Novinar Planet TV Mirko Mayer razgalil hinavsko vlogo RTV Slovenija v borbi za svojih 100 milijonov evrov davkoplačevalske pogače

Foto: Skandal24.si

“Po drugi strani pa državljani naravnost iz svojih žepov VSAKO LETO zberemo okoli 100 milijonov evrov RTV prispevka. Ponavljam: vsako leto. A tej številki nihče ne dodaja pridevnikov “neverjetnih” in “vrtoglavih”. Še več, šef javnega zavoda je sinoči brez težav priznal, da s takim denarjem že od leta 2006 ne morejo narediti nič drugega kot minus. Zato dajmo zbrat še 8 milijonov več,” je na Facebooku čistega vina vodilnim na RTV Slovenija nalil dolgoletni novinar na Planet TV Mirko Mayer.

Kljub močni medijski in politični propagandi levega politično-medijskega omrežja, s podporo kolesarske protestniške druščine Jaše Jenulla, je dolgoletni novinar Mirko Mayer zapisal srčiko problema glede RTV Slovenija. Zato sprašuje svoje novinarske kolege iz Kolodvorske, ko so v preteklih letih poročali negativno in hujskaško o poslovanju televizije Planet TV, ki bi naj v osmih letih znašala izguba 80 milijonov evrov. “Ponavljam: v osmih letih. Znesku so se ves ta čas dodajali pridevniki “neverjetnih” in “vrtoglavih”. In medtem ko smo mi skoraj prepolovili število honorarnih sodelavcev, so nam nadeli še ljubkovalno ime “vreča brez dna,” zapiše Mayer.

V nadaljevanju zapiše, da so se novinarski kolegi z RTV zmrdovali, da naj bi morebitni madžarski kupec za Planet TV ponudil pet milijonov evrov. Vsoto pa označevali z izrazi “pičlih”, “zgolj” in “le”. Takrat tudi niso opozarjali na izgubo delovnih mest svojih novinarskih sokolegov, saj so vsi navijali za stečaj Planet TV. “Zato zdaj komaj še verjamem očem in ušesom, da je, ko gre za denar od “oddajnikov in zvez”, 5 milijonov evrov za iste ljudi kar naenkrat postala ogromna, kritična vsota denarja, ki pri 125 milijonih LETNIH prihodkov lahko odloča o preživetju ali razgradnji javne RTV,” je kritičen do samopašne podobe RTV Slovenija novinar Planet TV Mirko Mayer.

https://www.facebook.com/mirko.mayer.52/posts/10157651567846317

Mayer opozarja na racionalizacijo ekonomski stroškov RTV Slovenije
Ob koncu svojega zapisa se Mayer strinja, naj se vsak člen nove zakonodaje pregleda trikrat, če je treba. Od vladnih predstavnikov tudi pričakuje, da se bodo odločili, “komu in kakšen del denarja bi razporedili iz enega v drug žep. Nisem pa za tako javno razpravo, v kateri milijon ni enak milijonu. Malo več ekonomije in malo manj ideologije/demagogije ne bi škodilo. Ker tudi mediji že dolgo niso več samo zveličavno poslanstvo, ampak so zdavnaj postali tudi posel. Bi šlo?”

dr. Ivan Štuhec (foto: STA)

dr. Ivan Štuhec ne razume, da se je v času tehnološkega napredka število zaposlenih na RTV Slovenija povečalo. (foto: STA)

Programski svetnik Ivan Štuhec ne razume, zakaj z razvojem tehnologije se je število zaposlenih povečalo 
Na RTV so včeraj pripravili oddajo o novi medijski zakonodaji, ki jo pripravlja ministrstvo za kulturo. Če so bili z gosti uravnoteženi, pa to nikakor ne moremo trditi za voditeljico Ksenijo Horvat in prispevke v oddaji. Veliko kritik je požel tudi generalni direktor RTV Igor Kadunc zaradi stališč, da se glede finančnih težav ne da nič storiti.

“Meni kot laiku je nerazumljivo, da se je z razvojem tehnologije število zaposlenih povečalo. Še vedno ne morem razumeti, kako javna televizija po celi Sloveniji pošlje cel kombi ljudi, da posname tri minute, medtem ko komercialna pošlje samo novinarja in snemalca. Nekatere stvari ne funkcionirajo. Trdno sem prepričan, da notranje rezerve so,” je v oddaji kritično poudaril Ivan Štuhec, član programskega sveta RTV Slovenija. Glede na to, da eksponentno pada strošek produkcije audio in video vsebin (primer Youtube, podkasti), težko razumem, da cena produkcija minut programa RTV Slovenija ne pada,” pa je v povezavi s financiranjem RTV na Twitterju zapisal Žiga Turk.

Že sama oddaja pokazala pristranskost in neokusnost RTV
“No, Štuhec je zdaj povedal bistveno. Da je vloga javne RTV, da osvetli zadeve z več zornih kotov. Da je pluralna in nepristranska. In tega se bojijo kot hudič križa,”
 je še izpostavil Turk in se s tem navezal na naslednji komentar Štuheca v oddaji: “Kar zadeva pa vaših prispevkov. Javna televizija in javni zavod je dolžan osvetliti problem z več zornih kotov, ne pa iz tako enostranskih, kot so naredili ti gospodje iz tujine. Ta javni zavod bo javni zavod takrat, ko bo res delal profesionalno. To pa pomeni, da bo osvetljeval iz različnih zornih kotov. Govorim predvsem o informativnem programu. Ta je nevralgičen, ker se znotraj tega znova pojavlja problem vmešavanja politike.”

Poleg tega je opozoril tudi na sporna mnenja cehovskih združenj iz tujine, ki jih plačujemo iz istega RTV prispevka. Direktor vladnega urada za komuniciranje Uroš Urbanija pa je celo pripomnil, da dvomi, da so predstavniki iz tujine dobili angleške verzije osnutkov zakonov in da niso v celoti seznanjeni s spremembami ter da je po vsej verjetnosti prišlo do sugestij, ki so jih dobili kar na RTV.

https://twitter.com/BojanPozar/status/1283121632291229696

Neokusno in pristransko torej. Javna razprava o spremembah medijske zakonodaj se bo podaljšala do septembra, ob tem pa lahko pričakujemo veliko podlih, umazanih in ideoloških napadov levičarjev, da ohranijo svojo moč v svetem gralu medijskega prostora v Sloveniji. Ne pozabite, RTV Slovenija ima 2200 zaposlenih in vsako leto dobi okoli 100 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja.

Luka Perš