Poglejte dokaz, da Mediana “meri” javno mnenje po navodilih režima. Poleg tega so postali še bolj površni kot Ninamedia in Delo

Foto: Printscreen

Da agencije, kot sta Ninamedia in Mediana, sicer veliki proračunski porabnici, bolj ustvarjajo javno mnenje, kot pa ga merijo, je znano že dalj časa. Na veliko so napihovale podporo Socialnim demokratom pred evropskimi volitvami leta 2014, podobno so letos poskušale z LMŠ, a so jih na koncu volitve, edina prava anketa, postavile na laž. Prav tako sta na primer oktobra konkurenčni agenciji prikazali popolnoma drugačne rezultate, to nedeljo pa so na pajdaško-kapitalističnem POP TV popolnoma zmanipulirali prikaz rezultatov. Tega se, kot kaže, ne trudijo več niti skrivati, direktorica Mediane Janja Božič Marolt je tako Marjana Šarca v intervjuju za Delo, za katerega opravlja ankete, primerjala kar z Luko Dončićem.

Agencije za javnomnenjske raziskave že dalj časa vzbujajo pozornost s sumljivimi rezultati svojih javnomnenjskih raziskav. Najvidnejša primera sta Mediana, ki izvaja raziskave za pajdaško-kapitalistični POP TV, in Ninamedia, ki izvaja javnomnenjske raziskave za RTV Slovenija, ki jo prisilno financiramo z RTV-prispevkom, in za Dnevnik v lasti režimskega tajkuna Bojana Petana. Da gre bolj kot za merjenje javnega mnenje pravzaprav za ustvarjanje javnega mnenja, je najbolje ponazorila kar lastnica in direktorica Mediane Janja Božič Marolt sama, ko je za Kolektorjevo tovarniško glasilo Delo v lasti Stojana Petriča dejala, da je predsednik vlade Marjan Šarec kar Luka Dončić slovenske politike. Ni potrebno poudarjati, da prav Mediana občasno izvaja tudi javnomnenjske raziskave za Delo.

Da gre za ustvarjanje javnega mnenja in ne njegovo merjenje, je najbolje ponazorila kar direktorica Mediane sama
Božič Maroltova je izrazila mnenje, da je prav, da se Šarec na vsako pojavnost ne odzove hipoma: “V bistvu premisli in šele potem odreagira. Velika umetnost je tudi, da zna uporabljati jezik, ki ga ljudje razumejo.” V nadaljevanju je vzela primer Dončića, ki velja za čudežnega dečka slovenske košarke. “Kje iščemo vzrok za njegov uspeh? Zagotovo v njegovem talentu in dolgoletnem garaštvu. Seveda je bil tudi v pravem času na pravem mestu, za kar je poskrbela mama, ima dobre trenerje in dober menedžment. Šarec je v slovenski politiki to, kar je Dončić na košarkaškem parketu. Menim, da je izjemen talent in da je njegova velika prednost, da izhaja iz ljudi in zna zato bolje spregovoriti ljudem. V literaturi piše, da so družbena in politična mnenja predvsem intuitivna. Šarec torej zna prisluhniti, ne izhaja le iz sebe, ampak tudi iz ljudi.”

Janja Božič Marolt, Luka Dončić, Delo (Foto: posnetek zaslona)

Na POP TV niso znali niti predstaviti rezultatov raziskave javnega mnenja
Na POP TV so si to nedeljo privoščili hude manipulacije pri najnovejši predstavitvi ankete Mediana, na kar so opozorili številni gledalci. Režimski medij namreč še vedno vztrajno napihuje balon, imenovan LMŠ, in znižuje vrednost zasledovalki SDS. Vse dosedanje volitve – tako lokalne kot evropske – so doslej pokazale, da je Šarčeva priljubljenost nerealna ter umetno vzdrževana, volivci pa njegove politike ne nagrajujejo. Vse to pa sile iz ozadja počnejo, da bi skupaj držale levo vlado, ki nima oprijemljive javnomnenjske podpore. Na POP TV so Listi Marjana Šarca pripisali 18,8 odstotka podpore, stranki SDS 15,6 odstotka podpore, stranki SD 6,9 odstotka podpore, Levici 4,8 odstotka podpore in NSi 4 odstotke podpore. Za primerjavo: Na RTV Slovenija so le teden dni prej stranki LMŠ pripisali 22,2 odstotka glasov, stranki SDS 15,5 odstotka glasov, stranki SD 10 odstotkov glasov, Levici 6,2 odstotka glasov in NSi 3,6 odstotka glasov. Očitno pa imajo na POP TV velike težave, ko gre za razvrščanje rezultatov strank, saj nekje stranke razvrščajo na podlagi avgustovskih rezultatov, nekje pa na podlagi julijskih rezultatov. Napaka je dobro razvidna, ko gre za razvrščanje strank Andrej Čuš in Zeleni Slovenije ter Dobra država, saj so slednjo uvrstili na 13. mesto, čeprav ima 1,8 odstotka glasov podpore, stranko Andrej Čuš in Zeleni Slovenije, ki ima 0,8 odstotka podpore pa so uvrstili kar na 12. mesto. Prvak stranke Dobra država dr. Bojan Dobovšek je glede ankete na družabnem omrežju Twitter komentiral: “Anketa na POP TV: na prvi strani so stranke navedene glede na dosežen rezultat v avgustu, na drugi strani pa ravno obratno. Kaj je slabše, če novinarji ne znajo pravilno predstaviti rezultatov ali če tega nočejo?”

