
Digitalni strateg levičarjev Vuk Čosić (Foto: FB)
Predstavljamo nov primer politikantske zlorabe sodobne umetnosti. Politkolesar Vuk Čosić je za napad na bivšega premierja “vpregel” kar spletnega bota, ki zanj odgovarja na tvite s strojno napisano poezijo v slogu Franceta Prešerna. Kot pojasnjuje Čosić, gre za “strojni dialog z vrhovnim osamosvojiteljem“. Čosić sicer velja za velikega dobičkarja levih vlad.
Se še spomnite treh kvazi sodobnih umetnikov, ki so se “prelevili” v Janeze Janše in pozirali na obcestnih plakatih. Šlo je za očitno politično propagando pod krinko poulične umetnosti. Nedavno pa je še en režimski umetnik Vuk Čosić, ki je po naših informacijah pred meseci sodeloval v akciji risanja svastik na kulturnem ministrstvu (spremljali naj bi ga hašišarji z Metelkove), v Muzeju sodobne umetnosti priredil razstavo z naslovom “Nacija – Kultura”.
Po poročanju STA gre za nadaljevanje dela iz leta 2000. Tedaj se je ob 200. obletnici rojstva Franceta Prešerna posvetil rabi slovenščine na spletnem portalu Mat’kurja. Tokrat pa je svoje ustvarjanje nadgradil z bojem proti prvaku SDS-a. Za to priložnost je uporabil (zlorabil?) Twitter, velepodatke in umetno inteligenco. Povedano drugače: v umetniško akcijo je “vpregel” kar spletnega bota, ki išče ključne besede v Janševih tvitih, nanje pa odgovarja s strojno napisano “Prešernovo poezijo”.
Je izjemen samopromotor: to mu uspeva s pritiskanjem na nevralgične točke družbeno-politične scene
Nedavno smo objavili zemljevid s politično usmeritvijo vlad posameznih evropskih držav. Slovenija se je edina znašla na skrajni levi, celo med komunisti. Tukaj. Spomnimo na pomenljive besede kardinala Franca Rodeta izpred let, ko je komentiral sodobno umetnost: “Komunizem bomo premagali s kvaliteto!” Dejal je, da se od 20. stoletja naprej dogajajo zlorabe umetnosti oziroma kulture v propagandne namene političnih aparatov totalitarizmov.
Domen Mezeg