Na RTV cenzurirali intervju Franca Kanglerja: Da je provokacija še večja pa so v istem času predvajali intervju z ekstremno levičarko!

Foto: Printscreen

Več kot očitno cenzura v javni hiši RTV Slovenija ne počiva, saj je bila v sredo s programa umaknjena ponovitev intervjuja Jožeta Možine z nekdanjim mariborskim županom Francem Kanglerjem, ki je bila sicer predvidena ob 13.30. Glede na to, da so do zdaj v ponovitvi predvajali prav vse intervjuje Možine, je mogoče iz tega sklepati, da je kliko na RTV zmotilo, da je Kangler brez dlake na jeziku spregovoril o trenutnem stanju, ki vlada v državi, pri čemer je povedal, kdo je tisti, ki nam v resnici vlada, in navedel razloge, zaradi katerih Slovenije ni mogoče označiti kot pravno državo. 

Pozitiven odziv gledalcev, ki se je usul po predvajanju intervjuja s Francem Kanglerjem, tako ni doživel ponovitve in je bil nadomeščen z intervjujem z nekdanjo ženo filozofa Slavoja Žižka in sociologinjo z ekstremnimi levičarskimi pogledi, dr. Renato Salecl, ki ga ni vodil Jože Možina, ampak Ksenija Horvat. Iz Službe za komuniciranje RTV Slovenija so nam na novinarsko vprašanje odgovorili, da je do tega prišlo zaradi stavke javnega sektorja. No, v resnici sindikati nimajo nobene pristojnosti do menjave programa, zato gre zasluga za umik predvsem novemu odgovornemu uredniku Vanji Vardjanu.

RTV krivdo prevalil na Sindikat novinarjev Slovenije
V nadaljevanju je RTV zapisal, da je bilo s strani organizatorjev stavke javnega sektorja na TV Slovenija, Sindikata novinarjev Slovenije, v sredo, 17. januarja 2018, v uradnem dopisu sporočeno, da se glede na tehnična pravila o izvedbi stavke v oddajah Informativnega programa Televizije Slovenija na dan stavke, 24. januarja 2018, ne smejo pojavljati politiki. To navodilo so včeraj spoštovali v vseh oddajah Informativnega programa Televizije Slovenija in so morali takšno odločitev posledično sprejeti tudi za oddajo Intervju, ki spada v Informativni program Televizije Slovenija. Ob tem pa so zapisali, da bo ponovitev oddaje Intervju s Francem Kanglerjem na programu 9. februarja 2018 ob 13.30 na TV SLO 1.

Odločitvi se čudi tudi Možina
Kanglerja je odločitev RTV SLO vidno razjezila, kar je izrazil prek družbenega omrežja Twitter in se ob tem vprašal, v kakšni državi živi. S tem je vidno sprožil val začudenja pri drugih uporabnikih Twitterja, med katerimi je začudenje izrazil tudi Možina: “Čudna stvar. Odgovorni urednik mi odgovarja, da je bil Franc Kangler kot politik izločen zaradi stavkovnih pravil.” Ob tem je komentiral, da bi potem lahko vsaj ponavljali njegove druge intervjuje, ne pa v program uvrstili pogovor druge avtorice.

Foto: Printscreen

Foto: Printscreen

Vasle RTV postavil na laž
Med drugimi se je na odgovor RTV SLO odzval novinar in publicist Vinko Vasle, ki je RTV postavil na laž, saj je opozoril, da ima na njihovo nesrečo pri sebi njihov natančen seznam oddaj, ki bodo skrajšane ali pa jih ne bo. “Kanglerja ni gor. Pa da jih vidim z varuhinjo na čelu,” je opozoril in dodal, da je naravnost ogabno, da se cenzurira intervju s Kanglerjem, glede na to, da Kangler ni na programu stavkanja.

Kot lahko vidimo, jih je intervju s Kanglerjem izjemno zmotil, a bo ta zaradi negodovanja javnosti, ki je opazila odziv RTV SLO, doživel ponovitev. Na ta način so namesto, da bi zadušili predvajanje, v bistvu poskrbeli za reklamo, saj se bo zagotovo našlo veliko takih, ki bodo želeli pogledati intervju, ki ga sicer morda ne bi. Je pa vsekakor sramotno, da se v 21. stoletju soočamo s tovrstno obliko cenzure javne hiše, ki jo sicer financiramo vse državljanke in državljani.

Nina Žoher

  • karlina
    • marta

      Hvala karlina. Moram pa pogledat, kaj tako groznega je Kangler govoril.
      Koga je prestrašil ?

  • Pezde

    Evo, kaj sem rekel? Predobro je bilo, da bi bilo res. RTV je samo enkrat prikazala to oddajo. Sigurno bo prihajalo še do hudih trenj znotraj RTV-ja zaradi te oddaje, tako, kot vedno, saj jih resnica preveč boli. Glave urednikov bodo letele, ker je komunistični lobi znotraj RTV-ja izredno močan. Tu in tam si pa vendarle kdo upa v eter spravit tudi resnico, torej upanje še obstaja.

    • marta

      Ja, dobro se še spominjam tega in tudi tistih grozljivih transparentov.
      Groza – strah me je bilo, ko sem tisto brala, ker nisem vedela zakaj vse to in kaj to pomeni.
      Res – kje mi živimo ?

  • Miro Jereb

    Ljudje, kakšna zmota…saj mi ne financiramo RTV SLO…oni nam kradejo denar iz našega žepa za financiranje TV SLO. Če bi hitler imel takšno TV SLO še danes ne bi vedel da je izgubil vojno…….

  • Božobožo

    Možina je itak pristranski, vedno vabi samo desne politike.

    • Jan Kovalski

      Ti si idealen primerek za v Severno Korejo. Tam so na TV samo levi politiki.

  • Brezmejno vesolje

    On bi lahko postal YouTubeer .Mislim da bi požel velik uspeh .

  • luckyss

    Kaj ona dečva pogoltne ali ne…to je bilo včasih vprašanje v povezavi s tem tipom….razen korupcije, ptičjih hišic in senenih bal po 500 evričev….
    Torej tipičen zahojen SDSovski polpismeni nakladač…
    V štali torej nič novega….čakamo na nov poskus pranja denarja …ovce..

    • marta

      Prav si povedal, ko govoriš o sebi !!!
      “Torej tipičen zahojen levi SD-jevski polpismeni nakladač…
      V štali torej nič novega….čakamo na nov poskus pranja denarja …ovce..”

  • Krtača 20

    To sploh ni novica. Zaradi stavke se politiki niso pojavljali na tv. In rtv je lepo napisala kdaj bo ponovitev. Krneki….

  • črnaovca

    Saj Kanglerjevo govorjenje ni bil nek presežek le Možina se je cedil zraven. Škoda da Kanglerja ni malo vprašal kako kaj kmetija in donosi da bi malo razkril svoje skrivnosti kmetovanja in bi še drugi pridelali toliko na vrtu kot on. Tista slika trkatorja indručćina zraven je bila pa tako ali tako brez veze, eno malo bahanje.

    • dež

      Ni problem, kaj Kangler ni povedal ali ga Možina ni vprašal. Velika težava je tisto o čemer je govoril. Med drugim, vlom v postojnsko vojašnico, uničenje video posnetkov komisije za nadzor obveščevalnih služb v DZ in informacija, zakaj je odstopil kot župan.

    • marta

      Oh, o kmetovanju pa imaš toliko informacij na internetu, da ne rabiš prav njega spraševati.
      Le motiko v roke vzemi in začni. Tako smo vsi začeli. Tudi za zdravje je tako poskrbljeno.
      Ne boš nič več rabil ne toplic, ne solarija, ne hrvaškega morja, ne……. še marsikaj……..
      DELO KREPI ČLOVEKA.

      • črnaovca

        Draga Marta lahko prideš na mojo kmetijo, zakaj misliš da vem kako debelo laže ko govori o lubenicah in zelju,

        • Capi

          A tebe motijo lubenice pa zelje? Tebe ne moti/skrbi tisto kar je povedal o “vzporedni/globoki” državi ?
          Aja……ti si eden tistih…….”socialistični kulak”

          • črnaovca

            Aha, a nisi vedel

  • Mitja Mazini

    Možino je kot novinarja lahko sram, kako neobjektivno in pristransko je vodil intervju. Kot da že ni zadosti medijv s prirejenimi resnicami, so to poskusili še na nacionalki, hkrati pa drugi strani očitajo to. Temu se reče propagandna vojna, katere se učijo na akademiji za tuje agente v Pentagonu.

    • marta

      Kdaj pa si ti obiskoval akademijo za tuje agente v Pentagonu, da vse to veš ?

  • MEFISTO

    Znova razcepljena osebnost enega in edinega.

    Razcepil se je na ćrnoovco, luckysa, Krtačo 20, Brezmejno vesolje Božožaboža in na Mitjo Mazinija.

    Ostali še sledijo.

    • luckyss

      Ja, ja…tvoje mokre sanje…da bi bili vsi realni komentatorji tukaj le ena oseba…
      Resnica te bo streznila najkasneje ob volitvah…:)

      • MEFISTO

        Ne vsi, samo večina!

        Razmnožuješ jih kot vinsko trto – s cepiči.

        Na volitvah ne bo presenečenj in ne razočaranj, ker bo zmagala SDS, ki jo bom edino volil, kot doslej.

        • DJURO SUMAR

          Vlado pa bo sestavila stranka SD, ker z Janšo v kompanijo noče nihče.

          • MEFISTO

            A, to si ti, Radečan!

            Zadnjič sem ti pozabil omeniti, da sem takrat, ko sem se mudil v Radečah, da bi te povabil na kišto pira, poizvedoval po tebi tudi na postaji ljudske milice, vendar tudi tam ne vedo za tebe.

            Le neki zelo star miličnik se je spomnil, da so nekoč v njihovem bunkerju prevzgajali nekega Djura Sumarja, ki pa ni bil Radečan in ki naj bi imel domovinsko pravico enkje na Gorenjskem.

          • DJURO SUMAR

            Praviš, da si bil v Radečah na Policiji, pa niti tega ne veš, da v Radečah ni Policije.

  • TweetyBird

    Ugotavljam, da edina resnica v tem zapisu je ta: … da se glede na tehnična pravila o izvedbi stavke v oddajah Informativnega programa Televizije Slovenija na dan stavke, 24. januarja 2018, ne smejo pojavljati politiki. To navodilo so včeraj spoštovali v vseh oddajah Informativnega programa Televizije Slovenija in so morali tako odločitev posledično sprejeti tudi za oddajo Intervju, ki spada v Informativni program Televizije Slovenija.

    In kje je zdaj problem? Zakaj nove manipulacije?

    • luckyss

      Če ne razumejo preprostega člena o financiranju političnih strank, potem tudi tega ne razumejo..
      Torej so butasti ali pa pokvarjeni, verjetno pa oboje ;)

    • dare326

      Kot razumem, so bile oddaje naštete, vendar tega ni v odgovoru RTV. #fakenews #fakepeople

  • antimur

    RTV, Pop TV, A kanal, Delo, Dnevnik, Mladina, Večer in še dosti teh goebelskovih medijev bomo morali sesuti v prah, pred vsemi drugimi, tudi pred Kučanom, zombijem, sindikatom, “človekoljubnih levaških organizacij”, sodstvo, levih fašistov v Levici. Ko bomo imeli medije, ki bodo poročali po resnici, nepristransko in brez laži, se bodo zadeve v Sloveniji bliskovito popravile in bo kučanizem le še grozljiv spomin.

    • TweetyBird

      Mladina, Delo in Dnevnik so najbolj verodostojne novice v Sloveniji.

      • antimur

        Pozabil sem omeniti tudi takšne levaške omejence kot si ti, katerim je kučanistična gnojnica že povsem izprala možgane.

    • DJURO SUMAR

      Najbolj pristranski medij je NOVA24TV.

      • viRus

        Na kateri strani pa?

        • DJURO SUMAR

          Na strani levičarjev, saj nam vsak dan poročajo o tem, kaj je rekel Milan Kučan, Miro Cerar in Karel Erjavec.

  • TweetyBird

    Zdaj lahko lepo vidimo šolski primer novinarske manipulacije. Najprej velik pompozni naslov diskreditacije. Vmes se pojavi resničen odstavek, zakaj je v resnici šlo (zapis RTV-ja)…potem spet sledijo diskreditacije in zaključen odstavek oz. lažni epilog. Upam, da si študenti novinarstva takšne primere preberejo, kako se verodostojno novinarstvo ne dela…seveda če pa hočeš manipulirat z lažnimi novicami pa “se sme”. Dolgoročno pa takšni novinarji propadejo. Kako že pravi pregovor…”Laž ima kratke noge.”

    • Capi

      Kako že pravi pregovor…”Laž ima kratke noge.” ……žvepleni kurćan tudi….hahaha

  • totex39

    Prekrivanje resnice na javni RTV je velika svinjarija in zaradi takih stvari je potrebno javni poziv o neplačevanju prispevkov in zmanjšanju zaposlenih na število prebivalstva in to na minimum do 300 strankarsko neopredeljenih novinarjev in ostalih. Bilo bi jih več kot dovolj.

