Šarec na proslavi v Črnomlju o temeljih slovenske državnosti leta 1945, zgodovinar Granda mu odgovarja: “Že res, da mora politik všečno govoriti, a pri tem ne sme lagati”

Foto: Vlada RS

Ob počastitvi občinskega praznika občine Črnomelj je predsednik vlade Marjan Šarec izjavil, da je praznik občine Črnomelj hkrati praznik celotne Slovenije.Tukaj se je dogajala zgodovina, tukaj so se dogajali prelomni dogodki. In lahko ste ponosni, da se je to dogajalo prav v Črnomlju, kjer so bili položeni temelji slovenske državnosti. Takrat so se naši predniki borili za skupno državo in po letu 1945 to tudi dobili – Jugoslavijo.” Priznani slovenski zgodovinar Stane Granda je izrečeno izjavo, ki je vzbudila nemalo začudenja in posmeha, komentiral z besedami, da je velik problem Šarca to, da popolnoma nič ne obvlada slovenske zgodovine. 

“Črnomelj je gotovo pomembno slovensko mesto. Razen zasedanja Slovenskega narodnoosvobodilnega sveta (SNOS), ki pa ni imel nobene teže niti pomena, se tam ni nič kaj bolj pomembnega dogajalo. V starejši zgodovini bi lahko našli zadeve, ki so bile bolj pomembne,” poudarja Stane Granda.

Po besedah Grande so se takoj po I. svetovni vojni pričeli zavzemati za samostojno Slovenijo, to pa je potem pravzaprav naraščalo. “Celo v partizanih imamo posameznike, ki so govorili o slovenski državi. Celo za komuniste vemo, da so bili na začetku proti Jugoslaviji in so govorili o ustanovitvi slovenske republike kot dela velike svetovne sovjetske republike. Vrsta je momentov, dejstev, ki nimajo zveze z ideologijo, ki so temu nasprotni.” Granda poudarja, da je sicer res, da če človek javno nastopa, mora včasih všečno govoriti, a pri tem ne sme lagati. “Nevednost ne opravičuje laži in hujskanja. Žalostno je. Slovenska zgodovina mu je bolj ali manj tuja.”

Foto: Prinstscreen

Odzval se je tudi zmagovalec državnozborskih volitev
Preko družabnega omrežja Twitter se je na Šarčeve besede odzval prvak največje stranke v Državnem zboru RS Janez Janša in komentiral: “Škoda, ker nam tega leta 1991 niste povedali. Bi jih poiskali, te temelje z rdečo zvezdo. Tako pa smo se morali iz nič, pa še razoroženi, osamosvajati. In braniti Slovenijo pred agresorji z rdečo zvezdo na tankih in kapah. #FakeKlovn.” Marsikdo od državljanov z nekaj osnovnega znanja kar ne more verjeti, da kaj takega lahko izreče premier, ki naj bi bil, sodeč po anketah Ninamedie, rekordno priljubljen. Uporabnica Dragica je izrazila prepričanje, da očitno Šarec še ni prebral nobene druge zgodovinske knjige, samo tiste šolske, sicer bi zagotovo vedel, da so se vodilni takrat zavezali enopartijskemu Jugo-sistemu, ki je deloval do tistega stavka: “Dost’ ‘mam!” Maja Schelker pa je Šarcu celo svetovala, da naj se raje vrne k mizarstvu in h komedijanstvu. “To obvlada bolje kot obnavljanje zombijevske politike!”

Neizobraženost že pokazal
Šarec je sicer že na slovesnosti ob 74. obletnici spomina na sto frankolovskih žrtev v Grabnu pri Stranicah pokazal, da je neizobražen politikant, nepoznavalec zgodovine in da mu je laž pomembnejša od resnice. Poveličeval je namreč NOB in ob tem še izrazil bolečino ob domnevnem spreobračanju zgodovine, pa čeprav je to sam počel v svojem govoru. Čeprav je danes dobro znano, da je bil resnični namen NOB eventualna revolucija, ki je skupaj s povojnimi poboji terjala tisoče življenj, o čemer pričajo številna morišča po državi, je Šarec izjavil: “Zato nikoli ne bomo dopustili, da narodnoosvobodilni boj kljub takšnim poskusom postane nevreden. Bil je točno to, kakršno ime nosi, narodnoosvobodilni boj, z vsemi svojimi napakami in vsemi svojimi zločini.” Poleg tega pa je izrazil prepričanje, da je bil NOB, čeprav vojna ni nekaj prijetnega in iz ljudi dela živali ali še kaj hujšega, vendarle veličastno in častno dejanje za osvoboditev domovine.

Marjan Šarec (Foto: STA)

Kot simbol osamosvojitve želel prikazati rdečo zvezdo
Ob tem pa je Šarec z opravičevanjem rdeče zvezde vmešal še slovensko osamosvojitev. Povedal je, da je lahko naivnost velika napaka, zato ne smemo biti naivni. “Tudi danes še vedno potrebujemo Slovensko vojsko in domoljubje pa tudi zavedanje, da smo Slovenke in Slovenci, ter da če bi znova prišlo do česa podobnega, da bi spet stopili skupaj in se spet borili za svobodno Slovenijo, tako kot leta 1991, ko smo končno dobili svojo državo,” je dejal, nato pa v nadaljevanju poskušal rdečo zvezdo prikazati kot simbol slovenske osamosvojitve. S tem je pokazal, da nikakor ne razume, kakšna je razlika med komunistično revolucijo iz leta 1945 in osamosvojitvijo, ko je bila agresorska Jugoslovanska ljudska armada premagana s strani demokratičnih sil.

Tako govor v Stranicah kot tudi govor v Črnomlju dokazujeta, da je Šarčevo znanje zgodovine nezadostno in da mu je laž pomembnejša kot resnica. Žalostno pa je, da se Šarec kot neizobražen politikant s takšnimi izjavami klanja komunistom, čeprav naj bi bil sam neobremenjen z zgodovino, kot je sam zatrjeval še pred volitvami. Kaj kmalu pa se je izkazalo, da je velik podpornik zadnjega predsednika Komunistične partije Slovenije Milana Kučana, ko je Janši, enemu najzaslužnejših v procesu osamosvajanja Slovenije, zabrusil, da nima nikakršne pravice govoriti, kdo od osamosvojiteljev je bil na pravi strani. Javno dostopni podatki, ko je bila 25. junija 1991 razglašena samostojna Slovenija, govorijo sami zase in žalostno je, da teh ne pozna in ne želi poznati nekdo, ki zaseda mesto predsednika vlade.

H. M.

  • Miro Jereb

    Mislim, da večjega bebota še nismo imeli. Upam, da je zadnji….

    • Peter

      Nekaj mi pravi, da jih imajo še nekaj na zalogi, no.

      • von Rhein

        Ja,v inkubatorju.

    • AlojzZ

      Da, zadnji je. Potem pride šeriat in štetje od nule.

    • kokobily

      Glej, tudi sam sem tako mislil, pa me je vbogi mizarček presenetil, ko je uspel sestaviti vlado iz samih skregancev. Tisti, kateremu sem dal svoj glas na volitvah, je čakal, da mu v ponedeljek začnejo cinglati telefoni. Pa niso ! Namesto, da bi v popoldan ponedeljka zatulil 300 kosmatih, po neprespani noči in pogrizenih nohtih v torek jutro sam zagrabil za telefon in ON začel klicati bebote, da se mu naj pridružijo, saj za Slovenijo gre, se je OVI kar začel cmeriti, kako se z njim ta drugo frocovje ne mara špilati..Veliki osamosvojitelj, strateg, da mu Aleksander Veliki ni par, vsevedni in najbolj izkušen je podvil rep pred političnim lolekom Serpetinškom. MOJ glas je Janez Janša zavrgel. In tvoj, ljubi prijatelj… Ni izgovora, ker je za Slovenijo šlo…Ni izgovora, da ga en politični analfabet z tretjino priglasovanig procentov povozi na celi črti. Ponavljam, LOLEK mu je pokazal, kako se to v politiki dela.. Kdo bo naslednjič vreden mojega zaupanja ???

      • von Rhein

        Razumem kaj sporočaš in se tudi v mnogočem strinjam.Samo ne morem mimo brez opazke.Da tisti,ki mu ti očitaš ni mogel sestaviti vlade je bilo znano že (vsaj meni)pred volitvami,v času kampanije.Že pred začetkom kampanije je bil sestavljen strateški načrt kako blokirati vsako možnost,da se oblast preseli v drugo opcijo.Po nalogu intriganta šr.1,njegovih svetovalcev in borcev za lastne riti (Evjavc,Bratuškla,Židan,do neke mere tudi Cmerar) so bili določeni ukrepi napisanih tudi po zidovih kot sporočilo vol(na potenco)ilcem.
        Napačno se vedno bolj izpostavlja,da ni znal ali zmogel sestaviti vlade.Ni je smel sestaviti,ker je šlo na teh volitvah za preživetje politične mafije.Tudi s podporo medijev,ki spadajo zraven.

        • anzek

          +++++++, to je samo dokaz, da je režiser in glavni mafijoza v resnici nadpredsednik vseh teh strank, ki so v koaliciji z nadstranko vred, človek ki mu samostojna SLO ni bila nikoli intimna opcija.

          Imam pa občutek, da je na tej listi tudi NSI, vsaj glasovanja tako kažejo.

