Pozitivna novica: Levičarsko vraževerje s Kučanom, Jankovićem in Brglezom o “osvoboditvi” Ljubljane vse manj obiskano!

Foto: Fb

V sredo je na Orlah potekala spominska slovesnost, na kateri so levičarji praznovali “osvoboditev” Ljubljane ob koncu 2. svetovne vojne. Slovesnost, ki je bila kljub temu, da so udeležence na lokacijo vozili celo z avtobusi, slabo obiskana, je potekala v organizaciji Mestne občine Ljubljana in Zveze združenj borcev za vrednote narodnoosvobodilnega boja Slovenije. Paradoksalno je, da je pri izvedbi sodelovala tudi Slovenska vojska (SV), ki je nastala kot nasprotje totalitarne in agresorske Jugoslovanske ljudske armade (JLA). Levičarsko vraževerje s Kučanom, Jankovićem in Brglezom ter še nekaterimi redkimi sledilci o “osvoboditvi” Ljubljane je vse manj obiskano. Običajni ljudje se očitno zavedajo, da gre za lažnivo propagando, ki nima ničesar z zgodovinskimi dejstvi in je zgolj še predstava za privilegirano kasto prvorazrednih.

Medtem ko civiliziran svet praznuje konec 2. druge svetovne vojne tudi kot konec totalitarnih sistemov, pa del slovenske privilegirane elite še vedno slavi vzpostavitev komunizma po sovjetskem vzoru. Tudi letos smo bili na Orlah priča spominski slovesnosti, posvečeni padlim v zadnjih bojih za Ljubljano na Orlah 7. in 8. maja 1945. Dogodek sta organizirala Mestna občina Ljubljana in Zveza združenj borcev za vrednote narodnoosvobodilnega boja Slovenije.

Slovesnost je bila slabo obiskana, čeprav so udeležence na lokacijo vozili celo z avtobusi. Za organizacijo je poskrbela zveza borcev, zato je bila tudi povprečna starost udeležencev primerno visoka.

Vir: Facebook

Nekateri udeleženci so pri tem vsaj del poti opravili tudi peš.

Vir: Facebook

Med drugim je bil med udeleženci tudi ljubljanski župan Zoran Janković, ki je glede osvoboditve Ljubljane že lani lažno navajal, da so 9. maja 1945 mesto osvobodile partizanske enote z rdečo zvezdo. Jankovićevo tezo je zavrgel priznani slovenski zgodovinar Stane Granda, ki je dejal, da “okupator zagotovo ni odšel z ozemlja zaradi partizanske zmagovite vojske, ampak zaradi dogajanj na vzhodni in zahodni fronti”. 

Vir: Facebook

To pa ni bila edina laž, ki jo je v povezavi s tem navedel ljubljanski župan. Dejal je namreč tudi, da če nas partizani ne bi osvobodili, bi Ljubljančani govorili italijansko, nemško ali madžarsko. “To, kar Janković govori, ničemur ne ustreza. Prvič, Italijani so odšli že leta 1943, drugo dejstvo je, da zmaga ni bila tukaj, ampak je bila vojna dobljena na drugih frontah, ne pa pri nas. Takšno mnenje je skregano z osnovni dejstvi. S tem dejansko zanika delež zahodnih in vzhodnih zaveznikov in potvarja zgodovino. Norčuje se iz sovjetskih in ameriških žrtev,” je dejal Granda.

Vir: Facebook

Glede na neumnost Jankovićevih izjav ne čudi, da je nekdaj priljubljena otroška pisateljica Svetlana Makarovič imela podporo Jankovića tudi pri lanskoletni organizaciji rdeče proslave Nosil bom rdečo zvezdo. Vsakomur z malo zdrave pameti je jasno, da za poveličevanje simbolov totalitarizmov v 21. stoletju ne bi smelo biti mesta. Kljub temu pa se je čaščenje krvavega simbola, ki ga predstavlja rdeča zvezda, odvijalo tudi na tokratni slovesnosti na Orlah.

Vir: Facebook

Granda je v preteklosti že ostro obsodil tovrstne prireditve s poveličevanjem simbolov totalitarnih režimov: “Čaščenje simbolov je del primitivizma in pri nas se vidi, kako je bila Slovenija najbolj stalinistična med vsemi bivšimi komunističnimi pokrajinami. To je žalosten simbol, in to je edino, kar lahko ponudijo, saj drugega za ponuditi nimajo, le čaščenje simbola, ki je krvav, kot je rdeča zvezda.”

Vir: Facebook

Dogodka na Orlah se je udeležil tudi Milan Kučan, ki mu osamosvojitev Slovenije nikoli ni bila intimna opcija, zaradi česar je pred dobrimi tremi desetletji Udbo in policijo pozval k “obrzdanju” tistih, ki so želeli samostojno Slovenijo.

Vir: Facebook

Dogodek so za promocijo pred prihajajočimi evropskimi volitvami izkoristili tudi nekateri kandidati levih strank. Kandidata SD Milan Brglez in Matjaž Nemec sta tako sodelovala pri polaganju cvetja, manjkala pa ni niti vodilna kandidatka Evropske Levice Violeta Tomić, ki se je pred kratkim osmešila s svojim predvolilnim nastopom na soočenju, ki ga je organizirala televizija Euronews.

Vir: Facebook

 

Vir: Facebook

Nadvse paradoksalno je izpadlo dejstvo, da je pri izvedbi dogodka na Orlah sodelovala tudi Slovenska vojska (SV), ki je nastala kot nasprotje totalitarne in agresorske Jugoslovanske ljudske armade (JLA).

Vir: Facebook

Govornik je bil predsednik Zveze veteranov vojne za Slovenijo, Ladislav Lipič.

Vir: Facebook

Tudi tokratna slovesnost na Orlah torej dokazuje, da si levičarji očitno tudi leta 2019 niso sposobni priznati, da so partizani vkorakali v prazno Ljubljano, ko so Nemci že odšli, in še naprej zavajajoče navajajo, da so jo partizani osvobodili na zmagovit način. Obenem je potrebno poudariti, da je bila morija, ki jo je Osvobodilna fronta v letih 1942 in 1943 uprizorila med slovenskim ljudstvom, tako strašna, da njene grozovitosti ne more skriti nobena propaganda.

Vir: Facebook

Brglez je z zavajanjem nadaljeval tudi po koncu dogodka, ko je na svojem Facebook profilu med drugim zapisal, da nam je dal upor leta 1945 svobodo. Ob tem seveda velja omeniti, da maja 1945 v Sloveniji ni prišlo do osvoboditve, ampak le do zamenjave nacionalsocialističnega s komunističnim totalitarnim režimom – na našem ozemlju je takrat zavladal nedemokratični krvavi komunizem, ki je množično kršil človekove pravice vse do leta 1991.

M. D.

  • Janez Kepic-Kern

    Ja?
    Veliko dokazov je – pač- da je pravzaprav šlo za – VKP /b STALINISTIČNO “OKUPACIJO” Z GROZLJIVIMI POSLEDICAMI.
    Več mesecev je bila leta 1945 leta KP TITO- STALIN SLOVENIJA – navadna “ NESODNA POLIT KLAVNICA NEOBOROŻENIH LJUDI” – to vemo vsi.
    L. r. JANEZ K. KERN KOMENDA

    • lili pili

      Veliko dokazov, da se ta beli brez pomoci nemcev niso mogli obdrzati in so spizdili

      • dež

        Spizdili, da ne rečem izginili, bi tudi ta rdeči, če bi ta beli dobili italijansko orožje ob kapitulaciji.

        • Dada

          Vidiš, sanja svinja o koruzi. kaj bi bilo, če bi bilo. .. Zato so bili tudi postreljeni 11683. Njihova naloga je bila izdajati, aretirati, pobijati partizane, ki pa so se borili za svobodo proti vojaški velesili. Enostavno, bili so na napačni strani in zgodovina jih je odvrgla na smetišče. No 184 jih še vedno prejema nacistične vojaške penzije.

          • dež

            Zanimivo, zakaj potem slavni partizani niso postrelili tudi fašistov, če so se borili proti njim. Na tejle povezavi, v modrem okvirčku, http://investicije.akos-rs.si/Portals/_default/NAMERE_PRILOGE/636917949756184695/Sveti%20Rok_Zbirna%20situacija_IZP2.pdf, imaš odlomek iz Mačkove knjige, kjer s solznimi očmi piše, kako je nahranil generala ubogega Ceruttija in mu zrihtal tovornjak, da ga ne bi preveč bolele noge.

          • Dada

            Zakaj ? A sem jaz zgodovinarka, Veš najhuje zamerim Slovencem sosedom, ki so izdajali partizane. Izdajali so jih ne glede ali so bili komunisti ali ne. To je dejstvo. Zakaj je pomembno. Zato, ker se je cerkev od nekdaj borila proti nevernikom, celo vemo kako. Toda vsi partizani niso bili neverniki, pa je cerkev blagoslovila vojsko v Ljubljani, ki je šla v boj proti partizanom. A razumeš, zakaj so jih toliko domobrancev in bele garde postrelili. Na koncu so bili domobranci in Bela garda luzerji. Drugo me ne zanima. Bili so v napačni vojski, borili so se za Hitlerjeve cilje. Vse ostalo glede partizanov, so samo nianse.

          • dež

            Počasi, česa ne razumeš ? Maček je ujel fašista, generala Ceruutija, ki je dal postreliti cel kup Slovencev. Namesto, da bi ga obesil na prvo smreko, ga je nahranil in mu zrihtal taxi. Ivan Maček Matija, kdo je že bil ?

          • SIMON ROZIC

            Rdeči klavec in lažnivec!

          • rabbit

            Kdo je pomagal komunistom pri Turjaku in Grčaricah. Takrat so bili izdajalci in tudi danes os, kar se najbolje vidi pri migracijah ti morilci bi nas prodali Sorošu za ušiv dolar.

          • ZatonMesecnikov

            #ki pa so se borili za svobodo proti vojaški velesili.#

            Borili so se za revolucijo in vključitev Slovenije v Sovjete sveta. Zaradi zunanjepolitičnih okoliščin je prevladala druga opcija, jugo-sovjeti.

          • šrauf

            Zgleda ,da so bili domobranci na pravi strani zgodovine…91-tega leta sta šla komunizem in zvezda na smetišče zgodovine.

          • šrauf

            Pa ne samo pri nas….

          • Dada

            To je tvoje mnenje, žal napačno. Poglej te proslave, ljudje obujajo spomine na slavne partizanske čase. Komunisti nisi vladali že pred 1991, in tisti bivši komunisti so bili spredaj v prvih vrstah , neposredno so se gledali iz oči v oči z JLA leta 1991- Največ jih je bilo v milica in milica je prva fasala, milica je prva blokirala, vsaj poskušala ustaviti JLA tanke, ki so pridrveliiz Vrhniške kasarne proti Lj. Tistih vaših ta bejlih borcev že davno ni več, nekaj jih še živi v Argentini, Avstraliji, nekaj se jih je vrnilo…. Da bi se borili za >Slovenijo, jih ni bilo. To jr smetišče zgodovine. Skratka bivši komunisti so spet bili v prvih vrstah za Slovenijo, pred tem glasovali za osamosvojitev. Veš to ni tisti sovražni komunizem, ki so ta bejli učili svoje otroke, to je bil komunizem za Slovenijo.

          • šrauf

            “Komunisti nisi vladali že pred 1991, in tisti bivši komunisti so bili spredaj v prvih vrstah….”Ma ti nisi ovca, ti si zmešana kot kura. Kateri komunisti pa so po tvoje vladali pred letom 91???
            Po tvoje so se leta 91 bivši komunisti garbali z ne bivšimi?

            Bom drugače povedal: Leta 91 se je pokazalo, da tudi komunistični partizani in njihova revolucija, z vsemi katastrofalnimi posledicami za narod ,ni bila na pravi strani zgodovine. Če te daje demenca ,ti povem ,da 26. 6. 1991 na razglasitvi samostojnosti ,ni bilo komunističnih partizanskih praporov.

        • lili pili

          Ja zakaj ga pa niso, ocitno so se italijanom zagabili z svojim judezevim delom…

      • ZatonMesecnikov

        Tudi komunistične sile brez Stalinove vojske iz Juga ne bi prišle iz gozdov Lili.

        • lili pili

          Bi bi, saj so jim pomagali anglezi in amerikanci, stslin je prisel samo do beograda pol pa na sever za budimpesta….

