fbpx

Nataša Pirc Musar: “RTV Slovenija je bila, in to se še vedno pozna, pod vplivom Socialnih demokratov!”

Nataša Pirc Musar. (Foto: STA)

“Končalo se je s poravnavo, dobila sem 70 tisoč evrov bruto. Ta zgodba je še vedno moja velika bolečina, saj sem prepričana, da se mi je zgodila krivica. Bolj od moje zgodbe je pomembno nekaj drugega. RTV SLO je bila, in to se še vedno pozna, pod vplivom Socialnih demokratov (SD). Po njej je kot duh hodil gospod Lenart Šetinc in malo usmerjal uredniško politiko. Mene takrat ni zrušila SDS, ampak SD. Visoki predstavniki te stranke so govorili, da Nataša Pirc Musar ne posluša in jo je zato treba zrušiti. Kar so tudi storili,” je pričakovano resnično dejstvo opisala odvetnica Nataša Pirc Musar za Delo.

Leta 2014 se je danes odvetnica Nataša Pirc Musar odločila, da bo kandidirala za generalno direktorico RTV Slovenija. Na razpisu je bila izbrana, saj je bila uspešnejša od kandidatke Ljerke Bizilj. Veselje ni trajalo dolgo, ker so okupacijo prestola preprečili v Sindikatu kulturnih in umetniških ustvarjalcev RTV Slovenija. Tam so zatrjevali, da glasovi treh članov programskega sveta iz vrst zaposlenih, niso veljavni. Musarjeva je kasneje zakulisno igro izgubila in se morala sprijazniti s 70 tisoč evrov bruto odškodnine.

V preteklih levih vladah smo velikokrat spremljali huda notranja politična nesoglasja. Za časopis Delo je vodja poslanske skupine SD Matjaž Han povedal, da za vsakim projektom “novih obrazov” stoji politično omrežje Gregorja Golobiča. Ob razpadu Šarčeve vlade je predsednica SAB Alenka Bratušek priznala, da v zadnji levi vladi za področje zdravstva niso naredili popolnoma nič. Enako si je dušo olajšala nekdanja novinarka RTV Slovenija Nataša Pirc Musar. Kot nekdanja zaposlena zelo dobro ve, kdo politično obvladuje RTV Slovenija. Tako je brez zadržkov za časopis Delo priznala, da so v njeni odstavitvi sodelovali predvsem člani stranke SD.

Nataša Pirc Musar brez dlake na jeziku pove, da so jo na RTV Slovenija zrušili Socialni demokrati!
Velikokrat smo že pisali, da je RTV Slovenija ena najpomembnejših medijskih izpostav stranke Socialnih demokratov. Tega sploh ne skrivajo, saj je nekdanja bruseljska dopisnica RTV Slovenija Tanja Fajon dnevno gostja v informativnih oddajah na javnem radiu in televiziji.

Musarjeva navaja, da se je po hodnikih RTV Slovenija potikal vplivni politik bivšega režima Lenart Šetinc in usmerjal uredniško politiko. To, da ni bila izbrana za mesto generalne direktorice, pa kot kaže še vedno dojema kot poraz in bolečino. Prepričana je, da se ji je zgodila krivica.

Naslovnica intervjuja v Delu. (Foto: Posnetek zaslona-Delo)

Enako je Musarjeva brez dlake na jeziku povedala, da so za njeno ne izvolitev  odgovorni izključno v SD. V umazani igri je bila Musarjeva žrtev umazane politične igre, ki so jo izvedli “ponosni” nasledniki sil bivšega režima. “Visoki predstavniki te stranke so govorili, da Nataša Pirc Musar ne posluša in jo je zato treba zrušiti. Kar so tudi storili,” pove nekdanja predsednica Rdečega križa.

Vprašamo se lahko, kakšen je bil namen Musarjeve, da je spustila politično bombico proti Socialnim demokratom. V zadnjih dneh se šušlja, da bi lahko bila prav nekdanja informacijska pooblaščenka, “novi obraz” centrov moči. Tako je v nedavni anketi na portalu Siol prejela največ glasov za t. i. novi obraz na slovenskem političnem prizorišču. Tega ni skrivala tudi tokrat. V Delu so intervju promovirali z naslovom Za volitve ja čas vedno pravi.

Ne glede na to, da že ptički na veji čivkajo o uredniški politiki RTV Slovenija je toliko bolj pomembno, da je priznanje prišlo s strani Musarjeve. Tega ne moremo pripisati predsednici SD Tanji Fajon, ki v slovenski javnosti govoriči o samostojni, neodvisni in javni RTV Slovenija. Zato v prihodnje pričakujemo še več političnih bombic v levem političnem krogu.

Luka Perš