      • šrauf

        Desna opcija bo na oblasti takrat in toliko časa kot bo to ustrezalo udbo-mafiji.

        ko bo bankrotirala država,bo tudi (udbo) mafija press

      • samotoje

        SLS ni prišla v parlament (naslednjič bo), NSi je dobila zaradi blede kampanje premalo glasov. Če bi šla SDS v koalicijo s katerokoli od zdajšnjih vladnih strank, bi izgubila vso kredibilnost. Trenutni Lolek, kot praviš, bo dobra lekcija za volivce. Trenutno je na vrhu. Od tu gre pot samo navzdol.

        • lili pili

          Pravilno je nobena stranka ni zelela sds v koaliciji in ne obratno, saj se se spomnemo tovarisiii

  • ROMAN Naprudnik

    Šarec je neverjetni presežek za Slovenijo!

    • VERZIFIKATOR

      Marjan Črnomeljčan

      NA PROSLAVI

      Marsikaj godi se na proslavah,
      spolzka tla so odri za govorce,
      trda sploh za govorov so tvorce,
      procesira se s težavo v glavah.

      Zadnje čase takšne se vrstijo,
      kjer govornika močno zanaša,
      sebe samega na njih prekaša,
      da se kakor dan lažnivcev zdijo.

      Stresa eden tam prvoaprilske,
      pa je komajda začetek leta,
      s takimi na vsaki zdaj opleta,
      da bi rekli jim samomorilske.

      Kot če Nemec danes bi razpredal,
      da je Adolf tvorec bil Evrope,
      Evropejci šli bi na okope,
      tak bi Fric si vejo brž odrezal.

      Nebuloze stresa naš govornik
      večje še od slabe nemške šale,
      prinesene so iz šole male,
      ko bil pionirjev je podpornik.

      Od takrat ni zrasel, se razvijal,
      dalje stresa pionirske vice,
      pokovec preganja plahe ptice,
      s fračo bi se bojeval, nabijal.

      Kimajo mu v prvi vrsti borci,
      smeh angleški zadaj se predvaja,
      humoristična je to oddaja,
      njen naslov Le konji in pa norci.

  • Antonius

    Ni problem, ker je izvoljeni Šarec dokazano politikantski cepec, problem imamo, ker so večji cepci od njega vsi tisti, ki so dokazanega politikantskega cepca in njegovo koalicijo izvolili.
    S slovensko volilno bazo je nekaj zelo hudo narobe, če za predsednika vlade izvoli župana, ki je poleg zadolžene občine, tudi z neodkupljeno *smodnišnico* nategnil svoje krajane.

    • samotoje

      Moja soseda Francka trdi, da ni predsednik vlade Šarec ampak Serpentinšek in ženska ne popušča. Ker pravi, da je Serpentinšek v redu, tale Šarec je pa čisto zmešan. Takle imamo.

      • lili pili

        Ubogaj francko in lepo ti bo v zivljenju amen

  • samotoje

    Treba bo napisati roman z naslovom Kako smo preživeli Šarca in se zraven smejali.

  • svatne

    Odkar je s strani vlade v Ljubljani tako silno hvaljeni, upoštevani (in debelo plačani z našim denarjem) arbitražni tribunal rodil svojo Final Award, so menda te vrste flance (tako “politikov” kot “zgodovinarjev”) brez veze. Tribunal je namreč odločno in skoraj s posmehom pospravil z mize tkim. “AVNIOJsko” in “partizansko” pravo, ki ob soočenju z internacionalnim pravom izpuhti, kamor sodi.. Na čem temelji slovenska država očitno ve vse vesolje, le podalpski ovčjadi lahko vsak, ki ima pet minut časa – ali pa kaj svojega za bregom – flancari nebuloze.

  • Franjo Trojner

    Zdaj pa res ni več nobenega dvoma, Šarec je nastavljen rodeči pajac! Od rodečega pajaca lahko pričakujemo samo gobezdanje, država z nami vred pa bo šla v pm.. Da je bizarnost popolna, morem še dodati, da tega rodečega pajaca narod na volitvah ni izvolil! Torej nam danes v Sloveniji vlada 13 % luzerski, narcisoidni rodeči pajac. Živele BUTALE!

    • lili pili

      ej butalec pa toliko desnicarjev mu je dalo glas na volitvah za predsenika drzave

      • Franjo Trojner

        Bog daj, kako si kaj rodeči blazneš? Kot vidim, te pamet še vedno ni srečala, kaj? Čuj, da izkoristim priliko, ko si že tu in znova smetiš po našem portalu, da te vprašam. Kdaj mislite levičarji povrnit povzročeno škodo vsem prejemnikim za pest drobiža “povišane” minimalne plače? Ker so zaradi vašega nedomiselnega povišanja padli v razred z večjo davčno obdavčitvijo, da imajo zdaj manj denarja , kot so imeli prej! Zmanjšali so se jim tudi socialni transferji, kar pomeni, da ste jih zavestno potisnili v finačno, socialno in psihično stisko.
        Čuj, tudi če sprejmete kakšno novo davčno in socialno reformo ( v kar zaradi vaše kronične besposobnosti močno dvomim) njeni učinki, po zakonu za nazaj ne veljajo, mar ne? Zato te sprašujem ali jim boste škodo povrnili iz svojih žepov? Dokler jim škodo ne povrnete, nimaš, nimate levičarji nobene moralne pravice žlahtni desnici v opoziciji očitati prav ničesar! Bog s teboj, upam, da te kmalu sreča panet, kar bi glede na tvoje stanje res bil oravi čudež, mar ne?

        • lili pili

          Ko govoris o bogu, bi bilo priporocljivo, da se pozanimas zakaj imajo v vatikanu sestanek in katero temo obravnavajo.

          Za ostala vprasanja pa se obrni na vlado RS.

          Jaz nisem clan nobene leve stranke….kdaj koga sreca pamet je pa zelo diskutsbilno…

          • Franjo Trojner

            Tebe zelo očitno nikoli! Pa veš zakaj? Ker ti pameti Bog pač ni naklonil! Zajček si vedno bil in zajček boš tudi vedno ostal! Zdaj pa se spelji in me ne gnjavi več, z tvojimi bolanimi umotvori.

          • lili pili

            Bolje biti zajcek kot pa zabita sds ovca je tako…

          • Franjo Trojner

            Pravi ded bi mi to povedal iz oči v oči, ti zajček pa samo varno skrit za mamicino kiklco in še to anonimno samo preko spleta. Res si uboga reva!

          • lili pili

            Franjo ko se bos zbudil iz opoja sds se javi, do tedaj pa se skrij da te udba ……

          • Franjo Trojner

            V rit si zatakni tvojo UDBO, jaz se ne tebe, ne tvoje UDBE ne bojim! Z UDBO mi groziš! Ma ti si res pravi zajček, javi se znova, če ti bo kdaj ratalo pravi ded postat, v kar pa močno dvomim.

          • lili pili

            Ampak tvoji imajo polna usta udbe, vidijo jo vsepovsod ze leta, so prav alegicni, ti pa tako nebojec… je udbe pravzaprav fatamorgana za sds ovce..

  • Peter

    V bistvu se je svet začel vrteti leta 1945, no.

    • traktor

      In pri nas se še kar vrti tam okrog. In tudi zdaj nekateri, ki imajo dovolj, izstopajo. Zaustavi zemlju,izlazim, pa to.

    • Miro

      tebi šele med 1980 in 1990 ko si se na žalost tvoje matere rodil, NO

    • lili pili

      Jajotu in tebi sele leta 90

  • Joško

    Komedijant še kar nadaljuje s svojimi komedijami. Bo treba v knjižnico, poizkati kakšno zgodovinsko knjigo in jo prebrati, ne samo prelistati.

    • Beli Sneg

      Ne ga pošiljat v knjižnico tam imajo še vedno v glavnem revolucionarno ZZB literaturo.

      • von Rhein

        Vredno dvojnega plusa.

    • samotoje

      Saj bere. Pravijo, da Mein Kampf.

  • FORT WORTH

    Clovek nima blage veze o nicemer.
    Temelji slovenske drzavnosti so nastali leta 1945 ??
    (:-DDDDDDDD
    Takrat so Slovenijo obglavili revolucionarji in pomorili 10% ljudi na vec, kot 600 moriscih.
    Tale klown pa o temeljih !
    BEDAK !!

    • lili pili

      Za nekatere so tudi morisca temeljna izhodisca za danasnjo razpravo……..

  • moon

    J…..I skupno drzavo iz leta 45.. A prej je pa ni bilo al kaj?
    Tale kar nekaj trobi, ovcke pa ploskajo.

  • Peter

    Treba je vrniti tistim, ki so ga nastavili.

  • von Rhein

    Njegove govorne klobasarije so izdelek po naročilu za določeno proslavo (kdaj in kje bo naslednja?) oz.prosti spisi -izvlečki iz čitank za nižje razrede osnovne šole v 50-tih letih.

  • Anton

    Spoštovani Gospod Stane Granda, pa ste prepričani, da aktualni prvi minister laže?, jaz celo slutim, da on misli, da govori resnico

    sarkazem press

  • Artur

    Verjame v to kar klobasa in po navodilu stricev iz ozadja mora te nesmisle klobasati. Že preverjen modus operandi pri podlih moralno izprijenih, lopovskih komunajzlih in njihovih oprodah zatupi, zaglupi uzurpiraj, ko je nujno potrebno tudi kakšen moteč protirevolucionarni element ostrani in večno vladaj.

  • Nej vsi vedo

    Slovenija ni Jugoslavija. So pa Slovenci tisti kateri so zafurali ta prvo. Točno se ve kdo.