          • ZatonMesecnikov

            Enote, ki so prišle iz Juga so nosile vojaška obeležja Rdeče Armade.

          • lili pili

            A dej no, pza slovenska zastsva je v osnovi enaka ruski, pa slovaski, se kej

          • ZatonMesecnikov

            Loči jih grb.

            Rdeče zvezde rdeče armade ni nič ločilo od rdeče zvezde slovenskih komunistov. Tudi četni ustroj s politkomisarji je bil rdečearmejski.

          • lili pili

            In kaj je s tem narobe, pod to zvezdo so bili slovenski fantje…

  • samotoje

    Živ dolgčas- ene in iste zobne proteze in podbradki.

    • Spartan

      Dobra! Res dolgocajtno! Vsako leto ISTE usnjene face rdečeličnih pleničkarjev s frišnimi plenicami in na novo navitimi bypass-i.

      • KAPIBARA

        Za srečo, pa vsako leto manj….

        • macon

          Vzgojili so si podmladek.

    • VERZIFIKATOR

      Levi Devžej

      LJUBIM ŽICO

      Ljubim žico, saj ob njeni poti
      čutim varnega se še edino,
      z njo oklenil tujo sem lastnino,
      zunaj žice vsaka stvar me moti.

      Ljubim žico, ki me ograjuje,
      bunker zame je kot domačija,
      žičnate ograje me manija
      vsaj za hipec kdaj še osrečuje.

      Ljubim žico, se na pot podajam,
      žice krčevito se oklepam,
      upravičeno, ker zlahka sklepam,
      klavrno zlaganost da prodajam.

      Ljubim žico, njene tesne spone,
      ne zanimajo me dejstva nična,
      mi opora je le žica stična,
      nanjo vežem evrske milijone.

      Okupiral materializem
      me je prav do takšne mere,
      da oklepajoč se njega vere
      zganjam bebast ekshibicionizem.

      • samotoje

        Odlično (kot vedno), še prav posebej pa mi je všeč termin bebast ekshibicionizem. Zelo uporaben.

    • KAPIBARA

      Na srečo, pa vsako leto manj..

  • Dada

    Avtorju . Naj pa “ta bejli” praznujejo svoj praznik, če imajo datum. Ne morejo, ker so navadni luzerji. Domobranci in bela garda so šli v španovijo s Hitlerjem, ker so mislili, da bodo vladarji Slovenije, ker je imel Hitler najmočnejšo vojsko. Ko je Hitler izgubil, so bili ta bejli gotovi. Nič več moči, streljanja partizanov, nič. IN TAKO LUZERJI NIMAJO KAJ PRAZNOVATI, so pa današnji luzerji FOVŠ tistim, ki imajo kaj velikefa za praznovati. Zato je bil napisan za gornji članek.

    • Joško

      Si pa res šaljivec.

    • dež

      Kako je že bilo s paktom Stalin-Hitler, kdaj so Rusi in Nemci napadli in si razdelili Poljsko, katerega leta ? Kaj je bilo ustanovljeno 26. aprila 1941 v Vidmarjevi vili, na dan ko je Hitler obiskal Maribor ? Če me spomin ne vara, je neko slavno društvo prijateljev Sovjetske zveze (Kidrič, Kraiger, Bebler, Vidmar, ..) ustanovilo protiimperialistično fronto. Da te spomnim, ti grdi imperialisti Angleži so pred tem, zaradi agresije na Poljsko, napovedali vojno Nemčiji.
      Pa še to, če bi italijansko orožje ob kapitulaciji dobili beli, za rdeče danes sploh ne bi vedeli, razen po nagrobnih spomenikih.

  • Joško

    Ker so Ljubljano “kao l.45 osvobodili partizani”, leta 2019 govori srbsko, namesto slovensko.

    • lili pili

      Ponekod se govori samo se albansko

      • ZatonMesecnikov

        Pač posledica demografske ekspanzije in srbske nadvlade nad slovenci in Albancem je bila odprta pot v Slovenijo 70 let.

        • lili pili

          Albanci so prisli v najvecjem stevilu po letu 2000….

          • ZatonMesecnikov

            Kar pomnim so tu Lili. Res pa je tudi, da jim je Fajonka talala vize v prištini. Pa tisti Samuel.

          • lili pili

            Najvec jih je prislo v casu vladavine pristinskega castnega dohtarja…

          • ZatonMesecnikov

            Zopet neka statistika izpod rok SDV?

          • lili pili

            Ne drzavna…

      • SIMON ROZIC

        Pri tebi doma? A se s teboj sploh kdo pogovarja?

        • lili pili

          Pri meni slovensko, v sds pa je veliko siponarjev…

    • Dada

      Kao, je kakao. Razumeš. Partizani so bili osvoboditelji, ta bejli in Hitler pa luzerji. Tako to gre v vojni. Tam ni heca, tam je, jaz ali ti. Kaj te žre srbsko, V Nemčiji imajo muslimane za župane v nekaterih mestih, pa se ne pritožujejo. Ko bo tu tak župan, potem jokaj na grobu svoje matere.

      • ZatonMesecnikov

        Vkorakali so v prazno mesto Dadice. Antikomunisti so se šli prerazpored in po pomoč k Angležem na koroško. Tako kot v Grčiji.

        Vendar se Angleži niso hoteli konfrontirati s stalinom in njegovo vojsko.

        • Dada

          Motiš se . Videla sem ogromno dokumentarnih filmov o vkorakanju in množica ljudi jih pričakala, seveda je več fotografij. Seveda bo SDS trdil, da je to Zagreb, da je to Beograd itd. A me ne moti. Ve se kdo je zmagovalec in ve se kdo je luzer. Moti me pa, da luzerje iz zgodovine v sedanjem času podpirajo novodobni luzerji. Kot, da želijo, da se vrnejo časi iz II svet. vojne.

          • ZatonMesecnikov

            Leto prej 1944, je bilo v isti Ljubljani veliko protikomunistično zborovanje z istimi ljudmi, ki so leto kasneje mahali partizanom.

            https://www.youtube.com/watch?v=3p-NoQqPBg0

            Prav tako so mahali italijanom, mahali so nemcem v mariboru. mahajo, da ostanejo živi, tako razmišlja preprost človek.

            Zmagovalec Državljanske vojne 41-45 je znan, komunistične sile z takrat že dobro opremljeno Jugoslovansko armado na čelu Dadice. Antikomunistične sile so bile poražene. nihče temu ne oporeka.

            Me pa čudi, kot opisuješ, da te 70 let po tem moti pojav Antikomunizma v Sloveniji.

          • rabbit

            Ja ko so jih posneli 14 dni zatem hahaha

      • Joško

        V Nemčiji ni nobenega muslimana župana, toliko v vednost. je pa v Londonu in vsi Londončani so presrečni.

      • Joško

        Partizani so poznali samo en’ način boja; taktični umik-beg!

        • SIMON ROZIC

          Sami maratonci! Kdor ni hitro tekel, je zaostal….in postal heroj
          za vse večne čase!

  • totex39

    Žica okrog Ljubljane res smešno, kje so pa bili takrat “partizani”, da so to dopustili, da se niso borili, da do tega ne bi prišlo.

  • von Rhein

    Samo ena seansa laži več po katere zaključku je preskrbljeno za jedačo in pijačo

    • SIMON ROZIC

      …papcajo pa še vedno radi, da potem lažje kakajo v plenice!

      • KAPIBARA

        Gromovnika ni videti,

        A je še zmeraj v domu na Trnovem, pa dobiva dvojno dozo pleničk- džabe….

  • lili pili

    Kdaj pa boste ta beli praznovali dan pobega iz ljubljane, caz bi ze bil! Pa pohod bi lahko imeli iz ljubljane preko ljubelja in seveda nazaj direkt do kocevja..

    • Amerikanc

      Falirani študentje, predvojni kriminalci, kurji tatovi ter posamezni zavedeni reveži (kot je bil naivni krščanski komunist Kocbek), so po štirih letih skrivanja po dolenjskih, štajerskih in gorenjskih gozdovih, prišli pogledat domače v Lj.

      • lili pili

        Ua in ti so jih lepo sprejeli, kaksen pa je bil sprejam ta belih po vrniti iz koroske…

    • ZatonMesecnikov

      Sile niso bile v njihovo korist LIli. Domačim kolaborantom je na pomoč prišla od Rdeče Armade opremljena komunistična vojska iz Juga.

      Live to fight another day, zato so šle meščanske Antikomunistične sile po pomoč k Angležem na koroško. Tako kot v Grčaiji, kjer so Angleži Antikomunistom pomagali. V Jugoslaviji pa se niso hoteli zapletati s Stalinom.

      • lili pili

        So se ze prej z stalinom dogovorili.

        Ta beli niso imeli zadostne podpore med narodom, sploh pa ne na stajerskem in na prim8rskem zato so popusili 98%

        • ZatonMesecnikov

          Na primorskem sploh bilo ni komunistov do leta 1954. Štajerska jih ni poznala. Bilo je nekaj Borb, ko so Štajerski Vermani razbili pohod 14. komunistične divizije na Štajersko. To je bilo pa to, Lili.

          • lili pili

            Sem stajerc, zato vem, da so pri nas bili komu isti ze pred drugo voj no, vermani se sploh niso bili z 14. Divizijo, se pa je ta borila z 14. Ss divizijo leta 45.

            Primorska je se danes najbolj rdeca od vseh slovenskih pokrajin..

          • ZatonMesecnikov

            Vsa Jugoslavija je imela nekaj nad 1000 Komunistov. Zato je bil tudi med Štajerci kakšen, Lili. Bolj je bila pokrajina industrializirana, več je bilo Komunistov.

            Govorice so, da so 14-to razbili Vermani Lili. Tako kot so sodelovali tudi pri pohorskem bataljonu.

            14ta SS Galizien je bila v sklopu Vzhodne fronte, ki se je takrat že premaknila do Graza. Njeni nasprotniki so bili Rdeča Armada in manjši del gverislki oddelki rdeče armade na naših tleh, imenovani tudi partizani.

          • lili pili

            Ja 14. Je napadla 14. Na menini, glej oddajo spomini, frantar ti bo vse razlozil.

            Vem koliko je bilo komunistov na zacetku, zato je toliko bolj cudno, da so izsli kot zmagovalci..

  • Franc Šink

    SV bi bolj prav prišla na južni meji, kot pa da mirno stoji med temi rdečimi barabami.

  • Amerikanc

    Bolj žalostno je videti vse skupaj. Kot nekakšna mrliška procesija “udbomafije ob žici okupirane LJ” s strani udbopartije !

  • Antonius

    V znak podpore osvoboditeljskemu laganju na Orlah, človek najboljše naredi, če na volitvah v Evropski parlament podpre kandidate SDS in SLS.

    • rabbit

      Nemcev že dva dni ni bilo v Ljubljani partizani so se pa še vedno tako uspešno skrivali po hotstah tudi v bližini Orel je bilo tako.

      • Steiermark

        No, rabbit, nebodi no tako kritičen, saj raztrgancev razkropljenih in skritih po hostah, kjer so čakali , da jih drugi osvobodijo, ni bilo kar tako enostavno priklicati – dva dni, da pricapljajo iz svojih skrivališč, pa res ni tako enostavno, pa še strah jih je upočasnil…..

      • KAPIBARA

        Na obrobju Ljubljane, so jim pravili : Goša-rji…

    • anzek

      G. Antonijus, tokrat ste me močno razočarali!!

      Na skupni listi je tudi Bogovič, ki se je ponosno razkazoval z majico Che Guevare, poleg tega je eden največjih tajkunov v SLO!! Ga osebno poznam, pa tudi živim v istem kraju. Kljub temu, da je sedaj župan njegov strankarski kolega, vse sledi denarja vodijo v njegov žep, tako pravijo tisti, ki morajo za to, da pridejo do gradbenega posla, dati več kot 10% (menda se ga razdeli 11 oseb)
      Če iz tega izpeljemo na star SLO pregovor, ki pravi: pokaži mi prijatelja in povem ti kdo si, je stvar jasna.

      In še nekaj: EPP se po volitvah namerava povezati s socialisti in liberalci ala Macron in vi podpirate tako drhal??

      Stavite na napačnega konja, kajti staviti na SDS in na Spitzenkandidata Webra, ki je tvorec Marakeške deklaracije, je enak samomoru!!