Foto: Printscreen

Ista politika pri anketah Ninamedie in Mediane kar na različnih mestih
Če je RTV Slovenija kot najbolj priljubljenega politika označila predsednika republike Boruta Pahorja, pa je povsem drugačna zgodba na POP TV, saj pri njih vodi predsednik vlade Marjan Šarec, sledijo pa Milan Brglez, Tanja Fajon, Aleš Šabeder, Matej Tonin, Dejan Židan, Ljudmila Novak in Romana Tomc. Ob tem je treba omeniti, da je še posebej bizaren pogled na razvrstitev politikov od desetega mesta dalje, saj so predsednico SAB Alenko Bratušek uvrstili na kar dve različni mesti: na 12. in 17. mesto. Evropskega poslanca Milana Zvera pa so uvrstili na 14. in 18. mesto. Kako je lahko mogoče, da ima isti politik različno podporo, je jasno samo njim.

Vir: Twitter

Oktobra smo se spraševali, če je Kučan zaradi prisotnosti na Ilovi Gori, kjer je imel grozeč govor, pozabil uskladiti rezultate javnomnenjskih raziskav
Medijski imperij pod oblastjo globoke države je že oktobra poskrbel za podobno zmedo, kar so takrat dokazali s tem, ko so posamezna režimska trobila objavila ankete o podpori strankam, ki so pokazale popolnoma različne rezultate. Takrat smo se na Nova24TV spraševali: “Jih je s svojim nedavnim govorom tako zaposlil Milan Kučan, da se niso uspeli dogovoriti?!” Raziskava na TV Slovenija je bila objavljena v okviru osrednje informativne oddaje Dnevnik že v nedeljo zvečer, raziskava za Delo pa je bila objavljena v ponedeljek zjutraj. Kljub temu se med raziskavama pojavljajo številne razlike v rezultatih, katerih bizarnost pa so še dodatno podkrepili s svojimi komentarji rezultatov anket.

Medtem ko so na TV Slovenija govorili, da Slovenska demokratska stranka, čeprav ostaja na vrhu, izgublja prednost pred Listo Marjana Šarca in Socialnimi demokrati, pa je Delo trdilo, da je opozicijska SDS še povečala vodstvo. Naravnost bizarne razlike v rezultatih javnomnenjskih raziskav so pokazale na neverodostojnost anket, pri manipulaciji pa je očitno nastal šum v komunikaciji oziroma usklajenosti.

Razlike, ki se pojavljajo med obema raziskavama javnega mnenja, so naravnost bizarne!

Februarja 2014 Ninamedia SD namerila 24,6 odstotka podpore, na volitvah dobili le 8,1 odstotka, podobno je bilo letos
Že pred letošnjimi evropskimi volitvami je Mediana na veliko manipulirala, po podatkih, ki so jih februarja predstavili na 24ur, naj bi LMŠ z 20,6-odstotno podporo prehitela SDS, za katero bi danes volilo 16,1 odstotka volivcev. Rezultati so jasni, skupna lista SDS SLS je nato prejela 3 sedeže, LMŠ pa dva. A manipulacije se ne dogajajo le v zadnjem času, pač pa trajajo že leta. Kako so pred volitvami rezultati javnomnenjskih raziskav naklonjeni na primer Socialnim demokratom, je izpostavil tudi Peter Jančič s Spletnega časopisa, ki je pri prikazu rezultatov Ninamedie, da je mogoča primerjava z volitvami, upošteval le opredeljene volivce. Primerjava je pokazala, da je bila Ninamedia še kar blizu pri napovedih rezultata SDS pa tudi NSi in SLS. Rezultata NSi in SLS je seštel, ker sta na evropskih volitvah nastopili v koaliciji. Dramatično pa so zgrešili pri DeSUS Karla Erjavca in Pozitivni Sloveniji Zorana Jankovića, ki sta na evropskih volitvah zbrala kar pol manj, kot je kazalo februarja. Že kar neverjetno pa je odstopanje pri stranki SD, ki jo je takrat še vodil Igor Lukšič, ki je na volitvah dosegla le tretjino februarske “podpore ljudstva”.