  • Franc Šink

    partizanskke pripovedke, so za nekatere knjige zgodovinskega pomena

  • if

    Komunisti in neokomunisti: “Temelji Jugolavije so bili položeni v Jajcu, temelji Slovenije v Črnomlju.”
    Oba tipa temeljev sta propadla zaradi komunistov, uzurpatorjev!
    Propadlost teh temeljev potrjuje nasprotje med zgodovinskimi dejstvi in izjavami Milana Kučana, predsdnika CK ZKS:

    ”Samostojna Slovenija bi bila najbolj črnogleda varianta … Vendar moramo narediti vse, da Jugoslavija bo,” Milan Kučan, 26. 10. 1988.

    ”Jasno je, da mi iz Jugoslavije nočemo in ne želimo, in da nas kljub takim amandmajem iz nje nihče nima pravice poditi,” Milan Kučan v Beogradu, 28. 9. 1989.

    ”Za nikakršen odhod in odcepitev iz Jugoslavije ne gre. Z dopolnili smo ustvarili pomembne pogoje za prihodnost, za socializem po meri ljudi,” Milan Kučan, 2. 10. 1989.

    ”Naša opredelitev je nedvomno Jugoslavija. Mi razumemo in sprejemamo Jugoslavijo za svojo državo in si je ne pustimo vzeti,” Milan Kučan v Beogradu, december 1989.

    ”O odcepitvi Slovenije od Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti,” Milan Kučan, 31. 1. 1990.

    • lili pili

      Te temelje je redno obcudoval jajo dokler je od tega imel koristi pol ….

  • hladnik

    Le koga zdaj imitira, da takšne stresa ?
    Drni tega ni govoril….Janša tudi ne…..Školjč tudi ne………Erjavec tudi ne………… nadškof Kramberger
    tudi ne ……. hmmm…..
    Kaj pa kmet Serpentinšek ???

    • Peter

      Našel je svojo nišo…

  • resnicaboli

    Kako bo obvladal zgodovino če je še iz svojega lesarskega faha imel veliko popravnih?

  • totex39

    Sramota, da se pri nas tako zavaja zgodovina in še dobro jim gre, kajti tudi današnjo mladino učijo tako in že te zagovarjajo “vrednote” kriminalcev, kar so jim že dobro vtepli v glave.

  • ZatonMesecnikov

    Šarac trosi, kar mu ZZB napiše, Pa izgleda samo po partizanskih proslavah hodi.

    Daleč od tega, da je predsednik vseh Slovencev. Naenkrat ni bila več opcija Svobodna Slovenija in Sovjeti sveta kot pravi Matej Bor leta 1941 ampak komunistična Jugoslavija.

    Res pa je, da slovenski komunisti brez komunistične JA leta 1945 nikoli ne bi prišli na oblast.

    • lili pili

      Ti ti jna poredna, domobrance si za malo malico pojedla in nemce in izdajalce napodila, slovenijo osvobodila, ti ti jna.

      • ZatonMesecnikov

        Po Lekciji, ki jo je JA dobila na Sremski fronti, kjer je bil pokol
        30.000 srbskih ravnokar mobiliziranih in brez vojaškega urjenja na
        fronto poslanih mladeničev (način, koko se komunisti rešijo morebitne
        politične konkurence), je JA stopicala za umikajočo se Armadno skupino
        E. Dokler ni ta 08.05. zapustila predvojnega jugoslovanskega ozemlja.
        Posamezne zaščitnice do takrat niso uspele in so se predale. Od po oceni
        nemškega urada za grobove 175.000 – 200.000 predanih, jih je le 50%
        preživelo pohode smrti, križeve poti, pobijanja in lakoto. Ti so se
        vrnili okoli leta 1950, 90.000 njih.

        Stara balkanska posebnost Liliću? Krutost do predanih? Že od bizantincev naprej?

      • ZatonMesecnikov

        Po Lekciji, ki jo je JA dobila na Sremski fronti, kjer je bil pokol
        30.000 srbskih ravnokar mobiliziranih in brez vojaškega urjenja na
        fronto poslanih mladeničev (način, koko se komunisti rešijo morebitne
        politične konkurence), je JA stopicala za umikajočo se Armadno skupino
        E. Dokler ni ta 08.05. zapustila predvojnega jugoslovanskega ozemlja.
        Posamezne zaščitnice do takrat niso uspele in so se predale. Od po oceni
        nemškega urada za grobove 175.000 – 200.000 predanih, jih je le 50%
        preživelo pohode smrti, križeve poti, pobijanja in lakoto. Ti so se
        vrnili okoli leta 1950, 90.000 njih.
        Stara balkanska posebnost Liliću? Krutost do predanih? Že od bizantincev naprej?

        • lili pili

          Lepo si povzel, drzi sremski front je bila gobnica srbske mladine, JA je napredovala samo ob obali, drugace ni bila sposobna frontalnega bojevanja.

          Kar pa se rice ujetih nemcev, naj si ti isti nemci predocijo podatke kaksen % ruski ujetnikov je pri njih prezivel.

          Na koncu so nemci bili napadalfi in to so morali tudi placati in prav je tako. Tudi rusi jih niso sparali in to so si nemci globoko zapomnili….

          • ZatonMesecnikov

            O sovjetskih v Nemčiji je še veliko nejasnega, predvsem koliko jih je prestopilo v rusko osvobodilno armado Vlasova (najštevilčnejšo tujerodno enoto med vsemi) in druge enote (komando Trawniki naprimer) ter tako imenovane hiwije. Statistika je na počez potem vse te zajela zelo verjetno v umrli ujetniki. Sovjetska Zveza ni bila podpisnica Ženevse konvencije, Kraljevina jugoslavija pa je bila.

            #Na koncu so nemci bili napadalfi in to so morali tudi placati in prav je tako.#

            Prakse likvidiranja nasprotnikove predane vojske Europa ni več poznala od 30 letnih vojn naprej v 16. stoletju. Komunistična NOB jo je obudila.

          • lili pili

            Tudi nemci so vecino partizanov pobili, kljub podpisu zenevske konvencije in priznanja zaveznikov nov.

            Da ne govorimo o poboju na desettisoce talcev, po 100 za enega nemca. Tudi ob renu, je umrlo po gojni na desttisoce nemskih ujetnikov.

            Ce si napadalec pac tvegas, ce zmagas dobis vse, ce ne pa….

          • ZatonMesecnikov

            Ne bodi otročji Lili. Kot da bi bil član neke ZZB. Tovariši se lahko šopate tam med seboj.

            Po 17.04.41 in podpisu Kraljeve vojske dogovora o Kapitulaciji, je bil vsak oborožen napad na nemške enote smatran za banditizem. Ženevska konvencija ima določeno, kako izgleda uniforma regularne vojske. Jasno pripadnost državi s simbolom na kapi, prepoznavna in priznana uniforma.

            po tej logiki jaz sedajle lahko vzamem flinto, pa začnem nažigati po uradnih predstavnikih Slovenske države? ker sem začel boj za boljšo Slovenijo? če pa padem tem organom v roke, se pa sklicujem na ženevsko konvencijo?

            Zresni se Lilić…

            #Da ne govorimo o poboju na desettisoce talcev, po 100 za enega nemca.#

            Streljanje talcev so vsebovali vsi vojaški priročniki takratnih vojsk. QAngleški, Ameriški, da ne omenjam Sovjetski, ki je pa kar na počez ponavadi.

            Dražo je grožnja s Talci ustavila. Komuniste pač ne. zakaj ne? Ker jim ni bilo mar življenja sodržavljanov. Samo oblast in revolucija sta jim bili mar.

            zaradi slabe vesti so pa potem po vojni štancali spomenike. Padli za Revolucijo. 2660 Uradnih. Pa še veliko neuradnih.

          • lili pili

            Vemo da vsi niso priznali kapitulacije, na koncu so tudi zavezniki podpirali odporniska gibanja povsod po evropi, pa se danes jih in vsi zlocini proti civilnemu prebivalstvu so zlocini, za katere so bila organizirana sojenja.

            A so po kapitulaciji bili dovoljene deportacije in pobijanja v koncetracijskih taboriscih.

            Nemci so pobijali tudi vojake Jugoslovaske vojske v domovini, ki so imeli vso legitimnsko kraljeve vlade…

          • ZatonMesecnikov

            Deportacije v koncentracijska taborišča so bila vsled točno določenih kazni: oborožen upor proti Rajhu, kriminalna dejanja (umor, hude tatvine) ali pa če si bil Judovske veroizpovedi.
            Pa posebna Antikomunistična sodišča imenovana in ustanovljena ravno za te namene, so dokazane komuniste in obsojene pošiljale kot politične jetnike v Slovencem najbljižji Dachau.

            #Nemci so pobijali tudi vojake Jugoslovaske vojske v domovini, ki so imeli vso legitimnsko kraljeve vlade…#

            To ne bo držalo, saj je Draža prenehal z bojnimi aktivnostmi že leta 1941 po Užiški republiki.

            Seveda je pa Ženevska konvencija to dopuščala, saj je šlo za oborožen napad po dnevu kapitulacijske pogodbe 17.04.41.

            Nemci se držijo prava in zakonv kot hudič, Liliću (kakršnikoli že so). Tako nekoč, tako danes. ko vsakega migranta obravnavajo po zakonu in postzopku….

          • lili pili

            Drzi, najvec bobiti v beograjski zaporih je bilo ravnogorcev….