      • Antonius

        Moj pogled in razumevanje sodelovanja SDS in SLS je pozitiven zaradi tega, ker podpiram vrnitev SLS v parlament. Pogled nazaj mi kaže sliko SLS, ko je imela stranka v povprečju 20 poslancev v parlamentu. Srčno upam, da se je Podobnik kaj naučil iz osebnega in strankarskega debakla, ker je stranka nekoč nazaj igrala umazano vlogo. Večinski volilni sistem je takrat v parlamentu padel prav zaradi prevarantskih ravnanj Zagožnovih.
        Bogovič?! Vem da je vreden svojega denarja a vendarle upam, da se v stranki zavedajo, da je tokratni vstop v politiko, njihov zadnji poizkus. V SDS se zavedajo svojih možnosti, zato potrebujejo tudi sodelovanje s SLS. Morda pa bo uspelo strankama, da morda še s kom tretjim že po naslednjih parlamentarnih volitvah sestavijo desno sredinsko vlado.
        —– EPP?! Vem da v konglomeratu strank ni vse tako kot si želimo a je prav, da je SDS vendarle zraven, kjer lahko s svojimi predlogi sodeluje in vpliva. Ne nazadnje je prav SDS prepričala kompletni EPP, da niso izključili Orbanovega Fidesa.
        Politika?! Marsikaj je treba s stisnjenimi zobmi požreti, da uveljaviš svoje in dosežeš kaj.
        *Anzek*, upam, da bodo početje Bogoviča v stranki spremljali in ga po potrebi tudi *zauzdali*

        • anzek

          Redkokdaj se najini mnenji razlikujeta, tokrat se.

          SDS-u zamerim marsikaj, najbolj zamerim mlačnost v zvezi z Makareš-om, potem zamerim Zveru, ker ni naredil nič od niča, da bi EU opravil nadzor in uvedel red na področju vladavini prava, ki je, vsaj po mojem, glavni problem za to, da nam vlada mafija.

          Me je pa SDS razočaral tudi včeraj. V Črnomelj so prišli samo na fototermin, nič več. Še domačinov skorajda ni bilo. Le zakaj?

          Pa sem stalno podpiral in volil SDS. A tokrat se pridružujem mnenju mnogih, da je voliti SDS, SLS ali Fajonko, glede na napovedi s kom se bi naj povezovali po volitvah, praktično enako.

          Le kje je bilo včeraj na desettisoče članov stranke, s katerim se JJ tako rad pohvali? Množica ljudi, samo množica ljudi lahko kaj pri nas naredi.

          Le kje je bilo na desettisoče članov stranke, ko ste vi in še nekaj vztrajnih, vendar nadvse zavednih slovencev, protestirali pred krivosodjem??
          Zamerim tudi Novi 24, da ne povabi DOM-a v soočenja, jih ne promovira, pa bi bilo dolgoročno zelo koristno. Se bojijo, ker so na kandidatni listi sami mlačneži, ki še mravlje ne bi pohodili?

          SDS bi lahko sestavila bistveno boljšo kandidatno listo, nosilec liste pa bi moral biti obvezno JJ!!

          SLS je preteklost, politično truplo, DOM je prihodnost. Prej ko se tega zavedamo, prej bo lahko SDS sestavil vlado s sorodnimi strankami.

          Še nekaj glede SLS: brcati v truplo ni nikoli obrodilo sadov. Enako je staviti na Bogoviča. Na zadnjih volitvah je dobil v Koprivnici, kjer stanuje, če se dobro spomnim, samo 7 glasov in še to samo od svoje in verjetno, bratove familije.

          • Antonius

            V politiki sodeluje veliko zobatega kolesja, ki se od volitev do volitev obrača cel svoj mandat.
            Po volitvah bova izvedela, koliko zaupanja je s svojim početjem vredna novoustanovljena stranka DOM. Osebno sicer podpiram širjenje strankarskega političnega prostora, ampak v primeru ravnanj dveh najbolj izpostavljenih v DOMu imam pa zelo tehtne pomisleke. Na svoja ušesa sem imel priliko slišati eno, kar s kasnejšim ravnanjem v nobenem primeru ne gre skupaj. Da Ušajeva ni v redna zaupanja SDS, je dokazala nekaj malega časa kasneje, ko je soustanovljala novo stranko. Mene nihče ne bo prepričal, da je mogoče novo politično stranko ustanoviti v štirinajstih dneh.
            Na evropske in kasneje še državnozborske volitve bova morala počakati, da bova izvedela kdo ima prav.
            ——– Včeraj sem šel podpreti Črnomeljčane, bil sem aktivno tam. Včasih je treba tisto, kar pišemo, dokazati tudi na terenu.
            Moja vest je čista in mirna, ker sem se trudil in po svojih močeh naredil nekaj *malega* za mojo, najino, našo Slovenijo.
            Ponosen sem na to, da sem z ostalimi starkami in starci štiri leta protestno vztrajal in stal, v vseh vremenskih pogojih pred krivosodjem.

          • anzek

            +++++, Veste, takšnih kot ste Vi nam v SLO manjka. Moj poklon.

          • Antonius

            Tudi jaz vam v spoštovanju klobuk odkrijem z glave.
            Ljubezen do Slovenije nosite v sebi. Želim vam, da se vam v dobro slovenske prihodnosti, pričakovanja in želje tudi uresničujejo.

          • anzek

            Hvala.

  • ZatonMesecnikov

    #Pozitivna novica: Levičarsko vraževerje s Kučanom, Jankovićem in Brglezom o “osvoboditvi” Ljubljane vse manj obiskano!#

    Ljudem je dovolj provokacij in delitve naroda.

  • Nata

    + + + + + + + + Samo čivk. . . . . ker se v zadnjem času komunjaram navkljub moči, malo majejo tla, ljudi ni bilo veliko !! Bodo pa hinavci vseh barv hitro prilezli nazaj, ko bo potrebno za njihove privilegije.
    Komunizem je vzgojil lažnivce, hinavce in tatove.

    In to se še kar nadaljuje.

  • Joško

    V Sloveniji “partizani” po 75. letih še vedno hodijo iz hoste v Ljubljano.

  • Dada

    Lepi običaji, ki kažejo na domoljubje, ljudje znajo ceniti domoljubje in borbo za svobodo tudi za ceno življenja. Naj ti običaji trajajo čim dlje, da bodo zanamci videli, v kaj se ne smejo nikoli spremeniti, t.j. v pomagače napadalca, kot je bil Hitler, ker jih bodo patrioti pobili.
    Amen.

    • rabbit

      Kakšno domoljublje, to samo branijo svoja korita, ki so jih prigrebli po vojni in nič drugega, jebe se njim za domovino.

      • Dada

        Pravilno. Za to so se borili. Najprej so bili domoljubi, sedaj pa uživajo v tistem kar so si priborili. TO raje vidim, kot tistih 184 Slovencev, ki še sedaj prejemajo nacistične vojaške penzije za borbo za Hitlerja.

        • ZatonMesecnikov

          Domoljubi so bili tudi tisti na Antikomunistični strani dadice. nosili so slovenske embleme, s slovenskim poveljevalnim jezikom.

          vsaka stran v Državljanski vojni se ima za domoljube dadice.

          • Dada

            Verjamem, da eni mislijo, da so domoljubi. Pa poenostavim. Domoljubi so se borili proti HItlerju, domobrancem , beli gardi in izdajalcem. OK ?. Mislim, da sem jasna. Eni pa mislijo, da so domoljubi.

          • rabbit

            A do napada na SZ so pa skupaj maširali po Zagorju a ne, preberi si spomine Angele Vode predvojne komunistke, potem pa pripoveduj neumnosti, ki si jih slišala od dedija, ki ti je priboril korito.

          • Dada

            Poglej si celotno sliko, ne pa drobnjarije, tu je tako, tam je tako. Če že napletaš, potem je Vode v Trbovljah. Bodi točen, če hočeš kaj dokazovati OK ?. Še enkrat tudi za bebce. Ve se kdo se je boril za Hitlerja in kdo ne. Ne moreš spremeniti, V, da se je bela garda borila za Slovenijo, če so dobili orožje od Nemcev in so streljali partizane. Možno je samo pri SDS, da bodo tako interpretirali izid vojne.

          • ZatonMesecnikov

            Streljali so v komuniste dadice, ki so nosili vojaška obeležja rdeče armade. tako so oni videli stvar.

            pač državljanska vojna.

          • branči

            skregano z zdravo pametjo! v hudi bitki osvobodili prazno ljubljano, tako kot samomor iz zasede, kajne! da nekateri idioti še vedno nasedate rdeči propagandi, se pa vidi v tem, kako naprej gre svet in kako mi nazadaujemo! bo rajanje rdečih maškar dvignilo BDP na raven nemčije?

          • rabbit

            Dadica mora braniti korito, ki ji ga je dedi priboril drugače bo pa revež lačen, ker nič ne zna.

          • rabbit

            Celotna slika je taka, da so bili komunisti, do napada na SZ prvi izdajalci, ker so paktirali z Nemci to so nato počeli skozi vso vojno, dokaz knjiga Džilasa, ki lepo opisuje kako so hodili k Nemcem ,da bi zaustavili Američane pri izkrcanju v Istri. Potem pa namesto, da bi če so že šli NOB napadali Nemce in Italijane so raje pobijali razredne sovražnike in zaradi tega so se ustanovile vaške straže iz katerih so izšli domobranci. Konvencija združenih narodov pravi, da je paktiranje z okupatorjem legitimna, če so ogrožena življenja civilnega prebivalstva in če bi imela kakšnega sorodnika pri domobrancih bi to tudi dokazala tebi in tvojim komunističnim prednikov, ker pa nimam nobenega ne morem vložiti tožbe, ker nimam pravnega interesa. Bi pa bilo zanimivo, če bi se kdo od teh ljudi našel in to sprožil.

          • tomnidari

            Komunisti se proti nacistom niso borili nikoli! Komunisti so napadli naciste samo takrat, ko so pričakovali maščevanje nacistov nad nedolžnimi civilisti! Komunisti so se borili proti lastnemu narodu, ki revolucije ni odobraval! 45ga je cca 2000 kpmunistov zmagalo revolucijo, narod pa je vojno izgubil!

          • ZatonMesecnikov

            Tudi tisti, ki so se borili proti Komunizmu so mislili da so domoljubi.

            zakaj bi bil ravno Komunist domoljub, ostali pa ne? kje je tukaj logika?

          • Dada

            Se strinjam. Mislili so…. Ni logike, so bila samo dejanja. Eni so se borili proti Hitlerju, eni pa za Hitlerja. Cerkev in Vatikan so podpirali Hitlerja. Hitler je dobil 1933 eno najvišjih cekvenih priznanj. Vatikan je leta 1945 ponarejal listine-rojstne liste, da so ns RK izdali potne listine, da so nacisti kot dr. smrti Mengele zbežali v Argentino, raj nacistov. Vatikan ni reagiral, ko so izvedeli, da je Hitler skuril 6 mil. Židov in Romov itd., ker so mislili, da pač tako mora biti, ker Gospodova pota misteriozna. Šele sedanji papež, ki nima posluha za pedofile, homoseksualce v Cerkvi, bo odprl arhive….. Zadnjič je eden star visok duhovnik pri Pričevalcih izjavil, da je bila edina napaka med vojno Cerkve, ker so na kamero posneli blagoslov domobranske vojske…. To je to. Imajo nas za norce. Napaka je bila kamera…….Top je bil dokaz na čigavi strani je bila cerkev…….

          • ZatonMesecnikov

            to so zgodbice za lahko noč, dadice, ki jih levičarji širite naokoli. Zlizane, pa vsak malo doda, kot se za te reči spodobi. Vse pa piše na netu. kot srednjeveški sholastiki ste levičarji, Dadice.

            #Cerkev in Vatikan so podpirali Hitlerja. Hitler je dobil 1933 eno najvišjih cekvenih priznanj.#

            google ne da nobenih zadetkov za Vatikan, pa Hitler pa decoration. Da pa zadetek, da je bismarck dobil priznanje. verjetno imaš v mislih Zlizani konkordat med nemčijo in Vatikanom iz leta 1933, KI JE MOČNO OMEJIL PRISTOJNOSTI KATOLIŠKIH DUHOVNIKOV V NEMČIJI. In še danes velja.