    • TweetyBird

      RTV ne prekriva resnice. Držali so se dogovora in bo intervju prikazan v drugem terminu.

      • totex39

        To ni bil edini primer, na splošno je njihove delovanje režimsko naravnano in take TV dejansko ne rabimo.

        • DJURO SUMAR

          Glej NOVA24TV, edino nepristransko televizijo.

          • totex39

            A resnica vas očitno boli ?

          • DJURO SUMAR

            Resnica nikdar ne boli, kar je res je res.

          • antimur

            Ti si stoprocentno pribit kot hrastov pod, po tvoje naj prisilno plačujemo RTV, gledamo ga pa ne. Bedak kučanističen, vzemi se malo v roke, da ne boš delal sramote sebi in svojcem. Upam, da nisi Slovenec, da ne boš delaš sramote tudi našemu narodu.

          • DJURO SUMAR

            Zaman tvoje upanje, ker sem 300% Slovenec. Tudi jaz prisilno plačujem verske organizacije, pa sem 100% ateist.

          • Capi

            Naštej katere verske organizacije prisilno plačuješ………

          • DJURO SUMAR

            V Sloveniji je registriranih kakšnih 30 verskih organizacij, katere država financira glede na število članov.

          • Capi

            Čakaj malo, to so neke organizacije in društva, te financira država, posredno vsi, ne samo ti.
            Men tud ne paše da moram financirat borčevske nebuloze in njihove mitinge……pa postavljanje spomenikov itd…..

          • DJURO SUMAR

            Društva so nekaj drugega. Sem pogledal v register. V Sloveniji imamo registriranih 54 verskih skupnosti in jaz kot ateist jih moram, tako kot vsi davkoplačevalci, financirati. Verjamem, da gredo marsikomu v nos borčevske pokojnine in še marsikaj drugega, želim le povedati, da je nesmiselno govoriti o plačevanju RTV naročnine, zaradi katere je prišlo do te debate. Vsi nekaj plačujemo, kar nam gre v nos. Najbolje bi bilo, da nebi nič plačevali, vsi pa vemo, da potem država ne more funkcionirati.

          • totex39

            To režimsko TV moramo plačevati in to še bolj bode v oči, če ti še ni jasno. Povrhu vsega pa še stavkajo, ukiniti to svinjarijo.

          • DJURO SUMAR

            Baje bodo prispevek za RTV še povišali, kar je tudi edino pravilno.

          • marta

            Prav gotovo, sicer ne bi ti tule komentiral brez cenzure.

          • DJURO SUMAR

            Seveda Marta, zato pa delam reklamo za NOVA24TV, ker je to najbolj nepristranska televizija, ki nas sproti obvešča o tem kakšne svinjarije počne vlada Mira Cerarja, kaj dela Milan Kučan, kje kopljejo domobranske kosti, kakšne neumnosti klati Karel Erjavec itd.itd. Jaz sem navdušen nad NOVA24TV in jo vedno priporočam vsem svojim prijateljem.

      • dare326

        V odgovoru je samo polovica dogovora!

  • Anton blabla

    kaj takega se lahko zgodi zgolj še v severni Koreji, Venezueli in na Kitajskem. toliko o naši demokratični državi

    sarkazem press

  • DJURO SUMAR

    Ne vem zakaj takšen rompompom, saj bodo intervju ponovili. Ne vem zakaj ga nebi, saj Kanglerja noben pameten človek ne jemlje resno.

    • totex39

      To pa ni res, da ga ne jemljemo resno, veliko stvari je povedal resničnih.

      • DJURO SUMAR

        Govorim o pametnih ljudeh, ne o podpornikih stranke SDS.

        • totex39

          A ti se imaš za pametne?

          • DJURO SUMAR

            Seveda, saj nisem podpornik SDS.

          • totex39

            Aha pol si pa kučanist!

          • DJURO SUMAR

            Po tvojem neumnem mišljenju so vsi, ki niso za SDS, kučanisti. Drugih ne poznaš.

          • Capi

            Po tvojem mišljenju, pa so vsi ki so proti levi politiki in kurćanu vsi SDS volilci? Drugih ne poznaš?

          • DJURO SUMAR

            To pa ne, imamo še Primčevo stranko, pa NSI, pa Šiško in še nekaj bi se jih našlo.

    • Marc Cohen

      VECNA SLAVA SPOMINU NA MARSALA SFRJ JOSIPA BROZA TITA.

  • montyamp

    HANZI-KURBENHAUS — CENZURA IN LAŽI NA POLOŽNICE

  • TweetyBird

    Kangler ni kakšen posebej pomemben politik. Ne zaseda nobene resne javne funkcije na ravni občine in celo v kakšni pomembni stranki nima funkcije. Torej njegove besede so več ali manj prazne, brez političnega vpliva. Celotna Slovenija se mu smeji, in zakaj bi ga cenzurirali? Ni nobene logike.

    • učko

      Ah, ti bi Kanglerja kar z omalovaževanjem “odplakn’la” v maniri režimskih “neo-pro-komunistično-rdeče-fašističnih-balkanističnih-kučanističnih-pederistično-čefurističnih” manir ! Eh, ne gre to kar tako, pa svoje Udbo šefe opozori, da se bojo resnice neusmiljeno širile, internet in ostali mediji ni prijatelj režimskih zločinskih sil.

      • TweetyBird

        Ne, pač povedala sem kako zelo nepomemben je Kangler. Naj raje goji plemenske prašiče in naj se ukvarja z balami sena. Pa kakšno ptičjo hišico naj zgradi, da si bom jaz, TeeetyBird, lahko malce odpočila.

        • učko

          Mamo že dovolj “ta rdečih prašičev”, še hujših od tistih iz Orwellove farme ! Pa pse tud’ !

    • Johan

      To misliš na sebe pederčina

    • etrusk

      Kangler ni od muh , Začel sem verjeti v njega , če ga ne bodo prej pospravili , bo naredil več kot vsi dosedanji politiki. Takrat bo Bird pobegnil ali cvilil za odpuščanje.

    • Capi

      No ptiček, povej mi, zakaj se pa potem leva politika tako obremenjuje z njim????

  • TweetyBird

    Hvala bogu, da so za člana programskega sveta RTV spet izvolila Saša Hribarja. Njega tudi nimate desnosučni radi…on vam pove direktno v obraz, brez ovinkarjenja.

    • učko

      Ka’ bo Hribar, nej kakšno šolo nardi, ne pa da sam nadrkava tisto svojo “Fanči” !!!!! Najbolj so se iz njega delal norca na neki podelitvi Viktorjev, ki ga je v njegovem imenu prevzel nekdo drug, ki se je lepo norca delal iz tega sociopata !

      • TweetyBird

        Če bi desnosučni imeli takšnega inteligentnega politika kot je Hribar v svojih vrstah…bi kočno enkrat zmagali. Kot vse kaže, bo levica spet sestavila novo vlado. Hvala bogu!!!

        • učko

          Levuharji niso nobena levica. To so voluharji z dvema, za delo dvema “levima rokama” nesposobna banda, ki skrbi za lastne privilegije, ne pa za delavce, ki jih samo izkorišča, preko zločinskega vladajočega nam režima !

  • učko

    Le zakaj Kanglerja ni intervjuvala “Šetinka”, najslabša novinarka na RTV “ever”, če je pa Kangler kao “niko i ništa”. V primerjavi z butastim Fištravcem, ki ima doktorat kot vsi “doktorji marksistično komunističnih budalaštin”, je Kangler vrhunski !

    • DJURO SUMAR

      Kangler je popolnoma nepomemben, le napihuje se kot žaba v solati.

      • učko

        Zato pa je Udbo mafija organizirala puč proti njemu, ker je nepomemben.

      • MEFISTO

        Zadnjič sem ti pozabil omeniti, da sem takrat, ko sem se mudil v Radečah, da bi te povabil na kišto pira, poizvedoval po tebi tudi na postaji ljudske milice, vendar tudi tam ne vedo za tebe.

        Le neki zelo star miličnik se je spomnil, da so nekoč v njihovem bunkerju prevzgajali nekega Djura Sumarja, ki pa ni bil Radečan in ki naj bi imel domovinsko pravico enkje na Gorenjskem.

        • DJURO SUMAR

          V Radečah nimamo Policijske postaje, k nam prihajajo policaji iz Laškega. Hud lažnivec si ti klero fašist. Izdajalci pač vedno lažejo.

      • marta

        Kako pa to veš ?

        • DJURO SUMAR

          Saj ga gledam in poslušam na TV. Sem gledal njegov intervju z Možino in poslušal kako se je napihoval in hvalil samega sebe.

    • Johan

      Ima rdečo periodo, ha ha

  • učko

    Treba bo organizirat’ vse slovensko vstajo in “odpikat” RTVS prispevek oziroma števčnino !!!!

    • TweetyBird

      Vse slovenska vstaja je odnesla desnico. Ne kliči vraga.

      • učko

        To je b’lo v režiji vladajočega neo-rdeče-fašističnega režima. Zdej bo drugač !

        • TweetyBird

          Zapomni si eno stvar, za vekomaj… Slovenija in njeni državljani so večinsko vedno levo usmerjeni in tako bo tudi ostalo v bodoče. Včasih se tehtnica za malo pomakne v desno, a to je samo za kratek čas. Vse spet pade nazaj v svoje tirnice, in prav je tako. Dokler bo Slovenija levo usmerjena, tako dolgo bo socialna država.

          • učko

            Pa ta rdeči fašisti niste levi !!!! Tle ni nobene leve ali desne, tle je sam zločinski režim, njihovi ritolizniki v državnih službah in s privilegiranimi penzioni in ostala raja, ki pa je zmanipulirana. To se bo enkrat na hitro obrnilo !

          • TweetyBird

            Se že dolgo obrača pa še se ni obrnilo. Čakam ta dan. Mislim da ga ne bom dočakala.

          • Franc Šink

            Se že obrača !

    • Johan

      Čim prej in razbit mafijo

    • etrusk

      Odpihniti še kaj drugega.zakaj Slovenci nimamo korajže , da se to naredi. Tisti ki bo to naredil , bo za večne čase junak Slovencev

  • Franc Šink

    Nekaj komentatorjev tu spodaj je res hudih sociofašitov i komunistov.

    • TweetyBird

      Kateri?

      • Franc Šink

        Ti si med njimi.

        • TweetyBird

          Jaz???…Jaz samo podpiram resnico in nič drugega.

          • Franc Šink

            Vprašanje je katero.Ali sem ti stopil na rep?

      • Johan

        a dembil

  • Olga_10

    Nujno na volitve in ukiniti harač za Hanzi!

  • TweetyBird

    NUJNO BRANJE ZA ŠTUDENTE NOVINARSTVA: Zdaj lahko lepo vidimo šolski primer novinarske manipulacije. Najprej velik pompozni naslov diskreditacije. Vmes se pojavi resničen odstavek, zakaj je v resnici šlo (zapis RTV-ja)…potem spet sledijo diskreditacije in zaključen odstavek oz. lažni epilog. Upam, da si študenti novinarstva takšne primere preberejo, kako se verodostojno novinarstvo ne dela!!!…Seveda če pa hočeš manipulirat z lažnimi novicami pa “se sme”. Dolgoročno pa takšni novinarji propadejo. Kako že pravi pregovor…”Laž ima kratke noge.”

    • učko

      Jah, Kučo je maskota za te vaše laži !

    • Johan

      Cigo a te plača radikalna levica in ultra komunisti

      • TweetyBird

        Jaz nisem ciganka. Jih pa spoštujem. So ljudje kot vsi ostali.

  • učko

    Tudi s komentarji nadaljujemo boj proti “ta rdečim fašistom”. Nobeni doktorji marksistično komunističnih budalaštin nam tukej nič ne morjo, jih tolčemo ko’ prasce !!!!!!

    • TweetyBird

      Zakaj takšen grob vokabular? Zato se desničarji nikamor ne premaknete.

      • učko

        Mal grobosti ne škodi !

        • TweetyBird

          V postelje že. Moj možek me včasih malo močneje udari po tazadnji med seksom. Ne spada pa grob besednjak na TV ali druge medije.

      • marta

        Glej dragi komentator. samo lepa beseda, lepo mesto najde. Potrudi se ! Se splača.

      • antimur

        Če še ti ni kliknilo, zato ker smo v vojni, zaenkrat še verbalni. So lahko še tako hude besede, žaljive, kdaj tudi nesramne, pa je vse to kaplja v morje proti izdajstvom, kriminalu in zločinom proti slovenskemu narodu, kar počenja kučanizem, podprt s takšnimi opranimi amebami kot si ti.

        • TweetyBird

          I made my point.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • učko

    Se pa Kanglerja spom’nem še iz začetka 90′ let, ko je v parlamentu kao “desni” kolaboriral z levuharskim režimom, takrat z LDS-ovci. Sicer ne tako odkrito in radikalno kot sedaj žlahtno konservativni NSi in SLS, ampak bil je prvi, ki je to počel dokaj opazno.

