Reporter v nesposobnosti presegel samega sebe – Na dan razpada vlade izšla revija, ki Šarca označi za: “Drnovšek vstaja od mrtvih”!

Marjan Šarec (Foto: posnetek zaslona)

Revija Reporter je v ponedeljek v svoji servilnosti do režima presegla celo samo sebe. Na dan sesutja vlade so njenega predsednika Marjana Šarca označili kar za novega Janeza Drnovška, v članku pa so ponovno izkoristili priložnost, da so se znesli nad vodjo Slovenske demokratske stranke Janezom Janšo. Reporter gre sicer po prevzemu s strani že obsojenega tajkuna Martina Odlazka samo še navzdol, v ponedeljek pa jim je kredibilnost pogorela dobesedno do tal, saj so šli dlje celo od ostalih režimskih medijev. Navodila naj bi sicer iz Šarčevega kabineta njihovo uredništvo prejemalo prek Damirja Črnčeca, ki ima na različne načine pod kontrolo številne medije.

Prav do zadnjega so vsi režimski mediji branili v ponedeljek odstopljenega premierja Marjana Šarca in njegovo vlado, a pri tem izstopa revija Reporter, katere kakovost vidno upada že dalj časa, zato so si pri nekdanjih razočaranih bralcih že prislužili vzdevek Piškotar. V številki revije, ki je šla v prodajo v ponedeljke, napovedana pa je bila že v nedeljo zvečer je namreč glavna tema propagandni članek, v katerem Šarca označijo za novega dr. Janeza Drnovška, naslov pa se glasi “Drnovšek vstaja od mrtvih.”

Ponovno izkoristili priložnost, da so se znesli nad Janšo
Poleg nekritičnega pisanja hvalospevov Šarcu se niso pozabili znesti niti nad vodjo Slovenske demokratske stranke, ki so ga tokrat ozmerjali s hegemonom, ki nadvladuje preostale in, ki naj bi jih skuša držati v podrejenem položaju.

Kredibilnost Reporterja v ponedeljek pogorela do tal
Če je bilo mnogim že dalj časa jasno, da Reporter ni več verodostojna revija, pa je njihova kredibilnost v ponedeljek dobesedno pogorela do tal, njihovi novinarji so namreč pokazali, da niso več sposobni vzdržati niti minimalne kritične distance do oblasti in do režima, poleg tega pa niso niti približno znali oceniti realnega stanja in situacije v političnem prostoru. Kot že omenjeno, so v opisanem tokrat presegli ostale režimske medije.

Vir: Najdi.si

Po Odlazkovem prevzemu Reporter samo še navzdol, navodila prejemajo direktno od Črnčeca
Revija je sicer pričela propadati, vse odkar jo je prevzel zaradi goljufije že obsojeni tajkun Martin Odlazek. Revija naj bi sicer delovala po neposrednih navodilih direktno iz Šarčevega Kot smo na Nova24TV že večkrat poročali, naj bi imel na uredniško politiko revije Reporter močan vpliv njihov nekdanji kolumnist in sedanji Šarčev svetovalec za varnost Damir Črnčec, kar se nedvomno vidi po sami vsebini. Črnčec je namreč v stalnih stikih z urednikom Silvestrom Šurlo, tovrstna incestna razmerja med izvršilno oblastjo in medijem pa zagotovo ne vplivajo pozitivno na medijsko neodvisnost ter objektivnost.

Marjan Šarec, Karl Erjavec, Damir Črnčec (Foto: STA)

Marjan Šarec, Karl Erjavec, Damir Črnčec (Foto: STA)

Črnčec ima pod nadzorom številne režimske medije
Izmed režimskih medijev naj bi imel Črnčec in prek njega Šarec pod kontrolo tudi POP TV, ki ne le, da predstavlja kadrovski bazen za njegovo LMŠ, pač pa v oči bodejo specifični odnosi nekaterih novinark s Črnčecem, prav tako pa povezave urednika spletnega portala 24ur.com Jureta Tepine, na čigar mizi naj bi se znašle zaupne, selektivno izbrane poslovne skrivnosti, ko je v upravo Telekoma Slovenije, katerega oglaševalski proračun se problematizira tudi v tem primeru, prišla Črnčecova zaupnica, dolgoletna sodelavka in tudi njegova študentka Vida Žurga. Ta je zadolžena za odvisni družbi TSmedia, ki izdaja portal Siol.net in Planet TV. Prav tako naj bi imel Črnčec pod nadzorom tudi Vladimirja Voduška.

Rok Krajnc