            Ne mi rec da so bili taborisca po zakonu, zakaj pa je bilo potem na sodiscu do,oceno, da je bila ss zlocinska organizacija…

            Skratka tvoje opravicevanje postopkov okupatorja je nespremenljivo, vse je bilo dovoljeno in po zakonu, tudi okupacija.. ko so morali pa to placat in placalibso to tudi z glavami pa je bilo to hudodelstvo, sramotno in bedno rszmisljanje… me zanima kaj bi nase zrtve na to ….

          • ZatonMesecnikov

            #Ne mi rec da so bili taborisca po zakonu,#

            Bila so, po nemškem zakonu. Pa tudi takrat ni obstajal noben zakon, ki bi jih prepovedoval. Tudi Stalinu ne. Vse te stvari so prišle kasneje, z ustanovitvijo OZN. Pa raznorazne deklaracije. SS do tistega sodišča ni bila zločinska organizacija. To je postala šele ne tem sodišču z ugotovitvijo tega sodišča.

            Do takrat sta to urejali (zasedbo in okupacijo) 2 Konvenciji. Haška iz 1904 o ravnanju s civilnim prebivalstvom, ki ga mora okupator ščititi (odtod pri nas izraz zaščitenci, kot kategorija prebivalstva) in pa Ženevska konvencija o ravnanju z vojnimi ujetniki.

            Vsak upor neregularnih vojaških formacij (brez vojaške knjižice, brez vojaških oznak, uniforme, brez oznak pripadnosti države ali pa pripadnost neobstoječi državi, oziroma tisti, ki se je že predala) se je smatral za banditizem in se kaznoval s smrtjo.

            Tako so počele vse vojske. Predstavljaj si naprimer, da nemški civilist na od zaveznikov zasedenem ozemlju strelja na kolono zavezniških vojakov. kaj misliš, bi zanj veljala ženevska konvencija?

            zato so bile na sojenju poveljnikom na Balkanu v Nürnbergu za streljanje talcev kazni le simbolične, za takratne razmere. nekaj let zapora.

          • lili pili

            Zaradi taksnih mislenj si nekateri zelijo novo vojno…

          • ZatonMesecnikov

            Takšna mišljenja srečuješ čez mejo. V okviru pravnih držav. kakršnikoli naj bodo že zakoni.

            balkanec pa stvari vzame v svoje roke. Besa lili….

  • Peter

    Ne boste verjeli, tole se jim je zapisalo na hanzi portalu:

    Kadrovske menjave na vrhu državnih podjetij so po volitvah nekaj običajnega, svež je spomin na korenite menjave premierja Mira Cerarja, a pod vlado Marjana Šarca so se zgodile še hitreje

    Seveda so po volitvah, ko je vlado prevzela desnica, kot norci vpili o kadrovskem cunamiju in kako nesprejemljivo da je to….

    • ZatonMesecnikov

      Ja, še danes cvilijo in ne morejo pozabiti tista dva zamenjana pod Ivanom Janezem.

      Kot pravi znani mislec levičarske misli Luka Polmesec; “če menja kadre desničar je to uzurpacija, če menja kadre levičar, gre za obrambo civilizacijskih pridobitev”.

  • Andrej

    Šarčeva in murgeljska biblija: od samega začetka, od vedno je bila KOMUNISTIČNA PARTIJA. Vse kar je, je zaradi nje nastalo. V sredo svojega raja je postavila drevo spoznanja in oznanila: kdor bo jedel od tega drevesa spoznanja in bo podvomil v KOMUNISTIČNO PARTIJO, bo moral umreti. Tega se dosledno drži.

  • goldhorn

    A Šarec dela še kaj drugega kot da hodi po partizanskih mitingih?

    • Peter

      Načelom da. Na partizanske mitinge se tudi vozi.

  • marker

    Glede na zapiske partizanskih komisarjev so se partizani borili najprej za Rusijo. Tudi pesmi obstajajo o malikovanju Rusije. Po konfliktu s Stalinom so se borili pa za Jugoslavijo. Leta 1943-44 so zamenjali skoraj ves slovenski poveljniški kader s srbskim in črnogorskim. Tisti ki so mislili, da se borijo za Slovenijo, so bili za vedno utišani. Trditev, da so bili položeni temelji za slovensko državo je absurdna. Levičarji ponavljajo laž toliko časa, da se nekaj prime.

    • anzek

      Konflikta s Stalinom, ki je bil zaigran, ni bilo. To kažejo novejši dokumenti, sem nekje prebral.
      Vse ostalo pa še kako drži!!

      • marker

        Drži!

    • ZatonMesecnikov

      “tudi pesmi obstajajo o malikovanju Rusije.”

      še več, nosili so celo vojaške oznake Rdeče armade ter dele uniforme rdeče armade (vojaška čepica Rdeče armade M35, pri nas preimenovana v Titovko).

      Pa četni ustroj so imeli predpisan s strani rdeče armade, s političnimi komisarji, ki so imeli večjo težo od poveljnikov.

      pa prisegli so rdeči armadi in Velikemu Stalinu. vse to nakazuje, da so se imeli za del te vojske, Rdeče armade. Revolucionarne vojske delavcev in kmetov…

      • janezxy

        No,kdo je bil prvi koloborant.Iz zgodovine pa vemo,saj to je dokazano,da jih je komunizem pobil več nedolžnih žrtev,kot nacizem in fašizem skupaj. Kdo bo to tem rdečim kmerom to pojasnil.

        • Iztok Pušnik

          Kot prvi kolaborant bi lahko bil tračanski kralj Rhometalcus I., ki je prestopil od Marka Antonija, k Augustu Oktavianu. August Oktavian je zato nekoč ob priložnosti izjavil nekako takole: “Ljubim izdajo, izdajalca preziram!”

      • lili pili

        Ja eni pa so prisegli dolfiju in izgubili vse, imeli nemske uniforme! Nemsko orozje, nemsko hrano, placevali so jih nemci, pa tudi instruirali in nadzorovali, se bezali so skupaj z nemci…..

        • ZatonMesecnikov

          Kot da bi danes izbiral med Nemcem ali Rusom Liliću. Vemo koga izbirate Srbi in imate vedno znova probleme. Doma žurirate z Rusom, denar pa zaslužite pri nemcu…

          • lili pili

            Sem cisti slovenec, nick name pac zjebe se najbolj pametne.

            Srbom bi danes bilo mnogo bolje, ce bi postali ameriski hlapci, ampak jim ponos to ni dovoljeval…

          • ZatonMesecnikov

            zato pa raje hodijo v Ameriko, tisti neponosni. Želodec je želodec. Pravijo, da po letu 90 200.000 po svetu.

          • lili pili

            Daj se pidatek za slovence….. bos presenecen procentualno pa smo zelo blizu…

          • ZatonMesecnikov

            Pač, ker ne ena ne druga država nista sposobni ustvariti prijazenega življenja za vse svoje državljane. Samo za levičarsko elito…

          • lili pili

            Elite so samo da se ne delijo na leve in desne ampak po interesih….

            Elitam se jebe za narod.

          • ZatonMesecnikov

            Ivanu janezu ne. levičarjem pa pač, kar smo že vajeni…

          • lili pili

            Ker si veliko prebral se verjetno spomnis citata pokojnega dididenta Milovana Dilasa, da so od komunistov slabsi samo se antikomunisti in to jsjo je…

          • ZatonMesecnikov

            Močno dvomim, da so angleški rojalisti slabši od komunistov.

            Kdo pa je lahko slabši od tistega, ki zazida žive v rudnik?

          • lili pili

            En del zazidanih je v jasenovcu izvajal klanje vsa stiri leta vojne, za njih je to bila milostna smrt, odsli so neposredno v pekel….

          • ZatonMesecnikov

            Po kakšnem sojenju verjetno lili? ker to se je dogajalo v mirnem času po koncu vojne….

          • lili pili

            Veliko si prebral, pa vendarle preskocil, da so ostanki ustasev in predvsem cetnikov se kar nekaj casa po vojni rovarili.

            Pa tudi pravna dejstva, ki si jih navedo za ustase sigurno niso veljala, ker ndh ni ratificirala mednarodne konvencije, niti te oborozene skupine na dan kapitulacije niso polozile orozja, isto velja za domobrance zato …

          • ZatonMesecnikov

            #da so ostanki ustasev in predvsem cetnikov se kar nekaj casa po vojni rovarili.#

            Ti, ki jih je kozjanski odred zazidal, so bili na poti v Avstrijo. Ni bilo govora o kakšnem rovarjenju. Bili bi pa politični nasprotniki, če bi prišli do tja. zato so jih borci NOB v projektu izgradnje Komunizma likvidirali. Tisti v Bosni leta 1971 so bili ostanki teh ostankov.

            #Pa tudi pravna dejstva, ki si jih navedo za ustase sigurno niso veljala,
            ker ndh ni ratificirala mednarodne konvencije, niti te oborozene
            skupine na dan kapitulacije niso polozile orozja, isto velja za
            domobrance zato …#

            Veljala so pravna dejstva za državljane Kraljevine Jugoslavije, kar so tehnično bili. Na podlagi katerega zakona Kraljevine jugoslavije so jih likvidirali? Svoje Državljane? In zakoni, ki so dali pravno osnovo za likvidacijo so bili sprejeti šele leta 1976 z zakonom o splošni ljudski obrambi, ki je prepovedoval služenje v okupatorskih in drugih silah.

            odveč je pripomniti, da Kraljevina teh zakonov ni imela lili. Drugih pa ni bilo. Razen če zagovarjaš, da se stvari delajo izven zakonov, kar te imam na sumu.

            zato tudi vsak rehabilitacijski proces nasledniki komunističnega sodstva izgubijo Lili. ker nimajo nikakršne pravne podlage za to kar so storili. Še Dražo so rehabilitirali. Ker mu niso mogli dokazati izdaje oziroma niso imeli pravne podlage o izdaji.