            #Vatikan ni reagiral, ko so izvedeli, da je Hitler skuril 6 mil. Židov in
            Romov itd., ker so mislili, da pač tako mora biti, ker Gospodova pota
            misteriozna.#

            To je zgodbica, malo olepšana s tvoje strani. Koliko divizij pa je imel Vatikan? če parafriziram Stalina? ko so Angleži in Američani že zelo zgodaj izvedeli za Holokaust (1942), kaj so storili? So bombardirali Auschwitz?

            #Zadnjič je eden star visok duhovnik pri Pričevalcih izjavil, da je bila
            edina napaka med vojno Cerkve, ker so na kamero posneli blagoslov
            domobranske vojske..#

            narobe, takrat ni snemala Cerkev. pač pa službeni snemalci domobranske vojske. Škof Rožman je naredil zadušnico, tako kot vsak vojni kurat. Potem pa zapustil slovesnost, preden se je začela. zlizano dadice…

            #Top je bil dokaz na čigavi strani je bila cerkev…….#

            narobe dadice. vojni kurati so na vseh straneh. ne vem zakaj bi morali bti samo pri komunistih? če so jih ti še celo pobijali?

            ko so se leta 1945 v zagrebu takole kot ti danes zaganjali v opevanega Stepinca, ki zagotovo ni bil na komunistični strani med drugo vojno, ga je Broz tito junija poklical na sestanek. Od takrat naprej se v stepinca ni nihče več vtaknil. nikoli Dadice…

            kakšne dokaze mi pa filaš? Daj kaj konkretnega?

          • Dada

            Daj ne mešaj, če nimaš podatkov, pa Otto, pa ne vem kaj boš zmešal. A ne kako je zabavno, če ti stric google ne da. Potem si prepričan, da ni. Da te poučim. To sje kratka serij dokumentarcev o katolikih in o Cerkvi, 400 let cerkvene inkvizicije v Evropi, ha,ha, naivni verniki katoliki, Katoliki so 12 mil. sužnjev odpeljali iz Afrike, katoliški monarhi so v Evropi bili vojne, celo bratranci in sestrične med seboj. To je katoliška vera. Oddajo je vodil Avstralec. Drugo so Histoy channel, ki pa je serija o Hitlerju in od tam je podatek o odlikovanju Hitlerja. Ja zdaj boš zagovarjal Vatikan, ki ni mignil s prstom. Kot tisti stari duhovnik v Pričevalcih se norčuješ iz nas. Vatikan- Draganović je rešil Anteja Pavelića, šefa NDH in Jasenovca, pred ZDA obv. službo, potem je Pavelić lepo odpotoval v Argentino, umrl je star v Španiji. Striček Google nima tujih tv oddaj. Tam v teh oddajah je ogromno podatkov, pa tudi pokažejo listine, zato jim prekleto verjamem. Povedali in pokazali so “novo” Mengelejevo ime in rojstni list. Tako je to. Ne norčuj se o vojski Vatikana…. Vatikan, papež Urban je evropske kralje pozval da so šli v 2. stol. osvobajat sveto zemljo Palestino…. In kaj so verniki naredili . Poklali so vse ljudi, dobesedno vse, v Jeruzalemu. A to je milostna katoliška vera, ki uči ponižnost, humanost, pomoč pomoči potrebnim… Vera, to so pravljice, ki jih stare mame trobijo vnukom….
            Tudi to je bilo, tisti obveščevalec , ki je prišel aretirat Paveliča je komentiral v tisti oddaji in razložil, zakaj je Pavelić lahko mirno pobegnil v svobodo. A stric Google ti ne da, veš je treba gledati tuje tv oddaje in tudi brez podnapisov, če znaš tuje jezike. Google je easy, ker si pomagaš s prevajalnikom, ha,ha.

          • ZatonMesecnikov

            #Da te poučim. To sje kratka serij dokumentarcev o katolikih in o
            Cerkvi, 400 let cerkvene inkvizicije v Evropi, ha,ha, naivni verniki
            katoliki, Katoliki so 12 mil. sužnjev odpeljali iz Afrike, katoliški
            monarhi so v Evropi bili vojne, celo bratranci in sestrične med seboj.
            To je katoliška vera. Oddajo je vodil Avstralec.#

            Poznam to oddajo Dadice iz serije “na robu znanosti”. 400 let inkvizicije reciva v Sloveniji ni pobilo toliko Slovencev, kot pa vi komunisti v 2 mesecih leta 1945.

            Gledal sem vse serije na History, pa nikoli nisem zasledil, da bi Vatikan odlikoval Hitlerja. Potem ko je Levičar Adolf s konkordatom drastično omejil moč duhovnikov v nemčiji. Kaj si nor ali kaj?

            #Tako je to. Ne norčuj se o vojski Vatikana…. Vatikan,#

            jaz se nisem norčeval, norčeval se je vaš levičar Stalin, ob neki priliki, ko so ga obvestili, da je Vatikan protestiral. rekel je, koliko divizij pa ima vatikan?

            lažeš o križarskih vojnah. papež je samo pozval, nanje so pa šli kralji. in ne papež. jeruzalem praviš? vaš levičar Pol Pot je nedolgo nazaj pobil polovico Phom Phena. Vaši levičarski vojaki so posiljevali Nemke na porodnih mizah v berlinu leta 1945.

            zate sem profesor za jezike, komunistek….

          • Dada

            1. Najprej, nobene oddaje nisi gledal in bluziš in 100 na uro, laži ti pri meni ne koristijo. To mi je znano, ker tudi nora24tv proizvaja laži namerno s svojimi članki., ČE bi gledal, bi vedel, da so v oddaji pokazali tudi kraljevsko kočijo, na kateri so poslikave iz nabiranja sužnjev v Afriki in na njej suženj z okovi kleči in prosi….
            2. Vsaj prebral bi si , kar sem napisala, ne bi ti bilo treba lagati, Ti si navaden lažnivec in to je tvoji stranki lastno…… Nihče ni rekel, da je šel papež Urban šel….. .. Torej kot v SDS tudi ti preobračaš po svoje, Če bi kaj prečital, bi dal kaj nase in bi lahko normalno komentiral…..Ker nihče ni moj, nihče ni naš…. Pol pota si lahko domov pelješ,.

          • ZatonMesecnikov

            1. #ČE bi gledal, bi vedel, da so v oddaji pokazali tudi kraljevsko
            kočijo, na kateri so poslikave iz nabiranja sužnjev v Afriki in na njej
            suženj z okovi kleči in prosi….#

            Dadice, znanja ti manjka. In pameti ter logičnega razmišljanja. Noben Europejec ni še lovit sužnje v pragozd, ker je bilo prenevarno. Sužnje so lovili Arabci in pa sami plemenski poglavarji so prodajali svoje someščane.

            Belemu kristjanu je namreč vera prepovedovala zasužnjevanje drugih ljudi. zato v Europi od Karla Velikega naprej sužnjev ni bilo.

            Beli Europejci so samo vršili Logistiko. Kot da bi naprimer danes Maersk ali pa Intereuropa pa Luka Koper švercali in prevažali drogo, krivi bi bili pa vsi Europejci za to. Daj se zresni dadice…

            2. Kaj dela SDS ne vem in me ne zanima, saj nisem član stranke, niti nikoli nisem bil, dadice. kar sem prečital, in v kakšni količini, lahko samo ugibaš dadice. Ni to znanje v okviru nekega mirovnega inštituta, za šankom.

            Pol Pot je vaš, Levičar. Vaša želja spremeniti svet in pospešeno narediti ga boljšega.

            Pol Pot je logičen produkt vaše borbe spreminjanja sveta in želje narediti ga boljšega.

          • Dada

            Poslušaj, navaden lažnivec si. Takih je dovolj na cesti. Poleg tega si navaden provocer. Nobenega članka nisi preveril, nobene oddaje nisi videl. Tukaj si le eden od plačanih komentatorjev SDS, Če bi videl oddajo, bi vedel, da je zaradi suženjstva obogatela najprej Portugalska, da so organizirali nabiranje sužnjev skupaj s poznavalci, torej domačimi plemeni v Afriki, da so trgovale vse močne evropejske države, da je prva sprejela zakon o prepovedi trgovanja s sužnji Vel. Britanija….. Če bi gledal bi vedel, da je od 12 mil. preživelo do končne destinacije le 10 milijjonov….. To imaš na Google stric, ta ti bo s prstom pokazal kot kakem otroku iz vrtca. Seveda se ti ne boš trudil z dejstvi, ker ti vse veš, ha,ha,ha Takih je veliko v SDS uredništvu, ki sestavljajo te politične članke, skupaj z avtorji člankov na nora24 tv. Kot ” Teroristi ugrabili avtobus v Ljubljani”, Poljska sodnica Rusu prisodila otroka… SLEDNJI JE tak avtor članka kot ti. Izpustil je bistvene stavke in odstavke originalnega tujega članka, ga priredil, da je spremenil vsebino, ki bi ustrezala SDS mišljenju….. Gliha vkup štriha…Tam se jim javi v uredništvu, da bi znal take članke sestavljati. Pol pota si domov pelji, vidim, da ti je všeč, ker omenjaš.

          • ZatonMesecnikov

            Dadice, nabijaš zlizano levičarsko filozofijo, uporabljano v vašem večnem boju proti krščanski civilizaciji.

            #torej domačimi plemeni v Afriki, da so trgovale vse močne evropejske
            države, da je prva sprejela zakon o prepovedi trgovanja s sužnji Vel.
            Britanija…..#

            trgovanje Dadice in ne lovljenje. sami poglavarji so jih prodajali. Pa Arabci. V Maroku in libiji jih še danes, po poročilih.

            Ko so kronisti poročali, da so ruski knezi nekoč prodajali svoje podložnike za sužnje Arabcem (Saqalibe, arabsko ime za Slovana, vsak premožen je imel svoje saqalibe doma), nič ne protestiraš. Zakaj ne protestiraš? ker gre za belce, raso torej, ki jo sovražiš. Samo črnci te zanimajo. preveč si pod vplivom hipi propagande iz Amerike in filmov iz tega naslova. Ameriški suženj je imel daleč večji standard življenja, kot pa črnec v Afriki. Tako je še danes.

            #Takih je veliko v SDS uredništvu, ki sestavljajo te politične članke,#

            nikoli nisem bil član kakšne stranke, niti SDS ne. Obstaja pa seveda podobnost v razmišljanju, kar pa je golo naključje.

            #Pol pota si domov pelji, vidim, da ti je všeč, ker omenjaš.#

            Pol Pot je Levičar, dadice. vaš. Dajem ga za primer, kam pripelje levičarski radikalizem. In kaj se lahko zgodi, če levičarji pridejo na oblast.

            V svoji želji po “boljšem”, “naprednem”, želijo pospešiti zgodovinski razvoj. Prehitevajo in posledično so za njimi vedno kupi mrtvih.

          • Dada

            Pojma nimaš o krščanstvu. Je izmišljeno, temelji na pred verstvu, Mezopotamija, Kreta in Egipit so imeli že verovanje v posmrtno življenje. Krščanstvo je iz Judaizma. Jezusov-judov je bilo veliko, saj so po judovskem, takrat novejšem verovanju, čakali preroka za odrešitev. In ko so Rimljani zasedli, so kar prihajali preroki v Jeruzalem. Tako je bilo usmrčenih v tistem letu kot Jezus preko 30 prerokov, Judovske starešine se kar komentirale, a spet eden prerok. No Cerkev je z zažiganjem starejših evangelijev, ki jim niso ustrezali, “knjig” , preganjanjem, pobijanjem duhovnikov, uspela z več redakcijami spraviti skupaj, Jezusa in tako verovanje kot sedaj. Toda pomen. Vera je bila koristna le ob ustanavljanju civilizacije, cca 8000 let nazaj, ker je pomagala dati pomembnost vladarjem prvih mest kot Uruk pa neka morala je zrasla……Zdaj je nepotrebna. Zakaj ?. Predvsem so bile verske vojne. naša vera je pravilna, vaša ni in vas bomo iztrebili. To je načelo krščanske vere, velja tudi za Islam. Tako je bilo z vojnami za Sveto deželo, pred tem in po tem. Ni bil pomemben humanizem, ali načela, učenja Jezusa. Kapisch. Načelo je premagati sovražnika. Sedaj ne rabimo verovanje temveč ima človek moralo že kot otrok, imamo pravila, zakone. Zato pri meni, vera v ljudi, ne v imaginacijo. Vera je za siromake, da upognejo glavo, da so ubogljivi, vladarji pa vladajo s temi ovcami. V poduk je bilo v Evropi 400 let cerkvene inkvizicije, To je dovolj, da pametni spregledajo.

