Poglejte, kako se Šarec iz Slovencev dela norca!: Za petkrat dražji prevoz v Švico se je odločil, da bi zagotovil operativnost delovanja falcona in usposobljenost posadke!?!

Foto: Škandal24

Šarec je januarja dokazal, da rad potuje razkošno, saj je za pot na Svetovni gospodarski forum v Švici porabil kar 13.212,02 evra davkoplačevalskega denarja. Pa čeprav bi bila uporaba redne linije petkrat cenejša, a očitno uporaba le-te Šarcu ne diši. Glede na to, da državljanom razsipno obnašanje ni všeč, ni nič čudnega, da se je Kabinet predsednika vlade RS sprva sprenevedal glede konkretizacije odgovora o porabi stroškov, sedaj pa se je spomnil odgovora, ki naj bi upravičil Šarčevo zapravljivost. Za uporabo falcona se je Šarec očitno odločil zaradi velike “požrtvovalnosti”; razlog namreč ni bila le prilagoditev lastnim obveznostim in obveznostim članov delegacije, želel je le poskrbeti za operativno rabo letala in za usposobljenost posadke, ki leti s falconom. Takega norčevanja iz naroda pa že nekaj časa nismo zasledili!

Na novinarsko vprašanje, zakaj premier Šarec ni letel z redno linijo, kot to počne avstrijski kancler Sabastian Kurz, so v Kabinetu predsednika vlade RS zapisali: “Zaradi rednih obveznosti predsednika vlade in ostalih uslužbencev, ki so še aktivno delali na pripravi številnih bilateralnih srečanj, ki so potekala ob robu 49. Svetovnega gospodarskega foruma, je bila odločitev za let z vladnim letalom falcon racionalna.”

Ob tem pa so glede odločitve Šarca še zapisali, da je dejstvo, da je za primerno operativno rabo oziroma zagotovitev ustrezne plovnosti letala potrebno izvesti določeno število ur letenja. “Mnenje, da stroški ne nastajajo, če letalo ni na letu, je napačno, saj je določeno število stroškov fiksnih. Z ustrezno redno uporabo letala se je možno izogniti stroškom, ki lahko nastajajo ob neuporabi le-tega, prav tako je pomembno konstantno letenje za usposobljenost posadke. V primeru, da se letalo ne bi uporabljalo, bi morala posadka izvajati določeno število ur letenja brez potnikov, kjer bi prav tako nastajali variabilni stroški.” Ob tem pa so pripisali, da odločitve drugih delegacij oziroma voditeljev o izbiri načina potovanja ne morejo komentirati.

Foto: STA

Sprva so se sprenevedali
Poudariti moramo, da so za ta odgovor na vladnem uradu potrebovali kar nekaj časa, sprva so namreč glede Šarčeve udeležbe na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu od 23. januarja do 25. januarja in stroškov poti celotne delegacije le odgovorili, da so člani delegacije za prevoz v obe smeri uporabili vladno letalo falcon 2000 EX. Ob tem seveda niso pripisali konkretnih številk, kot da bi bila uporaba vladnega letala zastonj. So pa konkretno pripisali ceno Šarčeve nočitve, ki je stala več kot minimalna plača. Spal je namreč v apartmaju, za katerega je bilo potrebno odšteti 862,58 evra na noč.

Ker tudi pri namestitvi ni šlo za nizko porabo denarja, smo povprašali, kako pojasnjujejo nastale visoke stroške namestitve. V odgovor so nam zapisali, da stroški namestitve odražajo stanje na trgu. “Življenjski standard v Švici sodi med najvišje v Evropi, prav tako je v porastu švicarska turistična industrija. Hotelskih namestitev v Davosu je bistveno premalo v času Svetovnega gospodarskega foruma, zato hotelirji za to obdobje povišajo cene, ki so lahko celo nekajkrat višje kot sicer. Predsednik vlade in ostali člani delegacije so spali v krajih izven Davosa, kjer so bile cene namestitev nižje kot v Davosu.”

Foto: Booking

Zaradi razsipnosti Šarca nas je zanimalo tudi, s kom vse je imel Šarec uradne pogovore. Odgovorili so nam, da je Šarec sodeloval na treh panelih, in sicer na temo globalizacije, prihodnosti Evrope in Zahodnega Balkana, srečal pa se je s predsednikom Evropske investicijske banke (EIB) Wernerjem Hoyerjem, s predsednikom Republike Srbije Aleksandrom Vučićem, z generalnim sekretarjem Organizacije za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD) Josejem Gurrio, z glavnim izvršnim direktorjem skupine Novartis Vasantom Narasimhanom, predsednikom Googlovega oddelka za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko Mattom Brittinom, predsednikom Evropske banke za obnovo in razvoj (EBRD) Sumo Chakrabartijem in predsednikom vlade Makedonije Zoranom Zaevom.

Očitno so v Šarčevem uradu tudi s širokim spiskom oseb, s katerimi se je Šarec srečal, poskušali upravičiti zapravljivost Šarca, a dejstvo je, da je izgovor, ki so ga podali, naravnost bizaren. Namreč, Šarca poskušajo zaradi zapravljivosti prikazati kot Kristusa, ki se žrtvuje v dobro operativnega delovanja letala in usposobljenosti posadke. Le kaj bi slovenski davkoplačevalci brez tako požrtvovalnega predsednika vlade?

H. M.