    • marta

      A, res ? Ta pa je kaveljc.

  • TweetyBird

    A se še spomnite lani novembra, ko je Jože Možina na prvem programu javne televizije intervjuval prvaka opozicije Janeza Janšo. Na družbenih omrežjih je bilo seveda pestro, pred in po intervjuju. Največ so komentirali desničarji…kar pomeni… VSI STE GLEDALI RTV SLOVENIJO!!!… A ni to paradoks, ko hočete “Hanzo TV” diskreditirat oz. ukinit?

    • TweetyBird

      Glejte kako je intervju določene ljudi ganil:

      Erika Planinšec
      @ErikaPlaninsec
      Rečte kar čte, v oddaji @JozeMozina #intervju s predsednikom @strankaSDS gospodom @JJansaSDS je treba reči nekaj, prvemu hvala za pogum, na drugega pa sem ponosna in hkrati vesela, da sem že vrsto let del te sredine #SDS-ovka ✌

      10:18 PM – Nov 19, 2017

    • Johan

      MA TI SI DEMBIL

      • TweetyBird

        Reče se debil…ne dembil. Če bi bil bolj pri stvari pa bi napisal…”MA TI SI DEBILKA”…

    • Stajerka

      hahaha……seveda, vi bi nam kasirali, mi bi pa morali bit tiho…….če želite lasten medij, izvolite – v današnjem času je več možnosti……plačujte ga sami – uvedite kodno naročnino in poročajte kar vam je všeč…..dokler pa vas futrajo VSI državljani, pa NIMATE pravice in mandata, da žalite roko, ki vam daje kruh…….
      sicer pa – KAJ POČNEŠ na “NORI”tv???…..a ni paradoks, da je NIHČE ne prebira, pa vsi vedo kaj piše in kaj se dogaja??

    • učko

      Hanzo bi radi nardil’ normalno. Sam najprej jo je treba iztrgat’ iz rok ta rdečim fašistom !

      • macon

        Bolje je vse skupaj razpustit. Rdeči fašisti so se tam zajedli v temelje par nadstropij pod zemljo.

  • Johan

    Golazen na RTV Slovenija, 40%reklam. Športni program GA SPLOH NI. Na dnevniku nobenih ekzaktnih športnih poročil. Reporterji upokojeni novinarji na s.p.-ju. Moške športe komentirajo ženske, LGBT, to je samo v Sloveniji, v kateri vlada DRHAL !

    • TweetyBird

      In kaj je narobe z LGBT? In kaj je narobe z ženskimi športnimi komentatorkami? Vidiš Johan, ti si tipičen zariban desničarski voluhar ki ni vreden nič. Tvoja beseda velja nula.

      • Franjo Trojner

        Kaj je narobe z LGBT bi ti z veseljem sam Sigmund Freud odgovoril, če bi bil še med živimi. Sama zase govorijo tudi njegova dela, če pa kaj ne razumeš ti bo pa morda filozof in psihoanalitik g.Vodeb razjasno, če se mu bo zdelo vredno.
        Ženske kvote so neumnost in v totalnem nasprotju z enakopravnostjo med spoloma. Povzročajo, da se na odgovorna, izpostavljena delovna mesta zaradi obvezne ženske kvote imenuje, postavi ženska, samo zaradi tega ker je ženska in ne samo zaradi svoje strokovnosti in izkušenosti. Kar pomeni, da je bolj izkušen in strokovn moški kader samo zaradi ženskih kvot že v naprej izločen, to pa tudi pri nas v Sloveniji imenujemo diskriminacija.
        Glede ženskih športnih komentatork, pa je žal tako, da je večina za komentiranje pomebnih športnih panog nestrokovnih in iz tega razloga neprimernih. Bolj sodijo v kakšne oddaje o kuhariji, seveda če sploh kuhati znajo, kar je dandanes že prava redkost, no gotovo jim pa vodenje oddaj o ličenju, pedikuri, barvanju nohtov, striženju las/oblikovanju pričesk in modnem oblačenju, nakupovanju ne bi smelo povzročati prevelikih težav.

        • Steiermark

          Tunek tvojega komentarja nemore razumeti, ker je pravkar v fazi prelevitve iz kozjej…. v brezspolno bitje…… Samo čakamo lahko, kdaj bodo ti stvori – zblojeni in pedofilirani debili zahtevali “kvote” lgbt in qeersexualcev ter “intraseksualcev”…..Potem bomo pa imeli problem, ker nebomo vedeli, kako oz. s čim jih naslavljati….. pa še kaznivo bo, če ga boš “užalil” s narobe naslavljanjem….

  • učko

    Vsi vemo, da je RTVS eno režimsko trobilo. Tukaj je razviden šolski primer zlorabe, ne samo novinarstva in medijev, pač pa tudi uzurpacija državne TV s strani ta rdečih fašistov.

  • učko

    Slovenija je otok sredi EU, kjer popolnoma oziroma totalno (totalitarno) vladajo še vedno ta rdeči fašisti !

  • Stajerka

    haha………
    Policija preiskuje SNS zaradi napisa »SNS Migrante ven iz države«
    26. januar 2018 – TaTrenutek / Igor Mekina
    https://tatrenutek.si/politika/policija-preiskuje-sns-zaradi-napisa-sns-migrante-ven-iz-drzave

    bo pa težka :))…..piše, da je v svobodi izražanja caka……kjer s takšnim nagovorom, po mednarodni praksi NI problema – veliko poudarka je na begunec – migrant…….

    • Steiermark

      Ta zadeva se lahko razume tudi drugače….. Smo v letu volitev, začeli so “svojemu” delati reklamo, da bi ljudje, za katere vejo, siti njihovih manipulacij in fašističnega ravnanja, dali glas komunistično udbovskemu manipuatorju, iz ust katerega se je slišalo, da smo kristjani – slovenski, golazen.

  • TweetyBird

    Na Nova24TV bi, da bi se revanširali RTV Slovenija, naredili intervju s Kučanom. Vendar nimate novinarja, ki bi lahko odigral Možinovo vlogo.

    • Stajerka

      hahaha……ko bo mel Kučan dovolj velika jajca, da se javi na Novatv…….bomo pripeljali Oprah, da bosta skupaj dotokla Janšo in Trumpa…..
      ZAKAJ delaš iz sebe, na račun Kučanovega poguma, bedaka brez konkurence??? A se res tako malo ceniš???

      • TweetyBird

        You can’t handle the truth. Ad acta.

        • Stajerka

          a res ne……pa še kako je resnično, da je bil na Novatv že povabljen…..pa Cerar tud…..pa nihče nima kulture, kaj šele pogum, da se na kulturno vabilo kulturno odzove…..no, nekateri so celo tako vehamentni, da se za povabilo niti ne zahvalijo in opravičijo…..
          kultura s kulturnim ministrstvom brez kulture……o barantanju z resnico bi se pa dalo razpravljat, ampak opažam, da ti je argumentirana debata velik problem……
          Ad acta – blokada……
          PS – “duhec??”….

          • TweetyBird

            I made my point.

          • macon

            Lažeš, komunajzarska baraba. Dokazano v tej temi.

            Spizdi, gnoj.

          • Stajerka

            ti spodaj – ne se trudit……blokada daje željene rezultate – prihrani čas in prostor za neargumentirane neumnosti…….

          • TweetyBird

            A zdaj se sama s seboj pogovarjaš? Shizofrenija? Boga!

      • etrusk

        Je namreč tak bedak , da niti sam ne ve tega, da je

    • učko

      Kučan dela intervjuje tako, da se na Hanzi sam povabi, vnaprej odda spisek vprašanj zanj, potem samo še pove “svojo resnico”, ker po njegovem je resnic itak več.

      • totex39

        On se boji soočenja in to pove vse.

    • marta

      Kolikor vem je že bil povabljen pa ni prišel ?

      • TweetyBird

        Nikoli ni bil povabljen. Vem iz prve roke.

        • marta

          Jaz pa mislim, da ja in tudi Cerar.

    • Stajerka

      Soočenja se je udeležil samo Janez Janša. “Kučan ima čas za podla dejanja, za soočenje z resnico pa ne”
      22. 6. 2016, 21:00 633
      http://nova24tv.si/panorama/veliko-soocenje-milan-kucan-janez-jansa/

      • TweetyBird

        Ad acta – blokada……

        • Stajerka

          aha…..argumenti???

          • TweetyBird

            Sem ti že rekla… Ad acta – blokada……pusti me pri miru.

          • totex39

            Ko ti pa predoči resnico je pa takoj blokada v glavi.

          • macon

            Komunajzarji redno spizdijo, ko jih soočiš z resnico in jim zmanjka laganja.

            Komunajzarji so pokvarjene barabe.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • TweetyBird

    Veste kakšna je razlika med intervjujem Janše in Kanglerja pri Možini? Janez Janša si je postavil vprašanja, prebral jih je Jože Možina. In RTV SLO je to celo dovolila!?!? Kašni paceki oz. “hanza tv”.

    • učko

      Sej ga je tud’ Biziljka naskakovala v enem intervjuju ! Najbrž sta bla zmenena, ja !

      • TweetyBird

        Eh, Biziljka ga je orng naskočila. To pa je bil pravi intervju… ne pa skrupcalo Možinovo.

        • Vera

          Čez Možino ga ni novinarja , ki bi bil tako profesionalen !

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

    • Stajerka

      seveda da so – ukinit bi bilo potrebno naročnino, ne bi preživeli niti 1 mesec…….pa še marsikateri medij v Slolandiji ne – tudi tisti iz spiska f21 imajo kapital, ki smrdi po državnem proračunu – tako ali drugače…….

      • TweetyBird

        Sem ti že rekla… Ad acta – blokada……pusti me pri miru. Ti si želela blokado.

      • Stajerka

        ti doli……ZAKAJ se zaletavaš v steno???…..ad acta :))

    • Aton

      Z enim Jožetom ne splezaš iz greznice.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • Stajerka

    Nova levakom sakče v tazadnjo……in opazno je, da je režimskim medijem, večkrat potrebno pljunit v roke, da Slolandija koristi svetovne zaloge celofana je pa tudi prispevek k BDP – kaj pa bo, ko bodo zaloge pošle????

  • Jovo Jamnica

    Ma kaka cenzura neki??? Večina tu se jih buni, da hanza TV itak nea gledajo. Na interneti pa si lahko ovi Kanglarof intervju poglea kerikoli če.

    Franc Kangler
    Intervju – TV
    Datum: 21. jan. 2018
    Dolžina: 48 min. 0 s.
    Ogledi: 3184
    Povp. čas ogleda: 20 min. 0 s

    ———-
    Sevea ta pametni, keri smo toti celi intervju pogleali, nismo prezrli, kak se Možina z vlko muko zadržuje, da nebi met poslušanjem Kanglarovih eskapad prasno f smeh… LOL

    • TweetyBird

      g. Jovo, vi baje poznate Foglovega Tuneka osebo. A to drži?

      • Jovo Jamnica

        Niti slučajno…

        • TweetyBird

          Če ste pa včasih z njim toliko komentirali. Kot da se osebno poznata.

          • Jovo Jamnica

            Sevea. Jas sn is Slovenskih goric, on pa je lapo, da je is Halos. Pa me je zanimalo, če se sam laže, al pa je res tam nekje z Majšperka… Nič drugega. Jas nisn levičar…

          • TweetyBird

            Koliko jaz vem, da je Tunek iz Zavrča, to so tudi Haloze. Res pa je, da je veliki levičar ki včasih uporablja malo preveč “sočen” jezik. Ne morem si pa pomagat, da se z njim večinoma strinjam.

          • Jovo Jamnica

            No, jas pa se ž njim strinjam malokje… Zavrč, Majšperk je isti šmorn f Halozah, ko pa Marija Snežna al pa Sveta Ana f Slovenskih goricah…

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

    • Stajerka

      e seveda…..zakaj bi se držali protokola, ki so si ga postavili sami – VEDNO je ponovitev oddaje v tem terminu……VEDNO!!!…..

      • Jovo Jamnica

        Boli me patka. jas sn si toti intervju pogledo celi… In to šele en dan po emitiranju…

    • if

      RTV je umaknila predvideno oddajo s sklicevanjem na stavko. To ni vzrok!
      RTV hje dolžna izvajati program skladno s predvidenim načrtom!
      NIma vsaka oseba možnosti dostopa do rubrike Intervju!

      • TweetyBird

        Zaradi nepomembnega Kanglerja RTV ne bo spreminjala svoje v naprej določene sheme. A vam je to jasno?

      • Jovo Jamnica

        Itak gleam prispefke Hanza prek interneta, tak, da me to sploh nea briga…

        • if

          Mnogi nimajo interneta. Za te ljudi vas ne birga?

    • Aton

      Očitno ne razumeš. Tudi če nihče ne gleda!

