fbpx

Na mlade v Ljubljani preži past razvratne umetniške scene

Dušan Josip Smodej (Foto: FB Fotopub)

Poznavalec slovenske kulturne scene se je odzval na tvit ministra za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, ter predsednika Levice, Luke Mesca. Slednji je tvitnil: “Žalostno, ampak pričakovano trobila SDS – Nova24, Demokracija, Bojan Požar – izkoriščajo anonimne izpovedi žrtev posilstev za politično obračunavanje.”

Tviteraš Andrej je poznavalec slovenske kulturne scene, če jo lahko tako imenujemo, saj je njihovo početje vse prej kot kulturno. V odgovor na tvit Luke Mesca, je zapisal, da tvitu manjka iskrenosti. “Praktično celotna “kulturna” scena v Ljubljani je ekstremno leva in da je veliko zlorab, je Levica že priznala. Če nočejo počistit pred lastnim pragom, to postane politično” je zapisal.

“Začne se s študenti, ki se priselijo v Ljubljano in poskušajo karseda hitro zakriti svoje poreklo in se zato priključijo levim organizacijam, v katerih ostro tolčejo po Cerkvi, pišejo scenarije, kako je vsa korupcija na podeželju in podobno,” še opisuje. Andrej nadaljuje, da mladi, ki se spustijo v “kulturne” vode tako vedno pristanejo v hierarhiji dodeljevanja sredstev, kjer se točno ve, preko koga bo šel ta denar: “Mladim tako ne preostane drugega, kot da sprejmejo pravila igre ali pa so izločeni.

Koordinator stranke Levica Luka Mesec. (Vir: STA)

Zanimivo je nadaljevanje. Tako pravi Andrej: “Če bodo prisotni ali bili del orgij, ki jih izvajajo “stari mački”, bodo to razumeli kot iniciacijo in ne kot zlorabo. Če se bo kateri zdelo kaj narobe, bo utišana v poduk ostalim. Na ta način si zagotovijo “tišino” kot v socialističnih časih. Vsi vpleteni, vsi obremenjeni.

Da na mlade prežijo številne pasti, še posebej na umetniško kulturni sceni v Ljubljani, dokazujejo tudi filmi. “Mnogi radi omenjajo Hollywood pri obcesnostih, ampak poglejte zgolj nekatere slovenske filme, ki so vsebovali spolnost. Kako stara je bila igralka iz filma Ko zorijo Jagode, ko so snemali film,” se sprašuje tviteraš in nadaljuje, “In grafična scena samozadovoljevanja pod tušem je bila pač nujna za film.”

Ob tem opozarja tudi na modno sceno, ki se ne razlikuje dosti od “kulturne”. Opozarja na mladenke, ki so jih v tujino peljali na lepotna tekmovanja: “Mladenke, ki so jih v tujino peljali na lepotna tekmovanja, so bila tam trgovalno meso in večina jih je pač hotela uspeti v življenju. Spolno trgovanje je možno tam, kjer je monopol.”

Vse to se lahko dogaja, ker je pri nas celotna kultura praktično financirana od države. Tviteraš Andrej poziva, naj bodo ljudje pozorni na rezultate njihovega dela: “…in bo vsem jasno, da nekaj ni ok. Videli ste filmske dosežke Vinka Möderndorferja, ki stoka, da je denarja premalo.”

Zakaj nihče ne bo problematiziral farmacevtke
Vinko Möderndorfer, predsednik Prešernovega sklada je ob nagovoru Slovencev ob kulturnem prazniku pokazal svoj pravi obraz, ko je z besedami zlival gnojnico na slovenski narod. Denarja mu ni dovolj, meni da si zasluži veliko več. Andrej: “Starejšim v piramidi ni dovolj privilegirana plača za praktično nič dela in nula odgovornosti. Niso jim dovolj občasni bonus projekti, gre za moč in vpliv ter predvsem za lastnih orodij, s katerimi lahko ohranjajo status quo.”

Tviteraš ob tem še spomni na prave probleme te družbe: “Zato nihče na levi ne bo problematiziral farmacevtke. Zato pri Smodeju slišimo kako je kriva desnica, ker ni prava in normalna. Zato nikogar ni zanimalo zakaj je bil zaboden igralec Gašper Tič. Zato se nikoli zgodbi ne sledi do konca, ker na koncu tunela ni svetlobe.”

Andrej Žitnik