            Pamet v roke Lili….

          • lili pili

            Vse to se je dogajal8 po 9. Maju ko bi morali odloziti orozje pa ga niso, zato je drzava poskrbela za red z vsemi sredstvi, kot prej dolfi…

          • ZatonMesecnikov

            Saj so odšli, domov 09.05.45. Da so pa hoteli k Angležem čez hrib je pa razumljivo, saj so vedeli, da komunistične enote ujetnikov ne jemljejo.

            Tukaj imaš usodo predane protiletalske posadke

            http://www.lokalpatrioti-rijeka.com/vijesti/107-pogledajte-strijeljanje-dvadesetak-nijemaca-iznad-vezice-oprez-uznemirujuci-sadrzaj

            Hoteli so se predati regularni vojski, Angležem.

          • lili pili

            Ja verjamem, ampak takrat je JA bila regularna vojska, z priznano vlado. Morali bi se takoj rszoroziti pa se niso hoteli, oziroma so se bali zaradi zlocinov, ki so jih storili…

          • ZatonMesecnikov

            Tam sem ti dal link, ko so se razorožili pripadniki wehrmachta, protiletalska posadka.

            Statistika sama pove, da je preživelo vojno ujetništvo v Jugoslaviji le 49% zajetih pripadnikov Wehrmachta. Po vojni, da se razumeva. Znane so epizode iz Toškega čela, ko so prekopavali pobite ranjence iz domobranske bolnišnice, potem pa so še njih likvidirali, vseh 60. pa tako naprej lili.

            Ameriški stotnik za zvezo v Beogradu poroča junija 1945, da bolj žalostnega in surovega prizora v življenju ni videl. Kolona na križevem potu, sestabvljena iz nemških ujetnikov, pa hrvaških, izmučeni in ranjeni, drhal (njegove besede) pa jih je tepla, brcala in vlekla ter ubijala….

            kdo bi se predal Lili… pa saj smo videli v srebrenici kako je to, predaja na Balkanu….

          • lili pili

            Ko gres v vojno ti je cilj zmagat, drugace si ob glavo, trpljenje…

            Se enkrat da te spomnim, oni so napadli jugoslavijo, ustasi so jo izdali, oboji izgubili….

          • ZatonMesecnikov

            Ampak oni niso likvidirali Kraljevih vojakov, ki so se predali?

            So bili bolj humani?

          • lili pili

            Saj tudi razloga niso imeli in tudi kraljevina ni njih napadla, logika ti pa hlig ne dela…

          • ZatonMesecnikov

            Tudi 45 so se oni umikali v Avstrijo in niso napadali.

            pa konec koncev tudi Američani jih niso predane likvidirali. Kljub temu, da so jih napadli.

            samo borci NOB lili.

          • lili pili

            Ko je kapitulacija se ne mores kot oborozena formacija nikamo vec premikat, predas orozje in zmagovalci te posremijo v taborisca ali pa na britof… tako je in bo ….

          • ZatonMesecnikov

            najprej se mora ta zmagovalec identificirati kot redna vojska uradno priznane države. ne moreš se kar vsakemu predati, ki pride mimo. Saj so se hoteli predati, Angležem.

            kaj so jih Borci NOB na vsak način hoteli, da so jih kasneje lahko več pobijali? 51% jih ni preživelo ujetništva, kar je najvišji odstotek na svetu med vsemi.

          • lili pili

            Vsi pripadniki partizanov so bili od leta 45 redna vojska. Porazenec nima pravice izbirat, kdaj, kje in komu se bo predal, pa saj to ves ampak ne razumes…

          • ZatonMesecnikov

            #45 redna vojska#

            To se je vsekakro pokazalo maja, junija 1945. Ko je redna vojska likvidirala vojne ujetnike, politične nasprotnike, kulake, veleposestnike. meščane, izobražence.

            Kot Pol Potova 30 let kasneje…

          • lili pili

            Po stirih letih preganjanj so preganjani obracunali z lovci…cisto po naravnem pravu…

          • ZatonMesecnikov

            Samo v Sloveniji Lili. Borci NOB so si vzeli pravico da pobijajo vsakogar, ki jim pride pod roke. Divji zahod ni nič proti temu…

          • lili pili

            Divji zahod je trajal malo vec kot pobijanje po vojni, ki se je v glavnem koncalo do sredine julija 45.

            Mogoce, da te spomnim, na divjem zahodu in prevsed ameriskem divjem vshodu so pobili, iztrebili skoraj vse prvotne prebivalce in to ne komunisti ampak kristjani…

          • ZatonMesecnikov

            Nikakor Lili, več jih je kot takrat. pa takrat so prvotni prebivalci živeli v povprečju 25 let. danes 70. nekaj so pa le pridobili a?

            Pa večino je iztrebila bolezen, saj niso razvili odpornosti skozi evolucijo.

            zato je bilo pa pobijanje po vojni številčno mnogokratnik divjega zahoda…

          • lili pili

            Vecinoma so jih pobili, kar je ostalo pa je bilo podvrzeno boleznim, alkoholu..

            Spet mesas vzrok in posledico. Indijanci niso nikogar ogrozali njih so prisli tujci iztrebiti..podobno je bilo leta 41, juga ni nikogar napadla, napadli so njo..

          • ZatonMesecnikov

            Jugi so nudili ugodne pogoje, da bi tako kot Bolgarija dočakala konec vojne. brez pobijanja in gospodarske škode. Sami Srbi so že v 90tih ugotovili, da je bil puč nepotreben in je prinesel samo trpljenje in komunistično uzurpacijo oblasti na koncu. Tudi komunisti takrat niso želeli vojne, saj je bila Imperialistična. Zato so ustanovili fronto proti vsem Imperialistom.

            #Vecinoma so jih pobili, kar je ostalo pa je bilo podvrzeno boleznim, alkoholu..#

            danes nič ne ropotaš proti pobijanju tutsijev s strani hutujcev? levičarska dogma še ni prišla do tja?

          • lili pili

            Tukaj se strinjam, samo naslovil si pacne, niso puc proizvefli komunisti ampak anglofilsko usmerjeni oficirji 7n angleska tajna sluzba, komunisti so bili takrat zaradi pakta dolfi stslin prijatelsko rszpolozeni do nemcev..

          • ZatonMesecnikov

            Ja, k sreči je bila vojna kratka brez veliko žrtev. Samo do 17.04.41.

            Potem so pa Komunisti po napadu na SZ začutili svojo priložnost za Sovjete sveta.

          • lili pili

            Ampak jugo so v drugo vojno pahnili anglezi, ne pozabit, komunisti pa so v nadaljevanju to izkoristili…

          • ZatonMesecnikov

            Vojna kot vojna, na srečo je bila kratka, do 17.04.41. Naprej je bila pa Revolucija pa državljanska vojna.

          • lili pili

            Ja ki pa je ne bi bilo, ce anglezi nebi izvedli puca..

          • ZatonMesecnikov

            To se strinjam. Kraljevina bi lahko preživela vojno bolj ali manj nevtralna. Sovjetom vojne ne bi napovedali, tako kot je Bolgari niso, pa tudi zahodnim ne.

          • lili pili

            Do takrat bi ze morali zapustiti ozemlje, tako pacso se z orozjem upirali…. negre zdej pa gremo domov, sploh pa ustasi in domobranci, pa saj so jih anglezi kljub temu lepo vrnili v njim drago domovino…

          • ZatonMesecnikov

            #Do takrat bi ze morali zapustiti ozemlje,#

            Praviš Lili bi morala vsa nemška vojska pa pomožne enote dočakati konec vojne 08.05.45 v berlinu ali kaj?

            #sploh pa ustasi in domobranci, pa saj so jih anglezi kljub temu lepo vrnili v njim drago domovino…#

            Tudi SS Flandern so Angleži vrnili domov v Belgijo. nihče ni tam nikogar likvidiral.

            ko so Angleži spoznali, da imajo na drugi strani boljševiške NOB Borce, ki ubijejo vsakogar, ki jim pride v roke, so ustavili vračanje…

          • lili pili

            Ja v idealnih razmerah tako pa so na dan kapitulacije morali poloziti orozje na licu mesta in postali odvisni od trenutne oblasti na teritoriju drzave kjer so bili. Porazena vojska gre v ujetnistvo in sele potem domov…..

          • ZatonMesecnikov

            niso se mogli predati čisto vsakemu frajerju, ki je prišel mimo z nekimi neprizanimi oznakami v kapitulirani državi Lili.

            podobno, kot če bi me danes ustavljal na cesti z liziko stop nek tip v kavbojkah in jakni, pa me hotel privesti v zapor. Ni legitimno in ni v skladu z vojnim pravom.

          • lili pili

            No policija danes svetuje, da naj ubogamo vsakogar, ki ima orozje in da naj se ne branimo, ker s tem bomo napadalca se bolj razjezili… tako je bilo z partizani, ki so bili ze prej priznani kt vojska zavezniska tako kot vlada tito subasic. Ce tega kdo ni hotel vedeti je pac placal…

          • ZatonMesecnikov

            Mislim, da je le malo Nemcev izgubilo življenje med 09.05. in 13.05. veliko več je bilo borcev, naprimer most v Borovljah.

            maščevanje je sledilo kasnje, v mirnem času. po stari komunistični navadi, kot v srebrenici.