Ninamedia in Mediana sta velik strošek davkoplačevalcev
Ob tem sploh ni presenetljivo, da sta tako Mediana kot Ninamedia velika proračunska porabnika. Ninamedia je tako po podatkih Erarja od začetka leta 2003 iz proračuna skupno prejela že za 3.004.887,16 evra nakazil, pri čemer je največ nakazala kar Mestna občina Ljubljana pod vodstvom Jankovića, in sicer 591.933,95 evra.

Vir: Erar

Podobna je tudi zgodba pri Mediani, ki je v omenjenem obdobju iz proračuna prejela že za 1.351.699,31 evra nakazil, od tega največ, in sicer kar 682.043,04 evra, od RTV Slovenija.

Vir: Erar

Rok Kajnc

  • Stric iz ozadja

    Tri mesece stare ankete lahko napovedo volilni rezultat? To je tudi Tereza mislila.

  • montyamp

    Murglosrbska pedofilija in pasjejebstvo sta stranska učinka redčenja kokaina z mešalci za zidarsko malto in beton .
    Zakaj pedofilija ???
    Zato ker quazilevičarska anarholiberalna banda kravatarjev oblečenih za pokraden denar in političnih prostitutk s plastičnimi nohti , posiljuje mlade šolarke in šolarje ki si želijo “””” POŠTENO “””” zaslužiti kakšen drobiž in to s telefoni , da kličejo ene in iste številke , kjer se naprej ve kakšen bo odgovor .
    In to bi naj bile ankete ???
    Kje se to sploh rabi ???
    Kakšne koristi ima kdo od tega ???
    Agitpropovske metode udbovskega informbiroja so seveda zapuščina Stalinovih vajencev , projicirane skozi kastrirane opranoglavce , na terorizirano podlago , pred katero ima balkanski kurćanistični kokakartel že takšen strah da zapira pijance z lesenimi in plastičnimi puškami .

  • mona lisa

    “Javna mnenja” so nateg isto kot volitve.Će jim pri volitvah ne uspe zmagovalca zminirajo.

  • GverilaStyle

    A bi nam črna magija kej pomagala, da jo na te skorumpirance spustimo? Al imajo tolko pokradenega denarja, da jim tudi črna magija nič nemore????

  • Franjo Trojner

    Vsebine dominatnih medijev danes, so ena sama velika reklama, ki se plača in služi za oblikovanje javnega mnenja.
    Žal dominatni mediji v Sloveniji zvesto služijo široki paleti levih civilnih gibanj, levim združbam, levemu političnemu bloku in vsem levim vladam, kot propagandni stroj za širjenje provladne, Titoistične in po potrebi še Marxove ideologije. To vsakodnevno zavajanje javnosti, to brezsramno trosenje laži, je dominatne medije v očeh kritične javnosti stalo kredibilnosti, verodostojnosti. Ta poplava lažnih novic je iz medijskega prostora pregnala pošteno, strokovno poročanje.
    Novinarska poklicna merila in načela kot so: etičnost, strokovnost, poštenost, objektivnost, natančnost, nepristrankost, preverjanje dejstev, verodostojnost, odgovornost, neodvisnost in pravičnost so v novinarskem cehu in medijih čisto razvodenela.
    Pred objavo rezultatov javnomnenjskih raziskav morajo novinarji:
    – pridobiti vse potrebne podatke o uporabljenih metodah in o glavnih ugotovitvah raziskave
    – primerjati razlago rezultatov, ki so jo pripravili avtorji raziskave, z mnenji drugih strokovnjakov s tega področja
    – se prepričati o verodostojnosti uporabljenih metod in utemeljenosti razlage pridobljenih rezultatov.
    Pri objavljanju rezultatov raziskav morajo novinarji:
    – dati prednost podatkom pred interpretacijo teh podatkov
    – sporočiti, kdo je opravil meritev, in če je to relevantno, opozoriti na njegovo naklonjenost določeni politični stranki
    – objaviti je treba tudi podatke o velikosti populacije, velikosti vzorca, obdobju, v katerem je bila opravljena meritev, o deležu ljudi, ki so odklonili sodelovanje, in o standardni napaki meritve.
    Ankete in raziskave, ki niso bile opravljene v skladu z znanstvenimi merili in metodami, ne zagotavljajo verodostojnih rezultatov in zanesljivih informacij.
    Stanje je v medijskem prostoru naravnost katastrofalno, kar pa nas ne sme čuditi, če vemo, da leva oblast zavestno ignorira zaenkrat še veljavno USTAVO, zakaj bi se te novinarski ceh, novinarji in mediji držali svojih poklicne etike, meril in načel???

