fbpx

Razkrili so Golobov megakorupcijski škandal, danes ga branijo za potrebe lastnika Odlazka

“Sicer pa v bliskoviti preventivni akciji danes lahko gledate (samo)smešenje revije Reporter, kjer so za potrebe nekih drugih volitev leta 2011 edini poročali, da Golob nastopa v bosanskem megaškandalu, danes pa to zgodbo ubijajo na praktično identičnem mestu,” se je na očitno kameleonstvo Reporterja odzval urednik Planet TV Mayer. Spomnimo, da je revija pod okriljem medijsko-smetarske mafije, ki vse svoje upe polaga v zmago “elektro oligarha” Goloba. Slednji bi “botra” Martina Odlazka otel pred poslovno smrtjo, zato si preko sebi uslužnih medijev na vse kriplje prizadeva uničiti ugled premierja Janše in podpreti levico. 

Včeraj je Planet TV ob 18. uri razkril posnetke iz Bosne in Hercegovine, na katerih je omenjeno ime elektro oligarha Roberta Goloba, hkrati pa se omenja tudi skrivnostne “procente”. Sprašujemo se, ali je šlo za koruptiven posel? Ob tem se zdi naravnost osupljivo spremljanje popolnega preobrata (kameleonstva) poročanja revije Reporter. Ta je namreč pred leti, ko so bili še neodvisen in profesionalen tednik, prvi poročal o Golobovih poslih na Balkanu. Tako je pisal novinar Andrej Černič: “Energetski trg je med najbolj okusnimi pogačami, ki si jih delijo lobistični krogi. Predstavljamo zgodbo o slovenskem vstopanju na bosanski energetski trg z zelo sporno prakso. V bosansko igro je vpleten tudi Robert …” 

Leta 2022 so ploščo popolnoma obrnili, kar je razumljivo, saj gre za preživetje lastnika, medijsko-smetarskega tajkuna Martina Odlazka. Eden najbolj njemu podložnih novinarjev je Igor Kršinar, ki se je podpisal pod prispevek, poln netočnih in zavajajočih podatkov. S ciljem uničiti zgodbo z “damage control” strategijo, da bi kar se da omilili škodo prvega članka pred več kot desetimi leti. Kot že rečeno, se je pred letošnjimi parlamentarnimi volitvami, revija Reporter Golobu postavila v bran “z vsemi štirimi”.

Leta 2011 je revija Reporter razkrila, da je Golob vpleten v megaškandal v BiH-u, sedaj, ko je lastnik levi tajkun Martin Odlazek, je Golob postal “sveta krava”. (Foto: Twitter)

 

Na spletni strani medija so pohiteli s pojasnjevanjem okoliščin potencialne korupcijske afere iz BiH-a, v katero naj bi bil vpleten tudi Golob. Med drugim SDS očitajo, da je “vpregla tuje obveščevalne službe, da bi diskreditirali Roberta Goloba”. Reporter se pri svoji apologiji “elektro oligarha”, ki je najbolj zaslovel prav po astronomski nezakoniti plači v podjetju Gen-I, spušča v osupljive podrobnosti na ravni preiskave detektiva, vse z namenom prepričati bralce v svojo plat zgodbe, doseči učinek čim večje verodostojnosti in čim bolj zaščititi brezmadežno javno podobo svojega premierskega favorita, ki bi zagotovil stabilno financiranje Odlazkovih medijev in samega “botra” pomagal rešiti pred odgovornostjo.

Voda mu teče v grlo: Za propagando zlorablja celo športni časopis Ekipa in ženske modne revije
Smetarski tajkun je sicer že sedel zaradi poslovnih goljufij, v preteklosti pa je zaslovel tudi po finančnem izkoriščanju invalidov. Zares podlo. Vendar pa vsa njegova naprezanja ne bodo preprečila “nevihte”, ki je napovedana za danes ob 18. uri na Planet TV in Novi24TV. Še enkrat prijetno vabljeni k ogledu. Za osvežitev spomina: Nedavno smo poročali, da gre Odlazek tokrat na vse ali nič, ker nima več česa izgubiti. Raziskovalni novinar Bojan Požar je poročal, da “če zmagajo Golob Gibanje Svoboda in KUL, si namreč takoj obeta od pet do deset milijonov evrov. Se pa smetarsko-medijski tajkun poleg finančnega reševanja svojega imperija, ker prej ali slej bo moral denar vrniti tudi Dariju Južni, zdaj sooča še z najnovejšimi sodnimi postopki, ki ga utegnejo tudi odločilno sesuti”.

Je smetarsko-medijski tajkun Martin Odlazek že obsojen na poslovno smrt? (Foto: Montaža Demokracija)

Prav zato se je z Janševo vlado podal v totalno medijsko vojno, za kar zlorablja celo športni časopis Ekipa in ženske trač revije, kar je pod vsakim poročevalskim nivojem. Prav tako smo že pisali, da Goloba in Odlazka povezuje “proračunsko koritarstvo”. Oba dobro živita na račun davkoplačevalcev. Golob preko Gen-I, Odlazkov zgrešeni poslovni model, ki je tik pred zlomom pa bazira na izčrpavanju proračuna z neposrednim, vendar tudi prikritim denarnim zalaganjem medijev. Še eno veliko težavo predstavlja močan padec naklad tiska.

Za petami so mu slaba banka, milijonski dolgovi in okrožno sodišče
Nova zakonodaja na področju varovanja okolja pa ogroža tudi njegov “smetarski biznis”. Prav zato je zanj menjava vlade tako rekoč vprašanje poslovnega preživetja. Preko zmontiranih prisluhov je poskušal uničiti tudi okoljskega ministra Andreja Vizjaka. Njegovi mediji so se preobrazili v brutalna propagandna trobila, ob čemer gre izpostaviti še Necenzurirano in Svet24. Ne varčuje z najbolj nizkotnimi tabloidnimi metodami diskreditacije. Njegov imperij širi laži in lažne novice, pri tem pa ne pozna milosti. Znano je še, da so mu za petami tako slaba banka kot tudi milijonski dolgovi in okrožno sodišče. Denimo slaba banka DUTB terja “ničnost družbene pogodbe družbe Salomon”, ključnega Odlazkovega podjetja.

Odlazek za politično propagando zlorablja tudi športni časopis Ekipa. Kandidat Gibanja Svoboda tudi boksar Dejan Zavec. (Foto: posnetek zaslona)

Odlazkov medij Svet24 brutalno udriha po Janši in aktualni vladi. Gre za histerični boj za preživetje, saj ga pred finančno kataklizmo lahko reši le Golob. (Foto: Svet24)

Domen Mezeg