          • lili pili

            Tudi nemci so v taboriscih pobili milione ljudi, in to vse brez obsodbe za smrtno kazen.

            Nemci so po jugoslaviji veliko pozigali ropali ubijali na razne nacine in zato so si zasluzili kazen…

          • ZatonMesecnikov

            #Tudi nemci so v taboriscih pobili milione ljudi, in to vse brez obsodbe za smrtno kazen.#

            in? To je razlog, da likvidiraš slovensko desnico?

            #Nemci so po jugoslaviji veliko pozigali ropali ubijali na razne nacine in zato so si zasluzili kazen…#

            Tudi v drugih europskih državah so. pa jih niso pobijali. Stvar civilizacijske stopnje Borcev NOB pač. Katerih naslednike je pa svet spoznal v Srebrenici… Z istimi metodami in isto filozofijo…

          • lili pili

            Edino primeljive krutosti in obseg unicenja je bil se na poljskem in rusiji.

            Ce bi tako nemci delali na zahodu bi jih vse pobili brez izjeme…

          • ZatonMesecnikov

            Imeli so izkušnjo na Zahodu z njimi v zasedenih delih francije in belgiji med prvo svetovno vojno. pa jih niso nič pobijali po premirju.

            ko vojna postane ljudsko revolucionarna, postane krvoločna. Dokler pa jo vodijo profesionalci, pa spoštuje neke zakone in koncvencije.

          • lili pili

            So jih in se to z velikim veseljem, sp,oh francozi, pa tudi svoje izdajalce…

          • ZatonMesecnikov

            Po prvi svetovni vojni Lili?

            pa tudi po drugi ne, to je komunistična propaganda, ki bi rada izenačila svoja dejanja z drugimi. De Gaulle je samovoljna pobijanja izven sodišč strogo prepovedal. Maršal pa jih je spodbujal…

            Čutiš razliko lili?

          • lili pili

            Nekateri celo trdijo, da ni bilo koncentracijskih taborisc…

            Narod je vzel prabico v svoje roke, saj tudi v jugi pobinanje ni bilo dovoljeno, izvajalo pa se je, po stirih leti vojne je bilo potrebno poracunati

          • ZatonMesecnikov

            ne narod Lili. komunisti, ki so definirali za narod tistega, ki je bil za komuniste.

            pobija se v državljanskih vojnah, in kot pravilno ugotavljaš pobijanje je ušlo izpod vsakega nadzora. in daleč največ Jugoslovanov, so pobili ravno jugoslovani sami.

          • lili pili

            Slaba kontrola, malo pa si je narod moral dati duska ….

          • ZatonMesecnikov

            Ta “narod” je bil voden in ščuvan. O tem priča Brozov govor na Kongresnem trgu v Ljubljani.

          • lili pili

            Ker narod pa ni, dej se zresnit v nasem narodu vidis vse najslabse, pa kaj sploh delas v taki drzavi, izseli se v bolj civilizirane kraje…

          • ZatonMesecnikov

            Praviš lili, kot Kardelj nekoč. Ni važno če vsi grejo, važno je, da tisti pravi ostanemo….

          • lili pili

            Jajo ue pisal svojo diplomsko na kardeljevih dognanjih, pa tudi v jajce je vodil,slo. Ceto…

          • ZatonMesecnikov

            V življenju ni važno, če delaš napake. Važno je, da spoznaš, da jih delaš.

          • lili pili

            Tega on ni spoznal, sedaj dela se vecje to je njegov problem..

          • ZatonMesecnikov

            In kakšne so te napake? Da ne hodi v Dražgoše na določen datum?

          • lili pili

            Ne ga srat, saj se na domobranske proslave ne gre ce ni glavni govorec….

          • ZatonMesecnikov

            Domobranske proslave so vse tiste, ki so izven okvira ZZB Tovarišije.

            Zelo podobno kot nekoč Lili. Če nisi bil za Komuniste, si bil pa izdajalec.

          • lili pili

            Zal obnasanje nekaterih eu posrancev to potrjuje..

          • ZatonMesecnikov

            ja, izstopajo iz tradicionalnega okvirja.

            če si za slovenijo, si za Komunizem…

          • lili pili

            Eu poslanci so najprej in poldolgo nic za sebe, za odlicne place..

          • ZatonMesecnikov

            To se pa strinjam.

          • lili pili

            Ocitno tega nemci pri nas glih niso upostevali…

          • ZatonMesecnikov

            Komunisti so območje današnje Slovenije spremenili v vojno območje s svojo revolucijo. Ubijanje predvsem slovencev, nemcev bolj po vojni, je na glave prebivalcev, ki so hoteli živeti v miru prineslo veliko gorja…

          • lili pili

            Ziveti med vojno v miru, no to je pa ena velika potegavscina, kot bi v casu nevihte …..

          • ZatonMesecnikov

            Kot danci naprimer….

          • lili pili

            Mi nismo danci, danci so bili izjema, pa malo nizozemci pol se pa ze neha, se v sami nemciji po letu 42 ni bilo vec miru zaradi bombandiranja, pises bedarije

          • ZatonMesecnikov

            Mir je bil bolj ali manj v franciji, Belgiji, na nizozemskem, češkem, slovaškem (razen lidic in preganjanja judov) Luksemburgu, Danskem, norveškem. Civilist je lahko mirno počakal na konec vojne.

            Povsod tam torej, kjer ni bilo revolucije in ni bila frontna cona. Oziroma ozemlje sil osi, ki so bile tarča letalskih napadov.

          • lili pili

            Civilizacijsko stopnjo nemcev je evropa lahko videla v taboriscih smrti, vsi ostali so bili samo vajenci

          • ZatonMesecnikov

            naj te spomnim, da je strogo varovano skrivnost končne rešitve oziroma zaplinjanja Judov vodila ozka grupa delavskih socialistov v 6 izbranih taboriščih. Straže so bili bivši rdečearmejci iz komando trawniki, samo operacijo (Rainhard) pa je vodil slovenske gore list Odilo Globocnik.

            Pravzaprav imam na sumu, da so bili nemci pa Italijani zlorabljeni od te konspirativne grupe socialistov. Ker kot danes kaže, so pripravljeni vzeti pol Afrike in gre v bistvu za zelo socialni in sočutni naciji.

            pri nas pa obe naciji demonizirani s strani ZZB.

          • lili pili

            Odilo globocnik je pac se eden derivat slo. Naroda, ki se je dokazoval ravno proti svoji in judovski rasi.

            Veliko strazarjev je bila ukrajincev in iz baltskih drzav zanimivo ravno iz drzav, kjer sedaj tako bohti demomracija.

            Koncno resitev sta opredelila hitler in himler vsi ostali pa so bili vec ali manj uspesni izvajalci.. ubogi nemci, pa italijani, ki so nase odpeljali na rab na moreje za celi dve leti, pa gornas…

          • ZatonMesecnikov

            #Odilo globocnik je pac se eden derivat slo. Naroda, ki se je dokazoval ravno proti svoji in judovski rasi.#

            naj te spomnim, da je izmed vseh dobitnikov izraelskega priznanja Pravičnik med narodi za pomoč judom med vojno, Slovencev samo 7, od tega noben član NOB. Kljub širokemu obsegu NOB. odnos Slovencev do judov je še danes odklonilen, z javnomnenjsko podporo Palestincem. Odilo je bil kar tipičen predstavnik naroda iz katerega je vlekel korenine.

            #Veliko strazarjev je bila ukrajincev in iz baltskih drzav zanimivo ravno iz drzav, kjer sedaj tako bohti demomracija.#

            odbirali so jih nemci načrtno med prostovoljci. rusov niso. So pa rusi dali svoj delež kot najštevilčnejša enota SS imenovana Ruska osvobodilna armada pod Vlasovim. Z drugimi besedami veliko manj je ukrajincev, pa baltskih narodov služilo SS kot pa samih rusov.

            vse ostalo je propaganda Lili, vemo odkod. Srbski način dojemanja sveta je padel na plodna tla tudi pri njihovih potomcih v Sloveniji.

            #Koncno resitev sta opredelila hitler in himler vsi ostali pa so bili vec
            ali manj uspesni izvajalci.. ubogi nemci, pa italijani, ki so nase
            odpeljali na rab na moreje za celi dve leti, pa gornas…#

            ne bi jih odpeljali, če se ne bi pojavili Komunisti, Borci NOB.

          • lili pili

            Glede izraelski priznajnj si v hudi zmoti, dobil ga je tudi vosovec edi brajnik, je tudi dokumentarec posnet malo pobrskaj po arhivu rtv, zelo poucno..

          • ZatonMesecnikov

            Najdi ga Edija na spisku Yad Vashem. Pusti ti delavnice na RTV za notranjepolitične potrebe. pa da ne omenim, da je bilo Poljakov 6000

            https://www.yadvashem.org/righteous/statistics.html

          • lili pili

            Tisti na radusi so bili sinovi onih iz leta 45, sden celo se ni bil polnoleten prisli so 20 let prezgodaj….

          • ZatonMesecnikov

            Grupa Bugojno, če misliva iste.