  • antimur

    Maroltovo coprnico in vse, ki podtikajo te zlagane kučanistične ankete, je potrebno obsoditi kot aktivne izdajalce in rušitelje zakonite oblasti. Kakšne kazni so za takšna dejanja po svetu, pa vemo. V Sloveniji, če ne drugega, drevja je dovolj, bo lahko imel vsak svojega.

  • sloustava

    Ne podcenjujmo anket, po Kucanisticno narejenih. Kucan in sodrga nikoli ne bodo spustili oblasti. Prej komunisticno, zdaj kapitalisticno, vse po meri sprevrzencev. Sprasujem se, ce, recimo, Bratuskova, sploh zivi v Sloveniji! Sprasujem se pa tudi, kaj mi, vi, Slovenci, drzavljani, volimo, volite. Kako je mogoce, da se Slovencu, drzavljanu dogodi Jovova? Dogodi hitlerjansko obnasanje Serpentinska, Kucanovo razbitje desnice in uresnicitev “zlahtne “ stranke? Nismo na ulicah, nismo nikjer, jokamo, bent8mo, se cudimo doma, na kavcu! Mar smo res pickice? Mar smo res butci, kiis ne bomo poskrbeli za bodocnost nasih vnukov? Jaz se ne morem sprijazniti, da se Jankovicevi pamzi vozijo v in MBWjih, delavski otrok pa v fickih! Volivec, poteza je tvoja!

    • baubau

      slo ustava- si prepričana,da so volitve v Sloveniji sploh pravilno izvedene in veljavne?

  • VERZIFIKATOR

    Nina Medja – Ana

    V TRGOVINI

    V trgovini pri debeli Nini,
    Medja piše nje se prodajalka,
    pravijo, da je ta teden stavka,
    a bolezen Nina spet le hlini.

    Padajo ji cene strmoglavo,
    sendvič bojda kriv je pocenitev,
    saj bila je zadnjič zastrupitev,
    hiša je prišla povsem ob glavo.

    V drugi trgovini pa, pri Ani,
    mediji zaznajo podražitve,
    skokovito zrasle so storitve,
    cene astronomske so na dlani.

    Konjunktura, vam povem, soseda,
    si podaja roko z depresijo,
    prodajalke stranke spet lovijo,
    saj je na policah strašna beda.

    Kakšna tu se trgovina skriva,
    ni, da bi vam zopet govorila,
    le prijazno vas bom posvarila,
    kup bolezni znanih se prikriva.

    To so tiste pač bolezni, veste,
    ki se lepijo na prodajalke,
    amaterke in profesionalke,
    bolje mimo teh štacun da greste.

  • IZBIRA

    Ankete se z veliko gotovostjo trdim, sploh ne izvajajo. Prepričan sem, da ne gre za rezultate anket temveč za enostavno promocijo ljudi in strank z isto komunistično ideologijo. Taka je tudi metoda promocije, komunistična. Zloraba medijev v katerih imajo nastavljene svoje družbeno-politične delavce (novinarje) in izmišljene, se pravi zloraba raziskovalne metode, se pravi ankete. Preprosto si jo izmislijo in brezsramno ta kadrovsko-politični inženiring razlagajo. Gotovo sem prepričan, da se grejo permanentno politično kampanijo s kaktero si Partija (CK ZKS alias Forum 21) tlakuje večni prevzem oblasti na vsakokratnih “demokratičnih” volitvah.
    Kak začetek in konec volilne kampanije, pa 30 dni pred glasovanjem, pa volilni molk, to je za naivneže. Komunisti imajo nepretrgano volilno kampanijo! IN to na raćun vse davkoplačevalcev (RTV naročnina, RTV naroči anketo Ninamedii, mi plačamo preko položnic)

  • VERZIFIKATOR

    Ana Nina Medja

    JAVNO MNENJE

    Silno je pomembno mnenje javno,
    rekla Nina je ponovno Ani,
    so me že dolžili namreč lani,
    kar počnem, da proti je postavno.