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • Jožef

    Edino sredstvo, ki bi odpravilo diktaturo salonproletarita in revolucionarjev je zmaga desnice na prihajajočih volitvah.
    Tisto o vsegliharstvu je kot tisto, da usrana krava meče drek nadruge.
    Janša je že dokazal, da zmore. Pahor, Bratovškova, Jankovič in Cerar so dokazali, da ne zmorejo. Novakova uspeva s svojo diktaturo v NSi tako kot Janša v SDS. Razlika pa je v tem, da je Janša bil komunist, je bil dezident in je dokazal kot premjer, da zmore. Ni koketiral s komunisti. Za razliko Novakova ni bila komunist, je kristjan, ni dezident in do sedaj še ni dokazala, da zmore. Predvsem pa govori eno, dela pa tudi kaj drugega. Koketiranje s komunisti ji vseno ni v čast in zato od nje nemoremo pričakovat, da bi nas rešila diktare kontinuitete v Sloveniji.
    Tako pač je, če je komu všeč ali ne.
    P.s.
    Širše članstvo NSi in SLS zagotovo ni enakega mnenja, kot njihova loderja. Problem ozirom težava so podrepne muhe, ki se hranijo z drobtinicami, ka padajo iz mogočneževih miz. Pojedine so bogate in drobtinic je veliko.

  • TweetyBird

    Intervju ki ga je dal Janša Možina…na RTV SLO…je dal vedeti če zmaga volitve 2018 Janša, bomo očitno odstopili od Arbitražnega sporazuma? Za katerega Janez pravi, da je slabši od sporazuma Drnovšek-Račan. Ne omenja pa Janša-Sanader in Meddržavno sodišče v Haagu, al kako? To je navadno mešanje megle.

    • Franjo Trojner

      “TweetyBird Johan
      43 minut nazaj
      In kaj je narobe z LGBT? In kaj je narobe z ženskimi športnimi komentatorkami? Vidiš Johan, ti si tipičen zariban desničarski voluhar ki ni vreden nič. Tvoja beseda velja nula.”

      Kaj je narobe z LGBT bi ti z veseljem sam Sigmund Freud odgovoril, če bi bil še med živimi. Sama zase govorijo tudi njegova dela, če pa kaj ne razumeš ti bo pa morda filozof in psihoanalitik g.Vodeb razjasno, če se mu bo zdelo vredno.
      Ženske kvote so neumnost in v totalnem nasprotju z enakopravnostjo med spoloma. Povzročajo, da se na odgovorna, izpostavljena delovna mesta zaradi obvezne ženske kvote imenuje, postavi ženska, samo zaradi tega ker je ženska in ne samo zaradi svoje strokovnosti in izkušenosti. Kar pomeni, da je bolj izkušen in strokovn moški kader samo zaradi ženskih kvot že v naprej izločen, to pa tudi pri nas v Sloveniji imenujemo diskriminacija.
      Glede ženskih športnih komentatork, pa je žal tako, da je večina za komentiranje pomebnih športnih panog nestrokovnih in iz tega razloga neprimernih. Bolj sodijo v kakšne oddaje o kuhariji, seveda če sploh kuhati znajo, kar je dandanes že prava redkost, no gotovo jim pa vodenje oddaj o ličenju, pedikuri, barvanju nohtov, striženju las/oblikovanju pričesk in modnem oblačenju, nakupovanju ne bi smelo povzročati prevelikih težav.

      • TweetyBird

        Vodeb? Prosim, to ni psihoanalitik. Ženske, ali res verjamete njegovi trditvi, da vse ženske moškim zavidamo penis? In smo nesrečne, ker ga nimamo, moški pa ga imajo? Ali to kdo res verjame?

    • garfi

      leviĆarski manipulator pod imeni
      -osti jarej
      -tarantela
      -jovo jamnica
      -janez cepec
      -vojteh dovč
      -TweetyBird
      -dr janez sveti
      …..
      združena levica pressc

  • sprehajalec

    Ne moreš verjeti RTV prav tekmuje z “ćelavim” Edijem, v pljuvanju po ZDA in Trumpu. Situacija zelo podobna letu 1947.

  • TweetyBird

    Ljubitelji bizark ste na YouTubu gotovo že naleteli na filmček (videospot) z imenom Maribor himna, ki se odpre s predsedniškim kandidatom Šiškom, ki v kamero zapoje: “Fsa tota leta so nas tukli dol, nam v-ničli celi Maribor!” No, nekaj takega je bil nedeljski pogovor Jožeta Možine s Francem Kanglerjem v studiu nacionalke.

    • garfi

      leviĆarski manipulator pod imeni
      -osti jarej
      -tarantela
      -jovo jamnica
      -janez cepec
      -vojteh dovč
      -TweetyBird
      -dr janez sveti
      …..
      združena levica press

  • ljubinica

    Odlicen clanek na to temo je objavil Peter Jancic. Sploh je Jancic vzor novinarstva. Sele zdaj, ko ni vec na Delu, je lahko pokazal svoje odlike …..
    RTV in njihove manipulacije je postavil na plano v vsej jasnosti.
    Sprasuje se tudi, po kakih kriterijih je Kangler “politik”, Cerar, ki je nastopil v Odmevih, pa ne …..

    • Jovo Jamnica

      Jovo Jamnica>ljubinica 2 minutes ago

      Detected as spamThis isn’t spam »

      Jovo Jamnica>ljubinica 2 minutes ago

      Detected as spamThis isn’t spam »

      Aja. “Politika” Kanglara se dans pret volitvami nič nea sme fprašat o Krambergeri??? Sam fprašam…

      • viRus

        Pa to sta samo dva in ne pet. Eh, spet nateguješ.

        • Jovo Jamnica

          Izvoli: Kopiram iz mojega profila…
          ————————
          Jovo Jamnica 3 hours ago
          Detected as spam This isn’t spam »

          Kaj je pol cenzura, če to na portalu Nova ni??? Štirikrat so mi brisali fprašanje!!! Bom pa čes nekaj cajta spet fprašo isto, sam da se zamenja cenzor na desku portala… LOL
          —————

          Jovo Jamnica 3 hours ago
          Detected as spam This isn’t spam »

          Jovo Jamnica>ljubinica 2 minutes ago

          Detected as spamThis isn’t spam »

          Jovo Jamnica>ljubinica 2 minutes ago

          Detected as spamThis isn’t spam »

          Aja. “Politika” Kanglara se dans pret volitvami nič nea sme fprašat o Krambergeri??? Sam fprašam…
          ————–

          Jovo Jamnica ljubinica 3 hours ago
          Detected as spam This isn’t spam »

          Jovo Jamnica>ljubinica 2 minutes ago

          Detected as spamThis isn’t spam »

          Jovo Jamnica>ljubinica 2 minutes ago

          Detected as spamThis isn’t spam »

          …Aja. “Politika” Kanglara se dans pret volitvami nič nea sme fprašat o Krambergeri??? Sam fprašam…
          —————-

          Jovo Jamnica ljubinica 3 hours ago
          Detected as spam This isn’t spam »

          Jovo Jamnica

          ljubinica

          2 minutes ago

          Detected as spam

          This isn’t spam »

          Aja. “Politika” Kanglara se dans pret volitvami nič nea sme fprašat o Krambergeri??? Sam fprašam…
          ——————

          Jovo Jamnica ljubinica 3 hours ago
          Detected as spam This isn’t spam »

          Aja. “Politika” Kanglara se dans pret volitvami nič nea sme fprašat o Krambergeri??? Sam fprašam…

          • Srebrno

            Kislica Jamnica, vprašaj tvojega šefa iz murgl in strice iz ozadja. Mogoče se za trenutek zbudijo iz globoke demence. Je pa spet vprašanje sprenevedanja ko oni tako in tako operirajo z lažnimi imeni, pa tudi laž jim je v genih, kajne?

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • učko

    Na Hanzi TV je cenzurirana resnica in zdrava pamet. Dokler bojo rdečkarji gazde !

  • Neučakan volilec

    Kanglerja za šefa države .

  • Jovo Jamnica

    Kaj je pol cenzura, če to na portalu Nova ni??? Petkrat so mi brisali
    fprašanje!!! Bom pa čes nekaj cajta spet fprašo isto, sam da se zamenja
    cenzor na desku portala… LOL

    • učko

      kwa’s uprašou ?

      • komar marko

        će lahko poviva posodo!

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • montyamp

    HANZI-KURBENHAUS — CENZURA , PRESSTITUCIJA IN LAŽI NA TRAJNIK IN POLOŽNICE .

  • dr Janez Sveti

    Mi bivši miličniki smo samo nevarni tipi.
    DR Janez SVeti ŠC RSNZ

    • Strela

      Ja se vidi še iz vesolja, samo vi ste slepi za vse in mislite da vam bo vedno tako. Pomota kot je vsa levičarska ideologija ena sama velika napaka za človeštvo!!!

      • dr Janez Sveti

        To sem vedno govoril kolegom Vinku Gorenaku, Franci Matozu, Bavčar Igorju in Kangler Franciju! Vedno so zaupali seveda Janša Janezu in..Tako to gre.
        DR Janez SVeti CK ZKS

    • garfi

      leviĆarski manipulator pod imeni
      -osti jarej
      -tarantela
      -jovo jamnica
      -janez cepec
      -vojteh dovč
      -TweetyBird
      -dr janez sveti
      …..
      združena levica press

      • dr Janez Sveti

        To vse sem jaz, genij!

        DR Janez Sveti genij

        • garfi

          tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
          popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

          • dr Janez Sveti

            Ko boš ugotovil, kaj manipulacija pomeni, uporabljaj ta izraz. Zdaj pa to kaže samo na tvojo nerazgledanost.
            Očitno imaš težave psihičnega izvora, ker samo psihopat se posveča pisarijam na neresnih medijih s takšno strastjo kakor ti. Verjetno je tvoje življenje pekel, ker ne moreš rdećim vragom do živega a ne?
            Naj ti Bog pomaga, še bolje pa zdravnik.
            DR Janez SVeti Prijatelj

          • garfi

            tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
            popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

          • dr Janez Sveti

            Kopiranje ti gre od rok. Si veliko treniral?
            DR Janez Sveti genij

          • garfi

            tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
            popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

          • dr Janez Sveti

            Sem kot ognjene mravlje. Bolje se jim je izognit, kakor da jih poskusiš premagat. Sploh pa če so bolj inteligentne od tebe.
            DR janez SVeti genij

  • Neučakan volilec
  • komar marko

    samo še tisti na BRITOFU ne dojamejo, da nam RDEČKOTI še vedno vladaj. Na novih volitvah lahko celo dobijo ustavno večino, ker DESNI volilci ki imajo PAMET in ZNANJE ne hodijo na volitve. In potem bodo HARALI po ustavi!

  • komar marko

    norčevanje rdečkotov ne pozna mehja. Eno za drugim producirajo FAKE novice, ovse pa blejajo!

  • komar marko

    Najbolj zanimivo je bilo, ko je lARA v LAŽGOŠAH pljuvala po vladajočih, so ji ti ploskali! Samo en dokaz več, da so tam samo zaradi fototerminov!

  • montyamp

    HANZA PRESSTITUCIJA NA ODPAD .
    Pijance na zdravljenje , bandite pa na rehabilitacijo in terapije za spoznavanje resnice .

    • komar marko

      odino CIPRESIN čaj pomaga in predhodno BUTN SKALA!

  • TweetyBird

    Poglejte, Možina itak forsira same desnake in to od velikega vodje naprej? Če bi koga to motilo, Možina že zdavnaj ne bi več delal na RTV SLO. On je Ivanov svetlinik tam, poleg Rosvite. Počasi lahko desničarji nehate s paranojo in se soočite z realnostjo. RTV SLO daje možnost vsem, kar pa za privat Nova24tv ne moremo trditi. Nonstop brišejo Jovo Jamnico ali Fogla. Zakaj?

    • komar marko

      resnica je BOLEČA. In kaj se je KANGLA zlagal! Rdečkotov je pa ena sama laž, od LAŽGOŠ do preiskave pranja denarja ali pa do šverca z oroćjem kjer je Palček Smuk v Bosni ujel sam sebe za rep!

      • TweetyBird

        To praviš ti, ki prenašaš malarijo. Neverodostojen komar…pač.

        • komar marko

          pa dokaži eno samo laž!

          • Hun

            dokazi ti svoje natolcevanje

        • komar marko

          in si se usreal pred KOMARJEM!

    • učko

      Jah, če bi jest biu taglaun na Hanziju, bi tut b’li tam levuharski “novinarji”. Sam da bi jih jest meu več, kot majo zdej levuharji desnuharjev. Edino ta razlika bi bla, da bi levuharski “novinarji” obvezno imeli nataknjene plastične dolge nosove z brkli, tud’ “novinarke” !

    • Janez

      Tudi tebe in tebi podobnim bi bilo marsikaj treba zbrisati

    • Kladivo

      Kar naprej tvoje domneve in nakladanja. Si res trap ki ne vidi dlje od svojih rdečih ideologov! Že mnogo let poznamo takšne po enoumju in njihovi lažnivi zaplankanosti….

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

    • tohuvabohu

      Povej, govedo komunajzarsko, kolikokrat so te blokirali na Dnevniku, Delu, Mladini. Tukaj si pa lahko privoščiš vsako sranje. Zakaj?