            Ja, ja olepšuješ krščanstvo, in te ni briga za usode 12 mil. ljudi, mučenja, pobijanja. Naiven si kot noč. Pišeš, kot da so Afričani kar hoteli s suženjstvo, kar sami prišli so na ladjo… ha,ha. Kak bedak si. Na ta račun so bogateli kralji, Najprej in najbolj Portugalska, GB, Belgija, Nizozemska… Torej, za reveže je vera v ljubezen pomagaj sosedu, za kralje denar in zasužnjevanje manjvrednih ljudi, ker to so imeli kralji v glavi, saj so bili kot bog. Vsemogoči. . In sedaj je Cerkev se je zaradi napačnih načel izrojena, zato krščanstvo nazaduje, ker ni več inkvizicije, ni straha…..

            Pol pot je tvoj ljubljenec in pellji si ga domov. Bo vsaj eden od vaju izobražen, on je končal >Sorbono….

          • ZatonMesecnikov

            Zelo malo veš o religijah Dadice. In zelo površno in o vlogi verske filozofije v neki družbi. Verjetno si še zelo mlad. Takšno nezrelo pisanje ne more biti drugega izvora, kot da si si vrtel nek levičarski yutub filmček. In te je čisto zadel. nezrelost, skratka.

            #Sedaj ne rabimo verovanje temveč ima človek moralo že kot otrok, imamo pravila, zakone.#

            Ha, ha, v družbi kleptomanov in kleptomančkov sanjaš o spoštovanju neke morale in zakonov. To ste vi levičarčki naredili. Ukinili Župnika in verouk in strah pred božjo kaznijo, pa napisali v Zakon, da mora vsak spoštovati Moralo. Bedaki na potenco dadice.

            #Vera je za siromake, da upognejo glavo, da so ubogljivi, vladarji pa
            vladajo s temi ovcami. V poduk je bilo v Evropi 400 let cerkvene
            inkvizicije, To je dovolj, da pametni spregledajo.#

            Mali marxistek Dadice. Vera je za ljudi v stiski in nesreči, Butlkopf. Je prostovoljna in nihče nikogar ne sili vanjo. Najdeš jo na oddelkih onkoloških inštitutov, na Golniku, najdeš jo pri ljudeh, ki so izgubili bližnje, najdeš jo v strelskih jarkih, najdeš jo pri ljudeh, ki se jim bliža zadnja ura.

            In ti bi jim to vzel, Butlkopf? In nadomestil z Zakonom o Upanju? Bedak na potenco. kdo pa si ti, da si jemlješ to pravico?

            #Ja, ja olepšuješ krščanstvo, in te ni briga za usode 12 mil. ljudi, mučenja, pobijanja.#

            pobiti 12 milijonov za vas levičarje ni bilo nič. Pis of kejk.

            #Pol pot je tvoj ljubljenec in pellji si ga domov. Bo vsaj eden od vaju izobražen, on je končal >Sorbono….#

            Ni moj, je Levičarski filozof in mislec, ter praktik udejanjanja levičarske pravične družbe. Vaš je Dadice. Eden izmed vaših, poleg Stalina, Broza, Cheja itd. itd….

            Zresni se komunistek. Pa začni razmišljati s svojo glavo, ne kar ti levičarski ideologi nabijajo vanjo…

          • Dada

            O religijah vem da so izmišljeni bogovi, preroki. Nastale so po tem, ko se je človek začel zavedati sebe, resno opazovati in naravo. Počutil se je nemočnega v primerjavi z naravo, npr. grom, strela, uničevalni potresi, poplave itd. zato je začel misliti, da je nekdo velik , ki je ustvaril vse to, mogočen, da se mu je treba zahvaliti z daritvami, da ga ljudje ne razjezijo, da bo posla dež, ko bo suša. Zelo enostavno. Ljudje so si iz strahu izmislili bogove. Tako je bilo vedno in očitno bo ostalo, dokler ne preteklo toliko časa, da bo znanost razjasnila… Pa tudi potem, bodo verski gorećneži trdili svoje

          • ZatonMesecnikov

            #O religijah vem da so izmišljeni bogovi, preroki. Nastale so po tem, ko
            se je človek začel zavedati sebe, resno opazovati in naravo. Počutil se
            je nemočnega v primerjavi z naravo, npr. grom, strela, uničevalni
            potresi, poplave itd.#

            To je pisalo v Učbeniku Samoupravljanje s temelji marksizma dadice…

            Religija po Leninu je Opij za tiste, na kemoterapiji na onkološkem inštitutu UKC Ljubljana.

            Tja moraš dadice, da jim odpreš oči. V kakšni zablodi so….

          • rabbit

            Švicarska garda se je s helebardami uprla tankom, topovom nemški armadi. In koliko vina je danes steklo po grlu.

        • rabbit

          Dadica domobranci so šli v Argentino pa njihov tretji rod še vedno govorijo slovensko z dialektom svojih prednikov, v Ljubljani pa sama čefurščina. A zato so so boril, a daj no to so bili sami skrivači po domače majski hrošči, ki se borijo samo za svoje riti.

        • rabbit

          Ameriški vojaki so se borili v Evropi za domovino, noben ne uživa nobenega privilegija nobene pokojnine. Vse samo za čast in domovino, naši pa za polna korita ampak samo priviligirani.

  • ZatonMesecnikov

    Vse te akcije, so skupaj s Sremsko fronto bile neko dokazovanje moči (četvrti najjači) oziroma Broza, ki je hotel dobiti status samostojnega vojskovodje. Rezultirale so v veliki in nepotrebni izgubi življenj, zaradi vojaške neizkušenosti ter neobstoječe taktike in strategije. Tako je bilo tudi na Orlah. Nemci so bili v odhajanju, naslednji dan jih ne bi bilo več. Iz tega naslova je tudi most v Borovljah.

    Revolucija je potrebovala žrtve, za človeška življenja jim ni bilo mar.

  • SIMON ROZIC

    Ali so vsi otroški vrtci v Ljubljani zasedeni? Pa norišnice tudi?

    • tomnidari

      Za določene osebke slovenske norišnice zagotovo niso dovolj usposobljene!

  • Janez Kepic-Kern

    ŠE 1X
    Ja?
    Veliko dokazov je
    – pač
    – da je pravzaprav šlo za – VKP /b STALINISTIČNO “OKUPACIJO” Z GROZLJIVIMI POSLEDICAMI.
    Več mesecev je bila leta 1945 leta KP TITO- STALIN SLOVENIJA
    – navadna
    “NESODNA POLIT KLAVNICA NEOBOROŻENIH LJUDI”
    – to vemo vsi.
    L. r. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • Antonius

    Opevana bitka partizanov z umikajočimi se in dobro organiziranimi Nemci je posebna tragedija, ki so jo revolucionarni komunisti na Orlah pripravili nesrečnikom v partizanih.
    Komunistični prasci so vedeli, da se agresor umika, pa so fante kljub temu poslali v nesmiseln boj.
    Bitka s katero se hvalijo je bila popoln vojaški nesmisel, ker so prasci komandantski ves smisel preračunljivo videli drugje. Fante so proti Nemcem poslali v bitko zato, ker so potrebovali čim več žrtev med partizani.
    Kakšna eNOBe bi pa bila to, če se po vojni ne bi mogli sklicevati na padle partizane.
    K skupnemu seštevku padlih za domovino so komunistični prasci prišteli tudi vse tiste, ki so jih s strelom v hrbet, po naročilu najvišjih, sami likvidirali.
    S stotnijo padlih partizanskih nesrečnikov nam danes poizkušajo dopovedati, kako, da so se, štiri leta v hosti proti okupatorju hrabro borili.

    • rabbit

      Koliko misliš od teh fantov je imela strele v hrbet.

      • Antonius

        Vprašanje, na katerega ne moreva dobiti odgovora. Je pa zagotovo veliko smisla v njem.

        • rabbit

          Očetov stric je šel kot predvojni komunist v partizani po 14 dneh se je vrnil in se preselil k svoji sestri (očetovi mami moji stari mami) pri kateri je bil do konca vojne zakaj, ker je slišal kaj so tam govorili partijski komisarji, kdor ni za komunizem ga je treba ubiti , če pa je tudi za nas pa je bogat pa tudi, ker mu je treba vse pobrati. Rekel je kdor je bi v koloni predzadnji dolgo ni bil živ in on, ki je imel dolg jezik je rekel, če ne bi ušel bi bil tudi kmalu predzadnji.

          • tomnidari

            Nekje sem zasledil bilanco NOB, 26000 ubitih Slovencev in 6000 vseh okupatorjev skupaj.

  • xtc

    Kučanizem in socializem počasi zanesljvo crkuje tudi vSLo,ne pomagajo več niti plačani avtobusi,senviči,golaži,zlagana zgodovina,stvari prihajajo nrezadržno na plan,še hujši propagandni udarec jim je zadala ugrabitev Belokranjca in zagotovo bo še kaka in zelo verjetno še kak umor-ljudje pa so vedno bolj siti dnevnih težav zaradi podivjanih levičarjev in jih zgodovinske lažo in leve pravljice vse manj zanimajo-še več odbijajo jih.
    Skratka,že letos je bila odeležba na Lažgošah slaba,tudi druge rdeče maše so vse manj obiskane zato skuša Kučan z prisilnim vlačenjem otrok ustvarti laž da mlade to zanima ,pa nikogar več to ne zanima razen ekstremistov.
    Zanimivo je bilo videti javkanje Dela in denevnika ob letošnjem katastrofalnem obisku Rožnika ob prvem maju in za porazen -najslabši obisk doslej krivili vreme,podaljšane počitnice itd,a že tretjega hitro popravili ,da je bil obisk dober saj je resnica škodila imidžu Opankoviča in levice.
    enako je z to proslavo laži,saj niso komunisti ničesar osvobodili,saj v Ljubljani sploh ni bilon več tuje vojske.

    • Anton

      tist golaž/sendvič ne pretehta, vse tiste negativne, slabe energije, ki jo v tistem času moj organizem absorbira, potem pa rabim vsaj 1 teden intezivnega feng shuija

      sarkazem press

  • Janez Novak

    Lažejo in kradejo, nekoč so tudi ubijali, ampak še vedno vodijo to državo po zgledu Venezuele. V propad.

  • Janez Kepic-Kern

    AKTUALNA INFO.

    ŠTEVILO – KRAJ AVTOV
    SE JE BAJE
    – V ZADNJIH DNEH MOČNO POVEČALO ! To je seveda stvar organov MNZ !
    Povem
    le
    ZA PRIMER, KI SEM GA SLIŠAL OD MLADEGA FANTA,
    KI
    JE DEL KROGA LJUDI – MOJIH VSAKODNEVNIH ZNANCEV.

    ŠE TU.
    RESNA INFO !
    Meni osebno dobro poznani
    19 letni , VELIK, DELOVEN, OK FANT
    vnuk gospe T.P.
    JE
    VČERAJ REKEL, DA VE ZA PRIMER

    – K R A J E – AVTA

    AVTA IZPRED NEKE TRGOVINE PRI LJUBLJANI..
    LASTNIKU,
    KI JE PO NERODNOSTI PUSTIL KLJUČE V AVTU
    SO STORILCI ZLOŽILI NJEGOVO ROBO IZ AVTA
    NALOŽILI SEBE IN SVOJO ROBO – V TA AVTO – IN – ODPELJALI.
    Takih
    primerov – JE BAJE VELIKO.
    Povem
    kot sem slišal. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    • Janez Kepic-Kern

      ŠALA
      “MATILDA-KLERIKALNA IZMIŠLJOTINA in JAVNO ZDRAVSTVO”

      “ŠLAUF” – eden od bolj zajetnih SD ALI DESUS poslancex ima govor v DZ, V PARLAMENTU:
      “ KOMUNIZEM NAM JE PRINESEL JAVNO DRŻAVNO. ZDRAVSTVO
      – hitro in zanesljivo pomoč, če ima kdo teżave z zdravjem.
      Mi nasledniki KOMUNISTOV SMO ZELO PONOSNI NA NAŠ JAVNI ZDRAVSTVENI SISTEM”
      V dvorani se sliši posmehljivo hahljanje.
      V odmoru, med malici začuti poslanec
      ŠLAUF – ostre
      ZBADAJOČE BOLEČINE V TREBUHU.
      Vzame si
      poslanec ŠLAUF redoljubno IZHOD ZARADI OBISKA ZDRAVNIKA.
      Poslanec ŠLAUF
      PRIDE PRED VRATA
      NJEGOVE
      OSEBNE ZDRAVNICE – na vratih je
      NAPIS:

      dr XXXXXXXX sem dala

      ODPOVED

      delovnega razmerja
      ZARADI MOJEGA SODELOVANJA V
      POGAJANJIH Z VLADO O DELOVNH NORMATIVIH
      – v primer večjih zdr. teźav

      SE OBRNITE – na
      URGENCO !