          • lili pili

            Ja na planini radusa se je to dogajalo, na youtube so celo posnetki sojenja…

          • ZatonMesecnikov

            Ja, lokalni TO so poslali na njih, v frontalni juriš. Kot Mirko pa Slavko 20 let prej…

          • lili pili

            Ja to se ni dobro obnesla… sele vojaska policija jih je dotolkla in pa narod, ki jih ni sprejel…

          • ZatonMesecnikov

            danes enega slavijo, ki je padel čez 20 let lili. Narod sve pozlati, je staro reklo lili.

            Pa tudi ostale slavijo in to kar precejđšen del nekdanje države. Borci za svobodo lili.

          • lili pili

            Ja ko nisam prave zgodovine tudi teroristi prav pridejo

          • ZatonMesecnikov

            Tudi srpska Lili se je začela uradno 1878 z uradnim priznanjem. prej je bila pa turška. kot je bila slovenska avstrijska.

          • ZatonMesecnikov

            Pa ravno vojna policija je jurišala Lili, s kapetanom na čelu in njegovim ordonancem. V stilu Boška Buhe. Da sta popila metek…

          • lili pili

            Ja nekdo je moral, zato so bili tudi placaniii..

          • ZatonMesecnikov

            Teroterialci so se bolje odrezali lili. Iz zaklonov so nažigali na skupino. Pokazalo se je, da je to ustreznejša taktika od tiste kapetana vojne policije.

          • lili pili

            Kakor koli teroriste so na koncu zajeli in sodili in kaznovali…

          • ZatonMesecnikov

            Čez 20 let so ti teroristi postali mučeniki Lili. Na nekaterih področjih, ki imajo enak pravni status, kot območje, kjer jih določene usedline revolucije smatrajo za teroriste.

          • lili pili

            Generalno je v svetu tako, da so iste osebe za ene muceniki za druge pa teroristi nic novega to na balkanu…kot v nogometu

  • SIMON ROZIC

    Samo na bruhanje mi gre ob tem Šarcu! Iz nepoznavanje dejstev iz zgodovine,
    naredi še bebav teater!¨ “Kakšno teslo, na roke narjeno!” bi rekli Štajerci!

    • Ivan Friderik Novak

      Razen, da žališ prvega ministra, ne znaš ničesar drugega, teliček.
      No, morda tičijo vzroki tvojega neznanja v otroštvu (npr. zloraba od zasaljenega, ogabnega, pedofilskega RKC duhovna).

      • janezxy

        Ti cepec,drži se teme.Zaradi duhovnikov država ne bo šla v franže,zaradi takih Šarcev pa lahko.

      • SIMON ROZIC

        Osel ! Čistokrvni!

  • Borut Stari

    Dajte no. Obiskoval je šolo z usmerjrnim šolskim programom. In, dobro so ga usmerili. Zdaj piše domače naloge na, po volitvah, ukradenem višjem nivoju. Njegovi zaščitniški, partizajnarji mu, pri tem, izdatno suflirajo s svojimi 75 let starimi lažmi.

  • Anton

    po tem nastopu pričakujem 100% podporo “s strani ninamedije”.

    sarkazem press

  • Duhec

    Spet stara jajca. Tokrat z leve. Mladi s takimi nimajo prihodnosti.

  • janezxy

    Kdo bo tega komunističnega trojanskega konja naučil osnove zgodovine.

    • tonite falco

      In lepih manir! Ane de …

  • if

    Serpentinšek – serpente – kača – razcpeljen jezik – laž – zgodovinska OF laž.

  • Vera

    Zgodovinarjev pa res ne bo Šarec učil zgodovine . ” Le čevlje sodi naj kopitar “, ne tišlar !

  • montyamp

    LAŽ NESMRTNA DUŠA KOMUNIZMA .

  • montyamp

    Če bi imela Austrija taki šoder na oblasti kot Slovenija , bi se štajerci z avioni vozili na šiht v Nemčijo in Švico .
    Šarec in Stalin sta bratranca , zato ne pričakujte normalnosti od NKVD naplavin .

  • milanček

    Slovenci, star pregovor pravi, kakor si mpostelješ, tako boš spal! sramotno, da so-nekateri slovenceljni tako butasti, pol pa še čivkajo!

  • montyamp

    Pa kaj se te budale napravljajo .
    Proslave na kredit , plačane od še nerojenih generacij .
    Večjih zločincev na svetu ne najdete .

  • totex39

    Šarec pa je poznavalec zgodovine in komunističnih veselic se tudi rad udeležuje ni kaj.

  • janezxy

    Poglejte na sliki tega kučkotovega pudla v gozdu komunističnih zvezd in pleničarji v prvi vrsti.,ko razlaga zlagano zgodovino.Najboli mu bi pristajala tuta in štalski škornji z pretegnjenim klobukom.

  • totex39

    Ste slišali včeraj zamejsko mladino iz Gorice, kaj vse so imeli povedati o fašistih, a o komunističnih klavcih pa ni bilo nič govora. Tukaj se vidi kako so enostransko poučeni o naši zgodovini.

    • ZatonMesecnikov

      To sem tudi jaz opazil, pa sploh nisem nič presenečen.

      RTV Hanzi seka samo po fašistih. Nič po komunistih. Oni so “dobri”.

    • Iztok Pušnik

      Zamejska mladina živi v Italiji. Sooča se tudi danes s simpatizerji fašizma, ki so politično aktivni v Italiji. Če bi se pojavile v Gorici neprimerne parole italijanskih komunistov na rovaš mladih Italijanov slovenske nacionalnosti, verjamem, da to tudi ne bi naletelo na odobravanje iste mladine.

  • frondi

    Grand nakladač, ne pa zgodovinar!

    • ZatonMesecnikov

      Profesor z velikim P Frondiću…

    • lili pili

      Pa se debeli nakladac….

  • xtc

    Ne ven doklej bodo Slovenci gledali,da jim zgodovino razlagajo posvojenčki vseh sort iz Balkana.
    Definitivno pa Šarec laže,SFRJ in NOB komunisti niso bili nikakršn temelj SLO države.Oni so se borili za komunistično ječo narodov in diktaturo SFRJ,katera vojsja JNA je bila jasno razglašena za naslednico partizanske NOB vojske.
    Torej JNA pa je izvedla agresdijo na SLO narod torej nimamo nič skopnega z komunistično NOB vojsko.

    • realnost

      mogoče pa računa spet uvesti čiščenje terena in nacionalizacijo notranjih sovražnikov…Pazite kaj pišete!

      • tonite falco

        Kaj bi nas moralo biti strah? Tako ti tukaj govoriš kot, da smo še sedaj leta 1945.
        In naj zato pazimo kaj pišemo! Daj nehaj ga no biskat in afne guncat. Če je tebe strah še ni rečeno, da je druge oziroma drugače misleče strah! Glede čiščenja pa pospravi svoje podstrešje in ne zastrašuj tukaj vsaj te noben ne vzame resno. Spokaj se nekam …!

        • realnost

          Če si občudovalec tistega zločinskega komunističnega režima potem se nimaš kaj bati.. glede na to da spet hodijo množično obiskovat na grob diktatorja v BG , si med njimi? Za bruhati.. raje bi se spomnili na rove in jame kamor so vrgli žive naše nedolžne ljudi.. nikoli več se ne sme zgoditi takšni zločini, zato moramo na to opozarjati! Me prav malo briga, če to tebi ni všeč!

          • tonite falco

            Seveda se to ne sme več ponoviti. Tile poboji brez sodnih odločb oziroma brez dokazane krivde ljudi kar tako pobiti je nezaslišano oziroma je vojni zločin! Nikoli nisem občudoval ne Tita in ne skupne bivše domovine. Sem se namreč boril v samoosvojitveni vojni v bližini meje z Avstrijo in smo ga kar pošteno n…..l! Samo danes gre vse skupaj v franže samo zaradi tega, ker ni bilo lustracije. Ki bi preprečila politično prisotnost bivšim političnim izvrševalcem oblasti, da lahko ponovno z manipolacijami naroda ponovno pridejo na oblat. Žal se bo treba še osvobodit tega preklestva komunizma oziroma komunističnih naslednikov, ker drugače narod ne bo zaživel na polno ampak bo žal propadel!

  • realnost

    Ekskluzivno Napovedujem naslednjega novega premierja: to bo racman jaka, ki bo po intelegenci in lepoti pometel s ničvrednimi predhodniki: pohar, šivilja, cmerar, serpetinšek…

    Ej fant to bo dan kot ga še….

  • Janez Kepic-Kern

    T.I. STALIN PARTIZANI –
    so bili STALINISTIČNA KPS, KPJ VOJSKA – to ve vsak vrabec na strehi.
    Naj si ogledajo
    T.I. PARTIZANSKO PRISEGO in
    TE SLIKE IZ “OSVOBOJENE” LJUBLJANE Z 9.5. 1845.
    SLIK KOMUNISTIČNIH ZLOČINCEV J. V. STALINA IN J.B. TITA
    je bilo v Ljubljani – 9. 5. 1945 – VSEPOVSOD – VELIKO.A ne? L.r. Janez K.Kern KOMENDA
    P.S.
    LJUBLJANA, SLOVENIJA JE BILA “OSVOBOJENA” V STALINISTIČNI KOMUNIZEM

    https://www.google.com/search?q=STALIN+LJUBLJANA+9.5.1945&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=6-1zNSZycTjOkM%253A%252CYGZub2TfEMF7FM%252C_&usg=AI4_-kQlovZGmf1y7N30NC7bS3HRHWFDsA&sa=X&ved=2ahUKEwivm_fFkcrgAhVElIsKHXcgBAAQ9QEwAHoECAUQBA#imgrc=6-1zNSZycTjOkM:

    STALIN IN TITO NA PROČELJU LJ-OPERE, 9.5.1945
    https://www.google.com/search?q=LJUBLJANA+STALIN+9.5.1945&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwia3sXKksrgAhVBxIsKHWyEA6gQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=YQ9nmhYRxmjX7M:

  • Iztok Pušnik

    Šarec ni zgodovinar. Povedal je Črnomaljkam in Črnomaljcem pač to, kar piše na spletni strani občine Črnomelj, pod razdelkom Zgodovina… S tem zapisom pa se danes identificira večina slovenskega življa in temu ni kriv aktualni PV.