  • KIKI

    Kje za hudiča živimo? Ali moramo zaradi te partijsko-komunistične
    okuženosti od RTV-ja do Radija Slovenija 1 poslušat in gledat same
    nebuloze, v vseh oblikah v vsakem času. Siromaki novinarji se prodajajo
    za “ljubi kruhek” in hodijo sami sebi po glavi ! Res zavrženo!

    • komar marko

      ja tudi JAVNI DELACVI so štrajkali. In??

  • montyamp

    Najdražja cenzura na svetu .
    HANZA PRESS MADE IN VUKOJEBINA SLOVENISTAN

  • Rotar Jakob

    kurćan že skriva rdečeposrane gate pred kanglerjem!

    • komar marko

      Bodo slavili. Mašinerija že deluje. Ne bodo se pustili pregnati od korita!

  • TweetyBird

    Bolj desne vsebine v medijih niso prepovedane in so povsem normalne, tudi z novinarskega stališča, dokler so narejene profesionalno. Tudi levo ali desno opredeljeni mediji niso prepovedani, v tujini je to itak stalnica, morajo pa delat v skladu s profesionalnimi novinarskimi standardi ne kot cenena reklama za to ali ono politično stranko. Jože Možina in RTV SLO svoje delo opravlja povsem solidno. Ko bodo njegov nivo dosegli na Nova24TV, se bo svet morda drugače vrtel tudi v Sloveniji. A se bojim, da se to ne bo nikoli zgodilo.

    • komar marko

      čudno, Nisi komentiral LAŽNJIVCA, KURE, Mladino, Ljubljanskega rdečega lista, TOTEGA lista. Pa ja ne boš dejal da so ta skrapucala URAVNOTEŽENA.

      • TweetyBird

        Mladina je eden najbolj uravnoteženih medijev.

        • učko

          Hah, ta je pa glavna za don’s! Udbovski medij, lastniki Saftijevi kriminalci, producirajo najbolj uravnotežen medij! Bravo !

        • Čisto

          No še en trap, ki se ima za inteligentnega. Si skropucalo od človeka.
          Če je Mladina uravnotežen medij, potem si ti ex-neuravnotežen!!!!

    • učko

      Pa levuharji niste nobeni levičarji. Zajedalci in kriminalni porabniki davkoplačevalskega denarja ste paraziti, rdečkarska fašistokracija !

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • komar marko

    PROSIM, da rdečkoti v nedeljo na BRIFINGU naložijo rdečim komentatorjem na tem portalu kakšne bolj zanimive odgovore, Ker to kar pišejo rdečkoti je na ravni VRTCA!

  • Claudio Moro

    PREKLETI KOMUNISTI!!! ZIVELO DOMOBRANSTVO! ZIVEL JANEZ JANSA!

    • tohuvabohu

      Prekleto govno smrdeče, daj mir.

      • Kresnička

        Prekleto govno rdeče si ti in tvoji sprijeni politkomisarji ki so uničevali Slovenski narod.
        Vse se vidi po tvojih zblojenih in zaostalih komentarjih. Zbudi se že iz svojih morečih sanj in predvsem daj že enkrat mir z svojimi neumnostmi!!!!

        • tohuvabohu

          Tebe ne poznam. Poznam pa preoblečenega rdečkarja, ki provocira in premore veliko klicajev.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • Franjo Trojner

    Bolj cirkus, kot resne volitve nas čaka volilce v volilnem letu 2018.
    Poleg tega da bodo volitve pravi cirkus bodo, kot vedno tudi pristranske, nepoštene in kot take tudi znova neligitimne, za kar bodo z fanatično vnemo profesionalno poskrbeli vsi levici vdani dominatni mediji in tudi drugi dve veji levosučne oblasti. Leva, od države vedno dobro financirana civilna incijativa/gibanja se vedno bolj brezsramno in odkrito sovražno spravljajo nad drugače misleče, še posebej nad RKC, vernike in tradicionalno družino. Tudi vedno rdeči sindikati že vihtijo svoje rdeče zastave, v mikrofone kričijo Internacionao svojo komunistično baje delavsko himno, ki je bila nekaj časa tudi himna Sovjetske zveze in na svojih protestih celo odkrito grozijo, da ne bodo več samo zahtevali, temveč si bojo vzeli sami.
    Kaj nas torej čaka v letu 2018? Poštene demokratične volitve gotovo ne! Morda rdeča revolucija in nato Bog ne daj, morda nova državljanska vojna in nato znova enoumje, enopartijski režim?
    Vse kaže, da levica , kot ji je to vedno lastno znova ne igra pošteno, znova nas veže na Ruse in namerno oddaljuje od civilizirane demokratične zahodne civilizacije. Zato je zelo pomebno koliko modro se bomo volilci znali na bližnjih parlamentarnih in nato lokalnih volitvah odločiti in ali bomo dali glas za enoumje/komunizem ali za demokracijo. Vse je v naših rokah, zdaj je potrebno dobro razmisliti, da pol ne bomo skupaj trpeli, jokali in tolkli revščino.

    • MižekFiga

      Nič ni povdarjanja evropskega parlamenta o TOTALITASTIČNIH politično goispodarskih načinih vladanja (z vsemi posledicami).
      Z A K A J !!!

  • Osti jarej

    …tale kangla tudi samo jamra….njemu se je zgodila krivica…jojmene

    • Sevida

      Rad bi videl tebe podmukel rdečkar Osti, če bi bil v njegovi koži, tepec na kubik!
      Če bi začel malo razmišljati bi se ti tako in tako scvrli možgani ….

      • Osti jarej

        …da je tepec na kubik,je jasno,ti pa tudi…če bi deloval,kot ni,bi ga ne odnesla ulica…tudi vašega janka,je odnesla ulica….pa bi ga ne,če bi svojo vladavino na drugačnih temeljih gradil…in,če bi jo,bi bil narod za in z njim…..naj se kangla drži svinjereje…janko bo pa moral počasi tudi nekaj početi…drugega….kajti narod ne zaupa nikomur več….razen onih,ki jih vsaka vlada močno podpira s cvenkom….zato pa dvigajo plače,kot po tekočem traku in zaposlujejo v JU,da si obnovijo volilno bazo…..to so delale pa vse vlade do zdaj

        • Sevida

          Osti jarej, da si tepec na kubik, to najbolj drži zate.
          g. Kangler je zate lahko le vzor in vzgled.
          A ti s slabo pametjo tega ne moreš dojeti. Vladavino in pa zrežirano ulico se pa tako in tako ve da so zrežirali levi ideologi, partija, rdeča sprijena propaganda in plačanci kot si ti. Ker levičarji drugega kot to tako in tako ne znate, niti ste sposobni za kaj več kot to.
          Zato pa imamo državo ki je v kaosu in razsulu.
          Dejstva so še kako vidna in evidentna!

          • Osti jarej

            ….meni kangla ni noben faktor,ti pa tudi ne…ko ga yebe,pa tebetudi…no ,je mariborski folk lepo pokazal,kaj si misli o njegovi vladavini…no,zdaj so,z ono škilo,dobili še večji pofel…pa štajerka nič ne skače zaradi tega

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • Osti jarej

    Ko je že mislil, da je njegova ljudska apatija zaživela v političnem prostoru in bo lahko obvladoval korupcijo in goljufije, so ga v koalicijski stranki spravili ob živce.
    Nategovanje ljudstva naj bi bila njegova lastnina, pa si dovolijo predlagati slovenski nateg desetletja – dvig minimalne plače hlapčevskim množicam.
    To je bila njegova skrita zamisel za letošnje volitve, boljša od zlatega fiskalnega natega, imel je že pripravljen nov bosanski asfaltni denar za to promocijo, zdaj pa se bo moral boriti proti tej bedasti ideji, da množicam ne plačajo za preživetje.
    Boril se bo z vsemi močmi, da izbriše to idejo iz glav bodočih volivcev, zato se bo dokončno obrnil na Cerkev in uporabil Pahorjeve izkušnje na tem področju.
    Tam ljudje kar od minimalne plače prispevajo milijonarjem, da bodo po smrti na papirju lepo živeli in to je pač ideja, vredna volilne tekme.
    Leta se že ukvarja s korporacijsko kriminalno ideologijo, dvojnega zaračunavanja istega, zato se bo osredotočil na 0,6% letnega dobička, ki bi ga njegovi priljubljeni tajkuni izgubili z zvišanjem minimalne plače.
    Če pa še to ne bo zadoščalo se bo pa na NATO obrnil, da mu dobavijo brezpilotne miniaturne morilske strojčke, ki bodo lahko takoj uničili vso konkurenco in misleči del populacije (o tem v enem od naslednjih člankov).
    Zato je prepričan, da ga čaka še zelo obetavna in bogata politična prihodnost, v najslabšem primeru pa bi v službi pri Papežu organiziral prijetna popotovanja po svetu, podobna Čilskemu.
    Mi pa smo na Cerarje res lahko ponosni!

    http://www.publishwall.si/bozan.zabjek/post/345737/jeza-cerarjeve-smc

    • MižekFiga

      Politični miljonar v Sloveniji je ddr. Kučan. Videli smo izpisek iz mehiške banke z vsoto 240 miljonov dolarjev. Te je kaj sram TI BLEFER zato???

      • Vojteh Dovč

        KJE VIDIM ŠE JAZ TE IZPISKE.
        A SE TAM VIDI TUDI OD JANSHE DENARKOLKO ŽE??

        • Osti jarej

          ….tako je,kot v severni koreji….samo ,da se stare prdonje od zadej v politiko in vse,kar zraven paše,mešajo…..da se ne bi omastili,če je prilika tako ugodna,folk pa zabit,kot daske….dej,dej….milijarde so pokradli

        • Kontra

          Raje se vprašaj po Kučanu in njegovem sprenevedanju, budalo jedna!
          Ko vam kdo pokaže z resnico, rdečkarji s teboj vred nimajo drugega kot pljuvanje, laži in sprenevedanje!
          Delaj meglo komu drugemu in svojim lastnim budalam, ki ti verjamejo in nasedajo!!!

      • Osti jarej

        …..ej,kako pa kaj pucko?!…ga še pomniš?…no,očitno je,da vam je izdajstvo v krvi……..če ne prej,so nas takrat zaklali…pokradli so vse,kar ni ušlo….klinc pa taka desnica,ki ne more enega reda vzpostaviti in vpije,kaj se je pred 70 leti zgodilo…vsi politikanti so poskrbeli zase in za svoje potomstvo….raja bo pa pokrepala….počakaj,da se ne bodo mogli nikjer več zapufati…še malo

  • Osti jarej

    ..a cmera je tardeč?socialist?….bruhahhhahhhahaha

    • učko

      Jah, kdo pa je socialist od rdečuharjev ?

      • Osti jarej

        …pa od beluharjev tudi ne

        • učko

          Beluharji živijo od svojga težko prigaran’ga gnarja na trgu delovne sile, storitev in izdelkov. Levuharji pa od njihov’ga, davkoplačevalskega gnarja !!!!!

          • Osti jarej

            ..pejt spat

    • tohuvabohu

      Cmero je lulibuli. On sploh ne razume ničesar, ampak samo ponavlja priučene moralnoetične floskule.

  • Osti jarej

    Tokrat ni predmet diktatura ali nemško nasilje kot v primeru Luke Koper.
    Tokrat obstaja resna možnost, da bodo Nemci storili kar naši izdajalci ne upajo.
    V že spisani pogodbi za sestavitev nove vlade med Merklovo in Schulzem, ki že nekaj časa ne deluje, je lepo zapisano, da je treba v Nemčiji obvezno in takoj prepovedati uporabo glifosata, torej tudi in predvsem Bayer Monsantov Round up.
    Seveda je to zahteva Schulza, kajti Merklova je kot velika večina naših EU izdajalskih poslancev plačano glasovala lani za 5 letno podaljšanje.
    Merklove glifosat sicer ne moti, saj nima otrok in se torej nima za koga boriti, a ostati v vladi ji je pomembno.
    In nekoč kmetijska dežela Slovenija bo prisiljena kupovati zelenjavo in sadje v Nemčiji, vsaj tisti, ki hočejo zdravo živeti.
    Pri nas je Round up na policah, glifosat izdelujemo v Račah, veliki kmetje ga uporabljajo kot začimbo na hrani, ljudje pa k farmacevtom.
    Seveda je možna poteza ob sestavi nove nemške vlade zelo vzpodbudna, saj bi nakazala možnost, da se zbudi še kdo in začne vsaj o zdravi hrani za narod razmišljati.
    Mogoče bo Slovenec končno udaril po svojih EU lažnih poslancih, ki so glasovali za podaljšanje? Zavedati se je treba, da je glifosat zanesljivo med petimi najbolj zločinskimi orožji na tem svetu, saj je navsezadnje potomec Agent orange, s katerim je Monsanto preko Ameriške vojske pobijal množice v Vietnamu, preko letalskega špricanja.
    Kaj ni žalostno, da naj bi nam Nemčija vrnila zavest o zdravi naravi?
    To sicer ni nič slabega, vendar smo bili nekoč kmetijska dežela, ki je vedela, kaj je zdrava hrana, danes pa imamo Židana in EU poslance! /virNaturalBlaze/

    http://www.publishwall.si/bozan.zabjek/post/347293/bomo-prisiljeni-po-zdravo-hrano-hoditi-v-nemcijo

  • Vojteh Dovč

    NOVA24TV NI NIČ DRUGAČNA SAMO V DRUGO SMER ,…IN???
    KAJ STE SE UČILI OD SLO TV

    • Kovčica

      Budala trapasta levičarska baraba, a je tebe kdo kaj vprašal? Ocenjuje svoje ki ne znajo drugega kot lagat in se sprenevedati!!!!!!!!!