      Poslanec ŠLAUF
      se razjezi in si reče:
      ” PA KAJ JE TO, KAJ SE. GREJO TI DOHTARJI. ZAKAJ JIH PA PLAČUJEMO.
      Ji bo treba po partijsko – disciplinirarati”
      A
      ker ga MOČNO ZBADA
      : V. TREBUHU
      gre na URGENCO:
      Tam
      je zatohlo in nabito kašljajočih in stokajočih ljudi.
      ŠLAUF
      se redoljubno vsede in čaka,
      a ker ga kar boleče zbada, gre k ZVONCU
      in začne pritiskati nanj.

      Ven pride čisto mlada
      ZDRAVNICA lepega videza

      in nejevoljno reče poslancu ŠLAUFU:
      “KAJ
      BI RADI – gospod, a ne vidite
      da imamo gnečo
      – OTROCI, NOSEČNICE IN POŠKODOVANI
      – imajo PREDNOST !
      Poslanec ŠLAUF,
      malone zajoka:
      “ AMPAK
      – v trebuhu ME MOČNO ZBADA”
      MLADA ZDRAVNICA – ODLOČMO,
      REALISTIČNO REČE”
      “GOSPOD
      – NAJBRŻ NE BO HUJŠEGA,
      VIDIM,-
      DA STE VELIK IN PREDEBEL, da imate “ŠLAUFE”
      OKROG PASU
      – najbrż ste se samo
      PRENAJEDEL, pa vas zbada.
      Pojdite v LEKARNO – napisala vam bom odvajalo
      LACTASAN”
      Poslanec ŠLAUF
      że res zaskrbljen zase malone zajoka” JA KAJ PA, ČE NE BO BOLJE,
      ČE BODO BOLEČINE ŠE MOĆNEJŠE ?”
      Nervozna mladenka,
      ZDRAVNICA poslancu ŠLAUFU reče:
      “JA ?
      PA POKLIČITE – 112
      PA PRIDEMO – NA – DOM – po vas – – GOSOPOD” “
      Bom storil tako, samo ne govorite mi GOSPOD – jaz sem TOVARIŠ”
      “SVA
      ZMENJENA, delo imam,
      GOSPOD,
      MENE VAŠE POSLANSKE AFNARIJE – NE ZANIMAJO.
      ČE BO SLABŠE POKLIČITE SNMP 112
      – zdravnica – TILI – PRIDE VEDNO HITRO, KAMORKOLI, KADARKOLI IN ZASTONJ”
      – reče posmehljivo njej zoprnemu
      poslancu
      ŠLAUFU” L. r. Janez K. Kern KOMENDA
      P. s.
      KONEC ŠALE.
      1. del,
      se bo nadaljevalo

      2 . DEL

      ŠALA
      O
      “MATILDI – KLERIKALNI IZMIŠLJOTINI IN JAVNEM ZDRAVSTVU R. SLOVENIJE”

      Poslanec ŠLAUF odide z URGENCE- ZD JAVNO ZDRAVSTVO in gre po ODVAJALO -“LACTOSAN” , ki ga je że čakalo v LEKARNI, ker je deżurna zdravnica recept ZA ODVAJALO – napisala V RAČUNALNIK..
      Poslanec
      ŠLAUF. se odpelje DOMOV. Tako močnih bolečin v njega DEBELEM “ŠLAUFASTEM TREBUHU – ni več ćutil – vendar je postajal – VSE BOLJ SLABOTEN, BREZ MOČI.
      Poslanec ŠLAUF se uleże, GRE POČIVAT – a ker je čutil NAPENJANJE, TISČANJE V NJEGA HRANE
      POLNEM “ŠLAUFASTEM” – trebuhu,
      vzame ODVAJALO “LACTO-SAN, LACTE-CON” eno profesionalno medicinsko – ODVAJALO – pač.
      Čez cca 15 minut
      – poslanec ŠLAUF – začuti močno potrebo po ODVAJANJU BLATA
      iz njegovega, vedno hrane polnega, velikega, “ŠLAUFASTEGA ” trebuha.
      Gre na WC, opravi veliko potrebo.
      Ko pa pogleda v WC ŠKOLJKO in vidi svoje blato – SE NA SMRT PRESTRAŠI.
      BLATO
      v WC ŠKOLJKI je bilo namreč – ČISTO KRVAVO.
      Poslanec
      ŠLAUF – si umije roke, s tresočimi rokami prime svoj moderni “PAMETNI MOBI”
      IN
      POKLIČE – ŠTEVILKO ZA NUJNO MEDICINSKO POMOČ – 112 !
      Poslanec ŠLAUF -reče glasu zdravnice,
      ki se odzove; “PRED DVEMA URAMA SEM BIL PRI VAS – NA URGENCI
      ZARADI VOLEČIN V TREBUHU, VZEL SEM TISTO ODVAJALO, KI STE MI GA PREDPISALI,
      ŠEL
      SEM NA WC – MOJE BLATO – JE ČISTO – K R V A V O”.
      Boli me ne več,
      VENDAR SE POČUTIM ČISTO – SLABOTNEGA”.
      Glas mlade zdravnice mu hladnokrvno odgovori:
      ” ja se vas spomnim, tisti preveč debeli poslanec ŠLAUF – ste kajne?
      HJA, ČE JE VAŠEBLATO POLNO KRI IN STE ČISTO SLABOTNI, POTEM?”
      “POTEM
      BO PRIŠLA – HITRO – K VAM NAJBOLJŠA ZDRAVNICA, KAR – JIH JE,
      gospa
      TILI, TILIKA, MATILDA !. Nič se ne vznemirjajte, kar počivajte – V 15 MINUTAH BO PRI VAS”
      Tresoči se,
      slabotni poslanec ŠLAUF – reče: ” ja, vas bom ubogal, počival in počakal to ZDRAVNICO – “TIILI”
      Glas
      mlade zdravnice prijazno, a hladno reče:
      “Sva ZMENJENA – V 15 MINUTAH BO – “najboljša zdravnica, gospa – TILI” PRI VAS !
      Poslannec ŠLAUF
      – se ves slaboten in tresoč se uleže in začne – čakati ! na “TILI” ! L:R: JANEZ K: KOMENDA
      p.s.
      KONEC ŠALE
      2. DEL
      se bo nadaljevalo.

      •Edit•Reply•Share ›

      Avatar
      Janez Kepic-Kern Janez Kepic-Kern • 3 days ago
      3. DEL
      ŠALA
      O
      “MATILDI – “KLERIKALNI IZMIŠLJOTINI” IN O JAVNEM DRŽAVNEM ZDRAVSTVU”

      Poslanec ŠLAUF
      nemočno leže in komaj pri zavesti opazi
      SUHO , VISOKO ŽENSKO, ki se mu umirjeno, negrozeče približuje,
      poslanec ne ve – ali se je stvorila iz niča – ali je prišla skozi vrata,
      samo vesel je,
      da ni več sam in vpraša – VISOKO KOŠČENO ŽENSKO ”
      “A VI STE PA
      TISTA NAJBOLJŠA ZDRAVNICA – “TILI”
      ali kako vam je že ime – A ME BOSE POZDRAVII ME ODREŠILI TE NEMOČI,
      KI SEM JO POLN,
      KOMAJ LAHKO ŠE MISLIM, DAJTE ME REŠIT, ODREŠITI ”
      “JA
      TOČNO TO BOM NAREDILA
      – ODREŠILA VAS BOM VAŠEGA TELESA
      IN
      VAS POZDRAVILA,: nisem zstonj na glasu – kot najboljša,
      CELO OD BOGA DANA ZDRAVNICA, SEM – “BOŽJA DEKLA – “MATILDA”
      Poslanec
      ŠLAUF – se zdrzne, IN ZATULI
      ZADNJA ENERGIJA PLANE IZ NJEGA” – IN ZATULI:
      “Pa kakšno je to – naše POKOMUNISTIČNO ZDRAVSTVO ?
      REDNI ZDRAVNIKI,
      KAR DVIGNEJO ROKE OD MENE, ME NIČ NE ZDRAVIJO,
      IN
      ME KAR PREPUSTIJO – VAM – VAM – M A T I L D A !
      NO
      ZDAJ VSAJ VIDIM, DA RES OBSTAJATE,
      SEM VEDNO MISLIL
      – TO GOVORJENJE O “MATILDI” JE KLERIKALNA IZMIŠLJOTINA !” “MATILDE – ni !
      V
      kakšno zmoto me je pahnil
      – TA “PREKLETI” KOMUNIZEM – HVALABOGU – OBSTAJATE – MATILDA !”
      Brez vas
      bi bil zdajle – sam. To bi bilo pa res – grozno !!” AMŠAK,
      VI “ZDRAVITE”
      – TAKO – DA ME BOSTE – USMRTILI: saj za moje predebelo telo mi – NI DOSTI !
      Ampak – nikoli nisem verjel v – “DUŠE”
      za mene, mojo pamet, osebo – ZA MOJO DUŠO – bi rad – DA NE BI UMRLA !
      NE
      NE BO KAR – UMRLA – VAŠA – SICER NE PRAV LEPA DUŠA.
      Bom
      jaz poskrbela, da vas bo pogledala MARIJA, PA SV. PETER TUDI !
      Poslanec
      ŠLAUF
      reče” ” O HVALABOGU, DA VI – MATILDA, MARIJA, SV. PETER ,
      KI
      SEM VAS JAZ – ZA IZMIŠLJOTINE “FARJEV” – RES OBSTOJITE !
      BREZ
      VAS – BI BIL ZDAJL – ČISTO – ZGUBLJEN !
      SREČANJA Z MARIJO – SE VESELIM ” S SV. PETROM – TEGA SE MABJ VESELIM !”
      A
      reče MATILDA”” NAJPREJ UREDIVA TELO ” vaš trebuh je poln krvi.
      PRENAŽIRALI STE SE HRANE –
      – PRIŠLO JE DO RAZTRGANIN ČREVESJA, HITER IZLIV KRVI !
      Tu
      navadni zdravniki – ne morejo nič – ZATO SEM PRIŠLA – JAZ – MATILDA !”
      Poslanec
      ŠLAUF reče: “RAZUMEM, ZA TELO MI NI -NIČ.
      Le MARIJE – NE POZABITE POKLICATI !”
      “Ne bom
      pozabila Marije !
      – poklicat REŠILA VAS SICER NE BO – A VSAJ – K SV. PETRU VAS BO USMERIILA ”
      Poslanec,
      pokomunistični poslanec ŠLAUF reče””NAJ SE ZGODI BOŽJA VOLJA”
      Ko
      MATILDA ZASLIŠI – TE BESEDE – STISNE SRCE IN ODPIHNE ŽIVOST
      IZ
      POKOMUNISTIČNEGA POSLANCA – ŠLAUFA , ki neha dihati !
      MATILDA
      zašepeta:”MARIJA – ENA NOVA DUŠA ZATE !” IN MATILDA
      – ODIDE
      – od mrtvega telesa poslanca – ŠLAUFA.
      V
      PROSTOR – VSTOPI MARIJA: v svoj plašč zajame ŠLAUFOVO DUŠO.
      Sliši
      se ŠLAUFOV GLAS: ” tako lepe ženske š
      KOT SI TI MARIJA še nisem videl”
      MARIJA REČE: “MORDA RES – VENDAR SEM PRECEJ STROGA.,
      Tamle
      je lestev do sv. PETRA” Ne padi z nje” L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      P.S.
      KONEC ŠALE,
      nekoliko pravljične šale,
      morda se bo nadaljevala
      “POSKRBELA BOM ZA – VAŠO DUŠO” – REČE ŠE – MARIJA !

  • Janez Kepic-Kern

    VABILO.
    VSI,
    KI UTEGNETE IN MORETE PRITI
    – DANES OB 17 H – V ČRNOMELJ !
    OB 17 H – POD GRADOM – ČRNOMELJ.
    ZELO
    RESNA – INFORMACIJA !
    ŠE TU.
    AKTUALNA INFO.