    Daj no, Ana, jo tolaži Nina,
    kar počenjava, je vse pokrito,
    je legalno, ravno prav prikrito,
    najin šef je vendar veličina.

    Že, a če me zmerjajo na cesti,
    draga Nina, ni prav nič prijetno,
    naj se delam še tako prevzetno,
    me obsojajo pogledi česti.

    Pomešála strank seznam sem včeraj,
    a za to res nisem sama kriva,
    takšna sem dobila navodila,
    sem sledila zvésto jim kot zmeraj.

    Trudiva se, vendar brez uspeha,
    radi mnenje bi oblikovali,
    da bi malce naju spoštovali,
    pa je laž edina še uteha.

    Zdavnaj, Ana, sva bili razkriti,
    kaj ti mar je sploh za javno mnenje,
    sami sva izbrali to življenje,
    da sva dve odsluženki razvpiti.

  • Ehnaton

    Po Božič Maroltovi Šarec ne izhaja samo iz sebe, ampak tudi iz ljudi. Seveda, saj sta ga dva izmed njih tudi naredila. Bi bilo pa prav zanimivo vedeti katero “sorto” genov sta mu zapustila, navzven so namreč udarili le slabi, kot že pri nekoč slavnemu Dolfeju.

  • zamaškar

    Presenetljivo dobro se drži SD.Neverjetno kako javno mnenje podpira,da je njihova vidna članica tihotapila nezakonite migrante.Javnomnenjska podpora jim vedno naraste,kadar se odkrije kakšna afera ali ne spoštujejo odločb ustavnega sodišča in ostalih sodišč kot je bilo v primeru Šamija.

    • Stric iz ozadja

      Njihovi volilci jih imajo radi (migrante namrec), ce ne bi jim ze skrivanje Ahmeda zamerili

    • Andrej

      Bluziš. Če SDS zaradi enega tihotapca migrantov naraste podpora, bi SD in LMŠ morala imeti vsak vsaj 150% glede na njihovo podporo tihotapljenja ilegalcev.

      • zamaškar

        Vsi po malem bluzimo in se prepiramo med sabo zato pa vedno skrbi znani nekdo in nas razdvaja samo,da se prepreči vzpostaviti normalno pravno državo.

        • Andrej

          Vzpostavitev pravne države nam preprečujejo naše lastne odločitve. Če pa večina, če sploh gre volit, pogleda propagando anket in se glede na njene “rezultate” odloča, takemu narodu ni pomoči. Nima lastne pameti.

  • gabrijelobid

    Kako lahko primerjate Dončičeve uspehe s Šarcem.?

    • Stric iz ozadja

      Nekaterim sport pac ni pomemben.

  • gabrijelobid

    Kako tile dobijo rezultate o priljubljenosti???

    • Vera

      Po svoje jih priredijo.

  • Andrej

    Mene še nikoli niso anketirali. Prejšnji teden smo se v skupini kakih 10 prijateljev o tem pogovarjali. Nikogar od njih niso še nikoli anketirali in nihče od njih ne pozna nikogar, ki bi ga anketirali.

    Vzorec 750, X 10 anket/mesec X 10 ljudi X 10 poznanih od poznanih = 750.000 močno čez prste. Na leto. In 10 let? Po verjetnosti bi nujno moral v 10 letih vsaj kdo od omenjenih biti že večkrat anketiran.
    Sklep: to niso ankete, ampak zlagano delanje javnega mnenja. Popolnoma komunističen način. In pametni slovenceljni vse to plačujemo. Če bi se vsaj nekdo iz Ekonomske fakultete našel in tole raziskal, a verjerno nihče ne upa. Bi bil sovražni govor, če ne celo miselni delikt.

  • Katarina

    Kdor se še ozira in gleda te njihove ankete izgublja čas. Poleg tega je vzorec anketirancev tako minimalen, da ni vreden omembe. Kako lahko 700 ljudi opredeli mnenje vseh volilcev? Vprašanje je tudi, koga anketirajo, najbrž so tudi anketiranci izbrani. Še volitve niso to kar boi morale biti, saj je udeležba zmeraj nižja, kako naj bo verodostojna taka anketa. Škoda časa.

    • Stric iz ozadja

      Vzorec je za tako majhno drzavo naceloma dovolj velik. Ce gledas recimo ankete na europeelects imajo veliko vecje drzave vzorec cca 1000 ljudi. Kako je izbran je pa drugo vprasanje.

