujini…
    in …
    umazanih izdajalskih belogardističnih hitlerjanskuh duš…ti pa še posebej štejem v dobro.

    Pa ti res ni nič nerodno, no?

  • Andrej

    Če pogledam okolico, kolikor je na fotografijah vidna, Šarec odlično skrbi za svoje sosede. Vsi imajo prav lepe pločnike in zgledno urejeno okolico, zgled dobre prostorske ureditve. Primer dobrega sodelovanja, vreden posnemanja.

    Da ne bo pomote: sarkazem je vključen.

    • Luiggi

      Da vzdzujes lepo okolico,moras met gnar,ce si ga zasluzil s trdim delom na posten nacin,je vse OK.Ce pa se nikoli nisi nic trdega delal,pa imas gnar,pol pa postane vse nekam sumljivo!

  • Rožle

    To mu je njegova žena naročila… , da bo skok čez plod še malo težji ..

  • rabbit

    Kako bodo kaj lepega napisali , če pa Popravec same neumnosti klati in dela njegovi pa tudi.

  • Rožle

    Kaj pa lahko pri lewaku najdeš pozitivnega … razen HIV

  • freedomfighter

    Hahahahhaha kaksna neumna novica….to pa danes presega vse prejsne neumne clanke ki sem jih prebral…a si predstavljate da bi v zda novinarji pisali o ograji pred trumpovo vilo . Hahaha res neverjetno s cem se ukvarjate …ce se morate na premiera spravljati zaradi ograje ki jo postavlja na svoji praceli potem pa najbrz res nimate nic pametnejsega oz hujsega za povedati o njem…a res mislite da kdo voli oz ne voli sarca zaradi ograje na vrtu…nas medijski prostor je pra res ena velika sala

  • Darth Vader

    šarec je #FakePolitik LMŠ in kompanija pa so #FakeStranka

  • PLavi-mil

    Kdor laže, tudi krade, stari slovenski pregovor, kateri drži.

    • antimur

      Velikokrat jim je pa tudi zločin blizu, pač po potrebi.

  • Peter

    Če bi bil Šarec pameten, bi taka brezvezna podjebavanja mirno in popolnoma ignoriral. Tako pa, ker nima nič pametnejšega povedati, se zatika v zgodbe o ograjah…

    • rabbit

      Če bi bi pameten državnik bi javno objavil svoje gradbeno dovoljenje, z vsemi potrebnimi soglasji in plačili taks. pa bi bil mir.

  • KAPIBARA

    Država mu jo zida.. obdržal jo bo pa za privat..

  • garfi

    boji se svojih beguncev
    v nedeljo ga lahko rešimo strahu in brcnemo v rit na volitvah
    DOL Z PROTISLOVENSKO LMŠ !!!

  • antimur

    Pravkar sem prebral na Reporterju intervju z Ušajko. Ta kozava krula je definitivno omejena, ter strupena lažniva kača, prav primerna za kučanistične podrepnike. Ob vprašanju o sodelovanju s SDS, je ta pizda odgovorila, da oni ne napadajo SDS, ampak se samo branijo, nato pa vžgala rafalno in z vsemi topovi z lažmi čez SDS in Janšo. Nič pa ni omenila zločinca Kučana, divjake v piratski vladi z barabo Šarcem in njegovo ograjo, spletkarskim prasicam kot je Bratušca, Erjavec, Cerar, Židan, o Levici razspravljti je pa tako brez pomena.

    • Lustrator

      Če Domu ne uspe na evropskih volitvah, se ima za to v veliki meri “zahvaliti” prav Ušajevi. Kljub sicer zdravim političnim načelom, je s svojim nebrzdanim, temperamentnim in zamerljivim karakterjem naredila precej več škode kakor koristi – kot da je pozabila kdo je glavni sovražnik Evrope in Slovenije. In to pišem kot podpornik Doma, ki pa bo imel v nedeljo prav zaradi “kuraste” Lucije veliko dilemo komu nameniti svoj glas – brezkarakternemu Zveru ali preveč-karakterni Ušajevi.

      • Peter

        Ja, tudi sam sem začuden. Sem mislil iti na volitve in jih obkrožiti, domovce. S svojimi zadnjimi izpadi me je Lucija prepričala, da bom spet oddal prazno glasovnico, no.