    ŠTEVILO – KRAJ AVTOV
    SE JE BAJE
    – V ZADNJIH DNEH MOČNO POVEČALO ! To je seveda stvar organov MNZ !
    Povem
    le
    ZA PRIMER, KI SEM GA SLIŠAL OD MLADEGA FANTA,
    KI
    JE DEL KROGA LJUDI – MOJIH VSAKODNEVNIH ZNANCEV.

    ŠE TU.
    RESNA INFO !
    Meni osebno dobro poznani
    19 letni , VELIK, DELOVEN, OK FANT
    vnuk gospe T.P.
    JE
    VČERAJ REKEL, DA VE ZA PRIMER

    – K R A J E – AVTA

    AVTA IZPRED NEKE TRGOVINE PRI LJUBLJANI..
    LASTNIKU,
    KI JE PO NERODNOSTI PUSTIL KLJUČE V AVTU
    SO STORILCI ZLOŽILI NJEGOVO ROBO IZ AVTA
    NALOŽILI SEBE IN SVOJO ROBO – V TA AVTO – IN – ODPELJALI.
    Takih
    primerov – JE BAJE VELIKO.
    Povem
    kot sem slišal. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    BAJE
    JE BILO TAKIH KRAJ – AVTOV
    NA OBMOČJU NOVEGA MESTA – NAD 10 KRAJ AVTOV . ! ?

  • tomnidari

    Saj oni ne praznujejo ne osvoboditve ne zmage nad nacizmom, ampak praznujejo zmago socijalistične revolucije!

  • Olga101

    Kdor poveličuje zločinski totalitarizem, je zločinec! Gre za zlorabo slovenske vojske in krajo davkoplacevalskega denarja!

  • Tomaž Brglez

    V vsaki vojni sta dve strani, tudi v tej sta bili. Eni so se uprli zverinskemu fašizmu, drugi so se mu priklonil in pridružili. Izdajstvo svojih dedov, lastnega naroda, hočete pomesti pod preprogo sramote. Gobcala kot ste, niti sedaj ne dojame te greha prednikov, da so s svojim početjem onemogočili pluralizem političnih procesov v povojnem času.

    • ZatonMesecnikov

      #Eni so se uprli zverinskemu fašizmu, drugi so se mu priklonil in pridružili. Izdajstvo svojih dedov, lastnega naroda,#

      Ma kakšno izdajstvo Brglez.

      Partija je leta 1942;
      1. Državljansko vojno zamaskirala v narodno osvobodilno vojno.
      2. Revolucijo v Boj proti Fašizmu.
      3. Pobijanje političnih nasprotnikov in Razrednih sovražnikov pa v Obračun s Kolaboranti in Izdajalci.

      Nabijanje 70 let v glave ljudi, je rodilo osebke, kot si ti Brglez.

      namesto, da bi spoznali, da je šlo za državljansko vojno, ki je zahtevala 82.000 življenj Slovencev (toliko bi jih preživelo, če bi vsi sedeli doma), še danes tumbate o “grehu” dedov slavite Komunistično revolucijo kot Osvoboditev, ter Slavite pomor 1% slovenskega naroda v najboljših letih, po končani vojni.

      Sram te bodi Brglez!

      • Tomaž Brglez

        Naj ti bo jasno: bil sem vzgojen v krščanskem duhu. Iz nemškega delovnega taborišča sta se vrnila le ded in oče, ostali so tam pomrli in to ne zaradi lagodnega življenja. Ded po mami je bil cerkveni ključa pred vojno. A ko je prišel okupator je odšel v partizane. Vas fašitolubnežev pa je fantastično opisal pokojni dr. RUGELJ.

        • ZatonMesecnikov

          Rugelj je bil režimski psihiater.

          Tudi moji so bili del NOB Brglez, pa sem po dolgem branju spoznal, da je šlo pri vsem skupaj za nateg.

          Taborišča so bila v stilu totalitarnih. Niso bila letovišča, kam pa so te poslali in režim v njih, pa je bil odvisen od teže tvojega dejanja proti takratni oblasti. če si šel z orožjem v roki nad takratno oblast, zagotovo niso ravnali s teboj v rokavicah. Smrtnost v nemški delovnih taboriščih (verjetno je šlo za Dachau v tvojem primeru) je bila 20%.

          Če sta bila pa Juda, je bila pa druga zgodba. Največji nemški zločin je bil nad Judi. Smrtnost v nemških 6 uničevalnih taboriščih je bila skoraj 100%.

          • Tomaž Brglez

            Prehitro si opustil branje. Če bi bral dalje bi vedel da so Nemci naredili še večji zločin nad narodi Sovjetske Zveze. In to vse v vednosti in s soglasjem “zahodnih zaveznikov”. Predvsem se pa pozanimaj o Churchillovem planu o jedrskem napadu na Sovjetsko Zvezo. In v tem kontekstu je pošiljanje nemških podrepnikov Balkana nazaj na Balkan varianta win win. Če jih pobijejo bodo zločinci, če ne imamo vojsko za nadaljnjo vojno

          • ZatonMesecnikov

            Star si Brglez, ampak nikoli nisi prišel iz faze otroškega načina razmišljanja.

            Vse neke zarote, Churchill, Roosevelt delata v korist levičarja in socialista Adolfa. Pa dajeta mu soglasje, za njegova dela v Sovjetski Zvezi.

            Otroško, brglez.

            #Predvsem se pa pozanimaj o Churchillovem planu o jedrskem napadu na
            Sovjetsko Zvezo. In v tem kontekstu je pošiljanje nemških podrepnikov
            Balkana nazaj na Balkan varianta win win. Če jih pobijejo bodo zločinci,
            če ne imamo vojsko za nadaljnjo vojno#

            kako lahko tako star človek kot ti, piše takšne neumnosti? jedrska bomba je bila še v razvoju in če je Churchill vedel za izdelavo (test še niti narejen ni bil in ali bo sploh delala), on že planira jedrsko vojno s SZ. 4 mesece pred prvim preiskusom?!

            Brglez, Brglez. kaj misliš da smo vsi v ZZB, da se lahko takole šopamo? Pamet v roke…

          • Tomaž Brglez

            da prav imaš; o jederskem bombardiranju je bila beseda šele po kapitulaciji Japonske. Po padcu Nemčije, pa so Angleži že zbirali nemške enote in jih hoteli na novo oborožiti in z njimi vred korakati na izčrpano Sovjetsko Zvezo. Na srečo vseh nas, so Sovjete Američani nujno potrebovali za vojno proti Japoncem, kjer so jim končni udarec zadali prav Sovjeti, ki so v Mandžuriji porazili vin zajeli več kot milijonsko japonsko vojsko, kar je prisilili Japonce v kapitulacijo.
            Pa še nekaj; prav danes pri maši se me je dotaknila pridiga župnika. Beseda je tekla o pastirju. Ovce se skrivajo znotraj brezimne črede. Ljudje z mirno vestjo se vedno podpišemo pod svojo besedo.

          • ZatonMesecnikov

            #Po padcu Nemčije, pa so Angleži že zbirali nemške enote in jih hoteli na
            novo oborožiti in z njimi vred korakati na izčrpano Sovjetsko Zvezo.#

            narobe Brglez, od leta 1944 se je Sovjetska Zveza pripravljala na nadaljevanje vojne proti Atlantiku. Čitaj, Brglez čitaj. Vir; Bermanov Dosje, Aleksander bajt.

            Ko so Stalinu predlagali načrt prodora in zasedbo obale Atlantika, je izjavil; kaj ste nori, kdo bo pa vse to hranil. Churchillove simulacije so samo del tega

            konec koncev je bila Velika Britanija najbližje vojni s Sovjetsko Zvezo leta 1939, ko je Stalin napadel Finsko. Takrat so imeli Angleži načrt prodora iz Bližnjega vzhoda čez Azajberdžan in naftna polja naprej.

            Zlizana zgodba brglez….

            #Na srečo vseh nas, so Sovjete Američani nujno potrebovali za vojno proti Japoncem, kjer so jim končni udarec zadali prav Sovjeti, ki so v
            Mandžuriji porazili vin zajeli več kot milijonsko japonsko vojsko, kar
            je prisilili Japonce v kapitulacijo.#

            Niso potrebovali Sovjetske Zveze niti je več niso hoteli. japonska je bila zlomljena, načrt manhatan je bil testiran in je učinkoval. japonska ni imela več ladij, ni imela tankov, ni imela več letal. industrija je bila razrušena.

            Sovjeti so si hoteli in vzeli svoj del plena na Daljnem vzhodu. Samo to je bil njihov interes.

            Zeeeham Brglezu… Daj kaj bolj zanimivega…

            #Ovce se skrivajo znotraj brezimne črede. Ljudje z mirno vestjo se vedno podpišemo pod svojo besedo.#

            Strah me je za moje ljubljene Brglez. Saj veš kako je v Sloveniji. Si za NOB ali pa proti NOB. Nočem ogrožati prihodnosti svojih potomcem Brglez.

            Z veseljem se ti bom pa razkril, pa te vabim na soočenje, če me pozivaš na dvoboj. Ko končajo potomci šolo. Takrat pa jaz zadržkov ne bom več imel…

          • Tomaž Brglez

            Angleži so še v Juniju 1941 hoteli bombardirati Baku in njegova naftna polja, da bi prepričali naciste, da začnejo napad na vzhod.
            Japonci so se zlomili zaradi Mandžurije, kjer so imeli ogromno industrisko vojaško bazo. To da so Američani vrgli atomski bombi na civiln mesti, je bil samo vojni zločin. Japonci tako ali tako niso verjeli v takšno moč orožja. Bili so prepričani, da je bil napad izvršen z napalmom in biološkim orožjem. Američani pa tudi niso imeli več atomskih bomb. Prvo so za demonstracijo Rusom vrgli. Druga je bila navaden blef, da jih imajo več.
            Morda si pa prehitro obupal z branjem. Tajni arhivi se šele začenjajo odpirati (razen Angleškega pogajanja z nacisti oziroma Hessom, ta arhiv bo pod ključem še 50 let)
            In morda bi se moral naučiti še kakšnega jezika, da ti isti dogodek opiša še kakšna stran. Potem postane časovnica dogodkov veliko bolj smiselna in logična. Laži postanejo razkrite in pogled na Svet se korenito spremeni. Do včerajšni idoli padejo v blato, iz katerega vzniknejo tisti, kateri so bili še do včeraj teptani s strani kvazi veljakov raznih polov političnega parketa.
            Prav zaprav te niti ne želim srečati ne spoznati. Strah te je za potomce, ker si proti NOB. Se zavedaš, da si s tem proti lastni domovini? Takšni kot ti se bojte za sebe in zarod, ker niste vredni, da ste med nami.

          • macon

            Levi niste narod in NOB je bila najprej in najbolj klavska revolucija. Ti nisi vreden, da bi bil med komerkoli, fašistoidni izmeček.

          • Tomaž Brglez

            Zakaj potem pišeš slovensko? Bi si želel nazaj v kraljevino? Vsaj za trenutek uporabi možgane. Tebi podobni so prepustili, da se je manjšina polastila sadov NOB.

          • ZatonMesecnikov

            Brglez, kaj še kar bluziš da so komunisti ukradli NOB?

            Partizan= mednarodni izraz za komunista. NOB = Komunistična revolucija in prevzem oblasti. NOB = komunistično ime za državljansko vojno in revolucijo.

            Stasit penzioner Brglez, z 30 let delovne dobe in bogato družbenopolitično preteklostjo ter penzijo čez 1000 Eur. Sram te bodi brglez, otroci pa danes lačni v sloveniji.

          • Tomaž Brglez

            Saj na wikipedijo bi pogledal predno trosiš svoje neumnosti. Nimam bogate družbenopolotične preteklosti in penzije. Imam pa delovno dobo daljšo od 30 let in sem še delovno aktiven, pa da ne bo pomote, nimam niti dneva delovne dobe v javnem sektorju.
            Lahko bi že dojel da sta NOB in socialistična revolucija dva različna procesa. In sovražniku njegova dejanja lahko oprostiš, izdajalcu pa nikoli. Tako so to naredili Francozi, ki so po vojni s kolaboranti dokončno rešili problem.