    Bela krajina – zgodovinski oris

    1941 – 1945 – 2. svetovna vojna

    Leta 1944 je bilo v Črnomlju zasedanje Slovenskega narodnoosvobodilnega sveta, ki predstavlja enega od temeljev slovenske državnosti. Istega leta je bila v Črnomlju osnovana gimnazija. Po vojni je Bela krajina doživela gospodarski, kulturni in družbeni razvoj, ki še traja.

    • ZatonMesecnikov

      #zasedanje Slovenskega narodnoosvobodilnega sveta, ki predstavlja enega od temeljev slovenske državnosti.#

      samooklicanega, Jovice…

      Šlo je za ozko skupino Ljudi, ki je uzurpirala oblast in pravni red. Tudi Bolgari danes pojmujejo komunistični prevzem oblasti leta 1947 kot veleizdajo in rušenje takratne ustave.

      • Iztok Pušnik

        Prepričaj se sam. To piše na spletni strani Črnomaljske občine. Če te moti, jim pošlji protestno pismo.

        • ZatonMesecnikov

          Verjamem Jovice. Saj zato pa se bockamo danes o pravilni interpretaciji zgodovine.

          Tudi mnoge osnovne šole nosijo imena komunističnih likvidatorjev. In to še danes…

          • Iztok Pušnik

            Torej, zakaj se potlej spotikaš ob moj komentar, ki je samo preslikava realnosti v Sloveniji???

          • ZatonMesecnikov

            Ker ima samo en namen. Provokacijo. In ne doprinese ničesar k pravilni interpretaciji slovenske zgodovine.

          • Iztok Pušnik

            Provokacija običajno sproži debato. Provokacija je za mene nekaj, kar umnim in kulturnim vzbudi željo po interpretaciji…

    • Janez Kepic-Kern

      HOČEŠ REČI?
      “STALINISTIČNEGA SVETA TEDANJE SLOVENIJE”.
      Velik del Slovencev – se s tistimi sklepi,
      ki napovedujejo
      UVEDBO – S T A L I N I Z M A V SLOVENIJO – NI STRINJAL.
      A ne veš tega?
      DAJ
      PREBERI – KAJ NAPIŠEŠ,
      TI
      “MALO MISLEČI COPYMAN”.
      Zdaj se nam pa že res smiliš – ubogi copyman. L.r. Janez Kepic-Kern KOMENDA

      • Iztok Pušnik

        Ne repenči se prosim. Če se ti s temi besedami, ki so našle mesto na spletni strani Črnomaljske občine že leta 2011, ne strinjaš, protestiraj na občini Črnomelj. Mene pa pusti pri miru.

    • branči

      zgodovina je kakor vesoljska črna luknja. bolj se približaš,preje te posrka vase. in koliko imaš prilike, da se prepričaš o njeni verodostojnosti?

  • holzer

    Uspeh Šarca na lestvici javnomnenjskih anket je predvsem da hodi po partizanskih proslavah,da zna lepo govorit,da je proti Janši in seveda da uboga gospodarje,se pravi strice iz ozadja.
    Ko bo začel se ukvarjat z resnimi problemi in reformami,se bodo najprej skregali v koaliciji in potem še v stranki LMŠ.Še posebno jaz kle vidim pri vsem tem problem v radikalni levici,kjer bi oni najraj vodil vlado oziroma jo izsiljeval.
    Tile levičarji bi radi sedeli na dveh stoli in se obračali kamor veter piha.V glavnem pokvarjenci da jim ni para.

  • branči

    kaj je poslanstvo komikaŠ zabavati tiste, ki hodijo gledati njegove umetnine! kaj si ob tem mislijo vsi tisti, ki jim tako početje pomeni toliko, kot obskurni dogodek! da te enostavno posilijo z idiotizmi, je pa postal nacionalen šport v slo. ne more biti drugače, če pa nas oba “dončića” vsakodnevno posiljujeta o svojem prav! samo to me zanima, kakšna je pamet tistega slovenca, ki je volil to golazen!

  • Janez Kepic-Kern

    T.I. STALIN PARTIZANI –
    so bili STALINISTIČNA KPS, KPJ VOJSKA – to ve vsak vrabec na strehi.
    Naj si ogledajo
    T.I. PARTIZANSKO PRISEGO in
    TE SLIKE IZ “OSVOBOJENE” LJUBLJANE Z 9.5. 1845.
    SLIK KOMUNISTIČNIH ZLOČINCEV J. V. STALINA IN J.B. TITA
    je bilo v Ljubljani – 9. 5. 1945 – VSEPOVSOD – VELIKO.A ne? L.r. Janez K.Kern KOMENDA

    • Iztok Pušnik

      Maja meseca 1845, si je Prešeren v Lublani na vse kriplje prizadeval, da bi mu na Dunaju dali zeleno luč, kakor bi natisnil Zdravico, ki jo je spesnil ob novini, leta 1844. Iz tega ni bilo nič. Ko je ves razočaran jel stihe popravljat do končne vsebine, ki so jo potlej dušebrižniki na Dunaju požegnali, je smel objaviti javnosti na oko, šele v tretje, leta 1848…

      • branči

        rdeči fižol je v hofru po 35 centov! najej se, bomo vsaj verjeli kat te tišči!

        • Iztok Pušnik

          Fižol kupujem v Eurospinu, ker smo Slovenci pobrali besedo od Benečanov. Slovenci smo fižolu nekoč pravili bob.

          • branči

            zakaj fižol? kratkonogi, k mu nikoli ni bila slovenija intimna želja, je nekoč izjavil:”resnic je več”! in katero resnico ti tukaj gori ppoveličuješ?

          • Iztok Pušnik

            Resnica je samo ena. Interpretacij je več. Če s ti tukaj gori misliš na portal Nova, potem so moje interpretacije resnice pač individualne. Vso pravico imaš, se nestrinjati z njimi. Všeč pa mi je, če nestrinjanje argumentiraš.

      • Janez Kepic-Kern

        ENE
        “VESELE”
        NOVICE – JE SLIŠATI Z BARJA. HM, HM. L.r. Janez Kepic-Kern KOMENDA

  • Janez Kepic-Kern

    NEPOTREBNA PRIREDITEV,
    NAS PREBIVALSTVO – ZAVAJAJOČA PRIREDITEV.- EX KP, ZK .-jev..
    Tito
    V ČRNOMLJU – OB KONCU VOJNE – JE BIL SHOD S T A L I N I S T OV iz Slovenije.
    Vsaj
    polovica Slovencev – NI BILA ZA STALINIZEM v Sloveniji.
    Črnomaljski shod
    je dal osnove
    ZA STRAHOTNE IZVENSODNE KP STALIN-TITO POLITIČNE POMORE TISOČEV. Leta 1945.
    Kaj
    REČETA LMŠ M. ŠAREC, rojen 1977
    in
    SPODNJI 2ITOK PUŠNIK=F. TUNEK” – JE BREZ SMISLA.
    OZ.
    LE DOKAZUJE
    USMERJENOST POKOMUNISTOV R. Slovenije v NERESNICO. L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P-S.
    SLOVENIJA JE NEDVOMNO
    BILA
    “OSVOBOJENA”- Z ZLOĆINSKIM STALINIZMOM
    9.5.1945
    J.V. STALIN IN K.B. TITO NA PROČELJU LJ-OPERE, 9.5.1945 !
    https://www.google.com/search?q=STALIN+TITO+LJUBLJANA+9.5.1945&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQ4Lmyo8rgAhXSk4sKHQutCp4Q_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=YQ9nmhYRxmjX7M:

    • Ivan Friderik Novak

      Res je bilo ogromno nedolžnih med sodno in izvensodno pobitimi.

      Med temi pa so bili tudi takšni, ki so bili vredni “šusa” (izdajalci v pravem pomenu besede, patološki morilci na obeh straneh).
      Zakaj bi jokali za slednjimi?

  • Olga101

    Kaj lahko pričakuješ od človeka s šestimi popravci na lesarski šoli?

    • lili pili

      Ce si na napacni soli se to takoj pozna……

      • xtc

        Šipci in Bosanđine so vedno na napačni šoli -butl.
        Pijuk i lopata to oni znaju.

        • lili pili

          Preveri pri jajotu on je sipac…..

    • Ivan Friderik Novak

      Jih je naredil, je diplomiral.
      Nekoč gledljiva Eva, poslanka “najboljše” stranke, je še vedno “faliranka” teologije.

  • lili pili

    Glede na komentarje ni cudno da popularnost sds pada, poden od podna

    • xtc

      Jep!
      V levih trobilih no k njim se je pridružil še kučanovo odlazkovo trobilo Reporter,ki bi JJ kar v Evropo.

      • lili pili

        Skoda ga je za evropo, naj gre za misionarja k pedru opeki

  • RATATA

    26.junija je bila razglašena osamosvojitev!