fbpx

POP TV, RTV, Delo, Siol, Top News … Tako neposredno Šarčev sekretar Črnčec vodi medijske umore! Gre za politični škandal, ki razkriva vpletenost vlade v uredniško politiko medijev!

Damir Črnčec je opravljal vlogo državnega sekretarja za nacionalno varnost. Tudi sam se je raje kot ogroženo varnostjo in zdravjem slovenksih državljanov ukvarjal z vsem drugim, le s tistim, kar je bilo pomebno mu ni bilo v interesu. (Foto: Arhiv Nova24tv)

V zadnjem času smo priča pravemu pogromu nad novinarjem Bojanom Požarjem, ki ga je na videz začel zmedeni novinar Vladimir Vodušek, a kmalu je postalo jasno, da gre za usklajeno akcijo, direktno vodeno iz kabineta Marjana Šarca. Projekt naj bi tako vodil njegov državni sekretar Damir Črnčec, sodelujejo pa med drugim režimska TV Slovenija, pajdaško-kapitalistični POP TV in tajkunsko Delo v lasti Stojana Petriča. Izmed slednjih medijev naj bi imel Šarec najbolj pod kontrolo prav POP TV, ki ne le, da predstavlja kadrovski bazen za njegovo LMŠ, pač pa v oči bodejo specifični odnosi nekaterih novinark s Črnčecem, prav tako pa povezave urednika spletnega portala 24ur.com Jureta Tepine, na čigar mizi naj bi se znašle zaupne, selektivno izbrane poslovne skrivnosti, ko je v upravo Telekoma Slovenije, katerega oglaševalski proračun se problematizira tudi v tem primeru, prišla zaupnica LMŠ Vida Žurga. Prav prek Telekoma in drugih državnih podjetij je Šarec že pred meseci pod pritiski skrajnega levičarja Domna Saviča skušal uničiti Nova24TV, najvplivnejši medij, ki si upa poročati kritično do oblasti in do režima!

V zadnjem času je prišlo do pravega pogroma nad novinarjem Bojanom Požarjem, ki objavlja na svojem portalu Požareport, prav tako pa vodi oddajo Faktor na TV3. Na videz naj bi pogrom sprožil novinar Vladimir Vodušek, ki je pričel Požarju očitati domnevno spornost oglaševalskih prihodkov od državnih podjetij, kot sta Telekom Slovenije in Dars, napade pa je pričel izvajati kar prek svojega slabo obiskanega spletnega portala Topnews. Pri svojih poskusih diskreditacije Požarja se je Vodušek poslužil celo tako patetičnih metod, kot je bila objava amatersko narejene fotomontaže izkaznice nekdanje vzhodnonemške varnostne službe Stasi ruskega predsednika Vladimirja Putina, na katero je enostavno prilepil Požarjevo sliko, pri tem pa se ni potrudil niti toliko, da bi spremenil kraj delovanja ali številko na izkaznici. Glede na to, da se bliža novo sojenje Vodušku v primeru domnevnega izsiljevanja, pri čemer mu grozi pet let zapora, so glasno odmevale celo domneve, da bi se na tak način lahko skušal prikazati za neprištevnega in se tako izogniti zaporu.

Da gre za usklajeno delovanje globoke države, dokazujejo odzivi režimske RTV, pajdaško-kapitalističnega POP TV in tajkunskega Dela
Pri vsem tem ne moremo mimo dejstva, da je Vodušek v svoji situaciji nedvomno postal lahka in dojemljiva tarča za pritiske režima, a, kot kaže, pri njegovem delu ne gre za osamljeno dejanje. Kot smo že poročali, naj bi bil po Požarjevih navedbah Vodušek “direktno na vrvici” Damirja Črnčeca, državnega sekretarja Marjana Šarca, na eni izmed novinarskih konferenc Socialnih demokratov, ko se je sesul live stream prek družbenega omrežja Facebook, je zazvonil Voduškov telefon, mnogi pa so takrat opazili, da ga je klical kar Črnčec, ki je izdal ukaz, naj snema dalje.

