fbpx

Predsednik Nadzornega sveta STA Terčelj kar v imenu vseh vladi spisal pismo, četudi vsebine eden izmed nadzornikov ne podpira!

Predsednik nadzornega sveta STA Mladen Terčelj je v pismu zlorabil svojo funkcijo za politični obračun s sedanjo vlado. (Foto: STA)

Slovensko tiskovno agencijo so spet zlorabili v politične namene. Predsednik nadzornega sveta STA Mladen Terčelj je v imenu vseh nadzornikov spisal pismo predsedniku vlade Janezu Janši. Na pismo se je odzval nadzornik Radovan Cerjak, ki je zanikal, da se vsi člani NS STA strinjajo z vsebino pisma.

Politične manipulacije glede STA se nadaljujejo. Za najnovejšo je poskrbel sam predsednik NS STA Mladen Terčelj. V pismu je zapisana že nič kolikokrat slišana zgodba s strani osredjih medijev, in sicer da mora vlada nadaljevati financiranje javne službe. V pismu je tudi izpostavil vprašanje financ in zapisal, da ima UKOM vedno dostop do vseh podatkov in je seznanjen z delom NS STA.

Zgodba je popolnoma drugačna. V času Pahorjeve vlade so zakon o STA spremenili na način, da vladajoča oblast kot lastnica družbe ne more odločati večinsko. Težava je, da vsi od Terčelja, Aleksandra Igličarja, Jureta Brankoviča do Jerneja Šmajdeka podpirajo politiko direktorja STA Bojana Veselinoviča. V našem mediju smo predstavili že veliko dejstev, ki govorijo o tem, da celotna zgodba ni takšna, kot jo predstavlja Veselinovič.

Član nadzornega sveta STA Radovan Cerjak (Foto: Nova24TV)

Cerjak zavrača vsebino pisma, ker je izrazito nastrojen proti sedanji vladi, z besedo ne omeni odgovornosti direktorja STA Bojana Veselinoviča
Na naš klic se je odzval Radovan Cerjak, edini nadzornik, ki je javno opozoril na sumljive finančne prakse delovanja STA. Cerjakovim besedam lahko verjamemo, saj so mu onemogočili vpogled v poslovno dokumentacijo. Sam je povedal, da je osnutek pripravil član NS Aleksander Igličar.

Pred objavo v medijih je Cerjak na pismo podal pripombo, in sicer, da je položaj prikazan zelo enostransko. V njem ni zapisana bistvena težava, da direktor STA Bojan Veselinovič od lanskega oktobra ne izpolnjuje obveznosti iz pogodbe, podpisane v času Šarčeve vlade. Dolgoletni direktor STA je bil pred tem zaposlen na RTV Slovenija in pri Dnevniku, kar mu prav pride, ko želi, da ga javnost dojema kot žrtev.

STA se je v času sedanje vlade preobrazila v izrazit protivladni medij, kar pa sploh ni njena funkcija. S pomočjo ideološko sorodnih tujih medijev in z njimi povezanimi mednarodnimi organizacijami izvažajo “slovenske probleme” v Evropsko unijo in sramotijo delo aktualne vlade. Vsak z malo razuma pozna resnico.

STA je le del širše slike, za katero stoji tranzicijsko omrežje v Sloveniji. To se je dokazalo tudi v donatorski akciji zbiranja sredstev. V času kampanje so ves čas prikazovali nizke številke, a kar naenkrat so čudežno zbrali malce manj kot 250 tisoč evrov. S tem so tudi dokazali, da STA ne sme delovati na plečih slovenskih davkoplačevalcev. Ne smete pozabiti, da je bila STA v času ustanovitve pred tridesetimi leti zasebna družba. Mogoče je čas, da to spet postane.

Luka Perš