  • Antonius

    Janja Božič Marolt je dokaz, da kokoši niso neumne.
    Če bi držala njena trditev, da Šarec premisli, preden karkoli reče, potem pred slovensko javnostjo nikoli ne bi skakal v bazen brez vode.
    Njene prirejene raziskave javnega mnenja so povsem nezanimive in povsem deplasirane. Bolj zanimivo je na vsakokratnih fotografijah spremljati njen obraz. Ženska se spodobno stara in to je vse, kar nam vsebinskega o sebi pripoveduje in s slikami njene telesne pojavnost kaže.

  • Andrej

    Če si v dilemi pred volitvami poglej anketo. In to je to.

    • Vera

      Ne anketo,temveč seje v DZ-u je treba spremljati,ker tam se vse vidi in sliši.Na NOVA24TV vse ponavljajo,zato ni izgovorov”nisem videl-a, nisem slišal-a”.

      • Andrej

        Kdor spremlja Nova24 skoraj da ni v dilemi, ker je dobro seznanjen. Večini folka se pa fučka za resnico. Ti pogledajo ankete in volijo. Če sploh gredo na volitve. Žalostno, žalostno.

  • xtc

    Vsi realno vemo ,da jedomet Xarxchija 12% in to je realnost,kar se vedno tudi potrdi v vseh volitvah ,ki jih je gladko izgubil.
    Zmešnjava pa kaže na velik obup na levici,saj nimajo človeka s katerim bi se konsolidirali in ga tudi NEBO.
    Definitivno pa mu zadnje eskapade ,definitivno nižajo popularnost,saj se človek vede,kot da bi bil “high” nasnifan-le takrat se ljudje vedejo podobno in izuščajo topoumnosti o skakanju na glavo v prazen bazen.
    Politik,ki bi v resnejši državi izjavil take neumnosti,kmalu nebi bil niti predsednik stranke kaj šele vlade.
    Sicer pa njegova živčnost in popadljivost pove več kot ankete-človeku zadeve pospešeno uhajajo iz rok-prihajajoča kriza pa ga bo dokončno dotolkla zato taki izpadi besa iz nemoči,ko gleda kako se njegove ure pospešeno iztekajo.

  • Dr. E.K.

    Večjega defekta zbere murgelska komunjara bolj je popularen … če pa že ocenjujete kretenoidnost mu dajte pa vsaj 50% …

  • baubau

    kdor sodeluje pri manipulativnih t.i. raziskavah javnega mnenja-na katerikoli strani!-to pomeni,kot naročnik raziskave,kot postavljalec vprašanj ali pa kot odgovarjajoči je kršitelj ustave! Volitve so namreč ustavno kategorizirane kot tajne!

  • Vera

    Ta tovarišica iz Mediane,ga pa zelo piha mimo.Šarec je nastavljenec, brez znanja in sposobnosti za politiko. Zadnje čase se upa za govorniškim pultom dreti,kot so to delali diktatorji.Kdor mu naseda,nima vse pospravljeno na podstrešju !

  • Janez Kepic-Kern

    Realna vprašanja – se meni osebno
    zdijo – ta: ali je “SKAKANJE V PRAZEN BAZEN”

    – POLITIČNI

    “SAMOMOR – IZ ZASEDE”

    LMŠ Marjana Šarca?,

    – ali je “SKANJE V PRAZEN BAZEN” – PREPROSTA, “KRUTA” REALNOST?
    IN
    ALI JE “TO – SKAKANJE V PRAZEN BAZEN” – PRAVZAPRAV LE POLITIČNNI MANEVER
    LMŠ MARJANA ŠARCA
    – ZA NJEGOVO – LASTNO POLITIČNO PREŽIVETJE?

    Pravzaprav – se zdi,
    druge “obtožuje”, da so “IZPRAZNILI DRŽAVNI BAZEN”
    ON
    “UBOGI REVČEK” MORA PA ZDAJ – SKAKATI V PRAZEN BAZEN.

    Tako se to vidi – meni, Janez K. Kernu.

    ŠALA

    Sporočamo Vam, vsej t.i. javnosti – žalostno vest,
    da je
    v 42. letu – “POLITIČNO UMRL” sedanji “žal – nisem ga volil – zato – žal” preds. LMŠ vlade.
    DO POLNIH
    40 LET DELOVNE DOBE – ZA UPOKOJITEV – MU MANJKA – ŠE VELIKO LET.
    Zato
    mu “CVETJE” NA NJEGOV – “POLITIČNI GROB”
    NOSITE

    KAR NA NJEGOVO – DELOVNO MESTO.