Vladimir Vodušek (Foto: STA)

V ozadju dogajanja gre sicer za vojno znotraj mlajše in starejše generacije globoke države, pri čemer je slednja zvesta Šarcu, mnogi pripadniki mlajše generacije, kateri med drugim pripada Borut Jamnik, pa so blizu stranki SD. Potem ko je Požar uspel zrušiti številne Šarčeve ministre, mu zdaj Vodušek očita prav to, da naj bi bil povezan z Jamnikom in tudi z nekdanjim predsednikom uprave Telekoma Rudolfom Skobetom. Nazadnje smo bili priča veliki bitki pri Uradnem listu, ko je Irena Prijović, tesna Jamnikova sodelavka, izpostavila pritiske za imenovanje Igorja Šoltesa na vrh omenjene družbe in tako dobesedno sesula generalnega sekretarja Šarčeve LMŠ Braneta Kralja.

POP TV je glavna Šarčeva medijska trdnjava
Kmalu se je izkazalo, da pri Voduškovem delovanju ne gre za izolirana dejanja, pač pa za usklajeno delovanje globoke države. Kmalu so namreč Voduškovo delo začeli povzemati večji režimski mediji, vključno s TV Slovenija, ki smo jo prisiljeni financirati z RTV-prispevkom, in pajdaško-kapitalističnim POP TV, ki smo ga prav tako prisiljeni financirati z denarjem, ki ga od vsakega naročnika televizijskih paketov odvajajo operaterji, ob tem pa dosega okrog 30-odstotno gledanost.

Foto: Nova24TV

Kot je na družbenem omrežju Twitter še ocenil Požar, podjetje, ki izdaja ta program, Pro Plus posrka za okrog 80 odstotkov denarja, namenjenega oglaševanju, ki pa konča v davčni oazi Curacao.

Na Požarja se prav tako ni pozabilo spraviti Delo v lasti tajkuna Foruma 21 Stojana Petriča, kjer so med drugim zapisali, da “dozdajšnje oglaševanje Telekoma Slovenije odpira več vprašanj, kot daje odgovorov”. Pomenljivo pri tem je, da Požarjeve članke pogosto bere veliko več ljudi kot članke na spletnem portalu Delo, katerega naklada tiskane izdaje vztrajno upada. Velja opozoriti tudi, da Petričevo Delo prejme veliko denarja ne le od državnih podjetij, ampak tudi direktno od proračunskih porabnikov, a še pomembnejša so plačila države preostalim Petričevim podjetjem, kot je Kolektor, ki si obeta milijardne zaslužke pri projektih drugi tir in predor Karavanke.

Povezave med LMŠ in POP TV so tako v nebo vpijoče, da so naravnost neokusne
Na Nova24TV že dalj časa opozarjamo na povezanost POP TV s Šarčevo stranko, pri čemer naj bi Črnčec osebno skrbel za dobro delovanje tega pajdaško-kapitalističnega TV-programa, ki pa je tudi pomemben kadrovski bazen LMŠ. Slednje smo najbolj nazorno videli v primeru nekdanje nepristranske novinarke Irene Joveve, ki se je kar čez noč uvrstila na prvo mesto Šarčeve liste. Kot je ekskluzivno za Nova24TV že pred časom povedal ugledni hrvaški novinar Velimir Bujanec, pa so zanimive tudi Črnčečeve povezave s Suzano Perman, s katero naj bi imela zelo specifičen odnos, a to bi bila primernejša tema za tabloidne medije kot pa za resne medije. Tudi Tjaša Slokar Kos, ki ne skriva svojih socialističnih nagnjenj, naj bi imela prek svojih sodelavk zelo dobre odnose s Črnčecem. Zanimive naj bi bile tudi povezave z urednikom spletnega portala Juretom Tepino, pri čemer bi lahko bila najpomembnejša v tem primeru Vida Žurga, zaupnica Šarčevega kabineta, ki je postala članica uprave Telekoma, kmalu potem pa so prvič v zgodovini ukradli poslovne skrivnosti, ki so končale pri Tepini.

Tako kot se danes spravlja nad Požarja, se je Šarec pred tem spravil že na Nova24TV
Tako kot se danes globoka država spravlja nad Požarja, se je sicer že pred časom spravila nad Nova24TV, ki velja za najvplivnejši medij, ki si upa poročati kritično do oblasti in režima. Do tega je prišlo po pritiskih skrajno levičarskega aktivista Domna Saviča, po katerih je Šarec javno pozval družbe v državni lasti, da prenehajo oglaševati v omenjenem mediju, pri čemer velja opozoriti, da se Slovenija po nedavno objavljenih podatkih Fraser Instituta iz leta 2017 glede na obseg (para)države uvršča na 138. mesto, kar veliko pove o tem, kako pomembna je država na trgu oglaševanja.

Rok Krajnc