          • ZatonMesecnikov

            Sem pogledal Wikipedijo;

            #Tako so to naredili Francozi, ki so po vojni s kolaboranti dokončno rešili problem.#

            Zlizana demagogija Brglez, tako značilna za ZZB levičarje. Francija je SODILA in usmrtila 791 obsojencev, zaradi dokazanih medvojnih zločinov. V Anarhiji, ki je izbruhnila takoj po umiku Nemcev, imenovani tudi “rdeči teror” (seveda lahko ugibaš, zakaj “rdeči” – pa verjetno ne boš uganil), pa je po današnjih ocenah 10.000 francozov izgubilo življenje. De Gaulle je to takoj ustavil in naložil Policiji in Sodiščem, da vzpostavijo red.

            https://en.wikipedia.org/wiki/Pursuit_of_Nazi_collaborators#France

            Tukaj imaš po državah. točne številke, ne po ZZBjevsko, “na počez”.

            Kaj pa Slovenija? Sojenj seveda ni bilo, LEGALNA OBLAST in Borci ZZB so likvidirali 15.000 ocenjeno Antikomunistov.

            #izdajalcu pa nikoli.#

            izdajalcu česa pa? daj definiraj? komunizma? Dravske banovine? Kraljevine jugoslavije?

            #Nimam bogate družbenopolotične preteklosti in penzije. Imam pa delovno
            dobo daljšo od 30 let in sem še delovno aktiven, pa da ne bo pomote,
            nimam niti dneva delovne dobe v javnem sektorju.#

            rekel sem ti, da ne šopaj brglez, saj nismo na nekem ZZB miting.

            #Lahko bi že dojel da sta NOB in socialistična revolucija dva različna procesa.#

            To ju vi želite narediti Brglez. Pa nista različna procesa, ampak sta neločljivo del enega procesa. Komunistične revolucije in državljanske vojne proti meščanskih in ljudskim strankam, ki jo je partija sprožila.

            kaj pravi Wikipedia o tem, brglez?

            Simultaneously, a multi-side civil war was waged between the Yugoslav communist Partisans, the Serbian monarchist Chetniks, the Croatian fascist Ustashe and Home Guard, Serbian Volunteer Corps and State Guard, as well as Slovene Home Guard troops.

            Civil war Brglez… ne pa NOB.

            https://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_in_Yugoslavia

          • ZatonMesecnikov

            #Angleži so še v Juniju 1941 hoteli bombardirati Baku in njegova naftna
            polja, da bi prepričali naciste, da začnejo napad na vzhod.#

            Ma daj brglez, rekel sem ti, da tukaj nismo ZZB. Leta 1939 sta Anglija in Francija resno zbirali ekspedicijski korpus, ki bo odšel na Finsko. Ki je bila v vojni s SZ. In se tako zapletli v vojno.

            Leta 1939 je veljalo takole: Sovjetska Zveza je bila nemški zaveznik (podpis pogodbe) in je bila na tem, da se pridruži Trojnemu paktu. Angleži in francozi so jo videli v nemškem taboru.

            #Japonci so se zlomili zaradi Mandžurije, kjer so imeli ogromno industrisko vojaško bazo.#

            Pa daj ga srati Brglez, tole kar pišeš je že žalitev in posmeh znanju, ki ga premoremo tukaj. Japonci so bili zlomljeni, v začetku leta 1945. Njihova vojaška doktrina je bila za vojskovanje na otokih, kjer tehnika ne pride v poštev. S pomočjo mornarice. Amfibijske operacije. S skoki iz otoka na otok so prišli Američani pred vrata Japonske. Kopenska vojna europskega tipa iz leta 1945 je bila poguba za japonce, opremo so imeli razvito iz 20tih let 20. stoletja, imeli so razvite tankete (Tip-95), ki niso bile uporabne proti modernim europskim in ameriškim tankom. Vsa japonska vojaška doktrina je temeljila na boju proti pomanjkljivo oboroženi kitajski pehoti z majhno strelno močjo. Tam so bili banzai napadi tudi uspešni. Napadi na nasprotnika z veliko strelno močjo, pa so se izkazali za samomorilske. Ladje so jim američani potopili, vse. letala so jim stolkli.

            Na kar so računali Japonci je bilo ameriško javno mnenje, ki bi protestiralo ob velikih ameriških Žrtvah. večino industrije so imeli na japonskem, surovine pa zunaj japonske. In jih niso mogli prepeljati ali dostaviti svoji vojski, zaradi pomorske blokade.

            Tudi če Američani ne bi vrgli bomb, pa obdržali le pomorsko blokado, bi se japonci vdali, ker vojna ne bi imela več smisla. S kvantunško armado bi pa opravili od Američanov oboroženi kitajci, če se Sovjeti ne bi pojavili. Kwantunška armada je bila na nivoju neke vojske iz prve svetovne vojne. Nič več.

            #Morda si pa prehitro obupal z branjem. Tajni arhivi se šele začenjajo
            odpirati (razen Angleškega pogajanja z nacisti oziroma Hessom, ta arhiv
            bo pod ključem še 50 let)#

            Ahh, zarota ki buri duhove že 80 let. tvojega še danes…

            #In morda bi se moral naučiti še kakšnega jezika, da ti isti dogodek
            opiša še kakšna stran. Potem postane časovnica dogodkov veliko bolj
            smiselna in logična.#

            Verjemi, da jih govorim več kot ti, Brglez….

            #Strah te je za potomce, ker si proti NOB. Se zavedaš, da si s tem proti lastni domovini?#

            komunistična NOB ni del moje domovine. Je v posesti ozke klike potomcev NOBjevcev, ki imajo od tega finančno korist. gre za izžemanje slovenskega naroda.

            #Takšni kot ti se bojte za sebe in zarod, ker niste vredni, da ste med nami.#

            morda me boš pa pripravil do tega, da se srečava Brglez. Da mi v faco rečeš, tole zgoraj. Pa da te vidimo junaka…..

          • macon

            Na strah računajo in se ga oklepajo. Prav strah moramo opustiti in levim fašistom povedati, da so fašisti, zločincem pa da so zločinci.

          • ZatonMesecnikov

            Mačon, vem, ampak je pač tako. Naj potomec pride v roke nekemu profesorju, zagrizenemu NOBjevcu, pa bo svoje frustracije in bes stresel nanj. Slovenija je prepredena z “zavezo naših” in tako majhna, da se o vsakem vse ve. Ko bodo moja dejanja posledično zadevala le mene, se bomo pa naprej menili…

          • macon

            Največji zločin nad narodi Sovjetske zveze je storil Stalin in boljševiki, pobil je milijone in izstradal še precej več lastnih ljudi. 1941. pa izvedel genocide nad Krimskimi Tatari, povolškimi Nemci, Kazahi in še katero etnijo.

    • Aresnica

      Zverinski komunizem je bil veliko bolj zverinski kot fašizem, zaradi krvave rdeče zvezde oziroma komunistov so se morale ustanavljati VAŠKE STRAŽE – tovariš Brglez, če še ne veš iz teh vaških straž – so se ustanovili domobranci. —————————————–
      _______________
      Lep pozdrav

    • antimur

      Se ti je do konca zrolalo, da ne kapiraš, da rušenje suverene države Slovenije, njenih simbolov, kršenje Ustave RS, je najhujše dejanje, ki ga lahko posameznik naredi svoji domovini. Verjetno tudi ti ponoči plezaš po steni, tako kot Kučan, vest je huda zadeva, izdajalci ji nikakor ne boste ušli, ker se pa zna zgoditi, da ste takšni antislovenski kreteni brez vesti, je v rezervi še Brglezovo naravno pravo.

  • Janez Kepic-Kern

    ŠE 1X
    VSA – ČAST CENJEMU GOSPODU TONETU K.
    IN – HVALA MU – ZA VSE DOBRO, KI GA JE STORIL ZA NAS SLOVENCE
    IN ZA NAŠO R. SLOVENIJO

    DANAŠNJI SHOD – V ČRNOMLJU
    JE BIL
    LEP,VSEBINSKI
    IN
    DOBRO OBISKAN – PREKO 500 LJUDI.

    TUDI TU
    IZREKAM SOČUTJE IN RAZUMEVANJE – STRAHOTNE NEGATIVNOSTI,
    KI SE JE ZGODILA,
    PO KRIVDI SLABE POKOMUNISTIČNE SKOVENSKE POLITIKE
    – SEVEDA
    TAKO STAREMU, POŠTENEMU SLOVENSKEMU ČLOVEKU – GOSPODU MORAVCU !
    iN
    MU ČESTITAM,
    KER
    JE TAKO DOBRO PRENESEL – TA ZA VSAKOGAR NEVARNI – DOGODEK,
    , NAPAD ISLAMISTOV – NANJ.
    Take napade je treba – odločno – PREPREČITI !
    DOLŽNOST
    NAŠE DRŽAVE, POLITIKE – JE TO !

    Absolutno podpiram-o
    pokonćnega, cenjega gospoda , vodjo SDS Janeza JANŠO.
    Se oprosti
    “žal” premirju M. ŠARCU – NEODZIV – NA TA GROZLJIVI DOGODEK,
    ker ga trenutno – ni v SLOVENIJI. !
    NA
    UGRABITEV DOMAČINA, 78 LETNEGA GOSPODA IZ Bele Krajine.
    Vsaj
    meni osebno pa se zdi – SRAMOTEN – neodziv
    “žal”
    preds. B. PAHORJA !
    Njegov ugled – je že takointako – NIZEK: z nereagiranjem
    na
    TAKO POMEMBNE DOGODKE – pa si “žal” preds. B. PAHOR
    sam
    ZAPRAVLJA
    ŠE ZADNJE KANČKE ZAUPANJA, UPOŠTEVANJA OSEBE,
    KI
    GA PRI DELU NAS SLOVENCEV – le še, v zelo majhni meri – ima.
    Vedno
    bolj ga dojemamo kot zelo praznega, samovsiljenega nastopača,
    ki
    v odločilnih, težjih situacijah in pod
    PRITISKI LJUDI, KI JIH IMA
    ON ZA VPLIVNE – ZACINCA IN POKLEKNE.
    In si ne upa zastopati interesov – nas državljanov,
    Slovencev, ki se po nas ta dežela in
    naša država SLOVENIJA – imenuje ! L.r. JANEZ K KERN KOMENDA
    P.S.
    SDS
    NAJ ČIMVEČ DELA Z LJUDMI, Z NAVADNIMI LJUDMI.

  • macon

    Napadla nas je banda z rdečo zvezdo, da bi zaprla meje in naredila nekaj po vzoru generala Jaruzelskega na Poljskem, kjer so komunajzarji stisnili celo Poljsko za vrat za celo desetletje. Danes se sprehajajo zblojenci in lopovi z rdečimi zvezdami in nam lažejo, kako lepo je bilo v Titovini.

    Normalna država bi te zblojence prijela in oglobila kot mahajoče s kljukastim križem, so nas pa požrli in pohabili, ker nesposobni pisatelji niso pospravili kučana in udbovcev v zapore že leta 1991.

  • Janez Kepic-Kern

    INFO S SEJE
    DZ
    PARLAMENTARNEGA ODBORA – ZA NOTRANJE ZADEVE.
    VODJA
    TEGA ODBORA . CENJENI GOSPOD – ZVONE ČERNAČ je dejal:
    “pred
    KRATKIM SO
    AFROISLAM MIGRANTI ODPRLI NOVO MIGRANTSKO POT – preko H A L O Z !
    Toliko
    v vednost tistim aktivnim na tem OK E-PORTALU NOVE24TV,
    KI
    SO DOMA NA OBMOČJU – H A L O Z . PTUJA !
    Zna
    se zgoditi, da jim bodo V KRATKEM – AFROISLAM MIGRANTI – ZAČELI DVIGOVATI ROLETE
    NA
    NA OKNIH NJIH VIKENDOV, STANOVANJ,
    da
    bi videli – ALI SO DOMA – ALI JIH – NI – DOMA !? L.R. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA
    P.S.
    PRENOS
    SEJE NA TV 3 ŠE TRAJA.

  • Andrej

    Te stare izkušene borce, ki so nemški rajh premagali, postavimo na južno mejo. Saj so izkušeni. Nobenega ilegalca ne bo več.

  • antimur

    Ta golazen že po zunanjem izgledu dokazuje, da so pripadniki zločinske protislovenske organizacije. Fotrografija na avtobusu z levim fašistom Brglezom in ogabnim razpadajočim zombijem, okrašenim s kolhozniškimi vampirskimi oznakami, so pa takšne kot bi se peljali s kakšnega brezna, kjer so poveličevali titoistične morilce.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!