    Po
    “SKOKU NA GLAVO V PRAZEN BAZEN” – namreč
    – vseeno še nekaj miga in pobrcava.
    Je prijazen človek, ta LMŠ M:Š:
    Morda vam bo pokazal – BUŠKE
    od njegovih skokov na glavo – V PRAZEN BAZEN.L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE

  • Unikatna

    Hahaha…z Luko?…Luka sigurno zardeva od sramu, da ga nekdo primerja s politikom…te ankete niso nikoli realne…če pa dobivajo denar iz proračuna, ni čudno, da je takšen prikaz…kličejo pa sigurno 500 oseb :)

    • Imperial Commando

      In sigurno klicejo folk samo v tradicionalno “rdece” volilne okraje. 100%.

      • JANEZ GUS

        Mene do danes še nihče ni poklical. Niti slučajno.

  • janez55

    Nova24, Janša vas bo za ušesa, ker spet delate takšno reklamo Šarcu, LMŠ-ju in režimskim medijem. Bolj nabijate po njih, bolj jim raste rejting.

    • Imperial Commando

      Ker se razkrivajo njihove lumparije, jim raste rejting. To je ta vaša leviĆarska logika, LoL. :)

  • Janez Kepic-Kern

    Te ankete
    – so malo ali nič vredne “kvazi info”
    takih malo kvalitetni “infoservisov” kot se zdi
    POP TV, RTV SLO ITD.

    SAM PRISPEVEK JE
    POMEMBEN PRISPEVEK – ZARES POUČEN.
    TUDI
    SPODNJE – JE VREDNO – NUJNO – PRAVE POZORNOSTI !

    ZA ODDIH.
    Zadnje dni precej pišemo – o “PRAZNIH BAZENIH”.
    O
    ŽIVLJENJE – OŽIVLJAJOČI – RES SVEŽI,
    OD SONCA ITD. NESPARJENI – V O D I – PA – NIČ!
    Zato
    ponavljam – moje zapise – pomembnosti – LJUBEZNI
    in o
    “malopomembnosti” – t. i. politike.
    Zlasti “slaba politika” kot je “žal naša” ex KP, ZK “POLITIKA”
    JE POTREBNA POZORNOSTI – LE ZATO – KER JE SLABA, ŠKODLJIVA.
    Pozitivne pozornosti – so pa vredne – le
    – RES POZITIVNE STVARI – KOT JE NPR. PRAVA, TVORNA – LJUBEZEN,
    KI JE USMERJENA V POROKO, V DRUŽINE, V TRAJNE POZITIVNE ZVEZE,
    KI
    SO OSNOVA – TUDI – NARODA, TUDI – DRŽAVE.
    Če kakšna “politika” – LJUBEZNI, DRUŽINAM – NE POMAGA
    JE
    TREBA – TAKO POLITIKO – SEVEDA – ZAVREČI !

    O
    VIRIH – ŽIVE VODE – torej,
    da
    NE BODO – BAZENI – VEDNO IN VES ČAS – PRAZNI !

    POLITIKA – JE POMEMBNA,
    TA
    LMŠ – SE MENI OSEBNO – NE ZDI – NIČ POMEMBNA.

    RES
    POMEMBNA
    NAJBOLJ POMEMBNA JE PA PRAVA, VSE ŽIVLJENJE TRAJAJOČA
    LJUBEZEN.

    O TEM NAJ RAZMIŠLJAJO TUDI – STRANKE NAŠE R. SLOVENIJE.

    , SPODAJ IMATE
    PONARODELO PESEM S KORZIKE – O POSVEČENENI FONTANI Z RES SVEŽO VODO
    – KOT JO POJEJO
    NA 40. OBLETNICI POROKE ZAKONCEV – CESARI

    https://www.youtube.com/wat

    “BEATA FUNTANELLA”=POSVEČENA, BLAGOSLOVLJENA FONTANA,
    VIR SVEŽE VODE

    MED NEPOKVARJENIM FANTOM-MOŠKIM
    IN MED
    ENAKO – NEPOKVARJENIM – DEKLETOM-ŽENSKO.LE
    IZ TAKE
    PRAVE LJUBEZNI – NASTAJAJO – LEPE, NORMALNE DRUŽINE
    IN
    TUDI – NARODA – NI BREZ PRAVIH LJUBEZNI
    IN
    TAKIH LEPIH DRUŽIN.
    Tudi to
    nam s Korzike – sporoča – enkratna “damicella=gospodična BATTISTA ACQUAVIVA.