        • Lustrator

          To bi bilo izmed vseh opcij najslabše. Če tik pred volitvami ne pride do kakšnega neprijetnega razkritja glede Doma, sem na tem, da jim KLJUB Luciji vseeno namenim glas, saj je kristalno jasno, da je Bernard tisti glavni, zdravi steber stranke in dokler je tak kakršen je, me ne skrbi niti za usodo stranke. Osebno prazno glasovnico jemljem le za odtenek manj ostro kot neudeležba volitev – tudi če bi na volitvah kandidirale izključno partijske stranke, bi se jih najbrž udeležil in volil najmanj škodljivo. VSe ostalo je pljunek v obraz vsem milijonom naših prednikov, ki so dali življenja za našo samostojnost in demokracijo.

          • Peter

            Ja. Samo me je pa ta totalni frontalni napad res presenetil. Seveda gre vedno lahko za igro, za nabiranje glasov tistih, ki bi se raje obesili, kot volili karkoli s črko j … Ker dom zna pobrati kar nekaj glasov tistih neuvrščenih…Nedelja je še daleč in nikoli ne reči nikoli, sem si rekel, no.

  • Sandokan

    fake news

    • xtc

      Torej kaj počneš tu,če si FAKE?

  • von Rhein

    Serpentinček ni kriv,da je zid te višine.Kriv je nadzorni Fehim Gashi.

  • acs

    Oprostite ‘raziskovalni novinarji’ na Nova24TV, ampak ste eni navadni ‘butli’. Zdaj po Šmarci iščete ograje, ki so nižje od nove Šarčeve in ste že čisto zmešani od ograj. Na sliki pod napisom ‘In še druga stran ograje – prej:’ pa prikazujeto ograjo v bližini Šarčrvr hiše, ki pa nima nikakršne povezave z njegovo parceli. Res je sonce malo posijalo, vendar še ni tako vroče, da bi se vam mešalo od vročine.

    • Peter

      Ja, glej, nekateri iščejo sestrične, ki plačujejo položnice, drugi brskajo po ograjah…60 miljard pa je baje izginilo iz raja na napačni strani alp….
      Pa še vseeno, če pustiva ob strani neumnosti, se tisti, ki se ukvarjajo z ograjami vsaj malo ukvarjajo tudi z izpuhtelimi evri, tisti, ki se ukvarjajo s sestričnami, pa za prekanalizirane miljarde še niti slišali niso, baje, no.

  • Garbage man

    Beton te ne bo zaščitil večno……(OTROCI NISO KRIVI)

  • Lustrator

    Če želiš medije, ki si izmišljajo pozitivne novice o negativnih dogodkih, če pa ti je ljubša realnost, pa če je ta še tako depresivna, boš vzel v roke nerežimski medij. OD tvoje mentalne starosti in od ničesar drugega je odvisno ali raje bereš izmišljene pravljice ali krut realistični roman.

    • Povprečen Državljan

      Prej ali slej bo SDS, žal, sestavila vlado.Bo medij, v katerem se pogovarjava še vedno ;nerežimski; ????

      • Lustrator

        Žal?? Torej si zadovoljen s tem, da imamo že 75 let neprekinjeno na oblasti nemoralne, protislovenske socialistične jugonostalgične polpismene kekce medtem ko nas prehitevajo vse države, ki so startale z nekaj svetlobnih let zaostanka?

        Ko rečem režim, s tem mislim na Režim, torej totalitarno komunistično omrežje, ne na poljubno koalicijo strank, ki v tistem trenutku vlada v Sloveniji. Torej tudi ko bo SDS vodila vlado, bo Nova ostala nerežimska = pro-demokratična in protikomunistična. V to sem prepričan.Če bi v Sloveniji vsi mediji bili pro-demokratični torej protikomunistični, bi rdeče zvezde, srpe in kladiva, državne banke in podjetja, 70% obdavčitev dohodkov, enormen javni sektor, nelustrirano udbosodje in fanatične podpornike Titovega režima videl le še v muzejih in svarilnih dokumentarcih – takih kot jih zahodni in vzhodni kolaboranti s Stalinom že desetletja vrtijo o demoniziranih nacistih in kot največji zločinci vpijejo “ujemite tatu!”, čeprav tega tatu ni več na svetu več kot 70 let.