    • MižekFiga

      Pošteno zgodovino slovenstva nikoli nismo niti slišali, kaj šele videli!

      Laž na laž je komunizem s slovenskim (tudi svetovnim) poredznakom.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • herman

    Vasle že ve, kako je s cenzuro na RTV. V času, ko je bil direktor nacionalnega radia, je cenzuriral prispevke v informativnih oddajah. Intervju s Kanglerjem lahko vsak pogleda v spletnem arhivu, prispevkov, ki ji je cenzuriral Vasle, pa ni niti v “bunkerju”.

    • MižekFiga

      NI JIH, ejga blesavi ti.

  • Morala

    Izgovori, izgovori…bla, bla, bla…potem tudi nadomestnega intervjuja ne bi smelo biti…in kot je že videno – pri nas v Slo nihče za nič ne odgovarja…zato vsi delajo po svoje in jim nihče nič ne more…

  • montyamp

    Kje se da videt celi intervju ???

  • Občasni Komentator

    Drugače je cel intervju dostopen na http://4d.rtvslo.si/arhiv/intervju-tv/174514858
    Malo čuden način cenzure je to, da tako zlahko prideš do njega. Tudi razlaga vodstva RTVSLO je za lase privlečena, ampak cenzura pa to ni, če je na javno dostopno strani RTV-ja oddaja še vedno na voljo

  • janez cepec

    intervju so imaknil za to, ke ga ni bedaka, de bi dvakrat poslušu Kanglerjevo klobasanje. isto, kot bi dvakrat poslušu velikega vodjo. en in ist jamranje, kašna krivica, de se mu godi, etc. DEJA VU. kdor je normaln, ga ma enkrat dost. je pa res, da zblojene ovce SDS- ovske, morjo take stvari večkrat poslušat, ke ne zastopjo od prve. ITAQ

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • luckyss

    “V nadaljevanju je RTV zapisal, da je bilo s strani organizatorjev stavke javnega sektorja na TV Slovenija, Sindikata novinarjev Slovenije, v sredo, 17. januarja 2018, v uradnem dopisu sporočeno, da se glede na tehnična pravila o izvedbi stavke v oddajah Informativnega programa Televizije Slovenija na dan stavke, 24. januarja 2018, ne smejo pojavljati politiki. To navodilo so včeraj spoštovali v vseh oddajah Informativnega programa Televizije Slovenija in so morali takšno odločitev posledično sprejeti tudi za oddajo Intervju, ki spada v Informativni program Televizije Slovenija. Ob tem pa so zapisali, da bo ponovitev oddaje Intervju s Francem Kanglerjem na programu 9. februarja 2018 ob 13.30 na TV SLO 1.”

    Torej česa tukaj ne razumete..?!
    Ne razumete niti preprostega zakona o financiranju političnih strank..
    In takšni idioti bi vodili državo ?!
    Držite se raje svoje štale….za v javnost pa ravno niste…

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • tarantela

    Pravkar gledam sejo v DZ. Stranka SDS je dala v obravnavo svoj predlog o davkih. Poslanec Lisec se ja razgovoril o dobrem fevdalnem sistemu, ki da je bil boljši, kot je to, kar imamo danes. Predlagam poslancem SDS, da se malo poučijo o zgodovini. V času fevdalnega sistema je bilo ker precej kmečkih uporov. Eden od voditeljev Matija Gubec je končal v Zagrebu, kjer so ga fevdalci okronali z razžarjeno železno krono. Prilagam nekaj o tolminskem puntu. Če vam ta iz Wikipedije ni všeč, kliknite na Google, boste našli precej o zatrtju takih puntov. Torej, g. Lisec, malce v kakšen osnovnošolski učbenik zgodovine pokukajte, preden bleknete neumnost. Sicer je pa tole danes predvsem predvolilna “bitka”, ki si jo v okviru parlamenta in za davkoplačevalski dan privošči orto desnica.
    https://sl.wikipedia.org/wiki/Tolminski_kme%C4%8Dki_upor

    • janez cepec

      zdej, če govoriš o Liscu, moreš vedet, de je član A JE TO, in z Malim pizdekom Žanom tvorita dvojec LOLEK IN BOLEK, tko, de ti more bit use jasn, če že njim ni. ni mu pomoči, kva čmo. kar se pa kmečkih uporov tiče, pa sploh ne vem, kva je hotu Gubec, namreč, gosposki so plačval sam desetino, pa so se puntal. dones nam “gosposka” pobere več kot 50 posto, pa smo tih k’ rt. pa smo res ovce.

      • tarantela

        Samo ne vem, kaj bi bil g. Lisec v fevdalnem sistemu. Fevdalci so bili redki, predvsem izbrano sorodstvo, torej bi bil morda majhen kmet, ki bi moral vzeti vile ali grablje in iti v punt, kot so to počeli drugi. Morda bi bil pa čisto naveden tlačan. No, jaz mu privoščim potovanje v preteklost. Tudi, ko bi se poročil, bi si prvo noč z njegovo nevesto privoščil gospod fevdalec. Taki so bili običaji. Vsekakor govori o nečem, o čemer se je premalo poučil. Njegovo črno mašno in Mahničevo tudi, sem pa videla na Melanijinem sprejemu, kjer Melanije sploh ni bilo.

        • janez cepec

          na ni kej, obvladata to, kva pome “black tie”, sta pa preveč fuknena, de bi kešng povprašala. jebat ga, koko nej Lisec ve, u fevdalnem sistemu niso mel kravat

          • luckyss

            Njemu diši pravica do prve poročne noči…revež bi rad počasi prišel na vrsto v “svet odraslih” in tako prehitel mahnjenega ;))

        • Franjo Trojner

          Čuj v tistih časih bi morda res razen tebe prvo noč imel tvojo nevesto fevdalec, če bi bila lepa seveda. Daj ti tvojo raje vprašaj na koliko partijskih sestankih in sindikalnih izletih je počepnila predno si jo ti morda na poročno noč imel?

          • tarantela

            Ne vem, sem punčka.

          • Franjo Trojner

            Glede na tvoje večkrat obelodajeno prepričanje ti ja z babo ni problem spat, zakaj se te zdaj sprenevedaš. Zadnjič si nekje nakladal, da je tvoj spol odvisen od trenutnega razpoloženja, mar ne?

          • tarantela

            Priporočam, da vse moje komentarje nekam naložiš in potem primerjaš. Mislim, da Te daje demenca in si vse zbrkljal. Menda demenco kar dobro zdravijo, da ne napreduje preveč hitro. Zdej so čakalne vrste skrajšal, boš kmal na vrst!

        • Soave

          Pa dej no, tarantela, ali res nimaš kaj drugega za napisat !! Postala si prav zoprna. Podobna komunjaram, ki prav vsak drek obrnejo na glavo, v svojo korist !!

          • tarantela

            A veš kaj? Ko sem začela na tem portalu pred več kot dvema letoma, sem bila privržena SDS-u, sedaj pa prav glede na vsebino tega portala, menim, da se lahko tu oglašam samo, da postavim ogledalo. Ni pa rečeno, da levica naredi vse narobe.

          • viRus

            Travica je spet zapela.

          • tarantela

            Sem bila vneta učenka orto desnice in se mi še sedaj pozna. Se bom poboljšala!

          • tohuvabohu

            Mene pa spominja na tistega zmajčka po imenu Grisù, ki je hotel postati gasilec, pa je vedno bruhnil ogenj, ko je odprl gobček.

          • Soave

            Seveda ni .
            Razočarani smo pa vsi. . . .ampak zakaj ? Ker je jasno, kdo ima v Sloveniji glavno besedo . Denar ! In eni ga imajo, drugi pa ne. Kje je tu enakost, pravica ?

          • viRus

            Saj tudi je pa še na kolena šepa,…..

          • tarantela

            Hvala za smeh, si me spravil v dobro voljo!!!

          • Soave

            Eh, to pa poznam in ji želim izboljšanje !!

      • Soave

        Ne nismo !! Ampak ti pa si res en cepec.

    • Franjo Trojner

      Jejej, čuj a si ti prepričan, da je Matija Gubec resnična osebnost? Beri dečko beri, pa se boš sam sebi smejal!

      • janez cepec

        zgleda, de boš mogu ti še mrskej prebrat, pa ne slikanic al pa kešne pravlice, k’ ti jo je veliki vodja napisu

      • tarantela

        Ti tudi verjameš tisto o Jezusu in brezmadežnem spočetju? O kmečkih uporih je veliko zapisano, so se dogajali. In ljudje so živeli drugače, kot danes. Ni bilo javnih šol, zdravstva, socialne podpore, pokojnin.

        • Franjo Trojner

          Čuj ti sam verjameš v tvojega murgelj palčka, ki je Lakotnik in Zvitorepec v isti osebi, ti ki širiš njegovo plehko propagando pa si LAŽNIVI KLJUKEC.

          • tarantela

            Kljukica, lepo prosim! Še zmir sem punčka, se nisem šla operirat in naredit lulčka.

          • tohuvabohu

            Teatralna je pa Trdonja, hehehe.

        • tohuvabohu

          Petkrat sem ti že razložil brezmadeno spočetje, pa še vedno ne kapiraš, prismoda.

          • tarantela

            Sem bolj trde buče, hebat ga…A mi prosim, razložiš še enkrat? Hvala!

          • viRus

            Da dobiš še eno priložnost. No pa vprašaj še.

          • tarantela

            A viš, da ni odgovoril? Mogoče je šel golaž pomešat.

          • tohuvabohu

            Nesel sem smeti v kontejner, če smem.
            Torej: Katoliška cerkev uči, da je bila Marija brezmadežno spočeta, se pravi brez bremena izvirnega greha, ki se vleče že od Eve in Adama.. Temu je posvečen praznik 8. decembra. Marijino rojstvo pa se praznuje 8. septembra, torej 9 mesecev (!) kasneje. Jezus ima pri tem samo to, da je svoji materi “zrihtal” ta popust.
            Ne mešaj partenogeneze (nespolnega spočetja) in brezmadežnega spočetja. To sta povsem različni in ločeni zadevi.

          • tohuvabohu

            Še tole: če butalci mislite, da je pojem brezmadežnega spočetja povezan s spolnostjo (natančneje brez njene “uporabe”), sledi, da je za vas spolnost nekaj grdega in umazanega. To je nevzdržno in neumno gledanje.

      • Jovo Jamnica

        Kaj te ma Gubec zaj tu veze??? Puntali so se kmeti zarat dodatnega eksplicitnega dafka, kerega so f totih krajih dobli na grbo zato, ker so jih gospoda baje varovali pret “Turki”. In to je koštalo. Tak so jim gospoda kmetom garantirali…Gospoda je za to raboto dala uskokom zapstojn zemlo, da so kao čuvali naše kmete pret “Turki”, keri so bli itak uskoški rođaki… No, kmeti niso meli ot totega dafka nič in so se zato spuntali…

    • viRus

      Kaj si šel med reporterje iz DZ?

      • tarantela

        Za obveščenost je treba poskrbet, glede na to, da je na tem portalu pred časom potekala akcija za neplačevanje RTV naročnine. Po tem sklepam, da ne gledajo več RTVSLO in čutim globoko državljansko dolžnost, da domoljube obvestim.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • tarantela

        Ljubica, a si Ti včlanjena v SDS Udbo? Grozno se Te bojim!!!

        • Osti jarej

          …čaki,čaki…volga je poniknila….pa ja ni to ona….kljus.a

  • Osti jarej

    ….napravili so nam to deželo revno…..

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • Osti jarej

    ej,kako pa kaj pucko?!…ga še pomnite?…no,očitno je,da vam je izdajstvo v krvi……..če ne prej,so nas takrat zaklali…pokradli so vse,kar ni ušlo….klinc pa taka desnica,ki ne more enega reda vzpostaviti in vpije,kaj se je pred 70 leti zgodilo…vsi politikanti so poskrbeli zase in za svoje potomstvo….raja bo pa pokrepala….počakaj,da se ne bodo mogli nikjer več zapufati…še malo

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • Občasni Komentator

        Ej Schindler dej še mene dopiši na ta tvoj seznam :)

  • Krtača 20

    Kakšno prisilo bebo? Vrni vse televizije, vrni radio, tudi tistega iz avta. Potem to neizpodbitno dokaži in voila – ne bo ti treba plačevat. Sej za take bebce je itak vseen če greš v hosto….