    Ponarodela pesem
    s Korzike.
    “BEATA FUNTANELLA=BLAGOSLOVLJENA, POSVEČENA FONTANA”
    MOJ
    POIZKUS
    PREVODA V SLOVENŠČINO.
    POJE SE BESEDE – “SONORNO”, ZVENEČE, GLASNO, POVZDIGNJENO

    POSVEČENA, BLAGOSLOVLJENA – FONTANA
    “BEATA FUNTANELLA”

    Nisem iskal sreče, niti usode, prihodnosti,

    le šel sem na pot iskati – svežo, osvežilno vodo.

    S senco lune, ki me je spremljala,
    kot spremstvo.

    V roki sem nosil moj mali vrč,
    ko sem te srečal – na poti.
    S tvojim kotličkom na glavi
    – kot vedno.
    VI, GOSPODIČNA – NISTE VIDELI – SONCA,
    A
    IMATE TAKO OČARUJOČ NASMEH,
    NAENKRAT
    SE MI ZDITE – KOT ZVEZDA
    ki zna voditi zaljubljene k znamenju spomina,
    BIL SEM ZALJUBLJEN OD TEGA VIRA, TE FONTANE.

    TI SI ZAME POPOLNA, BRILJANTNA ZVEZDA,
    POSTALA SI MOJA
    PRVA LJUBEZEN.
    ZDAJ NI VEČ NE VRČKA NE KOTLIČKA,
    AMPAK MOJE SRCE BIJE VEDNO – LE ZA TE,
    le ZA TEBE.

    FONTANA PRI SV. PETRU JE – BLAGOSLOVLJENA.
    S SVOJO OD SONCA NESPARJENO – SVEŽO VODO.

    Tako nekako – gre besedilo.

    Zasilen prevod L.r. JANEZ KEPIC KERN
    P.S
    NA KORZIKI
    VSI, KOT ENO “SVETO” PESEM POJEJO
    “BEATO FUNTANELLO”

    TAKO UMETELNO, PEVSKO DOVRŠENO
    TO PESEM ZAPOJE – najbolj priznana, pevsko šolana
    umetniška pevka – BATTISTA ACQUAVIVA
    V
    STUDIU TV CORSICE

    https://www.youtube.com/wat

    Avtor pesmi je 1977. leta umrli oče bratov “I Muvrini – Bernardini-jev”, priznani glasbenik GHJULIU BERNARDINI.
    L.R.
    JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA

  • Imperial Commando

    Saj je sam RTV v svoji egotriperski reklami priznal, da”pomagajo ustvarjati javno mnenje”. Ne rabimo nobenih dokazov, so kar sami rekli.

  • frondi

    Cvili možeki, z anketami ali brez, na oblasti pa z jajotom ne boste nikoli več

    • Imperial Commando

      Bomo bomo,brez skrbi, zato boste pa najbolj zasluženi radikalno nesposobni levaki ;).

  • Janez Kepic-Kern

    NEHAJMO GLEDATI
    TE NEKVALITETNE – TV “NEINFO” SERVISE POPTV, RTV SLO ITD.
    TOLE
    JE PRAVA – ŽIVA – “INFORMACIJA”

    “BEATA FUNTANELLA” = POSVEČENI, BLAGOSLOVLJENI VIR
    ŽIVLJENJE DAJAJOČE VODE.
    PESEM PETA NA 40. OBLETNICI POROKE – ZAKONCEV – CESARI L.R. JANEZ K.K. KOMENDA
    NA KORZIKI.

  • Janez Kepic-Kern

    Res me zanima,
    kaj je z “govorice:info” o spodnjem,

    ŠALA

    A “SLOVENSKE NOVICE” – tudi kaj o – tem pišejo,
    da
    so- baje
    t.i. islam migranti – VDRLI – TUDI – NA HALOZE.
    Baje
    so se tam naselili
    in demolirali – tudi – vikend – F. TUNKA !?
    ki se
    sicer bolj po LJ mota, v HALOZAH – JE PA MALO? L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE

  • Olga101

    Tovariš Šarec je šel na “državniški” obisk – v Srbijo! Po reparacije?

  • Olga101

    Zdaj, ko je tovariš Šarec tako “uspešen”, bo zagotovo šel na volitve! Hahaha

  • JANEZ GUS

    Ha ,ha,ha…štala.Pa kdo vam še sploh verjame.A ste sami sebi namen,sicer,pa nikdar vav rdečuhom nisem verjel.Res ste tolovaji.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!