        • Povprečen Državljan

          Nobenega smisla nima, da prepričujeva drug drugega.Dejstvo je, da zgodovina je, kakršna je in za nazaj se je ne da spreminjat.Prisega 20.4.1944 je bila in žal, prišlo je do povojnih pobojev.To se nikakor ne bi smelo zgoditi in je zločin nad slo narodom.Niso vsi partizani bili komunusti in niso vsi beli bili izdajalci.Moje otroke in vnuke,milo rečeno, boli klinac za vse to.Stari prižgimo svečo drug drugemu, podajmo si roko in poskrbimo za prihodnost in da se tragedija slo naroda ne ponovi.S sovraštvom ne bomo prišli nikamor.Ja, v stari Jugi se je, kljub enopartijskemu sistemu relativno

  • toxico

    sam ograjo ne podrl in škarpo podaljšal za isto kot jo je že imel

  • garfi

    STOP “levim” UVOZNIKOM RADIKALNEGA ISLAMA !!!
    KDOR HOČE DOBRO SEBI, SLOVENIJI IN EVROPI BO ŠEL V NEDELJO NA VOLITVE
    IN GLASOVAL PROTI! kućan-soros STRANKAM !!!
    to so: lmš-sd-l-smc-desus-bratušek-nsi-jelinćić-itd
    SLOVENSKE STRANKE SO SAMO DOMOVINSKA LIGA-DOM https://domovinskaliga.si/
    in skupina SDS

  • SIMON ROZIC

    A ceste sovaščanom pa ni nič “porihtal”? Zakaj ne? Saj ne hodi peš po njej, ker ga
    pripeljejo v dobro vzmeteni limuzini, v kateri neizmerno uživa , prav tako kot kmet
    v traktorju s klimo in TV-jem… Mucek se nam bo razvadil, to pa ni dobro!

    • rabbit

      Res je kar so pravili stari ljudje: Hudič je, če se drek pokonc postav.

      • SIMON ROZIC

        Star, odličen pregovor !

  • Janšek Orbanšek

    A pod vladavino janševistov ne bo imel vsak pravice do zasebnosti na svoji zemlji?

    • tohuvabohu

      A ste danes nenadoma oživeli vsi indijančki? Spomladi ozeleni vsak štor …

      • Janšek Orbanšek

        Ha?

  • Peter

    Jurij Korošec, intelektualec, umetnik, fotograf, si danes ponosen nase?

    VSI VEMO kaj in kdo ste .. odurni, umazani, zahrbtni lažnivci in izdajalci slovenskega naroda, katerih edini cilj je pljuvati po lastni državi v tujini, saj vam doma več noben normalen človek ne verjame!

    Sram vas bodi v dno umazanih izdajalskih belogardističnih hitlerjanskuh duš…

    Jaz bi bil, ponosen nase. Urejen gospod, galanten in eleganten, umetnik po duši in prepričanju.

    Jurij, ti ni niti malo nerodno, no?
    Pa srečno hodi.

  • Peter

    Ne, en zelen kandidat. osti ma ga rada.

  • Ros

    Stara ograda je res izgledala slabo. Ima denar in si je privoščil novo ograjo.
    Vprašanje kako bo izgledala ta čez nekaj let.

    • tohuvabohu

      Zdaj je na vrsti tašča, ki sploh še nima ograje.

  • tohuvabohu

    Človek bi posumil, da je Šarec sam sprožil to ograjno afero, da preusmeri pozornost stran od katastrofe svojega vladanja. Ampak za kaj takega ta nastopač seveda ne premore dovolj soli v glavi.

  • tomaž muhič

    Čak, zdej pa neki ne štima. Pred časom ste ukinili komentarje, zdaj so ponovno dovoljeni….pa en članek ste napisali da morajo bralci prijavit žaljive komentarje. Ko sedaj berem komentarje so polni žaljivosti in sovražnosti. Kaj zdej, a pol tisto strpnosti in propovedi žaljivih komentarjev ne velja več?

    • Rožle

      Ja, kar potem prijav Šizofrenega Rdečega balona

    • xtc

      Umiri se kompade Veliki Tič je idealen za prijavit,poleg še nekaj levih idiotov,a boš?

  • tohuvabohu

    No ja, imenuje se malo drugače. delajo tudi še kaj drugega, a za lesarja bi se že kaj našlo, tudi če je imel popravce.

  • Butalecslovenski

    A je Šarec že kaj naredil za podjetnike?

  • Drago

    Sem desničar, ograja me ne moti. Le zakaj bi me ?

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!