    • lokec

      Daj no daj butel. Tv, radio sem si kupil sam in te naj to nič ne briga,
      Naročnino za Rtv pa plačujem prisilno, čeprav skoraj nič ne gledam.
      Lahko me zakodirajo vendar to ni mogoče, ker ste na RTV izsilili
      plačevanje..

  • janez55

    Pojasnilo vodstva RTV je iz trte zvito. Saj Kangler ni politik, ampak TRAKTORIST!

    • tarantela

      Pol je pa to prvi traktorist, ki ga je Možina povabil na pogovor!

      • Jovo Jamnica

        Kanglar ni sam traktorist. On dans najbol služi z strelanjem divjih svijn. Tam na Kozjaki ma kuj kamere nastavlene, da pol gleda, kje se svije vsako noč “sprehajajo”. Pol pa jih vjutro čaka in pošica. Kmetom je tam dosti oblublo, pol pa na fse pozabo. Ja, taki je Kanglar…

        • tarantela

          Pozdravljen, lepo, da si tu!

          • Jovo Jamnica

            Ja, tupatam kero bleknem. Drugač pa zadne cajte sam čitam, kaj tu palamudite…

          • viRus

            Eh, eh,……… tarantela te ma rada.

          • Jovo Jamnica

            Kaj si lubosumn al lubosumna???

          • Bald Eagle

            Ostani pri tem in raje samo čitaj naše komentarje in se uči kaj je prav in kaj narobe.

          • Jovo Jamnica

            Ja. glih tebe bom obogo…

          • Bald Eagle

            Dal sem ti nasvet in ne diktat.

        • Bald Eagle

          Novica govori o cenzuri RTV, ki je cenzurirala oddajo v kateri ima Možina interview s Kanglerjem. Kaj dela Kangler v privat življenju ni tema tega članka. Zopet te zanaša in širiš levičarsko antipropagando zoper vse, ki razmišljajo drugače od tvoje levičarske zablode.

          • Jovo Jamnica

            Dobene cenzure ni. Fse ja na interneti za pogleat…

          • Bald Eagle

            Jaz sem ti napisal, o čem govori novica pa nikakor ne zmoreš dojet bistva. Kar naprej te zanaša izven teme o kateri govori članek.

          • Jovo Jamnica

            Jovo Jamnica > Bald Eagle 2 hours ago

            Detected as spam This isn’t spam »

            Pa kaka novica??? To je Kanglar na twitteri objavo že takoj, ko mu je
            negdo povedo, da ga zarat štrajka nebo na programi. Na Nova so toti
            članek napisali z hudo zamudo… Sam si je krif, kaj pa ga majo za
            politika… LOL

          • indijanka

            Pogrešala sem vaju :).

        • Osti jarej

          ..kot vsi…poln gobec obljub samo,da h koritu pride,potem pa spomin izgubi….kot bankirji in ostali rokohitrci…leva roka,desni žep

  • tarantela

    A kdo sedajle posluša Pojbiča. A je pokadil kakšno travco, glede na to, kakšne stresa. Menda bodo volivci odločili o tem, da bo on v vladi, vsaj tako razumem njegovo zakamuflirano napovedovanje prihodnosti po volitvah

    • Jovo Jamnica

      Pojbić je bakla učenosti, kamen modrosti Slovenskih goric…. LOL. Diplomiro je z prodajo Kirby štaupzaugerof za silne pare…

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

        • Jovo Jamnica

          Gdo si pa ti??? Kaj me poznaš??? Prvič te vidim na portali…

          • Osti jarej

            ..po moje je kmalu ne bo več….ima 230 pritiska

      • Bald Eagle

        Boš napisal tudi kaj v zvezi s temo o kateri govori članek ali boš zopet po svoji stari komunajzerski maniri kritiziral nekoga, katerega članek sploh ne omenja? Si že začel trosit levičarsko propagando in kritizirat vse, kar se deklarira kot desno? Zresni se in vsaj enkrat napiši komentar, ki se tiče novice pod katero pišeš. Zopet preveč ganje, da ne zmoreš dojet bistva novice pod katero trollaš?

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • tarantela

        Mucica, ne se razburjat! Jeza lepoti škoduje!

  • Soave

    ” Nekdo je prepovedal ponovitev mojega intervjuja, ki je bil planiran vceraj ob13.30 in ga nadomestil s Salecl. Kje jaz živim? ”

    I, kje neki ?? V Kučanovi , rdeči Sloveniji !!

  • Osti jarej

    ….politika si je od osamosvojitve dalje prizadevala za restavriranje kapitalizma….pri nas smo ga pokasirali v najbolj divji in primitivni obliki….vse vlade so in še delajo zgolj za in v imenu kapitala…..nikomur ni niti pod razno jasno,kako je živeti z drobižem,ki ga zasluži slovenski delavec,ki ima na grbi plačevanje in dobesedno vzdrževanje vsega….in potem poslušam včeraj v tarči,kako humano in hvale vredno delo počno podjetniki,ker zaposlujejo ljudi…ja,porkamadona…pol naj pa sami delajo…pjm…

    no,v glavnem….politikanti so državo pahnili v graben…globok graben….zdaj smo v rangu evropskih držav bivšega vzhodnega bloka…med zadnjimi…..prodanci eni

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • Osti jarej

        ….kreten nekoristni……a te baba doma tepe,pa klele kompenziraš svoj “pogum”….

        • tarantela

          To je punčka!

          • Osti jarej

            …pol je pa sama,samcata,zapuščena zanikrna baba?

  • tarantela

    Pojbič, imaš prav, ljudem je nerodno, da hodijo po socialno pomoč. Kar vprašaj Lisca, je bilo boljše v fevdalizmu!

    • viRus

      Tebi pa ni nič nerodno, ne?

      • Jovo Jamnica

        Si ti garfi????

      • tarantela

        Ne, jest špilam na orglice in opravljam delo in sem plačana po lepoti viž in je kufrček kmal poln in mi ni treba v Republiko Srpsko fehtat puf…

        • viRus

          A, nisi več v domu onemoglih v službi? Saj to bi bila čista sramota za tak velko umetnico, no.

          • tarantela

            Bo zate tudi sramota, ko Ti bodo tam obrisali ponesnaženo tazadnjo, ko ne boš mogel več sam na WC? Bodi zadovoljen, da obstajajo take ustanove. Ne norčuj se iz zadev, od katerih bo morda odvisno Tvoje telesno počutje!

          • viRus

            To prvo velja za tebe pa ne samo rit, še kaj več bodo morali obrisat.

          • Osti jarej

            ..,.itak so tukaj samo taki,ki imajo že proteze v gofljah nalimane….stal bi jim pa samo takrat,če bi se zmogli na tikvo postavit…..

        • Osti jarej

          …aaahhhahhhahhaaaa…ane no

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

    • Osti jarej

      ..jp..takrat so ljudem pokradli desetino….danes pa 90 %

  • Aresnica

    Ha,ha,ha – kolk se eni Gosoda Kanglerja bojijo_ja počasi jih bo čas povozil.
    ____________
    Lep pozdrav

    • učko

      Kanglerja se bojijo edin merjasci, k’ jih menda strela tam okol, pa še uni ne preveč, drugač jih Kangler neb’ zadeu. Ma pa dec drugač kar gobec ko’ kakšna huda farška baba. Rdečuharji se mu kar mal umikajo, čeprau znajo lagat boljš od Kanglerja .

  • viRus

    Eh, dost vas mam.

    • tarantela

      ČAU

  • garfi

    leviĆarski manipulator pod imeni
    -osti jarej
    -tarantela
    -jovo jamnica
    -janez cepec
    -vojteh dovč
    -TweetyBird
    -dr janez sveti
    …..
    združena levica press

  • Osti jarej

    ….kako pa kaj pucko?!…ga še pomnite?…no,očitno je,da vam je izdajstvo v krvi……..če ne prej,so nas takrat zaklali…pokradli so vse,kar ni ušlo….klinc pa taka desnica,ki ne more enega reda vzpostaviti in vpije,kaj se je pred 70 leti zgodilo…vsi politikanti so poskrbeli zase in za svoje potomstvo….raja bo pa pokrepala….počakaj,da se ne bodo mogli nikjer več zapufati…še malo

    • garfi

      leviĆarski manipulator pod imeni
      -osti jarej
      -tarantela
      -jovo jamnica
      -janez cepec
      -vojteh dovč
      -TweetyBird
      -dr janez sveti
      …..
      združena levica press

  • Duhec

    Policaj je pač mislil, da bo dosmrtni župan… ker ne bo, nori.

    • garfi

      leviĆarski manipulator pod imeni
      -osti jarej
      -tarantela
      -jovo jamnica
      -janez cepec
      -vojteh dovč
      -TweetyBird
      -dr janez sveti
      -duhec
      -luckyss
      …..
      združena levica press

    • Jovo Jamnica

      Ja. Garfi ga bo volo na državnozborskih… ROTFL

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

        • Jovo Jamnica

          Ti kuj popaj….

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • TweetyBird

        Kdo je tumpek?

        • tohuvabohu

          Levi fašist.

        • Bald Eagle

          Ne sprenevedaj se, Valter BraniSlav alias Fogglof Tunnek!

      • Osti jarej

        …lej tega

    • učko

      Župan bo očitno tist’, k’ ga bo nastavu kretenski režim. Tako mamo zdej tam dr.Fištro !!!

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • TweetyBird

    RTV ne prekriva resnice. Držali so se dogovora in bo intervju prikazan v drugem terminu.

    • TweetyBird

      Dejstvo pa je, da Kangler ni kakšen posebej pomemben politik. Ne zaseda nobene resne javne funkcije na ravni občine in celo v kakšni pomembni stranki nima funkcije. Torej njegove besede so več ali manj prazne, brez političnega vpliva. Celotna Slovenija se mu smeji, in zakaj bi ga cenzurirali? Ni nobene logike.

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • janez cepec

        če veš to, de je biu tapr polcaj, poj ti je uhka use jasn. kje s’ pa še vidu polcaja, de ne bi biu butast, zakuga bi biu Kangla izjema?

      • šmentanamuha

        Ti, rdeča glista, pa si seveda nadvse pomembna in veš vse o vsem. Kanglerja preganjajo zaradi 38 let starega traktorja, za milijardne posle opranega denarja nakazanega Miki Miški pa se nihče iz specialnega tožilstva še zmeni ne. Torej je Kangler še kako pomemben.

      • samotoje

        Kakšen ego. Celotna Slovenija se mu smeji, praviš. Saj si menda ne predstavljaš, da si ti celotna Slovenija. Ali pa?

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • TweetyBird

        Kdo je to tumpek? Jaz ga ne poznam.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • TweetyBird

    Hvala bogu, da so za člana programskega sveta RTV spet izvolila Saša Hribarja. Njega tudi nimate desnosučni radi…on vam pove direktno v ksiht, brez ovinkarjenja. To je najbolj pošteno.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

      • TweetyBird

        Zakaj me zalezuješ. Jas nima rada mačkonov, ste preveč nasilni.

        • garfi

          leviĆarji ste osvobodili rtvSLO v rtvZLO, pravkar osvobajate Nova24TV
          INVAZIJA leviĆarskega manipulatorja-združena levica pod imeni
          -osti jarej
          -tarantela
          -jovo jamnica
          -janez cepec
          -vojteh dovč
          -TweetyBird
          -dr janez sveti
          -luckyss
          -učko
          -foglof tumpek
          …..
          združena levica press

          • TweetyBird

            Pozabil si napisati Foglof Tunek :)

          • tohuvabohu

            A levi fašist?

          • Osti jarej

            …kakšen idiot…..hehhhehhhe…dej no,na novo vprašaj,če sem res vse v eni osebi….

          • garfi

            tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
            popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

          • luckyss
          • garfi

            tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
            popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

    • Soave

      Seveda !! Klovni za klovne !!

  • xtc

    Ja resnica levake zelo boli in iritira,skratka,čedalje težje lažejo,vsa bolj pa se njihove laži razgaljajo.

  • Osti jarej

    …Kako pa kaj pucko?!…ga še pomnite?…no,očitno je,da vam je izdajstvo v krvi……..če ne prej,so nas takrat zaklali…pokradli so vse,kar ni ušlo….klinc pa taka desnica,ki ne more enega reda vzpostaviti in vpije,kaj se je pred 70 leti zgodilo…vsi politikanti so poskrbeli zase in za svoje potomstvo….raja bo pa pokrepala….počakaj,da se ne bodo mogli nikjer več zapufati…še malo

    • Soave

      Raja naj gre volit, ali pa naj krepne ? Če ne desnica, kdo pa potem – po tvoje – lahko Slovenijo potegne iz blata ?

      • Osti jarej

        Lustracija za čisto vse,ki se že od osamosvojitve valjajo v politiki,sodstvu,gospodarstvu…konec kolobarjenja….in vse znova…..je pa tako ali tako že prepozno….smo že prodani….tako prihaja denar nazaj iz davčnih oaz in vse se prodaja za male pare….zato se nikoli ne bo nič spremenilo,kajti vse ostaja v istih,umazanih tacah…če bi volitve kaj spremenile,bi bile z zakonom prepovedane….po ustavi pA lomastijo,kot po državi

        • garfi

          tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
          popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

        • Soave

          Ja lustracija !! Po toči zvoniti ne pomaga prav nič. Zaradi krtov v takratnem DEMOSU je vse zvodenelo.Sedaj smo pa zamrznjeni.

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • Osti jarej

    I
    Ko pomotoma vidiš kratek del prispevka o poveličevanju najhujšega zločinca zadnjih 100 let, Winstona Churchilla, potem veš, da je stavke na RTV konec in laži gredo spet svojo nadgrajeno pot.
    On se je boril proti nacizmu, boril proti vojaškim zločinom?
    “Najprej Churchillova izjava: Če bi jaz bil Italijan bi tudi od začetka podpiral Mussolinija, ki je bil izjemen človek in je njegov fašizem podaril srce svetu!”
    Zato ni presenečenje, da tudi svojega naroda ni maral kaj dosti, saj je zahteval: “Sterilizirati moramo najmanj 100.000 Angležev, če želimo obdržati Angleško super raso /iztirjeno, kot sem jaz/!”
    Seveda je imel še desetine izjav, ki jih lahko izreče le popoln zločinec, ki mu v času miru rečemo idiot. Prosil je Američane, naj vržejo atomsko bombo na Kremelj, da očistijo Rusijo, bil je odločen, da morajo vzeti Angleži Kitajce v svoje roke, da bodo z njimi upravljali in jih prevzgojili.
    Vojne so bile itak njegova ljubezen, saj je v času 1. svetovne vojne izjavil: “Uživam v tej vojni, saj vsak dan pobijemo na tisoče ljudi po svetu.”,v času 2. svetovne vojne si je kupil GLS novega nemškega Mercedeza, da je ljudstvo strmelo vanj, po 2. svetovni vojni pa je na sojenju nacistom plačal njihove odvetnike.
    In vse to sta lažnivca na RTV Slo povedala, sicer po oddaji med štirimi očmi, če sploh?
    Že leta 1920 je ta vrhunski vzgled Slovencem izjavil, da je treba Palestino spremeniti v Izrael, za kar je dobil v Jeruzalemu po vojni odlikovanje.
    Hkrati je označil Palestince za pse v kletki, ki nimajo pravice do lasti nad kletko.
    Ob sprehodu po Južni Afriki je užival ob pogledu na koncentracijska taborišča. saj je tako čistil zemljo, ki ni bila njegova rodna domovina in povedal, kako prijetna zabava je lov na to črno raso.
    Ena redkih izjem v njegovem prijateljevanju z zločinskim namenom je bila Savdska Arabija, saj je kralju vsako leto poklonil 60.000 funtov, da so vztrajali v zločinih, ki jih je on tako oboževal.
    Je pa zato v Keniji kot v Južni Afriki pobijal domorodce s pomočjo koncentracijskih taborišč, kajti bela rasa je morala prevzeti tudi Kenijo.
    Mnogi ne vedo, da je sovražil Irce, ki niso hoteli biti Angleži, da je bombardiral Irak, Mezopotamijo, pobijal Grke leta 1944 v Atenah, uporabljal strupeni plin v Indiji, zamenjal je oblast v Iranu, ker je hotel njihovo nafto zase.
    In obisk v Afganistanu je zaključil z njemu primernim stavkom: “Kdor je proti meni, dobi strel v glavo!” Torej sta avtorja hvalospeva na RTV Slovenija res izjemno podkovana in le vprašanje je, kdo jima je dostavil tekst – NATO, Theresa May ali MI6?
    Celo o številki, ki jo je za seboj skozi zgodovino zapustil Churchill nista spregovorila – 20 milijonov pobitih z njegovimi dejanji, ukazi in rokami! /virCrimesof Britain/

    http://www.publishwall.si/bozan.zabjek/post/347228/in-rtv-slo-stopila-v-bran-najvecjemu-zlocincu-churchillu

    • učko

      Si se pa potrudu, no !

      • garfi

        tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
        popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

        • učko

          Jest ‘mam mačkone sicer rad, ‘mam doma enga, ampak teb bom pa vrat zaviu, če boš še bolaniziral tle gor in delal temu portalu sramoto !

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • Osti jarej

    ..intervjuja s kanglo pa niso ponovili….kakšna tragedija…res

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

    • lokec

      svinjarija sovražim rtv

  • Osti jarej

    …BOHVED a je v zastonjkarski menzi v hramu demokracije tudi tako

    https://twitter.com/twitter/statuses/838404160982822914

    • garfi

      tumpek-združena levica pod neštetimi imeni IZGINI
      popal bom opozorila in shranjujem tvoje manipulacije

  • skorpijon93

    Češka republika je zgled sloveniji, učite se !

    • garfi

      kwa

  • Kosobrin

    V čem je pravzaprav problem? Intervju bodo ponavljali 9.2.!

    • garfi

      leviĆarji ste osvobodili rtvSLO v rtvZLO, pravkar osvobajate Nova24TV
      INVAZIJA leviĆarskega manipulatorja-združena levica pod imeni
      -osti jarej
      -tarantela
      -jovo jamnica
      -janez cepec
      -vojteh dovč
      -TweetyBird
      -dr janez sveti
      -luckyss
      -učko
      -foglof tumpek
      -kosobrin
      …..
      združena levica press

      • TweetyBird

        No, garfi že priznava, da sta foglof tumpek in TweetyBird dve različni osebi.

        • dr Janez Sveti

          Mene je pa uvrstil med rdeče. Cel čas mu trobim, da sem domobranc, pa si ne da dopovedat. Tak je kot čivava… bevbevbevbve
          DR Janez Sveti šinter

  • garfi

    rtvslo = leviĆarska rtvZLO = 80% osvobojena
    s pomočjo neumorne borke potrate-sd za “neodvisno” televizijo
    ko je opravila svoj umazan posel je izginila in verjetno uživa v nagradi
    družbeno politični delavci-presstutke sedaj poleg cenzure
    -lažejo
    -manipulirajo
    -molčijo-skrivajo, leviĆarski sovražni molk
    -izvajajo medijske umore, napade, podtikanja
    -delajo iz muhe slona in iz slona muho
    -ustvarjajo afere
    -ustvarjajo javno mnenje-ankete

  • garfi

    GROŽNJA razkritega leviĆarja-zl-učko
    učko • 7 minut nazaj
    Jest ‘mam mačkone sicer rad, ‘mam doma enga, ampak teb bom pa vrat zaviu, če boš še bolaniziral tle gor in delal temu portalu sramoto !
    leviĆarski fašizem press

  • garfi

    Kangler, Janša, Trump so glavni razredni sovražniki rdeĆe buržuazije

  • šmentanamuha

    Pravkar sem pogledala tale intervju in mi je jasno, zakaj ga niso hoteli predvajati še enkrat.
    http://4d.rtvslo.si/arhiv/intervju-tv/174514858

  • dr Janez Sveti

    PROTESTIRAM!
    Garfi me je postavil na spisek rdečih udbovcev in zato javno protestiram!
    Jaz sem domobranc in desničar.

    DR Janez SVeti genij

  • Hribouc

    Pogosto sem pozdravil, ko sem vstopil v oštarijo : Bogdej! revolucija traja! -pa so se samo režali ali tumpasto zijali…
    Zdaj niti ne več.
    Je že dokaj jasno, da je revolucija iz zamrznjene faze prešla v odtajevalno in, da je že spet na pregreti
    fazi , ko doliješ le še par kapeljc benzina in stvar pukne u vražju mater!

    • dr Janez Sveti

      Nič bat, saj imamo dobre gasilce!
      DR Janez Sveti Na pomoč

  • Ana Job

    Rdečkarji ne vedo kaj je morala in etika in to je bilo za pričakovati. Nacionalno televizijo, katera je namenjena vsem ljudem imajo izključno za svoje. O komunajzarjih pa za vsak drek poročajo,če se zberejo na kaki veselici, Pahorček samo kihne pa je že na televiziji, ko pa pomembna stranka, katera ima kar veliko pristašev praznuje visok jubilej pa cenzura zavlada. Kangler veliko ve in nepoštenje je bilo za pričakovati!

    • velijo

      Oprosti, črnuhinja, ampak ne maše, ne goveja muska in ne oddaje ki jih dela Možina in njegova ekipa niso to kaj želim gledat, pa jih kljub temu moram plačat, torej ne govori neumnosti. Glede Pahorja raje bodi tiho, saj ste ga že prvič izbrali SDSovci

      • lokec

        .☠️.

      • ekspêrt

        Ej Velijo, kako pa se ti pogovarjaš z damo ?
        Malo si vzemi v roke tole bukvico http://www.bukla.si/?action=books&book_id=13771 potem pa se spet oglasi, ko jo boš osvojil !
        lp

      • Vera

        Možina je človek, ki naredi pravi interviju, saj gostu ne vsiljuje odgovorov v usta, kot to počne tov.Ksenija .

        • lili pili

          Ce si kdaj kdaj gledalpticevalce, si lahko hitro ugotovil, jako velece iz njih odgovore, ki bi partizane kazale v slabi luci, pa mu to redkogdaj uspe..

      • radames

        Kar dela Možina, večini zaposlenih na TV ne paše. Tudi tehničnemu kadru ne. Vendar je to JAVNA televizija, ki jo imenujemo tudi NACIONALNA TV in MORA delati za vse profile prebivalstva. Pri svojem delu mora biti čimbolj nepristranska in čimbolj uravnotežena ter objektivna (kar pa je pri naši RTV že težava). Nabor oddaj mora biti čim bolj raznolik. Taka je pač zakonitost VSEH nacionalnih televizij, oziroma RTV-jev.

  • indijanka

    Tut jst tako mislim.

  • sunday

    kangler je tudi čudn tič – za radarje se je kar močno zavzemal, tako, da si je to kar je dobil tudi zaslužil !!!

    • radames

      Po svoje ima vsak v sebi nekaj “tičevstva”. Generalno gledano, pa Kanglerja tardeči ne marajo. Zato so ga pa vrgli! In to nasilno.

  • Jana učak

    Upam da veliki vodja ne bo več dihal in bo odnehal kot sam pravi

    • šmentanamuha

      Mogoče pa se tebi kaj zatakne v grlu in tudi ne boš več dihal. Karma je hudič.

    • lokec

      ⚫.

  • velijo

    Saleclova je ekstrema le po tem, da je za razliko od desničarjev ekstremno izobražena. Imeti diametralno nasprotna politična stališča ni ekstremizem. Bral sem eno njeno knjigo in v njej nisem našel nobena ekstremna stališča. Kvečjem, gospa se ukvarja vprašanjih o potrošništvu, ljubeznijo, raziskuje nove tehnologije in nova družbena pravila itn. Stališča so ji zmerno in ne radikalno liberalna

  • radames

    Ti Vanja, alias Stine mlajši, a boš ti kdaj pršou k pameti? Stine je bil pa le pametnejši od sinka.

  • Vera

    Tudi Kseniji Horvat bo nekdo kmalu spodnesel stolček , ker si ga ne zasluži .

  • ekspêrt

    Lokec !
    Oprosti, ampak jaz te tvoje hieroglife ne zastopim – žal.
    Mi moraš povedat po krajnsko, he, he.

  • lili pili

    Odsluzen politik si ne zasluzi, da bi ga ponavljali, dajte si ga na svojo noro 24 in ga tam glejte 24 ur in sedemdni v tednu a bo to uredu

    • ekspêrt

      Ah Pepi no. Ti nisi Lili, ampak Pepi – točneje Pepi Manaskotov si.
      Zakaj se trudiš in prepričuješ tule ? Stopi čez, ali pa se ogni, če te tule, kaj moti !

      • lili pili

        Tukaj je zabavno mimogrede koga razjezis in napizdis, skratka uzivam..

        • ekspêrt

          Hmmm, kaj bi ti dal, da bi bil res Pepi Manaskov, a ….., kot se predstavljaš ?

          • lili pili

            Kaj pa

  • domovina mili dom

    Potrjeno, da je to kučanov medijski kupleraj. Če so akterji samo levi, torej si ga naj sam financira.

  • Darko Golob

    Ne razumem kaj je to cenzura. Kaj ni bil ta intervju že predvajan v celoti? Ponovitev pa so prestavili na drug termin in bo tudi predvajan v celoti. Kaj je torej cenzurirano?

    • DJURO SUMAR

      Nič ni cenzurirano, le NOVA24TV, oziroma stranka SDS venomer iščeta nekaj, da napadata drugače misleče. Objavili so recimo članek v katerem Kučanu očitajo, da ni plačal neke položnice v vrednosti par evrov (takrat so bili dinarji) pred 40 leti. Vem pa, da so mu položnico poslali na naslov, kjer sploh ni več prebival. In iz takšne neumnosti na NOVA24TV naredijo celo zgodbo, kot da je ukradel nekaj milijonov. In potem neprestano govoričijo o nepristranskem informiranju. Bljak.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!